Gázolaj árak 648 Ft Benzin árak 634 Ft EUR 408.5 Ft USD 397.14 Ft CHF 434.97 Ft GBP 492.13 Ft

Fórum

John Deere traktorok, kombájn minden mennyiségben

Létrehozta: korzo , 2009-01-10 20:09:16

Kedvencekhez Segítség

25053 hozzászólás
#1153 trakkis
2009-02-06 21:55:36

Válasz #1153. hozzászólásra

papír szerint a magnum nyomatékosabb....papír szerint

#1152 trakkis
2009-02-06 21:54:56

Válasz #1151. hozzászólásra

valahogy nem.
de barátkozok vele !

#1151 Gyuricza Lajos
2009-02-06 21:54:49

Válasz #1145. hozzászólásra
Az IH-sok panaszkodnak,hogy 1800 ford alatt meghal a motor! Van egy magnumos kolegám,1 napot dolgozott a 8100-el és egész nap verte a f........-t,hogy milyen bika.LE-ben papír szerint egyformák........

#1150 korzo
2009-02-06 21:52:57

Válasz #1143. hozzászólásra

6,8-as mexikói (ugyanott készül, mint a 9 literes)

Nincs profilkép
#1149 K.Pisti.
2009-02-06 21:52:50

Válasz #1145. hozzászólásra

Tegnap is irtad ezt a nemteccik a nyócezres szöveget , nem szóltam bele mert felidegesitett.:-))
Hogy mia xar nem tetszik benne azt nem tom , nem is érdekel, de ha komoly trekkert akarsz venni akkor 8000-est .

#1148 trakkis
2009-02-06 21:52:45

Válasz #1147. hozzászólásra

igen, így látom Én is.

a 9100 meg már túlzás, nem ?

Nincs profilkép
#1147 Paldoo
2009-02-06 21:52:31

Válasz #1145. hozzászólásra

Optikai csalódás...

#1146 korzo
2009-02-06 21:52:11

Válasz #1141. hozzászólásra

Bezony. Jó gép a 7x10-es csak rövid. Ebben jobb a 7x20-as, az már majdnem olyan hosszú, mint egy 8ezres.

Amúgy nincs baj a 7x00/7x10-esekkel sem. 10-12ezer üó-ra körül kell bele két véglehajtás, meg esetleg meg kell forrasztani az olajhűtőjét, oszt' hadd menjen. A motorhoz nem nagyon kell 14-15ezer alatt hozzányúlni.
Ja még a C3-as kuplung szokott elfáradni, ha keményen bántak vele (8-10ezer üó.)

#1145 Gyuricza Lajos
2009-02-06 21:51:49

Válasz #1146. hozzászólásra
Akkor ne gondolkodj! az végre van feszítve,a 9-es meg csak "alapjáraton" megy,sokkal tovább fogja bírni!!!!!!!!!!!!!!!!!

#1143 trakkis
2009-02-06 21:49:45

Válasz #1140. hozzászólásra

20-as nem kéne.

a 8000-sel, meg még barátkoznom kell, mert nem igazán tetszik.
a magnum hamarább bejönne.

#1142 jd /4650
2009-02-06 21:49:29

Válasz #1141. hozzászólásra

jójó:))
tudom hogy 2 szériával lentébb dumáltam
de én nem élem magam belle ezekbe a fényes gépekbe magam:)))

#1140 korzo
2009-02-06 21:47:33

Válasz #1138. hozzászólásra

Az. Bár a JD mindenhol csak "9 literes"-ként emlegeti.

#1139 Gyuricza Lajos
2009-02-06 21:47:28

Válasz #1139. hozzászólásra
Jó,de már két sorozattal feljebb vagyunk!! A 10 sorozatban a 7-ekre azt mondták a gépészek: kicsinek nagy;nagynak meg kicsi!!

Nincs profilkép
#1138 K.Pisti.
2009-02-06 21:46:42

Válasz #1137. hozzászólásra

a huszas szériát mindenki szidja , felejtsd el
ne sokat szarozz , irj be egy számot és vedd meg >>> 8.30

#1137 jd /4650
2009-02-06 21:45:14

Válasz #1136. hozzászólásra

én se bántom a 7-ket
de a 8-asok jobbak!!
7710
7800
7810 nem strapabirok
na kapok maszektol a ......:)))))

#1136 Gyuricza Lajos
2009-02-06 21:45:09

korzoo,a 8130-ban 9.1-es moci van?

#1134 Gyuricza Lajos
2009-02-06 21:42:48

Válasz #1124. hozzászólásra
Nemtom árban mennyi a különbség,de a 8000 az egy stabil vas!

#1133 trakkis
2009-02-06 21:42:27

Válasz #1134. hozzászólásra

ez lemaradt:

46750 gbp

#1132 trakkis
2009-02-06 21:41:59

2004 JULY, 7920 TLS, greenstar ready, command arm. Autopower 40K, active seat 215hp, 4300 hours, 4 spools, 650/85R38 & 600/70R30 (50%) C/W 2008 4.7 ton front linkage, (will split) very nice "Quote FWI"

#1131 trakkis
2009-02-06 21:41:34

Válasz #1130. hozzászólásra

na ja, nagyon pörög kint az élet.

és azt tudtad-tudtátok, hogy nem m.o. a leg eladósodottabb !

akkor ki és mennyivel, meg mivel ?

#1130 Gyuricza Lajos
2009-02-06 21:41:13

Válasz #1128. hozzászólásra
A hátsó "10óráig",az első félig.két HW-8011 el,28 tonna búzával,padlógáz!!!!!!Még a lágy tarlóról is lehozza!

#1129 jd /4650
2009-02-06 21:40:16

Válasz #1129. hozzászólásra

hihi
tényleg esedékes:))

Nincs profilkép
#1128 K.Pisti.
2009-02-06 21:38:52

Válasz #1126. hozzászólásra

ezt ennyiért már biztos eladták , vagyis közelebb hozták M.o.-hoz :-))))

#1127 Gyuricza Lajos
2009-02-06 21:38:42

Válasz #1123. hozzászólásra

Még benne van,hét elején megyek,kiengedem,mert a mákvetéshez nehéz lesz...... :-))))

#1126 akos_
2009-02-06 21:37:17

Válasz #1121. hozzászólásra

Csak a hátsókban van folyadék? És rendesen mentek vele 40 vagy 50et?

#1125 korzo
2009-02-06 21:36:09

Válasz #1118. hozzászólásra

Az elektronika lekorlátozza.

Volt is tavaly egy eset, hogy az egyik 8530-at letrafizták 50 km/h fölött (40k-s kivitel volt). Talán bíróságig is elment a dolog. Adtunk szakvéleményt, hogy a traktor önerejéből nem tud annyival menni. Meg is kérdezem már, hogy mi lett a vége :o)

Bár lejtőn, leállított motorral, kigurulhat annyit. De én pl azt nem próbálnám ki szervó nélkül a 135 mázsa hátán 8-)

#1124 trakkis
2009-02-06 21:36:02

2008 JD 7830 power quad TLS active seat 650/65 r42 tyres weights active seat

Price: Ł57500

Nincs profilkép
#1123 K.Pisti.
2009-02-06 21:35:03

Válasz #1124. hozzászólásra

mondtam én mindig hogy nem szabad szarozni, 8-ast kell venni

#1122 trakkis
2009-02-06 21:33:46

Válasz #1122. hozzászólásra

akkor azt mondod, hogy 78 vagy 81.


listaár nem mehet ?
az nyilvános, nem ?

#1121 jd /4650
2009-02-06 21:31:41

Válasz #1121. hozzászólásra

ez biztos is hogy igy van
itt is használták a tsz-ben még télen se engedték le belöle:)))

#1120 korzo
2009-02-06 21:31:36

Válasz #1113. hozzászólásra

Egy 7ezrest kb. 10 tonnáig lehet felnyomni vassal.
220 LE-hoz meg olyan 11-12 kéne, hogy jó legyen.

A hasonló teljesítményű 8130-ast valami 12 tonna körüli tömeggel adjuk ki.

#1119 Gyuricza Lajos
2009-02-06 21:30:15

Válasz #1110. hozzászólásra

6-ik éve búza aratástól szántás végéig így megy a 6920-unk,még semmi ilyen nem fordult elő.

#1118 jd /4650
2009-02-06 21:28:32

Válasz #1117. hozzászólásra

miért??
itt sasol a cég??

#1115 korzo
2009-02-06 21:26:51

Válasz #1109. hozzászólásra

No, ez az amit nem írhatok le itt.

#1113 korzo
2009-02-06 21:26:03

Válasz #1108. hozzászólásra

Igen. 40 km/h @ 1574 1/perc-nél

#1112 akos_
2009-02-06 21:25:16

Válasz #1106. hozzászólásra

Nincs,csak az agy,ami maga is súly sztem,öntött cucc. nem kértem külön,már bánom

#1111 trakkis
2009-02-06 21:25:05

Válasz #1111. hozzászólásra

előre front hydro, hátra teljes felni súly ?


ez így ?

#1110 trakkis
2009-02-06 21:24:00

Válasz #1108. hozzászólásra

csökkentett motorfordulaton.

#1109 korzo
2009-02-06 21:23:51

Válasz #1103. hozzászólásra

Túl sokat nem számít.
Annak is már inkább a hátulja a kezd könnyű lenni, mint a 8ezresnek.

(bár az igaz, hogy egy csillapított fronthidraulika az használ)

#1108 akos_
2009-02-06 21:23:36

Válasz #1107. hozzászólásra

Aztán szállítás kilőve,meg csak eszegeti a felnit belülről,nekem nem túl szimp

#1107 akos_
2009-02-06 21:22:39

Válasz #1105. hozzászólásra

Az echoshiftes váltó 40et tud?

#1106 trakkis
2009-02-06 21:22:39

Válasz #1105. hozzászólásra

nálatok mennyi a 7930 ?

#1105 Gyuricza Lajos
2009-02-06 21:22:18

Válasz #1100. hozzászólásra
Egykis víz a gumiba oszt mánis jó! :-))))) A 6920 is könnyű.... :-)))

#1104 trakkis
2009-02-06 21:22:11

Válasz #1104. hozzászólásra

nincs súly a hátsó felniden ?

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Brutális drágulással kezdte az évet a műtrágya Európában
Brutális drágulással kezdte az évet a műtrágya Európában
Két hét alatt nagyjából 18 százalékos a drágulás.
Hirdetés
Meglepően masszív hangársátrak sokféle célra +VIDEÓ
Meglepően masszív hangársátrak sokféle célra +VIDEÓ
Gép- vagy takarmánytárolás, nem probléma a Skavska termékeivel.
Syngenta Sureli napraforgó vetőmag
Syngenta Sureli napraforgó vetőmag

80.000 Ft

Hawe kertészeti tálca,  vízálló hungarocell termesztőtálca
Hawe kertészeti tálca, vízálló...

290 Ft

Horganyzott csarnok / üvegház / tároló / beállónak való vázszerkezet
Horganyzott csarnok / üvegház / tároló /...

490 Ft

Kubota M135GX-II Móron megtekinthető!
Kubota M135GX-II Móron megtekinthető!

14.900.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]