Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR407 FtUSD392 FtCHF433.28 FtGBP489.48 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz RkTomi #22703. hozzászólásáraA régi típusnál amikor kicserélték a csövet sík takarólemezre, oda írtak tömítést, de a régi jóval kisebb keresztmetszetűnek látszódik mint ez az új.
Az újnál is van takaró valamicsoda, de ott már nincs tömítés.
Viszont akárhogyan nézem a 600x200 nem jön ki, mert ha ez 200 magas akkor 300 széles méret arányait nézve.
Szerintem az van amit írtam, hogy látok a képeken, az újabb S-eken más alakú és kinézetű ez a cucc.
Továbbá nem mutatja az árát a felület, pedig a kereskedőt is kidobta és ráklikkelem a kereskedők és árak fülre. Ha nem lenne iszonyat drága vennék belőle egy párat aztán élőben meg jobban lehetne okoskodni.
Válasz szanberg #22695. hozzászólásáraJD alkatrészeket nézegetve, hát nem tudom, az ajtó tömítésénél, ha az a hossz méret adata 1238mm, akkor abba sehogy nem-fér el a (600x200)az nyílás kerülete.
Válasz szanberg #22695. hozzászólásáraLehet nem túl szép, de csinálhatnál légtechnikai csőből is, van ilyen 60 fokos idom például, nem túl nagy, max 250 mm átmérővel, tömítéssel, van hozzá lezáró sapka, vagy a helyére dugó, ha nem kell mindig. Ez is sok cuccot ki tudna vezetni szerintem.
Egyébként erre van leírás mikor kell ezt kinyitni/elzárni esetleg?
Alakítani akarom a korosodó rotoros Challenger gépeinket, azt látom rajta, mint amit a JD fejlesztései is mutatnak, hogy mint írtam a régebbieken nem volt ilyen kiömlő nyílás, a miénken sincsen.
Namost az S-nél a rosta törek is a szecskázóra megy ami fojthat ott a levegő útján. A 680B-s gépeinken a rosta törek a szecskázó alatt fújódik ki a pelyvaszóróra, viszont ott meg nagyon keskeny a nyílás, látszik is a festék kopásán, hogy minden létező egérutat kihasznál a kifújt szemét-levegő keveréke, a szecskázó és a váz lemez közötti 2 cm résen is akár.
Az a véleményem, hogy nagyon be van fojtva a levegő áramlásának útja, így a ventúri effektus szerint áramlástanilag ez nem okoz jó dolgot, abban ami a számunkra fontos kérdést jelenti, hogy jól kilebegjen a törek a gabonából.
Ezért gondoltam, hogy kétoldalra hasonló megoldásokkal kéne fellépnem, hogy még jobbá tegyem a gép működését, csak nekem az a 600 nem fér el más egyéb alkatrészektől, a 200 magasság az pont jó lenne viszont. Lemezből lehetne oda dobozolni valami slégan hátra-lefelé mutató hasonló deflektort, csak azt szépen nem is annyira könnyű megcsinálni, meg nekem arra időm nem lesz, ezért keresnék kész gyári megoldást erre.
Gépkönyvben ennyi van róla:
Levegőjáratok
A cséplőrendszer oldallemezeinek két oldalán lévő levegőjáratok lehetővé teszik a tisztítórendszer jobb levegőellátását, főleg alacsony fordulatszám esetén. A betakarítás körülményeitől függően a magtartály tartalmának minősége javítható és csökkenthető a ferde felhordó házban a por mennyisége.
Válasz szanberg #22691. hozzászólásáraAz S660-hoz is ezt a cikkszámokat hozza. Még annyi lehet a trükk, hogy gyárilag létezik hozzá egy műanyag takaró ami lezárja a nyílást és akkor ott nem tud levegő vagy törek távozni ez ugye jóval kisebb. A jobbos cikkszáma: HXE73660, balos: HXE73659.
Válasz szanberg #22689. hozzászólásáraCikkszám szerint megegyezik. A 600*200 a kombájn oldalán a lemezen lévő nyílás maga a műanyag terelő jóval nagyobb.
Válasz RkTomi #22682. hozzászólásáraNa most megnéztem sok fotót és igen, a "közép" szériás S 6xx gépek ilyen levegő/törek kifújó nyílására szerelhető terelő műanyag idom érdekelne, az olyan közepes méretűnek néz ki, biztos, hogy más cikkszámon lesz!
Mert úgy látom a régebbieken nem is volt, utána mintha egy kicsit az általad leírt méretektől kissebb lenne rajtuk, majd kb 2017-től meg nagyobbnak tűnik a 600x200 mérettől.
Válasz RkTomi #22682. hozzászólásáraTomi!
Még egy kérdés!
Ezek a terelő garatok amiknek küldted a cikkszámait a régebbi S 6xx szériás gépekben is pontosan ugyan ezek?
Tehát cikkszámuk, méretük egyazon a S 7xx-szériás gépekével?
Válasz RkTomi #22685. hozzászólásáraCommandquad 5 csoportos 7R-ben. Ugyanaz mint az autoquad, csak full automata, tud váltani elektrohidraulikusan csoportot is pluszban.
Amúgy directdrive csak 6R traktorokban van, 7R-nél elírás lehet. 2014-15 utáni 7R-ek csak autopower vagy e23 váltóval vannak, quad váltók már nincsenek bennük frissítés óta.
Válasz RkTomi #22685. hozzászólására7230r CommandQuad=ABCDEx4! Tehát egy AutoQuad 20x20 váltó, csak robot rakja az alap ABCDE sort, plusz tartományt tudsz állítani neki, meddig menjen, amúgy mindig bele tudsz nyúlni. Egy komfortos váltó, ami jó ameddig jó...
Válasz hajdugazdasag #22683. hozzászólásáraA DD-nél 3 csoport van 8-8 fokozattal marketing szerint nehéz talajmunkára fejlesztve. A duplakuplungos rész mindig "előkészítve" tartja a következő kapcsolni kívánt fokozatot. Így szinte fokozatmentesen tud váltani. A Commandquad-nál 4 csoport 4-4 fokozattal mindent lehet kapcsolni maunálisan és automatában is.
Mi a különbség a direktdrive és a commandquad között? Kezelőszervek alapján ugyanaz a működés, de különböző váltót takar a külön név? Mindkettő 7230R-ben van...
Válasz szanberg #22681. hozzászólására600*200-as, de előre felé keskenyedik egy kicsit és a műanyag alatt van még a rostarázó hátsó karja is. Szóval elég érdekes alakú.
Válasz agrogal #22671. hozzászólásáraVan zöldszáron érő kukorica, mint ahogy van zöld tányéron érő napraforgó is... Amúgy vizes málét baktériummal kezelve töltik fóliahurkába, aztán kész a siló a marháknak!
Válasz RkTomi #22665. hozzászólásáraTudod esetleg Tomi, hogy az S kombájnokon a rosták mögött a kombájn oldal lemezére két oldalra felszerelt törek kifújását szolgáló nyílásra szerelhető műanyag kiömlő terelőknek mi a cikkszáma?
Válasz szanberg #22670. hozzászólásáraTalán jobb is lenne ha összezárnának pár mérnököt a "nagy nevek" képviselőitől ,hogy alkossanak végre egy minden ponton hibátlanul és tartósan működő koncepióju betakarító gépet. Volna mit megbeszélniük.
Válasz szanberg #22670. hozzászólásáraMint ahogy hosszú éveken keresztül nyúlta lefelé a többi gyártó jd megoldásait, azt továbbfejlesztve hasítottak. Ideje volt már, h a jd is átvegyen 1-2 megoldást, és ha jól taktikáztak, még ki is fújják az orrát a többinek. Főleg egy usa piacon, ahol azért van is egy kis márka preferencia is. Kivártak ezzel a modellel, remélem nagyot üt majd.
Nálunk 7820-as van és szállításnál a váltó/hidraulika olaj szintet a minimumra kell leengedni és akkor semmi gondja. Ha közép vagy max szinten van forralja. Próbáld ki!
Válasz bazsi1026 #22663. hozzászólásáraKerékagy szimmering egy van benne mármint oldalanként: AL159594. A másik a hídtok szimmering ha arra gondoltál: AL160535.
Sziasztok. Van egy 6530as Prémium traktorunk 2007 es. Folyat mind a két kerékagy, 2 szimmering van ott egy külső és belső nem tudja valaki a cikkszámokat vagy bontott ábrát?? Előre is köszönöm :)
25060 hozzászólás
Válasz szanberg #22711. hozzászólásáraNa akkor még egyszer régi verzió:
jobbos: AXE19812.
balos: AXE19813.
Válasz RkTomi #22710. hozzászólásáraÉn akarok rászerkeszteni, ahol is flex lesz az eszköz
Na és akkor a régebbi félének mi is a cikkszáma?
Én már nem tudok elmenni rajta
Válasz _NB_ #22708. hozzászólásáraSehová sem kell flexelni mert az alsó itt áll a tárolóban.
Válasz _NB_ #22708. hozzászólásáraNa jó most már leállok.
+1 "Tuning" alkatrész
Tailboard Trash Blower Tube
Válasz _NB_ #22707. hozzászólásáraKét oldalnézeti kép, hogy mégis hova kell flexelni azt a likat.
S680
S770
Válasz RkTomi #22704. hozzászólására
A régin mondhatni a tisztító ajtóra szerelték fel azt a műanyag idomot
Az újnál meg a vázmerevítő előtt kapott helyett a képeden jól látszódik a hátrább lévő tisztító ajtó is.
Válasz _NB_ #22705. hozzászólásáraTisztában vagyok vele én ezeket már szombaton belinkeltem.
Válasz RkTomi #22703. hozzászólásáraA régi típusnál amikor kicserélték a csövet sík takarólemezre, oda írtak tömítést, de a régi jóval kisebb keresztmetszetűnek látszódik mint ez az új.
Az újnál is van takaró valamicsoda, de ott már nincs tömítés.
https://partscatalog.deere.com/jdrc/sidebyside/equipment/4592005/referrer/navigation/pgId/393669768/callout/2
A kidóbó
https://partscatalog.deere.com/jdrc/sidebyside/equipment/4592005/referrer/navigation/pgId/394648639/callout/4
Válasz szanberg #22698. hozzászólásáraAZ utolsó előtti ábrán látható hátrébb más helyen van kialakítva mint a 770-esen.
S 770i 2019-es modellév, tömítés nincs körülötte:
Válasz szanberg #22701. hozzászólásáraA belinkelt S680 HM 2014 modellévű. Gépkönyv van USA és német gyártásúhoz is. Lehet hogy ebben is változik.
Válasz RkTomi #22700. hozzászólásáraCsak mostmár azt nem tudom valójában hány féle van s melyik lenne ide jó
Válasz RkTomi #22699. hozzászólásáraDe a KITE megmondja az itthoni árát.
Válasz szanberg #22698. hozzászólásáraUSA webshopban 234 dodó.
Válasz _NB_ #22697. hozzászólásáraAz utolsó előtti a legjobb ábra, pont ilyen kéne nekem
Viszont akárhogyan nézem a 600x200 nem jön ki, mert ha ez 200 magas akkor 300 széles méret arányait nézve.
Szerintem az van amit írtam, hogy látok a képeken, az újabb S-eken más alakú és kinézetű ez a cucc.
Továbbá nem mutatja az árát a felület, pedig a kereskedőt is kidobta és ráklikkelem a kereskedők és árak fülre. Ha nem lenne iszonyat drága vennék belőle egy párat aztán élőben meg jobban lehetne okoskodni.
Valaki nem látja esetleg az árát ennek?
Válasz szanberg #22695. hozzászólásáraJD alkatrészeket nézegetve, hát nem tudom, az ajtó tömítésénél, ha az a hossz méret adata 1238mm, akkor abba sehogy nem-fér el a (600x200)az nyílás kerülete.
https://partscatalog.deere.com/jdrc/sidebyside/equipment/842884/referrer/navigation/pgId/398310344/callout/4
http://manuals.deere.com/omview/OMZ93081_19/OUO6075,0000CA7_19_20110616.html
A műanyag könyökben van még egy lemez "Agitator" néven
https://partscatalog.deere.com/jdrc/sidebyside/equipment/842884/referrer/navigation/pgId/399304834/callout/18
pl itt is látszódik
http://manuals.deere.com/omview/OMZ93081_19/OUO6075,00007FC_19_20100914.html
http://manuals.deere.com/omview/OMZ93081_19/OUO6075,00009BD_19_20100928.html
Már ha erről van egyáltalán szó
Válasz szanberg #22695. hozzászólásáraLehet nem túl szép, de csinálhatnál légtechnikai csőből is, van ilyen 60 fokos idom például, nem túl nagy, max 250 mm átmérővel, tömítéssel, van hozzá lezáró sapka, vagy a helyére dugó, ha nem kell mindig. Ez is sok cuccot ki tudna vezetni szerintem.
Válasz RkTomi #22693. hozzászólásáraPedig a képeken nézve teljesen más az újabbakon ennek a műanyagnak a kiképzése, alakja.
Egyébként erre van leírás mikor kell ezt kinyitni/elzárni esetleg?
Alakítani akarom a korosodó rotoros Challenger gépeinket, azt látom rajta, mint amit a JD fejlesztései is mutatnak, hogy mint írtam a régebbieken nem volt ilyen kiömlő nyílás, a miénken sincsen.
Namost az S-nél a rosta törek is a szecskázóra megy ami fojthat ott a levegő útján. A 680B-s gépeinken a rosta törek a szecskázó alatt fújódik ki a pelyvaszóróra, viszont ott meg nagyon keskeny a nyílás, látszik is a festék kopásán, hogy minden létező egérutat kihasznál a kifújt szemét-levegő keveréke, a szecskázó és a váz lemez közötti 2 cm résen is akár.
Az a véleményem, hogy nagyon be van fojtva a levegő áramlásának útja, így a ventúri effektus szerint áramlástanilag ez nem okoz jó dolgot, abban ami a számunkra fontos kérdést jelenti, hogy jól kilebegjen a törek a gabonából.
Ezért gondoltam, hogy kétoldalra hasonló megoldásokkal kéne fellépnem, hogy még jobbá tegyem a gép működését, csak nekem az a 600 nem fér el más egyéb alkatrészektől, a 200 magasság az pont jó lenne viszont. Lemezből lehetne oda dobozolni valami slégan hátra-lefelé mutató hasonló deflektort, csak azt szépen nem is annyira könnyű megcsinálni, meg nekem arra időm nem lesz, ezért keresnék kész gyári megoldást erre.
Gépkönyvben ennyi van róla:
Levegőjáratok
A cséplőrendszer oldallemezeinek két oldalán lévő levegőjáratok lehetővé teszik a tisztítórendszer jobb levegőellátását, főleg alacsony fordulatszám esetén. A betakarítás körülményeitől függően a magtartály tartalmának minősége javítható és csökkenthető a ferde felhordó házban a por mennyisége.
Válasz szanberg #22691. hozzászólásáraAz S660-hoz is ezt a cikkszámokat hozza. Még annyi lehet a trükk, hogy gyárilag létezik hozzá egy műanyag takaró ami lezárja a nyílást és akkor ott nem tud levegő vagy törek távozni ez ugye jóval kisebb. A jobbos cikkszáma: HXE73660, balos: HXE73659.
Válasz szanberg #22689. hozzászólásáraCikkszám szerint megegyezik. A 600*200 a kombájn oldalán a lemezen lévő nyílás maga a műanyag terelő jóval nagyobb.
Válasz RkTomi #22682. hozzászólásáraNa most megnéztem sok fotót és igen, a "közép" szériás S 6xx gépek ilyen levegő/törek kifújó nyílására szerelhető terelő műanyag idom érdekelne, az olyan közepes méretűnek néz ki, biztos, hogy más cikkszámon lesz!
Válasz RkTomi #22665. hozzászólásáraKöszönöm.Sikerült rendelnek.
Mert úgy látom a régebbieken nem is volt, utána mintha egy kicsit az általad leírt méretektől kissebb lenne rajtuk, majd kb 2017-től meg nagyobbnak tűnik a 600x200 mérettől.
Ez lenne számomra érdekes
Válasz RkTomi #22682. hozzászólásáraTomi!
Még egy kérdés!
Ezek a terelő garatok amiknek küldted a cikkszámait a régebbi S 6xx szériás gépekben is pontosan ugyan ezek?
Tehát cikkszámuk, méretük egyazon a S 7xx-szériás gépekével?
Válasz RkTomi #22685. hozzászólásáraCommandquad 5 csoportos 7R-ben. Ugyanaz mint az autoquad, csak full automata, tud váltani elektrohidraulikusan csoportot is pluszban.
Amúgy directdrive csak 6R traktorokban van, 7R-nél elírás lehet. 2014-15 utáni 7R-ek csak autopower vagy e23 váltóval vannak, quad váltók már nincsenek bennük frissítés óta.
Válasz RkTomi #22685. hozzászólására7230r CommandQuad=ABCDEx4! Tehát egy AutoQuad 20x20 váltó, csak robot rakja az alap ABCDE sort, plusz tartományt tudsz állítani neki, meddig menjen, amúgy mindig bele tudsz nyúlni. Egy komfortos váltó, ami jó ameddig jó...
Válasz hajdugazdasag #22683. hozzászólásáraA DD-nél 3 csoport van 8-8 fokozattal marketing szerint nehéz talajmunkára fejlesztve. A duplakuplungos rész mindig "előkészítve" tartja a következő kapcsolni kívánt fokozatot. Így szinte fokozatmentesen tud váltani. A Commandquad-nál 4 csoport 4-4 fokozattal mindent lehet kapcsolni maunálisan és automatában is.
Válasz RkTomi #22682. hozzászólásáraKöszönöm szépen segítségedet!
Nem gondoltam, hogy ennyire hosszú az a nyílás.
Mi a különbség a direktdrive és a commandquad között? Kezelőszervek alapján ugyanaz a működés, de különböző váltót takar a külön név? Mindkettő 7230R-ben van...
Válasz szanberg #22681. hozzászólására600*200-as, de előre felé keskenyedik egy kicsit és a műanyag alatt van még a rostarázó hátsó karja is. Szóval elég érdekes alakú.
Válasz RkTomi #22680. hozzászólásáraNe fáradj miattam feleslegesen vasárnap, hétfő kiváló, köszönöm.
Válasz szanberg #22678. hozzászólásáraHétfőn ráér vagy nézzem meg holnap?
Válasz GREVEN #22669. hozzászólására
Válasz RkTomi #22677. hozzászólásáraKöszönöm szépen!
Még annyit, hogy mekkora ennek az alap "területe" ?
A lemezre fekvő talprésze kb hány x hányas?
Válasz szanberg #22675. hozzászólásáraJobbos: HXE103604, balos: HXE103650.
Válasz agrogal #22671. hozzászólásáraVan zöldszáron érő kukorica, mint ahogy van zöld tányéron érő napraforgó is... Amúgy vizes málét baktériummal kezelve töltik fóliahurkába, aztán kész a siló a marháknak!
Válasz RkTomi #22665. hozzászólásáraTudod esetleg Tomi, hogy az S kombájnokon a rosták mögött a kombájn oldal lemezére két oldalra felszerelt törek kifújását szolgáló nyílásra szerelhető műanyag kiömlő terelőknek mi a cikkszáma?
Válasz szanberg #22670. hozzászólásáraTalán jobb is lenne ha összezárnának pár mérnököt a "nagy nevek" képviselőitől ,hogy alkossanak végre egy minden ponton hibátlanul és tartósan működő koncepióju betakarító gépet. Volna mit megbeszélniük.
Válasz szanberg #22670. hozzászólásáraMint ahogy hosszú éveken keresztül nyúlta lefelé a többi gyártó jd megoldásait, azt továbbfejlesztve hasítottak. Ideje volt már, h a jd is átvegyen 1-2 megoldást, és ha jól taktikáztak, még ki is fújják az orrát a többinek. Főleg egy usa piacon, ahol azért van is egy kis márka preferencia is. Kivártak ezzel a modellel, remélem nagyot üt majd.
Válasz agrogal #22671. hozzászólásáraBioetanol vagy roppantva nedvesen tartósítják. Nálunk (Mo-on) is csináljak mindkettőt.
Válasz GREVEN #22669. hozzászólásáraAzzal a zöldesen aratott kukoricával mit csinálnak?Mennyi lehet a vize?
Válasz GREVEN #22669. hozzászólásáraA Cr nyuszit meg az mf ideal-t majmolják
Végre egy rendes kombínó a piacon. Rendeljétek, vegyétek.
Egy 6910S nek mibe szokott fájni a Range váltó felújítás?
Moderálási elveink miatt törölve: 2020-06-18 06:56:21
Nálunk 7820-as van és szállításnál a váltó/hidraulika olaj szintet a minimumra kell leengedni és akkor semmi gondja. Ha közép vagy max szinten van forralja. Próbáld ki!
Válasz bazsi1026 #22663. hozzászólásáraKerékagy szimmering egy van benne mármint oldalanként: AL159594. A másik a hídtok szimmering ha arra gondoltál: AL160535.
Válasz bazsi1026 #22663. hozzászólásáraJD parts catalog. Beütöd az alvázszámot és kidobja a hozzávaló katalógust. Ha írsz privátot segítek.
Sziasztok. Van egy 6530as Prémium traktorunk 2007 es. Folyat mind a két kerékagy, 2 szimmering van ott egy külső és belső nem tudja valaki a cikkszámokat vagy bontott ábrát?? Előre is köszönöm :)