Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR408.16 FtUSD395.88 FtCHF434.22 FtGBP491.4 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #1044. hozzászólásra
2002-es de akkor még keményen használtunk két 180-as Rábát, most az utóbbi két évben a rábákkal már csak szántuk a többi a jd dolga.
De abban igazad van, még járatós!
Véleményt majd 18 000 óránál lehet majd mondani!
Válasz #1035. hozzászólásra
Hát igen, én is ezen a véleményen vagyok. Van egy 8120-asunk, sok cég ajánlott bele különböző tuningokat, de köszönöm szépen.
4000 óra van benne, szinte probléma mentes a gép. Legyen így továbbra is. Szerintem egy nagyon eltalált széria.
Hivatalbóla azt kell mondanom, hogy nem. Pláne, ha hosszú távra tervezed.
Pedig alapvetően nem vagyok csiptunning ellenes, de a traktor az nem az a kategória, mert több mint 80%-ban közel teljes terhelésen megy a motor. És ugye nem arra van tervezve.
Kamionnál határeset, ott egy jó soförrel nem lenne nagyon veszélyes, de azért azt is ki lehet csinálni könnyedén.
Személyautóba tennék (teszek is a sajátba), ott elég ritka a teljes terhelés a teljes élettartamra vetítve.
Válasz #1031. hozzászólásra
igen,a keréknyomba esik a jelző,nem tudja felhasítani.Én repcében próbálkoztam vele,de neigazán jött össze.Le is van górva.:-)))
Válasz #1029. hozzászólásra
Szárazban nemvolt vele baj,de nedvesben olyan érzés volt,mintha eldugult volna a szűrő...............Meg nem volt az olyan tökéletes.Szerintem a 740 sokkal jobb.
Válasz #1027. hozzászólásra
Egy ismerősömtől hallottam, hogy náluk a csoroszják felfogatásával volt probléma és a kelés előtti művelő út jelzőkkel.
De amúgy ők is elégedettek vele.
Annak lenne egy olyan külön előnye is, hogy akkor a 6230 Premium használná az IPM-et (Intelligent Power Management ~ általában intelligens teljesítmény szabályozásnak szoktam fordítani), és így rögtön lenne kb 105+5 lovacska benne ;)
Válasz #1026. hozzászólásra
Szasz! 2004-es az eszköz,a kezdeti gyerekbetegségeket leszámítva,amit a kite jav programban 2 éves! korában megcsináltatott,jó a tapasztalat!2000 heki árnyékában járunk vele.Pont ma volt egy kuncsaft,mákot vetünk neki vele!!
Válasz #1019. hozzászólásra
köszönöm a választ!
6230 premium esetén mia a véleményed a chip tuningról?
Ha hosszú távon tervezzük a traktort, akkor nem célszerű?
Amit most pontosan tudok, hogy a gyakorlatban egy 6920/6930-as sík területen elvisz egy 9 méterest. Tehát ez azt jelenti, hogy a 6 métereshez elvileg elégnek kéne lenni egy 6230-asnak.
De az tényleg nagyon határeset.
Többiek: vegyétek figyelembe, hogy ez nem egy manapság divatos kombinált gép. Ennek nem kell akkora traktor.
(Azért nem lett a miénk a Maszek féle 7710-es is, mert a 4 méteres RABE MegaSeed elé vékony lett volna. Így kellett keresni egy nagyobb trakit.)
korzó!
6230 premium esetén mi a véleményed a chip tuningról, nem vagyok egy tuning párti, de a 6230-nak kellene húzni egy 740 A-t (6m). Szerinted elhúzná? (lejtő, domb nincs).
25053 hozzászólás
Válasz #1046. hozzászólásra
Beszámolok róla.
Válasz #1052. hozzászólásra
egyébként a digozás gyomán régen nagy hire volt
Válasz #1052. hozzászólásra
eltaláltad lajos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)))
értesz te sok mindenhez látom?)))
igen azok
Válasz #1051. hozzászólásra
honnan ez a sok rába?? Talán "elkaptad" a ládázós brigádot?
Válasz #1049. hozzászólásra
értelek
sok jó munkát hozzá:)))
Válasz #1047. hozzászólásra
Nekem nem de az ismerösömnek igen. A gép hajduságba dolgozik kb 10.000 ü felet van.
Válasz #1044. hozzászólásra
2002-es de akkor még keményen használtunk két 180-as Rábát, most az utóbbi két évben a rábákkal már csak szántuk a többi a jd dolga.
De abban igazad van, még járatós!
Véleményt majd 18 000 óránál lehet majd mondani!
Válasz #1045. hozzászólásra
A szakik szerint "bagóért" lehet újítani,és 15000 ig nemigen van vele gond,persze,ha power.
Válasz #1045. hozzászólásra
volt gondotok a váltojával??
Válasz #1043. hozzászólásra
Én még csak agyalok rajta,de sztem a 4 kg-s repce beáll körül lesz a dolog jó.
Válasz #1042. hozzászólásra
Csak a váltó ki ne menjen.
Válasz #1042. hozzászólásra
mikori évjárat??
akkor még csak be van járatva:)))
Válasz #1041. hozzászólásra
Igen
Holnap megpróbálom leforgatni, kíváncsi leszek mennyi az annyi.Érzésem szerint jó lessz.
Válasz #1035. hozzászólásra
Hát igen, én is ezen a véleményen vagyok. Van egy 8120-asunk, sok cég ajánlott bele különböző tuningokat, de köszönöm szépen.
4000 óra van benne, szinte probléma mentes a gép. Legyen így továbbra is. Szerintem egy nagyon eltalált széria.
Válasz #1038. hozzászólásra
Magadnak?
Válasz #1037. hozzászólásra
igen! Háááááát..............Az apró magokat nemnagyon látja.Meg ősszel már 2 "doboz" jelzői rosszalkodtak.
Válasz #1035. hozzászólásra
Nekünk a 8100-on van,de csak jó combos 8200 szintjére.volt kolegád tanácsa,csak a széria legnagyobbja -1.
Válasz #1036. hozzászólásra
Jól van- jól van bocsi, csak félreértettem.
Hasonló cipő, de nem tom....mikor
Válasz #1033. hozzászólásra
A vetésellenőrző nektek is digitroll-os?
Nincs vele probléma?
Válasz #1034. hozzászólásra
NNNEEEMMMM! Csak ma volt egy jelentkező,mákra!Maj ha az idő engedi,de hamarosan kéne. :-)))
Válasz #1021. hozzászólásra
Hivatalbóla azt kell mondanom, hogy nem. Pláne, ha hosszú távra tervezed.
Pedig alapvetően nem vagyok csiptunning ellenes, de a traktor az nem az a kategória, mert több mint 80%-ban közel teljes terhelésen megy a motor. És ugye nem arra van tervezve.
Kamionnál határeset, ott egy jó soförrel nem lenne nagyon veszélyes, de azért azt is ki lehet csinálni könnyedén.
Személyautóba tennék (teszek is a sajátba), ott elég ritka a teljes terhelés a teljes élettartamra vetítve.
Válasz #1032. hozzászólásra
Szeva!
Ma vetettetek?
Válasz #1031. hozzászólásra
igen,a keréknyomba esik a jelző,nem tudja felhasítani.Én repcében próbálkoztam vele,de neigazán jött össze.Le is van górva.:-)))
Válasz #1029. hozzászólásra
Szárazban nemvolt vele baj,de nedvesben olyan érzés volt,mintha eldugult volna a szűrő...............Meg nem volt az olyan tökéletes.Szerintem a 740 sokkal jobb.
Válasz #1027. hozzászólásra
Egy ismerősömtől hallottam, hogy náluk a csoroszják felfogatásával volt probléma és a kelés előtti művelő út jelzőkkel.
De amúgy ők is elégedettek vele.
Válasz #1028. hozzászólásra
A terhelt kardán miatt kicsit "ráhajint" a szgép!
Válasz #1022. hozzászólásra
Egen. A 750A az direktvetőgép, az tényleg kéri a hétezrest.
Válasz #1025. hozzászólásra
Annak lenne egy olyan külön előnye is, hogy akkor a 6230 Premium használná az IPM-et (Intelligent Power Management ~ általában intelligens teljesítmény szabályozásnak szoktam fordítani), és így rögtön lenne kb 105+5 lovacska benne ;)
Válasz #1026. hozzászólásra
Szasz! 2004-es az eszköz,a kezdeti gyerekbetegségeket leszámítva,amit a kite jav programban 2 éves! korában megcsináltatott,jó a tapasztalat!2000 heki árnyékában járunk vele.Pont ma volt egy kuncsaft,mákot vetünk neki vele!!
Válasz #1023. hozzászólásra
És mi a tapasztalat a 740A val?
Míóta használod? Hány ha vann benn kb?
Válasz #1018. hozzászólásra
a hidromotor a gyilkos rajta,azt szivattyú-szettel ki lehet váltani.
Válasz #1022. hozzászólásra
annak 150 hp van elöirva min.:)))
Most 740A van,azt szerintem 100 lóval lehet húzni kb 8-9 km/ó val.A 6920-as úgy megy vele,mintha semmi nem lenne utána.
Válasz #1006. hozzászólásra
én 6910-el (135 le) húztam a 750A-t,hát,nedvesebb talajon birkozott vele
Válasz #1019. hozzászólásra
köszönöm a választ!
6230 premium esetén mia a véleményed a chip tuningról?
Ha hosszú távon tervezzük a traktort, akkor nem célszerű?
Válasz #1019. hozzászólásra
Persze világos, sima tárcsás.
Csak a 62-esre csillantam föl...
Amit most pontosan tudok, hogy a gyakorlatban egy 6920/6930-as sík területen elvisz egy 9 méterest. Tehát ez azt jelenti, hogy a 6 métereshez elvileg elégnek kéne lenni egy 6230-asnak.
De az tényleg nagyon határeset.
Többiek: vegyétek figyelembe, hogy ez nem egy manapság divatos kombinált gép. Ennek nem kell akkora traktor.
(Azért nem lett a miénk a Maszek féle 7710-es is, mert a 4 méteres RABE MegaSeed elé vékony lett volna. Így kellett keresni egy nagyobb trakit.)
Válasz #1015. hozzászólásra
Na mind1.
Lényeg, h. még nem találkoztunk olyannal, h. 4 hengeres vetne vele.
Húzni is kell ugyi, meg az olaj is lecsíp vlm.t...
Válasz #1015. hozzászólásra
Nem jól mondod.
Nem hasonló!
Az SOKKAL KIRÁLYABB ESET!!! :-DDDD
Válasz #1012. hozzászólásra
Kiadom a feladatot.
Keresd meg a legkisebbet ami húzza.
6230--740 A hasonló eset, mint amikor mtz-80 húzza a 6200-as IH-t
Válasz #1011. hozzászólásra
Ilyen tárcsa és társaiban már nem is gondolkodtok igaz?
Akkor miben másban?
Válasz #1011. hozzászólásra
Nincs ám itt mindenki minden pillanatban.
Csak aki lazsál.
trakkis eltűnt?
Válasz #1008. hozzászólásra
Háááááát.
Láttam már 125-ötöt is ilyen helyeken.
Szeretnek lefele kerekíteni...
Válasz #1008. hozzászólásra
ez szépen hanhzikde
nincs tartalék ha sár van vagy egyébb
paldonak igaza van itt is a nagyobb jd huzzák
7800
7920
Válasz #1007. hozzászólásra
http://distributor.deere.com/hu/ag_equipment/seed/specs_seed740a.pdf
Válasz #1006. hozzászólásra
Az még haverok között se elé való.
7810,7820.....8100.......8220.....
Ilyenekkel cincálják.
korzó!
6230 premium esetén mi a véleményed a chip tuningról, nem vagyok egy tuning párti, de a 6230-nak kellene húzni egy 740 A-t (6m). Szerinted elhúzná? (lejtő, domb nincs).