Gázolaj árak631 FtBenzin árak615 FtEUR399.36 FtUSD369.55 FtCHF418.76 FtGBP476.64 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Cseheknél kemény cégek vannak.
Veszik a cuccot rendesen.
JD vezet...
Lengyeleknél meg kicsik a parasztok, sok kis nóném márka, + veszik a használt gépeket irgalmatlanul.
Cseh oldalakon van 96-os ami dolgozik, talán kisebb is nemistom...
Ott lehet nekik pár db.ocska eladva.
Ezeket is a cég intézi????????
Vagy csak a perm.et...?
Ja, hogy T, mint hevederes 8-)
9ezres T szerintem egy sem (hacsak valamelyik labancnak nincs :-).
8ezres T-ből több van, bár nem tudom mennyi. Valahol olyan 40-50 körül lehet használatban. Vannak tipikus területek, ahol kifejezetten keresik őket, de így sem egy elterjedt jószág. De pl. Hort-on már évtizedek óta 8ezres T-t használnak (két éve váltottak 8300T-ről egy 8430T-re).
Nem mi csináljuk. Ez a John Deere projektje, ők csináltatják, a piacelemzésükhöz, meg a forgalmazó minősítéshez. (ennek része az is, amikor egy JD gép vásárlása után kb. fél évvel kapsz egy felmérő lapot hasonló kérdésekkel). Ha nincs időd/kedved hozzá, nyugodtan elhajthatod, nincs név szerinti regisztráció ;)
Már ti is rászoktatok a közvélemény kutatókra?
Ma 20 percet szórakoztatott egy hölgy mindenféle hülye kérdéssel a john deere traktorok kereskedelmével, az alkatrészforgalommal és szervizzel kapcsolatban. Marhára hiányzott, eddig csak a növényvédőszeres cégek csesztettek ilyenekkel.
Plusz kifejezetten ilyen céllal sokat nézegettem már különféle publikációkban terméseredményeket, minőségi paramétereket, és pl. a Lupus nem igazán magaslott ki a tömegből.
Előttünk szinte napi rendszerességgel járkál egy 160Le körüli New Holland, 2 istentelen póttal hurcol valamit. Ránézásre teper 50-nel, de az eleje egyfolytában pattog. Találkoztam már vele más útszakaszon is, de ugyanezt csinálja. Az ember meg pattog az ülésben. Szerintem szívesen átülne egy rugózott első hidas gépbe!
Dehogy pattog. Függesztett 4-es vf ekével szaladgáltam, igaz, csak 40-nel, de mint egy személyautó. Azt a plusz költséget a rugózott híd nem éri meg. De azért ezen nem veszünk össze, ez az én álláspontom, te meg amúgy gondolod.
El kell, hogy szomorítsalak.
Mindegy, hogy mit pakolok be a gépbe, abban ugyanannyi elektronika van. Sőt: PowerQuad Plus váltóból utólag, az udvaron is lehet AutoQuad Plus váltót csinálni. A készlet tartalmaz egy új "váltógombot", meg egy szoftverfrissítést (csak ez ugya lényegesen drágább megoldás, mintha az eleve így jön a gyárból)
Továbbá, elég hülyén néz ki az, hogy egy drágább gép rosszabbul felszerelt, mint egy olcsóbb. Mostanra sikerült elérnem azt, hogy nagyjából meglegyen a lépcső a felszereltségek között, ne legyen benne visszalépés (még a 7730-ba kell az EcoShift, és kész lesz)
Amúgy volt már rugózott hidas géped? Nagyon jó az. És nem csak vonulás közben, hanem amikor szögben tárcsázol a szántásra/vetésre pl.
2007-es spec: Teljesen jó, olcsóbb, mint a legújabb agyonelektronizált csoda, csak nem azoknak a sznoboknak való, akik egy rugózott híd és színes TV nélküli trakit le sem köpnek.
A szállítási határidő az nem lenne gond, akinek egyedi igényei vannak az gondolkodjon időben, de most sajnos még ez nem aktuális, de előbb utóbb lejár az ideje a maxxumnak is..
Hát igen sajnos a rugalmasságból eddig mindig megbuktatok nálam, de talán változik ez is majd szépen lassan, mire a traktorvételhez érek. (Ha egyáltalán elérek valaha odáig). Ezért is csesztetlek itt folyamatosan, nem rosszindulatból.
Most (tavaly) váltottunk Michelin-re, majd meglátjuk ez mit mutat.
Az érdekes az, hogy ez nem jött elő csak nálunk. Tőlünk nyugatabbra nem terhelik ki így a gépet keletebbre meg az Államokban meg a hosszútengely+ikerkerék a divat. (de ezt az EU jól betiltotta...)
A baj az, hogy velem nem tudsz tárgyalni. Én nem adhatok és nem is szándékozok árajánlatot adni, vagy szerződést kötni.
Az a baj az egyedi gépekkel, hogy nagyon soká lesznek itthon. Amerikainál ez tipikusan legalább fél év.
Hát igen, látod ha veled tárgyaltam volna anno 2 éve, akkor lehet, hogy nem axiálos matricát tépkedtem volna az új traktoromról, hanem kitéset. Ezért is kérdezősködöm, mert mikor én tárgyaltam, akkor szó se volt olyasmiről, hogy üljünk le beszélgetni mit is szeretnél. Inkább hasonlított az "Ez van ezt kell szeretni" tipusu hozzáállásra, amit nehezen tolerálok.
Csak sajnos a ti szervezeti felépítésetek elég nehezen viseli az ilyen területi átlépéseket, ahogy én tudom.
Igazából csak egy(két) mérettel van baj. A 620/70R42-vel és a 650/65R42-vel. Nem teljesen kompatibilis az amerikai gumi az amerikai felnivel. A a két cég egymásra mutogat, de az a szép benne, hogy mind a kettő a GoodYear-hoz tartozik.
A többi méretnél nincs probléma.
Válasz #290. hozzászólásra
nem mertem vna a valtrával vinni, de apu megnyugtatott,hogy meg se moccan a 6.6os függ. kombinátor
ezért jó a rug. hid
orrsúlyozás nélkül!!!!!!!!!!
Hát nem tudom, én pl nem igényelném, lehet vilinek is igaza van, de a kombinátort se arra találták ki, hogy 50-nel cibálják, előbb utóbb megadja magát valami, 50-nél előbb...
Az autoquadot is nélkülözhető opciónak tartanám. Akkor esetleg lehet rendelni ezek nélkül is, vagy az már gázos? JA meg a gumikkal van gond, a Good year lehet nagyon jó gumi, de nem a mg.i gépekre találták ki.
25084 hozzászólás
Pisti nálatok mi a helyzet ebben a kérdésben?????
Válasz #334. hozzászólásra
Csak tájékozódni akartam nem volt bennem rossz szándék.
Válasz #333. hozzászólásra
( már megint szívja a véremet, ne csináld Estván...)
Majd mindjárt utána nézek de csak neked.
Válasz #332. hozzászólásra
Szlovákoknál mi a helyzet , mekkorák a birtokok , gépesités szinvonala??????
Válasz #330. hozzászólásra
Cseheknél kemény cégek vannak.
Veszik a cuccot rendesen.
JD vezet...
Lengyeleknél meg kicsik a parasztok, sok kis nóném márka, + veszik a használt gépeket irgalmatlanul.
Válasz #328. hozzászólásra
Csárdaszálláson is sok éve van talpas 8-as.
Válasz #329. hozzászólásra
Csak az önjáró permetezőt, a kukorica vetőgépet, és az amerikai JD talajművelőket.
más: Érdekes módon a Cseh géppiac nagyobb mint a magyar, a lengyel meg kisebb...
Válasz #328. hozzászólásra
Cseh oldalakon van 96-os ami dolgozik, talán kisebb is nemistom...
Ott lehet nekik pár db.ocska eladva.
Ezeket is a cég intézi????????
Vagy csak a perm.et...?
Válasz #327. hozzászólásra
Ja, hogy T, mint hevederes 8-)
9ezres T szerintem egy sem (hacsak valamelyik labancnak nincs :-).
8ezres T-ből több van, bár nem tudom mennyi. Valahol olyan 40-50 körül lehet használatban. Vannak tipikus területek, ahol kifejezetten keresik őket, de így sem egy elterjedt jószág. De pl. Hort-on már évtizedek óta 8ezres T-t használnak (két éve váltottak 8300T-ről egy 8430T-re).
Válasz #326. hozzászólásra
Talpasokra gondoltam...
Válasz #324. hozzászólásra
Nem tudom. Olyan tizenegynéhány lehet az országban átlagban. Átlagban olyan kétévente adunk el egyet.
Válasz #320. hozzászólásra
Miért nem mondtad neki, hogy most nem érsz rá, mert kezdődik a kedvenc filmed?
Válasz #323. hozzászólásra
Te, olyanokat tudsz, h. ezekből a 9... -asokból mennyi fut kb.?
Mo-on, szomszédoknál esetleg?
Válasz #320. hozzászólásra
Nem mi csináljuk. Ez a John Deere projektje, ők csináltatják, a piacelemzésükhöz, meg a forgalmazó minősítéshez. (ennek része az is, amikor egy JD gép vásárlása után kb. fél évvel kapsz egy felmérő lapot hasonló kérdésekkel). Ha nincs időd/kedved hozzá, nyugodtan elhajthatod, nincs név szerinti regisztráció ;)
Válasz #321. hozzászólásra
én is erre gyanakszom
Válasz #320. hozzászólásra
lehet, hogy idegesíti a KITE-t a nem általa behozott gépek eladása. tipp.
Válasz #318. hozzászólásra
Te Korzo!
Már ti is rászoktatok a közvélemény kutatókra?
Ma 20 percet szórakoztatott egy hölgy mindenféle hülye kérdéssel a john deere traktorok kereskedelmével, az alkatrészforgalommal és szervizzel kapcsolatban. Marhára hiányzott, eddig csak a növényvédőszeres cégek csesztettek ilyenekkel.
Válasz #317. hozzászólásra
Hányassal?
Válasz #316. hozzászólásra
Már megvolt (c:
Válasz #316. hozzászólásra
ÉN EL
Válasz #307. hozzászólásra
Elviszed?
Válasz #314. hozzászólásra
Nab...sszameg! Ez egy másik topicba ment volna. :-)
Plusz kifejezetten ilyen céllal sokat nézegettem már különféle publikációkban terméseredményeket, minőségi paramétereket, és pl. a Lupus nem igazán magaslott ki a tömegből.
Előttünk szinte napi rendszerességgel járkál egy 160Le körüli New Holland, 2 istentelen póttal hurcol valamit. Ránézásre teper 50-nel, de az eleje egyfolytában pattog. Találkoztam már vele más útszakaszon is, de ugyanezt csinálja. Az ember meg pattog az ülésben. Szerintem szívesen átülne egy rugózott első hidas gépbe!
Válasz #309. hozzászólásra
NÉZD MEG AZ AUTOCOMFORTOS REKLÁMOT, DE MÁR LEHET HOGY LÁTTAD
A NÉMET OLDALON A TESZT IS FENN VAN
Válasz #309. hozzászólásra
ÉN ROSSZ ÚTON MONDTAM.
AMÚGY LE LEHET FIXÁLNI A HIDAT.
MINT HA NEM LENNE RUGÓZOTT
A KETTŐ ÉG ÉS FÖLD, CSAK ONNAN TUDOM
Válasz #307. hozzászólásra
Félreértés volt: én modellváltásra írtam, azt hittem, arról van szó. Jobban vissza kellett volna olvasnom.
Válasz #308. hozzászólásra
Dehogy pattog. Függesztett 4-es vf ekével szaladgáltam, igaz, csak 40-nel, de mint egy személyautó. Azt a plusz költséget a rugózott híd nem éri meg. De azért ezen nem veszünk össze, ez az én álláspontom, te meg amúgy gondolod.
Válasz #306. hozzászólásra
AZ ELSŐ HÍD AKKOR IS PATTOG
Válasz #305. hozzászólásra
El kell, hogy szomorítsalak.
Mindegy, hogy mit pakolok be a gépbe, abban ugyanannyi elektronika van. Sőt: PowerQuad Plus váltóból utólag, az udvaron is lehet AutoQuad Plus váltót csinálni. A készlet tartalmaz egy új "váltógombot", meg egy szoftverfrissítést (csak ez ugya lényegesen drágább megoldás, mintha az eleve így jön a gyárból)
Továbbá, elég hülyén néz ki az, hogy egy drágább gép rosszabbul felszerelt, mint egy olcsóbb. Mostanra sikerült elérnem azt, hogy nagyjából meglegyen a lépcső a felszereltségek között, ne legyen benne visszalépés (még a 7730-ba kell az EcoShift, és kész lesz)
Amúgy volt már rugózott hidas géped? Nagyon jó az. És nem csak vonulás közben, hanem amikor szögben tárcsázol a szántásra/vetésre pl.
Válasz #292. hozzászólásra
Erre jó a lengés csillapított függesztés. És az ma már többnyire benne van a gépekben.
Válasz #284. hozzászólásra
2007-es spec: Teljesen jó, olcsóbb, mint a legújabb agyonelektronizált csoda, csak nem azoknak a sznoboknak való, akik egy rugózott híd és színes TV nélküli trakit le sem köpnek.
Válasz #300. hozzászólásra
A szállítási határidő az nem lenne gond, akinek egyedi igényei vannak az gondolkodjon időben, de most sajnos még ez nem aktuális, de előbb utóbb lejár az ideje a maxxumnak is..
Hát igen sajnos a rugalmasságból eddig mindig megbuktatok nálam, de talán változik ez is majd szépen lassan, mire a traktorvételhez érek. (Ha egyáltalán elérek valaha odáig). Ezért is csesztetlek itt folyamatosan, nem rosszindulatból.
Válasz #299. hozzászólásra
Most (tavaly) váltottunk Michelin-re, majd meglátjuk ez mit mutat.
Az érdekes az, hogy ez nem jött elő csak nálunk. Tőlünk nyugatabbra nem terhelik ki így a gépet keletebbre meg az Államokban meg a hosszútengely+ikerkerék a divat. (de ezt az EU jól betiltotta...)
Válasz #301. hozzászólásra
Nem akarják eltalálni...
Válasz #299. hozzászólásra
De nem is erre gondoltam, hanem arra, hogy piszok hamar lekopik róla a minta, valahogy szerintem tól puha, nem találták el az összetételét.
Válasz #295. hozzászólásra
A baj az, hogy velem nem tudsz tárgyalni. Én nem adhatok és nem is szándékozok árajánlatot adni, vagy szerződést kötni.
Az a baj az egyedi gépekkel, hogy nagyon soká lesznek itthon. Amerikainál ez tipikusan legalább fél év.
Válasz #294. hozzászólásra
ismerős, és a felni gyönyörűen kivágja a gumit...
Válasz #296. hozzászólásra
Más a kérdés.
Válasz #292. hozzászólásra
Ja azt nem irtad hogy függesztett, próbáld meg félig függesztettel, pattogna kerékfelfüggesztés meg beseggelne.
Válasz #293. hozzászólásra
ha nem jött vna mögöttem akkor csak 40 lett vna a vége
mert a gép mögül jobban látszik hogy mi a max
Válasz #291. hozzászólásra
Hát igen, látod ha veled tárgyaltam volna anno 2 éve, akkor lehet, hogy nem axiálos matricát tépkedtem volna az új traktoromról, hanem kitéset. Ezért is kérdezősködöm, mert mikor én tárgyaltam, akkor szó se volt olyasmiről, hogy üljünk le beszélgetni mit is szeretnél. Inkább hasonlított az "Ez van ezt kell szeretni" tipusu hozzáállásra, amit nehezen tolerálok.
Csak sajnos a ti szervezeti felépítésetek elég nehezen viseli az ilyen területi átlépéseket, ahogy én tudom.
Válasz #290. hozzászólásra
GoodYear. Az egy szép történet:
Igazából csak egy(két) mérettel van baj. A 620/70R42-vel és a 650/65R42-vel. Nem teljesen kompatibilis az amerikai gumi az amerikai felnivel. A a két cég egymásra mutogat, de az a szép benne, hogy mind a kettő a GoodYear-hoz tartozik.
A többi méretnél nincs probléma.
Válasz #292. hozzászólásra
Hallod és apu szokott ide járni???????
Válasz #290. hozzászólásra
nem mertem vna a valtrával vinni, de apu megnyugtatott,hogy meg se moccan a 6.6os függ. kombinátor
ezért jó a rug. hid
orrsúlyozás nélkül!!!!!!!!!!
Válasz #290. hozzászólásra
Lehetne... Mint ahogy légkondi nélkül is pl... (ja mondjuk amerikait nem, csak európait)...
Mindent lehet, csak ahhoz le kell ülnünk, és egyesével megbeszélni, hogy mi kell és mi nem. De nem ezért vagyok itta fórumon.
Válasz #288. hozzászólásra
Hát nem tudom, én pl nem igényelném, lehet vilinek is igaza van, de a kombinátort se arra találták ki, hogy 50-nel cibálják, előbb utóbb megadja magát valami, 50-nél előbb...
Az autoquadot is nélkülözhető opciónak tartanám. Akkor esetleg lehet rendelni ezek nélkül is, vagy az már gázos? JA meg a gumikkal van gond, a Good year lehet nagyon jó gumi, de nem a mg.i gépekre találták ki.
Válasz #287. hozzászólásra
sztem nem rossz sem az 50 sem a rug. hid
kombinátor 50nél meg se rezzen az sztem már elég jó
Válasz #284. hozzászólásra
A speckót hadd ne keressem vissza :o)
A leglényegesebb különbség a PowerQuad / AutoQuad váltó, meg egy pár apróság. Pl. 2008-ra beletettem alapba a TLS hidat. Igényli a piac.
Válasz #284. hozzászólásra
Mindig kell vlm.t erőltetni pl. ezt is...
Csak jó ha van 50-nél...
Meg a földeken is már mindenki 15 -tel akar mindent húzni...