Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR404.69 FtUSD392.62 FtCHF430.85 FtGBP485.44 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #22168. hozzászólásáraSzomszéd cégnél melózik az unoka öcsém. Régi vágágsú gépészek alatt is produkál. A 8R érdekességet. Gyakorlatilag tavasszal lesz 1 éves..és fura hangok jönnek a difiből. Februárban kezdenek a műhelyben. Tolják szét !
Válasz Josku #22162. hozzászólásáraPower quad...vagy shift. Nem mindegy ! Az elsőt jobban favorizálom. Variótól a JD még messze van. Vario az bitang egy jó technika. Találkoztam már 15 ezer órás bontatlan változattal is. 311..és 924-el is dolgoztam már. A JD váltóhoz képest ég és föld.
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #22165. hozzászólásáraNem vitázom. New Hollandoknál sok fokozatváltó Semi, Ful Power pár száz üzemóra után felujitásra ment. A zöldeknél is.Van néhány Fendt, amely már a többszörösét átvészelte a Vario váltóval. Mindenki eldönti, milyet szeret. Nekem a Mechanikus! Ehhez van meg a biztatás...
Válasz Lala5995 #22164. hozzászólásáraAzzal nem ertek egyet , hogy tobbet birna mint poweres
az ivt futasa atlagban 5-6e ora nemelyiknek tobb masiknak kevesebb. 10e felettit nem igazan lattam meg.
Power valto ezzel szemben szerintem atlagban 10-12e orat bir, nem ritka amelyik 15-20at elmegy.
Viszont az ivt kenyelmes es takarekos.
Válasz Josku #22162. hozzászólásáraLegmegbizhatóbb a mechanikus váltó! Ebben a kategóriában nem nagyon van!(Rába Steiger). A terhelés alatt kapcsolható váltók közül a fokozatmentes jobb! Nincsenek fokozatok, amelyet menet közben kellene kapcsolgatni. A Dominátorok hidraulikus meghajtása majdnem örök életü. Egy hasonló meghajtás van összeépítve bolygóművel. Ez a fokozatmentes( VARIO) váltó. Olajcser ne maradjon el és többet bír, mint a lamellás, többfokozatu váltó!
Hali! JD 7810 (175 le) fokozat mentes váltóval, inkább szállitásra, vagy talajmunkára alkalmasabb? Egyálltalán milyenek ezek a fokozat mentes váltok? Nem csak jd. Más is?
Válasz bandigh #22151. hozzászólásáraAz ujakbol mindig nagyobbat kell venni, tobb helyen mondtak a regebbi szeriak erosebbek Ugyanannyi lovasban, meg a szabvany is bekavar melyiken hogy adjak meg.
Válasz Drisa #22148. hozzászólásáraSzerintem erre a megoldás,venni plusszba egy 1800-as monitort,ami kezelné az isobusos dolgokat. Kinevezni másodlagos monitornak,esetleg adni neki gps jelet,de jd-n belül lehet az se kell.
Én most New hollandba gondolkozom ezen a megoldáson,egyenlőre lebeszélnek róla a hozzáértők,de meglátjuk.
300 körül mennek ezek a monitorok,és láttam már olyat is,amiben ennyiért fel volt oldva a szakaszvezérlés...csábító
Válasz Gergő_53838 #22145. hozzászólásáraVagyok.... Nem egyszerű, ha akarsz amazones monitort akkor még bonyolultabb, mert nincs gps jel, plusz zsinórok. Ha van nagy jd monitor esetleg kettő akkor vagy király mert mindent látsz egyszerre. Bár mi így nem használtuk nem tudom mi lehet akkor a buktató.
Válasz kisgazda2101 #22143. hozzászólásáraA miénkben kb 17000 Ha van a 7 év alatt 732/24-es típus. A szivattyúban szoktuk a membránokat és a szelepeket cserélni, de mindegyiknek van előjel ha gondja van. Egyszer kellett cserélni a fő nyomás szabályozó szelepet és egy cső durrant el a kereten. Sajnos már egyszer borult is de megúsztuk a keretnyitó kis munkahengerrel. Szóval én a miénket megvenném ilyen idősen és ennyi hektárral is.
Válasz t.peti #22133. hozzászólásáraÉszakkelet, Esztergomtól északra
Köszi a tippet.
Még a Vértesszőllősi cégben gondolkodtam, akik a Merlókat forgalmazzák, mert régebben JD is forgalmaztak. A héten néztem az weboldaljukat, de a JD nem volt kínálatban.
Válasz Josku #22134. hozzászólására20 %
De az árak alapból magasabbak mint Magyarországon.
Nem biztos, hogy jól jársz. Ha Sk-ban kérnél kedvezményt-jobb árat, úgy néz rád a kereskedők töbsége, mintha megetted volna a vacsorájukat.
Válasz határjáró #22131. hozzászólásáraAzt hittem, hogy már felébredtek a valóságba.
Sk-ban is volt hasonló gond, de már 2018-ban sokkal készségesebbek voltak, mint 2008-2009-ben.
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #22123. hozzászólásáraMegyek jövőhéten az aromasra, rákérdezek a kiténél is, és ha ott lessz az agropark, akkor náluk is megállok. Kiváncsi leszek a személyes kommunikáció mire fog vezetni.
Válasz Josku #22124. hozzászólásáraHa olyan mint a 4650-é akkor fogsz egy hoszabb rudat, pajszert akármit ami átér egyikről a másik oldalra, és a lyukon keresztül kitudod ütni nálunk nem volt vészes kiszedni, nem hegesztettünk nem huzattunk semmit, ház se sérült. De ugye ott kilógott annyit a peremes része, hogy tudtad ütlegelni másik oldalról.
Válasz Lala5995 #22125. hozzászólásáraElőbb megveszem a gyári alkatrészeket, hogy lássam, hogy néz ki belűről, csak aztán lesz ütlegelés. Ez 36.000 üzem órát és 48 évet bírt ki! Birhatta volna még egy kicsit.
Válasz Josku #22124. hozzászólásáraA gyárban hidegen sajtolták be. Kiütheted, lehutaóval is megy. De a furatot betömöd valamivel, utána hegesztés.Ha hegeszted, majd lehül, valószinüleg magától kiesik. Ráhegeszthetsz két fület és huzathatod. Csak kis hegesztés! Ne melegedjen fel a ház nagyon. Ezt minden csapágy futógyűrűnél, perselynél meg lehet tenni, ha nem sérül a környezet hegesztéskor.Víz is jót tesz neki. Gyorsan lehül és az anyag összehuzódik.
Sziasztok! 4630-as ból szeretném kiszedni a kereszt tengely perselyét, kell hozzá valami spec persely kihúzó? Vagy barbár módon üssem ki az ellenkező oldalról?
Válasz Plútó #22122. hozzászólásáraPar eve kerdeztuk agromashon 8r arat, nem veteli szandekkal. 310 vagy 335 volt.(kite)
Nyugondt szivvel ramondtak 80 millio ft.
Mashol akkor 60ert eleg felszereltet adtak.
Szoval en ugy vagyok velunk , mig mashonnan megvan minden addig nem veszek semmit onnan.
Alkatresz sem hat meg, mindenutt van 1-2 napon belul, nekem nem er tobb szaz ezret pluszba hogy van keszleten.
Válasz Sk Laci #22119. hozzászólásáraAkkora azért nem volt köztük,mint amit te írtál.Az már-már egy 6000-es ára.De azért,a 6 mikulás sem elhanyagolandó.
25068 hozzászólás
Sztem a 8000-es széria 16/4 16/5-ös váltójanál nincsen strapabíróbb szerkezet!Igaz buta de 20 ezer órát simán elmegy!![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #22168. hozzászólásáraSzomszéd cégnél melózik az unoka öcsém. Régi vágágsú gépészek alatt is produkál. A 8R érdekességet. Gyakorlatilag tavasszal lesz 1 éves..és fura hangok jönnek a difiből. Februárban kezdenek a műhelyben. Tolják szét !
Válasz Lala5995 #22166. hozzászólásáraItt jdrol van szo, nh es tarsai nem nagyon birjak a power valtok.
Sk lacinak is 2000 oranal szethullot nh.
Válasz Josku #22162. hozzászólásáraPower quad...vagy shift. Nem mindegy ! Az elsőt jobban favorizálom. Variótól a JD még messze van. Vario az bitang egy jó technika. Találkoztam már 15 ezer órás bontatlan változattal is. 311..és 924-el is dolgoztam már. A JD váltóhoz képest ég és föld.
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #22165. hozzászólásáraNem vitázom. New Hollandoknál sok fokozatváltó Semi, Ful Power pár száz üzemóra után felujitásra ment. A zöldeknél is.Van néhány Fendt, amely már a többszörösét átvészelte a Vario váltóval. Mindenki eldönti, milyet szeret. Nekem a Mechanikus! Ehhez van meg a biztatás...
Válasz Lala5995 #22164. hozzászólásáraAzzal nem ertek egyet , hogy tobbet birna mint poweres
az ivt futasa atlagban 5-6e ora nemelyiknek tobb masiknak kevesebb. 10e felettit nem igazan lattam meg.
Power valto ezzel szemben szerintem atlagban 10-12e orat bir, nem ritka amelyik 15-20at elmegy.
Viszont az ivt kenyelmes es takarekos.
Válasz Josku #22162. hozzászólásáraLegmegbizhatóbb a mechanikus váltó! Ebben a kategóriában nem nagyon van!(Rába Steiger). A terhelés alatt kapcsolható váltók közül a fokozatmentes jobb! Nincsenek fokozatok, amelyet menet közben kellene kapcsolgatni. A Dominátorok hidraulikus meghajtása majdnem örök életü. Egy hasonló meghajtás van összeépítve bolygóművel. Ez a fokozatmentes( VARIO) váltó. Olajcser ne maradjon el és többet bír, mint a lamellás, többfokozatu váltó!
Válasz Josku #22162. hozzászólására Szerintem Mindenre jobb, de kemeny talajmunka csokkenti jelentosen az elettartamot.
Hali! JD 7810 (175 le) fokozat mentes váltóval, inkább szállitásra, vagy talajmunkára alkalmasabb? Egyálltalán milyenek ezek a fokozat mentes váltok? Nem csak jd. Más is?
Válasz später77 #22160. hozzászólásáraNagyon állat!
Válasz Drisa #22159. hozzászólásáraÉs jó ez a fúvókánkénti? Hiba nem jelentkezett még?
Válasz p.e.n.g.e #22158. hozzászólására2630 nem tud fúvókánként szakaszolni... arra figyelni...
Válasz Gergő_53838 #22156. hozzászólásáraSimán működik 2630-al.
Válasz Gergő_53838 #22156. hozzászólásáraNem tudom mert mi az új monitorral van szerelve a gépünk és amatron vezérli.
Válasz Drisa #22148. hozzászólásáraéertem!! 2630 as monitorom van arról akarom vezérelni
Üdv emberek, kérdezni szeretnék!
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
JD S690 és JD S690i között mi a különbség? 2014 es évjárat.
Előre is köszöntem!
Válasz TDavid #22153. hozzászólásáraAz már többet tud nála. Vontatás, TLT..
Válasz bandigh #22151. hozzászólására6230R áll hozzá a legközelebb
Válasz bandigh #22151. hozzászólásáraAz ujakbol mindig nagyobbat kell venni, tobb helyen mondtak a regebbi szeriak erosebbek Ugyanannyi lovasban, meg a szabvany is bekavar melyiken hogy adjak meg.
Válasz *** HM *** #22150. hozzászólásáraElég lesz olyat kifogni aminek nem vették még ki a zsírját. De a 6215R ami kb megfelel neki.
7930at mértetek már be hány ló?
Újak közül melyik pont ilyen erejű?
Valakinél sok órás esetleg?
Mikor mi volt ráköltve?
Válasz Drisa #22148. hozzászólásáraSzerintem erre a megoldás,venni plusszba egy 1800-as monitort,ami kezelné az isobusos dolgokat. Kinevezni másodlagos monitornak,esetleg adni neki gps jelet,de jd-n belül lehet az se kell.
Én most New hollandba gondolkozom ezen a megoldáson,egyenlőre lebeszélnek róla a hozzáértők,de meglátjuk.
300 körül mennek ezek a monitorok,és láttam már olyat is,amiben ennyiért fel volt oldva a szakaszvezérlés...csábító
Válasz Gergő_53838 #22145. hozzászólásáraVagyok.... Nem egyszerű, ha akarsz amazones monitort akkor még bonyolultabb, mert nincs gps jel, plusz zsinórok. Ha van nagy jd monitor esetleg kettő akkor vagy király mert mindent látsz egyszerre. Bár mi így nem használtuk nem tudom mi lehet akkor a buktató.
Érdeklődnék tudna- e valaki kis pénzért 6200 6300- ast sebváltó problémával?
Válasz kisgazda2101 #22141. hozzászólásáraA Berthouban 64000 ha volt, amikor megvettem, 5 éve, inkább az állapot számít, mintsem a ha.
Ha törődtek vele én simán megvenném 30000 el is.
Hello mindenki!! Kérdésem a következő JD után húz valaki isobusos amazone vegyszerezőt ? Tapasztalat vélemény észrevétel ,választ előre is köszi .
Válasz kisgazda2101 #22143. hozzászólásáraA miénkben kb 17000 Ha van a 7 év alatt 732/24-es típus. A szivattyúban szoktuk a membránokat és a szelepeket cserélni, de mindegyiknek van előjel ha gondja van. Egyszer kellett cserélni a fő nyomás szabályozó szelepet és egy cső durrant el a kereten. Sajnos már egyszer borult is de megúsztuk a keretnyitó kis munkahengerrel. Szóval én a miénket megvenném ilyen idősen és ennyi hektárral is.
Válasz RkTomi #22142. hozzászólásáraBocsánat azt jelenti számomra hogy használt![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
Válasz kisgazda2101 #22141. hozzászólásáraA kérdés első sorában a HS az mit jelent?
John deere vontatott permetezőbe 20 ezer ha HS gépben az sok?
Meg lehet még venni az ilyet?
Sziasztok! Van esetleg valakinek Jd 4650 traktorhoz gépkönyve? Előre is köszönöm a segítséget.
Válasz t.peti #22133. hozzászólásáraÉszakkelet, Esztergomtól északra![smile wink](/oldforum/images/smiles/wink.gif)
Köszi a tippet.
Még a Vértesszőllősi cégben gondolkodtam, akik a Merlókat forgalmazzák, mert régebben JD is forgalmaztak. A héten néztem az weboldaljukat, de a JD nem volt kínálatban.
Válasz Sk Laci #22136. hozzászólásáraMert épp az teszed![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Válasz Josku #22134. hozzászólására20 %
De az árak alapból magasabbak mint Magyarországon.
Nem biztos, hogy jól jársz. Ha Sk-ban kérnél kedvezményt-jobb árat, úgy néz rád a kereskedők töbsége, mintha megetted volna a vacsorájukat.
Válasz Sk Laci #22132. hozzászólásáraEz nem most volt, 2017-ben.
Válasz Sk Laci #22132. hozzászólásáraSzia! Szlovákban mennyi az áfa ha gépet vennénk.
Válasz Sk Laci #22132. hozzászólásáraKomáromtól északra laksz ugye ?
)
Keresd a Herceghalmi gépértékesítőt, vele fogsz leginkább boldogulni az észak dunántúliak közül, honlapjukon fenn az elérhetőség.
(Semmivel nem lesz olcsóbb az expo-n semelyik gép se...
Válasz határjáró #22131. hozzászólásáraAzt hittem, hogy már felébredtek a valóságba.
Sk-ban is volt hasonló gond, de már 2018-ban sokkal készségesebbek voltak, mint 2008-2009-ben.
Válasz Sk Laci #22130. hozzászólásáraMi annak idején bementünk a kitéhez, de majdnem könyörögni kellett hogy adjanak egy árajánlatott.
Aztán mindegy is volt, mert nem kevéssel volt drágább náluk mint pl. a Gépközvetitőnél.
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #22123. hozzászólásáraMegyek jövőhéten az aromasra, rákérdezek a kiténél is, és ha ott lessz az agropark, akkor náluk is megállok. Kiváncsi leszek a személyes kommunikáció mire fog vezetni.
Válasz Plútó #22122. hozzászólásáraJól felszerelt 6120m nem egész 65 000 euró volt 2018-ban.
Válasz Josku #22126. hozzászólásáraMég ennyit!![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz Josku #22124. hozzászólásáraHa olyan mint a 4650-é akkor fogsz egy hoszabb rudat, pajszert akármit ami átér egyikről a másik oldalra, és a lyukon keresztül kitudod ütni nálunk nem volt vészes kiszedni, nem hegesztettünk nem huzattunk semmit, ház se sérült. De ugye ott kilógott annyit a peremes része, hogy tudtad ütlegelni másik oldalról.
Válasz Lala5995 #22125. hozzászólásáraElőbb megveszem a gyári alkatrészeket, hogy lássam, hogy néz ki belűről, csak aztán lesz ütlegelés. Ez 36.000 üzem órát és 48 évet bírt ki! Birhatta volna még egy kicsit.
Válasz Josku #22124. hozzászólásáraA gyárban hidegen sajtolták be. Kiütheted, lehutaóval is megy. De a furatot betömöd valamivel, utána hegesztés.Ha hegeszted, majd lehül, valószinüleg magától kiesik. Ráhegeszthetsz két fület és huzathatod. Csak kis hegesztés! Ne melegedjen fel a ház nagyon. Ezt minden csapágy futógyűrűnél, perselynél meg lehet tenni, ha nem sérül a környezet hegesztéskor.Víz is jót tesz neki. Gyorsan lehül és az anyag összehuzódik.
Sziasztok! 4630-as ból szeretném kiszedni a kereszt tengely perselyét, kell hozzá valami spec persely kihúzó? Vagy barbár módon üssem ki az ellenkező oldalról?![Jd.](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20200116212033_20200116_131552.jpg)
Válasz Plútó #22122. hozzászólásáraPar eve kerdeztuk agromashon 8r arat, nem veteli szandekkal. 310 vagy 335 volt.(kite)
Nyugondt szivvel ramondtak 80 millio ft.
Mashol akkor 60ert eleg felszereltet adtak.
Szoval en ugy vagyok velunk , mig mashonnan megvan minden addig nem veszek semmit onnan.
Alkatresz sem hat meg, mindenutt van 1-2 napon belul, nekem nem er tobb szaz ezret pluszba hogy van keszleten.
Válasz Sk Laci #22119. hozzászólásáraAkkora azért nem volt köztük,mint amit te írtál.Az már-már egy 6000-es ára.De azért,a 6 mikulás sem elhanyagolandó.
Válasz Bobo77 #22116. hozzászólásáraNem tudom mennyire frissítik a neten a készleten levő gépjeiket, de 2018 gyártmányu gépek vannak fent 0 órásan.