Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR411.02 FtUSD395.26 FtCHF439.37 FtGBP495.29 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Csak részecskeszűrős (nem AdBlue-s) trakinál mi lehet az oka, hogy kb. 2-300 üzemóránként igényli az olajleválasztó szűrő cseréjét? Kezelési utasítás szerint 1500 lenne a csereperiódus. Az okozhatja ezt, hogy a motor nagyon ritkán van rendesen leterhelve?
Válasz TDavid #21843. hozzászólásáraEgyszerűbb ha mész vele egy kört hidraulika, váltó ugyan azt az olajat használja. Vagy készítesz egy hidraulika csövet amelyiknek mind a két vége kani. Bedugod egy kör két kivezetésébe és hidromotos üzemmódba tolod a kart. Aztán járatod amíg kell.
Másik kérdés: Hogy tudom megnézni hogy Rtk fel van e oldva?
Illetve ha nincs, akkor pl: veszek hozzá egy Bázis állomást, illetve egy Rtk Modemet az Antennára, akkor kulcs feloldások nélkül menne az Rtk,vagy ehhez is kell feloldó kulcs?
Gs 2630 Monitor, és Starfire 3000 Antennám van.
Vagy milyen megoldások vannak? Köszönöm a válaszokat.
Válasz Doszpodm #21840. hozzászólásáraFőmenű - GS3 - aktiválások lapfül (jobbról a második). Bal oldalon vannak a részegységek felsorolva jobb oldalon a kockában amiben pipa van az aktív.
Sziasztok. 2630 Monitornál hogy tudom megnézni hogy milyen Aktivációk vannak rajta feloldva? Gondolok itt: Automata kormány, Rtk. Szakaszvezérlés. Stb..
Válasz VMisi #21837. hozzászólásáraSajnos a vásárlás előtt nem volt semmi problémám az üzletkötő hozzáállásával. Akkor kellett volna az üzletkötőnek éreztetni velem, hogy nekem nem jd traktor való, kicsi vagyok hozzá, maradjak a jól bevált zetoroknál. Akkor ő elesett volna a jutalékátol!! Én is azt mondom hogy hibák sajnos egyre többször előfordulnak a mai gépeken, de a szerviz dolga az lenne, hogy kijavítsa!!! Itt vannak tőlem 1,5 km-re, tölük vettem azelőtt az összes imput anyagot.
Válasz Sk Laci #21835. hozzászólásáraSajnos a gyári hiba kijavítása sem sikerült, mivel azóta visít a szervóm, és valószínű hogy a későbbi hibáiból is több erre vezethető vissza, amit ők teli torokból elleneznek. Másoktól én se hallok ennyire sok problémát a jd-ről. Nagy probléma, hogy az első javításnál összevitáztunk a műhelyfőnökkel, és azóta betart rendesen, és ehhez a kollégái asszisztálnak. Még garanciás volt, úgy jött ide minden alkalommal a szerelő, hogy a szerszámokat elő sem vette, zsebbedugott kézel megállapította, hogy ő még ilyen problémával nem találkozott, majd értesítik a jd gyárat. A nagygazdáknál itt is próbálnak helyt állni. Sajnos én sem tudom eldönteni, hogy mit vegyek helyette, 2 éve ezen gondolkodom, olvasom a fórumokat a véleményeket,nem akarok még egyszer így befaragni. Talán a Kubu az a gép amiről, és a szervizéről még nem hallottam rosszat.Tőlünk elég messze van a szervizük.
Válasz balog sándor_23053 #21832. hozzászólásáraRészvétem! Még jó, hogy minket már a vásárlás előtt is leszart a kités akár traktor, akár munkagépek tekintetében, de az alkatrészes is nyögvenyelősen áll hozzá a dolgokhoz.
Igazából bármelyik gépnél előfordulhat ilyen mint amit írsz, de a kite hozzáállása elszomorító.
Válasz balog sándor_23053 #21834. hozzászólásáraSajnos el kell ismerni, hogy a 90-es éveki JD megbízhatósága már csak emlék. Sajnos a mai gépeladók a mennyiségre mennek, nem a minőségre. De a JD még mindig a megbízható kategóriába tartozik a jelenlegi kinálatok között. Sk-ban a JD úgymond a legdrágáb a szervizben, viszon ha valami történik, azonnal lépnek a probléma elháritása érdekében.
Ha tudsz megbíhatób traktor márkát, nyugodtan írd meg.
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #21833. hozzászólásáraOlajjal, olajcserékkel szűrőkkel minden rendbe, nagyon vigyázok a "higéniára",nem keveredhet semmi! Szerintem is nyomásprobléma van ,vagy rezonancia,valamit elszúrtak a motor visszarakásánál! Ők ezt határozottan tagadják,azt mondják hogy az érzékelők jeleznének a túlnyomásnál.Aki kint volt szerelő a szervó javításnál nem értette, hogy miért csodálkozom, állítja, hogy garanciás gépeken is cserélik a szervót, az én gépem pedig már 3 éves. Ugyan ez volt a vízcsőnél is, mikor bevittem hozzájuk a kirepedt csövet nem csodálkoztak, büszkén mondták, hogy ez előfordul 1-2 éves gépeken is, éppen ezért van náluk a polcon, nem kell rá napokat várni, és Br 29000 ft-ért kaptam 8 centis gumicsövet egy fémcsőre rápréselve.
Válasz balog sándor_23053 #21832. hozzászólásáraFotengely szimering engedett, oke elofordul neha .
De a nagynevu kite is nagyszeruen megoldotta...(ezert nem veszek onnan semmit, duma meg nagy arc es magas arak)
De a kormany a hidraulikarol megy, nalad ott nem az igazi vmi, lehet ertelmes szerelovel atkene nezni,merni a nyomasokat stb.
Olajcsere, szurok idoben voltak cserelve?
Nem volt keverve az olaj?
Kisszivattyu 80l?
Válasz Héjjas #21824. hozzászólásáraSzia! 6130M van,3 éves, életem legrosszabb döntése volt! Gyári hibásan vettem, a motor főtengely hátsó szimeringjénél folyt az olaj fél év könyörgés után megjavították,mikor hazahoztam nagyobb olajtócsa volt alatta mint azelőtt, elfelejtették a kertel csavarokat meghúzni a 3 hét alatt, míg bent volt. Azóta visít a kormány szervóm, kompresszor eszi az olajat, a fékem kemény, egy vízcsövem szó szerint elöregedett,kitört a vizem pillanat alatt elfolyt,hidraulika főnyomócsövet szétnyomta,szintén pillanat alatt elfolyt a hajtóműolajam, a kormány szervoból folyt az olaj műszerfal alol le a padlóra , most pedig a kuplungomnak tünt el a holtjátéka! Amíg garanciás volt, a KITE színjátékot játszott velem,a javítás helyett, komplett hülyének néztek, most garancián túl próbálják javítani Br.25000 ft-os órebérbe!!! Az első javítás előtt a helyi műhelyfőnök rá akart beszélni a 2 év hosszabbított garanciára,akkor jobban haladna a javítás, melyet elutasítottam.Valószínű, hogy ennek köszönhetem ezt a hozzáállást!! Az idén 2-szer kellett hazahúzni öreg Mtz-vel a 3 éves Jd traktorom!!! Minden szavamat névvel is merem vállalni!! Ez Hódmezővásárhelyen történik.
Válasz Héjjas #21824. hozzászólásáraTartóságot az idő mutatja meg. De ha már az újon gondolkodol, maradjál is mellette. JD 6120m újonan?
Nekem van, eddig nagyon tetszik.
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #21825. hozzászólásáraMaradj az új 6120m mellett. A jelenlegi gyenge forint kurzus emeli az árát, de ha nem kell extra, már 20 milkából meg lehetne, úgy, hogy megvan a kényelmi szint is/nem szilenblokok/.
Válasz Héjjas #21824. hozzászólásáraNekunk 6120m van , 623r rakodoval.
Eddig megvagyok elegedve vele, es akarok egy masikat majd.
Jelenleg egy felszereltebb m 22-23m. Egy hasonlo felszerelt r az olyan 26tol indul, de ezt lehet fokozni 35ig is. Egy fullos m 25 max, hid es fulkerugo, nagy szivattyu, normalis gumizas, autotrac, stb.
Hasznalt is jo lehet 2-3 ezer oraval enis nezegetem, azok 17-18ert mennek 2-3 eves gepek.
Szoasztok. Gondolkodunk traktor vásárlásban. 110-120 Le környékén. Mit ajánlanátok John Deere 6110M / 6120R / Vagy 6230 Premium? Ezekben gondolkozunk. Használt vagy Új is. Igazából a kérdés, ezek az újabb fajta M-es R-es John Deere-ok vannak olyan tartósak mint pl a 30-as sorozat? Köszönöm az infót :)
Válasz Illyés Balázs #21821. hozzászólásáraSzerintem van még pár olyan gép ami terelőkkel sem melegszik és tilt, nyílván oka lesz annak valami kezd bahalni stb. meg kell találni az okot ami 100 százalék, hogy ne ma terelő lesz.
Válasz RkTomi #21820. hozzászólásáraIgen azokra gondolok, de ezek szerint nem megfelelően tervezték a terelőket. Persze rá tesszük gépre, én is kíváncsi vagyok rá mik vannak az agyában. Azért érdekes így nem dobja ki a tiltást.
Válasz Illyés Balázs #21819. hozzászólásáraMost arra gondolsz ami a fülke felé esik és le lehet nyitni oldalra? Azt nem ajánlatos levenni, mivel úgy van tervezve a hűtő rendszere, a levegő áramlás miatt, hogy azoknak a helyükön kell lenniük. Inkább nézesd meg hozzáértővel.
Válasz Drisa #21817. hozzászólásáraMeglett a hiba oka. A két kis motorvédő burkolatot kellett csak ledobni az oldaláról. Azóta nem tilt a gép, hibamentesen dolgozik.
Válasz Illyés Balázs #21816. hozzászólásáraHa kiírja is csak kódot ír, amit nem tudsz értelmezni, javítani biztos nem fogsz egyedül. Szerviz laptoppal kell majd hozzá... A régi tárolt kódokat is látni fogja a hozzáértő. Válasz is meglesz miért csak akkor csinálja.
Válasz RkTomi #21815. hozzászólásáraÉrtem csak azt nem, hogy miért csak nehéz munkánál dobja ki. Ez a típus nem írja ki a hibakódot csak úgy lehet kiolvasni az agyából?
Sziasztok!
Van egy 6830-as 2009-es évjáratú traktorom. Nehéz munkànál (szántás, grubberezés) 1-1,5 ha megművelése után a műszerfalon az izzítás jelző lámpa elkezd villogni, majd a teljesítményt visszaveszi a gép és nem pörög ki a motor (kb 1200-1300 motorfordulat). Valaki találkozott más hasonló jelenséggel?
Válasz bandigh #21806. hozzászólásáraAkkor nincs mese, meg kell venni, csak a cultust mögé akasztani, mostani régi fergát meghagyni tavaszra magágykészíteni meg ilyen jellegű munkákat csinálni oszt jónapot.
Csak legyen aki ért ehhez mert szerintem sok szerelő nem is látott még ilyet.
Válasz szanberg #21805. hozzászólásáraHogymondjam, a csuklós gépeknek mindig a közepe a kritikus, a rábákon is a dió amit figyelni kell, főleg ha kottás a gép, van terhelés. Meg a kardán. A jd a kardánt azért jobban megoldotta, tehát marad a derék. De ha van erre is ilyen egyszerű házi megoldás, hát legyen, kicsit rá kell nèzni és annyi. Nem megy azért évi 1000 órát. Kétévente beállsz vele, széttolod, megnézed, annyi.
Válasz bandigh #21804. hozzászólásáraEdelényben volt 9420 a hevederesek előtt, bár az annyira széjjel volt dikházva, hogy csak hidegindítóval indult, kollégám ott dolgozott 23 éven keresztül, azt mondja amúgy szeretett vele dolgozni csak erő nem volt már abban, ugyan azokat húzta mint a 8430-as és már nem is jobban.
Derekával volt még többször gond, Dorog-Nánás között Fodor Gyuribácsinál láttam erre egy jópofa megoldást, neki is ugyanilyen 9520 van mint ez, mikor az edelényi gép szétvolt borítva középen elment megnézte hol volt a leg viseletesebb a dereka hazament szétszedte a sajátját és kamion zsírzót szerelt rá, kifúrta hornyolta ezeken a helyeken ahogy kell.
Válasz szanberg #21800. hozzászólásáraA főútról láttam, de meg nem álltam. A hirdetés alapján nem új, (17k óra ), bár ennél a kategóriánál nem konkrétan releváns, itt van még anyag.
Mindenesetre az előbbi gép faszább lenne. Főleg ennyiért, a megmosolyogtató árú 370 esekhez képest
Válasz csoppika #21801. hozzászólásáraNagyfergán ugyan ezek a hátsó gumik, ikerrel a cultus épencsak elfogja, ez meg szerintem szélesebb alapból, habár.....az ikrek távtartójából levágva kb 8-8 centivel lehetne még karcsúsítani a szélességét neki.
Ha meglesz jövőre mikorra eladom a kukoricát vagy 48 ezerért hehe meg kikerülünk a mostani fax helyzetből akkor elhozom!
Mit szólsz hozzá!?!?!?!?
Válasz szanberg #21799. hozzászólásáraNemár, szerintem a 4,2 eltalarná ennek a nyomát hellyel-közzel, nem taposná meg! Itt a súly /teljesítmény arány még mindig barátibb, mint a vassal feldíszített nehézuniverzálisnál. 8 egyforma kerék. Nem az h 2 nagy 2 kicsi!
Ez faxa masína csak nekem nagy lenne. Nagy mert a 420-as kulti ennek nem pálya, aztán meg ez utóbbit lehetne félteni a dübörgő mögött.
Dupla kerékkel nem fogná el a nyomszélességet, szimplával meg kicsi lenne a felfekvő felület, no a gép súlya végett úgyis fogna az jól egy 420 kulti előtt, de nagy lenne a taposás, és van amikor ez is számít, nem mindig csak alapművelünk.
Ha 4db 8 vagy inkább 900 széles papucs lenne rajta mennék is érte
25046 hozzászólás
Csak részecskeszűrős (nem AdBlue-s) trakinál mi lehet az oka, hogy kb. 2-300 üzemóránként igényli az olajleválasztó szűrő cseréjét? Kezelési utasítás szerint 1500 lenne a csereperiódus. Az okozhatja ezt, hogy a motor nagyon ritkán van rendesen leterhelve?
Válasz RkTomi #21844. hozzászólására
6R John Deere-nál mennyire bírja ez a Dirctdrive váltó? Valakinek van már benne 5000-10000 Üzemóra? Ha igen, mi a tapasztalat?
Válasz RkTomi #21844. hozzászólásáraAz ilyen hurokba szoktak tenni egy tekerős szelepet, amit ha szűkítesz, lehet neki ellenállást csinálni.
Válasz TDavid #21843. hozzászólásáraEgyszerűbb ha mész vele egy kört hidraulika, váltó ugyan azt az olajat használja. Vagy készítesz egy hidraulika csövet amelyiknek mind a két vége kani. Bedugod egy kör két kivezetésébe és hidromotos üzemmódba tolod a kart. Aztán járatod amíg kell.
6 ezresnél szabad úgy melegíteni a váltóolajat, hogy a hidraulikakart ráhúzom amikor nincs rákötve semmi?
Válasz RkTomi #21841. hozzászólásáraKöszönöm az infót. Meg sikerűlt találni :) Autotrack és a Szakasz vezérlés is fel van oldva.
Másik kérdés: Hogy tudom megnézni hogy Rtk fel van e oldva?
Illetve ha nincs, akkor pl: veszek hozzá egy Bázis állomást, illetve egy Rtk Modemet az Antennára, akkor kulcs feloldások nélkül menne az Rtk,vagy ehhez is kell feloldó kulcs?
Gs 2630 Monitor, és Starfire 3000 Antennám van.
Vagy milyen megoldások vannak? Köszönöm a válaszokat.
Válasz Doszpodm #21840. hozzászólásáraFőmenű - GS3 - aktiválások lapfül (jobbról a második). Bal oldalon vannak a részegységek felsorolva jobb oldalon a kockában amiben pipa van az aktív.
Sziasztok. 2630 Monitornál hogy tudom megnézni hogy milyen Aktivációk vannak rajta feloldva? Gondolok itt: Automata kormány, Rtk. Szakaszvezérlés. Stb..
Válasz VMisi #21837. hozzászólásáraSajnos a vásárlás előtt nem volt semmi problémám az üzletkötő hozzáállásával. Akkor kellett volna az üzletkötőnek éreztetni velem, hogy nekem nem jd traktor való, kicsi vagyok hozzá, maradjak a jól bevált zetoroknál. Akkor ő elesett volna a jutalékátol!! Én is azt mondom hogy hibák sajnos egyre többször előfordulnak a mai gépeken, de a szerviz dolga az lenne, hogy kijavítsa!!! Itt vannak tőlem 1,5 km-re, tölük vettem azelőtt az összes imput anyagot.
Válasz Sk Laci #21835. hozzászólásáraSajnos a gyári hiba kijavítása sem sikerült, mivel azóta visít a szervóm, és valószínű hogy a későbbi hibáiból is több erre vezethető vissza, amit ők teli torokból elleneznek. Másoktól én se hallok ennyire sok problémát a jd-ről. Nagy probléma, hogy az első javításnál összevitáztunk a műhelyfőnökkel, és azóta betart rendesen, és ehhez a kollégái asszisztálnak. Még garanciás volt, úgy jött ide minden alkalommal a szerelő, hogy a szerszámokat elő sem vette, zsebbedugott kézel megállapította, hogy ő még ilyen problémával nem találkozott, majd értesítik a jd gyárat. A nagygazdáknál itt is próbálnak helyt állni. Sajnos én sem tudom eldönteni, hogy mit vegyek helyette, 2 éve ezen gondolkodom, olvasom a fórumokat a véleményeket,nem akarok még egyszer így befaragni. Talán a Kubu az a gép amiről, és a szervizéről még nem hallottam rosszat.Tőlünk elég messze van a szervizük.
Válasz balog sándor_23053 #21832. hozzászólásáraRészvétem! Még jó, hogy minket már a vásárlás előtt is leszart a kités akár traktor, akár munkagépek tekintetében, de az alkatrészes is nyögvenyelősen áll hozzá a dolgokhoz.
Igazából bármelyik gépnél előfordulhat ilyen mint amit írsz, de a kite hozzáállása elszomorító.
Válasz Sk Laci #21835. hozzászólására(kub….)
Válasz balog sándor_23053 #21834. hozzászólásáraSajnos el kell ismerni, hogy a 90-es éveki JD megbízhatósága már csak emlék. Sajnos a mai gépeladók a mennyiségre mennek, nem a minőségre. De a JD még mindig a megbízható kategóriába tartozik a jelenlegi kinálatok között. Sk-ban a JD úgymond a legdrágáb a szervizben, viszon ha valami történik, azonnal lépnek a probléma elháritása érdekében.
Ha tudsz megbíhatób traktor márkát, nyugodtan írd meg.
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #21833. hozzászólásáraOlajjal, olajcserékkel szűrőkkel minden rendbe, nagyon vigyázok a "higéniára",nem keveredhet semmi! Szerintem is nyomásprobléma van ,vagy rezonancia,valamit elszúrtak a motor visszarakásánál! Ők ezt határozottan tagadják,azt mondják hogy az érzékelők jeleznének a túlnyomásnál.Aki kint volt szerelő a szervó javításnál nem értette, hogy miért csodálkozom, állítja, hogy garanciás gépeken is cserélik a szervót, az én gépem pedig már 3 éves. Ugyan ez volt a vízcsőnél is, mikor bevittem hozzájuk a kirepedt csövet nem csodálkoztak, büszkén mondták, hogy ez előfordul 1-2 éves gépeken is, éppen ezért van náluk a polcon, nem kell rá napokat várni, és Br 29000 ft-ért kaptam 8 centis gumicsövet egy fémcsőre rápréselve.
Válasz balog sándor_23053 #21832. hozzászólásáraFotengely szimering engedett, oke elofordul neha .
De a nagynevu kite is nagyszeruen megoldotta...(ezert nem veszek onnan semmit, duma meg nagy arc es magas arak)
De a kormany a hidraulikarol megy, nalad ott nem az igazi vmi, lehet ertelmes szerelovel atkene nezni,merni a nyomasokat stb.
Olajcsere, szurok idoben voltak cserelve?
Nem volt keverve az olaj?
Kisszivattyu 80l?
Válasz Héjjas #21824. hozzászólásáraSzia! 6130M van,3 éves, életem legrosszabb döntése volt! Gyári hibásan vettem, a motor főtengely hátsó szimeringjénél folyt az olaj fél év könyörgés után megjavították,mikor hazahoztam nagyobb olajtócsa volt alatta mint azelőtt, elfelejtették a kertel csavarokat meghúzni a 3 hét alatt, míg bent volt. Azóta visít a kormány szervóm, kompresszor eszi az olajat, a fékem kemény, egy vízcsövem szó szerint elöregedett,kitört a vizem pillanat alatt elfolyt,hidraulika főnyomócsövet szétnyomta,szintén pillanat alatt elfolyt a hajtóműolajam, a kormány szervoból folyt az olaj műszerfal alol le a padlóra , most pedig a kuplungomnak tünt el a holtjátéka! Amíg garanciás volt, a KITE színjátékot játszott velem,a javítás helyett, komplett hülyének néztek, most garancián túl próbálják javítani Br.25000 ft-os órebérbe!!! Az első javítás előtt a helyi műhelyfőnök rá akart beszélni a 2 év hosszabbított garanciára,akkor jobban haladna a javítás, melyet elutasítottam.Valószínű, hogy ennek köszönhetem ezt a hozzáállást!! Az idén 2-szer kellett hazahúzni öreg Mtz-vel a 3 éves Jd traktorom!!! Minden szavamat névvel is merem vállalni!! Ez Hódmezővásárhelyen történik.
Jaa az más de mi nyáron nem dolgozunk...
nyaralunk és a rakodásra a klímás manitu 20évig bírja...
Válasz Pilátus #21826. hozzászólásáraMit csinaljak a 7810el?
Azzal vessek, permetezzek, kaszaljak sodorjak, rakodozzak?
Ketszer annyit eszik.
Sziasztok. Köszönöm a válaszokat. Valószínű akkor egy Jobban felszerelt 6120m lessz. Gps Rendszerrel.
Válasz Héjjas #21824. hozzászólásáraTartóságot az idő mutatja meg. De ha már az újon gondolkodol, maradjál is mellette. JD 6120m újonan?
Nekem van, eddig nagyon tetszik.
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #21825. hozzászólásáraMaradj az új 6120m mellett. A jelenlegi gyenge forint kurzus emeli az árát, de ha nem kell extra, már 20 milkából meg lehetne, úgy, hogy megvan a kényelmi szint is/nem szilenblokok/.
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #21825. hozzászólásáraÉn azt gondolom hogy a 7810 használtban ezerszer többet ér egész évben
Válasz Héjjas #21824. hozzászólásáraNekunk 6120m van , 623r rakodoval.
Eddig megvagyok elegedve vele, es akarok egy masikat majd.
Jelenleg egy felszereltebb m 22-23m. Egy hasonlo felszerelt r az olyan 26tol indul, de ezt lehet fokozni 35ig is. Egy fullos m 25 max, hid es fulkerugo, nagy szivattyu, normalis gumizas, autotrac, stb.
Hasznalt is jo lehet 2-3 ezer oraval enis nezegetem, azok 17-18ert mennek 2-3 eves gepek.
Szoasztok. Gondolkodunk traktor vásárlásban. 110-120 Le környékén. Mit ajánlanátok John Deere 6110M / 6120R / Vagy 6230 Premium? Ezekben gondolkozunk. Használt vagy Új is. Igazából a kérdés, ezek az újabb fajta M-es R-es John Deere-ok vannak olyan tartósak mint pl a 30-as sorozat? Köszönöm az infót :)
Talán ki kellen cserélni a ventilátor viszkó kuplungot...
Válasz Illyés Balázs #21821. hozzászólásáraSzerintem van még pár olyan gép ami terelőkkel sem melegszik és tilt, nyílván oka lesz annak valami kezd bahalni stb. meg kell találni az okot ami 100 százalék, hogy ne ma terelő lesz.
Válasz RkTomi #21820. hozzászólásáraIgen azokra gondolok, de ezek szerint nem megfelelően tervezték a terelőket. Persze rá tesszük gépre, én is kíváncsi vagyok rá mik vannak az agyában. Azért érdekes így nem dobja ki a tiltást.
Válasz Illyés Balázs #21819. hozzászólásáraMost arra gondolsz ami a fülke felé esik és le lehet nyitni oldalra? Azt nem ajánlatos levenni, mivel úgy van tervezve a hűtő rendszere, a levegő áramlás miatt, hogy azoknak a helyükön kell lenniük. Inkább nézesd meg hozzáértővel.
Válasz Drisa #21817. hozzászólásáraMeglett a hiba oka. A két kis motorvédő burkolatot kellett csak ledobni az oldaláról. Azóta nem tilt a gép, hibamentesen dolgozik.
Válasz Drisa #21817. hozzászólásáraRendben. Köszi az infokat mindenkitől.
Válasz Illyés Balázs #21816. hozzászólásáraHa kiírja is csak kódot ír, amit nem tudsz értelmezni, javítani biztos nem fogsz egyedül. Szerviz laptoppal kell majd hozzá... A régi tárolt kódokat is látni fogja a hozzáértő. Válasz is meglesz miért csak akkor csinálja.
Válasz RkTomi #21815. hozzászólásáraÉrtem csak azt nem, hogy miért csak nehéz munkánál dobja ki. Ez a típus nem írja ki a hibakódot csak úgy lehet kiolvasni az agyából?
Válasz Illyés Balázs #21814. hozzászólásáraHa villog az izzítás visszajelző az azt jelenti, hogy hibakód van a gépben. Ki kell olvasni belőle.
Sziasztok!
Van egy 6830-as 2009-es évjáratú traktorom. Nehéz munkànál (szántás, grubberezés) 1-1,5 ha megművelése után a műszerfalon az izzítás jelző lámpa elkezd villogni, majd a teljesítményt visszaveszi a gép és nem pörög ki a motor (kb 1200-1300 motorfordulat). Valaki találkozott más hasonló jelenséggel?
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy a direct drive váltót kell e kalibrálni, és ha igen akkor mikor? Köszönöm szépen a válaszokat.
Járt-e már valaki úgy hogy fenn akadt a 6*00 szériánal a kormány? Még nem értem oda hogy szétszedjem.. Valami kiakadhatott?
Válasz csoppika #21810. hozzászólásáraTöbb éves késésbe van...
Válasz szanberg #21808. hozzászólásáraMég várom az 'ímélt a Szerencsejáték Zrt-től
Válasz bandigh #21806. hozzászólásáraAkkor nincs mese, meg kell venni, csak a cultust mögé akasztani, mostani régi fergát meghagyni tavaszra magágykészíteni meg ilyen jellegű munkákat csinálni oszt jónapot.
Csak legyen aki ért ehhez mert szerintem sok szerelő nem is látott még ilyet.
Válasz csoppika #21807. hozzászólásáraFogadjunk mert nem tripla ikres kerekezés van rajta!?!?!?!?
Válasz szanberg #21803. hozzászólásáraHát...én biztos nem foglak megelőzni
Válasz szanberg #21805. hozzászólásáraHogymondjam, a csuklós gépeknek mindig a közepe a kritikus, a rábákon is a dió amit figyelni kell, főleg ha kottás a gép, van terhelés. Meg a kardán. A jd a kardánt azért jobban megoldotta, tehát marad a derék. De ha van erre is ilyen egyszerű házi megoldás, hát legyen, kicsit rá kell nèzni és annyi. Nem megy azért évi 1000 órát. Kétévente beállsz vele, széttolod, megnézed, annyi.
Válasz bandigh #21804. hozzászólásáraEdelényben volt 9420 a hevederesek előtt, bár az annyira széjjel volt dikházva, hogy csak hidegindítóval indult, kollégám ott dolgozott 23 éven keresztül, azt mondja amúgy szeretett vele dolgozni csak erő nem volt már abban, ugyan azokat húzta mint a 8430-as és már nem is jobban.
Derekával volt még többször gond, Dorog-Nánás között Fodor Gyuribácsinál láttam erre egy jópofa megoldást, neki is ugyanilyen 9520 van mint ez, mikor az edelényi gép szétvolt borítva középen elment megnézte hol volt a leg viseletesebb a dereka hazament szétszedte a sajátját és kamion zsírzót szerelt rá, kifúrta hornyolta ezeken a helyeken ahogy kell.
Válasz szanberg #21800. hozzászólásáraA főútról láttam, de meg nem álltam. A hirdetés alapján nem új, (17k óra ), bár ennél a kategóriánál nem konkrétan releváns, itt van még anyag.
Mindenesetre az előbbi gép faszább lenne. Főleg ennyiért, a megmosolyogtató árú 370 esekhez képest
Válasz csoppika #21801. hozzászólásáraNagyfergán ugyan ezek a hátsó gumik, ikerrel a cultus épencsak elfogja, ez meg szerintem szélesebb alapból, habár.....az ikrek távtartójából levágva kb 8-8 centivel lehetne még karcsúsítani a szélességét neki.
Ha meglesz jövőre mikorra eladom a kukoricát vagy 48 ezerért hehe meg kikerülünk a mostani fax helyzetből akkor elhozom!
Mit szólsz hozzá!?!?!?!?
Válasz szanberg #21799. hozzászólásáraNemár, szerintem a 4,2 eltalarná ennek a nyomát hellyel-közzel, nem taposná meg! Itt a súly /teljesítmény arány még mindig barátibb, mint a vassal feldíszített nehézuniverzálisnál. 8 egyforma kerék. Nem az h 2 nagy 2 kicsi!
Válasz szanberg #21799. hozzászólásáraEjj-ejj mindig csak a kifogás
Válasz bandigh #21798. hozzászólásáraBöszörményben Startagro is hirdet egy ilyen beszámolt traktort csak 10 millával olcsóbban. Tudsz arról valamit?
Válasz bandigh #21798. hozzászólásáraAnnyi, hogy eladó nekik mert megvan rendelve az új Versatile csuklós
Ez faxa masína csak nekem nagy lenne. Nagy mert a 420-as kulti ennek nem pálya, aztán meg ez utóbbit lehetne félteni a dübörgő mögött.
Dupla kerékkel nem fogná el a nyomszélességet, szimplával meg kicsi lenne a felfekvő felület, no a gép súlya végett úgyis fogna az jól egy 420 kulti előtt, de nagy lenne a taposás, és van amikor ez is számít, nem mindig csak alapművelünk.
Ha 4db 8 vagy inkább 900 széles papucs lenne rajta mennék is érte
.ha meglenne az ára