Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR403.55 FtUSD391.08 FtCHF429.92 FtGBP484.5 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz blink #21759. hozzászólásáraA Krumbach Harvesting IH-kkal dolgozik. A Facén is megtalálod őket. Termésekkel kapcsolatban már én is kérdeztem őket korábban. Képeket és videót is raknak fel. És meg adják a módját az aratásnak is...délben ebéd a kis széken a tábla szélén.Nincs kapkodós aratás.....mégis haladnak.
Válasz blink #21758. hozzászólásáraBeszéltem egy gépkezelővel, Miskolc környékén dolgozott sokáig "case farmon" majd másik oldalra átment dolgozni jd-s céghez.
Annyit mondott a 8230 bármiben megeszi az s690-et! Kb egykorú gépek lehetnek és még ih nak van a 9230-is, illetve volt, most már két generációval feljebb járnak.
Válasz J.D. Borda #21749. hozzászólásáraHát ez az. Legyen okos az ember.
Case kombájnok milyenek lehetnek, valakinek tapasztalat? Nyáron szomszéd táblában búzát aratott egy 6140 meg két lexi 660. A Case valami félelmetes tempót diktált. Míg a lexik kettőt fordultak a case hármat. Hogy milyen volt a levágott cucc nem tudom de árvakelésben nem látszott különbség aztán a táblán. Én sajnálom, hogy az itthoni (EU-s is?) forgalmazás ennyire elcseszett.
Válasz J.D. Borda #21749. hozzászólására200-300 hektárig simán vállalható a Laverda vonal....hogy ki kimilyen színben szeretné az már más kérdés. Erős masszív és nagyon tisztán dolgozó gépek. Ezt tapasztalatból mondhatom.
Válasz szanberg #21751. hozzászólásáraAz újról akkor tudunk véleményt mondani ha már 3 évet ment.. addig csak fikció.. lsd. régi és új lexi. Az én catos lexim totál jó az újak.. hagyjuk pedig enyém sem 5 éves még... Szóval idő dönt el mindent.,..
Válasz J.D. Borda #21749. hozzászólásáraAz új ideál kombájn nagyot fog ütni!
Üzembiztosság meg majd kiderül, de a régebbi ami nekem van az egy stabil üzembiztos kombájn, ha így fog működni az új, akkor sokat fognak eladni belőle.
Válasz szanberg #21743. hozzászólásáraEzt írtam már szerintem de itt meg a cr-ektől szabadult mindenki. A legújabbak nem tudom milyenek de az 4-10 év közöttieket likvidálták nagyrészt. Ami maradt azt is folyamatosan szögelik.
Válasz Ares 826 #21741. hozzászólásáraAkkora alkatrésznél szerintem azt nem tudod beállítani. Mostanság kb az a divat, hogy X nyomatékkal lehúzod, aztán Y fokot vissza...(Ehhez, és a kolléga által említett nyomatékra húzáshoz viszont szükséges, hogy az alkatrészek ne csak "átcsusszanjanak" a méret ellenőrzésen, hanem tényleg tűrésen belül legyenek...és még akkor mindig ott van, hogy a mérnök valamit kicsit elszámolt, vagy a modellen jól működött, de a valóságban meg nem)
Viszont ez a mai szarrágó, végletekig spóroló gyártóknál nem mindig sikerül...
Válasz szanberg #21743. hozzászólásáraÉs ő az orákulum vagy mi? Neki az tetszik, azt vesz. Aki éjszakai műszakban vágatja a zöld napraforgót, ne attól lessünk már el fogásokat. Az hogy miből mennyi van neki, az egy dolog..
Válasz szanberg #21737. hozzászólásáraNagycég még jobban megteheti h vesz egy valamit, ami eleve olcsóbb, ha vesz négyet, mégolcsóbb, aztán párévig üti, amíg egyben van, amíg tud rá valami szavatosságot kieszközölni, meg egyben van, aztán jön a másik
Kisebb paraszt nem engedheti meg magának, muszáj masszív gépet vennie
Válasz szanberg #21737. hozzászólásáraS.ekkel.itt is van baj. A lexiket hagyjuk.. az mar fortschritt kategoria lassan igen beletlenül egyetertek veled cr nh.
Válasz J.D. Borda #21734. hozzászólásáraBódi Jenő bácsi nagygazda.
mondjuk 6000 hektár szántó... Idén vett két CR9.90-est, jövőre jön hozzá a másik kettő. Természetesen az S690 JD-k mennek a p*csába, meg van egy 1 éves 770-es Lexi ami enyhén mondva nem volt jó választás, az még túl bukós lenne ha eladódna így marad kicsit d Cr lesz az helyett is az a helyzet.
Teljesítményben, munkaminőségben, fogyasztásban, és árban is veri az összes többit jelenleg.
De másik nagygazda is beállt motorblokkal félretolt JD-helyett megveszi a CR-t...
Válasz Szabi. #21728. hozzászólásáraSok jót hallottam róla, olcsóbb volt, kite itt van közel és olcsóbb mint az axial. Így utólag kicsit keserű a szám íze, de aki lexiont vett ugyanakkor Ő is szív csak másképpen.
170m elsokerekagy csapagynak oldaliranyba lehet pici kottyanasa egyenlore csak hang, hnap megemeljuk mit mozdul.
Veletlenszeruen lett megrangatva muszaki elott.
Válasz Szabi. #21728. hozzászólására2003-ban olyan konsrukcióval jött a kereskedő. Jól beszámot Z-s vasak....alighanem volt valami géptám is,szóval a cégnek 10 milla/db + geri adapterrel itt álltak meg a WTS-ek. Rá is csaptak. Majd jött a pofira esés. Teljesítmény törések-szakadások. Akkor vissza sírtuk a régi Z-ket.
Válasz Rabó001 #21725. hozzászólására90%-ban csak az APS miatt van a Claas megvéve. A multja az egy dolog. Igaz azok a 40 éves vasak még porolnak itt ott.
Válasz Drisa #21724. hozzászólásáraA Z szériával véget ért a tartós vas. A lexik is hasonló tüneteket produkálnak. Kopik-szakad...szivat az Abe blue....stb. A rutinos tulajok kezdik nyugatról gyülytögetni a régi megát. Legyen egy tartalék a flottába alapon,még a szerviz keccsöl az új vassal.
Válasz J.D. Borda #21720. hozzászólásáraNem rossz a JD kombájn sem, sőt, ugyanolyan jók. De nem mindenki vesz csak JohnDeeret mindenből. Azon kívül szerintem még ma is nagy a Claas neve-híre, hírneve Magyarországon, amit még a 70-es 80-as években alapozott meg. Többen leírták már itt, hogy egy gépvételnél több szempont alapján szoktak dönteni.
Válasz J.D. Borda #21720. hozzászólásáraNem tudom mennyi a szívás az lexionokkal de t660-nal van bőven, minden nyúlik szakad, lelép átlép elszakad eltörik ami csoda hogy elektronikával nincs gond még.
Válasz J.D. Borda #21720. hozzászólásáraA Claas egy "kis" családi cég a nagyok közt, azért ez is szép teljesítmény. Annak ellenére hogy a JD a legnagyobb globálisan. Nagyot villantani már eggyik sem tud...szerkezetileg. A Jd most jön a dupla rotorral...ami kicsit nyuszi klón, vagy a HP felső rostálya mi Laverda vonal. A Claas az új ládás vasakkal a z APS és nyuszi-Laverda...és hasonló gépek megoldásiat gyűrte össze.Nincsenek már nagy trükkök. Mégtöbb elektronikai komfort,esetleg vakmerő külalak....stb. 10 évre már egy gyártó sem nagyon akar morzsolót gyártani itt a baj.
25068 hozzászólás
Válasz blink #21765. hozzászólásáraAngel eyes is lesz?![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Válasz bandigh #21767. hozzászólásáraBepattog az is a fomboldalon
Válasz J.D. Borda #21766. hozzászólásáraA 8rx et megnézném élőben, az mán csak nem pattogna be tán![smile whistling](/oldforum/images/smiles/whistling.gif)
Válasz blink #21765. hozzászólásáraÉn mánnnn megbekeltem vele nem rossz ez gyerekek...
És tényleg komolyan gondolták ezt a dizájnt.![smile laugh](/oldforum/images/smiles/laugh.gif)
https://www.agroinform.hu/gepeszet/vegre-europaban-is-bemutatkoznak-az-uj-john-deere-8r-traktorok-41718-001
Válasz Peti 8310 #21623. hozzászólásáraSzia ez a 6ezresnél is így van?
Válasz blink #21759. hozzászólásáraA Krumbach Harvesting IH-kkal dolgozik. A Facén is megtalálod őket. Termésekkel kapcsolatban már én is kérdeztem őket korábban. Képeket és videót is raknak fel. És meg adják a módját az aratásnak is...délben ebéd a kis széken a tábla szélén.Nincs kapkodós aratás.....mégis haladnak.![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz blink #21758. hozzászólásáraBeszéltem egy gépkezelővel, Miskolc környékén dolgozott sokáig "case farmon" majd másik oldalra átment dolgozni jd-s céghez.
Annyit mondott a 8230 bármiben megeszi az s690-et! Kb egykorú gépek lehetnek és még ih nak van a 9230-is, illetve volt, most már két generációval feljebb járnak.
Válasz blink #21758. hozzászólásáraRosta elzar es mar mehet is padlogazzal
Válasz J.D. Borda #21720. hozzászólásáraNálam fordítva van claassok a traktorok JD a kombájn![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
Nyilván semmire nem lehet ebből következtetni csak érdekességképpen![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz J.D. Borda #21749. hozzászólásáraHát ez az. Legyen okos az ember.
Case kombájnok milyenek lehetnek, valakinek tapasztalat? Nyáron szomszéd táblában búzát aratott egy 6140 meg két lexi 660. A Case valami félelmetes tempót diktált. Míg a lexik kettőt fordultak a case hármat. Hogy milyen volt a levágott cucc nem tudom de árvakelésben nem látszott különbség aztán a táblán. Én sajnálom, hogy az itthoni (EU-s is?) forgalmazás ennyire elcseszett.
Válasz J.D. Borda #21749. hozzászólására200-300 hektárig simán vállalható a Laverda vonal....hogy ki kimilyen színben szeretné az már más kérdés. Erős masszív és nagyon tisztán dolgozó gépek. Ezt tapasztalatból mondhatom.
Válasz blink #21748. hozzászólására9-es CR-el dolgoztam együtt,nem voltam tőle eldőlve. A kabin viszont eléggé tágas rajta.
Válasz határjáró #21754. hozzászólásáraBocsi az offért de nem találtam jobb helyet.
Van egy eladó 6 hengeres Perkins motor, tökéletesen müködik de már nem mai darab. Mennyit érne kb.?
Válasz szanberg #21751. hozzászólásáraMajd Mike megmondja.
https://www.youtube.com/watch?v=XLfZiC-285M
Válasz szanberg #21751. hozzászólásáraAz újról akkor tudunk véleményt mondani ha már 3 évet ment.. addig csak fikció.. lsd. régi és új lexi. Az én catos lexim totál jó az újak.. hagyjuk pedig enyém sem 5 éves még... Szóval idő dönt el mindent.,..
Válasz J.D. Borda #21749. hozzászólásáraAz új ideál kombájn nagyot fog ütni!
Üzembiztosság meg majd kiderül, de a régebbi ami nekem van az egy stabil üzembiztos kombájn, ha így fog működni az új, akkor sokat fognak eladni belőle.
Válasz szanberg #21737. hozzászólásáraEz leginkább politika, nem a gép milyensége határozza meg hogy milyen szinűt választanak épp...
Válasz blink #21748. hozzászólásáraÉs akkor mi marad? Jd nem LAxiket hagyjuk akkor NH sem marad az MF kombájn? Arról senki sem beszél miért?
Válasz szanberg #21743. hozzászólásáraEzt írtam már szerintem de itt meg a cr-ektől szabadult mindenki. A legújabbak nem tudom milyenek de az 4-10 év közöttieket likvidálták nagyrészt. Ami maradt azt is folyamatosan szögelik.
Válasz Ares 826 #21741. hozzászólásáraAkkora alkatrésznél szerintem azt nem tudod beállítani. Mostanság kb az a divat, hogy X nyomatékkal lehúzod, aztán Y fokot vissza...(Ehhez, és a kolléga által említett nyomatékra húzáshoz viszont szükséges, hogy az alkatrészek ne csak "átcsusszanjanak" a méret ellenőrzésen, hanem tényleg tűrésen belül legyenek...és még akkor mindig ott van, hogy a mérnök valamit kicsit elszámolt, vagy a modellen jól működött, de a valóságban meg nem)![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Viszont ez a mai szarrágó, végletekig spóroló gyártóknál nem mindig sikerül...
Válasz Drisa #21733. hozzászólásáraMegnyugodtam, csak a panhard rud mozdul a csapon, szilent.
Válasz szanberg #21743. hozzászólásáraÉs ő az orákulum vagy mi? Neki az tetszik, azt vesz. Aki éjszakai műszakban vágatja a zöld napraforgót, ne attól lessünk már el fogásokat. Az hogy miből mennyi van neki, az egy dolog..
Válasz Ares 826 #21741. hozzászólásáraVannak bajok....![smile blink](/oldforum/images/smiles/blink.gif)
Válasz Szabi. #21740. hozzászólásáraVan, de 15 éve van cr-je s kombájnja és nagy lexije is.
Cr marad nem más!
Válasz Ares 826 #21741. hozzászólásáraAhogy írta, nyomatékkal vannak előfeszítve a csapágyak. Ha kottyan az régen rossz...
Válasz Drisa #21733. hozzászólásáraA kúpgörgős csapágynak miért nem kell kicsi hézag szerinted????????????![smile blink](/oldforum/images/smiles/blink.gif)
![smile blink](/oldforum/images/smiles/blink.gif)
Válasz szanberg #21737. hozzászólásáraAzért Bódi-nak van némi múltja az ikr-ből......![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
Válasz szanberg #21737. hozzászólásáraNagycég még jobban megteheti h vesz egy valamit, ami eleve olcsóbb, ha vesz négyet, mégolcsóbb, aztán párévig üti, amíg egyben van, amíg tud rá valami szavatosságot kieszközölni, meg egyben van, aztán jön a másik
![smile devil](/oldforum/images/smiles/devil.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Kisebb paraszt nem engedheti meg magának, muszáj masszív gépet vennie
Válasz szanberg #21737. hozzászólásáraS.ekkel.itt is van baj. A lexiket hagyjuk.. az mar fortschritt kategoria lassan igen beletlenül egyetertek veled cr nh.
Válasz J.D. Borda #21734. hozzászólásáraBódi Jenő bácsi nagygazda.
mondjuk 6000 hektár szántó... Idén vett két CR9.90-est, jövőre jön hozzá a másik kettő. Természetesen az S690 JD-k mennek a p*csába, meg van egy 1 éves 770-es Lexi ami enyhén mondva nem volt jó választás, az még túl bukós lenne ha eladódna így marad kicsit d Cr lesz az helyett is az a helyzet.
Teljesítményben, munkaminőségben, fogyasztásban, és árban is veri az összes többit jelenleg.
De másik nagygazda is beállt motorblokkal félretolt JD-helyett megveszi a CR-t...
Válasz Szabi. #21735. hozzászólásáraMar a többi is csak beszamitassal megy el sajna...
Válasz J.D. Borda #21734. hozzászólásáraKicsit csúnyácska.![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
Nincs használt piaca, nem hogy értéke.....
Válasz Drisa #21732. hozzászólásáraKi kell mondani cr nyuszi most az egyik legkobb
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #21731. hozzászólásáraTermészetesen nem! Ott is kúp görögös csapagyak vannak, nyomatékkal előfeszítve lógás nem lehet.
Válasz Szabi. #21728. hozzászólásáraSok jót hallottam róla, olcsóbb volt, kite itt van közel és olcsóbb mint az axial. Így utólag kicsit keserű a szám íze, de aki lexiont vett ugyanakkor Ő is szív csak másképpen.
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #21730. hozzászólásáraKerdojel lemaradt???..
170m elsokerekagy csapagynak oldaliranyba lehet pici kottyanasa egyenlore csak hang, hnap megemeljuk mit mozdul.![smile whistling](/oldforum/images/smiles/whistling.gif)
Veletlenszeruen lett megrangatva muszaki elott.
Válasz Szabi. #21728. hozzászólására2003-ban olyan konsrukcióval jött a kereskedő. Jól beszámot Z-s vasak....alighanem volt valami géptám is,szóval a cégnek 10 milla/db + geri adapterrel itt álltak meg a WTS-ek. Rá is csaptak. Majd jött a pofira esés. Teljesítmény törések-szakadások. Akkor vissza sírtuk a régi Z-ket.
Válasz Drisa #21724. hozzászólásáraMiért vettél jd-t lexi helyett ???![smile wacko](/oldforum/images/smiles/wacko.gif)
![smile blink](/oldforum/images/smiles/blink.gif)
Axival nem jó a kapcsolat ?
Válasz Rabó001 #21725. hozzászólására90%-ban csak az APS miatt van a Claas megvéve. A multja az egy dolog. Igaz azok a 40 éves vasak még porolnak itt ott.
Válasz Drisa #21724. hozzászólásáraA Z szériával véget ért a tartós vas. A lexik is hasonló tüneteket produkálnak. Kopik-szakad...szivat az Abe blue....stb. A rutinos tulajok kezdik nyugatról gyülytögetni a régi megát. Legyen egy tartalék a flottába alapon,még a szerviz keccsöl az új vassal.
Válasz J.D. Borda #21720. hozzászólásáraNem rossz a JD kombájn sem, sőt, ugyanolyan jók. De nem mindenki vesz csak JohnDeeret mindenből. Azon kívül szerintem még ma is nagy a Claas neve-híre, hírneve Magyarországon, amit még a 70-es 80-as években alapozott meg. Többen leírták már itt, hogy egy gépvételnél több szempont alapján szoktak dönteni.
Válasz J.D. Borda #21720. hozzászólásáraNem tudom mennyi a szívás az lexionokkal de t660-nal van bőven, minden nyúlik szakad, lelép átlép elszakad eltörik ami csoda hogy elektronikával nincs gond még.
Válasz RkTomi #21722. hozzászólásáraEz az őzike féle hybrid.
Válasz Vinkó 75 #21721. hozzászólásáraA JD nem most jött el a dupla rotorral. Már korábban is alkalmazták ezt a technológiát. PL: CTS 9780, C670.
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20191029161406_c670.jpg)
Válasz J.D. Borda #21720. hozzászólásáraA Claas egy "kis" családi cég a nagyok közt, azért ez is szép teljesítmény. Annak ellenére hogy a JD a legnagyobb globálisan. Nagyot villantani már eggyik sem tud...szerkezetileg. A Jd most jön a dupla rotorral...ami kicsit nyuszi klón, vagy a HP felső rostálya mi Laverda vonal. A Claas az új ládás vasakkal a z APS és nyuszi-Laverda...és hasonló gépek megoldásiat gyűrte össze.Nincsenek már nagy trükkök. Mégtöbb elektronikai komfort,esetleg vakmerő külalak....stb. 10 évre már egy gyártó sem nagyon akar morzsolót gyártani itt a baj.