Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak637 FtBenzin árak617 FtEUR413.74 FtUSD403.71 FtCHF441.89 FtGBP499.25 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Celtises #21495. hozzászólásáraIgen arra, ha kell tudok adni. Nekem más volt most a baja de marad még egy tarcsiba nekem is ha neked kell a másik.
Válasz Ares 826 #21493. hozzászólásáraMegcsináltattuk 1,5 éve az adagolót.Neked mi volt a baja? A nyomócsövek közti mennyiség állító tekercsre gondolsz?
Kinek van a traktoron Autotrac universal 300 Starfire anténával?
Mennyire megbízható GPS vezető robotkórmánnyal?
15 cm-es pontosságot ír. Ezt tudja, vagy csak kamu? Permetezésnél, mütrágyázásnál kellene, amikor még nincsen kint a növény, és nem láthatók a müvelőutak.
8490 euró + áfáért kínálják. Megéri???
Válasz bandigh #21486. hozzászólásáraBiztos lesz baj vele... adblues ez is.
Viszont itt a 4 év/120e olyan, hogy munkadíj szervízanyag minden benne van.
Amit csak kell csinálni, 25 ezrenként olajcsere ésatöbbi....legyen csak előírás szerinti szervíz vagy akut probléma, mindegy.
Ez mondjuk jó...
Válasz bandigh #21483. hozzászólásáraAz sem mindegy kitől vetted, más-más garanciális feltételekkel dolgoznak a kereskedők. De ez a fogyasztás növekedés nem normális így sem, úgy sem. Nálam a Lambo Spark 210 sosem bírta 35 liter Adblue-val a két napot, igaz a motorerő a saját bevallása szerint általában 95% fölött volt...
Válasz szanberg #21482. hozzászólásáraAki 3 évet vállal annak általában fele az átlag üzemóra az adott korú gépekben mint a jdben
Amúgy ha le van szerződve, van rá garancia. Kocsit is ha nem hordod szervízbe, nem adnak rá semennyit szinte.
Válasz bandigh #21478. hozzászólásáraNem kormolt. 1850-1900 fordulaton ment vetőgéppel, amit nem is érzett, hogy húzza.
A traktorban 284 óra van, de már jótállás után, mert letelt az 1 év. Nemtudom miért nem mer a JD bevállalni legaláb 2 évet, főleg kisgazdaságban, ahol alig fut rá óra.
Válasz bandigh #21472. hozzászólásáraNekem a 420-as Cultushoz egy 765-ös modell tökéletesen elég lenne, nem kell a 800-as széria az már túl nagy bitang.
Idén nem lesz ebből semmi, ha úgyvan bérlek majd valamit az őszi talajmunkára, most nem jd-t mind tavaly hanem valami mást, hogy legyen tapasztalat.
De agroparknál van régebbóta egy gyönyörű MT765D, Sisu motoros újabb féle verzió, az nekem nagyon bejönne ám, meg ha oda jutok és meglesz akkor is nagyon célkeresztben lesz az a vas.
Az az igaz, hogy 3-400órát menne talán egy ilyen gép nekem talajon, föld is kevesebb, bérmunkát sem nagyon vállalok, az új nagyon drága és luxus, igaz ha belenyúl az ember egy gatya használtba akkor borul ez az elmélet de gyorsan hehe
Amúgy újból a 405-ö csuklós versatilét venném, csak hát 200ezer, utána következik az univerzális 365-ös ugyanebből, az 165ezer ez megfizethetőbb mert egy tízessel rövidebb forintban ami ekkora méretnél nagyon vízválasztó tudod.
Válasz szanberg #21467. hozzászólásáraOlyat keress amiben van vagy +15-20% lufi a motorban, és akkor simán elvagy a váltogatás nélkül is, erőből kimozogja a gép.. Max annyi h forduláskor, terhelés mentes állapotban, a kaptató alján visszalölsz, a tetején meg felpakolsz egyet.. Rtk-val meg nem kell sarkonfordúlni, akkor gondolom nem csinál olyan túrást ha minden másodikra kanyarodsz rá.
Tapasztalt már valaki olyat, hogy egy tartály gázolajra elégesse a traktor egy tartály adblu adalékot? Ma megtörtént nekem vetésben. Csodálkozom, mert jóformán üresre ment a motor fordulatban. Eddig kibírt mindig egy adblú tartály két gázolaj tankolást.
Lehetséges ez, vagy valami elment a traktoron???
Válasz Marci3 #21468. hozzászólásáraNektek kell tudni. Szanbergnak is csak azért írtam lejjebb, mert Fecó is csalódott volt utólag. Nekem nem jönnek be a hernyótalpasok.
Válasz Sk Laci #21466. hozzászólásáraAmit kinéztünk azt valószínűleg ideadják, most is bérbe van adva. Nekünk a lóerő miatt kellene nagyobb gép, nem hátrány, ha az ikerkerékkel, keréksúlyokkal nem kell bajlódni. Talajra ha nedves, itt nem kell menni, mert 2 pótkocsi sarat viszek haza, rögtön ragad. Úton vonulni szar vele és drága a járószerkezet javítása, nálunk kb 30 km-es körzetben vannak a földek. Mindenképp el szeretném hozni demora, mert a szomszédban árulják, 20 km-re. De nagy valószínűséggel maradunk a kerekesnél.
Válasz Sk Laci #21466. hozzászólásáraNyílván saját földön nem ültem ilyen gépekbe, az a mérvadó mindig, de fosóhomokban duscripperrel meg tiszamenti kék agyagban lazítóval tapasztaltam mit tud az mt765-ös...
Sárban parton járva szántani nem alkalmas, nem is erre való, de amíg művelhető egy talaj és nem ragad a grúber be rajta, addig van valós dologidő, amiben még nagyon tud.
Válasz szanberg #21458. hozzászólásáraPróbálj meg kibérelni egy hernyótalpast, így lessz tapasztalatod.
Drága mulatság lenne nagy lelkesen megvenni, és utána kitapasztalni a negatív dolgokat.
Válasz RkTomi #21454. hozzászólásáraA háromlábúban állítok rádiófrekvenciát is, ha a korábbit átállítják a KITE-nél (pár hete például azért, mert az adott frekvenciát elkezdte valami zavarni). Minden rendben volt, nem lett elállítva semmi, előfizetés megvan, a festés kék színű volt, amíg működött. Kommunikációs hiba volt a vevő és a monitor között, amit egy szoftverfrissítés megoldott.
Válasz szanberg #21458. hozzászólásáraNekem is piszkálta a fantáziámat ez a hevederes traki dolog de lebeszélt róla egy ismerős, Azt mondta csak maradj a kerekes kivitelnél!
Válasz Marci3 #21433. hozzászólásáraBár nem JD hanem Cat 875-ös, de lényegét tekintve ugyanaz, és én is csak azt tudom neked javasolni, hogy felejtsd el. Szörnyű minden tekintetben, a kormányzási módja olyan pusztítást végez a forgókban, hogy szinte lehetetlen kijavítani. Ha kicsit nedvesebb a pálya alig tudsz vele lejönni a területről. Közúton ki akarsz szállni és gyalog tovább menni, mert annyira ráz. Tavasztól késő őszig két műszak, négy kezelő, és ezek elég egybehangzó vélemények, nagyon nem szeressük
Válasz szanberg #21458. hozzászólásáraAkkor itt is úszott minden,mégsem kellett a hernyó. Gyakorlatilag van itt nem messze egy Német tulajú cég. Csuklós JD voltak nála..majd jött a hernyó...nagyon gyorsan ismét csuklós traktorok váltották a hernyókat. Jó darabig árulta a hernyót a szomszéd is. Most 936-os efendik dolgoznak nála. Meg van a helye a gépnek,ezt nem vitatom,de nem mindenhol és nem minden áron.
Válasz Vinkó 75 #21457. hozzászólásáraÉs akkor 2010-ben mikor minden úszott drenthe kollégáék meg csak az akkor új challenger hernyó val tudtak dolgozni egyedül a határban, jd DISC ripperrel úgy, hogy le volt véve róla a hátsó tárcsasor....
Nekem azért teccik mert úgy nagy nehéz bitang ipari a gép, hogy közben nem tapossa halálra a fődet.
Válasz .Feco. #21448. hozzászólásáraOlvastam már párszor, mikor írtál a hevederesről, rendesen bevásáltatok vele, nem bántásból tényleg, csak ahogy használtátok különböző körülmények között, akkor derült ki, hogy hogy viselkedik.
Youtubon is látni olyan heveders JD-t, hogy sárban vagy elássa magát, vagy eláll a heveder, a hajtókerék forog, a heveder áll.
Épp most láttam szintén a neten egy felvételt, valami gépésztalálkozóról, ott volt hogy egy letalpalt dózerhez csigán átvetett drótkötelet húzott 1-1 traktor, amolyan vonóerő összehasonlítás, biztos láttál már ilyet. Kicsit saras volt a pálya. Egy sima széleskerekes Rába-Steigert és egy Challenger hevederest mértek össze, a Rába ment előbbre, a hevederes csak csúszott, sőt volt hogy húzta hátra a Rába.
Válasz RkTomi #21453. hozzászólásáraBeszéltünk a gépésszel.
Nem bele csapott, hanem mellette a táblába egészen pontosan, de a lényegen nem változtat sajnos.
Nem voltak modulok, még amerikából sem tudtak hirtelen küldeni alkatrészeket, nyilván azért áll kint olyan régen.
Mondjuk ezt nem értem, hogy "a nagy csapat" nem bír alkatrészeket polcon tartani...
Én ezért sem mernék jd-t venni, mindenki jön azzal hogy mert a biztos háttér....
Válasz später77 #21442. hozzászólásáraA háromlábút csak akkor kell használni ha van saját mobil rtk állomásod. Alapból a KITE rendszerét használja. Nem lehet olyan gond, hogy lejárt az előfizetés? Hiába van aktiváló kód anélkül nem megy. A jel minősége látszik a "festés" színén is ha minden jó akkor világos kék ha gond van akkor narancs.
Válasz Vinkó 75 #21431. hozzászólásáraMondjuk annyi pénzért ha kombájnt kellene vennem én egy S770-est választanék nem egy 6 ládás kombájnt... főleg nem kislánykombájnt(claas)
mert az csak az egy jóképű S-hez képest...
Válasz gcastle #21434. hozzászólásáraNem messze van pár éves 9560 RT, mindent megcsinál az hallod, láttam tavaly is saras körülmények között dolgozni(bár nem sokat mert itt esső alig volt akkor...) de megy az mint a barom.
Az újabbik 9620RX az meg még jobban, az olyan mint egy quadtrac.
Az más kérdés, hogy két hete ott áll a tábla közepén az 560-as és nem tudták még életre kelteni, a 620RX-nél meg szó szerint kigyulladtak a görgők mert domboldalon nem lehet vele dolgozni...
620-as Quadtrac van régebb óta Miskolc felett egy helyen, annak meg semmi baja pedig domboldalt dolgozik folyamatosan...
Válasz .Feco. #21448. hozzászólásáraMondtam már, hogy adjátok el!
Jövőre kikerülünk a gödörből -vélhetően- és átveszem a hernyót, mert nekem meg nagyon az teccene.
25046 hozzászólás
Válasz Celtises #21495. hozzászólásáraMilyen gépetek van 500 vagy 800 széria?? Mennyi óra van benne mikori gyártás??? Mi volt a baja az adagolójának???
Válasz bandigh #21488. hozzászólásáraNem ingyen mert vételkor megfizeti a paraszt hehe
de amúgy igen, úgy ahogy írod. Minden!olaj szűrő
pollenszűrő légszűrő fék mindenminden, anyag és munkaköltség benne van az árban.
Válasz Celtises #21495. hozzászólásáraIgen arra, ha kell tudok adni. Nekem más volt most a baja de marad még egy tarcsiba nekem is ha neked kell a másik.
Válasz Ares 826 #21493. hozzászólásáraMegcsináltattuk 1,5 éve az adagolót.Neked mi volt a baja? A nyomócsövek közti mennyiség állító tekercsre gondolsz?
Válasz Sk Laci #21491. hozzászólásáraAntenna!!!!!!!
Válasz Celtises #21445. hozzászólásáraTudok adni egy mágnes tekercset ha szükséged van rá. A számod az eltűnt írj egy levelet privátba.
Válasz bandigh #21488. hozzászólásáraHilux 15000-nél, vagy 1 évnél van az első szerviz, 70000 Ft. volt.
Válasz Sk Laci #21490. hozzászólásáraStarfire 6000 anténa akart lenni.
Kinek van a traktoron Autotrac universal 300 Starfire anténával?
Mennyire megbízható GPS vezető robotkórmánnyal?
15 cm-es pontosságot ír. Ezt tudja, vagy csak kamu? Permetezésnél, mütrágyázásnál kellene, amikor még nincsen kint a növény, és nem láthatók a müvelőutak.
8490 euró + áfáért kínálják. Megéri???
Válasz bandigh #21488. hozzászólásáraOFF
Jó mondjuk nem is 4-500 van a kettő között
Válasz szanberg #21487. hozzászólásáraMármint a kötelező szervíz is ingyen van? Csakmert egy ilyen első 25k szervíz hiluxéknál 100as körül van..
Válasz bandigh #21486. hozzászólásáraBiztos lesz baj vele... adblues ez is.
Viszont itt a 4 év/120e olyan, hogy munkadíj szervízanyag minden benne van.
Amit csak kell csinálni, 25 ezrenként olajcsere ésatöbbi....legyen csak előírás szerinti szervíz vagy akut probléma, mindegy.
Ez mondjuk jó...
Válasz szanberg #21484. hozzászólásáraRemélem az új jövevénnyel nem jársz így
Válasz bandigh #21483. hozzászólásáraAz sem mindegy kitől vetted, más-más garanciális feltételekkel dolgoznak a kereskedők. De ez a fogyasztás növekedés nem normális így sem, úgy sem. Nálam a Lambo Spark 210 sosem bírta 35 liter Adblue-val a két napot, igaz a motorerő a saját bevallása szerint általában 95% fölött volt...
Válasz bandigh #21483. hozzászólásáraAkkor is elkeserítő... Látszik hogy a nagy név mögött nincsen már valós érték, csak szemet...
Válasz szanberg #21482. hozzászólásáraAki 3 évet vállal annak általában fele az átlag üzemóra az adott korú gépekben mint a jdben
Amúgy ha le van szerződve, van rá garancia. Kocsit is ha nem hordod szervízbe, nem adnak rá semennyit szinte.
Válasz Sk Laci #21480. hozzászólásáraÉpen ezért...
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #21479. hozzászólásáraFelhívom a szervizeseket, mit szólnak hozzá.
Válasz bandigh #21478. hozzászólásáraNem kormolt. 1850-1900 fordulaton ment vetőgéppel, amit nem is érzett, hogy húzza.
A traktorban 284 óra van, de már jótállás után, mert letelt az 1 év. Nemtudom miért nem mer a JD bevállalni legaláb 2 évet, főleg kisgazdaságban, ahol alig fut rá óra.
Válasz Sk Laci #21470. hozzászólásáraEz nem igazan normalis.
Nekunk kibir altalaban 2-3 tankot.
Ha ezek utan is nagyon fogy nezesd meg.
Válasz Sk Laci #21470. hozzászólásáraNem kormolta magát vagy ilyesmi?
Válasz határjáró #21471. hozzászólásáraTegnapig nálam is, de tegnap megváltozott. Ezért nem tudom mi a gond.
Válasz *** HM *** #21474. hozzászólásáraÁhhh...
Nem kell az magyar parasztnak.
Egy 380-as csuklós verszáj megeszi talajon...
Válasz *** HM *** #21474. hozzászólásáraBár az új 900-as már egy komoly gép lesz elvileg. Ha nem lenne majd ökör áron..
Válasz szanberg #21473. hozzászólásáraVagy 1 1000 fendi 50000eu le akcio
Válasz bandigh #21472. hozzászólásáraNekem a 420-as Cultushoz egy 765-ös modell tökéletesen elég lenne, nem kell a 800-as széria az már túl nagy bitang.
Idén nem lesz ebből semmi, ha úgyvan bérlek majd valamit az őszi talajmunkára, most nem jd-t mind tavaly hanem valami mást, hogy legyen tapasztalat.
De agroparknál van régebbóta egy gyönyörű MT765D, Sisu motoros újabb féle verzió, az nekem nagyon bejönne ám, meg ha oda jutok és meglesz akkor is nagyon célkeresztben lesz az a vas.
Az az igaz, hogy 3-400órát menne talán egy ilyen gép nekem talajon, föld is kevesebb, bérmunkát sem nagyon vállalok, az új nagyon drága és luxus, igaz ha belenyúl az ember egy gatya használtba akkor borul ez az elmélet de gyorsan hehe
Amúgy újból a 405-ö csuklós versatilét venném, csak hát 200ezer, utána következik az univerzális 365-ös ugyanebből, az 165ezer ez megfizethetőbb mert egy tízessel rövidebb forintban ami ekkora méretnél nagyon vízválasztó tudod.
Válasz szanberg #21467. hozzászólásáraOlyat keress amiben van vagy +15-20% lufi a motorban, és akkor simán elvagy a váltogatás nélkül is, erőből kimozogja a gép.. Max annyi h forduláskor, terhelés mentes állapotban, a kaptató alján visszalölsz, a tetején meg felpakolsz egyet.. Rtk-val meg nem kell sarkonfordúlni, akkor gondolom nem csinál olyan túrást ha minden másodikra kanyarodsz rá.
Válasz Sk Laci #21470. hozzászólásáraNekünk 6175M-nél bőven elég két tartályhoz.
Tapasztalt már valaki olyat, hogy egy tartály gázolajra elégesse a traktor egy tartály adblu adalékot? Ma megtörtént nekem vetésben. Csodálkozom, mert jóformán üresre ment a motor fordulatban. Eddig kibírt mindig egy adblú tartály két gázolaj tankolást.
Lehetséges ez, vagy valami elment a traktoron???
Válasz Marci3 #21468. hozzászólásáraNektek kell tudni. Szanbergnak is csak azért írtam lejjebb, mert Fecó is csalódott volt utólag. Nekem nem jönnek be a hernyótalpasok.
Válasz Sk Laci #21466. hozzászólásáraAmit kinéztünk azt valószínűleg ideadják, most is bérbe van adva. Nekünk a lóerő miatt kellene nagyobb gép, nem hátrány, ha az ikerkerékkel, keréksúlyokkal nem kell bajlódni. Talajra ha nedves, itt nem kell menni, mert 2 pótkocsi sarat viszek haza, rögtön ragad. Úton vonulni szar vele és drága a járószerkezet javítása, nálunk kb 30 km-es körzetben vannak a földek. Mindenképp el szeretném hozni demora, mert a szomszédban árulják, 20 km-re. De nagy valószínűséggel maradunk a kerekesnél.
Válasz Sk Laci #21466. hozzászólásáraNyílván saját földön nem ültem ilyen gépekbe, az a mérvadó mindig, de fosóhomokban duscripperrel meg tiszamenti kék agyagban lazítóval tapasztaltam mit tud az mt765-ös...
Sárban parton járva szántani nem alkalmas, nem is erre való, de amíg művelhető egy talaj és nem ragad a grúber be rajta, addig van valós dologidő, amiben még nagyon tud.
Válasz szanberg #21458. hozzászólásáraPróbálj meg kibérelni egy hernyótalpast, így lessz tapasztalatod.
Drága mulatság lenne nagy lelkesen megvenni, és utána kitapasztalni a negatív dolgokat.
Köszi a segítségeteket!
Válasz RkTomi #21454. hozzászólásáraA háromlábúban állítok rádiófrekvenciát is, ha a korábbit átállítják a KITE-nél (pár hete például azért, mert az adott frekvenciát elkezdte valami zavarni). Minden rendben volt, nem lett elállítva semmi, előfizetés megvan, a festés kék színű volt, amíg működött. Kommunikációs hiba volt a vevő és a monitor között, amit egy szoftverfrissítés megoldott.
Szar adagolója senkinek sincs négyhengeres, vagy csak nem foglalkoztok a témával????
Válasz szanberg #21458. hozzászólásáraNekem is piszkálta a fantáziámat ez a hevederes traki dolog de lebeszélt róla egy ismerős, Azt mondta csak maradj a kerekes kivitelnél!
Válasz szanberg #21458. hozzászólásáraCsak akkor én arra emlékszem éjszakai képeket tett fel, fagyos havas földön dolgozott vele.
Válasz Marci3 #21433. hozzászólásáraBár nem JD hanem Cat 875-ös, de lényegét tekintve ugyanaz, és én is csak azt tudom neked javasolni, hogy felejtsd el. Szörnyű minden tekintetben, a kormányzási módja olyan pusztítást végez a forgókban, hogy szinte lehetetlen kijavítani. Ha kicsit nedvesebb a pálya alig tudsz vele lejönni a területről. Közúton ki akarsz szállni és gyalog tovább menni, mert annyira ráz. Tavasztól késő őszig két műszak, négy kezelő, és ezek elég egybehangzó vélemények, nagyon nem szeressük
Válasz szanberg #21458. hozzászólásáraAkkor itt is úszott minden,mégsem kellett a hernyó. Gyakorlatilag van itt nem messze egy Német tulajú cég. Csuklós JD voltak nála..majd jött a hernyó...nagyon gyorsan ismét csuklós traktorok váltották a hernyókat. Jó darabig árulta a hernyót a szomszéd is. Most 936-os efendik dolgoznak nála. Meg van a helye a gépnek,ezt nem vitatom,de nem mindenhol és nem minden áron.
Válasz Vinkó 75 #21457. hozzászólásáraÉs akkor 2010-ben mikor minden úszott drenthe kollégáék meg csak az akkor új challenger hernyó val tudtak dolgozni egyedül a határban, jd DISC ripperrel úgy, hogy le volt véve róla a hátsó tárcsasor....
Nekem azért teccik mert úgy nagy nehéz bitang ipari a gép, hogy közben nem tapossa halálra a fődet.
Válasz Rabó001 #21456. hozzászólásáraHevederes...száraz pályára való.
Válasz .Feco. #21448. hozzászólásáraOlvastam már párszor, mikor írtál a hevederesről, rendesen bevásáltatok vele, nem bántásból tényleg, csak ahogy használtátok különböző körülmények között, akkor derült ki, hogy hogy viselkedik.
Youtubon is látni olyan heveders JD-t, hogy sárban vagy elássa magát, vagy eláll a heveder, a hajtókerék forog, a heveder áll.
Épp most láttam szintén a neten egy felvételt, valami gépésztalálkozóról, ott volt hogy egy letalpalt dózerhez csigán átvetett drótkötelet húzott 1-1 traktor, amolyan vonóerő összehasonlítás, biztos láttál már ilyet. Kicsit saras volt a pálya. Egy sima széleskerekes Rába-Steigert és egy Challenger hevederest mértek össze, a Rába ment előbbre, a hevederes csak csúszott, sőt volt hogy húzta hátra a Rába.
Válasz RkTomi #21453. hozzászólásáraBeszéltünk a gépésszel.
Nem bele csapott, hanem mellette a táblába egészen pontosan, de a lényegen nem változtat sajnos.
Nem voltak modulok, még amerikából sem tudtak hirtelen küldeni alkatrészeket, nyilván azért áll kint olyan régen.
Mondjuk ezt nem értem, hogy "a nagy csapat" nem bír alkatrészeket polcon tartani...
Én ezért sem mernék jd-t venni, mindenki jön azzal hogy mert a biztos háttér....
haha
Válasz später77 #21442. hozzászólásáraA háromlábút csak akkor kell használni ha van saját mobil rtk állomásod. Alapból a KITE rendszerét használja. Nem lehet olyan gond, hogy lejárt az előfizetés? Hiába van aktiváló kód anélkül nem megy. A jel minősége látszik a "festés" színén is ha minden jó akkor világos kék ha gond van akkor narancs.
Válasz szanberg #21451. hozzászólásáraAz 560-asba belecsapott a villám összes számítógép kuka már 11 millánál járnak alkatrészben.
Válasz Vinkó 75 #21431. hozzászólásáraMondjuk annyi pénzért ha kombájnt kellene vennem én egy S770-est választanék nem egy 6 ládás kombájnt... főleg nem kislánykombájnt(claas)
mert az csak az egy jóképű S-hez képest...
Válasz gcastle #21434. hozzászólásáraNem messze van pár éves 9560 RT, mindent megcsinál az hallod, láttam tavaly is saras körülmények között dolgozni(bár nem sokat mert itt esső alig volt akkor...) de megy az mint a barom.
Az újabbik 9620RX az meg még jobban, az olyan mint egy quadtrac.
Az más kérdés, hogy két hete ott áll a tábla közepén az 560-as és nem tudták még életre kelteni, a 620RX-nél meg szó szerint kigyulladtak a görgők mert domboldalon nem lehet vele dolgozni...
620-as Quadtrac van régebb óta Miskolc felett egy helyen, annak meg semmi baja pedig domboldalt dolgozik folyamatosan...
Válasz .Feco. #21448. hozzászólásáraMondtam már, hogy adjátok el!
Jövőre kikerülünk a gödörből -vélhetően- és átveszem a hernyót, mert nekem meg nagyon az teccene.
Válasz Vinkó 75 #21429. hozzászólásáraEzt mondom, hogy egy alap 5 ládás fog innen indulni kb...