Gázolaj árak 648 Ft Benzin árak 634 Ft EUR 407 Ft USD 390.32 Ft CHF 429.55 Ft GBP 486.38 Ft

Fórum

John Deere traktorok, kombájn minden mennyiségben

Létrehozta: korzo , 2009-01-10 20:09:16

Kedvencekhez Segítség

25053 hozzászólás
#20203 Plútó
2018-08-23 21:12:42

Válasz Kisboci87 #20204. hozzászólásáraOlajszint rendben van a doblassító hajtóműben?
Mi búza aratás előtt csapágyaztuk mert nem volt benne olaj,és berágtak a csapágyak.Az is búgott,és már lógott is.

Nincs profilkép
#20202 Kisboci87
2018-08-23 20:43:07

Üdv
T660 kombajn napraforgo aratas kozben 350 cseplodobfordulat mellet a cseplodob bugo hangot ad ki a dobfordulat novelesevel ez a hang erosodik ha 300 ra lecsokenntem akkor abbamarad,es csak aratas kozben van ez, uresen jar semmi rendellenesseget nem hallani, dobot, dobkosarat atneztem semmit nem talalok, dobcsapagyra nem gondolok mert remegne a fulke, tukor stb meg 2 vegigdolgozott napot nem birna igy ki, mar mindent atneztem szijakat lancokat, semmit nem talalok, valaki esetleg valami otlet?

#20201 Vinkó75
2018-08-20 18:27:23

Válasz Ákos87 #20202. hozzászólásáraElőször az alap dolgok. A tanksapka szellőzik-e ? Az üzemanyag szivattyú vagy ahhoz kapcsolódó elemek,nem dugultak-e ? Ha van a tankban vagy a rendszerben visszacsapó szelep Az nem szórakozik-e? Volt-e cserélve elektromos szivattyú-vagy szűrők. Itt a szállítási teljesítmény és az áteresztő képesség a kérdés. Ha ezeken végig mész..akkor marad az elektronika(Diag). Frissítése az agyának. Majd a többi eleme a befecskendező rendszernek.

Nincs profilkép
#20200 Ákos87
2018-08-20 15:04:51

Sziasztok,

Az alábbi hibakód esetén mennyire kell rosszra gondolni:

ECU.001 157.03 - Közös gyűjtőcső nyomás szenzor áramköri hiba.

Magasabb terhelésnél jön elő néha, de utána nem aktív a kód.

Köszönöm.

#20199 Zolika76
2018-08-20 12:54:41

Sziasztok ! Tud-e valaki ajánlani olyan megbízható szakembert, lehetőleg Győr-Moson-Sopron megyében aki JOHN DEERE 6600 traktoron a hidraulikát be tudná kalibrálni?

#20198 Hogel
2018-08-19 18:15:21

Megoldódott a probléma, hála egy kedves fórumtársnak, aki privátban elmondta a megoldást. A hidraulikus pótkocsi fék szelepe nem zárt le.Dugattyú ki, kicsit csiszol majd vissza, azóta tutkó.

#20197 RkTomi
2018-08-19 11:38:40

Válasz Hogel #20197. hozzászólásáraA vetőgépnél van ilyen hang amikor hirdomotoros körröl indul a ventillátor kis hidromotorja.

Válasz Hogel #20197. hozzászólásáraFelvan emelve a hidraulika kar, olyan mintha nem kapcsolna ki a szivattyu felemelt allasban.

#20195 Hogel
2018-08-19 10:40:30

Tettem fel róla videót. Hátha így könyebb kideríteni.

https://youtu.be/Av7VUZImBII

#20194 MFM
2018-08-19 10:35:56

Válasz Hogel #20194. hozzászólásáraKevés olaj vagy szűrő eldugulás is okozhat hangot, mondjuk akkor a szivattyúból jönne. Amúgy az összes 6x10-6x30 amivel dolgom volt mind furcsa hangokat adott hátulról, szerintem nem kell nagy feneket keríteni neki. Esetleg nézd meg, hogy nem-e csak a hárompont felemelt helyzeténél adja a hangot?

#20193 _NB_
2018-08-19 09:54:31

Válasz Hogel #20189. hozzászólásáraNem ismerem a JD-t, de olyan nem lehet, hogy valamelyik kihelyezett kör bekapcsolva maradt vagy a kapcsolója bedöglött és állandóan dolgozik vagy annyira nem hangos ?

Hidraulika rendszereknél általában a "szelepek"-nél elmenő olaj szokott hangot adni.

Van a nyomásszabályzó szelep, amikor pl a munkahenger a végére ér és a túlnyomást elengedi.

Van amit írtak a mennyiség szabályzó a pl a kormánynál, ha úgy állsz meg akkor van, hogy résnyire nyit a vezérlője és hangja van, ha ilyenkor csak pár centit vissza húzod a kormányt elhallgat.

Van a fémházas szűrők feneképen egy biztonsági szelep.

#20192 Hogel
2018-08-19 09:42:36

Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #20192. hozzászólásáraMég a hidraulika olajat és a szűrőket nem cseréltem le.Az okozhatja ha esetleg koszosak?

#20191 Drisa
2018-08-19 09:10:42

Válasz Hogel #20189. hozzászólásáraVan egy ontveny tömb ami gyárilag gyenge és repedés lehet benne az adja hangot. Ez egy lehetőség, alacsonyabb hidraulika nyomás és melegebb olaj a jele...

Válasz Hogel #20189. hozzászólásáraKormany is hidraulika szivattyurol mukodik, vagy ha rugozott hidas is azt szintezi.

#20189 Vinkó75
2018-08-18 20:52:32

Válasz _NB_ #20190. hozzászólásáraEgy 12vos szivattyú tölti. Ami jelen esetben már működik ha jól tudom.

#20188 _NB_
2018-08-18 20:49:59

Válasz _NB_ #20187. hozzászólásáraelírtam
"Rendesen felet töltve a szivattyú," nem szivattyú az adagoló.

#20187 Hogel
2018-08-18 19:56:19

Segítségeteket kérném.Most ismerkedem a 6520 trakimmal.Olyat tapasztalok, hogy olyan 1500-1600 fordulaton hátul a hidraulika bigyóknál olyan zizegő hangot hallok.Alacsonyabb fordulaton nem. Mint amikor az mtz nél nyomatom a hidraulikát ahhoz hasonló.Mi lehet ez? Normális ez így?Leengedett hidraulika munkahengernél is csinálja simán terhelés nélkül.

#20186 Vinkó75
2018-08-18 19:33:24

Válasz _NB_ #20187. hozzászólásáraAz a baj ez az adagoló önmagában is el van látva egy alaplappal. És mennyiség állító szelepekkel. Természetesen az adagoló része a motorvezérlőnek. Mi forgás-hővok-nyomás-vákum...stb szenzorokról kapja az adatokat.Tehát a kompenzáláshoz az ECU-nak tudnia kell mijen stádiumban van a eppen a motor. Így dolgozik össze a két vagy több vezérlő...ha a rendszerbe van még integrálva a váltó-hidraulika. Röviden valahogy így.

#20185 _NB_
2018-08-18 19:21:13

Válasz Pilátus #20185. hozzászólásáraEz érdekes,hogy nem volt hibakód.
Rendesen felet töltve a szivattyú, nyomta az anyagot ha fellazítottad a nyomócsövet ?
Ilyen hasonszőrű VP44 van az ismerős kocsijában az amikor egy mágnes szelep vagy mi megadta magát szintén lecsökkentette a teljesítményt, de ez elvileg már volt szakinál így mennie kéne.
Azt nem tudom, hogy elektronikusan kell-e párosítani vagy csak összedugják és oké.

Nem egy ismeretlen cucc, a googlén van találat rendesen és amit a szaki mondott szerintem is az

"mechanikus köradagoló ez és csak elektromos gázpedál meg terhelés kompenzálást csinál"

Amikor pl beállítottál egy 1700-as fordulatot a trakin azt utána ő magától próbálta tartani, a terheléshez igazodva, hol elvett a gázból hol ráadott magától.

CR az más, ott nincs adagoló, csak a porlasztók, amik elektromosan vannak vezérelve mikor nyissanak-zárjanak, és van egy nagynyomású szivattyú ami ellátja őket gázolajjal, leegyszerűsítve ennyi.

#20184 Vinkó75
2018-08-18 18:40:51

Válasz _NB_ #20184. hozzászólásáraMegszenvedett vele már a kolléga. Mikor beszéltem vele...akkor már egy rakat szerelő látta. Az adagoló vezérlőjére és a kábelkötegre tippeltünk,többen is. Mikor agyaltunk rajta. Alattomos egy dolog. Egy Fendt favorit rátett minket a szívatóra. Menet közben tolt egy hátramenetet és egyéb hibák. A kábelköteget megbontva és végig bogozva egy részét, feladtam. Pedig akkor már csak egy hibát dobott ki. De azzal még lehetett melózni vele, Kidörzsölődő-beázó köteg-kötegek....stb. Végül is egy másik kábelköteg csere lesz a megoldása az efendinek. Ez a leg rosszabb eset mikor megy is meg nem is jobban szeretem ha meg áll. Mert akkor annak már vannak jelei. Ez így szívat. A diag is érdekes a motor vezérlőt...egy pitiáner alkatrész zavarta be..végül az oszcilloszkópos programot futtatta a szervizes az őzikén..az is egész délelőtt ment rajta. És ott is csak egy apró szinte alig látható kitérés alapján jutottunk a kalász visszahordó szenzorhoz.

Nincs profilkép
#20183 Pilátus
2018-08-18 15:13:43

Nincs hibakóód
Adagolós felújította és most el sem indul így kedden indulok Kecelre de csak azért hogy monjanak valami mechanikust ha van.
Ez vp44 és CR??1000 bár?Ilyen leht hogy nincs is?De mi van ebben injektor vagy porlasztó?A szaki azt mondja mecanikus köradagoló ez és csak elektromos gázpedál meg trehelés kompenzálást csinál!??
Ha ez a canbus rendszeren keresztül komunikál csak akkor ugy ki.axom hogy csak úgy fűgyűűl a turbo!smile whistling

#20182 _NB_
2018-08-18 14:51:46

Válasz Pilátus #20179. hozzászólásáraÉs mit ír hibának, mi az ok amiatt leszabályoz?
Ha szabad kíváncsiskodni.

Tegnap néztem egy vidinyót ahol a magas karternyomás miatt szabályzott le, de ott ha jól vettem ki egy banális hiba volt.

videó

Nincs profilkép
#20181 Johny B.
2018-08-18 14:30:55

Válasz .Szabi. #20182. hozzászólásáraBmw audi fuuuuuujjjj... főleg hogy ott a szomszedomba az audi gyar minden p...t azzal jar. Akkor inkabb a dmaxom...

Nincs profilkép
#20180 .Szabi.
2018-08-18 14:07:49

Válasz szanberg #20180. hozzászólásáraÉrdekes, te minek vettél BMW-t? Miért nem dacia-val jársz? Ugyan úgy elvinne A ból B be!smile pimp

Nincs profilkép
#20179 Johny B.
2018-08-18 14:06:34

Válasz szanberg #20180. hozzászólására60 körül azert rugozott cuccos jól felszerelt gepet nem kapsz. 70 körül mar igen...

#20178 szanberg
2018-08-18 13:29:57

Válasz Johny B. #20175. hozzászólásáraNem szabad megvenni, semmi plussz nincsen benne mint egy rendes traktorban csak az ára olyan, hogy begyúl a hajad...
kb. 25ezerrel olcsóbban tudsz venni igenjó szerkezeteket, van választék is belőlük érted.

Nincs profilkép
#20177 Pilátus
2018-08-18 13:23:55

Ki akarom kapcsolni az agyát és nekem se a traktoros se a traktor se gondolkozzon többé...
8 szervízes volt eddig!4hónapja áll...
Hiba ugyanaz leszabályoz 1200 kb egy kilométer után.

Válasz Pilátus #20177. hozzászólásáraMi baj a CRel?
Az oke hogy dragabb, de ha felteszel egy uj nagynyomasut uj porlasztok az 6-8ezer orat kell birjon.

Nincs profilkép
#20175 Pilátus
2018-08-18 12:30:13

Úrak!
Kérdezném hogy ez az adagoló jó lehet a 6920jd-rehttps://www.agroinform.hu/aprohirdetes_adatlap/alkatresz/traktor-alkatreszek/john-deere-adagolo-re501234/h_6879881?ref=52bbbb8d
Mindent alakítok mechanikusra és nincs több szer-vízelés!

#20174 bandigh
2018-08-11 18:41:20

Válasz Ákos87 #20174. hozzászólásáraKöze nincs a szélhez.
Legyen, ennyi a lényege. 1150 vagy 1230, indifferens. Nem múlik rajta semmi.

Nincs profilkép
#20172 Ákos87
2018-08-11 12:59:48

Válasz bandigh #20171. hozzászólásáraKukoricához nem ártott volna tavaly sem. Meg a HP rostáknak egy picit nagyobb a levegő igénye.

Nincs profilkép
#20171 Sk Laci
2018-08-11 10:06:13

Válasz Johny B. #20168. hozzászólásáraMiért nem elég az m-es? Anyira automatizált modern felszerelésed van a traktor mögé, hogy csak az r-es sorozat tudja kielégiteni az igényeid?

#20170 *** HM ***
2018-08-11 10:02:44

Válasz Johny B. #20168. hozzászólásáraKi kell szivni belőletek a zsét valahogy..... Ha nem tetszik van foton lovol stb finomság is a placcon lehet azt is. smile devilsmile tongue

Nincs profilkép
#20166 Johny B.
2018-08-11 09:02:50

Megvannak örülve a gépesek? 6120r rugozott de nem fokozatmentessel mennyi szerintetek?

Nincs profilkép
#20165 Ákos87
2018-08-10 16:54:18

Tiszteletem,

Egy W540-nél (MY12) nem állítható a szelelő ventilátor fordulatszáma 1200 fölé. Pontosabban csak egy kis trükkel megy 1200 fölé. Elvileg a Command Centerben állítható a felső és alsó fordulatszám korlát. Valaki esetleg tudja, hogy hogyan állítható ?

Köszönöm.

Nincs profilkép
#20164 laci92627
2018-08-10 16:04:01

Valaki tudna segíteni hogy a Z 2056 kombájn porlasztási nyitónyomást mennyire kell állítani?

#20163 MFM
2018-08-10 13:57:05

Válasz ..MZ/X.. #20164. hozzászólásáraA 3. Az valami földelés lenne, de én se kötöttem be.

#20162 ..MZ/X..
2018-08-08 23:22:21

Válasz Spice007 #20162. hozzászólásáraTöbb féle is van. LINK
Nekem ami gyári azon is a 3. üres, csak a + és - van bekötve. Figyelj oda, mert a polaritást nem szabad felcserélni.

Nincs profilkép
#20161 zoli862
2018-08-08 22:23:25

Válasz *** HM *** #20154. hozzászólásáraVagy nem az agropark új telephelye ami most fog nyilni?

Nincs profilkép
#20160 Spice007
2018-08-08 22:16:48

Válasz ..MZ/X.. #20161. hozzászólásáraKöszi! Habiból veszem, de ott is ennyi. Van egy 6200 traktorom is, abban van ilyen csatlakozó, és arra rámegy 3 vezeték. Csak bemegy mind a biztosítéktáblába, és azt nem akartam teljesen szétszedni.

De köszi, akkor kötök rá +-t, és kész. Van egy 2 pólusú csatlakozó bent, arról akkor átrakom.

#20159 ..MZ/X..
2018-08-08 22:06:48

Válasz Spice007 #20160. hozzászólásáraHarmadikra nem megy semmi.
Habiban vagy kamionos boltban harmada áron kapsz ilyen csatlakozót.
Pluszt akksiról egy 25A-es biztin keresztül, a negatívot vagy akkuról vagy nagyobb testpontról. Legalább 2,5-es vezetékkel kösd be.

Nincs profilkép
#20158 Spice007
2018-08-08 21:53:26

Sziasztok. A 3 polusú csatlakozót kér a sorvezetőm. http://webshop.axial.hu/gepjarmu-felszereles/gepjarmu-villamossag/csatlakozok/cobo-csatlakozo-aljzat-3-polusu-08-003-0252-23.html

Mi a harmadik vezeték? Oda mit kössek? Jó tanács, hogy test-áramot honnan adjam neki egy 6110ben?

Köszönöm

#20157 Jupe
2018-08-06 20:27:36

Válasz szanberg #20158. hozzászólásáraHmm, ez nem jutott eszembe, kipróbálom köszi!smile thumbup

#20156 szanberg
2018-08-06 18:13:27

Válasz Jupe #20157. hozzászólásáraKlipszeket kell betenni az emelő munkahengerek szárára, hogy ne tudjon annyira összeűlni a kocsi.

#20155 Jupe
2018-08-06 17:51:39

Sziasztok!
john deere 1750-1755 vetőgépen a yetter sávtisztítók beleérnek a szilárd műtrágya kijuttató tengelyébe. Valakinek van esetleg valamilyen megoldása rá? ha a yettert fixre állítom akkor is bele tud érni ha a vetőkocsi megemeledik. smile helpsmilie

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Mindenki kapott még egy kis időt az eGN benyújtásához!
Hirdetés
Díjnyertes, hatalmas vetőgépet mutatott be az Amazone +VIDEÓ
Díjnyertes, hatalmas vetőgépet mutatott be az Amazone +VIDEÓ
Soronkénti elzárással rendelkezik a gép, így 1 százalék alá csökkenthetők az...
Német gyártmányú,  9 kapás 2m-es grúber eladó
Német gyártmányú, 9 kapás 2m-es grúber...

520.000 Ft

MTZ-82 traktor
MTZ-82 traktor

4.500.000 Ft

Piaci ponty, ponty
Piaci ponty, ponty

1.000 Ft

Massey Ferguson 6S155 - 0%Áfa-Leszállítva
Massey Ferguson 6S155 -...

39.000.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]