Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak648 FtBenzin árak634 FtEUR407 FtUSD390.32 FtCHF429.55 FtGBP486.38 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Kisboci87 #20204. hozzászólásáraOlajszint rendben van a doblassító hajtóműben?
Mi búza aratás előtt csapágyaztuk mert nem volt benne olaj,és berágtak a csapágyak.Az is búgott,és már lógott is.
Üdv
T660 kombajn napraforgo aratas kozben 350 cseplodobfordulat mellet a cseplodob bugo hangot ad ki a dobfordulat novelesevel ez a hang erosodik ha 300 ra lecsokenntem akkor abbamarad,es csak aratas kozben van ez, uresen jar semmi rendellenesseget nem hallani, dobot, dobkosarat atneztem semmit nem talalok, dobcsapagyra nem gondolok mert remegne a fulke, tukor stb meg 2 vegigdolgozott napot nem birna igy ki, mar mindent atneztem szijakat lancokat, semmit nem talalok, valaki esetleg valami otlet?
Válasz Ákos87 #20202. hozzászólásáraElőször az alap dolgok. A tanksapka szellőzik-e ? Az üzemanyag szivattyú vagy ahhoz kapcsolódó elemek,nem dugultak-e ? Ha van a tankban vagy a rendszerben visszacsapó szelep Az nem szórakozik-e? Volt-e cserélve elektromos szivattyú-vagy szűrők. Itt a szállítási teljesítmény és az áteresztő képesség a kérdés. Ha ezeken végig mész..akkor marad az elektronika(Diag). Frissítése az agyának. Majd a többi eleme a befecskendező rendszernek.
Sziasztok ! Tud-e valaki ajánlani olyan megbízható szakembert, lehetőleg Győr-Moson-Sopron megyében aki JOHN DEERE 6600 traktoron a hidraulikát be tudná kalibrálni?
Megoldódott a probléma, hála egy kedves fórumtársnak, aki privátban elmondta a megoldást. A hidraulikus pótkocsi fék szelepe nem zárt le.Dugattyú ki, kicsit csiszol majd vissza, azóta tutkó.
Válasz Hogel #20194. hozzászólásáraKevés olaj vagy szűrő eldugulás is okozhat hangot, mondjuk akkor a szivattyúból jönne. Amúgy az összes 6x10-6x30 amivel dolgom volt mind furcsa hangokat adott hátulról, szerintem nem kell nagy feneket keríteni neki. Esetleg nézd meg, hogy nem-e csak a hárompont felemelt helyzeténél adja a hangot?
Válasz Hogel #20189. hozzászólásáraNem ismerem a JD-t, de olyan nem lehet, hogy valamelyik kihelyezett kör bekapcsolva maradt vagy a kapcsolója bedöglött és állandóan dolgozik vagy annyira nem hangos ?
Hidraulika rendszereknél általában a "szelepek"-nél elmenő olaj szokott hangot adni.
Van a nyomásszabályzó szelep, amikor pl a munkahenger a végére ér és a túlnyomást elengedi.
Van amit írtak a mennyiség szabályzó a pl a kormánynál, ha úgy állsz meg akkor van, hogy résnyire nyit a vezérlője és hangja van, ha ilyenkor csak pár centit vissza húzod a kormányt elhallgat.
Van a fémházas szűrők feneképen egy biztonsági szelep.
Válasz Hogel #20189. hozzászólásáraVan egy ontveny tömb ami gyárilag gyenge és repedés lehet benne az adja hangot. Ez egy lehetőség, alacsonyabb hidraulika nyomás és melegebb olaj a jele...
Segítségeteket kérném.Most ismerkedem a 6520 trakimmal.Olyat tapasztalok, hogy olyan 1500-1600 fordulaton hátul a hidraulika bigyóknál olyan zizegő hangot hallok.Alacsonyabb fordulaton nem. Mint amikor az mtz nél nyomatom a hidraulikát ahhoz hasonló.Mi lehet ez? Normális ez így?Leengedett hidraulika munkahengernél is csinálja simán terhelés nélkül.
Válasz _NB_ #20187. hozzászólásáraAz a baj ez az adagoló önmagában is el van látva egy alaplappal. És mennyiség állító szelepekkel. Természetesen az adagoló része a motorvezérlőnek. Mi forgás-hővok-nyomás-vákum...stb szenzorokról kapja az adatokat.Tehát a kompenzáláshoz az ECU-nak tudnia kell mijen stádiumban van a eppen a motor. Így dolgozik össze a két vagy több vezérlő...ha a rendszerbe van még integrálva a váltó-hidraulika. Röviden valahogy így.
Válasz Pilátus #20185. hozzászólásáraEz érdekes,hogy nem volt hibakód.
Rendesen felet töltve a szivattyú, nyomta az anyagot ha fellazítottad a nyomócsövet ?
Ilyen hasonszőrű VP44 van az ismerős kocsijában az amikor egy mágnes szelep vagy mi megadta magát szintén lecsökkentette a teljesítményt, de ez elvileg már volt szakinál így mennie kéne.
Azt nem tudom, hogy elektronikusan kell-e párosítani vagy csak összedugják és oké.
Nem egy ismeretlen cucc, a googlén van találat rendesen és amit a szaki mondott szerintem is az
"mechanikus köradagoló ez és csak elektromos gázpedál meg terhelés kompenzálást csinál"
Amikor pl beállítottál egy 1700-as fordulatot a trakin azt utána ő magától próbálta tartani, a terheléshez igazodva, hol elvett a gázból hol ráadott magától.
CR az más, ott nincs adagoló, csak a porlasztók, amik elektromosan vannak vezérelve mikor nyissanak-zárjanak, és van egy nagynyomású szivattyú ami ellátja őket gázolajjal, leegyszerűsítve ennyi.
Válasz _NB_ #20184. hozzászólásáraMegszenvedett vele már a kolléga. Mikor beszéltem vele...akkor már egy rakat szerelő látta. Az adagoló vezérlőjére és a kábelkötegre tippeltünk,többen is. Mikor agyaltunk rajta. Alattomos egy dolog. Egy Fendt favorit rátett minket a szívatóra. Menet közben tolt egy hátramenetet és egyéb hibák. A kábelköteget megbontva és végig bogozva egy részét, feladtam. Pedig akkor már csak egy hibát dobott ki. De azzal még lehetett melózni vele, Kidörzsölődő-beázó köteg-kötegek....stb. Végül is egy másik kábelköteg csere lesz a megoldása az efendinek. Ez a leg rosszabb eset mikor megy is meg nem is jobban szeretem ha meg áll. Mert akkor annak már vannak jelei. Ez így szívat. A diag is érdekes a motor vezérlőt...egy pitiáner alkatrész zavarta be..végül az oszcilloszkópos programot futtatta a szervizes az őzikén..az is egész délelőtt ment rajta. És ott is csak egy apró szinte alig látható kitérés alapján jutottunk a kalász visszahordó szenzorhoz.
Nincs hibakóód
Adagolós felújította és most el sem indul így kedden indulok Kecelre de csak azért hogy monjanak valami mechanikust ha van.
Ez vp44 és CR??1000 bár?Ilyen leht hogy nincs is?De mi van ebben injektor vagy porlasztó?A szaki azt mondja mecanikus köradagoló ez és csak elektromos gázpedál meg trehelés kompenzálást csinál!??
Ha ez a canbus rendszeren keresztül komunikál csak akkor ugy ki.axom hogy csak úgy fűgyűűl a turbo!
Válasz .Szabi. #20182. hozzászólásáraBmw audi fuuuuuujjjj... főleg hogy ott a szomszedomba az audi gyar minden p...t azzal jar. Akkor inkabb a dmaxom...
Válasz Johny B. #20175. hozzászólásáraNem szabad megvenni, semmi plussz nincsen benne mint egy rendes traktorban csak az ára olyan, hogy begyúl a hajad...
kb. 25ezerrel olcsóbban tudsz venni igenjó szerkezeteket, van választék is belőlük érted.
Ki akarom kapcsolni az agyát és nekem se a traktoros se a traktor se gondolkozzon többé...
8 szervízes volt eddig!4hónapja áll...
Hiba ugyanaz leszabályoz 1200 kb egy kilométer után.
Válasz Pilátus #20177. hozzászólásáraMi baj a CRel?
Az oke hogy dragabb, de ha felteszel egy uj nagynyomasut uj porlasztok az 6-8ezer orat kell birjon.
Válasz Johny B. #20168. hozzászólásáraMiért nem elég az m-es? Anyira automatizált modern felszerelésed van a traktor mögé, hogy csak az r-es sorozat tudja kielégiteni az igényeid?
Válasz Johny B. #20168. hozzászólásáraKi kell szivni belőletek a zsét valahogy..... Ha nem tetszik van foton lovol stb finomság is a placcon lehet azt is.
Egy W540-nél (MY12) nem állítható a szelelő ventilátor fordulatszáma 1200 fölé. Pontosabban csak egy kis trükkel megy 1200 fölé. Elvileg a Command Centerben állítható a felső és alsó fordulatszám korlát. Valaki esetleg tudja, hogy hogyan állítható ?
Válasz Spice007 #20162. hozzászólásáraTöbb féle is van. LINK
Nekem ami gyári azon is a 3. üres, csak a + és - van bekötve. Figyelj oda, mert a polaritást nem szabad felcserélni.
Válasz ..MZ/X.. #20161. hozzászólásáraKöszi! Habiból veszem, de ott is ennyi. Van egy 6200 traktorom is, abban van ilyen csatlakozó, és arra rámegy 3 vezeték. Csak bemegy mind a biztosítéktáblába, és azt nem akartam teljesen szétszedni.
De köszi, akkor kötök rá +-t, és kész. Van egy 2 pólusú csatlakozó bent, arról akkor átrakom.
Válasz Spice007 #20160. hozzászólásáraHarmadikra nem megy semmi.
Habiban vagy kamionos boltban harmada áron kapsz ilyen csatlakozót.
Pluszt akksiról egy 25A-es biztin keresztül, a negatívot vagy akkuról vagy nagyobb testpontról. Legalább 2,5-es vezetékkel kösd be.
Sziasztok. A 3 polusú csatlakozót kér a sorvezetőm. http://webshop.axial.hu/gepjarmu-felszereles/gepjarmu-villamossag/csatlakozok/cobo-csatlakozo-aljzat-3-polusu-08-003-0252-23.html
Mi a harmadik vezeték? Oda mit kössek? Jó tanács, hogy test-áramot honnan adjam neki egy 6110ben?
Sziasztok!
john deere 1750-1755 vetőgépen a yetter sávtisztítók beleérnek a szilárd műtrágya kijuttató tengelyébe. Valakinek van esetleg valamilyen megoldása rá? ha a yettert fixre állítom akkor is bele tud érni ha a vetőkocsi megemeledik.
25053 hozzászólás
Válasz Kisboci87 #20204. hozzászólásáraOlajszint rendben van a doblassító hajtóműben?
Mi búza aratás előtt csapágyaztuk mert nem volt benne olaj,és berágtak a csapágyak.Az is búgott,és már lógott is.
Üdv
T660 kombajn napraforgo aratas kozben 350 cseplodobfordulat mellet a cseplodob bugo hangot ad ki a dobfordulat novelesevel ez a hang erosodik ha 300 ra lecsokenntem akkor abbamarad,es csak aratas kozben van ez, uresen jar semmi rendellenesseget nem hallani, dobot, dobkosarat atneztem semmit nem talalok, dobcsapagyra nem gondolok mert remegne a fulke, tukor stb meg 2 vegigdolgozott napot nem birna igy ki, mar mindent atneztem szijakat lancokat, semmit nem talalok, valaki esetleg valami otlet?
Válasz Ákos87 #20202. hozzászólásáraElőször az alap dolgok. A tanksapka szellőzik-e ? Az üzemanyag szivattyú vagy ahhoz kapcsolódó elemek,nem dugultak-e ? Ha van a tankban vagy a rendszerben visszacsapó szelep Az nem szórakozik-e? Volt-e cserélve elektromos szivattyú-vagy szűrők. Itt a szállítási teljesítmény és az áteresztő képesség a kérdés. Ha ezeken végig mész..akkor marad az elektronika(Diag). Frissítése az agyának. Majd a többi eleme a befecskendező rendszernek.
Sziasztok,
Az alábbi hibakód esetén mennyire kell rosszra gondolni:
ECU.001 157.03 - Közös gyűjtőcső nyomás szenzor áramköri hiba.
Magasabb terhelésnél jön elő néha, de utána nem aktív a kód.
Köszönöm.
Sziasztok ! Tud-e valaki ajánlani olyan megbízható szakembert, lehetőleg Győr-Moson-Sopron megyében aki JOHN DEERE 6600 traktoron a hidraulikát be tudná kalibrálni?
Megoldódott a probléma, hála egy kedves fórumtársnak, aki privátban elmondta a megoldást. A hidraulikus pótkocsi fék szelepe nem zárt le.Dugattyú ki, kicsit csiszol majd vissza, azóta tutkó.
Válasz Hogel #20197. hozzászólásáraA vetőgépnél van ilyen hang amikor hirdomotoros körröl indul a ventillátor kis hidromotorja.
Válasz Hogel #20197. hozzászólásáraFelvan emelve a hidraulika kar, olyan mintha nem kapcsolna ki a szivattyu felemelt allasban.
Tettem fel róla videót. Hátha így könyebb kideríteni.
https://youtu.be/Av7VUZImBII
Válasz Hogel #20194. hozzászólásáraKevés olaj vagy szűrő eldugulás is okozhat hangot, mondjuk akkor a szivattyúból jönne. Amúgy az összes 6x10-6x30 amivel dolgom volt mind furcsa hangokat adott hátulról, szerintem nem kell nagy feneket keríteni neki. Esetleg nézd meg, hogy nem-e csak a hárompont felemelt helyzeténél adja a hangot?
Válasz Hogel #20189. hozzászólásáraNem ismerem a JD-t, de olyan nem lehet, hogy valamelyik kihelyezett kör bekapcsolva maradt vagy a kapcsolója bedöglött és állandóan dolgozik vagy annyira nem hangos ?
Hidraulika rendszereknél általában a "szelepek"-nél elmenő olaj szokott hangot adni.
Van a nyomásszabályzó szelep, amikor pl a munkahenger a végére ér és a túlnyomást elengedi.
Van amit írtak a mennyiség szabályzó a pl a kormánynál, ha úgy állsz meg akkor van, hogy résnyire nyit a vezérlője és hangja van, ha ilyenkor csak pár centit vissza húzod a kormányt elhallgat.
Van a fémházas szűrők feneképen egy biztonsági szelep.
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #20192. hozzászólásáraMég a hidraulika olajat és a szűrőket nem cseréltem le.Az okozhatja ha esetleg koszosak?
Válasz Hogel #20189. hozzászólásáraVan egy ontveny tömb ami gyárilag gyenge és repedés lehet benne az adja hangot. Ez egy lehetőség, alacsonyabb hidraulika nyomás és melegebb olaj a jele...
Válasz Hogel #20189. hozzászólásáraKormany is hidraulika szivattyurol mukodik, vagy ha rugozott hidas is azt szintezi.
Válasz _NB_ #20190. hozzászólásáraEgy 12vos szivattyú tölti. Ami jelen esetben már működik ha jól tudom.
Válasz _NB_ #20187. hozzászólásáraelírtam
"Rendesen felet töltve a szivattyú," nem szivattyú az adagoló.
Segítségeteket kérném.Most ismerkedem a 6520 trakimmal.Olyat tapasztalok, hogy olyan 1500-1600 fordulaton hátul a hidraulika bigyóknál olyan zizegő hangot hallok.Alacsonyabb fordulaton nem. Mint amikor az mtz nél nyomatom a hidraulikát ahhoz hasonló.Mi lehet ez? Normális ez így?Leengedett hidraulika munkahengernél is csinálja simán terhelés nélkül.
Válasz _NB_ #20187. hozzászólásáraAz a baj ez az adagoló önmagában is el van látva egy alaplappal. És mennyiség állító szelepekkel. Természetesen az adagoló része a motorvezérlőnek. Mi forgás-hővok-nyomás-vákum...stb szenzorokról kapja az adatokat.Tehát a kompenzáláshoz az ECU-nak tudnia kell mijen stádiumban van a eppen a motor. Így dolgozik össze a két vagy több vezérlő...ha a rendszerbe van még integrálva a váltó-hidraulika. Röviden valahogy így.
Válasz Pilátus #20185. hozzászólásáraEz érdekes,hogy nem volt hibakód.
Rendesen felet töltve a szivattyú, nyomta az anyagot ha fellazítottad a nyomócsövet ?
Ilyen hasonszőrű VP44 van az ismerős kocsijában az amikor egy mágnes szelep vagy mi megadta magát szintén lecsökkentette a teljesítményt, de ez elvileg már volt szakinál így mennie kéne.
Azt nem tudom, hogy elektronikusan kell-e párosítani vagy csak összedugják és oké.
Nem egy ismeretlen cucc, a googlén van találat rendesen és amit a szaki mondott szerintem is az
"mechanikus köradagoló ez és csak elektromos gázpedál meg terhelés kompenzálást csinál"
Amikor pl beállítottál egy 1700-as fordulatot a trakin azt utána ő magától próbálta tartani, a terheléshez igazodva, hol elvett a gázból hol ráadott magától.
CR az más, ott nincs adagoló, csak a porlasztók, amik elektromosan vannak vezérelve mikor nyissanak-zárjanak, és van egy nagynyomású szivattyú ami ellátja őket gázolajjal, leegyszerűsítve ennyi.
Válasz _NB_ #20184. hozzászólásáraMegszenvedett vele már a kolléga. Mikor beszéltem vele...akkor már egy rakat szerelő látta. Az adagoló vezérlőjére és a kábelkötegre tippeltünk,többen is. Mikor agyaltunk rajta. Alattomos egy dolog. Egy Fendt favorit rátett minket a szívatóra. Menet közben tolt egy hátramenetet és egyéb hibák. A kábelköteget megbontva és végig bogozva egy részét, feladtam. Pedig akkor már csak egy hibát dobott ki. De azzal még lehetett melózni vele, Kidörzsölődő-beázó köteg-kötegek....stb. Végül is egy másik kábelköteg csere lesz a megoldása az efendinek. Ez a leg rosszabb eset mikor megy is meg nem is jobban szeretem ha meg áll. Mert akkor annak már vannak jelei. Ez így szívat. A diag is érdekes a motor vezérlőt...egy pitiáner alkatrész zavarta be..végül az oszcilloszkópos programot futtatta a szervizes az őzikén..az is egész délelőtt ment rajta. És ott is csak egy apró szinte alig látható kitérés alapján jutottunk a kalász visszahordó szenzorhoz.
Nincs hibakóód
Adagolós felújította és most el sem indul így kedden indulok Kecelre de csak azért hogy monjanak valami mechanikust ha van.
Ez vp44 és CR??1000 bár?Ilyen leht hogy nincs is?De mi van ebben injektor vagy porlasztó?A szaki azt mondja mecanikus köradagoló ez és csak elektromos gázpedál meg trehelés kompenzálást csinál!??
Ha ez a canbus rendszeren keresztül komunikál csak akkor ugy ki.axom hogy csak úgy fűgyűűl a turbo!
Válasz Pilátus #20179. hozzászólásáraÉs mit ír hibának, mi az ok amiatt leszabályoz?
Ha szabad kíváncsiskodni.
Tegnap néztem egy vidinyót ahol a magas karternyomás miatt szabályzott le, de ott ha jól vettem ki egy banális hiba volt.
videó
Válasz .Szabi. #20182. hozzászólásáraBmw audi fuuuuuujjjj... főleg hogy ott a szomszedomba az audi gyar minden p...t azzal jar. Akkor inkabb a dmaxom...
Válasz szanberg #20180. hozzászólásáraÉrdekes, te minek vettél BMW-t? Miért nem dacia-val jársz? Ugyan úgy elvinne A ból B be!
Válasz szanberg #20180. hozzászólására60 körül azert rugozott cuccos jól felszerelt gepet nem kapsz. 70 körül mar igen...
Válasz Johny B. #20175. hozzászólásáraNem szabad megvenni, semmi plussz nincsen benne mint egy rendes traktorban csak az ára olyan, hogy begyúl a hajad...
kb. 25ezerrel olcsóbban tudsz venni igenjó szerkezeteket, van választék is belőlük érted.
Ki akarom kapcsolni az agyát és nekem se a traktoros se a traktor se gondolkozzon többé...
8 szervízes volt eddig!4hónapja áll...
Hiba ugyanaz leszabályoz 1200 kb egy kilométer után.
Válasz Pilátus #20177. hozzászólásáraMi baj a CRel?
Az oke hogy dragabb, de ha felteszel egy uj nagynyomasut uj porlasztok az 6-8ezer orat kell birjon.
Úrak!
Kérdezném hogy ez az adagoló jó lehet a 6920jd-rehttps://www.agroinform.hu/aprohirdetes_adatlap/alkatresz/traktor-alkatreszek/john-deere-adagolo-re501234/h_6879881?ref=52bbbb8d
Mindent alakítok mechanikusra és nincs több szer-vízelés!
Válasz Ákos87 #20174. hozzászólásáraKöze nincs a szélhez.
Legyen, ennyi a lényege. 1150 vagy 1230, indifferens. Nem múlik rajta semmi.
Válasz csontii #20169. hozzászólására88 ezer eur...
Válasz bandigh #20171. hozzászólásáraKukoricához nem ártott volna tavaly sem. Meg a HP rostáknak egy picit nagyobb a levegő igénye.
Válasz Johny B. #20168. hozzászólásáraMiért nem elég az m-es? Anyira automatizált modern felszerelésed van a traktor mögé, hogy csak az r-es sorozat tudja kielégiteni az igényeid?
Válasz Johny B. #20168. hozzászólásáraKi kell szivni belőletek a zsét valahogy..... Ha nem tetszik van foton lovol stb finomság is a placcon lehet azt is.
Válasz Ákos87 #20167. hozzászólásáraMinek az 1200+?
Válasz Johny B. #20168. hozzászólására26.4 M.
Válasz Johny B. #20168. hozzászólására22-23?
Megvannak örülve a gépesek? 6120r rugozott de nem fokozatmentessel mennyi szerintetek?
Tiszteletem,
Egy W540-nél (MY12) nem állítható a szelelő ventilátor fordulatszáma 1200 fölé. Pontosabban csak egy kis trükkel megy 1200 fölé. Elvileg a Command Centerben állítható a felső és alsó fordulatszám korlát. Valaki esetleg tudja, hogy hogyan állítható ?
Köszönöm.
Valaki tudna segíteni hogy a Z 2056 kombájn porlasztási nyitónyomást mennyire kell állítani?
Válasz ..MZ/X.. #20164. hozzászólásáraA 3. Az valami földelés lenne, de én se kötöttem be.
Válasz Spice007 #20162. hozzászólásáraTöbb féle is van. LINK
Nekem ami gyári azon is a 3. üres, csak a + és - van bekötve. Figyelj oda, mert a polaritást nem szabad felcserélni.
Válasz *** HM *** #20154. hozzászólásáraVagy nem az agropark új telephelye ami most fog nyilni?
Válasz ..MZ/X.. #20161. hozzászólásáraKöszi! Habiból veszem, de ott is ennyi. Van egy 6200 traktorom is, abban van ilyen csatlakozó, és arra rámegy 3 vezeték. Csak bemegy mind a biztosítéktáblába, és azt nem akartam teljesen szétszedni.
De köszi, akkor kötök rá +-t, és kész. Van egy 2 pólusú csatlakozó bent, arról akkor átrakom.
Válasz Spice007 #20160. hozzászólásáraHarmadikra nem megy semmi.
Habiban vagy kamionos boltban harmada áron kapsz ilyen csatlakozót.
Pluszt akksiról egy 25A-es biztin keresztül, a negatívot vagy akkuról vagy nagyobb testpontról. Legalább 2,5-es vezetékkel kösd be.
Sziasztok. A 3 polusú csatlakozót kér a sorvezetőm. http://webshop.axial.hu/gepjarmu-felszereles/gepjarmu-villamossag/csatlakozok/cobo-csatlakozo-aljzat-3-polusu-08-003-0252-23.html
Mi a harmadik vezeték? Oda mit kössek? Jó tanács, hogy test-áramot honnan adjam neki egy 6110ben?
Köszönöm
Válasz szanberg #20158. hozzászólásáraHmm, ez nem jutott eszembe, kipróbálom köszi!
Válasz Jupe #20157. hozzászólásáraKlipszeket kell betenni az emelő munkahengerek szárára, hogy ne tudjon annyira összeűlni a kocsi.
Sziasztok!
john deere 1750-1755 vetőgépen a yetter sávtisztítók beleérnek a szilárd műtrágya kijuttató tengelyébe. Valakinek van esetleg valamilyen megoldása rá? ha a yettert fixre állítom akkor is bele tud érni ha a vetőkocsi megemeledik.
Válasz laikus87 #20155. hozzászólásáraIgen igen