Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak648 FtBenzin árak634 FtEUR407 FtUSD389.56 FtCHF429.55 FtGBP485.67 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Vinkó75 #20151. hozzászólásáraA 16/16-os Powequad elég nagyokat ránt irányváltáskor. A power fokozatoknal is előfordul.Mindegyik karos kapcsolású(SE).
Lehet ezen kalibralni valamit?
Átfordult már az óra.
Válasz Celtises #20149. hozzászólásáraEgy cső..nagy alátét, menetes szár. És kihuzatod belőle,ugyan ez vissza. Elég jól le lehet szabályozni. Majd egyedi persely bele. 90-es években csináltunk párat. A kartert nyilván le vettük,mivel nem fért el a szerszám. De már rég volt,ezért ebben nem vagyok már biztos. Nem kellett melegíteni,sem egyéb barkácsolások. Megvan a karter kapott egy szivacsot. És volt egy nagy kiütő szerszám. Először az első kihúzva. Majd a hátsó kiütővel,kiütve.
Válasz JD Bob #20147. hozzászólásáraA vázban a csapok szorosan illeszkednek gondolom. Azt hogy érdemes kiszedni?
Melegítsem aztán fagyasztóspray?
Vagy hegesszem meg aztán kipattan?
Sztem nem lesz elég a perselycsere.
Válasz Celtises #20144. hozzászólásáraMegemeled a gép elejét, két kerék le, motorháztető felett kötéllel ráfogsz a mellső híd két végére (véglehajtásoknál), feszteleníted a hidat, csapok ki. Hátrafele szépen lejön (gondolom perselycsere). Elfér a kartertől, kibújtatod, leenged.
Válasz 6620 #20126. hozzászólására
Hmm - hmm, az nem lehet, hogy az ürítőcső könyök része alul ahol elfordul egymáson megkopott és ez miatt lóg egy kicsit és nyitáskor csukáskor, felül ez miatt meg feszül ?
Válasz htivadar #20139. hozzászólásáraHat te tudod én biztosan nem csavargatnam minden nap kifelé a leeresztő csavart mert egyszer kiesik és mire észreveszed oda a kerékagy...
Válasz htivadar #20136. hozzászólásáraAz első hídban a hídtokba hy gardot a véglehajtásokba extreme gard-ot szoktunk önteni. 750 üzemóránként. A hy gard az a hajtómű és hidraulika olaj is egyben.
Válasz .Feco. #20137. hozzászólásáraHygard nem jó bele, azzal szól a differenciálmű, csak hajtómű olaj való bele. A hìdtesten van szuszogó szelep ahol tud távozni a nyomás. A véglehajtást pedig minden nap végén kézzel nyomásmentesìtem.
Az olaj csereperiódusára lennék kíváncsi.
Válasz htivadar #20136. hozzászólásáraAttól függ mennyit mész, de évente nem árt. Ha eléri az üzemi hőfokot, majd felső holtponton meglazítod a dugót, hagy szusszanjon.
Válasz htivadar #20136. hozzászólásáraCsak hyguard-ot vagy extremeguard-ot tölts bele, ellenkező esetben a házban túl nyomás lép fel, melegszik, akar sérülhet is.
Tiszteletem!
Egy john deere 6310 es traktoromon ZF-es első hìd van amiben hajtómű olajat kell tölteni.A kérdésem az volna hogy mennyi üzemóránként kell azt cserélni? Azt tudom hogy a hygardot 1500üo. De a hajtómű olajat sajna nemtudom.
8310-es traktoron visszaengednek az SCV-k. Tavaly volt hasonló problémája, de akkor az SCV aljzat és a ház közötti gumigyűrűk voltak elszakadva és folyt az olaj a tömb alján lévő kis csövön. Kicseréltem az összes csatlakozón az első képen lévő 20-as számú gumigyűrűt és megoldódott. Most megint visszaenged, de nagyon hamar. Jól gondolom, hogy most a csatlakozóban lévő gyűrűk mehettek szét. Unokatesómék pár éve cseréltek 8200-as traktoron komplett csatlakozókat, mert a szervizes azt mondta nekik, hogy nem érdemes gumigyűrűzni.. Közel 60ezer darabja ezért gondoltam hogy talán olcsóbb lenne először kipróbálni kicserélni, ha csak az lenne a baja. Ja és a függesztőkarokat is leengedi.. Azt akkor kezdte amikor felraktam rá az 5fejes Variopal ekét 2 éve. Most már elég gyorsan visszaenged álló motornál. A második képen a 16-os számú szelepre gyanakszom. Elég bosszantó amikor hazaérek este a féligfüggesztett Terranoval és kis rituálé keretében gyorsan kihúzom az összes csatlakozót aztán lenyitom a lábát és alábakolom, hogy arra engedje rá ne a kapahegy tartsa...
A JD katalógus keresési találatot ha jól emlékszem sajna nem lehet linkelni, max képet lementeni.
Keresgéltem, de a rajz nem adja, mi a két darab és műanyag.
valami ilyen kép
A csiga tengelye nem görbe, akkor szoktak hasonló dolgok hamar elfáradni ha görbe valami olyankor csak sima forgástól is eltörnek dolgok. Persze ha tervezési gond van az más tészta.
Válasz Vinkó75 #19312. hozzászólásáravan valakinek sejtése róla, esetleg kivitelezett már olyat, hogy a 7 pólusú jelkábel aljzat 4. és 5. tűjére a hidraulika rendszer helyzetéről honnan, milyen számú vezetékből lehet jelet varázsolni?
mert elvileg ott az lenne, ha jól tudom, csak a jd-knél üresen hagyták. nekem épp egy 8230 oszlopkijelzője alatt lévő aljzatba kellene, de gondolom más gépekben is üres.
köszönöm, ha valaki tud rá okosat mondani.
Sziasztok
Agropark Kft nél van egy JD 6310es masina 16000 üzemóra körül jár már arról nem tudtok vmit, vagy érdemes azt megnézni?
Köszönöm előre a válaszokat
Válasz ermike #20110. hozzászólásáraA banketböl én is kimaradtam, azt mondták h ha majd minden le lesz, szóval a tavaszbúzák után.. Oké mondom akkor 3 hét múlva dozsinki
25053 hozzászólás
Válasz *** HM *** #20154. hozzászólásáraHa jól tudom, a romániai forgalmazó telephelye, de nem vagyok benne biztos, egyszer mintha ezt mondta volna valaki.
M5 mellett mi ez a qsok jd lepakolva?
Kite túlrendelései itt rohadnak meg napoznak hónapokat vagy vlm közép eui lerakat egyhalomban?
Válasz Vinkó75 #20151. hozzászólásáraA 16/16-os Powequad elég nagyokat ránt irányváltáskor. A power fokozatoknal is előfordul.Mindegyik karos kapcsolású(SE).
Lehet ezen kalibralni valamit?
Átfordult már az óra.
Köszönöm mindegyikőtöknek!
Válasz Celtises #20149. hozzászólásáraEgy cső..nagy alátét, menetes szár. És kihuzatod belőle,ugyan ez vissza. Elég jól le lehet szabályozni. Majd egyedi persely bele. 90-es években csináltunk párat. A kartert nyilván le vettük,mivel nem fért el a szerszám. De már rég volt,ezért ebben nem vagyok már biztos. Nem kellett melegíteni,sem egyéb barkácsolások. Megvan a karter kapott egy szivacsot. És volt egy nagy kiütő szerszám. Először az első kihúzva. Majd a hátsó kiütővel,kiütve.
Válasz _NB_ #20146. hozzászólásáraPassz azt nem tudom!
Válasz JD Bob #20147. hozzászólásáraA vázban a csapok szorosan illeszkednek gondolom. Azt hogy érdemes kiszedni?
Melegítsem aztán fagyasztóspray?
Vagy hegesszem meg aztán kipattan?
Sztem nem lesz elég a perselycsere.
Válasz JD Bob #20147. hozzászólásáraBocsánat biztosító csavarok ki , nem csapok!
Válasz Celtises #20144. hozzászólásáraMegemeled a gép elejét, két kerék le, motorháztető felett kötéllel ráfogsz a mellső híd két végére (véglehajtásoknál), feszteleníted a hidat, csapok ki. Hátrafele szépen lejön (gondolom perselycsere). Elfér a kartertől, kibújtatod, leenged.
Válasz 6620 #20126. hozzászólására
Hmm - hmm, az nem lehet, hogy az ürítőcső könyök része alul ahol elfordul egymáson megkopott és ez miatt lóg egy kicsit és nyitáskor csukáskor, felül ez miatt meg feszül ?
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #20142. hozzászólásáraOldalába sűrítheted, alig kell bele valamennyi
6020-as traktoron, hogy jönnek ki az elsőhíd tartó csapjai a bölcsőből?
A híd lecsúszik hátra a csapokról a kartertól?
Válasz htivadar #20139. hozzászólásáraHat te tudod én biztosan nem csavargatnam minden nap kifelé a leeresztő csavart mert egyszer kiesik és mire észreveszed oda a kerékagy...
Válasz RkTomi #20140. hozzászólására750 nel csak a fekezettben kell cserelni, nem fekezett hidnal 1500.
Válasz RkTomi #20140. hozzászólására
Válasz htivadar #20136. hozzászólásáraAz első hídban a hídtokba hy gardot a véglehajtásokba extreme gard-ot szoktunk önteni. 750 üzemóránként. A hy gard az a hajtómű és hidraulika olaj is egyben.
Válasz .Feco. #20137. hozzászólásáraHygard nem jó bele, azzal szól a differenciálmű, csak hajtómű olaj való bele. A hìdtesten van szuszogó szelep ahol tud távozni a nyomás. A véglehajtást pedig minden nap végén kézzel nyomásmentesìtem.
Az olaj csereperiódusára lennék kíváncsi.
Válasz htivadar #20136. hozzászólásáraAttól függ mennyit mész, de évente nem árt. Ha eléri az üzemi hőfokot, majd felső holtponton meglazítod a dugót, hagy szusszanjon.
Válasz htivadar #20136. hozzászólásáraCsak hyguard-ot vagy extremeguard-ot tölts bele, ellenkező esetben a házban túl nyomás lép fel, melegszik, akar sérülhet is.
Tiszteletem!
Egy john deere 6310 es traktoromon ZF-es első hìd van amiben hajtómű olajat kell tölteni.A kérdésem az volna hogy mennyi üzemóránként kell azt cserélni? Azt tudom hogy a hygardot 1500üo. De a hajtómű olajat sajna nemtudom.
Válasz robinson #20130. hozzászólásáraSajnos eleg szarul rugozik vagyis csillapit amugy is
M-es trakin tapasztalom, gondolkodtam fulkerugozast tenni ala.
Válasz robinson #20131. hozzászólásáraNe mondj ilyet... még valami prókátor felhív...
Válasz robinson #20130. hozzászólásáraÁ, értem köszi!
Válasz robinson #20131. hozzászólásáraÉs amiket 0 üzemórásként hirdetnek? Azokkal mi a bibi?
Válasz Bandika86 #20116. hozzászólásáraha az agroparknál 16000 van benne akkor az a valóságban szerintem 20 fölött van..
Válasz Hogel #20129. hozzászólásáranem, oda fülkebillentéskor megy egy rúd amin billen a fülke. ha oda beteszel valamit nincs rugozás.
John Deere 6520 on a fülke rugózás gumibakja fölött a képen látható zsanér szerűségben nem kellene hogy legyen valami csavar ami összetartja?
Ja és a képek:
Sziasztok!
8310-es traktoron visszaengednek az SCV-k. Tavaly volt hasonló problémája, de akkor az SCV aljzat és a ház közötti gumigyűrűk voltak elszakadva és folyt az olaj a tömb alján lévő kis csövön. Kicseréltem az összes csatlakozón az első képen lévő 20-as számú gumigyűrűt és megoldódott. Most megint visszaenged, de nagyon hamar. Jól gondolom, hogy most a csatlakozóban lévő gyűrűk mehettek szét. Unokatesómék pár éve cseréltek 8200-as traktoron komplett csatlakozókat, mert a szervizes azt mondta nekik, hogy nem érdemes gumigyűrűzni.. Közel 60ezer darabja ezért gondoltam hogy talán olcsóbb lenne először kipróbálni kicserélni, ha csak az lenne a baja. Ja és a függesztőkarokat is leengedi.. Azt akkor kezdte amikor felraktam rá az 5fejes Variopal ekét 2 éve. Most már elég gyorsan visszaenged álló motornál. A második képen a 16-os számú szelepre gyanakszom. Elég bosszantó amikor hazaérek este a féligfüggesztett Terranoval és kis rituálé keretében gyorsan kihúzom az összes csatlakozót aztán lenyitom a lábát és alábakolom, hogy arra engedje rá ne a kapahegy tartsa...
Volt már valakinek ilyen problémája?
Köszönöm előre is!
Válasz _NB_ #20124. hozzászólásáraLegfelső ábra
Válasz _NB_ #20124. hozzászólásáraA 9 esről van szó :)
Válasz 6620 #20121. hozzászólására"Kivagyiságból" itt is sikerült mellékattintani "Kíváncsiságból" akart lenni.
A JD katalógus keresési találatot ha jól emlékszem sajna nem lehet linkelni, max képet lementeni.
Keresgéltem, de a rajz nem adja, mi a két darab és műanyag.
Válasz csoppika #20122. hozzászólására
Válasz 6620 #20121. hozzászólásáraHokedli...
Válasz _NB_ #20120. hozzászólásáraNem nem nem görbe!
Az az 3 lábú micsoda?
Válasz 6620 #20119. hozzászólásáraKivagyiságból próbáltam rá keresni, az a 3 lábú hokkedli amelyikben a csapágy van.
valami ilyen
kép
A csiga tengelye nem görbe, akkor szoktak hasonló dolgok hamar elfáradni ha görbe valami olyankor csak sima forgástól is eltörnek dolgok. Persze ha tervezési gond van az más tészta.
Halihó!
S 670 űrítő csiga felső tartórészében eltőrik a két fél műanyag, így lóg kicsit a csiga!
Van rá gyógyszer? Nem hagytam a csigában semmit csak egy két alkalommal!
Válasz robinson #20117. hozzászólásáraMég nem csináltam ilyet.
Válasz Vinkó75 #19312. hozzászólásáravan valakinek sejtése róla, esetleg kivitelezett már olyat, hogy a 7 pólusú jelkábel aljzat 4. és 5. tűjére a hidraulika rendszer helyzetéről honnan, milyen számú vezetékből lehet jelet varázsolni?
mert elvileg ott az lenne, ha jól tudom, csak a jd-knél üresen hagyták. nekem épp egy 8230 oszlopkijelzője alatt lévő aljzatba kellene, de gondolom más gépekben is üres.
köszönöm, ha valaki tud rá okosat mondani.
Sziasztok
Agropark Kft nél van egy JD 6310es masina 16000 üzemóra körül jár már arról nem tudtok vmit, vagy érdemes azt megnézni?
Köszönöm előre a válaszokat
Válasz ermike #20101. hozzászólására
Válasz Plútó #20100. hozzászólásáraKöszi!
Válasz ermike #20110. hozzászólásáraA banketböl én is kimaradtam, azt mondták h ha majd minden le lesz, szóval a tavaszbúzák után.. Oké mondom akkor 3 hét múlva dozsinki
Válasz VMisi #20109. hozzászólására1 kivételével mind az! nem tudom az enyém miért kajla, lehet volt egy godor,
Válasz VMisi #20109. hozzászólására1 kivételével mind az! nem tudom az enyém miért kajla, lehet volt egy godor,
Válasz bandigh #20107. hozzászólásárama mentek gyorsan végzés volt na meg persze a bankett, amit nagyon vártak! ;)
atjottek besegiteni hogy én is beerjek, még hát a fotó kedvéért is,
de holnap folyt köv,
Válasz ermike #20106. hozzászólásáraA többi nem hillmaster?
Válasz ermike #20106. hozzászólásáraAz órádon az időt is megmondjam?
Válasz ermike #20106. hozzászólásáraNe menj egy fogásra a W-kkel. Csak feltartanak
Válasz VMisi #20105. hozzászólásáraigen?