Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR411.02 FtUSD395.26 FtCHF439.37 FtGBP495.29 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
nekem 1.6 os van ,a legalsó pedig levakolva. szerintem a kettes szórólap a szerpocsékolás, 30 bar felett meg csak kínozod a rendszert, mert értelme nincs. Nekem is van 2 éves Re teleptés ott 3 db 1.2 el csinálom. Ha a szer megcseppen egy levélen, akkor lecsorog a hegyén a fele.Ettől jobb, ha harmatszerűen éri és az mind rajtamarad.Ez csak a saját véleményem, nem mérvadó. Amit nem látsz az nem,volt ott, azért nem láttad, be van hozva a fülke mögé kéz alá 2 csappal. Holnap lefényképezem
ja elfelejtettem írni h a fiatal almás 3 vagy 4 szórófejjel az öreg meg 5 vagy 6 attól függ hogy hogy nyomja.
mi is 30 bárral akarunk menni többel nincs értelme.
Hallottam olyat is, hogy valaki 40-el ment meg a tsz-ben is úgy csinálták, de az csak szerpocsékolás
értem szerintem mi is valahogy így fogjuk csak 3 szórófejjel nekünk úgy néz ki a keret h 1.0, 1.2, 1.6, 1.6, 2.0, 2.0 de a legfelsőt nem hiszem h használni fogjuk az lehet vakolva lesz :D
Hátul az elágazást hogy oldottad meg, mert csak a hollandereket láttam?
Hali, még csak most olvastam a leveled, a véleményem az, hogy ha megveszel egy használt gépet és sokmindent kicserélsz benne az jobb mint ha megveszel egy százezerrel drágábbat kipipecelve, de nem látsz bele. Amit beleraktál azt tudod hogy benne van. Most permeteztem le mire besötétedett az idaredet olajjal, csak egy képet csináltam. Szívesen segítettem, meg ha tudok fogok is, csak ritkán olvasok, főleg ha indul a szezon. Én se túl rég kezdtem, és még emlékszem mit jelent egy jó szó.
Haladt ma az össze szerelés sajnos kép dokumentáció nem készült, de a nagyja a helyén van.
Kimostam a hajtásházat gázolajjal a helyére kerültek a hüvelyek dugók szívó nyomó szelepek hengerfejek FBS-el tömítettünk. Sajnos egy tőcsavarról a menet elszált így azt pótolnunk kell, de vagyunk olyan szerencsések hogy nem találtunk itthon egy akkora méretű csavart :/
Elkezdett esni az eső így holnap lesz a folytatás csövek, nyomásszabályozó szűrők fúvókák olajjal való feltöltés.
Ezek a vegyszerező szűrői.A kertitox az rézből van,kúpos,és a kúp oldala van vékonyan bevágva több helyen! Kecskeméten a Nagy-traktornál biztos van,el is postázzák!
Válasz #64. hozzászólásra
Abba pedig jár kúpos szűrő,réz, vagy bronz!Be van hasítva,azon nem megy át kosz,ami átmegy az meg ki megy a lapkán!Inkább azt vegyél bele a csepegés gátló helyett!!Az úgyis tönkre megy!
én ilyen szűrővel nem találkoztam csak ami az ívben van pipa szűrő ami a képeken is látszik a szórófej felépítése meg van egy gumi lap alatta a gömbsugaras szórólap, pörgető lapka, és visszacsapó szelep más nincs. Vettem egy komplett szórófejet.
A visszacsapó szelepből kellene még 11-et venni, de marha drága :s összesen 10000 lenne az a 10 db műanyag
igen de az első mosás után nem menjen már tele mind dzuvával.
A finomszűrőhöz nem kell gumigyűrű meg lapka. az úgy pont jó. a rugó befeszíti a ház végébe, azért nem lehet fix, mert ahogy becsavarod összeroppanna
Válasz #61. hozzászólásra
Ha a szórókban benne vannak a kúpos szűrők, akkor nem dugul be a szóró!Van a szóró ívben egy drót szűrő,utána a lapkák előtt a kúpos szűrők.
Amikor a nyomóoldali szűrőt kiveszed pucolni, utána mindíg mosasd ki az egészet kivett fúvókákkal mert a szűrő kivételekor átmehet egy kis dzsuva. A szűrőn a rugó jó legyen, mert az nyomja a szűrőt neki a ház lenti kúpos végéhez, ott tömít.
készülünk ezekre a dolgokra ezért is kapott egy gázolajos mosást aztán sterimó a tartályt is sterimóval mostam meg a szívó csöveket.
Szerintem az első 2000l csak sima vízzel fog menni h kidolgozza magából a cuccot aztán szűrő ellenőrzés és ha szükséges újabb tartály víz de gondolkodom azon h ecetet teszek bele h mossa is :)
nem szeretnék élesben takarítani ezzel szert pocsékolni inkább kijárok belőle 2-3 tartály vizet.
A szűrő/szűrők, fúvókák pucolására készülj fel!
Lehet, hogy úgy gondolod alaposan kitakarítottad, de a nyomásnak, és a víznek is lesz ehhez néhány szava.
Ha a nyomásszabályzó szelepe be van rágva(a víztől) érdemes egy esztergályossal felszabályozni. Egyszer kétszer háromszor max elbírja. (ha már szétszeded érdemes lenne a párját is felszabályozni, amire rázár, de azt nehéz kiszedni, kell hozzá egy hosszú csavarból egy kihúzót csinálni) ha megtapintod és két sík felület zár össze akkor jó ,de ha nem akkor a nyomásszabályzót hiába tekered be a nyomás a túlfolyóba visszafog menni. Úgy néz ki mint egy szú rágott fa ha rossz. ha kis szórólapokkal fogsz permetezni elég a mozgó felét felszabályozni.
sajnos mivel kimentünk a pénz hátán így csak a sima hüvelyeket kapja de 2-év múlva ha módom lesz lecserélem krómra.
szinte minden cserélve lesz benne ami kopó alkatrész nézd vissza a linkben van a fényképalbum :)
nagy vonalakban ami cserélve lesz hüvely, szimeringek, tömítések, tömlődugattyú szűrő....
dugokat nem rendeltel hozza? milyen huvelyek ezek, kromozott vagy vagy krom? nekem 2 ilyen szivattyum is van, az egyiket mar nem hasznalom, mert kaptam egy szinte zsir ujat. elso hasznalat elott tekerd szet a nyomasszabalyzot is es zsirozd le, mert ha sokaig nem volt hasznalva elofordul, hogy beall.
hajrá! :)
Remélem nekünk ez a mostani lesz a legnagyobb meló vele Ha kész lesz onnantól csak a szezononkénti rutin ellenőrzések meg takarítások.
Bár még gázolajban átmosom a dolgokat az összeszerelés előtt.
Megtaláltam a bronzlapon a gumigyűrű maradványait, szerencsére.
Ma megrendeltem minden kelléket a keleta-gróról, holnap megérkezik és indul az össze szerelés :)
591 hozzászólás
Válasz #90. hozzászólásra
Köszönöm! :)
Hasonló lesz a mienk is.
Válasz #88. hozzászólásra
Rendben köszönöm ez is új infó a fúvókákkal kapcsolatban :)
nekem 1.6 os van ,a legalsó pedig levakolva. szerintem a kettes szórólap a szerpocsékolás, 30 bar felett meg csak kínozod a rendszert, mert értelme nincs. Nekem is van 2 éves Re teleptés ott 3 db 1.2 el csinálom. Ha a szer megcseppen egy levélen, akkor lecsorog a hegyén a fele.Ettől jobb, ha harmatszerűen éri és az mind rajtamarad.Ez csak a saját véleményem, nem mérvadó. Amit nem látsz az nem,volt ott, azért nem láttad, be van hozva a fülke mögé kéz alá 2 csappal. Holnap lefényképezem
Válasz #86. hozzászólásra
ja elfelejtettem írni h a fiatal almás 3 vagy 4 szórófejjel az öreg meg 5 vagy 6 attól függ hogy hogy nyomja.
mi is 30 bárral akarunk menni többel nincs értelme.
Hallottam olyat is, hogy valaki 40-el ment meg a tsz-ben is úgy csinálták, de az csak szerpocsékolás
Válasz #84. hozzászólásra
értem szerintem mi is valahogy így fogjuk csak 3 szórófejjel nekünk úgy néz ki a keret h 1.0, 1.2, 1.6, 1.6, 2.0, 2.0 de a legfelsőt nem hiszem h használni fogjuk az lehet vakolva lesz :D
Hátul az elágazást hogy oldottad meg, mert csak a hollandereket láttam?
3.- ba húzom 1800-as fordulaton, 30 bar, 1.6 os fúvókák, de ezek 26 éves idared fák
Válasz #82. hozzászólásra
nagyon zsír :)
Nem is mondtad h te is kis fülkés 80-assal húzod.
hányadikba és kb milyen fordulaton húzod?
Válasz #78. hozzászólásra
nem tudom, hogy látod-e nekem sikerült
Válasz #79. hozzászólásra
Válasz #78. hozzászólásra
akkor nem tudom, hogy mi van vele :s
[kep1][kep2] ja azt nyomtam
Válasz #76. hozzászólásra
ahogy feltöltöd a képet
a bal oldalon a kép mellett zölddel ott van a beilleszt arra kell kattintani és akkor rakja be.
[kep2][kep1]
Válasz #74. hozzászólásra
illeszd is be csak akkor fogom látni :)
Csak ennyi képet csináltam bocs.
Válasz #72. hozzászólásra
Értem köszi én most Debrecenben ücsörgök suli végett.:D
Hali, még csak most olvastam a leveled, a véleményem az, hogy ha megveszel egy használt gépet és sokmindent kicserélsz benne az jobb mint ha megveszel egy százezerrel drágábbat kipipecelve, de nem látsz bele. Amit beleraktál azt tudod hogy benne van. Most permeteztem le mire besötétedett az idaredet olajjal, csak egy képet csináltam. Szívesen segítettem, meg ha tudok fogok is, csak ritkán olvasok, főleg ha indul a szezon. Én se túl rég kezdtem, és még emlékszem mit jelent egy jó szó.
Válasz #63. hozzászólásra
Pist írtam neked a regisztrált e-mailedre.
Haladt ma az össze szerelés sajnos kép dokumentáció nem készült, de a nagyja a helyén van.
Kimostam a hajtásházat gázolajjal a helyére kerültek a hüvelyek dugók szívó nyomó szelepek hengerfejek FBS-el tömítettünk. Sajnos egy tőcsavarról a menet elszált így azt pótolnunk kell, de vagyunk olyan szerencsések hogy nem találtunk itthon egy akkora méretű csavart :/
Elkezdett esni az eső így holnap lesz a folytatás csövek, nyomásszabályozó szűrők fúvókák olajjal való feltöltés.
Válasz #68. hozzászólásra
Ezek a vegyszerező szűrői.A kertitox az rézből van,kúpos,és a kúp oldala van vékonyan bevágva több helyen! Kecskeméten a Nagy-traktornál biztos van,el is postázzák!
Válasz #66. hozzászólásra
Ezek közül valamelyik bele való?
http://webshop.keletagro.hu/permetezo-szorofejszuro-felgomb-50-mesh_id12870
http://webshop.keletagro.hu/permetezo-szorofejszuro-golyos-szeleppel-lengyel_id13001
http://webshop.keletagro.hu/permetezo-szorofejszuro-50-mesh_id12871
Válasz #66. hozzászólásra
néztem az agroker oldalán de ott ilyesmi nincs :s
Válasz #64. hozzászólásra
Abba pedig jár kúpos szűrő,réz, vagy bronz!Be van hasítva,azon nem megy át kosz,ami átmegy az meg ki megy a lapkán!Inkább azt vegyél bele a csepegés gátló helyett!!Az úgyis tönkre megy!
Válasz #63. hozzászólásra
ha első próba után kivesszük a szűrőt és kitakarítjuk akkor utána tiszta vízzel meg fogjuk járatni, hogy a szórófejekbe ne menjen kosz.
Válasz #62. hozzászólásra
én ilyen szűrővel nem találkoztam csak ami az ívben van pipa szűrő ami a képeken is látszik a szórófej felépítése meg van egy gumi lap alatta a gömbsugaras szórólap, pörgető lapka, és visszacsapó szelep más nincs. Vettem egy komplett szórófejet.
A visszacsapó szelepből kellene még 11-et venni, de marha drága :s összesen 10000 lenne az a 10 db műanyag
igen de az első mosás után nem menjen már tele mind dzuvával.
A finomszűrőhöz nem kell gumigyűrű meg lapka. az úgy pont jó. a rugó befeszíti a ház végébe, azért nem lehet fix, mert ahogy becsavarod összeroppanna
Válasz #61. hozzászólásra
Ha a szórókban benne vannak a kúpos szűrők, akkor nem dugul be a szóró!Van a szóró ívben egy drót szűrő,utána a lapkák előtt a kúpos szűrők.
Válasz #59. hozzászólásra
Én még arra is gondoltam, hogy oda az aljába ha betennék egy gumi alátétet az nem adna-e neki jobb zárást?
ja bocsi, látom új minden új. Jók a képek
Amikor a nyomóoldali szűrőt kiveszed pucolni, utána mindíg mosasd ki az egészet kivett fúvókákkal mert a szűrő kivételekor átmehet egy kis dzsuva. A szűrőn a rugó jó legyen, mert az nyomja a szűrőt neki a ház lenti kúpos végéhez, ott tömít.
Válasz #56. hozzászólásra
készülünk ezekre a dolgokra ezért is kapott egy gázolajos mosást aztán sterimó a tartályt is sterimóval mostam meg a szívó csöveket.
Szerintem az első 2000l csak sima vízzel fog menni h kidolgozza magából a cuccot aztán szűrő ellenőrzés és ha szükséges újabb tartály víz de gondolkodom azon h ecetet teszek bele h mossa is :)
nem szeretnék élesben takarítani ezzel szert pocsékolni inkább kijárok belőle 2-3 tartály vizet.
Válasz #55. hozzászólásra
elárulod,hogy mennyiért vettétek a permetezőt és az alkatrészt??
Akár privátba is...
Válasz #55. hozzászólásra
A szűrő/szűrők, fúvókák pucolására készülj fel!
Lehet, hogy úgy gondolod alaposan kitakarítottad, de a nyomásnak, és a víznek is lesz ehhez néhány szava.
Válasz #54. hozzászólásra
miért is?
Válasz #53. hozzászólásra
Nagyon nem lennék a helyedben az első pár permetezés során.
Ma sikerült megtakarítanom mindent. El ment vele az idő de megérte. Nem gondoltam, hogy ennyi kotrevák ki jön belőle.
https://drive.google.com/folderview?id=0B0QGVwMYmygzTlRJRURiem5zOWs&usp=sharing
Válasz #51. hozzászólásra
hú hát ezt megint nem látom át, de még egy párszor elolvasom amit írtál, és hátha megértem :D
Ha a nyomásszabályzó szelepe be van rágva(a víztől) érdemes egy esztergályossal felszabályozni. Egyszer kétszer háromszor max elbírja. (ha már szétszeded érdemes lenne a párját is felszabályozni, amire rázár, de azt nehéz kiszedni, kell hozzá egy hosszú csavarból egy kihúzót csinálni) ha megtapintod és két sík felület zár össze akkor jó ,de ha nem akkor a nyomásszabályzót hiába tekered be a nyomás a túlfolyóba visszafog menni. Úgy néz ki mint egy szú rágott fa ha rossz. ha kis szórólapokkal fogsz permetezni elég a mozgó felét felszabályozni.
Válasz #48. hozzászólásra
a legelső hozzászólásom végén ott az album, de belinkeltem a múltkorában is :)
Válasz #48. hozzászólásra
sajnos mivel kimentünk a pénz hátán így csak a sima hüvelyeket kapja de 2-év múlva ha módom lesz lecserélem krómra.
szinte minden cserélve lesz benne ami kopó alkatrész nézd vissza a linkben van a fényképalbum :)
nagy vonalakban ami cserélve lesz hüvely, szimeringek, tömítések, tömlődugattyú szűrő....
Válasz #47. hozzászólásra
dugokat nem rendeltel hozza? milyen huvelyek ezek, kromozott vagy vagy krom? nekem 2 ilyen szivattyum is van, az egyiket mar nem hasznalom, mert kaptam egy szinte zsir ujat. elso hasznalat elott tekerd szet a nyomasszabalyzot is es zsirozd le, mert ha sokaig nem volt hasznalva elofordul, hogy beall.
Válasz #43. hozzászólásra
Megérkeztek az alkatrészek a rossz időre való tekintettel és a gázolaj hiány miatt tolódik holnapra a meló :/ pedig jó lenne már össze felé rakni.
Válasz #44. hozzászólásra
ja és elfelejtettem, majd a renoválásról készíthetnél képeket várom :)
Válasz #44. hozzászólásra
hajrá! :)
Remélem nekünk ez a mostani lesz a legnagyobb meló vele Ha kész lesz onnantól csak a szezononkénti rutin ellenőrzések meg takarítások.
Bár még gázolajban átmosom a dolgokat az összeszerelés előtt.
Hajrá, mindjárt kelleni fog
Én is betoltam ma a műhelybe, holnap meló után nekiugrok.
Válasz #39. hozzászólásra
Megtaláltam a bronzlapon a gumigyűrű maradványait, szerencsére.
Ma megrendeltem minden kelléket a keleta-gróról, holnap megérkezik és indul az össze szerelés :)
Válasz #41. hozzászólásra
gondolom akkor ez a tömítés akadályozza meg hogy a 11-es hüvely és a 10-es dugattyú között bemenjen a hajtásházba a cucc.