Hirdetés
Fórum
- Poénok új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- De gáz a gáz!!!!!!! új
- Claas traktorok új
- Claas Lexion vélemények új
- Fiatal agrárvállalkozók induló támogatása c. pályázat - Minden Fiatal Gazda ide :) új
- Strip-till (Orthman) féle sávos művelésé a jövő! új
- Karácsony új
276 hozzászólás
Szép napot mindenkinek!
Habár 15 éves vagyok remélem sokan el fogják majd ezt olvasni. Az a helyzet, hogy én is egy ilyen minitraktort szeretnék építeni és végre megtaláltam az ehhez megfelelő felületet (ez)+ itt ahogy észrevettem, az átlagnál jóval értelmesebbek az emberek. Nade mindegy. Már vettem egy Lada váltót meg kuplung tartozékokat (lendkerék, kuplungszerkezet, tárcsa, kinyomóvilla, kinyomócsapágy) szóval a kuplunghoz is minden megvan, de ennek ellenére még nemtudom felszerelni mert nincs blokkom hozzá és valószínűleg nem is lesz.... De a fő kérdéem az lenne, hogy hol ajánlott keresnem hátsó hidat?Bontóban, vmi internetes felületen? Az az igazság, hogy a hátsó hidra kb 15ezret szántam dehát se pénz se posztó... Eredetileg Ladára gondoltam diffinél meg hátsó hídnál is de itt elég sok helyen felbukkant a robur és a zuk is, ja meg az uaz is. Mivel én nem használnám olyan kemény munkára ezért leginkább a legolcsóbb lenne a jó. Remélem valaki tud válaszolni kérdéseimre előre is köszönöm!!
Ui: lehet naggyon hülyén hangzik de motornak egy robi 50-est gondoltam hiszen az egészet igen kicsire és könnyűre szeretném csinálni, talán az is megteszi.
Válasz Tibor 81 #174. hozzászólásáraHa mérnök csinál róla rajzot,meg gondolom valami minősített hegesztő ad papírt hogy ő hegesztette össze a vázat!
Sziasztok! Kérdésem a következő lenne! Ha veszek vagy építek egy maszek traktort akkor van rá mód hogy forgalomba helyezzem? Legális munkára kellene! Ha igen hogyan?? Köszi
sziasztok,
egy rázógép önjárósításához keresnék lehetőleg hosszmotoros elsőkerekes régi dízel autót, üzemképes motorral.
Motor-kuplung-váltó-elsőhajtás-kormánymű érdekelne elsősorban jóárasítva.
Nem baj ha szervós :-)
BAZ, Szabolcs, Heves előnyben (Miskolctól elérhető távolban)
Válasz Claaastra #171. hozzászólásáraSzia elméletileg van azt még nem tudtam megnézni , hogy fogas kerék az hogy smint van benne de a héten lakapjuk róla a deknit!
Válasz Claaastra #170. hozzászólásáraazt nézd meg ,hogy ennek van-e helye a váltód hasa alatt és van-e benne hajtókerék
Válasz Királykertész #169. hozzászólásárabiztos átlehet,de lehet,hogy komplett váltó is kell,az elsőhídon kívülhttp://www.ebay.de/itm/like/182511090423?clk_rvr_id=1202344277954&vectorid=229487&lgeo=1&item=182511090423&rmvSB=true
Sziasztok a segítségeteket szeretném kérni!
A következő a szitu van egy Deutz 6006 traktorom 1978 ból nagyon patinás kis gép szeretem is csak , hogy ezen a sivatagi homokon első kerék nélkül tehetetlen mint bálna a parton! Szóval az érdekelne , hogy szerintetek lehetséges e útólag belerakni össz kereket ! Készült belőle annak idején összekerekes változat is! Előre is köszi a válaszokat!
Válasz ramszesz880903 #165. hozzászólásáraSikerült segíteni??
Válasz Maszek Zs #166. hozzászólásáraNa azt hiszem sikerült
Válasz ramszesz880903 #165. hozzászólásáraNa meg van!
Multikar 25 Ló erős
Lada feszabályzó teljesen üzemképes
Rendes multikár váltó és kuplung Zsúk váltóval nővelve az áttétel
Képet mindjárt valamiért nem engedi.
Válasz ramszesz880903 #164. hozzászólásáraKapok leirást a kisgépröl?
Válasz Maszek Zs #163. hozzászólásáraRendben!elöre is köszönöm!neked is BUÉK!
Válasz ramszesz880903 #162. hozzászólásáraMa már nem szeretnék ilyennel foglalkozni De Legkésőbb hétfőn lesz. Meg csináltátok képet is. Addig is B.Ú.É.K !!!!!
Válasz Maszek Zs #158. hozzászólásáraElöször egy bövebb leirást kérnék!elöre is köszönöm!
Nagyon szepen köszönöm a segitségeket!
Válasz ramszesz880903 #147. hozzászólásárahidraulika hajtás elöl a szíjtárcsárol,vagy direktben körmös kapcsolóval a főtengely végéről. első hidat kapcsolni,talán,egy mtz fajta szabadonfutós kardánnal is lehetne,az úgysem hajt mindig. de!!!! összeszámolod az egész életrekeltése árát,talán egy használt ilyen elképzelésű dutra olcsóbban kijönne,mint a varázslat. meggondolandó... rengeteget hirdetnek ilyent eladót..
Válasz Maszek Zs #158. hozzászólásáraUtolsó mondat!"biztos"
Válasz ramszesz880903 #154. hozzászólásáraHa gondolod a havernak van egy bevált trakija egyenlőre azt tudom,hogy 2hengeres multicár motor hajtja. Ha érdekel küldök képet,meg bővebb leírást. Ez már bitos működik.
Válasz ramszesz880903 #132. hozzászólásáraNekem évek óta bírja a Niva terepváltó a kistrakiban ,bátran ajánlom. (Nissan 1.7d=>saját váltó difije lehegesztve=>Nysa váltó=>Niva terepváltó=>Elöl Uaz,Hátul Zuk híd szűkítve)
Válasz a2457 #155. hozzászólásáraja ha ezt összehozza egy gyári traktor ára kevés lenne
Válasz ramszesz880903 #153. hozzászólásáradiesel motor ->níva váltó és terepváltó->aro vagy usaz első difi (előre és hátra is) -> difi féltengely kihajtásán fogaskerék áttétel->végül a kerekei.
ez így korrekt.
Válasz ramszesz880903 #153. hozzászólásáraÉs a válto az komlet nivaválto!
Válasz a2457 #152. hozzászólásáraNa most elvesztetem a fonalat!akkor mondjuk egy 1,6 dizel motor,elsöhid aro hid,hátso hid uaz !
Válasz ramszesz880903 #148. hozzászólásárameg bónusznak ott a felező, azért az .. kell egy kistrakiba.
igazán nem is a terepváltótól félnék, megmondom őszintén valami gyengébb motorral párosítanám mint a lada motor.
namost ott a hidak kérdése, még azt lehetne mondani hogy aro első difije egészen kezes, mivel a féltengelynél könnyű keskenyíteni rajta.
de megmondom őszintén a differenciálmű után még áttételeznék lefele rajta.
4 darab fogaskerék áttétel nem olcsó mutatvány, hacsak nincsen valami alkalmas és olcsó lehetőség rá.
viszont nem hagynám ki.
azért, hogy kisebb nyomatékot kelljen szolgáltatni a difinek, meg a váltónak meg úgy mindennek.
traktorokon is ez a megoldás.
talán, nagyon talán bontott mtz tlt bolygóművet lehetne adoptálni a feladatra megfizethető áron ami bírná is a nyomatékot.
Köszönöm szépen a válaszotokat!ha valakinek valamilyen öttlet akad nagyon szivesen fogadom!
Válasz Tomi81 #149. hozzászólásáraNincs semmi alkatrészem hozzá most probálom a segitségetekböl össze válogatni!de nekem ugy kellesz hogy egy hidrolika szivatyut is rá tudjak csatlakozni!
Válasz ramszesz880903 #148. hozzászólásáraLehet hamarabb kapsz jó áron uaz váltót+terepváltót mint niváét
Persze ha van otthon niva cucc akkor hajrá
Válasz a2457 #146. hozzászólásáraVégülis igaz!
Válasz Richard. #144. hozzászólásáraHát igen ez egyszeru lenne de akkor olyan válto kellene ahol lehet kapcsolni a diffit!
miért baj az állandó 4x4 es niva hajtáslánc?
ha kell a full összkerék akkor behúzod a difizárat az osztóműben és voila.
Válasz Claaastra #143. hozzászólásáraÉrtem!motornak gondolom elég egy kisebb szivó dizel!
Válasz ramszesz880903 #142. hozzászólásárasuzuki samuráj difizáras hátsó híd! az nem rossz! elsőhajtású autó,motor hosszában lenne,váltó féltengely kihajtás egyik fele igy előre esne,másik a hátsó hid felé,már csak az elsőhajtás kapcsolóját kell kisilabizálni,így kimaradhat az osztómű. én igy csinálnám.
Válasz ramszesz880903 #141. hozzászólásárauaz, mert kerékagyas,lada az féltengelyes ,érted mire gondolok
Válasz ramszesz880903 #141. hozzászólásáraZsiguli hátsó hi az gyenge?
Válasz Claaastra #139. hozzászólásáraKöszönöm!keskeny nyomtávu hidd kellenne hozzá?tipp?
Válasz ramszesz880903 #138. hozzászólására hoszmotoros hátsókerékhajtásosból(Bmw,merci) néz motort váltót abbol egyszerűbb traktort összehozni
Válasz ramszesz880903 #138. hozzászólásáratraktort nem építettem kiskoromban javítottam az említett márkákat,ha tudunk persze hogy segítünk
Válasz Claaastra #137. hozzászólásáraKöszönöm válaszod!ha elakadnék valahol tudsz még segiteni?mert dizel motort szeretnék hozzá!
Válasz ramszesz880903 #136. hozzászólásáraezért ajánlottam ezeket mert itt még van kardán a váltó és a terepváltó között,az uaz ami egybe váltó terepváltó ami még megfizethető,a többi nyugati az patikadrága
Válasz Claaastra #135. hozzászólásáraKöszönöm!azt már váltoval együt vagy anélkül érdemes?
Válasz ramszesz880903 #134. hozzászólásáraGaz 69,suzuki samu
Köszönöm válszod!és akkor ezt mivel lehetne kiváltani?
Válasz ramszesz880903 #132. hozzászólásáranem mert a níva állandó 4x4-es hajtást ad bolygóművön keresztűl,csak van egy központi difizárja
Sziasztok!véleményeteket szeretném kikérni hogy kistraktort szeretnék épiteni 4+4 kerekst de ugy hogy az eleje és a diffi kulön kapcsolhato lenne!az lenne a kérdésem elsönek hogy a niva terepváltoja jo lenne e erre a megoldásra!válaszotokat elöre is köszönöm!
Válasz ordogkennel #130. hozzászólásáraVegyél egy normális állapotú MF-70-et...azzal sokat megtudsz csinálni..
Sziasztok!
Most vettünk a párommal egy kisebb telket(3600 nm2-t),és szeretnék egy kistraktort. Egy egytengelyes ha használt terra vagy robi vagy valami ehhez hasonlót gondoltam.Nem tudom van e arra lehetőség hogy az adapterhez(első körben fűkasza) valahogyan plusz kihajtás kerüljön valami olyan formában mint ahogy a cseh gyártmányú dakr panter egytengelyesen van. Lényegében a járókerék fent hagyása mellett is szeretnénk füvet nyírni. Bármilyen ötletet,elképzelést,esetleg tervet nagyon megköszönünk.http://www.agroinform.com/forum?act=addAddon&tid=3188#
Üdv. valaki tudja a zsuk híd áttételét?
Válasz zolko84 #127. hozzászólásáraKöszönöm,úgy néz ki, megoldódott.
Válasz wernerj #126. hozzászólásáraSzia!
Nincs ilyenem de nálunk van egy cég aki javítja pket%
Írj privit a ha érdekel!