Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak655 FtBenzin árak636 FtEUR414.77 FtUSD402.09 FtCHF439.56 FtGBP489.72 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
én nem füzögetem összevissza ahogy az ábrán..... egyiken átveszem és kész!! mert szivatott engem is mikor rendesen ábra szerint füztem akkor amikor kezdte a madzaggurigát akkor szorult benne a madzag és elszakitotta mindig hiába laza a kötés akkor lesz feszes ha amikor elkezd kötni sipol akkor még menni kell vele renden tovább hogy a madzag végét belefogja a bála belsejébe mert ha megállsz amikor sipol akkor csak a külsején lesz a vége és kilazul könnyen igy meg nem! tehát amig sipol menni kell vele amikor elhallgat akkor kell megállni legalábbis én ezt tapasztaltam ki!
porcellánt nem tom mennyi meg hol mert nem kellett még de kvernelandnál biztos lesz!
Válasz #1608. hozzászólásra
Munka közben amikor lecsukod a kamra ajtot a monitoron nmindig a zöld lámpa égjen,akkor mindden renben,ha piros világit valami nincs rendben és nem is fog jelezni ha megtelik a bála,tehát nem indul el a kötözés.de nem jellemzö rá
Válasz #1602. hozzászólásra de inulás elött probáld ki a kötözésnél a hengereket,hogy könnyedén forog e a gumi henger, meg fujkáld be a csatlakozokat kontakt sprével a bal oldalán amik vannak ! biztos jólesz
Válasz #1602. hozzászólásra Biztos elbirja az mtz is én 110 lovas mythosal huzom, én csak háloval szoktam kötni ,madzagot sosem probáltam, háló kötözés egyszerü beállitás mentes , sosem kelett vele kinlodni. nem medvézös fajta, automata olajzású,de a hátso kamra részen a nagy láncot azt olajozni kell ,énm naőponta szoktam, kötözése automata 1sip szonál megállsz 2 sipnél kinyitod kamra ajtot és goo igazándibol rosszat nem tudok mondani rola
Ja és most látom hogy az ábra szerint máshogy kell bekötni a madzagot. Így hogy keresztül kasul megy egyik porcelántól a másikig így valószinüleg olyan feszesen köt hgy elég ennyi madzag is. pedig amikor megkaptuk akkor már nem így volt bekötve. És az elülső madzagtól hiányzik két porcelán is. Te hogyan fűzöd be, és szerinted hol lehet ilyen porcelánokat kapni?
Ma vettünk egyet 2007 es 3 szezont dolgozott. A lánckerekeken még nem látszik kopás. Beüzemelés előtt még szeretnék kérni pár infót, hogy mit hogyan kell. Mtz 920.3 al szeretnénk húzni, elég neki?
Válasz #1598. hozzászólásra
Ja meg 30 ezer bála körül a felszedö görgöt kelett, de ezeken kivül semmi más baja nem volt , és szerintem ennyi bála után ez normális . ja meg még valami a burkolatnak nincs alá alapozva hanem ez a müanyag festés van,és pár hejen levált,de kijavitom mindig ha látok valahun
Válasz #1598. hozzászólásra Rollprofi bevált szerkentyü!! 7éve hajtom, hátul a nagy láncot cseréltem eddig + 2 henger csapágy,- ezeket 50 ezer bála után kelett.
Válasz #1591. hozzászólásra
Te nem tudom mikori és milyen hidas mert egy kiégett gépről lenne két agy felnikkel és az asztal szállító kocsira akarnám felfabrikálni
Mikori a H.?
Igaz már nem emlékszem a méretre,de nekem volt 1 80as évek elejei,ami állítólag még francia hidas volt,és elég tökéletlen méretü csapágy kellett bele,+ vagy ötszörösébe került a fiatalabbakénak.
Felszedöjébe szintén,a többi 1ezett.
Nem csinálat szar bálát, nem hiszem el!!! Nincs elszakadva a nagyrugó fent a kamránál??????? Az újaknál 8 milis van berakva, de kell bele a régiek 9 milise, az nem törik és szuper bálákat készít!!!!!!!!!
Írtam már párszor,h mi
A legfőbb,h még az idei szezont vele kell szenvednem
1közeli pl:Minap szomszéd faluban kötöttem szénát 1völgyben,az alján jó rendek,és jó hosszú szálu anyag volt,csinált ez a SZ..R olyan okádék bálákat szokás szerint,h égett is képem rendesen.
Pedig akkor kötök,mikor a mehanikus jelző már kifeküdt a tetejére.
én is neki állok holnap ha nem esik mert több mint egy hétig jo idöt mond aztán meg jön a szalma szezon!
a bálázóért meg ne aggodj minden uj géppel ez van hogy ki kell tapasztalni meg kell ismerni! annyira egyszerű gép mint egy faék.... szószerint..... ha van valami kérdezzél a légtelenítés meg nem egy olyan nagy dolog hogy baja lehetett volna a gépnek! én amikor első 20 bálát megcsináltam beállitottuk utána 3 szor baszakodott az egyik érzékelő testhibával beállítottam azóta 2ezer bálánál járok vele hibátlanul ez a második szezonja! és tud keményebb bálát csinálni mint más 10 millás gépe csak nem mindegy ki vezeti......
Ez krone. Itt a kamra zárását mechanikusan reteszeli. Nem az volt a baj hogy kinyílt. változó kamrás 2-2 munkahenger feszíti az elevátor láncokat. Amiknek a nyomását tudom állítani. Ez szabályozná a bála keménységet. Ezekhez a munkahengerekhez van bekötve a hidroakksi is de ennek csak annyi lenne a szerepe hogy felvegye a lökésszerű nyomásingadozást. Nem értem a lényegét de a szervizes srác esküszik hogy ez lesz a baj. Ezért várom kíváncsian mit fog produkálni.
Már körbetelefonáltam két falut nincs e valakinek egy kis ázott szénája renden ahol ki lehetne próbálni de most mindenki betakarított eső előtt.
No akkor mégsem te voltál a béna hanem a hidró akku, mindenért bocsika!!!! De miért kell bele hidró akku mikor 2 jó erős rugó megtenné a kamra zárvatartását!!
Megnézettem a hidroakkumnlátorokat. Egyik át volt szakadva olaj volt a nitrogénes résznék is. Másikba 10 bar nyomás volt 35 helyett, ezt föltöltötték a rossz helyett vettem egy újat. Kíváncsian várom hogy mit fog produkálni. Holnap jó lenne lecsapni pár hekit ha nem esik, minél előbb próbálhassam.
Igen, csak eddig nem mertem hozzányúlni mert eddig ha csak hozzányúltunk mindig csak rosszabb lett, és így azért mégiscsak bálát csinált ha nem is túl jót. De most nem ázik túl sok renden, uhogy mertem próbálkozni...
Állíttólag pénteken elkezdődik a nyár, és akkor nekiállunk a nagyobb huszonhektáros földeknek...Csak az a kérdés hogy ezzel a bálázóval, vagy idén is úgy járok hogy el kell hívnom v.melyik bizakodó tekintetü kollégát akik soha nem érnek időben és vagy puha bálát csinnak, vagy méregdrágán.
ezt mondtam az elején ezt kellett volna elsőnek én is igy csináltam raktunk alá alátétet aztán meg nem lehetett levenni a nyomást 120 bar alá és ki kellett venni megint csak addig volt benne amig a levegöt kitolta!
Ja, és szétszedtem a nyomáshatárolót is.(kicsit túlságosan, de ez mellékes)Szépen kitértem az állíható részét, ügyesen beletörtem a menetet, de szerencsére egy kis biztatásra befelé elindult.raktam a rugó alá egy alátétet, visszacsavartam az egészet, ki-be nyitogattam az ajtót, majd egy kicsik kitekertem a szabályzót, hallottam ahogy jött kifelé a levegő aztán visszatekertem a szabályzót. Remélem, hogy így keményebbet köt, kkülönben repül.
Bocsi ha kicsit érthetetlen amit írok, de mostanában telefonon gépének, és van rajt ilyen gyorsíró xar és soha nem azt írja amit akarok.
ja igen erre nem is gondoltam! nem csak ott van érzékelő hanem középen is a kötöző egységnél az is szokottt rosszalkodni elindul a kötés aztán meg áll mert lekapcsol mert tovább akarja tekertetni a kötözkocsikat mint lehetséges néha pedig test hibája van iylenkor meglazitom a csavarokat meg ráhuzo megint az a fogaskerék meg szokott ilyet csinálni ha nem figyelsz sőtt....arra is kell figyelni hogy ha felmegy a széna vagy bármi és beszedi az érzékelő elé akkor sem tudja számolni a fogakat és megint csak rossz lesz a kötés!
7715 hozzászólás
Válasz #1585. hozzászólásra
Hesston bálázó kerékcsapágy méret:
30206
32008
kiégett gépet csak a kerekek miatt veszed meg?
használható alkatrészei maradtak, fogaskerék, kötőzőmotor?
(Mert igaz hogy az enyém rendbe lett rakva tavaly, de sosem árt ha van idehaza tartalék.)
Válasz #1604. hozzászólásra
én nem füzögetem összevissza ahogy az ábrán..... egyiken átveszem és kész!! mert szivatott engem is mikor rendesen ábra szerint füztem akkor amikor kezdte a madzaggurigát akkor szorult benne a madzag és elszakitotta mindig hiába laza a kötés akkor lesz feszes ha amikor elkezd kötni sipol akkor még menni kell vele renden tovább hogy a madzag végét belefogja a bála belsejébe mert ha megállsz amikor sipol akkor csak a külsején lesz a vége és kilazul könnyen igy meg nem! tehát amig sipol menni kell vele amikor elhallgat akkor kell megállni legalábbis én ezt tapasztaltam ki!
porcellánt nem tom mennyi meg hol mert nem kellett még de kvernelandnál biztos lesz!
Válasz #1606. hozzászólásra
Két éve állt. A kistérségi heti hirdetőújságban volt benn ár nélkül.
Válasz #1609. hozzászólásra
Mindenkinek köszönöm a jó tanácsokat, még biztos lesz sok kérdésem.
Válasz #-1 hozzászólásra
Mi most cseréltünk benn két csapágyat gyárit raktunk bele 6500ft volt áfásan az axiálnál.
Válasz #-1 hozzászólásra
Csak a gyárit érdemes beletenni!Hallotam ojanrol aki sims golyós csapágyat rakott bele egy szezonalatt kifingatta:
Válasz #1608. hozzászólásra
Munka közben amikor lecsukod a kamra ajtot a monitoron nmindig a zöld lámpa égjen,akkor mindden renben,ha piros világit valami nincs rendben és nem is fog jelezni ha megtelik a bála,tehát nem indul el a kötözés.de nem jellemzö rá
Válasz #1602. hozzászólásra de inulás elött probáld ki a kötözésnél a hengereket,hogy könnyedén forog e a gumi henger, meg fujkáld be a csatlakozokat kontakt sprével a bal oldalán amik vannak ! biztos jólesz
Válasz #1602. hozzászólásra Biztos elbirja az mtz is én 110 lovas mythosal huzom, én csak háloval szoktam kötni ,madzagot sosem probáltam, háló kötözés egyszerü beállitás mentes , sosem kelett vele kinlodni. nem medvézös fajta, automata olajzású,de a hátso kamra részen a nagy láncot azt olajozni kell ,énm naőponta szoktam, kötözése automata 1sip szonál megállsz 2 sipnél kinyitod kamra ajtot és goo igazándibol rosszat nem tudok mondani rola
Válasz #1603. hozzászólásra
Hogy a fenébe lehet ilyen banki,visszavett gépre szert tenni???
Válasz #1603. hozzászólásra
Akkó jó nagy szerencséd volt, ennyiért én is megvettem volna!!!
Válasz #1582. hozzászólásra
Ja és most látom hogy az ábra szerint máshogy kell bekötni a madzagot. Így hogy keresztül kasul megy egyik porcelántól a másikig így valószinüleg olyan feszesen köt hgy elég ennyi madzag is. pedig amikor megkaptuk akkor már nem így volt bekötve. És az elülső madzagtól hiányzik két porcelán is. Te hogyan fűzöd be, és szerinted hol lehet ilyen porcelánokat kapni?
Válasz #1601. hozzászólásra
Hello. ez banki visszavett így volt 1,6 millio
Válasz #1600. hozzászólásra
Ma vettünk egyet 2007 es 3 szezont dolgozott. A lánckerekeken még nem látszik kopás. Beüzemelés előtt még szeretnék kérni pár infót, hogy mit hogyan kell. Mtz 920.3 al szeretnénk húzni, elég neki?
Válasz #1598. hozzászólásra
Mennyibe kerül az most? Mert én is nézegettem többet is de ezt nem még...
Válasz #1598. hozzászólásra
Ja meg 30 ezer bála körül a felszedö görgöt kelett, de ezeken kivül semmi más baja nem volt , és szerintem ennyi bála után ez normális . ja meg még valami a burkolatnak nincs alá alapozva hanem ez a müanyag festés van,és pár hejen levált,de kijavitom mindig ha látok valahun
Válasz #1598. hozzászólásra Rollprofi bevált szerkentyü!! 7éve hajtom, hátul a nagy láncot cseréltem eddig + 2 henger csapágy,- ezeket 50 ezer bála után kelett.
#1. hozzászólás, Kiss Attila küldte be 2012-06-11 22:21:31-kor | [TÖRÖL] | Felhasználó kitiltása: egy napra | egy hétre | egy hónapra
Kiss Attila
Gallignani ga cr 12(pottinger rollprofiVélemények, tapasztalatok? Mit érdemes róla tudni, mire érdemes odafigyelni?
Válasz #1596. hozzászólásra
meg köszönném mert ha passzol a tengelyméret megveszem azt a kiégett bálázót .
Válasz #1595. hozzászólásra
Igen colos,nem is volt könnyű találni annó.
Ha nem felejtem el holnap +nézem a méretet,mert úgy rémlik,h a fiatalabbénak van'raktáron'kerékcsapágya.
Válasz #1591. hozzászólásra
Te nem tudom mikori és milyen hidas mert egy kiégett gépről lenne két agy felnikkel és az asztal szállító kocsira akarnám felfabrikálni
az idétlen méret gondolom colos .
Válasz #1593. hozzászólásra
Passz.
Válasz #1592. hozzászólásra
A rugó 8-as vagy 9-es??????????
Válasz #1590. hozzászólásra
Nincs,gyári állítás festve,de jó anyagban sz.rt köt az elsőtől fogva,+ sokat se ment 10e. körül járhatok.
Válasz #1585. hozzászólásra
Üdv!
Mikori a H.?
Igaz már nem emlékszem a méretre,de nekem volt 1 80as évek elejei,ami állítólag még francia hidas volt,és elég tökéletlen méretü csapágy kellett bele,+ vagy ötszörösébe került a fiatalabbakénak.
Felszedöjébe szintén,a többi 1ezett.
Válasz #1588. hozzászólásra
Nem csinálat szar bálát, nem hiszem el!!! Nincs elszakadva a nagyrugó fent a kamránál??????? Az újaknál 8 milis van berakva, de kell bele a régiek 9 milise, az nem törik és szuper bálákat készít!!!!!!!!!
Válasz #1583. hozzászólásra
Ok. Köszi! Én ettől kicsit magasabbon csináltam. De akkor az se lehet gond.
Csak mert már az is megfordult a fejemben hogy nem e lassan forgattam.
Válasz #1587. hozzászólásra
Írtam már párszor,h mi
A legfőbb,h még az idei szezont vele kell szenvednem
1közeli pl:Minap szomszéd faluban kötöttem szénát 1völgyben,az alján jó rendek,és jó hosszú szálu anyag volt,csinált ez a SZ..R olyan okádék bálákat szokás szerint,h égett is képem rendesen.
Pedig akkor kötök,mikor a mehanikus jelző már kifeküdt a tetejére.
Válasz #1584. hozzászólásra
Mi a fakx bajod van vele???????????
Válasz #1572. hozzászólásra
ha van 540E nekem 1680 fordulat van ráirva akkor adja le a sima 540 nél van 2200........
Érdeklődnék hogy tudja-e valaki a hesston 5880-as bálázó kerékcsapágy méreteit ?
Válasz #1554. hozzászólásra
Részvétem
Válasz #1572. hozzászólásra
1300-1400fordulaton szedem és 1500 kötöm.
Válasz #1575. hozzászólásra
én is neki állok holnap ha nem esik mert több mint egy hétig jo idöt mond aztán meg jön a szalma szezon!
a bálázóért meg ne aggodj minden uj géppel ez van hogy ki kell tapasztalni meg kell ismerni! annyira egyszerű gép mint egy faék.... szószerint..... ha van valami kérdezzél a légtelenítés meg nem egy olyan nagy dolog hogy baja lehetett volna a gépnek! én amikor első 20 bálát megcsináltam beállitottuk utána 3 szor baszakodott az egyik érzékelő testhibával beállítottam azóta 2ezer bálánál járok vele hibátlanul ez a második szezonja! és tud keményebb bálát csinálni mint más 10 millás gépe csak nem mindegy ki vezeti......
Válasz #1580. hozzászólásra
Ez krone. Itt a kamra zárását mechanikusan reteszeli. Nem az volt a baj hogy kinyílt. változó kamrás 2-2 munkahenger feszíti az elevátor láncokat. Amiknek a nyomását tudom állítani. Ez szabályozná a bála keménységet. Ezekhez a munkahengerekhez van bekötve a hidroakksi is de ennek csak annyi lenne a szerepe hogy felvegye a lökésszerű nyomásingadozást. Nem értem a lényegét de a szervizes srác esküszik hogy ez lesz a baj. Ezért várom kíváncsian mit fog produkálni.
Már körbetelefonáltam két falut nincs e valakinek egy kis ázott szénája renden ahol ki lehetne próbálni de most mindenki betakarított eső előtt.
Válasz #1579. hozzászólásra
No akkor mégsem te voltál a béna hanem a hidró akku, mindenért bocsika!!!! De miért kell bele hidró akku mikor 2 jó erős rugó megtenné a kamra zárvatartását!!
Megnézettem a hidroakkumnlátorokat. Egyik át volt szakadva olaj volt a nitrogénes résznék is. Másikba 10 bar nyomás volt 35 helyett, ezt föltöltötték a rossz helyett vettem egy újat. Kíváncsian várom hogy mit fog produkálni. Holnap jó lenne lecsapni pár hekit ha nem esik, minél előbb próbálhassam.
Sziasztok. Holnap megyünk megnézni egy gallignani gr 12/pöttinger rollprofi bálázót 2007 es. Mire érdemes odafigyelni?
Válasz #1576. hozzászólásra
Egy ismerősömnek a közelben van ilyen gépe, tavaly azzal báláztunk, de nekem gőzöm sincs!
JD 550-es bálázón elkopott a kényszerpálya. Valaki gányolta-e már vagy csak újat érdemes venni és ha új honnan lehet megfizethetőt szerezni?
Válasz #1574. hozzászólásra
Igen, csak eddig nem mertem hozzányúlni mert eddig ha csak hozzányúltunk mindig csak rosszabb lett, és így azért mégiscsak bálát csinált ha nem is túl jót. De most nem ázik túl sok renden, uhogy mertem próbálkozni...
Állíttólag pénteken elkezdődik a nyár, és akkor nekiállunk a nagyobb huszonhektáros földeknek...Csak az a kérdés hogy ezzel a bálázóval, vagy idén is úgy járok hogy el kell hívnom v.melyik bizakodó tekintetü kollégát akik soha nem érnek időben és vagy puha bálát csinnak, vagy méregdrágán.
Válasz #1573. hozzászólásra
ezt mondtam az elején ezt kellett volna elsőnek én is igy csináltam raktunk alá alátétet aztán meg nem lehetett levenni a nyomást 120 bar alá és ki kellett venni megint csak addig volt benne amig a levegöt kitolta!
Válasz #1570. hozzászólásra
Ja, és szétszedtem a nyomáshatárolót is.(kicsit túlságosan, de ez mellékes)Szépen kitértem az állíható részét, ügyesen beletörtem a menetet, de szerencsére egy kis biztatásra befelé elindult.raktam a rugó alá egy alátétet, visszacsavartam az egészet, ki-be nyitogattam az ajtót, majd egy kicsik kitekertem a szabályzót, hallottam ahogy jött kifelé a levegő aztán visszatekertem a szabályzót. Remélem, hogy így keményebbet köt, kkülönben repül.
Bocsi ha kicsit érthetetlen amit írok, de mostanában telefonon gépének, és van rajt ilyen gyorsíró xar és soha nem azt írja amit akarok.
Válasz #1571. hozzászólásra
Milyen kardánfordulattal nyomod Te? Padlógázon hogy meglegyen a 540rpm vagy elég neki kevesebb is?
Válasz #1569. hozzászólásra
140-nel már a szilást kötöm.
Válasz #1565. hozzászólásra
ja igen erre nem is gondoltam! nem csak ott van érzékelő hanem középen is a kötöző egységnél az is szokottt rosszalkodni elindul a kötés aztán meg áll mert lekapcsol mert tovább akarja tekertetni a kötözkocsikat mint lehetséges néha pedig test hibája van iylenkor meglazitom a csavarokat meg ráhuzo megint az a fogaskerék meg szokott ilyet csinálni ha nem figyelsz sőtt....arra is kell figyelni hogy ha felmegy a széna vagy bármi és beszedi az érzékelő elé akkor sem tudja számolni a fogakat és megint csak rossz lesz a kötés!
de akkor már lassan kitapasztaljátok a gépet
Válasz #1566. hozzászólásra
mindenki azt mondogatja hogy 150 bar ...150 bar annyi kell erre én meg 100 -130 bárral olyan bálákat kötök nem tudják felszurni!
Válasz #1567. hozzászólásra
Na ja
Válasz #1566. hozzászólásra
Hát az nem sok, inkább sokkkkkkk!!!
Válasz #1524. hozzászólásra
Hát jó ritkán vannak ezek a gurigák 20heki 74db széna.Nekem is adnom kellett egy kis plusz nyomást ,hogy kerek legyen(100bár)