Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak644 FtBenzin árak625 FtEUR416.32 FtUSD400.8 FtCHF443.07 FtGBP501.5 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz szg2 #6452. hozzászólásáraEzt rosszul tudod, mert én vettem újonnan a bálázot és bizony van benne szabadonfutó meg a nyomatékhatároló is olyan, hogy ha kiold akkor megállítod a kardánt és újra össze kapcsol
Válasz gazsi 1 #6451. hozzászólásáraAzt érdemes még tudni, hogy a bálázón van még 1 nyírócsavar a rendfelszedőn, a rotor előtt egy hidrokuplung ami egyébként nyomatékra van beállítva és a heveder hajtóláncán is egy ugyanilyen hidrokuplung szintén nyomatékra beállítva. Egy esetben kellhet a kardán nyírócsavarja: ha a behajtó 90 fokos hajtómű megszorulna.
Válasz gazsi 1 #6451. hozzászólásáraNem akarok beleszólni de a gyári kardán sem szabadonfutós a Claas Variant 380RC -n és a nyomatékhatárolás is mindössze 1db nyírócsavarból áll.
Válasz mtz1221 #6444. hozzászólásáracsinálj már a te bálázódról is nyitott meg csukott meg mindenféle képet még, a felső részéről is olyat amin az egész látszik
Válasz ND #6437. hozzászólásáraNem.Tegnap átfűztem a szíjat az első két henger közé.Nagy örömömre elindult rendesen a szívar,csak most nem a közepére került a bála,és kb70-80 centis magasságában beszorult és nem ment tovább.Valahol félúton lesz az igazság,csak még nem találom.A hesstonodról nincs pár kép kinyitott állapotban a hol látszanak a szíjak állásai ???
Válasz gazsi 1 #6435. hozzászólásáraMegkene tudni milyen gyartmanyu es tipusu a kardan. Vagyis amivel kijott.
Vannak axialon kivul kissebb forgalmazok akik kulonbozo kardanokkal foglalkoznak.
Most vettem bondioli pavesi re burkolatot, krone kaszan kardan, 50 ezer korul mondtak valkonnal, mashol utana jarva 22 bol megvolt.
Sziasztok
Claas 380rc varianthoz szeretnék kardánt venni, de az axiál és a kramp azt hiszi, hogy én nyertem múltkor a lottón, nemtudtok valami olcsóbb megoldást?
Válasz szg2 #6431. hozzászólásáraNem.Már darabokra szedtem őket,még megfordítani sem lehet a fogaskerekeket.Mesteri szemmel olyan megoldások vannak rajta,amilyenekkel még soha nem találkoztam.Pl a kis fogaskeréknél a meghajtásnál acsavar anya része kúppal fogja rá a fogaskereket a tengelyre.
Válasz szg2 #6430. hozzászólásáraMegszámoltam 4 bálázónak a tlt/rendfelszedő sebességét a faluban.10-et kell a kardánon fordítani nekik hogy a rendfelszedő 1-et forduljon.A képen betett variációban az enyém 4,5 tlt fordulatnál fordul egyet.Ha áteszem a legkisebb áttételre akkor meg 18 kardán fordulatnál fordul 1-et a rendfelszedő.Az lesz az övé 1000 tlt meghajtásnál.Attól még lehet hogy nem lesz jó,de én arra gondoltam hogy 540-en ahogy eddig kínlódtam vele a felszedő 4X gyorsabban forgott mint a prés többi része,és az volt a gond a szivar kialakításánál.
Válasz ..MZ/X.. #6426. hozzászólásáraSzerintem nem lesz neki jó. Az hogy ezres hajtóműve van vagy a behajtó lánckerék ezreshez való az 1 dolog, de neki a felszedő sebesség nem arányos semmivel. Ha ezres fordulatra készült a gép, mindennek lassúnak kellene lennie és kész. De itt káosz van..
Válasz mtz1221 #6427. hozzászólásáraSzerintem kizárt dolog, hogy csak annyi legyen a baj, ha csak a fordulat lenne a baj azért valamilyen szinten tudni kéne bálázni vele de remélem nem lesz igazam.
Válasz mtz1221 #6420. hozzászólásáraNem tart semeddig sem megküldeni 1000-el.
Franciáknál minden előfordulhat, még akár ez is, ennél már csak az olasz meg a spanyol tud jobb lenni.
Válasz D.G. #6421. hozzászólásáraHa fix kamrás amit nézel akkor az egy vicon rf zöldre festve.
Átalakítani lehet de nem éri meg. Olyat kell venni ami hálóval köt ha az kell.
Válasz mtz1221 #6420. hozzászólásáraEz nyilvánvalóan nem fordulhatna elő.. ezeket meózni szokták átadás előtt. Persze Csernobil se robbanhatott volna fel..
üdv Tagok.
jelenleg kiskocka bálázóm van, de le akarom cserélni egy körbálázóra.. adott egy deutz fahr bálázó, zsineges kötözésű, állapotra jónak tűnik, keveset használt...kérdés: le lehet e cserélni a kötözést hálósra vagy sem...egyáltalán mennyire nagy munka lenne ez? körbálázóban egyáltalán nincs semmilyen tapasztalatom...de ha esetleg egy kisebb gazdaság számára bevált tipust ami ár érték arányban jó lenne szivesen meghallgatom... évi kb 800-1000 bála készítés lenne vele..
Nem e megtaláltam a renaultomnak a hibáját.Egész éjjel a netet bújtam már megint(ne öregedjetek meg mert 5 éve még mást szerettem egész éjjel csinálni) és kiszúrtam egy fogaskereket a netes képeken ami az enyémen nagyobb.Zúmmoltam nagyítottam,és a végén kiszámoltam hogy az enyém ha a difijük egyforma,akkor 1000 tlt fordulatot kér.Erre még a ráadás hogy a rendfelszedő fordulata 10 X többet forgott a kértnél kb. Létezik hogy ilyen bakit megengednek egy gyárban hogy a tlt-t védő lemezre 540-et írnak az 1000 helyett ??? első kép a netről,a többi az enyém.NET KÉP
Amúgy ha visszaolvastok nekem is ilyen problémáim voltak vele, heggesztettünk a nagy hengerre érdesítést+ ki kell tapasztalni a munkasebességet,túl kicsi haladási sebesség sem jó és kezdetben nagy fordulaton pörgetni a gépet majd ha kész a szivar akkor csökkentek a tlt fordulaton
Válasz agrobika1 #6415. hozzászólásáraÉs annak a kicsi hengernek meg mondanád hogy mi a szerepe a feszitő után?( Hátsó nagy henger előtt) mert amint azt látom nem is érintkezik a szalaggal. lehet hogy nem értem ennek a bálázónak a müködését de talán jobb is így.
Válasz rocska64 #6414. hozzászólásáraPedig így àll az RC 121 nél is,dolgozom vele. Indulàsnál nem csinál semmi kárt a szijban,aztàn meg odakerül a massza!
Válasz mtz1221 #6412. hozzászólásáraPróbáld meg nyomon követni a forgás irányát,mind ketőnek a kocka tengejnek és a hevedernek ezek egymással elenkező irányba kel hogy forogjanak máskép hogy formáza vagy készitse a bálát a kamrában?A kocka tengelynek meg nem szabad hozzá érni a hevederhez ,mert szerintem az inditja el a bála formázást(csinálja a szivart) legaláb is a hesstonnál így van.Szerintem a forgás irány és a hevedereknél kel keresni a problémát.
Válasz majorferi33 #6410. hozzászólásáraBaszus lehet mondasz valamit. Két gumis henger van ami hajtja a szíjakat,egyiket rugó nyomja rá a másikra.Kiakasztom a rugókat egy próba erejéig.Ha bent lenne az anyag a kamrában és akkor kezdenének forogni a szíjak,akkor minden probléma megoldódna.
Válasz majorferi33 #6410. hozzászólására12 lehetőség van a hengereken a szíj feszesség állításra,minden pózban kipróbáltam.Holnap ráakasztom egy másik traktorra,nehogy az mtz-nek gyors legyen az elsője a kezdéshez.Igen jól gondolod egymással szemben forognak,és ott a probléma oka valahol.Új bordás szíjak vannak rajta,lehet jobb lenne az is ha csak sima lenne.
Válasz mtz1221 #6403. hozzászólásáraHelló csak egy tipp nem túl feszesek a szíjak ha a kezdésnél lazán lennének könyeben megtudná kezdeni a bála közepét, laza szíjaknál nem is hajtaná a szíjakat csak ha már bent van kamrában a széna??ha jól gondolom a bordás henger meg a szíj egymással szembe forog?
Válasz Diesel Tibor #6404. hozzászólásáraVan 2 henger fel gumizva és azok hajtanak.A kocka henger csak addig érintkezne a szíjakkal még a szivar nem kerül a tetejére.
7704 hozzászólás
Válasz szg2 #6452. hozzászólásáraEzt rosszul tudod, mert én vettem újonnan a bálázot és bizony van benne szabadonfutó meg a nyomatékhatároló is olyan, hogy ha kiold akkor megállítod a kardánt és újra össze kapcsol
Válasz gazsi 1 #6451. hozzászólásáraAzt érdemes még tudni, hogy a bálázón van még 1 nyírócsavar a rendfelszedőn, a rotor előtt egy hidrokuplung ami egyébként nyomatékra van beállítva és a heveder hajtóláncán is egy ugyanilyen hidrokuplung szintén nyomatékra beállítva. Egy esetben kellhet a kardán nyírócsavarja: ha a behajtó 90 fokos hajtómű megszorulna.
Válasz gazsi 1 #6451. hozzászólásáraNem akarok beleszólni de a gyári kardán sem szabadonfutós a Claas Variant 380RC -n és a nyomatékhatárolás is mindössze 1db nyírócsavarból áll.
Válasz szg2 #6443. hozzászólásáraKöszi
Nagy hajlásszögű, nyomatékhatárolós, szabadonfutós kardánt nem tudnak adni.
Válasz mtz1221 #6444. hozzászólásáracsinálj már a te bálázódról is nyitott meg csukott meg mindenféle képet még, a felső részéről is olyat amin az egész látszik
Sajnos csak ilyet tudok hirtelen remélem ki tudod böngészni
Válasz mtz1221 #6444. hozzászólására
Válasz mtz1221 #6444. hozzászólására
Válasz ND #6445. hozzászólásáraTanonc emlegetett Neked Hesstont, meg szg2 szólt hozzá többször
Válasz mtz1221 #6444. hozzászólásáraNekem nincs bálázóm, csak kíváncsi vagyok
Válasz ND #6437. hozzászólásáraNem.Tegnap átfűztem a szíjat az első két henger közé.Nagy örömömre elindult rendesen a szívar,csak most nem a közepére került a bála,és kb70-80 centis magasságában beszorult és nem ment tovább.Valahol félúton lesz az igazság,csak még nem találom.A hesstonodról nincs pár kép kinyitott állapotban a hol látszanak a szíjak állásai ???
Válasz gazsi 1 #6438. hozzászólásáraItt tudsz egyeztetni hogy mit is szeretnél és összeállítják. Én használok 4 ilyen kardánt, korrektek, erősek.
Válasz colizoli #6441. hozzászólásáraNem csak a walter, a bondioli is.
Válasz gazsi 1 #6435. hozzászólásáraa kramp árul olcsobb kardánt is, goparts néven keresd. a walterscheid tiszta aranyból van
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #6439. hozzászólásáraWalterscheid
Válasz gazsi 1 #6435. hozzászólásáraMegkene tudni milyen gyartmanyu es tipusu a kardan. Vagyis amivel kijott.
Vannak axialon kivul kissebb forgalmazok akik kulonbozo kardanokkal foglalkoznak.
Most vettem bondioli pavesi re burkolatot, krone kaszan kardan, 50 ezer korul mondtak valkonnal, mashol utana jarva 22 bol megvolt.
Válasz mtz1221 #6436. hozzászólásáraKöszi a habival az a baj,hogy a 90le kardánhoz nincs nyomatékhatárolo
Válasz mtz1221 #6436. hozzászólásáraSzia mtz1221,
megy már a bálázód?
Válasz gazsi 1 #6435. hozzászólásáraITT KERESGÉLJ. vagy a habis HBR szokott jó árban lenni még.
Sziasztok
Claas 380rc varianthoz szeretnék kardánt venni, de az axiál és a kramp azt hiszi, hogy én nyertem múltkor a lottón, nemtudtok valami olcsóbb megoldást?
Válasz mtz1221 #6432. hozzászólásáraA 18/1 már jobban hangzik, 1 próbát megér
Válasz szg2 #6431. hozzászólásáraNem.Már darabokra szedtem őket,még megfordítani sem lehet a fogaskerekeket.Mesteri szemmel olyan megoldások vannak rajta,amilyenekkel még soha nem találkoztam.Pl a kis fogaskeréknél a meghajtásnál acsavar anya része kúppal fogja rá a fogaskereket a tengelyre.
Válasz szg2 #6430. hozzászólásáraMegszámoltam 4 bálázónak a tlt/rendfelszedő sebességét a faluban.10-et kell a kardánon fordítani nekik hogy a rendfelszedő 1-et forduljon.A képen betett variációban az enyém 4,5 tlt fordulatnál fordul egyet.Ha áteszem a legkisebb áttételre akkor meg 18 kardán fordulatnál fordul 1-et a rendfelszedő.Az lesz az övé 1000 tlt meghajtásnál.Attól még lehet hogy nem lesz jó,de én arra gondoltam hogy 540-en ahogy eddig kínlódtam vele a felszedő 4X gyorsabban forgott mint a prés többi része,és az volt a gond a szivar kialakításánál.
Válasz mtz1221 #6427. hozzászólásáraNem lehet hogy a felszedő lánckerék össze van cserélve a behajtóval?
Válasz ..MZ/X.. #6426. hozzászólásáraSzerintem nem lesz neki jó. Az hogy ezres hajtóműve van vagy a behajtó lánckerék ezreshez való az 1 dolog, de neki a felszedő sebesség nem arányos semmivel. Ha ezres fordulatra készült a gép, mindennek lassúnak kellene lennie és kész. De itt káosz van..
Válasz balazoooo #6428. hozzászólásáraHesston is tud dolgozni alapjáraton is!!
Válasz mtz1221 #6427. hozzászólásáraSzerintem kizárt dolog, hogy csak annyi legyen a baj, ha csak a fordulat lenne a baj azért valamilyen szinten tudni kéne bálázni vele de remélem nem lesz igazam.
Válasz ..MZ/X.. #6426. hozzászólásáraAz lesz ha felszárad a szalma.Csak 2 hetem elment egy ilyen marhaság miatt azt sajnálom.
Válasz mtz1221 #6420. hozzászólásáraNem tart semeddig sem megküldeni 1000-el.
Franciáknál minden előfordulhat, még akár ez is, ennél már csak az olasz meg a spanyol tud jobb lenni.
Válasz szg2 #6422. hozzászólásáraLáttam én már francia gépgyárból ezt-azt.
Válasz D.G. #6421. hozzászólásáraHa fix kamrás amit nézel akkor az egy vicon rf zöldre festve.
Átalakítani lehet de nem éri meg. Olyat kell venni ami hálóval köt ha az kell.
Válasz D.G. #6421. hozzászólásáraArra készülj fel hogyha lehetséges is, 6-700ezer alatt nem lesz a számla!
Válasz mtz1221 #6420. hozzászólásáraEz nyilvánvalóan nem fordulhatna elő.. ezeket meózni szokták átadás előtt. Persze Csernobil se robbanhatott volna fel..
üdv Tagok.
jelenleg kiskocka bálázóm van, de le akarom cserélni egy körbálázóra.. adott egy deutz fahr bálázó, zsineges kötözésű, állapotra jónak tűnik, keveset használt...kérdés: le lehet e cserélni a kötözést hálósra vagy sem...egyáltalán mennyire nagy munka lenne ez? körbálázóban egyáltalán nincs semmilyen tapasztalatom...de ha esetleg egy kisebb gazdaság számára bevált tipust ami ár érték arányban jó lenne szivesen meghallgatom... évi kb 800-1000 bála készítés lenne vele..
Nem e megtaláltam a renaultomnak a hibáját.Egész éjjel a netet bújtam már megint(ne öregedjetek meg mert 5 éve még mást szerettem egész éjjel csinálni) és kiszúrtam egy fogaskereket a netes képeken ami az enyémen nagyobb.Zúmmoltam nagyítottam,és a végén kiszámoltam hogy az enyém ha a difijük egyforma,akkor 1000 tlt fordulatot kér.Erre még a ráadás hogy a rendfelszedő fordulata 10 X többet forgott a kértnél kb. Létezik hogy ilyen bakit megengednek egy gyárban hogy a tlt-t védő lemezre 540-et írnak az 1000 helyett ??? első kép a netről,a többi az enyém.NET KÉP
Amúgy ha visszaolvastok nekem is ilyen problémáim voltak vele, heggesztettünk a nagy hengerre érdesítést+ ki kell tapasztalni a munkasebességet,túl kicsi haladási sebesség sem jó és kezdetben nagy fordulaton pörgetni a gépet majd ha kész a szivar akkor csökkentek a tlt fordulaton
Válasz sanyi1965 #6417. hozzászólásáraHajtott igen, üresen így nem nagyvalamit mutat, később kap nyíràst rendesen
Válasz agrobika1 #6415. hozzászólásáraDe nem is öleli át a léces hengert a szíj.Amúgy az a henger hajtott ugye?
Válasz agrobika1 #6415. hozzászólásáraÉs annak a kicsi hengernek meg mondanád hogy mi a szerepe a feszitő után?( Hátsó nagy henger előtt) mert amint azt látom nem is érintkezik a szalaggal. lehet hogy nem értem ennek a bálázónak a müködését de talán jobb is így.
Válasz rocska64 #6414. hozzászólásáraPedig így àll az RC 121 nél is,dolgozom vele. Indulàsnál nem csinál semmi kárt a szijban,aztàn meg odakerül a massza!
Válasz mtz1221 #6412. hozzászólásáraPróbáld meg nyomon követni a forgás irányát,mind ketőnek a kocka tengejnek és a hevedernek ezek egymással elenkező irányba kel hogy forogjanak máskép hogy formáza vagy készitse a bálát a kamrában?A kocka tengelynek meg nem szabad hozzá érni a hevederhez ,mert szerintem az inditja el a bála formázást(csinálja a szivart) legaláb is a hesstonnál így van.Szerintem a forgás irány és a hevedereknél kel keresni a problémát.
Válasz mtz1221 #6411. hozzászólásáraAkkor az nem fasza rágja a szíjakat ott valami nincs rendben
Válasz majorferi33 #6410. hozzászólásáraBaszus lehet mondasz valamit. Két gumis henger van ami hajtja a szíjakat,egyiket rugó nyomja rá a másikra.Kiakasztom a rugókat egy próba erejéig.Ha bent lenne az anyag a kamrában és akkor kezdenének forogni a szíjak,akkor minden probléma megoldódna.
Válasz majorferi33 #6410. hozzászólására12 lehetőség van a hengereken a szíj feszesség állításra,minden pózban kipróbáltam.Holnap ráakasztom egy másik traktorra,nehogy az mtz-nek gyors legyen az elsője a kezdéshez.Igen jól gondolod egymással szemben forognak,és ott a probléma oka valahol.Új bordás szíjak vannak rajta,lehet jobb lenne az is ha csak sima lenne.
Válasz mtz1221 #6403. hozzászólásáraHelló csak egy tipp nem túl feszesek a szíjak ha a kezdésnél lazán lennének könyeben megtudná kezdeni a bála közepét, laza szíjaknál nem is hajtaná a szíjakat csak ha már bent van kamrában a széna??ha jól gondolom a bordás henger meg a szíj egymással szembe forog?
Válasz mtz1221 #6407. hozzászólásáraÚgy érzem ,hogy a kocka vagy bordás hengeren múlik minden.De még filózok rajta.
Van egy krone round pack 1250 gép eladó. De még a régi típusú nincs benne a plussz henger ami gyorsítja az anyagaramlast. Érdemes be!elvágni?
Válasz Diesel Tibor #6405. hozzászólásáraNetről loptam párat.
KÉP 1--KÉP 2--KÉP 3
Válasz Diesel Tibor #6404. hozzászólásáraVan 2 henger fel gumizva és azok hajtanak.A kocka henger csak addig érintkezne a szíjakkal még a szivar nem kerül a tetejére.
Válasz Diesel Tibor #6404. hozzászólásáraCsináljál már egy fotót hátulról nyitott kamrával.