Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak647 FtBenzin árak628 FtEUR414.08 FtUSD401.61 FtCHF440.53 FtGBP496.28 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Szabi. #6011. hozzászólásáraS-es alkatrész katalógusba benne van a rotor is a simába meg nincs így ha ez tényleg szeletelős akkor lehet, hogy kr 10-16S
Válasz Szabi. #6000. hozzászólásárade lehet, hogy a semmitől az a nyelv is jobb amit nem ért mert gondolom csak a keresési eredményt szűkíti ami nem valami bőséges
Válasz balazoooo #5995. hozzászólásáraa cut matricáról,ami az oldalán van arról gondolod,hogy szeletel,jobban megnéztem,még légtartályt is látok rajt,szerintem ez valami fullos gép lehetett a maga idejében.igen a rendf.szedő is széles.és még a kerekek is....
Válasz baryll #5991. hozzászólásáraszerintem a belső hengerek amik benne vannak nekem volt egy kopott na az nem szerette nagy melegbe a szalmát, bála nem ált meg benne hanem ahol a háló ment be ott kötés előtt mikor már tömörít rendesen akkor képes volt szalmával keményre megtömni
Válasz sörhas #5993. hozzászólásáraa kereke ér a legtöbbet,nem fog bevágni a friss tarlóba,nincs rotor,nemszélespikápp,nagycsodára neszámiccss.szerintem egy bálázónál amiaz alap:szélesrendfelszedő,rotor....
Üdv
Most vették az öcsémék ezt a bálázot.
A kérdésem az lenne hogy milyen tapasztalat van vele.
A hálót hogyan kell befűzni?
Melegben fogja forgatni a szalmát?
Mi lehet a kényes nála amire nagyon figyelni kell.
Nehéz e a csapágyak cseréje stb.
Előre is kösz
Válasz jozef19 #5990. hozzászólásáraVajon ezt a kiváló tulajdonságát a rotorjának köszönheti, vagy van még egyéb más konstrukciós tulajdonsága is ami alkalmassá teszi a csúszásra, töredezésre hajlamos anyagok bebálázására?
Válasz agrobika1 #5986. hozzászólásáraÉn ezt a negatív infót vátzozó kamrás rúdláncosokról hallottam, de igazolni nem tudom, mert olyan bálázóm még nem volt. Van fix kamrás krone bellima f130 bálázóm, és azzal már csináltam gond nélkül kukoricaszár bálákat. Ennek a bálázónak a tulajdonsága az, hogy lehet vele bálázni szinte mindent, egyedül nyári nagy melegben van hogy a szalmát nem lehet vele felbálázni, mert megáll benne a bála forgása. Harmattal a szalmát is gond nélkül csinálta, csak hát az nincs egész nap. Amúgy állítólag meg lehet úgy mókolni a rúdláncot, hogy nagy melegben is tudja forgatni a bálát, de nekem ezeddig nem volt kedvem átalakítgatni a gyári állapotú gépet, főleg nem hegesztő pisztollyal.
Üdvözletem ! Körbálázó vásárlás előtt állok, Krone rúd-láncos prés előnyei-hátrányai ? Használtan 120x120-as érdekel ! Eggyik ismerősöm azt mondta h csutkás kukorica szármaradványt nem ajánlott vele guritani !
Válasz Tomi.. #5983. hozzászólásáraEz egy olasz gyártmányú bálázó ausztriában is láttam belőle többet.Nekem is egy olasz van csak a neve más Mascar de a működési elve egyforma a Krone rúdláncosa is ugyan az
Abbriata m150 bálázót használ valaki?
Használható eszköz,vagy felejtős?
Nem nagyüzemű használatra kellene,
csak ne kelljen mindig másra várni.
Nem túl messze volna egy ilyen,de még a nevet sem hallottam sosem.
Válasz ..MZ/X.. #5979. hozzászólásáraNekem a bálázón vagy gyárilag, vagy már át lett alakítva, de csavarkötéssel volt rögzítve a lánckerék, úgyhogy az új kerékre is csak pár furat kellett, és mehetett föl a helyére.
Azt hiszem maradt is egy garnitúra tartalékban, holnap megnézem.
Válasz jamo #5978. hozzászólásáraÉn ezt úgy szoktam csinálni, hogy a régi lánckerék agyról lekotrom esztergán kb a 1/2-3/4-ét a keréknek majd az újat ehhez hozzáigazítom szépen passzosra. Majd osztófejen az illesztésbe kap 4db M12x1,25 menetet, csavart. Így cserélhető a kerék ha kell. Bolti nyers lánckereket edzeni kell. Hardoxot meg nem szabad hőkezelni, mert tönkre megy.
Válasz MFM #5977. hozzászólásáraDe abba nem esztergalsz agyat utolag, csak felhegeszted valami agyra. Vagy vizzel vagy szikra forgacsolassal vagtak. De a boltba nem kapsz hardox lanckereket az tuti.
Válasz UE-28 #5967. hozzászólásáraA csapagyboltos lanckerekek felejtosek amikben nincs az agy keszremunkalva. Ha joltudom c45 ös anyagbolvannak alltalaban amik betetedzhetok analkul bilivas. Szoval edzeni kell miutan keszremunkaltad az agyreszet.
Nem akarom elvenni a kedved azert is nem is szoltan bele eddig mert ugyis lehurrogtaj volna a krone fanok. Nekem volt egy kr125osom, regi, keskenyfelszedos rotor nelkuli. Hat... Ha efy ilyennel osszefutnal aztmondanad, higy inkabb pajolod egesz nap a kisbalat csak ezt ne kelljen hajtani.... Pedig ez innagaban veve, jo gyari aallapotu volt.
Utanna jot egy kr 8-16os na az egy normalis balat nem tudott csinalni. Gyari szervizes aztmondta ez ilyen igy kell elfigadni, nincs mit tenni.
Ennek a folszedoje ugyanugy volt mint a tied. Megsuszteroltam de igyse volt olcso a javitas ha meg minden kopott alkatreszt kicsereltem volna a felszedobe az egy fel balazo ara lett volna.
Par eve szomszed faluba szetment egy kr 125 ministopnak a felszedije, nemet lovasok van le 800000 korul vettek ala egy komplett uj felszedot.
A tied mar ujabb fajta, a betolo rotor remelhetoleg sokat javit a hasznalhatosagan kiszogelgeted a bajat es tudsz majd vele normalisan dolgozni. En viconra csereltem megvaltas... Ezzel is van gond neha de nem lehet egy bolygon emliteni... Vicon 100x stabilabb gep pedig ez is korbebalazta a vilagot 2x legalabb.
Szoval a felszedot szet kell boritani es rendbetenni, ha szerencsed van csak szetkopott akkor se lesz egyszeru, kopott vezerlopalya, kopott csapok, kopott perselyek stb... ha ugyjarsz mint en akkor mindezek melle meg mindenhil ahol bonthatonak kellene lennie meg ossze is lesz hegesztve es el is lesz gorbulve....
Én nem szentírásként kezeltem azt a bálaszámot, hiszen nincs viszonyítási alapom, vakon voltam és még vagyok.
A cél, hogy ne a mezőn kelljen állnom, ezért boncolgatom a témát, és kezdünk nekiállni a problémás dolgok cseréinek, de ezt nem tudtuk, hogy ok vagy rendellenes.Majd levideozom, és megmutatom itt.
Ha 60.000 bála van benne akkor annyi, csak május végére faszán gurítson nekem
Válasz UE-28 #5967. hozzászólásáraaz én véleményem:1:szerintem elbirja a 125öst a gyári acv,pláne ha nagy gumibakos és elég keményen össze van húzva.2:nekem a bálabontásnál az néha idegesitő,ha az oldalát túl befedi,mert beszorúl a placcon éléreállitva és beszakad a háló.a 2centi amúgy semmi.3:már amikor felraktad a képeid,én akkor mondtam,hogy azt a bálaszámot még szorozd be1párszor....
Köszönöm mindkettőtöknek a választ,egy srác is a csapágyboltot javasolta már, de gondoltam megkérdezem, hogy valóban bevált e.
Még 3 kérdésem lenne.
1. tényleg érdemes beszereznem az autómata húzó helyére egy fixet ha bálázok?
2. A könyv ha jól emlékszek 123 as széles hálót ajánl, de szintén javasolta egy ember, hogy belefér a 125 cm széles, és akkor szép sarkasan befedi a bálát, más is használ ennél a típusnál 125 ös hálót?
3. Rendfelszedőnél a fogak amin a keresztrudak vannak normális e ha holtjátéka van, a fogak végénél számítva kb bő 10 cm es utat jár be ha mozgatom Kockabálázó felszedőjénél ez fix.
Válasz UE-28 #5963. hozzászólásáraFogaskereket vagy lánkerekekt szeretnél? Csapágyboltokban lehet venni agyas- és laplánckereket szériából, csak a közepét kell a tengelyhez illetve a felfogatáshoz hozzáalakíttani. Az meg rutingyakorlat egy esztergályosnak! Biztos hogy hozza a gyári minőséget.
7715 hozzászólás
Köszi mindenkinek.
Lehet itt van a volt gazdája.
Ha igen akkor a titkait elárulhatná.
Válasz Szabi. #6011. hozzászólásáraS-es alkatrész katalógusba benne van a rotor is a simába meg nincs így ha ez tényleg szeletelős akkor lehet, hogy kr 10-16S
Válasz Szabi. #6011. hozzászólásárajobb a szemed:)
Válasz Szabi. #6010. hozzászólásárade az nem "S" csak 10-16:))
bár most nézegettem a 10-16 magyart meg a németet de nem is ugyanaz magyarba nincs a szeletelőről semmi se
Válasz Szabi. #6010. hozzászólásáraAzért nem tippeltem S-re, mert a feltett képen úgy néztem, hogy 3x2 karakter van.
Válasz balazoooo #6008. hozzászólásáraPedig ott a Nemzeti lobogónk.
Válasz balazoooo #6008. hozzászólására
Válasz Szabi. #6007. hozzászólásáraNem kötekedés ként de ez csak sima kr 10-16
én meg a kr 10-16 s-t választottam gondolom az valami módosított változata volt és abból csak német használati van fent
de mivel az övén csak annyi van hogy kr xx-xx ezért az lesz a jó amit te küldtél de nem fordít csak szűkít a kereső
Lényeg, hogy már betudja fűzni ha meg mégse akkor tudja hol és hogyan keressen
Válasz balazoooo #6006. hozzászólásáraszintén
Válasz Szabi. #6005. hozzászólásáraén 10-16s választottam ott nem volt csak német
jelentsen bármit is az "s"
de persze a kötés tuti egyforma benne
Válasz Szabi. #6000. hozzászólásárade lehet, hogy a semmitől az a nyelv is jobb amit nem ért mert gondolom csak a keresési eredményt szűkíti ami nem valami bőséges
Válasz fexco #6001. hozzászólásáraIgen a matricából gondoltam, hogy szeletelős tiszta vp vagy nem ki tudja
Válasz Szabi. #6000. hozzászólásáraAz nekem még soha se jutott eszembe
Válasz balazoooo #5995. hozzászólásáraa cut matricáról,ami az oldalán van arról gondolod,hogy szeletel,jobban megnéztem,még légtartályt is látok rajt,szerintem ez valami fullos gép lehetett a maga idejében.igen a rendf.szedő is széles.és még a kerekek is....
Válasz balazoooo #5999. hozzászólásáraigen
innét akartam segíteni én is
be kell állítani a nyelvet is
Válasz sörhas #5993. hozzászólásáraItt találtok hozzá szinte mindent:
https://mediathek.krone.de/index.php?id=1&L=1
Válasz sörhas #5993. hozzászólásáraMi a pontos típus ????
KR ......????
Alvázszáma ????
Moderátor által módosítva: 2019-05-16 19:18:00
Válasz baryll #5991. hozzászólásáraszerintem a belső hengerek amik benne vannak nekem volt egy kopott na az nem szerette nagy melegbe a szalmát, bála nem ált meg benne hanem ahol a háló ment be ott kötés előtt mikor már tömörít rendesen akkor képes volt szalmával keményre megtömni
Válasz sörhas #5993. hozzászólásárahálótartónál szokott rajz lenni, de ha nem írja meg senki akkor dobj egy közelebbi képet arról ahol bemegy a háló.
Válasz fexco #5994. hozzászólásáraHogy szeletel ha nincs benne rotor?
Nekem képről nem tűnik az olyan keskenynek kb rp méret lehet az
Válasz sörhas #5993. hozzászólásáraa kereke ér a legtöbbet,nem fog bevágni a friss tarlóba,nincs rotor,nemszélespikápp,nagycsodára neszámiccss.szerintem egy bálázónál amiaz alap:szélesrendfelszedő,rotor....
Üdv
Most vették az öcsémék ezt a bálázot.
A kérdésem az lenne hogy milyen tapasztalat van vele.
A hálót hogyan kell befűzni?
Melegben fogja forgatni a szalmát?
Mi lehet a kényes nála amire nagyon figyelni kell.
Nehéz e a csapágyak cseréje stb.
Előre is kösz
Válasz baryll #5991. hozzászólásáraA rotor plusz hálóvezetés...
Válasz jozef19 #5990. hozzászólásáraVajon ezt a kiváló tulajdonságát a rotorjának köszönheti, vagy van még egyéb más konstrukciós tulajdonsága is ami alkalmassá teszi a csúszásra, töredezésre hajlamos anyagok bebálázására?
Válasz baryll #5987. hozzászólásáraAz rp délután ötkor is viszi a szalmát...
Válasz agrobika1 #5986. hozzászólásáraNekem 1550 van most 8éves,elözö gazdája a kukoricát nyomta vele,nem látok rajta semmi különlegeset...
Üdv!
Nincs valakinek Wolagri r10 evo 2000-hez gépkönyve?
Előre is köszönöm! ;)
Válasz agrobika1 #5986. hozzászólásáraÉn ezt a negatív infót vátzozó kamrás rúdláncosokról hallottam, de igazolni nem tudom, mert olyan bálázóm még nem volt. Van fix kamrás krone bellima f130 bálázóm, és azzal már csináltam gond nélkül kukoricaszár bálákat. Ennek a bálázónak a tulajdonsága az, hogy lehet vele bálázni szinte mindent, egyedül nyári nagy melegben van hogy a szalmát nem lehet vele felbálázni, mert megáll benne a bála forgása. Harmattal a szalmát is gond nélkül csinálta, csak hát az nincs egész nap. Amúgy állítólag meg lehet úgy mókolni a rúdláncot, hogy nagy melegben is tudja forgatni a bálát, de nekem ezeddig nem volt kedvem átalakítgatni a gyári állapotú gépet, főleg nem hegesztő pisztollyal.
Üdvözletem ! Körbálázó vásárlás előtt állok, Krone rúd-láncos prés előnyei-hátrányai ? Használtan 120x120-as érdekel ! Eggyik ismerősöm azt mondta h csutkás kukorica szármaradványt nem ajánlott vele guritani !
Helló
valakinek esetleg van wolagri astra 160 balazoja??
kérem jelezze szeretnek pár dolgot megtudni a működéséről
köszönöm
Válasz Tomi.. #5983. hozzászólásáraEz egy olasz gyártmányú bálázó ausztriában is láttam belőle többet.Nekem is egy olasz van csak a neve más Mascar de a működési elve egyforma a Krone rúdláncosa is ugyan az
Üdv!
Abbriata m150 bálázót használ valaki?
Használható eszköz,vagy felejtős?
Nem nagyüzemű használatra kellene,
csak ne kelljen mindig másra várni.
Nem túl messze volna egy ilyen,de még a nevet sem hallottam sosem.
Vicon RF 155 Körbálázó vélemény ?
Válasz ..MZ/X.. #5979. hozzászólásáraNekem a bálázón vagy gyárilag, vagy már át lett alakítva, de csavarkötéssel volt rögzítve a lánckerék, úgyhogy az új kerékre is csak pár furat kellett, és mehetett föl a helyére.
Azt hiszem maradt is egy garnitúra tartalékban, holnap megnézem.
Válasz ..MZ/X.. #5979. hozzászólásáraEzt en erten, csak nen ez volt a kerdes.
Válasz jamo #5978. hozzászólásáraÉn ezt úgy szoktam csinálni, hogy a régi lánckerék agyról lekotrom esztergán kb a 1/2-3/4-ét a keréknek majd az újat ehhez hozzáigazítom szépen passzosra. Majd osztófejen az illesztésbe kap 4db M12x1,25 menetet, csavart. Így cserélhető a kerék ha kell. Bolti nyers lánckereket edzeni kell. Hardoxot meg nem szabad hőkezelni, mert tönkre megy.
Válasz MFM #5977. hozzászólásáraDe abba nem esztergalsz agyat utolag, csak felhegeszted valami agyra. Vagy vizzel vagy szikra forgacsolassal vagtak. De a boltba nem kapsz hardox lanckereket az tuti.
Válasz jamo #5970. hozzászólásáraÉn egy helyi Vasipari dolgozóval vágattam ki új lánckereket a Vicon ra, hardox anyagból, teljesen jól funkcionál.
Válasz Diesel Tibor #5972. hozzászólásáraA névre kattintva, amit az agroinform közvetített, pár nappal ezelőtt.
Ha kapok egy elérhetőséget és hogy mikor zavarhatok 5 percre akkor lehet úgy lenne a legegyszerűbb.
gulyban.tamas@yahoo.com
Köszönöm!
Válasz jamo #5970. hozzászólásáraKöszi az infot!
Kiderül hamarosan minden, és mivel vannak sokan akik csak olvasni járnak ide ezért tájékoztatásul megírom a tapasztaltakat.
Válasz balazoooo #5973. hozzászólásáraLehet ,de nem lelem, vagy régen írt,azért kössz.
Válasz Diesel Tibor #5972. hozzászólásáravalószínűleg arra az email címedre amivel ide regisztráltál
Válasz UE-28 #5962. hozzászólásáraHova írtad nem láttam??
Válasz UE-28 #5969. hozzászólásáraHalo meg pont tokmindegy azon a jet centin nem fog mulni semmi.
Edes gond lessz ha csak azon kell majd mergelodnod hogy keskeny a halo.
Krone bol csak újat de leginkabb azt se. Feleslegesen tulbonyilitott, rosszul szerelheto szerkezetek.
Válasz UE-28 #5967. hozzászólásáraA csapagyboltos lanckerekek felejtosek amikben nincs az agy keszremunkalva. Ha joltudom c45 ös anyagbolvannak alltalaban amik betetedzhetok analkul bilivas. Szoval edzeni kell miutan keszremunkaltad az agyreszet.
Nem akarom elvenni a kedved azert is nem is szoltan bele eddig mert ugyis lehurrogtaj volna a krone fanok. Nekem volt egy kr125osom, regi, keskenyfelszedos rotor nelkuli. Hat... Ha efy ilyennel osszefutnal aztmondanad, higy inkabb pajolod egesz nap a kisbalat csak ezt ne kelljen hajtani.... Pedig ez innagaban veve, jo gyari aallapotu volt.
Utanna jot egy kr 8-16os na az egy normalis balat nem tudott csinalni. Gyari szervizes aztmondta ez ilyen igy kell elfigadni, nincs mit tenni.
Ennek a folszedoje ugyanugy volt mint a tied. Megsuszteroltam de igyse volt olcso a javitas ha meg minden kopott alkatreszt kicsereltem volna a felszedobe az egy fel balazo ara lett volna.
Par eve szomszed faluba szetment egy kr 125 ministopnak a felszedije, nemet lovasok van le 800000 korul vettek ala egy komplett uj felszedot.
A tied mar ujabb fajta, a betolo rotor remelhetoleg sokat javit a hasznalhatosagan kiszogelgeted a bajat es tudsz majd vele normalisan dolgozni. En viconra csereltem megvaltas... Ezzel is van gond neha de nem lehet egy bolygon emliteni... Vicon 100x stabilabb gep pedig ez is korbebalazta a vilagot 2x legalabb.
Szoval a felszedot szet kell boritani es rendbetenni, ha szerencsed van csak szetkopott akkor se lesz egyszeru, kopott vezerlopalya, kopott csapok, kopott perselyek stb... ha ugyjarsz mint en akkor mindezek melle meg mindenhil ahol bonthatonak kellene lennie meg ossze is lesz hegesztve es el is lesz gorbulve....
Válasz fexco #5968. hozzászólásáraKöszi!
Én nem szentírásként kezeltem azt a bálaszámot, hiszen nincs viszonyítási alapom, vakon voltam és még vagyok.
A cél, hogy ne a mezőn kelljen állnom, ezért boncolgatom a témát, és kezdünk nekiállni a problémás dolgok cseréinek, de ezt nem tudtuk, hogy ok vagy rendellenes.Majd levideozom, és megmutatom itt.
Ha 60.000 bála van benne akkor annyi, csak május végére faszán gurítson nekem
Válasz UE-28 #5967. hozzászólásáraaz én véleményem:1:szerintem elbirja a 125öst a gyári acv,pláne ha nagy gumibakos és elég keményen össze van húzva.2:nekem a bálabontásnál az néha idegesitő,ha az oldalát túl befedi,mert beszorúl a placcon éléreállitva és beszakad a háló.a 2centi amúgy semmi.3:már amikor felraktad a képeid,én akkor mondtam,hogy azt a bálaszámot még szorozd be1párszor....
Köszönöm mindkettőtöknek a választ,egy srác is a csapágyboltot javasolta már, de gondoltam megkérdezem, hogy valóban bevált e.
Még 3 kérdésem lenne.
1. tényleg érdemes beszereznem az autómata húzó helyére egy fixet ha bálázok?
2. A könyv ha jól emlékszek 123 as széles hálót ajánl, de szintén javasolta egy ember, hogy belefér a 125 cm széles, és akkor szép sarkasan befedi a bálát, más is használ ennél a típusnál 125 ös hálót?
3. Rendfelszedőnél a fogak amin a keresztrudak vannak normális e ha holtjátéka van, a fogak végénél számítva kb bő 10 cm es utat jár be ha mozgatom Kockabálázó felszedőjénél ez fix.
?
Válasz UE-28 #5963. hozzászólásáraFogaskereket vagy lánkerekekt szeretnél? Csapágyboltokban lehet venni agyas- és laplánckereket szériából, csak a közepét kell a tengelyhez illetve a felfogatáshoz hozzáalakíttani. Az meg rutingyakorlat egy esztergályosnak! Biztos hogy hozza a gyári minőséget.