Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR414.08 FtUSD396.98 FtCHF444.25 FtGBP499 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz monolit #4785. hozzászólásáraMivel ez nem behordórotoros ha lekopnak a rudak az alsó hengerről nem, vagy csak nehezen eszi meg a szalmát elsősorban. Ilyenkor bevett szokás (főleg az osztrákoknál) minden szar vasdarabot ráhegeszteni, és egyből jobban nyeli az anyagot.
Válasz endypapa #4777. hozzászólásáraIgen, még mindíg azt mondom hogy a Vicon a bálázó, ha összejön a pénz újra biztos hogy Vicont fogok venni. De mindkettő Vicon, amit eladtam a fő problémáitól mentesen került ki a kezem közül ugyanis mindkettőn kicseréltük sokkal jobb anyagúra a szöghajtás tengelyeit, a kényes hengertengelyeket, a lánckerekeket, újra lettek perselyezve a rendfelszedők, sőt az egyiken a lánc is új volt de az azthiszem nem a tiéden. Amúgy pont most pár napja találtam pár Vicon alkatrészt a 119-eshez volt tartalék de lehet, hogy a tiedhez is jók. 2 teljes garnitúra műanyag persely a rendfelszedőbe, meg kettő zsírúj lánckerék. A méretét most nem tudom, de ha érdekelhet megmérem.
Válasz ..MZ/X.. #4771. hozzászólásáraA bálázó esztétikailag rendben van, a láncok és a fogaskerekek is. Így talán a csapágyakkal sem lesz gond. Belül nem vagyok vele elégedett és a hevederekkel sem.
Válasz monolit #4764. hozzászólásáraAz a 6600 lesz szerintem vagy 26600 vagy inkább 3-al kezdődő.
Valamelyik bálázós topicban volt róla szó régebben, hogy újíttatott fel valaki gumihengert.
Bálaszámot a monitor jegyzi meg, így ha valamikor cserélték akkor mutathat kevesebbet.
Ha elfogadsz egy tanácsot és van rá kereted szezon előtt kidobálod belőle az összes csapágyat. Ha meg nem akkor sűrűbben kiszállsz és végigmatatod az összeset hogy nem melegszik-e. Tud meglepetést okozni egy széthulló csapágy.
Poroltó, vagy inkább haboltó legyen a gépen meg pár liter víz ha véletlenül kigyullad el tudd oltani.
Az én gépem is hidraulikus feszítésű, és a pótlásként felrakott anker, műanyag damillal simán bírta rajta.
Tavaly jártam körbe a heveder-kapocs dolgot.
Amik komolyabb kapcsok azok jóval húzósabbak árban mint az anker.
Ezek vannak:
Flexco alligator (claas használja gyárilag)
Mato U20 (JD gyárilag)
Titan05 (újabb Hesston és NH gépeken volt)
Ezek közül ami megfizethető volt az a mato, JD-től rendelve 6db hevederre ~30e volt. Flexco kapocs lett volna USA-ból de hosszadalmas és nem olcsó a szállítás, pluszban még vámot kell fizetni érte.
Ezekhez sajnos kapcsozó szerszám kell ami elég zsebbe nyúlós. Javarészt mind 100e körül van.
Van még egy Minet MS25 nevű kapocs ami tetszett volna, de azt a magyar forgalmazó nem ajánlotta csak gyorsjavításra. Ezt egy akkus csavarhúzóval pár perc alatt fel lehet nyomni.
Taurustechnot is kérdezd meg, mikor vettem ők adták a legjobb árat, csak ellenőrizni kell őket mert a méreteket nem nagyon sikerül tartaniuk.
Válasz monolit #4764. hozzászólásáraA Viconnak egyetlen qrva nagy hibája van, mégpedig az anyagminőség. Nagyon jól megtervezett, jól kialakított gépek, viszont állandóan tengelytörések, fogazáslekopások, stb... gondok voltak vele. Ameddig mennek nagyon jók, csak sajnos sokat állnak műhelyben. Most JD bálázóm van, az pont a másik véglet. Minden 2x olyan vastag, brutális anyagból van, semmi törés nem fordult elő vele 18000 bála óta, viszont elég xar egy konstrukció, xar a fölszedő, xarok a bedobócsigák, rossz a fordulatszáma a behordórotornak, a kötözőtendszere egy nagy fos magyarul lassabban lehet vele dolgozni mint a Viconnal, de ezt legalább nemkell hetente szétszedni szezonban.
Válasz monolit #4764. hozzászólásáraJobb lett volna ha króne bálázót veszel annak ellenére is ,hogy i milka csoki a lánc csere ,mert ugyanis ki bír 50000db bálát.
Nyomoztam közben és kiderült van a közelemben egy cég, aki szintén a piramismintás hevedert forgalmazza és úgy néz ki ők a legolcsóbbak. Megosztom veletek a címet, ha valóban.
A kapoccsal még bajban vagyok. 200 bar a legnagyobb nyomás amit a bálázó tud, ezért nem mindegy melyik kapocs a jó, de nem találok információkat róluk (szakítószilárdság).
Aligátor márka kapható a közelemben, de azt vékonyka tűzőgépszerű kapoccsal lehet szegecselni. Tartok tőle hogy az nem elég nagy szilárdságú.
Krone bálázót szerettem volna előzőleg venni, de amikor megtudtam mennyibe kerül a rúdlánc cseréje akkor lemondtam róla. Vicon 1601 változókamrás lett végül, Francia országból, használtan.
A számlálója szerint 6.600 bála van benne összesen, de a profilos hengere már le van amortizálódva . Elektronikát ha cserélnek akkor vajon csalhatnak vele?
Válasz Pintér Zoltán #4762. hozzászólásáraLövésem sincs mivel vágták. Mikor a garnitúrát vettem akkor mondogatták, hogy ilyen meg olyan pontos számítógép vezérelt vágás meg minden. Aztán kiderült, hogy a talponállóból Józsibácsi egyenesebbet vizel mint ezek vágnak. Azóta mérek.
Ha még anker lett volna rajta akkor lefaragom, de a mato kapocs kompletten 50e volt, azt nem volt kedvem levágni róla.
Válasz ..MZ/X.. #4761. hozzászólásáraÜdv, na ez nem semmi amit mondasz. Le vagyok döbbenve.
Hát mi az ördög van ott ? Talán kézzel szabták le?
Nem,ilyennel még nem találkoztam. Na akkor Neked is lehetett kínlódni,nem irigyellek.
Válasz Pintér Zoltán #4760. hozzászólásáraUtólag én is megtanultam, de már nem vagdosom le a kapcsot róla.
Derékszögelés akkor volt érdekes mikor a két oldala nem volt párhuzamos.
Válasz ..MZ/X.. #4759. hozzászólásáraÜdv,nekem is piramis mintás van, de ennél is nagyon fontos a pontos hosszúság,különben csak szívás van. Mert ez szinte semmit sem nyúlik.
Jártam már így én is. Ha otthon vágod ,akkor a derékszögelésre kell vigyázni. A jó öreg Anker kapocs nagyon sokat kibír.
Válasz monolit #4758. hozzászólásáraNálam egy szezont ment az 5670-en a piramismintás, 3 vásznas heveder. ~1500 gurigát nem vett észre a minta, pedig volt benne szenázs és kuk szár is. Taurustechnonál vettem, velük már inkább volt bajom. Meg volt adva a pontos méret, 12000x160mm. A cégnél mikor elhoztam a 6-ból meg akartam méretni velük 1-2-t azt mondták, ez halál pontos mert gép vágja stb. Na kapcsozás után kiderült, hogy hosszban volt +-10 centi szórás, a szélesség sem passzolt mindenhol. Azt hittem ideggörcsöt kapok, de már nem volt mit tenni menni kellett bálázni.
Maga a heveder continental és tűrhető minőség, árban meg talán a legjobb. Most hoztam még 2db tartalékot, ezt már kiguríttattam és megmértük. Nem passzolt, otthagytam, másodjára már tudtak pontos méretet vágni...
Kapocs a JD-nál használt Mato kapocs került fel. Negatívum, hogy a kapcsozással is lehetett gond, a nem egyforma hevederhossz sem segített nekik, így némelyik kapocs elhagyta magát, kihajlott. Gyorsjavításként az öreg hesston anker kapcsot nyomtunk rá, az is bírta simán.
Válasz ..MZ/X.. #4756. hozzászólásáraHa jól emlékszek ez a fajta volt de csak katalógusba láttam készleten nem volt nekik, nekem meg miután Gergő1220 fórumtársunk megtoldotta nem volt vele gondom eladásig.
Válasz balazoooo #4755. hozzászólásáraKöszönöm! Felhívom őket. Ilyen áron már barátibb a dolog. EZ a mato kapocs volt/van rajta. A beütő stiftnél szétnyíltak, szerintem kapcsozási hiba miatt. A jobb híján satuval rányomott hesston anker kapocs jobban bírta mint ez.
Válasz baryll #4753. hozzászólásáraKöszönöm!
Az kicsit keskeny. Az én hevederem 160-as még ha lehagyok 1-1 centit a szélén akkor is passzos.
Tavaly JD kapcsokat rakattam fel, kiténél nyomták fel, de leperegtek egy szezon alatt.
A gyári kapcsozó szerszám meg 140e pénz.
Sziasztok! Welger Rp 400-ról valakinek tapasztalata, véleménye esetleg? Mtz 820, 892,2 húzná , elbírná? előre is köszönöm a válaszokat. Alkatrész hozzá ?
Válasz oprita #4745. hozzászólására
Kis széria, nincs alkatrész. Inkább keress másik fix kamrásat. Pl vicon, nem drágább és szerintem jobb választás. Többen hajtanak ilyet a környéken különösebb gond nélkül.
Sziasztok! Akinek Class Variant 360-365-380 vagy esetleg John deere 960-as bálázója van az kérem jelezze már mert lenne egy két kérdésem!!! Előre is köszi
Válasz atisgyulai #4740. hozzászólásáraVagy pedig claas bálázóhoz claas traktort. A JD bálázó, aminek a Min. Lóerő igénye 85 le a 85 le-s JD traki el-el viszegeti, a 90le-s valtra inkább csak kinlódik vele.
Válasz fexco #4739. hozzászólásáraÉn ezért nem hiszek ezekben a lóerőigényekben. Ha lehet megnézem magam hogy mi kell az adott gép elé, vagy körbenézek a környezetemben, esetleg a neten a videók között.
Tavaly a hengerekkel futottam jó néhány kört, hogy mekkorát vegyek. Szerencsére eddig még nem fogtam mellé semminek. Pedig az omk. kombira is 110-et írtak, mégis elviszi a 920-as.
Mondjuk itt szerintem a 14q súly miatt írtak nagyobb gépet.
A vetőgépeket is vinni nehezebb mint húzni, nem ló kell hanem súly.
Válasz atisgyulai #4738. hozzászólásáranem!a max lóerőt adja meg a gépkönyv.mongyuk nem jó példa volt ide,mert itt a bálázóknál valóban a minimum le szükségletet adják meg a gyártók...szerintem ez is 1 nagy politika!!!!!ugy mint ahogy multkor beharangozták a sertés-marhahusra,hogy egy kategoriába sorolták a dohányzással,azonos rákkeltő hatásuak....kell a migránsoknak az ingyen kaja,oszt le kell valahogy verni az árakat....ott ba....k meg a jó ku...va annyukat!!!!
Válasz fexco #4733. hozzászólásáraNem minimum teljesítmény az a 80 ló.
Àlltalában azt szokták megadni.
A claas bálázóra ha jól emlékszem 78-at írtak. De néha kevés is volt elé a 80-as iván.
Azért ha nagyon megunod azt az ekét szólj, mielőtt kidobod az ócskavasak közé.
7633 hozzászólás
Válasz MFM #4786. hozzászólásáraA profilos hengerről is hiányoznak a kopó vasak.
Ez speciális kopásálló anyagból van, vagy használhatok sima laposvasat is felcsavarozva?
Válasz monolit #4785. hozzászólásáraMivel ez nem behordórotoros ha lekopnak a rudak az alsó hengerről nem, vagy csak nehezen eszi meg a szalmát elsősorban. Ilyenkor bevett szokás (főleg az osztrákoknál) minden szar vasdarabot ráhegeszteni, és egyből jobban nyeli az anyagot.
Válasz Sötét Paraszt #4784. hozzászólásáraAzok a terelőcsigák.
Engem jobban meglep a betonvas, ami fel van hegesztve az alatta levő hengeren. Biztosan nem gyári megoldás.
Válasz monolit #4782. hozzászólásáraA képen olyan furcsán néz ki két helyen.
Válasz szelindi sándor #4781. hozzászólásáraAzt sejtettem én is, hogy több van benne.
Meghajtva csendesen megy, lehet hogy fel van újítva?
Válasz Sötét Paraszt #4780. hozzászólásáraÍgy üresen, szalma nélkül jól működik. A műanyag csapágyai sem kotyognak.
Válasz monolit #4775. hozzászólásárabarátom ez tényleg nem egy 6000 bálás belseje MZ/X-nek igaza volt.
Válasz monolit #4775. hozzászólásáraA rendfelszedője működik?
Válasz endypapa #4777. hozzászólásáraVolt valami gondod vele a hálóbehúzó henger csapágyán kívül ebben a szezonban? Mennyi bálát gurítottál föl vele?
Válasz endypapa #4777. hozzászólásáraIgen, még mindíg azt mondom hogy a Vicon a bálázó, ha összejön a pénz újra biztos hogy Vicont fogok venni. De mindkettő Vicon, amit eladtam a fő problémáitól mentesen került ki a kezem közül ugyanis mindkettőn kicseréltük sokkal jobb anyagúra a szöghajtás tengelyeit, a kényes hengertengelyeket, a lánckerekeket, újra lettek perselyezve a rendfelszedők, sőt az egyiken a lánc is új volt de az azthiszem nem a tiéden. Amúgy pont most pár napja találtam pár Vicon alkatrészt a 119-eshez volt tartalék de lehet, hogy a tiedhez is jók. 2 teljes garnitúra műanyag persely a rendfelszedőbe, meg kettő zsírúj lánckerék. A méretét most nem tudom, de ha érdekelhet megmérem.
Válasz MFM #4768. hozzászólásáraMíg meg nem vettem a vikonod, Az volt az etalon.
A hevederek elég elhasználtak, amint a kapcsozások is.
Válasz ..MZ/X.. #4771. hozzászólásáraA bálázó esztétikailag rendben van, a láncok és a fogaskerekek is. Így talán a csapágyakkal sem lesz gond. Belül nem vagyok vele elégedett és a hevederekkel sem.
Válasz ..MZ/X.. #4770. hozzászólásáraAz ankert nem ismerem. A 3-S-300 kapocsról lenne szó?
ez lenne az?
A damilt az összekötő-rudacska helyett használod? Mekkora átmérőjű?
Hogyan oldod meg hogy ne mozduljon el?
Hány bála után ellenőrzöd a kopását?
Válasz Diesel Tibor #4767. hozzászólásáraNekem a forgalmazónál 20.000 bálát mondtak, amikor cseréni kell a láncot (magas tömörítés esetén).
Válasz Pintér Zoltán #4769. hozzászólására
Válasz monolit #4764. hozzászólásáraAz a 6600 lesz szerintem vagy 26600 vagy inkább 3-al kezdődő.
Valamelyik bálázós topicban volt róla szó régebben, hogy újíttatott fel valaki gumihengert.
Bálaszámot a monitor jegyzi meg, így ha valamikor cserélték akkor mutathat kevesebbet.
Ha elfogadsz egy tanácsot és van rá kereted szezon előtt kidobálod belőle az összes csapágyat. Ha meg nem akkor sűrűbben kiszállsz és végigmatatod az összeset hogy nem melegszik-e. Tud meglepetést okozni egy széthulló csapágy.
Poroltó, vagy inkább haboltó legyen a gépen meg pár liter víz ha véletlenül kigyullad el tudd oltani.
Válasz monolit #4764. hozzászólásáraArra figyelj, hogy a heveder 3 vásznas legyen, a többi nem való újabb gépekre.
Az én gépem is hidraulikus feszítésű, és a pótlásként felrakott anker, műanyag damillal simán bírta rajta.
Tavaly jártam körbe a heveder-kapocs dolgot.
Amik komolyabb kapcsok azok jóval húzósabbak árban mint az anker.
Ezek vannak:
Flexco alligator (claas használja gyárilag)
Mato U20 (JD gyárilag)
Titan05 (újabb Hesston és NH gépeken volt)
Ezek közül ami megfizethető volt az a mato, JD-től rendelve 6db hevederre ~30e volt. Flexco kapocs lett volna USA-ból de hosszadalmas és nem olcsó a szállítás, pluszban még vámot kell fizetni érte.
Ezekhez sajnos kapcsozó szerszám kell ami elég zsebbe nyúlós. Javarészt mind 100e körül van.
Van még egy Minet MS25 nevű kapocs ami tetszett volna, de azt a magyar forgalmazó nem ajánlotta csak gyorsjavításra. Ezt egy akkus csavarhúzóval pár perc alatt fel lehet nyomni.
Taurustechnot is kérdezd meg, mikor vettem ők adták a legjobb árat, csak ellenőrizni kell őket mert a méreteket nem nagyon sikerül tartaniuk.
Válasz ..MZ/X.. #4763. hozzászólásáraÜdv,bocs nem is Neked szól ez csak másoknak is lehet rá szüksége.
Tessék:http://manuals.deere.com/omview/OMCC59407_35/CC,570RB%20003547_35_19980915.html
Válasz monolit #4764. hozzászólásáraA Viconnak egyetlen qrva nagy hibája van, mégpedig az anyagminőség. Nagyon jól megtervezett, jól kialakított gépek, viszont állandóan tengelytörések, fogazáslekopások, stb... gondok voltak vele. Ameddig mennek nagyon jók, csak sajnos sokat állnak műhelyben. Most JD bálázóm van, az pont a másik véglet. Minden 2x olyan vastag, brutális anyagból van, semmi törés nem fordult elő vele 18000 bála óta, viszont elég xar egy konstrukció, xar a fölszedő, xarok a bedobócsigák, rossz a fordulatszáma a behordórotornak, a kötözőtendszere egy nagy fos magyarul lassabban lehet vele dolgozni mint a Viconnal, de ezt legalább nemkell hetente szétszedni szezonban.
Válasz monolit #4764. hozzászólásáraJobb lett volna ha króne bálázót veszel annak ellenére is ,hogy i milka csoki a lánc csere ,mert ugyanis ki bír 50000db bálát.
Válasz monolit #4764. hozzászólásárajó választás.nem kell hogy csaljanak vele anyagtól függ mennyire kopik.
Válasz monolit #4764. hozzászólására6000 bálánál még a belsö részeken a festéknek foltokban meg kell lenni...
Kösz a válaszokat.
Nyomoztam közben és kiderült van a közelemben egy cég, aki szintén a piramismintás hevedert forgalmazza és úgy néz ki ők a legolcsóbbak. Megosztom veletek a címet, ha valóban.
A kapoccsal még bajban vagyok. 200 bar a legnagyobb nyomás amit a bálázó tud, ezért nem mindegy melyik kapocs a jó, de nem találok információkat róluk (szakítószilárdság).
Aligátor márka kapható a közelemben, de azt vékonyka tűzőgépszerű kapoccsal lehet szegecselni. Tartok tőle hogy az nem elég nagy szilárdságú.
Krone bálázót szerettem volna előzőleg venni, de amikor megtudtam mennyibe kerül a rúdlánc cseréje akkor lemondtam róla. Vicon 1601 változókamrás lett végül, Francia országból, használtan.
A számlálója szerint 6.600 bála van benne összesen, de a profilos hengere már le van amortizálódva . Elektronikát ha cserélnek akkor vajon csalhatnak vele?
A hálót ti hol szerezitek be?
Válasz Pintér Zoltán #4762. hozzászólásáraLövésem sincs mivel vágták. Mikor a garnitúrát vettem akkor mondogatták, hogy ilyen meg olyan pontos számítógép vezérelt vágás meg minden. Aztán kiderült, hogy a talponállóból Józsibácsi egyenesebbet vizel mint ezek vágnak. Azóta mérek.
Ha még anker lett volna rajta akkor lefaragom, de a mato kapocs kompletten 50e volt, azt nem volt kedvem levágni róla.
Válasz ..MZ/X.. #4761. hozzászólásáraÜdv, na ez nem semmi amit mondasz. Le vagyok döbbenve.
Hát mi az ördög van ott ? Talán kézzel szabták le?
Nem,ilyennel még nem találkoztam. Na akkor Neked is lehetett kínlódni,nem irigyellek.
Válasz Pintér Zoltán #4760. hozzászólásáraUtólag én is megtanultam, de már nem vagdosom le a kapcsot róla.
Derékszögelés akkor volt érdekes mikor a két oldala nem volt párhuzamos.
Válasz ..MZ/X.. #4759. hozzászólásáraÜdv,nekem is piramis mintás van, de ennél is nagyon fontos a pontos hosszúság,különben csak szívás van. Mert ez szinte semmit sem nyúlik.
Jártam már így én is. Ha otthon vágod ,akkor a derékszögelésre kell vigyázni. A jó öreg Anker kapocs nagyon sokat kibír.
Válasz monolit #4758. hozzászólásáraNálam egy szezont ment az 5670-en a piramismintás, 3 vásznas heveder. ~1500 gurigát nem vett észre a minta, pedig volt benne szenázs és kuk szár is. Taurustechnonál vettem, velük már inkább volt bajom. Meg volt adva a pontos méret, 12000x160mm. A cégnél mikor elhoztam a 6-ból meg akartam méretni velük 1-2-t azt mondták, ez halál pontos mert gép vágja stb. Na kapcsozás után kiderült, hogy hosszban volt +-10 centi szórás, a szélesség sem passzolt mindenhol. Azt hittem ideggörcsöt kapok, de már nem volt mit tenni menni kellett bálázni.
Maga a heveder continental és tűrhető minőség, árban meg talán a legjobb. Most hoztam még 2db tartalékot, ezt már kiguríttattam és megmértük. Nem passzolt, otthagytam, másodjára már tudtak pontos méretet vágni...
Kapocs a JD-nál használt Mato kapocs került fel. Negatívum, hogy a kapcsozással is lehetett gond, a nem egyforma hevederhossz sem segített nekik, így némelyik kapocs elhagyta magát, kihajlott. Gyorsjavításként az öreg hesston anker kapcsot nyomtunk rá, az is bírta simán.
Ti hol veszitek a bálázóhoz a hevedereket?
Mindenhol piramis mintásat lehet kapni, mi vele a tapasztalat kopás szempontjából?
Kapcsokat milyet használtok hozzá?
Válasz ..MZ/X.. #4756. hozzászólásáraHa jól emlékszek ez a fajta volt de csak katalógusba láttam készleten nem volt nekik, nekem meg miután Gergő1220 fórumtársunk megtoldotta nem volt vele gondom eladásig.
Válasz balazoooo #4755. hozzászólásáraKöszönöm! Felhívom őket. Ilyen áron már barátibb a dolog.
EZ a mato kapocs volt/van rajta. A beütő stiftnél szétnyíltak, szerintem kapcsozási hiba miatt. A jobb híján satuval rányomott hesston anker kapocs jobban bírta mint ez.
Válasz ..MZ/X.. #4754. hozzászólásáraHa esetleg van kedved telefonálgatni itt kérdezz utána a kapcsozó szerszámnak nekem, máskor a jd-hez való kapcsozóra 40 000ft-ot mondtak (beütős fajta).
http://www.agroteam97.hu/
Válasz baryll #4753. hozzászólásáraKöszönöm!
Az kicsit keskeny. Az én hevederem 160-as még ha lehagyok 1-1 centit a szélén akkor is passzos.
Tavaly JD kapcsokat rakattam fel, kiténél nyomták fel, de leperegtek egy szezon alatt.
A gyári kapcsozó szerszám meg 140e pénz.
Válasz ..MZ/X.. #4747. hozzászólásáraAz én hesston kapcsozóm szélessége 140 mm. A hozzá való heveder 130 mm-es.
Válasz ..MZ/X.. #4750. hozzászólásárajó oké igyekszem nem elfeledni, csak mindig van valami más gond
Válasz oprita #4745. hozzászólásáranagyon kis darabszámú széria felejtsd el.árulnak többet is de széles a felhozatal tudsz választani.
Válasz Tanonc #4748. hozzászólásáraMegköszönném ha rá tudnál mérni!
Sziasztok! Welger Rp 400-ról valakinek tapasztalata, véleménye esetleg? Mtz 820, 892,2 húzná , elbírná? előre is köszönöm a válaszokat. Alkatrész hozzá ?
Válasz ..MZ/X.. #4747. hozzászólásáraa gyári hevedernél 20mm-rel szélesebbet még meg tudja kapcsozni szerintem, de megmérem ha arra járok.
Akinek még van M1300-hoz kapcsozó szerszáma az megtenné nekem, hogy megméri be lehet-e kapcsozni vele 165mm széles hevedert?
Válasz oprita #4745. hozzászólására
Kis széria, nincs alkatrész. Inkább keress másik fix kamrásat. Pl vicon, nem drágább és szerintem jobb választás. Többen hajtanak ilyet a környéken különösebb gond nélkül.
Üdv mindenkinek!Scarabeusról szakértők véleményét várnám ,nádas-sásos rétre gondoltam ilyet venni,de némi lucerna,meg szalma is lenne.Ha esetleg tudtok eladót,érdekelhet.Köszi!
Sziasztok! Akinek Class Variant 360-365-380 vagy esetleg John deere 960-as bálázója van az kérem jelezze már mert lenne egy két kérdésem!!! Előre is köszi
Üdv mindenkinek!
A tapasztaltabbakat kérdezném Krone bálázóról.
Mivel 80 LE-s a traktorom (YTO X804), A fenti bálázótípust választanám a kis erőigénye miatt.
Mennyire problémásak a rúdláncon található csapágyak?
Gyakran kell cserélni őket?
Mire figyeljek vételnél, mit nézzek meg rajta alaposan? Típushibája van neki?
Köszönöm.
Válasz atisgyulai #4740. hozzászólásáraVagy pedig claas bálázóhoz claas traktort. A JD bálázó, aminek a Min. Lóerő igénye 85 le a 85 le-s JD traki el-el viszegeti, a 90le-s valtra inkább csak kinlódik vele.
Válasz atisgyulai #4740. hozzászólására1et értek veled!!
Válasz fexco #4739. hozzászólásáraÉn ezért nem hiszek ezekben a lóerőigényekben. Ha lehet megnézem magam hogy mi kell az adott gép elé, vagy körbenézek a környezetemben, esetleg a neten a videók között.
Tavaly a hengerekkel futottam jó néhány kört, hogy mekkorát vegyek. Szerencsére eddig még nem fogtam mellé semminek. Pedig az omk. kombira is 110-et írtak, mégis elviszi a 920-as.
Mondjuk itt szerintem a 14q súly miatt írtak nagyobb gépet.
A vetőgépeket is vinni nehezebb mint húzni, nem ló kell hanem súly.
Válasz atisgyulai #4738. hozzászólásáranem!a max lóerőt adja meg a gépkönyv.mongyuk nem jó példa volt ide,mert itt a bálázóknál valóban a minimum le szükségletet adják meg a gyártók...szerintem ez is 1 nagy politika!!!!!ugy mint ahogy multkor beharangozták a sertés-marhahusra,hogy egy kategoriába sorolták a dohányzással,azonos rákkeltő hatásuak....kell a migránsoknak az ingyen kaja,oszt le kell valahogy verni az árakat....ott ba....k meg a jó ku...va annyukat!!!!
Válasz fexco #4733. hozzászólásáraNem minimum teljesítmény az a 80 ló.
Àlltalában azt szokták megadni.
A claas bálázóra ha jól emlékszem 78-at írtak. De néha kevés is volt elé a 80-as iván.
Azért ha nagyon megunod azt az ekét szólj, mielőtt kidobod az ócskavasak közé.