Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR403.55 FtUSD391.08 FtCHF429.92 FtGBP484.5 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz oprita #4745. hozzászólására
Kis széria, nincs alkatrész. Inkább keress másik fix kamrásat. Pl vicon, nem drágább és szerintem jobb választás. Többen hajtanak ilyet a környéken különösebb gond nélkül.
Sziasztok! Akinek Class Variant 360-365-380 vagy esetleg John deere 960-as bálázója van az kérem jelezze már mert lenne egy két kérdésem!!! Előre is köszi
Válasz atisgyulai #4740. hozzászólásáraVagy pedig claas bálázóhoz claas traktort. A JD bálázó, aminek a Min. Lóerő igénye 85 le a 85 le-s JD traki el-el viszegeti, a 90le-s valtra inkább csak kinlódik vele.
Válasz fexco #4739. hozzászólásáraÉn ezért nem hiszek ezekben a lóerőigényekben. Ha lehet megnézem magam hogy mi kell az adott gép elé, vagy körbenézek a környezetemben, esetleg a neten a videók között.
Tavaly a hengerekkel futottam jó néhány kört, hogy mekkorát vegyek. Szerencsére eddig még nem fogtam mellé semminek. Pedig az omk. kombira is 110-et írtak, mégis elviszi a 920-as.
Mondjuk itt szerintem a 14q súly miatt írtak nagyobb gépet.
A vetőgépeket is vinni nehezebb mint húzni, nem ló kell hanem súly.
Válasz atisgyulai #4738. hozzászólásáranem!a max lóerőt adja meg a gépkönyv.mongyuk nem jó példa volt ide,mert itt a bálázóknál valóban a minimum le szükségletet adják meg a gyártók...szerintem ez is 1 nagy politika!!!!!ugy mint ahogy multkor beharangozták a sertés-marhahusra,hogy egy kategoriába sorolták a dohányzással,azonos rákkeltő hatásuak....kell a migránsoknak az ingyen kaja,oszt le kell valahogy verni az árakat....ott ba....k meg a jó ku...va annyukat!!!!
Válasz fexco #4733. hozzászólásáraNem minimum teljesítmény az a 80 ló.
Àlltalában azt szokták megadni.
A claas bálázóra ha jól emlékszem 78-at írtak. De néha kevés is volt elé a 80-as iván.
Azért ha nagyon megunod azt az ekét szólj, mielőtt kidobod az ócskavasak közé.
Válasz Diesel Tibor #4722. hozzászólásáraüdv TIBIKE!!ebbe az alálovazásnak szerintem is van valami igazság...nemrég vettem egy lemken ekét,a gépkönyve max.80 lovat ir neki,a 892 meg mindig mindig bekakil előtte....ezek a lóerőmegadások tiszta vicc....
Válasz marias19 #4724. hozzászólásáraAz 50 lovacska szerintem is kb. annyira elegendő hozzá hogy közúton hazahúzd. Gondolom nem több ezer bálára, meg állandó bérmelóra kell, mert ahhoz pláne kevés a 80-as.
A claas-okat úgy látom nem favorizálja senki. A variantok szintén nem mtz után valók, vagy legalábbis nem hasznàlhatók ki. Ráadásul az eladók mind kihajtott gépek, ha nem újítják fel őket, könnyen a tűz martalékává vàlnak.
A fix kamrások lehet nehéz húzásúak, de igazi tömör bálàkat lehet vele gurítani. Egy jó mtz, jó kardánnal elboldogul vele.
Véleményem szerint a tömör bálához erő kell.
Én ezt húztam 80-al, 82-vel, de igazi tömör bálàkhoz +teljesítményhez kell elé a turbós.
Madzaggal 30-35, hálóval 60db./óra körül gurítható be.
Tiszteletem! Olyan kérdéssel fordulnék felétek,van egy Krone KR8-16 varió bálázóm amit most fel szeretnénk újítani.Rúd láncot és fogaskerekeket kellene cserélnem rajta és evvel kapcsolatban van-e valakinek valami tanácsa merre induljak el? Gyári lánc a jobb vagy van valami utángyártott jobb minőség is?
Válasz marias19 #4724. hozzászólásáraAz 1800-as szerintem is sok lesz, meg gondold végig hogy mennyire használnád ki a 180-as átmérőt...mikor vettem én ezért is döntöttem a vario pack 1500 mellett azt még viszi a a 920.3-as aránylag jól, nem száguldva de nekem elegendő... És megmarad a variálhatóság is.
Válasz marias19 #4724. hozzászólásáraAz is nagy egy mtz-hez,,,max egy ilyet de akkor zöldet nem tudol bálázni.Ez az enyém volt.50000db bálát nyomtam bele.
Válasz marias19 #4721. hozzászólásáraMi az ,hogy csomagolás végett ,hát én is 125-re max 130-ra szedem a szenázst .A rúdláncosnál igaz az amit a gyártó megad egy bálázóra,a többi alávan lovazva csak azért ,hogy megvegyék az mtz-sek is.
Válasz Diesel Tibor #4720. hozzászólásáraHát variot akarunk mindenképpen, a csomagolás véget. Rúdláncosnak nem kell akkora lóerő.?
A claas-t az mi is kizártuk, bár a faluban van belőle vagy 6 db. Mchale- t is húznak mtz-vel (számát nem tudom) mondjuk azt én is erősnek tartom!
Válasz marias19 #4718. hozzászólásáraKüszködés, xarozás, idegesség,megbánod,,,claas-bol még a fix kamrást sem ajánlom ,nehéz hajtású. 650db-ot csinálok egy hosszú műszak alatt az mchale 660-as bálázóval 150-es méretbe, Vegyél egy fix kamrást és meglátod,hogy xarrá vered az összes claas variantost és te leszel a király a faluba.
Válasz marias19 #4718. hozzászólásáraHáááát Te tudod, nem ismerem ezt a bálázót, de robosztusabb kategóriás bálázóknál majdnem kimerem jelenteni, hogy akár lefogni is lelehetne feltekert kamranyomás mellett egy mtz motort, nemhogy még haladni is vele, főleg parton felfelé.
Nekünk egy F550-es Mechale van, 112 lovas a kis Ferguson de ha tömörödik a bála akkor igencsak kéri az erőt, teljesen lelehet terhelni parton visszakell kapcsolgatni ha olyan van. Ennek a gépnek pont jó ez a bálázó de nemtudunk vele rohanni.
Szóval egy 80-as szergellyel hasonló kategóriát esélytelen húzni
Válasz Diesel Tibor #4717. hozzászólásáraHát nálunk 80-al huzzák a claas variant 380t.
Azt alá írom, hogy nem rohannak vele! A lényeg, hogy ha lassan is de lehet vele akkor az már nekünk elég.
Válasz marias19 #4716. hozzászólásáraMTZ-hez csak fix kamrást,vario felejtős,max heston,de már az is felejtős.Hidd el nekem 2db heston 1db lerda, 1 króne fix 1550-es,,,eddig MTZ-vel,,, króne comprima mchale 660as ,ezek ketten vannak most valtra T160-nal vontatva,ami tökéletes ezekhez.
Válasz marias19 #4710 hozzászólásához Zsírzást,olajtöltést ellenőrizni kell,amúgy megbízható,nekem most kezdi a 3. szezont rosszat nem mondhatok róla,csapágyat még nem cseréltem (évi kb 3-4000 bálát csinálok)
Válasz Zozo64 #4709. hozzászólásáraKöszönöm válaszod? Teljes felújítás lesz a traktoron csak bírja majd. Megbízható ez a típus? Mert nézem a hirdetéseket és ebből vmiért több van eladó, mint az 1500-ból!?
Válasz Diesel Tibor #4702. hozzászólásáraAkkor gondolom nem az 1000 hektáros prérin kellett összevadàszni a félvad magyarszürkéket?! Az más, ha szépen sorba vannak állítva, aztán egyet lépsz, egyet szúrsz...
Válasz marias19 #4699. hozzászólásáraHa veszel tandemest vegyél,láncokra kell figyelni , a fogaskerekekre ,benne a félholdra hogy ne legyen agyonra vetemedve,a rudak ne legyenek görbék meg kell hajtatni és hallani azt ha valami baja van
Tiszteletem
Olyan kérdésem lenne hogy szeretnék vásárólni egy körbálázót M-1370 Hengeres bálázót, tudnátok valami véleményt mondani róla? előre is köszi
Válasz marias19 #4699. hozzászólásáraÉn nem értek hozzá majd talán aki már látott ilyet közelebbről az is ad tanácsot, szerintem amit érdemes rajta nézni, hogy hegesztés, törés és csavarodás mentes legyen a váz ne legyen szétkopva, ha jó tudom vp-be elég drága a rúdlánc tehát az se árt ha nincs szétkopva(rudastól lehet csak cserélni nem úgy mint az rp-be) a hidroakksik is elég drágák (mikor már gyengülnek nem mennek teljesen vissza és szivároghatnak is). Kötözésnél a gumihenger állapotát se árt megnézni.
7793 hozzászólás
Akinek még van M1300-hoz kapcsozó szerszáma az megtenné nekem, hogy megméri be lehet-e kapcsozni vele 165mm széles hevedert?
Válasz oprita #4745. hozzászólására![smile nonono](/oldforum/images/smiles/nonono.gif)
![smile nonono](/oldforum/images/smiles/nonono.gif)
Kis széria, nincs alkatrész. Inkább keress másik fix kamrásat. Pl vicon, nem drágább és szerintem jobb választás. Többen hajtanak ilyet a környéken különösebb gond nélkül.
Üdv mindenkinek!Scarabeusról szakértők véleményét várnám ,nádas-sásos rétre gondoltam ilyet venni,de némi lucerna,meg szalma is lenne.Ha esetleg tudtok eladót,érdekelhet.Köszi!
Sziasztok! Akinek Class Variant 360-365-380 vagy esetleg John deere 960-as bálázója van az kérem jelezze már mert lenne egy két kérdésem!!! Előre is köszi
Üdv mindenkinek!
A tapasztaltabbakat kérdezném Krone bálázóról.
Mivel 80 LE-s a traktorom (YTO X804), A fenti bálázótípust választanám a kis erőigénye miatt.
Mennyire problémásak a rúdláncon található csapágyak?
Gyakran kell cserélni őket?
Mire figyeljek vételnél, mit nézzek meg rajta alaposan? Típushibája van neki?
Köszönöm.
Válasz atisgyulai #4740. hozzászólásáraVagy pedig claas bálázóhoz claas traktort. A JD bálázó, aminek a Min. Lóerő igénye 85 le a 85 le-s JD traki el-el viszegeti, a 90le-s valtra inkább csak kinlódik vele.
Válasz atisgyulai #4740. hozzászólására1et értek veled!!
Válasz fexco #4739. hozzászólásáraÉn ezért nem hiszek ezekben a lóerőigényekben. Ha lehet megnézem magam hogy mi kell az adott gép elé, vagy körbenézek a környezetemben, esetleg a neten a videók között.
Tavaly a hengerekkel futottam jó néhány kört, hogy mekkorát vegyek. Szerencsére eddig még nem fogtam mellé semminek. Pedig az omk. kombira is 110-et írtak, mégis elviszi a 920-as.
Mondjuk itt szerintem a 14q súly miatt írtak nagyobb gépet.
A vetőgépeket is vinni nehezebb mint húzni, nem ló kell hanem súly.
Válasz atisgyulai #4738. hozzászólásáranem!a max lóerőt adja meg a gépkönyv.mongyuk nem jó példa volt ide,mert itt a bálázóknál valóban a minimum le szükségletet adják meg a gyártók...szerintem ez is 1 nagy politika!!!!!ugy mint ahogy multkor beharangozták a sertés-marhahusra,hogy egy kategoriába sorolták a dohányzással,azonos rákkeltő hatásuak....kell a migránsoknak az ingyen kaja,oszt le kell valahogy verni az árakat....ott ba....k meg a jó ku...va annyukat!!!!![smile mad](/oldforum/images/smiles/mad.gif)
![smile mad](/oldforum/images/smiles/mad.gif)
Válasz fexco #4733. hozzászólásáraNem minimum teljesítmény az a 80 ló.![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Àlltalában azt szokták megadni.
A claas bálázóra ha jól emlékszem 78-at írtak. De néha kevés is volt elé a 80-as iván.
Azért ha nagyon megunod azt az ekét szólj, mielőtt kidobod az ócskavasak közé.
Válasz jupiter #4728. hozzászólásáraszámolj utána hogy érdemes-e.nem véletlenül menesztik könnyű szívvel az ilyesmit sok esetben.
Válasz Diesel Tibor #4734. hozzászólásárapufff...![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz fexco #4733. hozzászólásáraKehes már az a traki![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz Zozo64 #4731. hozzászólásáraAzt látom ,hogy nagyon lassan bálázol mert már 20cm-es volt a luci.![smile wacko](/oldforum/images/smiles/wacko.gif)
Válasz Diesel Tibor #4722. hozzászólásáraüdv TIBIKE!!ebbe az alálovazásnak szerintem is van valami igazság...nemrég vettem egy lemken ekét,a gépkönyve max.80 lovat ir neki,a 892 meg mindig mindig bekakil előtte....ezek a lóerőmegadások tiszta vicc....![smile nonono](/oldforum/images/smiles/nonono.gif)
Válasz Zozo64 #4731. hozzászólásáraén az 50-essel húzom a hesstont akor ezt is tudnám vele húzni![smile w00t](/oldforum/images/smiles/w00t.gif)
Válasz Zozo64 #4730. hozzászólásáraKönnyebben viszi mint a hestont meg a john deeret mert előtte azok voltak![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
Emberek akkor az én 80-asom lehet hogy 180 lóerős.![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20160119130043_12562373_10206136104421305_1928708334_o.jpg)
Válasz marias19 #4724. hozzászólásáraAz 50 lovacska szerintem is kb. annyira elegendő hozzá hogy közúton hazahúzd. Gondolom nem több ezer bálára, meg állandó bérmelóra kell, mert ahhoz pláne kevés a 80-as.
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20160119115454_20150919_074759.jpg)
A claas-okat úgy látom nem favorizálja senki. A variantok szintén nem mtz után valók, vagy legalábbis nem hasznàlhatók ki. Ráadásul az eladók mind kihajtott gépek, ha nem újítják fel őket, könnyen a tűz martalékává vàlnak.
A fix kamrások lehet nehéz húzásúak, de igazi tömör bálàkat lehet vele gurítani. Egy jó mtz, jó kardánnal elboldogul vele.
Véleményem szerint a tömör bálához erő kell.
Én ezt húztam 80-al, 82-vel, de igazi tömör bálàkhoz +teljesítményhez kell elé a turbós.
Madzaggal 30-35, hálóval 60db./óra körül gurítható be.
Tiszteletem! Olyan kérdéssel fordulnék felétek,van egy Krone KR8-16 varió bálázóm amit most fel szeretnénk újítani.Rúd láncot és fogaskerekeket kellene cserélnem rajta és evvel kapcsolatban van-e valakinek valami tanácsa merre induljak el? Gyári lánc a jobb vagy van valami utángyártott jobb minőség is?
Válasz marias19 #4724. hozzászólásáraAz 1800-as szerintem is sok lesz, meg gondold végig hogy mennyire használnád ki a 180-as átmérőt...mikor vettem én ezért is döntöttem a vario pack 1500 mellett azt még viszi a a 920.3-as aránylag jól, nem száguldva de nekem elegendő... És megmarad a variálhatóság is.
Válasz Diesel Tibor #4725. hozzászólásáraHát igen, de erre 55 lovat ír. Nem nagy az eltérés. A végén a bála szorításnál van a round packnál a nagy meló.
Válasz marias19 #4724. hozzászólásáraAz is nagy egy mtz-hez,,,max egy ilyet de akkor zöldet nem tudol bálázni.
Ez az enyém volt.50000db bálát nyomtam bele.
Válasz Diesel Tibor #4722. hozzászólásáraHát a gyári adat a vario pack 1800
Teljesítményigény 50 paripa. Ezért gondolkodunk ebben.
Válasz Diesel Tibor #4722. hozzászólására
Ríva húzta az amobil 105ló,gardán nem bírja.
Válasz marias19 #4721. hozzászólásáraMi az ,hogy csomagolás végett ,hát én is 125-re max 130-ra szedem a szenázst .A rúdláncosnál igaz az amit a gyártó megad egy bálázóra,
a többi alávan lovazva csak azért ,hogy megvegyék az mtz-sek is.
Válasz Diesel Tibor #4720. hozzászólásáraHát variot akarunk mindenképpen, a csomagolás véget. Rúdláncosnak nem kell akkora lóerő.?
A claas-t az mi is kizártuk, bár a faluban van belőle vagy 6 db. Mchale- t is húznak mtz-vel (számát nem tudom) mondjuk azt én is erősnek tartom!
Válasz marias19 #4718. hozzászólásáraKüszködés, xarozás, idegesség,megbánod,,,claas-bol még a fix kamrást sem ajánlom ,nehéz hajtású. 650db-ot csinálok egy hosszú műszak alatt az mchale 660-as bálázóval 150-es méretbe,
Vegyél egy fix kamrást és meglátod,hogy xarrá vered az összes claas variantost és te leszel a király a faluba.![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz marias19 #4718. hozzászólásáraHáááát Te tudod, nem ismerem ezt a bálázót, de robosztusabb kategóriás bálázóknál majdnem kimerem jelenteni, hogy akár lefogni is lelehetne feltekert kamranyomás mellett egy mtz motort, nemhogy még haladni is vele, főleg parton felfelé.
Nekünk egy F550-es Mechale van, 112 lovas a kis Ferguson de ha tömörödik a bála akkor igencsak kéri az erőt, teljesen lelehet terhelni parton visszakell kapcsolgatni ha olyan van. Ennek a gépnek pont jó ez a bálázó de nemtudunk vele rohanni.
Szóval egy 80-as szergellyel hasonló kategóriát esélytelen húzni
Válasz Diesel Tibor #4717. hozzászólásáraHát nálunk 80-al huzzák a claas variant 380t.
Azt alá írom, hogy nem rohannak vele! A lényeg, hogy ha lassan is de lehet vele akkor az már nekünk elég.
Válasz marias19 #4716. hozzászólásáraMTZ-hez csak fix kamrást
,vario felejtős
,max heston
,de már az is felejtős.
Hidd el nekem 2db heston 1db lerda, 1 króne fix 1550-es,,,eddig MTZ-vel,,, króne comprima mchale 660as ,ezek ketten vannak most valtra T160-nal vontatva,ami tökéletes ezekhez.
Válasz Diesel Tibor #4715. hozzászólásáraClaas vario 380 azt viszi?
Vagy milyet ajánlanál?
Válasz marias19 #4714. hozzászólásáraNa ja csak az 1-est elfelejtették elébe rajzolni,150ló így már biztos megyen, MTZ-hez eszedbe se jusson.![smile nonono](/oldforum/images/smiles/nonono.gif)
![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
Válasz jozef19 #4712. hozzászólásáraHát mivel nincs nagyobb kénytelen lesz elhúzni. A valkon oldalán 50le-t ír minimumnak.
Válasz Zozo64 #4711. hozzászólásáraÉrtem. Külföldről behozottat érdemes venni vagy magyart?
Válasz marias19 #4710. hozzászólásáraA 100 ló is csak lopakodik vele...
Válasz marias19 #4710 hozzászólásához Zsírzást,olajtöltést ellenőrizni kell,amúgy megbízható,nekem most kezdi a 3. szezont rosszat nem mondhatok róla,csapágyat még nem cseréltem (évi kb 3-4000 bálát csinálok)
Válasz Zozo64 #4709. hozzászólásáraKöszönöm válaszod? Teljes felújítás lesz a traktoron csak bírja majd. Megbízható ez a típus? Mert nézem a hirdetéseket és ebből vmiért több van eladó, mint az 1500-ból!?
Válasz marias19 #4705. hozzászólásáraÉn is 80-assal húzom,csak a TLT kicseréltem erősítettre.
Válasz Diesel Tibor #4707. hozzászólásáraIsten ments, nem olyan családból származom...![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20160113222004_img_20150919_172025.jpg)
Válasz MFM #4704. hozzászólásáraNincsen szürke egy db sem ,
szerencsére.Komoly szorító és folynak befelé ahogy tanulták.![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
Válasz Zozo64 #4703. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget. Tandemes a cél.Még olyan kérdésem lenne, hogy MTZ80-as viszi-e?
Kezdésnek az lenne előtte.
Válasz Diesel Tibor #4702. hozzászólásáraAkkor gondolom nem az 1000 hektáros prérin kellett összevadàszni a félvad magyarszürkéket?! Az más, ha szépen sorba vannak állítva, aztán egyet lépsz, egyet szúrsz...![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Válasz marias19 #4699. hozzászólásáraHa veszel tandemest vegyél,láncokra kell figyelni , a fogaskerekekre ,benne a félholdra hogy ne legyen agyonra vetemedve,a rudak ne legyenek görbék meg kell hajtatni és hallani azt ha valami baja van
Válasz MFM #4698. hozzászólásáraDélután 2-re tehenek leoltva 30boci bilétázva 25leválasztva,
viszont voltunk hatan.Ja és 9-kor kezdtük.![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
Tiszteletem
Olyan kérdésem lenne hogy szeretnék vásárólni egy körbálázót M-1370 Hengeres bálázót, tudnátok valami véleményt mondani róla? előre is köszi
Válasz marias19 #4699. hozzászólásáraÉn nem értek hozzá majd talán aki már látott ilyet közelebbről az is ad tanácsot, szerintem amit érdemes rajta nézni, hogy hegesztés, törés és csavarodás mentes legyen a váz ne legyen szétkopva, ha jó tudom vp-be elég drága a rúdlánc tehát az se árt ha nincs szétkopva(rudastól lehet csak cserélni nem úgy mint az rp-be) a hidroakksik is elég drágák (mikor már gyengülnek nem mennek teljesen vissza és szivároghatnak is). Kötözésnél a gumihenger állapotát se árt megnézni.
Válasz marias19 #4689. hozzászólásáraVásárlás előtt vagyok és érdeklődnék erről a típusról, hogy mit nézzek rajta?
Válasz Diesel Tibor #4697. hozzászólására4-en lenyomjátok egy nap alatt?![smile scared](/oldforum/images/smiles/scared.gif)