Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak658 FtBenzin árak640 FtEUR409.5 FtUSD391.39 FtCHF432.34 FtGBP484.97 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #3559. hozzászólásra
Köszönöm szépen!
Ebben benne van ami nekem kéne, és az ára is jó Csak nagyon messze van.
Szétment mind a két végén a csapágy csapágyméreteknek annyi olyannyira, hogy mind két végén 2-3mm-t lötyög benne a csapágy. és tengely irányban is bemart 1-1,5cm-t
Volna új görgő 32 ezerért csak ezt megszorzom tízzel és megkapom a bálázóm értékét. Ráadásol már az eddigi alkatrészek is sokba voltak Új 3 szövetes hevederek , lánckerekek , láncok új csapágyak meg még egy csomó apróbb dolog. A költségvetés kimerült ezért keresek olcsóbb megoldást.
Jó estét, sziasztok!
Külön Hesston topicot nem találtam ezért ide írom.
Keresek Hesston M1300-ashoz 151cm-es görgőt. Ha valakinek volna bontott még használható vagy elérhető áron elfekvőben új Békés megyében és környékén kérem jelezze.Itt a hirdetésem benne az elérhetőségem
Köszönöm!
Meglett az 5670 kötözési hibája. Rendesen lesz..patott a dög mire sikerült rájönni. A monitornak szerencsére semmi baja nincs, a kábelkötegben a belső 3 jelvezeték eldörzsölődött és összezártak. Ezért volt, hogy párszor dolgozott, aztán meg semmi, vagy össze vissza csinált mindent.
Addig én is megértettem, hogy a mágnesérzékelő nem véletlenül van ott... De az a probléma, hogy az ékszíj megfeszítő meg sem mozdul. Nem csinál semmi mozgást, semmi nem történik, csak sípolgat. Ha madzagra kapcsolok ugyan ez a helyzet.
A hálókötésnél számolja a vezető henger fordulatát.
Ha elindul a kötés, tehát ráfeszít a spanoló, onnantól kezdve számolja a fordulatot. X fordulat után visszaáll a spanoló alaphelyzetbe. Ez után a bála tekeri magára a hálót, forgatja a vezető hengert. Ha megvan az előírt fordulat, behúz a toló motor, és vág.
Ha elindul a kötés, utána kell lenni vezető henger fordulatnak, különben hibát jelez.
A maga ürgét nem az áram rázta mikor mutatta az elekronika működését, hanem rángatta a mágnest a kezével a jeladó előtt, szimulálta a forgást.
Annak idején volt egy egylapos laminált betét a bálázókhoz, de nem találok sehol. Azon rajt volt minden, ami az üzemeltetéshez kell. Rugó feszességek, kötés folyamata móricka rajzon, táp bekötés, stb.
Az kellene ilyenkor, mert az egész kezelési, két A4-es oldalon rajta van!
A hálókötésnél tutira ott van a kis jeladómágnes a tengely végén. amíg az nem adja le az impulzusokat addig nem ejti le a kést a motor és és nem áll vissza alaphelyzetbe. Ha leejtette a kést akkor azt a kamranyitással tudod visszahúzni alaphelyzetbe vagy kézzel is esetleg. Ha nincs alaphelyzetben a kés akkor a következő bálánál ahogy beadja a hálót egyből el is vágja.
Az a helyzet, hogy ezt a dallamot nálam akkor csinálja, amikor autómatára állítom, és nyitogatom az ajtót, vagy gázolajtakarékos üzemmódban egy mágnest húzogatok az érzékelő előtt, (az érzékelő jó). Ha direktbe elindíttatom a kötözést, (a kabinba lévő gomb nem működik, csak a külső), akkor csak sípol egyet, majd elhallgat, és nem csinál semmit. Ha pedig manuálisra állítom a kötözést, akkor ha megnyitom a kamraajtót folyamatosan sípol. Viszont az oldalán lévő fel-le mozgató nyilakra nem reagál, vlszeg az is elromolott. Azt mondod, hogy a kardánmeghajtással is kapcsolatban van a rendszer? Mert én végig csak úgy használtam, hogy egyhelyben állt a gép, nem forgattam én semmit. Próbáálok majd egerészkedni, de egy kis segítség jól jön, mert addig nem nyugszom bele, amég meg nem kötöttem vele 2 fasza bálát, mert ha már ki kell menni a földre, és akkor jövök rá, hogy nem műkszik, az ott már elég nagy cumi.
Két szál madzag van az enyémbe is. +/- és ennyi. Mást nem kell rákötni.
Most nnics annyira elöttem, de aszem az enyém is sípol bekapcsoláskor. Talán ha nem forog a rendszer akkor is(nem hajt a kardán). A fülkében lévő dobozba csak a kapcsolók vannak, elektronika nincs.
Én is pöcsölgettem vele mire kisilabizáltam a működését.
Kamranyitást mágnes is jó legyen és jó legyen beállítva mert nyitott kamránál is sípol.
Benti dobozba a kapcsolókat és a gombokat nézd át mert nekem majdnem az összes rossz volt. Ghatók.yárika horror áron vannak de internetes webshopban párszár forintból kiválthatók ugyanolyanra.
Észen kell lenni a működtetéssel. Ha egyszer elindítod a hálókötést akkor amíg le nem adja a megfelelő mennyiségű hálófordulat jelet akkor addig ő hálót akar majd kötni hiába csukod vissza a kamrát és próbálsz új ciklust kezdeni. Csak ha befejezi az előző ciklust rendesen akkor indít újat. Ha automatán van és rányomsz a kötése akkor is összezavarod. Szóval át kell gondolni a működési folyamatát és aszerint próbálni. Kint a földön már nem lesz ezzel gond akkor menni fog folyamatában.
A benti dobozon van egy kényszerműködtető kapcsoló is. Azon is kiválasztható háló is madzag is. Az nullán legyen.
Szia, nagy nehezen sikerült összehozni a bálázó elektronikáját, egy háromeres csatlakozót kellett beszereznem a bálázóhoz, de a bálázóba csak kettő pólus van bekötve. Az aljazatba pedig 5 kábelt lehet rákötni, 2+, 2-, és egy szerintem földelés. én csak egy+, meg egy- kötöttem rá, be is kapcsol szépen a bálázó, de amikor el akarom indítani a kötést az elején elkezdi játszani a dallamot, utána pedig sípol egyet, és minden elhallgat, de egy orsó, semmi meg sem mozdul a bálázón. Szerinted mi lehet a baja, miért csinálja ezt? Ja, és utólag leküldték a gépkönyvét, de erről nem írnak benne semmit.
Köszi, de a 119-es alapján nem sok gyári alkatrészt fogok venni hozzá, mert méregdrága, és arról nem is beszélve, hogy asszem az egyetlen gyári dolog, amit vettem, az fog volt a felszedőbe, és a gyári előbb kitörött, mint a gránitos.
Szerkesztesz rá tartót. De úgyis elfogod felejeteni a madzagot, hálóval sokkal egyszerűbb, gördülékenyebb. Nem éri meg a macerát.
kverneland honlapjáról alkatrész katalógust biztosan tudsz letölteni, csak kicsit nehéz rátalálni. Kezelésit pedig nem tom, meg kell néznem, lehet nekem van hozzá.
Köszi! Nem, nincs hozzá semmilyen irományom. Csak tudnám már kipróbálni... Azt nem tudod, hogy lehetne megoldani, hogy egyszerre lehessen benne madzag, és háló is, hogy csak át kelljen kapcsolni, ha a másikkal akarok kötözni?
Szia! Olyan kérdésem lenne, hogy a bálázón a háló mennyiséget csak a külső dobozon levő Bind 1-2-3 kapcsolóval lehet szabályozni? Itt még csak az sincs mint a madzagnál, hogy minél gyorsabban tekerem kötés közben a bálát, annál többet rak rá, mivel ezt nem időre méri, hanem a behúzóhenger fordulatát számolja egy mágnesérzékelő.
nem értem a kérdést, de semmi lyenjellegű problémám nem volt vele. (meg másmilyen se). Nyerset nem szereti, képes visszahordani a rotor a nyers anyagot a "fésű fogak" között amik arra hivatottak szolgálni hogy a rotor ne hordja vissza az anyagot. És kibaxottul bebírja oda tömni, míg végük megfogja a rotort és akkor egy óra kipiszkálni belőle. 2x csinált ilyet nekem elmúlt szezonban. Egyszer mikor korán mentem ki bálázni és nagy volt a harmat. Meg 1x mikor jött az eső és próbáltam előtte benyomni a nyersebben. De ez nem szeletelős, a szeletelősnek elvileg vinnie kellene a nyerset is. Sőt, ismerős nagygazda 124essel bálázott rengeteget zölden csomagolásra és sose volt vele semmi baj. A 124-tudtammal szerkezetileg szinte ugyanaz mint a 122csak több az elektronika rajta, komfortosabb. Ha nem titok írd már meg privátban mennyi ér sikerült megvenni.
ma ahonnan hoztunk egy rz 3 as zuzot volt egy DF mp vagy mi a betüjele 122 es tehát mint a vicon és rotoros volt de csak madzagos és szidták mint a rongyot
azt mondták aza baj hogy lassan forgatja a bálát a rotor meg tul gyorsan forog és összegyüri rajta a madzagot ......
de szerintem ott volt valami gányolás elözö gazdánál a hajtóműhöz lehet rossz áttételü fogaskereket rakott mert hát ilyen nem létezik hogy olyan lassan hajtja hogy a legsürübb madzag kötésen is 10 sor madzagot tegyen a bálára de azt mondták van a a közelbe egy vicon hálós is annak is baja van .... hát mondom érdekes rosszat én még igy nem halottam megnézni meg nem volt idö ....
Körbálázó vásárlása előtt állok. Kinéztem magamnak egy két madzaggal kötő Deutz Fahr hengeres körbálázót, ami 120x150-es bálat készít, 160-as beszedővel. Mi a véleményetek róla?
Ezen kívül találtam még egy Welgert és egy Class-t is, ami tetszik. Mindkettő hasonló az elsőhöz, abban különböznek, hogy egy madzaggal kötnek, és 110-es a beszedőjük.
Nekem a Deutz Fahr tetszik legjobban, de mivel tanácstalan vagyok, kíváncsi vagyok a véleményetekre, tapasztalataitokra, hogy melyik érné meg legjobban a három közül.
hanyag lengyel minöség mindig lesz vele baj ..... a környéken nincs is csak 1 ha jol tudom de a szezont végig állja .... és az ára is ott van mint más normális bálázoé
2 v.2.5-et kapott, de a madzagosat (300db) 5 sor magas piramisba aktam szabad ég alá, és egy kicsit nem lapult meg, a közepében lévő bálákra rá lehet fogni, hogy tető alatt volt. A hálós bezzeg úgy beázott, hogy alig maradt benne jó.
szétbomlott hálos bálának az oka hogy kevés rajta a hálo ha 3 soron át tekred nincs azaz isten ami szétrobbantja volt olyan bála is amit pakoltam hogy 1,5 kör volt rajta de hát abbol sok szét ment pakolás közbe
Ott csak olyan gépek vannak amik csillognak, de műszakilag erősen hagynak kívánnivalót maguk után.
A szalmabálák szétdurrogásának oka van. Idén kb 600at csináltam szalmából saját részre, 2-3 darab repedt meg a kazalban.
Cimborámnak is csináltam amiket úgy hordott be hogy hosszú bökővel a traki hátuljával megrakta a kocsit, otthon meg kézzel lelöködte őket, egy sem durrant el 180ból, és még most is formás a kazal, nem esett össze, tehát tömör bálák voltak. De felénk elég sok kazal van még a földek szélén, ott sem látni sok elrepedt bálát.
7757 hozzászólás
Válasz #3560. hozzászólásra
Az M1300-hoz hol vetted és mibe került a heveder ?
Válasz #3559. hozzászólásra
Köszönöm szépen!
Ebben benne van ami nekem kéne, és az ára is jó Csak nagyon messze van.
Szétment mind a két végén a csapágy csapágyméreteknek annyi olyannyira, hogy mind két végén 2-3mm-t lötyög benne a csapágy. és tengely irányban is bemart 1-1,5cm-t
Volna új görgő 32 ezerért csak ezt megszorzom tízzel és megkapom a bálázóm értékét. Ráadásol már az eddigi alkatrészek is sokba voltak Új 3 szövetes hevederek , lánckerekek , láncok új csapágyak meg még egy csomó apróbb dolog. A költségvetés kimerült ezért keresek olcsóbb megoldást.
Válasz #3558. hozzászólásra
Ezt próbáld meg: LINK
Mi lett a görgővel? Nem sűrűn szokott az megdögleni.
Jó estét, sziasztok!
Külön Hesston topicot nem találtam ezért ide írom.
Keresek Hesston M1300-ashoz 151cm-es görgőt. Ha valakinek volna bontott még használható vagy elérhető áron elfekvőben új Békés megyében és környékén kérem jelezze.Itt a hirdetésem benne az elérhetőségem
Köszönöm!
Válasz #3555. hozzászólásra
Ez a gyerek bála mire jó...
Meglett az 5670 kötözési hibája. Rendesen lesz..patott a dög mire sikerült rájönni. A monitornak szerencsére semmi baja nincs, a kábelkötegben a belső 3 jelvezeték eldörzsölődött és összezártak. Ezért volt, hogy párszor dolgozott, aztán meg semmi, vagy össze vissza csinált mindent.
Az első bála, és készítője
Válasz #3552. hozzászólásra
Addig én is megértettem, hogy a mágnesérzékelő nem véletlenül van ott... De az a probléma, hogy az ékszíj megfeszítő meg sem mozdul. Nem csinál semmi mozgást, semmi nem történik, csak sípolgat. Ha madzagra kapcsolok ugyan ez a helyzet.
s
ez az előzőből kimaradt.
A hálókötésnél számolja a vezető henger fordulatát.
Ha elindul a kötés, tehát ráfeszít a spanoló, onnantól kezdve számolja a fordulatot. X fordulat után visszaáll a spanoló alaphelyzetbe. Ez után a bála tekeri magára a hálót, forgatja a vezető hengert. Ha megvan az előírt fordulat, behúz a toló motor, és vág.
Ha elindul a kötés, utána kell lenni vezető henger fordulatnak, különben hibát jelez.
A maga ürgét nem az áram rázta mikor mutatta az elekronika működését, hanem rángatta a mágnest a kezével a jeladó előtt, szimulálta a forgást.
Annak idején volt egy egylapos laminált betét a bálázókhoz, de nem találok sehol. Azon rajt volt minden, ami az üzemeltetéshez kell. Rugó feszességek, kötés folyamata móricka rajzon, táp bekötés, stb.
Az kellene ilyenkor, mert az egész kezelési, két A4-es oldalon rajta van!
Válasz #3550. hozzászólásra
A hálókötésnél tutira ott van a kis jeladómágnes a tengely végén. amíg az nem adja le az impulzusokat addig nem ejti le a kést a motor és és nem áll vissza alaphelyzetbe. Ha leejtette a kést akkor azt a kamranyitással tudod visszahúzni alaphelyzetbe vagy kézzel is esetleg. Ha nincs alaphelyzetben a kés akkor a következő bálánál ahogy beadja a hálót egyből el is vágja.
Válasz #3549. hozzászólásra
Az a helyzet, hogy ezt a dallamot nálam akkor csinálja, amikor autómatára állítom, és nyitogatom az ajtót, vagy gázolajtakarékos üzemmódban egy mágnest húzogatok az érzékelő előtt, (az érzékelő jó). Ha direktbe elindíttatom a kötözést, (a kabinba lévő gomb nem működik, csak a külső), akkor csak sípol egyet, majd elhallgat, és nem csinál semmit. Ha pedig manuálisra állítom a kötözést, akkor ha megnyitom a kamraajtót folyamatosan sípol. Viszont az oldalán lévő fel-le mozgató nyilakra nem reagál, vlszeg az is elromolott. Azt mondod, hogy a kardánmeghajtással is kapcsolatban van a rendszer? Mert én végig csak úgy használtam, hogy egyhelyben állt a gép, nem forgattam én semmit. Próbáálok majd egerészkedni, de egy kis segítség jól jön, mert addig nem nyugszom bele, amég meg nem kötöttem vele 2 fasza bálát, mert ha már ki kell menni a földre, és akkor jövök rá, hogy nem műkszik, az ott már elég nagy cumi.
Válasz #3547. hozzászólásra
Két szál madzag van az enyémbe is. +/- és ennyi. Mást nem kell rákötni.
Most nnics annyira elöttem, de aszem az enyém is sípol bekapcsoláskor. Talán ha nem forog a rendszer akkor is(nem hajt a kardán). A fülkében lévő dobozba csak a kapcsolók vannak, elektronika nincs.
Én is pöcsölgettem vele mire kisilabizáltam a működését.
Kamranyitást mágnes is jó legyen és jó legyen beállítva mert nyitott kamránál is sípol.
Benti dobozba a kapcsolókat és a gombokat nézd át mert nekem majdnem az összes rossz volt. Ghatók.yárika horror áron vannak de internetes webshopban párszár forintból kiválthatók ugyanolyanra.
Észen kell lenni a működtetéssel. Ha egyszer elindítod a hálókötést akkor amíg le nem adja a megfelelő mennyiségű hálófordulat jelet akkor addig ő hálót akar majd kötni hiába csukod vissza a kamrát és próbálsz új ciklust kezdeni. Csak ha befejezi az előző ciklust rendesen akkor indít újat. Ha automatán van és rányomsz a kötése akkor is összezavarod. Szóval át kell gondolni a működési folyamatát és aszerint próbálni. Kint a földön már nem lesz ezzel gond akkor menni fog folyamatában.
A benti dobozon van egy kényszerműködtető kapcsoló is. Azon is kiválasztható háló is madzag is. Az nullán legyen.
Egerésszél rajta belefogsz jönni.
Válasz #3545. hozzászólásra
Kicsit más, van ennek is kint egy panel, de bent a fülkében is van egy pár kapcsoló.
Válasz #3544. hozzászólásra
Szia, nagy nehezen sikerült összehozni a bálázó elektronikáját, egy háromeres csatlakozót kellett beszereznem a bálázóhoz, de a bálázóba csak kettő pólus van bekötve. Az aljazatba pedig 5 kábelt lehet rákötni, 2+, 2-, és egy szerintem földelés. én csak egy+, meg egy- kötöttem rá, be is kapcsol szépen a bálázó, de amikor el akarom indítani a kötést az elején elkezdi játszani a dallamot, utána pedig sípol egyet, és minden elhallgat, de egy orsó, semmi meg sem mozdul a bálázón. Szerinted mi lehet a baja, miért csinálja ezt? Ja, és utólag leküldték a gépkönyvét, de erről nem írnak benne semmit.
Hova a fenébe bálázzák ezt a vizes cuccot?
Válasz #3541. hozzászólásra
szerintem sem fogsz madzaggal kötni ha betanultad meg megláttad a hálosakat
amugy az elektronikája ugyanaz mint a madzagosnál 3 állásu kapcsolo 2 érzékelövel meg egy ki be kapcsolo gomb ?
Válasz #3543. hozzászólásra
De esetleges javításkor a robbantott ábrák jól jöhetnek.
Válasz #3542. hozzászólásra
Köszi, de a 119-es alapján nem sok gyári alkatrészt fogok venni hozzá, mert méregdrága, és arról nem is beszélve, hogy asszem az egyetlen gyári dolog, amit vettem, az fog volt a felszedőbe, és a gyári előbb kitörött, mint a gránitos.
Válasz #3541. hozzászólásra
Szerkesztesz rá tartót. De úgyis elfogod felejeteni a madzagot, hálóval sokkal egyszerűbb, gördülékenyebb. Nem éri meg a macerát.
kverneland honlapjáról alkatrész katalógust biztosan tudsz letölteni, csak kicsit nehéz rátalálni. Kezelésit pedig nem tom, meg kell néznem, lehet nekem van hozzá.
Válasz #3540. hozzászólásra
Köszi! Nem, nincs hozzá semmilyen irományom. Csak tudnám már kipróbálni... Azt nem tudod, hogy lehetne megoldani, hogy egyszerre lehessen benne madzag, és háló is, hogy csak át kelljen kapcsolni, ha a másikkal akarok kötözni?
Válasz #3539. hozzászólásra
igen, csak az van rajta. Tedd kettesre. Úgy kb 2,5et teker rá ha jól rémlik. Tökélestes mindehez.
Van hozzá gépkönyved? alkatrsézkatalógusod?
Válasz #3537. hozzászólásra
Szia! Olyan kérdésem lenne, hogy a bálázón a háló mennyiséget csak a külső dobozon levő Bind 1-2-3 kapcsolóval lehet szabályozni? Itt még csak az sincs mint a madzagnál, hogy minél gyorsabban tekerem kötés közben a bálát, annál többet rak rá, mivel ezt nem időre méri, hanem a behúzóhenger fordulatát számolja egy mágnesérzékelő.
Válasz #3537. hozzászólásra
Mail ment!
Válasz #3536. hozzászólásra
nem értem a kérdést, de semmi lyenjellegű problémám nem volt vele. (meg másmilyen se). Nyerset nem szereti, képes visszahordani a rotor a nyers anyagot a "fésű fogak" között amik arra hivatottak szolgálni hogy a rotor ne hordja vissza az anyagot. És kibaxottul bebírja oda tömni, míg végük megfogja a rotort és akkor egy óra kipiszkálni belőle. 2x csinált ilyet nekem elmúlt szezonban. Egyszer mikor korán mentem ki bálázni és nagy volt a harmat. Meg 1x mikor jött az eső és próbáltam előtte benyomni a nyersebben. De ez nem szeletelős, a szeletelősnek elvileg vinnie kellene a nyerset is. Sőt, ismerős nagygazda 124essel bálázott rengeteget zölden csomagolásra és sose volt vele semmi baj. A 124-tudtammal szerkezetileg szinte ugyanaz mint a 122csak több az elektronika rajta, komfortosabb. Ha nem titok írd már meg privátban mennyi ér sikerült megvenni.
Válasz #3534. hozzászólásra
Igen, azt! De a tiéden is annyival gyorsabban tekeri a rotort, mint magát a bálát?
Válasz #3531. hozzászólásra
olyan van nekem is csak én sose próbáltam a madzag kötést. Nem is volt vele baj sohase.
Válasz #3533. hozzászólásra
kétkatásat?
Válasz #3531. hozzászólásra
Te... Ne ijesztgessél engem, most vettem egy rotoros 122-t, csak még nem hozták le, még nem tudtam kipróbálni!
Válasz #3531. hozzászólásra
Te... Ne ijesztgessél engem, most vettem egy rotoros 122-t, csak még nem hozták le, még nem tudtam kipróbálni!
ma ahonnan hoztunk egy rz 3 as zuzot volt egy DF mp vagy mi a betüjele 122 es tehát mint a vicon és rotoros volt de csak madzagos és szidták mint a rongyot
azt mondták aza baj hogy lassan forgatja a bálát a rotor meg tul gyorsan forog és összegyüri rajta a madzagot ......
de szerintem ott volt valami gányolás elözö gazdánál a hajtóműhöz lehet rossz áttételü fogaskereket rakott mert hát ilyen nem létezik hogy olyan lassan hajtja hogy a legsürübb madzag kötésen is 10 sor madzagot tegyen a bálára de azt mondták van a a közelbe egy vicon hálós is annak is baja van .... hát mondom érdekes rosszat én még igy nem halottam megnézni meg nem volt idö ....
Válasz #3527. hozzászólásra
Mennyi pénzed van rá? A deutz-fahr pontosan melyik tipus?
Válasz #3527. hozzászólásra
A Deutz Fahr ugyan az, mint a Vicon, tehát nézd meg, mit írnak a Viconokról!
Válasz #3527. hozzászólásra
én csak azt tudom neked mondani,minnél szélesebb a rendfelszedője,annál jobb....
Sziasztok!
Körbálázó vásárlása előtt állok. Kinéztem magamnak egy két madzaggal kötő Deutz Fahr hengeres körbálázót, ami 120x150-es bálat készít, 160-as beszedővel. Mi a véleményetek róla?
Ezen kívül találtam még egy Welgert és egy Class-t is, ami tetszik. Mindkettő hasonló az elsőhöz, abban különböznek, hogy egy madzaggal kötnek, és 110-es a beszedőjük.
Nekem a Deutz Fahr tetszik legjobban, de mivel tanácstalan vagyok, kíváncsi vagyok a véleményetekre, tapasztalataitokra, hogy melyik érné meg legjobban a három közül.
Válaszotokat előre is köszönöm!
Válasz #3525. hozzászólásra
Fix vagy változókamrás?
(anno én is nézegettem a mascarokat, de haver engem simán lebeszélt. bár annyit azért hozzátett hesstontól azért jobb)
Válasz #3524. hozzászólásra
De olasz! Na jó ez csak egy lehetőség volt 6eves pajtaban alt kb500-1000 Bála van benne! Mennyit érhet? Persze ha sok a gond akkor semmit!
Válasz #3520. hozzászólásra
Cimborámnak volt, újonnan vette, pár évet lehúzott vele, de voltak vele gondok már az első évben is.
Ha gondolod dobj egy emailt megadom a számát és majd elmondja.
Amúgy meg nem olasz gép?
Válasz #3522. hozzászólásra
Nem csodálom!
Válasz #3519. hozzászólásra
ezt meg visszavitte a gazdája meggondolta magát
Válasz #3520. hozzászólásra
hanyag lengyel minöség mindig lesz vele baj ..... a környéken nincs is csak 1 ha jol tudom de a szezont végig állja .... és az ára is ott van mint más normális bálázoé
Válasz #3515. hozzászólásra
Válasz #3517. hozzászólásra
http://hg.axial.hu/korbalazo/vicon-rf-121-5460-13.html/hu
Válasz #3517. hozzászólásra
Felhívtad?
Válasz #3516. hozzászólásra
amit belinkeltél már azt is elvitték .....
Válasz #3514. hozzászólásra
2 v.2.5-et kapott, de a madzagosat (300db) 5 sor magas piramisba aktam szabad ég alá, és egy kicsit nem lapult meg, a közepében lévő bálákra rá lehet fogni, hogy tető alatt volt. A hálós bezzeg úgy beázott, hogy alig maradt benne jó.
Mascar? Tud valaki valamit?
Válasz #3511. hozzászólásra
szétbomlott hálos bálának az oka hogy kevés rajta a hálo ha 3 soron át tekred nincs azaz isten ami szétrobbantja volt olyan bála is amit pakoltam hogy 1,5 kör volt rajta de hát abbol sok szét ment pakolás közbe
Válasz #3503. hozzászólásra
Ott csak olyan gépek vannak amik csillognak, de műszakilag erősen hagynak kívánnivalót maguk után.
A szalmabálák szétdurrogásának oka van. Idén kb 600at csináltam szalmából saját részre, 2-3 darab repedt meg a kazalban.
Cimborámnak is csináltam amiket úgy hordott be hogy hosszú bökővel a traki hátuljával megrakta a kocsit, otthon meg kézzel lelöködte őket, egy sem durrant el 180ból, és még most is formás a kazal, nem esett össze, tehát tömör bálák voltak. De felénk elég sok kazal van még a földek szélén, ott sem látni sok elrepedt bálát.
Válasz #3510. hozzászólásra
Ezt még lehet, hogy érdemes megnézniEzt