Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak651 FtBenzin árak635 FtEUR410.17 FtUSD396.2 FtCHF435.92 FtGBP487.57 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Sk Laci #617. hozzászólásáraHa németben tényleg annyi lenne az ára, akkor ők is itt vennék meg a gépet.
A 3 év vagy 3000üóra gari magáért beszél, de valamelyik külföldi oldalon olvastam 5 év garit, igaz a részleteket nem figyeltem.
Válasz szanberg #614. hozzászólására73 000 eurós ár az barátságos, de a 150 711 euró az már nagyon túlhajtott. Meglehet, hogy a német megengedheti magának anyiért, mert a felvásárlási árak jóval magasabak, a támogatás is van ahol a duplája a miénknek, és még kitudja milyen rejtet támogatásaik vannak, meg különbözü projektek.
Ez a 3 év garancia az nagyon jó. Csak azt nem értem a JD miért nem adja meg legaláb a 2 év garanciát a traktorra, miért kell beszarosodotan csak 1 év garait adni? Ha már anyira verük a mellüket, milyen jó traktorok, akor nyugodt szívvel megadhatnák a 2 év teljeskörü garanciát. Zetor meg tudja adni a 2 év garit, a JD meg nem.
Válasz Sk Laci #613. hozzászólására73ezer 150lovas 50-es váltós, 30sebességes, fronthidrós, front súlyos mindene rúgóztatott, 8,5 tonnás traktorért manapság átlagos.
Meg aztán 3év 3000óra teljes gyári garancia is van.
Válasz VMisi #611. hozzászólásáraÖrülök neki!
Én csak a száraz adatokból, a 135Gx-ből asszociáltam, hogy jó lesz, illetve bíztam Pistabátyádban. Az azért már egy más kategória, a Gx-el is jól jártál volna csak azért az ehhez képest elég puritán szerkezet, rúgózása kiváló, ügyes szerethető, csak magadnak ha már új vevődött a komolyabb felszereltséget meg kellett lépni!
Hosszabb távú terveim között az van, hogy az mtz-k helyett egy rakodós M5.111-es fog kelleni, ez lesz leg hamarabb ha minden jól megy, valamint egy M7.172-est a varió váltóval fullosan, 8 ápoló ikerkerék garnitúrával sávművelős vetőgépes sorművelős szerkezetnek, front iXtra nitrosol tartály és adagoló rendszerrel, hátul meg egy paralell csukású Optima SX e-driveos 8 soros szemenkéntivel, a traki saját Tellus rendszerével, mellé pedig a Trimble monitor a RTK-hoz persze.
Összességében tetszik, főleg a kényelem. A rug. híd és fülke tényleg nagyon jó, de nagyon sokat javult ez még azzal, hogy az ülésbe betettem utólag az oldalirányú rugózást. Nagyon tetszik, hogy nem csak bal oldalon van irányváltó, hanem jobb oldalt a karon is amin többek között a EHR emelő-süllyesző gomb is van. Ezt csinálhatták volna 3 állásúra, mert leengedés közben nem lehet megállítani csak felemelni újra, de ez pici dolog. Ami kicsit kétélű ebben, ahogy megnyomom a leengedő gombot a rossz talajon, akkor közben könnyen tudok ráadni egy powert akarva vagy akaratlanul.
Nem 1700-es fordulaton megy 50-nel hanem 1900-en ami így jobb is, mert ott a legnagyobb a nyomatéka. Max 53-at megy 2000-en.
Fogyasztásban a búza hengerezésnél meglepően jól fogyasztott a nagy öntömegéhez képest, de a kombinátorozásnál sem evett többet mint a valtra. Ha kapna egy szélesebbet akkor ez gondolom még csökkenne is.
Ami még tetszene, ha kicsivel több adatot is tudna mutatni egyszerre a kijelzője.
Válasz Mfpisti #606. hozzászólásáraés mikor állatok közé kell bemenni legelőn, karámba, micsoda kínlódás, hány ki és beszállás, mire bezsilipeled magad, huhhh de régóta nézegetem azt a videót...
a bal kezem odaadnám érte...
Válasz *** HM *** #603. hozzászólásáraElméletileg 100m, de ez sok, inkább a biztonságos kapcsolat szempontjából jó.
Csak mászó fokozatban működik, azaz max 2,5km/h. Ennél nagyobb sebesség nagyban növelné a baleset veszélyességet.
Válasz *** HM *** #601. hozzászólásáraElvileg az M5001Narrow, és M5001-hez lett fejlesztve. Gyakorlatilag viszont bármelyikbe tudjuk építeni.
.....csak laposvas kérdése az egész......
Sok M7 est látok külföldön, amit kevés üzemórával árulnak. Jó hogy friss technika, de valahogy JD, Case a piaci arányukhoz képest jóval kevesebb van kevés üzemórával. Szerintetek miért van ez? 1000 üzemórával meg alatta eladni ilyen gépet eléggé bukó. Ekkora csalódás lenne azoknak a gazdiknak?
Válasz Dns8 #596. hozzászólásáraNa akkor 1 japán ellenőrrel már kevesebb van a világon..Más kérdés,mikor átváltottál 75 centis sortávra,hogy alakultak a termés átlagok kukoricánál ??
Ours did that. It had an oval shaped cylinder on number 4. Our dealership told our neighbor (who bought our sister tractor) to just blow it up. Kubota stood behind it and replaced our motors. Apparently their quality control dropped the ball.
Válasz Dns8 #590. hozzászólásáraHidegbe, ha elindítod az adblue-s traktort akkor dob ilyen szép fehér füstöt, de ennek más a baja, nem egészséges a hangja
Van egy ütött kopott Super zetorom,Merci 408 teherautó motor van bele rakva,olyan 2700 fordulhat,na azzal is már 50-net mentem,menne még simán csak a halál félelem.
Válasz határjáró #581. hozzászólásáraNem divat kérdése. A 70 annak jó ahol kissebb traktorok munkagépek járnak a sorok között ma már a 75 is visítva jó mert egy komoly permetező nyomtávát nem tudod 160 cm nél kissebbre venni a vetőgépes traktor ugyanaz a mese.
de amúgy mindegy is ,mert mint írtam az 5455-ös az is elfért a sorban, 2009-től azzal fújtunk mindig mindent, ez meg beforgatva keskenyebb egy kicsit és még belül is maradt hely annyi, hogy nem tapadt be ősszel.
1327 hozzászólás
Válasz lac* #623. hozzászólásáraIgen, 3 év gyári.
Válasz bandigh #625. hozzászólásáraMisinek 13 is mehetett vóna mi...
Válasz VMisi #621. hozzászólásáraTudják h melyik márka mennyit szokott menni egy év alatt
Válasz lac* #623. hozzászólására3év
Válasz VMisi #618. hozzászólására3 év teljeskörű a gari? Mert halottam már 1+2 évet is, ami azért nem ugyanaz.
Válasz VMisi #619. hozzászólásáraNagygép az versatile lesz persze
Válasz szanberg #620. hozzászólásáraIsmerik a terméküket!
Válasz Sk Laci #617. hozzászólásáraNem bíznak a minőségbe
Válasz szanberg #612. hozzászólásáraDe ezek csak az új versi-kubu nagygép után jönnek ugye?
Válasz Sk Laci #617. hozzászólásáraHa németben tényleg annyi lenne az ára, akkor ők is itt vennék meg a gépet.
A 3 év vagy 3000üóra gari magáért beszél, de valamelyik külföldi oldalon olvastam 5 év garit, igaz a részleteket nem figyeltem.
Válasz szanberg #614. hozzászólására73 000 eurós ár az barátságos, de a 150 711 euró az már nagyon túlhajtott. Meglehet, hogy a német megengedheti magának anyiért, mert a felvásárlási árak jóval magasabak, a támogatás is van ahol a duplája a miénknek, és még kitudja milyen rejtet támogatásaik vannak, meg különbözü projektek.
Ez a 3 év garancia az nagyon jó. Csak azt nem értem a JD miért nem adja meg legaláb a 2 év garanciát a traktorra, miért kell beszarosodotan csak 1 év garait adni? Ha már anyira verük a mellüket, milyen jó traktorok, akor nyugodt szívvel megadhatnák a 2 év teljeskörü garanciát. Zetor meg tudja adni a 2 év garit, a JD meg nem.
Na király.
Már csak a narancsot kell átfújni a pajtában...
Oszt 3év alatt milyen hibák jönnek ki???
Válasz szanberg #614. hozzászólására“150k € -tól”
Válasz Sk Laci #613. hozzászólására73ezer 150lovas 50-es váltós, 30sebességes, fronthidrós, front súlyos mindene rúgóztatott, 8,5 tonnás traktorért manapság átlagos.
Meg aztán 3év 3000óra teljes gyári garancia is van.
Válasz VMisi #611. hozzászólásáraAz a német listaár piszokul sok
Válasz VMisi #611. hozzászólásáraÖrülök neki!
Én csak a száraz adatokból, a 135Gx-ből asszociáltam, hogy jó lesz, illetve bíztam Pistabátyádban. Az azért már egy más kategória, a Gx-el is jól jártál volna csak azért az ehhez képest elég puritán szerkezet, rúgózása kiváló, ügyes szerethető, csak magadnak ha már új vevődött a komolyabb felszereltséget meg kellett lépni!
Hosszabb távú terveim között az van, hogy az mtz-k helyett egy rakodós M5.111-es fog kelleni, ez lesz leg hamarabb ha minden jól megy, valamint egy M7.172-est a varió váltóval fullosan, 8 ápoló ikerkerék garnitúrával sávművelős vetőgépes sorművelős szerkezetnek, front iXtra nitrosol tartály és adagoló rendszerrel, hátul meg egy paralell csukású Optima SX e-driveos 8 soros szemenkéntivel, a traki saját Tellus rendszerével, mellé pedig a Trimble monitor a RTK-hoz persze.
Semmi extra
Szanberg: Még nem sok a tapasztalat, majd aratás után jön el a haddelhadd. Ez elég jól leírja előnyét-hátrányát:
https://gepmax.hu/hir/elso-talalkozas-kubota-m7172-premium
Összességében tetszik, főleg a kényelem. A rug. híd és fülke tényleg nagyon jó, de nagyon sokat javult ez még azzal, hogy az ülésbe betettem utólag az oldalirányú rugózást. Nagyon tetszik, hogy nem csak bal oldalon van irányváltó, hanem jobb oldalt a karon is amin többek között a EHR emelő-süllyesző gomb is van. Ezt csinálhatták volna 3 állásúra, mert leengedés közben nem lehet megállítani csak felemelni újra, de ez pici dolog. Ami kicsit kétélű ebben, ahogy megnyomom a leengedő gombot a rossz talajon, akkor közben könnyen tudok ráadni egy powert akarva vagy akaratlanul.
Nem 1700-es fordulaton megy 50-nel hanem 1900-en ami így jobb is, mert ott a legnagyobb a nyomatéka. Max 53-at megy 2000-en.
Fogyasztásban a búza hengerezésnél meglepően jól fogyasztott a nagy öntömegéhez képest, de a kombinátorozásnál sem evett többet mint a valtra. Ha kapna egy szélesebbet akkor ez gondolom még csökkenne is.
Ami még tetszene, ha kicsivel több adatot is tudna mutatni egyszerre a kijelzője.
Válasz csoppika #609. hozzászólásáraAzt nem lehet tudni....
Itt van magyarul:
Kubota Bühler együttműködés
Válasz Mfpisti #608. hozzászólásáraMost partnerek... Szerinted mikor veszi meg?
https://www.profi.co.uk/news/kubota-partners-versatile-big-horsepower
Válasz Mfpisti #606. hozzászólásáraés mikor állatok közé kell bemenni legelőn, karámba, micsoda kínlódás, hány ki és beszállás, mire bezsilipeled magad, huhhh de régóta nézegetem azt a videót...
a bal kezem odaadnám érte...
Válasz szántó #605. hozzászólására.....meg minusz egy ember!
Válasz *** HM *** #603. hozzászólásáraMeggy rázogépet üzemeltetnek vele, könnyebben rá álnak vele a fákra, kivülröl irányitva a trakit.
Válasz *** HM *** #603. hozzászólásáraElméletileg 100m, de ez sok, inkább a biztonságos kapcsolat szempontjából jó.
Csak mászó fokozatban működik, azaz max 2,5km/h. Ennél nagyobb sebesség nagyban növelné a baleset veszélyességet.
Válasz Mfpisti #602. hozzászólásáraMilyen a 6otávolsága?
Oszt milyen gyorsan lehet vele játszani?
Válasz *** HM *** #601. hozzászólásáraElvileg az M5001Narrow, és M5001-hez lett fejlesztve. Gyakorlatilag viszont bármelyikbe tudjuk építeni.
.....csak laposvas kérdése az egész......
Ez a távirányító melyikekhez passzintható?
Válasz djohn #599. hozzászólásáraBérgépek. Ha vissza számolsz a sacc eredeti árból kb. 7.000.-, 9.000.- ezer Ft/üzemórából, akkor kijön a matek.
Sok M7 est látok külföldön, amit kevés üzemórával árulnak. Jó hogy friss technika, de valahogy JD, Case a piaci arányukhoz képest jóval kevesebb van kevés üzemórával. Szerintetek miért van ez? 1000 üzemórával meg alatta eladni ilyen gépet eléggé bukó. Ekkora csalódás lenne azoknak a gazdiknak?
Válasz mtz1221 #597. hozzászólásáraSemmit se változik.
Válasz Dns8 #596. hozzászólásáraNa akkor 1 japán ellenőrrel már kevesebb van a világon..Más kérdés,mikor átváltottál 75 centis sortávra,hogy alakultak a termés átlagok kukoricánál ??
Válasz mtz1221 #595. hozzászólásáraOválisra lett gyártva átcsúszott a minőségellenőrzésen. Kapott új motort már nem füstöl.
Válasz Dns8 #592. hozzászólásáraNem mindenki tud angolul.Mi lett a 4.hengerrel,hogy/mikor lett ovális ??
Válasz Dns8 #592. hozzászólásáraKommenteket nem is figyeltem, csak videót...
Válasz Dns8 #592. hozzászólásáraSajnos hülyeség ellen nincs gyógyszer!
Válasz horesz #591. hozzászólásáraKommentben a megoldás .
Ours did that. It had an oval shaped cylinder on number 4. Our dealership told our neighbor (who bought our sister tractor) to just blow it up. Kubota stood behind it and replaced our motors. Apparently their quality control dropped the ball.
Válasz Dns8 #590. hozzászólásáraHidegbe, ha elindítod az adblue-s traktort akkor dob ilyen szép fehér füstöt, de ennek más a baja, nem egészséges a hangja
Válasz szanberg #589. hozzászólásáraAdbluenak mi köze hozzá?
Válasz Dns8 #588. hozzászólásáraEz lehet, hogy nem egészséges?
vagy csak az adblue miatt csinál ilyet
Füsti
Válasz moll1983 #585. hozzászólására
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1930860717032658&id=1114042628714475
Van egy ütött kopott Super zetorom,Merci 408 teherautó motor van bele rakva,olyan 2700 fordulhat,na azzal is már 50-net mentem,menne még simán csak a halál félelem.
Válasz VMisi #583. hozzászólásáraHa így megy a rotációs kapa, hogy megy a traktor?
Válasz határjáró #581. hozzászólásáraNem divat kérdése. A 70 annak jó ahol kissebb traktorok munkagépek járnak a sorok között ma már a 75 is visítva jó mert egy komoly permetező nyomtávát nem tudod 160 cm nél kissebbre venni a vetőgépes traktor ugyanaz a mese.
Válasz szanberg #579. hozzászólásáraMiért nem divat már?
Válasz határjáró #578. hozzászólásáraDns kolléga még románban sem 70-re vet...
Válasz apuci #577. hozzászólásáraŐ is így vet, a 70cm már nem annyira divat, talán még az spc hazájában ittottamott…
de amúgy mindegy is ,mert mint írtam az 5455-ös az is elfért a sorban, 2009-től azzal fújtunk mindig mindent, ez meg beforgatva keskenyebb egy kicsit és még belül is maradt hely annyi, hogy nem tapadt be ősszel.
Válasz apuci #577. hozzászólásáraIgy van, pl Romániában mindenki 70 cm-re vet.