Hirdetés
Fórum
- Robotkormány új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- Búza termény felvásárlási árak új
- Szőlő felvásárlási árak új
- Munkabérek a mezőgazdaságban új
- Claas Lexion vélemények új
- MTZ 1221 traktor új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Hidraulika, hidromotor új
1327 hozzászólás
Válasz szanberg #1269. hozzászólásáraFizesd meg jobban az embereket, rögtön 20 liter lesz a fogyasztás.
Válasz Bárány #1266. hozzászólásáraMotor blokkra van írva a 145 LE.Keréken 135-öt tudtam.
Válasz szanberg #1255. hozzászólásáraKértem árat a JD-re 6140m és a Kubota 7133 ha jól írtam a jelölést, ezért tudom. JD odaadták volna első karokkal 81-82 000 euróért, a 7133 Kubotát meg 86 000 euróért ami az udvaron állt, de a megrendelésnél több lett volna, közel 100 000 euró. A JD 6140m-nél mindene erősebb akár a 6155m-en, csak 4 hengeres motorral van szerelve.
Ěs amikor rákérdeztem a 6 sorozatú 130-as Kubotára az is a 100 000 euró alját súrolta.
De hogy én egy 4 hengeres 130-140 lovas traktorért ennyi pénzt nem adok, az az egy biztos!!!
Eszetlenül elszaladtak az árak.
Ugyan úgy kérdeztem a 140 lovas Valtra N sorozatoz, hát az 100 000 euró pluszz+++++ .
Válasz GREVEN #1273. hozzászólásárajó gumikon van a 7810, ráadásul 710-600 buci kerekezéssel...
Válasz Bobo77 #1270. hozzászólásáraAlmát almával szokás igen. Isten se tudja hány 10 ezer lehet mondjuk a jd-be, kopottabb gumizás, 20-30 ló minusz már.
Válasz Bobo77 #1270. hozzászólásáraViccet félretéve egyre jobban tetszenek a Kubuk is!
Válasz Bobo77 #1270. hozzászólásáraOkés, csak az 175 lovas 8100 köbcentis valamikori igazi 6hengeres erőgép, amiben bár 18.000 óra van de 16.000-nél kapott gyári komplett kalodás új motort, szóval egy bejáratott újszerű traktorról beszélünk.
Ezzel szemben a 150-es kubu egy kisebb univerzálisabb használatra szánt széria 4 hengerrel 6130 köbcentivel, szóval azért szerintem ez szép teljesítmény. Nh-nál pl ha 150 lovat írnak a gépre akkor az 100-at tud kb, itt ezek is mutatják, hogy a valós vagy az közeli számokat rakják a levonóra.
Válasz szanberg #1256. hozzászólásáraMég szerencse hogy egy lassan 25 éves 7810 es JD t el tud verni….. Ezért király a JD!
Válasz GREVEN #1267. hozzászólásáraMost lazítunk a 936-ossal, 5 késsel.
6kmh-val stabilan(viszi éppen 7-el de kifeszítve mint a fene), szintén 45-50cm mélység. 28 l/ha tankolástól tankolásig. Kisebb géppel nem lehetne csak 3 késsel dolgozni itt most.
Válasz GREVEN #1267. hozzászólásáraNálatok nincsen kötött föld, azt azért tudd.
Egyébként meg az az Mf széria nagyon is jó gépezet volt, ez is tény.
Válasz szanberg #1244. hozzászólásáraAkkor a mi 6485-ösünk az isten császár.
6 óra alatt 10 hektárt felkarmol 5 késsel 45-50 cm között, ugyan ugy hektáronkénti 18 literrel.
És jelen pillanatban az csak 160 lovat tud.
Válasz barazdabetyar. #1265. hozzászólásáraJD 6820: max. 147 LE (ECE R24)
Válasz szanberg #1261. hozzászólásáraNálam meg azt a grúbert amit előzőleg a 160 LE MF8140-el,utána a JD 4650-el húztam,most ugyan úgy viszi a 135 LE-s JD 6820-as.
Válasz szanberg #1262. hozzászólásárabiztos jó lehet, ha kint lesznek farmer expon akkor ránézek.
Válasz szanberg #1262. hozzászólásáraNagyon tetszik nekem az m6 és m7-es széria is.
De szavamra: elvennék a földjeidet, akkor is kiválóan megélnél gépértékesítőként pl.
Válasz horvath.agro #1259. hozzászólására1530 köbcentis egy hengere neki, míg egy 9 literes JD motornak 1500-sincs egészen mert nyilván nem pont 9000 hanem valamivel kevesebb.
FPT-ben meg 1115 köbcenti egy henger, mármint a steyredben pl.
Ami még furcsa és aranyos egyben, hogy ez a kubota motor olyan finom járású, hogy a 100 forintos élire állítva nem dűl el a szelepfedélen!
Válasz barazdabetyar. #1260. hozzászólásáraIgen. Így volt a teszt szervezve direkt.
Akkor 6830 premium fokozatmentessel is lazítottak ugyanott másnap, az elég jól fogyasztott, 6 decivel evett csak többet hektáronként a kubotától, egy műszakban 7,4 hektárt csinált meg, amaz 6 óra alatt 7,8-at.
A 7810-es többet evett, majd azt is megkérdezem az hogy jött ki pontosan.
Válasz szanberg #1256. hozzászólásáraUgyan abban a táblába verte meg a jd-t?És egy napon?
Válasz szanberg #1256. hozzászólásáravégülis nagy ccm nagy hengerek, az majdnem 6 kisebb, ha így nézzük akkor jó ez valóban.
nekem nem fura hogy alacsony fordulaton dolgozok, a cvt 1200-1600 között dolgozik ez nem újdonság amúgy.
Válasz mtz1221 #1257. hozzászólásáraOff-30%-50%-100%
Ilyen fokozatai vannak,állítod ahogy teccik.
Nekem nagyon bejött,a nagy 8700-as Mf-ben van még ilyen.
Válasz szanberg #1253. hozzászólásáraOk értem. 50km óránál kell a hagyományos kormány, földön 10+km/h-nál nem fog ledobni az útról.
Akkor meg tényleg fasza egy dolog lehet.
Válasz horvath.agro #1247. hozzászólásáraMondom,hogy megverte lazítóval a 8000köbcis 7810-es jd-t!!!
Ez nem a tingli tangli kategória...
A 313 lovas Terrusban 6700ccm van, itt meg fele akkora lovakra 6130.
Vagy a 828fendt 6000 CCM.
Ez a nagy 4hengeres kubota motor olyan nyomatékos, hogy alapjáraton húzza a vasat a földben.
Válasz Sk Laci #1245. hozzászólásáraLaci! Az a 6140m az nem egy kategória ezekkel a traktorokkal! Ez mindenében több, plussz 5év teljeskörű gyári garancia. A prémium az az R-es társa,a standard az m-esé ha felszereltséget nézünk, de mégsem!
Kérj árat jd-re 50eco váltóval, fronthidróval, természetesen rugózott mindene, akkor ez a változtatható áttételű kormányzás, akkor az a restart funkció is legyen benne,amivel fékpedál nyomással megáll a traki, azt felengedve pedig indul magától. Bálázni rakodózni valami fantasztikus dolgok ezek,de sok másutt is.
Az a helyzet ezt nem is kapod meg jd-ben, illetve ha igen,akkor az durván sokkal drágább lesz.
31mft a 153-as standard, és 41mft a 173-as prémium kivitel. A kisebbik 170 lovas a nagyobb az 175 plafon terhelésen.
Az m7.133 az 150 le, az még huszon millával kezdődik.
Finom,kezes csendes komfortos gép, bele szerettem!!! A kisebbek puritán mivolta itt már nem olyan.
Válasz Lackó #1252. hozzászólásáraOtt a pont. Azért kíváncsi leszek, hogy a következő m6-os sorozatban lesz-e fokozatmentes változat.
Válasz mtz1221 #1246. hozzászólásáraSimán dolgozni vele, tök jó, főleg forgolódós táblán.de rakodózni a legjobb biztosan.
Van KVT fokozatmentes váltó jelenleg is.
Válasz Praetor #1250. hozzászólásáraNem teljesen, a "sima" Premium power shift-es, a Premium KVT a fokozatmentes
Válasz horvath.agro #1248. hozzászólásáraVan fokozatmentes, asszem ZF váltóval, M7.153 Premium KVT
Válasz horvath.agro #1248. hozzászólásáraA prémium változat azzal van szerelve.
Válasz horvath.agro #1247. hozzászólásáraJó hülyék lehettek a nagy föld munkagép gyártók is hogy sokba a 6-8-10000 köb ös 4 hengeres motorokat rakták, év tizedeken át.
Válasz horvath.agro #1247. hozzászólásáraviszont második, kisegító traktornak tingli tangli munkákra az m7153 is mocskos jó lehet, ha lesz fokozatmentes váltóval.
Válasz szanberg #1244. hozzászólásárabiztos hogy jók a kuboták, súlyuk van, de a 6 henger talajmunkában kell. ha lesz normális 6 hengeres motor, normális fokozatmentes váltó, simán megnézném a nagy helyett de csak 200 ló felett.
amíg ezek hiányoznak addig nekem nincs jobb a steyremnél.
Válasz szanberg #1244. hozzászólásáraHol tudod használni azt a kormányt 100 %-ra állítva ??? Vagy táblavégen átváltod utána meg vissza ???
Válasz szanberg #1244. hozzászólásáraAz árát is tudod?
Nem tudom Magyarországon olcsóbb e, mint Szlovákiában, de Szlovákiában drágább lett a 7133 /vagy hogyan van jelőlve a 7-es sorozatú 130 lovas Kubota/, mint a 6140m JD.
Számomra így már nem is annyira vonzó a Kubota.
A minap JdLipi kollégánknél demózták az M7-es Kubotát.
M7.153-as power váltós standard gép volt, semmi fronthidró vagy nagy orrsúly.
Így 85q a traktor mérlegen mérve, illetve 150, szállításban pedig 170 le a teljesítménye.
6órán keresztül húztak vele egy 3 késes Kverneland talajlazítót, ez idő alatt 141 liter naftát evett meg, 7,8 hektárt húzott be vele.
Ami a komoly, hogy 7810-es JD-vel húzták ezt előtte és bizony a kubu legalább úgy viszi, hanem jobban. Semmi kaparás vagy rugdoskodás, az ereje pedig megvan neki, hiába befolytott újfajta euro6 lófax akármi környezetvédelmi osztályba sorolt vas. Nyomaték rugalmassága
űber alles, alapjáraton képes húzni az eszközt. 4 hengeres, de 6100+ köbcentis a motor benne és ami személy szerint nagyon teccik benne, hogy egy személyautó méretű kis turbócska van rajta mindössze, magyarul nem egy túltöltött motor. Nagy blokk kis turbó, nem pedig fordítva. Ráadásul semmi geometria vagy akármi rajta, egy hagyományos klasszikus minden kacat nélküli egyszerű feltöltőt raktak rá oszt jónapot. Érdekes, minden ilyen úri huncutság nélkül is nyomatékosabb rugalmasabb mint az összes többi traktor.
Szóval jó gép lesz ez, nagyon érdemes futni benne köröket! A változtatható áttételű kormányzás az mindent visz, 3 fokozata van, meg persze kikapcsolva olyan mint egy normális traktor, de 100%-ra állítva egy kört kell tekerni mindössze a kormánykeréken és végállásba ütközik kint a kerék, irtó jól manőverezhető ez. 50 eco váltó, rugózott híd rugózott fülke, a prémium modellekben pedig egy hatalmas nagy monitor benne, full karfás escv-s, teljesen nyugati szinvonalú amolyan "fendtes" felszereltségű a vas.
650-540 széles gumizással, de 710-600-al is kérhető (én biztos, hogy azzal kérném)
Aki gondolkozik hasonlóban, fusson egy kört, nézze meg mert élőben kipróbálva jobban teccik mint a katalógus adatok, képek vagy videókból kinézve.
Válasz Sk Laci #1242. hozzászólásárajó a megítélés, korábban lehetett is olvasni róla, hogy az lesz.
Válasz Borosta #1241. hozzászólásáraYoutube videók szerint, valamilyen Kubota szinekre festett Wersatilenek nézem, az öreg NH-Ford G széria felujított változata lehet. De pontosabb adatok hiányában téves lehet a megitélés.
Válasz Sk Laci #1240. hozzászólásáraJövőre. Legalább is ilyesmit sutyorog az üzletkötő. Most a 6-os érkezik.
Tud valaki valami közelebbit a Kubota 8-191 vagy 8-211 traktorokról? Valami tehnikai adatok, árak, esetleg árulják a hazai forgalmazók?
Válasz VMisi #1237. hozzászólásáraLesz az már hamarabb is nyugi!
Mindenes traktornak kellene, szemenkénti vetés, zöldsor munkából bármi, nagyobb pótkocsi, henger, tavasszal kombi, sorköz művelés, injektálás, szippantó.....
Ha össze jönne akkor rtk benne, sávművelés tavaszi fázisait, sávfrissítést csinálni, így nem kéne ápoló iker a nagyobb gépre, mert ez sorközt jár.
Ősszel szolgáltatásban a kisebb táblák szántása, vagy ha olyan van mint tavaly ősszel akkor sajátot is ezekből...
Igazából az 5455 helyébe kéne, hogy méretében maradjon az a kategória csak az 1.5-szörös lovak meg rugózás meg Eco váltó meg....minden ilyen plusszt adjon nekünk. Ha összejönne, vennék egy 2.2-es noran grúbert is mögé, a sok apró táblán a nagygépet kidolgozná, illetve kiegészítené.
Válasz mtz1221 #1229. hozzászólására Nem ver itt senki senkit de mikor láttam a tavaszonazt a 20ha kajszi ültetvényt egy csomóban gondolkodtam hogy, vajon hány 1-2 hektáros kis ültetvényt csináltak volna abból a pénzből amit adtak támogatásként és ahogy vége az 5 évnek már csak kukorica van benne (igaz a kerítésen belül mert arra is futotta)
Válasz szanberg #1231. hozzászólásáraAzért figyelj, hogy ne az M6.143-ra pályázz, mert arra még várni kell 1-2 évet!
Mire használnátok ezt a gépet, milyen munkagépekkel?
Mitől tartasz a pályázatnál?
Válasz mtz1221 #1235. hozzászólásáraezért nem gondolkodtam a legkisebben
Válasz Gandhy #1234. hozzászólásáraAkkor ezért adják az 5 év garit. Inkább megveszed a nagyobbat mint hogy 5 évet várj, a szoftver felírásra.
Válasz bandigh #1233. hozzászólására4 ezer euro
Válasz szanberg #1231. hozzászólásáraA három modellben a vas ugyanaz, csak a motorvezérlés más? Árban mennyi van a 122/142 között?
Persze aki annyira nagy face, hogy csak a jd-be ül bele, az egy puritánabb, egyszerű embernek jobban elérhető és való gépet sosem fog semmibe nézni, dehát a világ már csak ilyen...
Elsőre a háttér miatt váltottunk kubura, a másodikat meg már eladta az első...
Én egy M6.143-ra szeretnék beadni pályázatot, de attól félek a sok előírt kötelező baxakodás miatt a végén már nem is annyira jó ez az egész mizéria....
Gépről annyit, hogy az m135gx utódja, de anyagában több vassal +1 tonna gép súllyal...plussz azok az elérhető felszereltségek amit leírtatok úgy, hogy alapból befér a sorba, az nekünk Magyarországon a leg univerzálisabb jó megoldás lesz!!!! Egyedülálló háttérrel és garanciával a piacon.
Szállításban az a +20 le is faxa lesz az Eco váltóval, igazából a 135gx-ből is csak ez utóbbi hiányzik, minden másban tökéletes, olyan lyukat tölt be a piacon amit más nem tud.
Válasz dnsv #1228. hozzászólásáraazért ez csak nem lehet akadály, nézd meg Lölőt, hogy megfiatalodott az új menyasszony mellett
Válasz Mihály #1227. hozzászólásáraVeri valaki a fejedet hogy belemeny, és azért legyen xy-nak eurója ????
Válasz Mihály #1227. hozzászólásáraSajnos ezt nem tudom. Én nem nézegetem a pályázatokat. Fiatalgazda pályázatot nézegettem év elején, de se fiatal nem vagyok, se gazda így elengedtem.