Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak651 FtBenzin árak635 FtEUR411.35 FtUSD399.52 FtCHF437.83 FtGBP488.76 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Legtöbb esetben MTZ-t kiváltani kell egy nyugati gép. Na erre lenne leg zsírabb a Kubu, csak árban ne lenne akkora nagy differencia.
Igaz egyszer leáldozik szergelynek is, mert abból is ha kifogynak a készletek utána csak adblue-s mtz-t lehetlesz venni, sokkal drágábban aztis meg szerintem a ruszi tyúkbelezésből kiindulva az egy utolsó betegágy semmirekellő fos lesz. Az MTZ addig jó míg két szál madzag van benne, addig páratlan és nincs is jobb arra amire való.
Válasz szanberg #70. hozzászólásáraKorábban már párszor leírtam, a jó traktor fogalma tág fogalom.
A szempontok közül egy lehet a megbízhatóság.
Egy kezelőnek azt jelenti: kényelmes, csöndes, magától megy, kétóránként megeteti a vezetőt, háromóránként lecumizza
Egy közgazdásznak: olcsó, nem eszik semmi gázolajat, lehetőleg a szerviz is forintba kerül.
Egy gépésznek: megbízható, közel van a szerviz, öt percen belül megvan az alkatrész, vagy fából kifaragható.
Egy agronómusnak: egy nap alatt megművel 6000 hektárt, minden munkagépet elhúz,kitakarja az eső elől a szántóföldet, télen pedig betakarja hóval a búzavetést.
Olyan amelyik minden kritérium szerint a legjobb, olyan gép nincs.
Válasz emcett #68. hozzászólásáraSzerintem ha nézzük ezt a 110-est mondjuk az az 5455-nek lenne a párja.
A ferga 5455-ös robosztusabb nagyobb nehezebb vasdarab, ez jobban is teccik benne, meg amúgy elég jó széria volt az bárki bármit is mond(ha bosch üzemanyag rendszer lenne rajtuk akkor numeró1!!!)
Szóval a kubu kisebbecske könyebbecske és bár fel lehet súlyozni biztosan 5tonnára a 110-est is, a ferga alapból annyi. Viszont a 8-as powershift váltója, a páratlanul fordulékony eleje meg ügyesebbé teszi a gépet ami ebben a kategóriába pont szükséges és lényeges. Van benne elektromos kézigáz amit a kisfergából hiányoltam mindigis, meg nagyobb a hidraulikája a kubunak, az is nagyon jó dolog.
Ha viszont egy árban van a kettő most két új gép esetében akkor hiába a megbízható japán technika, lehet a pirosat választanám, szóval ahogy írták is az árat szorítassátok bátyja a japóval lefelé ahogy csak lehet és akkor veszik majd mint a cukrot!!!
Válasz emcett #68. hozzászólásáraHa valaki képes kompromisszumot kötni mondjuk formatervezés szempontjából ( fülke belsőt tekintve 10-15 éves szinvonalat kap), és elegendő opciók szempontjából amit tud a gép, akkor jó választás lehet.
Ha pl. valakinek színes monitor szükséges, vagy gyenge a keze, és igényli az elektromos kiadószelepet, vagy 50km/h-s váltó kell, akkor nyilván nem választja a Kubotát.
Tehát nem lehet alternatívája az általad #53-as hozzászólásban korábban felsorolt márkáknak.
Aki egy JD tudására vágyik, nem fogja számításba venni a Kubotát, és ez így van jól!
Árokásó meg építőipari gépek között a kubota .... jól szuperál. Sőt a bobcatekben is kubu motorok vannak.
Egyik helyen egy hasonló masína nagyon régi és nagyon kivan nyírva. Hűtője szétbomolva széthajtogatva, nem megy át rajta a levegő.
Dolgoznak vele folyamatosan, annyi hogy naponta párszor megszorúl, 1órát hűl és mehet tovább. Ha nyakon öntik hideg vízzel azt sem bánja
Ha csak fele ennyire igénytelen strapabíró lesz a gép minden része akkor a piac legjobb traktorjai lesznek.
Mondom, ha jövőre símul a helyzet, szárító üzemel és dolgozik annyit amennyit tervezem, közben a kombájn finanszírozás alól kifut már, akkor egy vagy kettő 110-est már veszünk is.
csak harcold már ki a rúgózott hidat alájuk, a nélkül manapság nemszabad traktort venni
Válasz emcett #68. hozzászólásáraHa valakinek a megbízhatóság fontos szempont, akkor szerintem nagyon jó ár/érték arányban.
Más gyártmányokkal szerintem nem lehet összehasonlítani, mert nem egy kategória.
Gyönyörű traktorok vannak a piacon, művészi formákkal, személyautó minőségű fülkékkel, igazi űrtechnikával.
A Kubota másra törekszik. Annyit tud a traktor, amennyit okvetlenül kell, viszont azt jól. Megy előre-hátra, felemel-leenged, kész. Nincsenek ( gagyi ) beszállítók. Viszont 8 sebességes a powershift, és van Bi-Speed, meg nagy literteljesítményű hidraulika rendszer.
A GX a jelenleg futó legbonyolultabb széria, és a teljes kapcsolási rajz megvan egy A3-as lapon.
Nincsenek cikkszám változások, tehát amikor az első traktor lejön a szalagról, akkor kész van, nem kell módosítani.
Üzembiztosságot tekintve, eddigi tapasztalatok alapján teljesen más dimenzió, nyilván ez az egyszerűségnek, (szándékosan sem lehet túl opcionálni) és a beszállítók hiányának is köszönhető.
Mások a tervezési elvek, teljesen más műszaki megoldásokkal, szinte újra kellett tanulni a szakmát.
Válasz Mfpisti #65. hozzászólásáraAzért az 5-5,5 ezer üzemóra már utalást fog tenni a gépek minőségére!
Nembeszélve az állattenyéstésesekről.
Elmondásod szerint jók az eddigi tapasztalatok.
Válasz lala1 #64. hozzászólásáraMost az egy éves gépekben 1000-1100 üzemóra van.
Általában ez a lóerő kategória max 1500 órát megy évente.
Állattenyésztő telepen mennek 2000-2500 órát, ott viszont nem GX-ek vannak.
Múlthéten abba a nagy melegbe mi épen arattunk, minden gépnek 4-5fokkal feljebb ment a vize! cater motor, CX motor, terményhordó trakik... nem is talajozott senki, minek égetni a szírját abban a 2-3napban, olyan mindegy mikor tárcsázódik le.
Amúgy a 4,2-es IH tárcsa volt? Mert az elé 180ló meg 8tonna kell minimum
Válasz *** HM *** #47. hozzászólásáraHeccikém mi már vettünk volna egyet idénre a 110-esből, csak a szárítóüzem most elvisz mindent, meg az esztendő is gatya...
Szóval 1-2év és ha kijövük a gödörből itt lesz 1-2 110-es kubu.
csak LEGYEN MÁR AZOKHOZ IS RUGÓZOTT HÍD!!!!!
Válasz Mf-es #52. hozzászólásáraArra próbáltam utalni, hogy közel JD, MF, Valtra, Claas, stb. árban mozog, akkor viszont ha a kisparaszt kiad ennyi pénzt, lehet, hogy inkább a nagyobb nevű és támogatású (szerviz, alkatrész) márka mellett dönt, ahol már van sok-sok referencia is. Legvégül az ismeretség, presztízs hiánya is hátráltató tényező lehet egy nálunk eddig a mezőgazdaságban ismeretlen márka számára, ezt szokták eleinte kedvezőbb árral kompenzálni, aztán mikor van már ismertség, referencia, amikor már bizonyított a gép és a hazai háttere is, akkor kerülhet az egyébként megérdemelt poziciójába az adott márka. De ezért meg kell dolgozni, ezt ki kell érdemelni sok munkával. Szerintem.
Válasz Mfpisti #49. hozzászólásáraAkkor végülis "csak" egy újabb hasonló árkategóriájú gép, mint a nevesebb nyugatiak, nem igazi alternatíva a kisebb területű/anyagi kondíciójú gazda számára, a taposós difi meglepett, viszont nem kételkedem a japán minőségben és kidolgozásban.
Válasz *** HM *** #36. hozzászólásáraazt nem tudom, de pl. a legnagyobb, osakai gyár igazgatóját saját szememmel láttam munkásruhában, szerszámmal a kezében.
Válasz emcett #32. hozzászólásáraAlap árról nincs értelme beszélni, hiszen van egy minimális felszereltség, ami szerintem szükséges. Ha ezekből spórolunk, akkor lehet olcsóbb a traktor, de később hiányozni fog.
110-es 52
135 62, ebben a rugózott mellső híd is benne van.
a 110 135be milyen paraszt megy bele itthon?
hogyan lehet körülírni őket , HÁ KIK EZEK?????
idáig mtzs zetoros stb mostanra összekuporgatott és vesz ezt mint főtraktort?
Válasz traktorajtóhajtogató #29. hozzászólásáraMeglátjuk..........
Igazából öt évre visszanézni lehet megmondani, mi, mit ér.
Ha olyan lesz mint a most futó szériák, akkor az Én fontosnak tartott szempontjaim szerint értékelve bármit megér.
Válasz Mfpisti #25. hozzászólásáraÉn idén tavasszal már kipróbáltam. Egy francia havernek volt demógépe. Hátsó fele ZF és van benne egy nagy TV. Árat nem mondtak de ha a MF és társai árszintjén lesz, ami nagyon valószínű, akkor nekem annyit nem ér. Egyébként én drukkolok a kubotának.
1327 hozzászólás
Válasz szanberg #74. hozzászólásáraMTZ-re mindig szükség lesz a magyar mezőgazdaságban, akárki akármit mond. Nincs alternatívája.
Válasz Mfpisti #73. hozzászólásáraDE!
a 6497-es!
Válasz szanberg #72. hozzászólására5455 már nincs (sajnos)
6612-t nézz.
Legtöbb esetben MTZ-t kiváltani kell egy nyugati gép. Na erre lenne leg zsírabb a Kubu, csak árban ne lenne akkora nagy differencia.
Igaz egyszer leáldozik szergelynek is, mert abból is ha kifogynak a készletek utána csak adblue-s mtz-t lehetlesz venni, sokkal drágábban aztis meg szerintem a ruszi tyúkbelezésből kiindulva az egy utolsó betegágy semmirekellő fos lesz. Az MTZ addig jó míg két szál madzag van benne, addig páratlan és nincs is jobb arra amire való.
Válasz szanberg #70. hozzászólásáraKorábban már párszor leírtam, a jó traktor fogalma tág fogalom.
A szempontok közül egy lehet a megbízhatóság.
Egy kezelőnek azt jelenti: kényelmes, csöndes, magától megy, kétóránként megeteti a vezetőt, háromóránként lecumizza
Egy közgazdásznak: olcsó, nem eszik semmi gázolajat, lehetőleg a szerviz is forintba kerül.
Egy gépésznek: megbízható, közel van a szerviz, öt percen belül megvan az alkatrész, vagy fából kifaragható.
Egy agronómusnak: egy nap alatt megművel 6000 hektárt, minden munkagépet elhúz,kitakarja az eső elől a szántóföldet, télen pedig betakarja hóval a búzavetést.
Olyan amelyik minden kritérium szerint a legjobb, olyan gép nincs.
Válasz emcett #68. hozzászólásáraSzerintem ha nézzük ezt a 110-est mondjuk az az 5455-nek lenne a párja.
A ferga 5455-ös robosztusabb nagyobb nehezebb vasdarab, ez jobban is teccik benne, meg amúgy elég jó széria volt az bárki bármit is mond(ha bosch üzemanyag rendszer lenne rajtuk akkor numeró1!!!)
Szóval a kubu kisebbecske könyebbecske és bár fel lehet súlyozni biztosan 5tonnára a 110-est is, a ferga alapból annyi. Viszont a 8-as powershift váltója, a páratlanul fordulékony eleje meg ügyesebbé teszi a gépet ami ebben a kategóriába pont szükséges és lényeges. Van benne elektromos kézigáz amit a kisfergából hiányoltam mindigis, meg nagyobb a hidraulikája a kubunak, az is nagyon jó dolog.
Ha viszont egy árban van a kettő most két új gép esetében akkor hiába a megbízható japán technika, lehet a pirosat választanám, szóval ahogy írták is az árat szorítassátok bátyja a japóval lefelé ahogy csak lehet és akkor veszik majd mint a cukrot!!!
Válasz emcett #68. hozzászólásáraHa valaki képes kompromisszumot kötni mondjuk formatervezés szempontjából ( fülke belsőt tekintve 10-15 éves szinvonalat kap), és elegendő opciók szempontjából amit tud a gép, akkor jó választás lehet.
Ha pl. valakinek színes monitor szükséges, vagy gyenge a keze, és igényli az elektromos kiadószelepet, vagy 50km/h-s váltó kell, akkor nyilván nem választja a Kubotát.
Tehát nem lehet alternatívája az általad #53-as hozzászólásban korábban felsorolt márkáknak.
Aki egy JD tudására vágyik, nem fogja számításba venni a Kubotát, és ez így van jól!
Árokásó meg építőipari gépek között a kubota .... jól szuperál. Sőt a bobcatekben is kubu motorok vannak.
Egyik helyen egy hasonló masína nagyon régi és nagyon kivan nyírva. Hűtője szétbomolva széthajtogatva, nem megy át rajta a levegő.
Dolgoznak vele folyamatosan, annyi hogy naponta párszor megszorúl, 1órát hűl és mehet tovább. Ha nyakon öntik hideg vízzel azt sem bánja
Ha csak fele ennyire igénytelen strapabíró lesz a gép minden része akkor a piac legjobb traktorjai lesznek.
Mondom, ha jövőre símul a helyzet, szárító üzemel és dolgozik annyit amennyit tervezem, közben a kombájn finanszírozás alól kifut már, akkor egy vagy kettő 110-est már veszünk is.
csak harcold már ki a rúgózott hidat alájuk, a nélkül manapság nemszabad traktort venni
Moderátor által módosítva: 2015-07-14 14:56:44
Válasz emcett #68. hozzászólásáraHa valakinek a megbízhatóság fontos szempont, akkor szerintem nagyon jó ár/érték arányban.
Más gyártmányokkal szerintem nem lehet összehasonlítani, mert nem egy kategória.
Gyönyörű traktorok vannak a piacon, művészi formákkal, személyautó minőségű fülkékkel, igazi űrtechnikával.
A Kubota másra törekszik. Annyit tud a traktor, amennyit okvetlenül kell, viszont azt jól. Megy előre-hátra, felemel-leenged, kész. Nincsenek ( gagyi ) beszállítók. Viszont 8 sebességes a powershift, és van Bi-Speed, meg nagy literteljesítményű hidraulika rendszer.
A GX a jelenleg futó legbonyolultabb széria, és a teljes kapcsolási rajz megvan egy A3-as lapon.
Nincsenek cikkszám változások, tehát amikor az első traktor lejön a szalagról, akkor kész van, nem kell módosítani.
Üzembiztosságot tekintve, eddigi tapasztalatok alapján teljesen más dimenzió, nyilván ez az egyszerűségnek, (szándékosan sem lehet túl opcionálni) és a beszállítók hiányának is köszönhető.
Mások a tervezési elvek, teljesen más műszaki megoldásokkal, szinte újra kellett tanulni a szakmát.
Válasz Mfpisti #67. hozzászólásáraEgyébként a Fergákhoz képest hova pozicionálnád ár-érték arányban? Olcsóbb, drágább, jobb-rosszabb?
Válasz lala1 #66. hozzászólásáraNekem tetszik
Válasz Mfpisti #65. hozzászólásáraAzért az 5-5,5 ezer üzemóra már utalást fog tenni a gépek minőségére!
Nembeszélve az állattenyéstésesekről.
Elmondásod szerint jók az eddigi tapasztalatok.
Válasz lala1 #64. hozzászólásáraMost az egy éves gépekben 1000-1100 üzemóra van.
Általában ez a lóerő kategória max 1500 órát megy évente.
Állattenyésztő telepen mennek 2000-2500 órát, ott viszont nem GX-ek vannak.
Válasz Mfpisti #31. hozzászólásáraMit sejtesz Pisti,5 éves korra hány üzemóra várható a legtöbbet dolgozó gépekbe?
Válasz *** HM *** #57. hozzászólásáraNéhány db van készleten, de néhány héten belül megjön ha kell.
Válasz *** HM *** #56. hozzászólásáraEgyesült államokba gyártanak, és az európai demó gépeket készítik idén.
Válasz emcett #53. hozzászólásáraEgyetértünk!
Múlthéten abba a nagy melegbe mi épen arattunk, minden gépnek 4-5fokkal feljebb ment a vize! cater motor, CX motor, terményhordó trakik... nem is talajozott senki, minek égetni a szírját abban a 2-3napban, olyan mindegy mikor tárcsázódik le.
Amúgy a 4,2-es IH tárcsa volt? Mert az elé 180ló meg 8tonna kell minimum
Válasz *** HM *** #47. hozzászólásáraHeccikém mi már vettünk volna egyet idénre a 110-esből, csak a szárítóüzem most elvisz mindent, meg az esztendő is gatya...
Szóval 1-2év és ha kijövük a gödörből itt lesz 1-2 110-es kubu.
csak LEGYEN MÁR AZOKHOZ IS RUGÓZOTT HÍD!!!!!
Válasz *** HM *** #57. hozzászólásáraAz AgroMash-on már volt egy!
Már csak egy kell hozzá!
A 135ösre mennyit kell várni?
Vannak azért legyártva ha befutna mondjuk 2 dbos rendelés?
Válasz Mfpisti #50. hozzászólásáraM170 GX ből gyártottak valamit azé? ...... mert képen láttam hogy 2015ös modell lesz.....
Válasz Mf-es #54. hozzászólásáraRemélem azért igen!
Válasz emcett #53. hozzászólásáraPontosan,de ezt mi már nem érjük meg.
Válasz Mf-es #52. hozzászólásáraArra próbáltam utalni, hogy közel JD, MF, Valtra, Claas, stb. árban mozog, akkor viszont ha a kisparaszt kiad ennyi pénzt, lehet, hogy inkább a nagyobb nevű és támogatású (szerviz, alkatrész) márka mellett dönt, ahol már van sok-sok referencia is. Legvégül az ismeretség, presztízs hiánya is hátráltató tényező lehet egy nálunk eddig a mezőgazdaságban ismeretlen márka számára, ezt szokták eleinte kedvezőbb árral kompenzálni, aztán mikor van már ismertség, referencia, amikor már bizonyított a gép és a hazai háttere is, akkor kerülhet az egyébként megérdemelt poziciójába az adott márka. De ezért meg kell dolgozni, ezt ki kell érdemelni sok munkával. Szerintem.
Válasz emcett #51. hozzászólásáraIgazi alternatíva a kiparasztnak,a 10 ezer órás nyugati trakik.
Válasz Mfpisti #49. hozzászólásáraAkkor végülis "csak" egy újabb hasonló árkategóriájú gép, mint a nevesebb nyugatiak, nem igazi alternatíva a kisebb területű/anyagi kondíciójú gazda számára, a taposós difi meglepett, viszont nem kételkedem a japán minőségben és kidolgozásban.
Válasz *** HM *** #36. hozzászólásáraazt nem tudom, de pl. a legnagyobb, osakai gyár igazgatóját saját szememmel láttam munkásruhában, szerszámmal a kezében.
Válasz emcett #32. hozzászólásáraAlap árról nincs értelme beszélni, hiszen van egy minimális felszereltség, ami szerintem szükséges. Ha ezekből spórolunk, akkor lehet olcsóbb a traktor, de később hiányozni fog.
110-es 52
135 62, ebben a rugózott mellső híd is benne van.
Válasz *** HM *** #47. hozzászólásáraKisgazdaságban vezérgépek, nagyobban pedig kiszolgáló.
a 110 135be milyen paraszt megy bele itthon?
hogyan lehet körülírni őket , HÁ KIK EZEK?????
idáig mtzs zetoros stb mostanra összekuporgatott és vesz ezt mint főtraktort?
vagy kikk????
Válasz *** HM *** #45. hozzászólásáraHát inkább!
Válasz emcett #44. hozzászólására15 fölött szok az lenni
( de csak ha nem vagy havveeeee )
Válasz *** HM *** #42. hozzászólásáraA 135- ös csak 12 körül van? Persze...
Válasz F-A-R-M-E-R #40. hozzászólására....
ott lesz a hüvelyben bal oldalt a grammer mellett
1 rántással kettényes hecc 1 fölkapaszkodó bevándorlót
tényleg milyen ülés van bennük japán grammer??
Moderátor által módosítva: 2015-07-14 14:54:37
Válasz emcett #41. hozzászólására35
Válasz *** HM *** #39. hozzászólásáraA tizes?
Válasz *** HM *** #36. hozzászólásáraGyárt, és a szerszámosláda tartozékaként fog szerepelni, vagy opcióként párbajozhatsz is igazgatóval
Válasz emcett #37. hozzászólására12milláért már fogható
de csak ha jó helyen nyúl kál sz
Válasz traktorajtóhajtogató #29. hozzászólásáranéha hallok felnőtteket "olvasni"
de nemigen megy nekik
kiolvasnak olyat ami nincs is ott......
ezt a mondatodat
Egy francia havernek volt demógépe.
így olvasnák
Egy franciázó haveromnak volt dugógépe.
Válasz *** HM *** #33. hozzászólásáraMég gondolkozom rajta!
És akkor mi az, ami van? Mennyi is az annyi? Vágjad!
Válasz Mfpisti #30. hozzászólásáraIgaz h. a kubó igazgatója ??????????? gyárt szamukardokat??
Válasz Mfpisti #30. hozzászólásáraa mindenneket hát nem leszajni?
A MI IDŐNK MIKOR GYÜN MÁ EL ESTVÁNBÁCSI???????!!!!!!
Válasz traktorajtóhajtogató #29. hozzászólásáraLesz a 130as vagy 70e euuuuuu
aztán csak vonithaccc mellette a masson hogy auuuuuuuu
Válasz emcett #32. hozzászólásáraMikor Karácsonykor vagy szülinapodra?
Annak már van .....nem lesz....
Ha szabad kérdezni, a 110-esnek és a 135- ösnek mi lesz az alapára?
Válasz traktorajtóhajtogató #29. hozzászólásáraMeglátjuk..........
Igazából öt évre visszanézni lehet megmondani, mi, mit ér.
Ha olyan lesz mint a most futó szériák, akkor az Én fontosnak tartott szempontjaim szerint értékelve bármit megér.
Válasz *** HM *** #27. hozzászólásáraTürelem.........mindennek eljön az ideje!
Válasz Mfpisti #25. hozzászólásáraÉn idén tavasszal már kipróbáltam. Egy francia havernek volt demógépe. Hátsó fele ZF és van benne egy nagy TV. Árat nem mondtak de ha a MF és társai árszintjén lesz, ami nagyon valószínű, akkor nekem annyit nem ér. Egyébként én drukkolok a kubotának.
Válasz *** HM *** #27. hozzászólásáraÍgy van vesz helyette mást pl. Massey Fergusont