Hirdetés
Fórum
- SPC-6 vetőgépek új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Direktvetés, no-till. új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- Claas Lexion vélemények új
- Feng-Shou kínai kistraktor! új
- VI. Agroinform Fórum Találkozó 2025 új
- Osztatlan közös tulajdon megosztása új
1327 hozzászólás
5 év 5000 óra!
A mienken 3év 3000 volt. Nem értük el vele ez idő alatt a 3000-et.
Válasz szanberg #1174. hozzászólásáraHa nincs benne üo-megkötés akkor ez elég jó,nekem a Hollandnál azthiszem 3%-a volt a vételárnak az 5 év kiterjesztett biztosítás. Fizettek minden rendesen,korrektek voltak,mondjuk mindent fényképezni kell időbélyeggel.
Válasz szanberg #1174. hozzászólásáraSemmi sunyi óra nincs megadva?
5év vagy 1500óra letelte pl.
Válasz *** HM *** #1172. hozzászólásáraKubotánál az 5év az teljes körű gyári garancia!!!!
Nem harmadik személy lép be az ügyletbe biztosítóként, ahol ha baj van önrésszel kezd meg hogy nem akar fizetni.....
Feltétele, hogy márkaképviselet szervizelje.
Én annyit mondok, hogy meg is tudnánk, meg ember is lenne rá megcsinálni ezeket a szervizeket, de annak örülök, hogy szólok itt a szervíz periódus vége, jön a kubus kocsi, hoz mindent ami kell, secperc nekiugranak, lenyomják amit kell és mehet tovább a gép.
A 135gx-en már lejárt a 3éves gari, jönnek és csinálják úgy mint eddig, nem is gondolkodom rajta, hogy hozzá nyúljunk.
Remélem összejön egy M7.173 is majd, aztán ha több a gép több az alkalom is, bár eddig is a két Kubu szervizelése összejött egyszerre mindig, így egy kiszállással megszokott lenni a két gép.
Válasz *** HM *** #1172. hozzászólásáraÚgy hogy pont annyit oda fizetsz a szervizelésekért, mintha bevárod a bajt. Casko szerintem jobb anyagilag.
Ez a 5 év garancia hogy melyikekre mire miként működik vlk vlm infócsepp?
Hány óráig mire terjed ki?
Lk2100h rakodó melyikekre mehet föl mennyi ennek a sacc ára?
Válasz VMisi #1169. hozzászólásáraDe! De minden mindennel összefügg, meg mindenki ismer mindekit, meg egy csomó más közhely, meg a csillagok állása, stb.
Mindegy, a lényeg, köszi Pista bá
Na itt az táblája, de alkalom adtán ráállunk vele a mérlegre. Meg az is érdekelne, hogy mennyi az MF 7718S üresen, mert kelleni fog a tonnás frontsúly.
Válasz Lackó #1167. hozzászólásáraDe nem külföldről vetted?
Válasz VMisi #1166. hozzászólásáraA Vogel & Noot miatt éppen hívnak minden nap egy - ketten, de a legtöbben szerintem csak beszélgetni akarnak. Van aki egy hete jön megnézni, jól eltévedhetett szegény
Majd elmegy, ha meg nem, hát megmarad. Helye van, enni nem kér
Válasz VMisi #1166. hozzászólásáraLefényképeztem a tábláját, de a laptopomon van a kép. Ha haza értem megnézem a súlyt és beírom. 3 tonna alatt van, de többek között pont ezért akartam ezt vagy a Qualidisc-et, mert egy relatíve könnyü gép, és szép munkát csinál. Megjegyzem, a rövidtárcsát szerintem nem szántásra kell használni.
Pisti? Hát, ööö, ez most komoly kérdés? Nem ő forgalmazza Magyarországon a Kubotát?
Válasz Lackó #1164. hozzászólásáraMennyi a tömege? Hogy került a képbe Pisti?
Van érdeklődő a régire?
Válasz szanberg #1157. hozzászólásáraHátsó 460-as gumikkal se fér be a sorba?
Te jobban otthon vagy az árakban, hol mozoghatne egy 7131 Kubota ára rugózott fülke, híd, első hidraulikus 3 pont, mechanikus kinti körök vezérlése 3x, min. elektronikával, légfékekkel, 38 mm magasságban állitható vonószemmel???
Nem traktor, úgyhogy bocs az off-ért, de végre megjött a Kubota CD 1400 F
Ezúton is köszönet Pista bácsinknak! Az ő ráhatása nélkül nem ez lett volna
Válasz petjozsa #1162. hozzászólásáraÍrtam pü-t.
Válasz VMisi #1140. hozzászólásáranem,M7132 -t vettem,
Válasz .Richard. #1156. hozzászólásáraEz nem alföld,itt van elég meredek út, a váltó motor tartósságát szerintem. De volt egy M8 is még más színben múlt tavasszal egy gazdaságnál 0 szériás semmi felirattal. Azt is tesztelték, de azt minden munkában. Egy dolgozóval beszéltem tetszett nekik. De ez a pótos M7-es csak ugyanazt a terhet cipeltek. Szerintem beletekertek 2000 üörát pár hónap alatt...
Válasz szanberg #1158. hozzászólásáraHát nem tudom. Ha van egy terv amit vinni kell'pl. 10kmen belül 50szer elindulni parkettán ugy van siratva. De halad vagy egy orát aztán visszafordul. Ugy nem egy nagy csapatás. De részletek ha nincsenek ugy fura. Xfejes eke kötöttben min.30centiben. Az ad hangot'időre. Vagy lazito. De ott meg nem az a terhelés gondolom'mint a kocsi elött ostorral győzködve a gyorsitásra. Attol függ mire kiváncsiak.
Válasz .Richard. #1156. hozzászólására25-30 tonnás kocsit rángatott végig,meg mutatta az vele magát rendesen.Egyik ismerős vett tőletek 15+ éve egy 105 lovas zetort.Mutogatták neki új kora óta a képeket hogy csak homlokrakodó volt rajta.Verte itt a mellét hogy ez még ekét nem látott.Na azon a traktoron csak a hátsó hidraulika függesztéshez nem kellett nyúlni,váltóban még sok csapágy a házban is meg volt forogva.
Válasz .Richard. #1156. hozzászólásáraHát azért egy nagy tandem póttal lehet vallatni a gépeket, főleg az elmúlt őszön! Úgyis verték neki 54-el parkettán meg nyígatták megrakodva full gyorsításokkal, én is így tennék vele
Válasz Sk Laci #1154. hozzászólásáraNem.
FAJLAGOSAN olcsóbb. Ezt írtam. Azért, mert mondjuk 10.000 euró+ árért kapsz plussz 2,5 tonna súlyt, +14km/h végsebességet amit kisebb gázon tud, nem parkettán, plussz fokozatokat(bár ez pont nem hiányzik a 135GX-ből amúgy) kabinrugózást, eleve még nagyobb modernebb dizájnosabb fülkét, nagyobb kerekeket, fronthidraulikát, nagyobb szivattyút, több lámpát akár led-et is, ésatöbbi...
Cserébe biztos, hogy bonyolultabb elektromos hálózata van neki, nem fér be a sorba csak ápoló kerekezéssel, meg ilyenek.
Válasz MZ79 #1152. hozzászólásáraOtt mi a teszt? Elindul azt gurul. attol millen eredményt várnak??
Válasz szanberg #1153. hozzászólására Annyi volt a munka, hogy nem volt rá idő
Válasz szanberg #1151. hozzászólásáraAzt akarod mondani, hogy a M7 131 olcsóbb mint a 135-ös MGX?
Válasz MZ79 #1152. hozzászólásáraEgy megrakott pótkocsival szaladgált folyamatosan végig?
le sem billentett?
Nekem is nagyon tetszenek a Kuboták. Kár, hogy az M8 nem igen ér ide, pedig lehet èrdekelne. Most ha összejön a nagytraki vásárlás, akkor már nem pár èvig. Itt a környékünkön állandóan láttam az ősszel egy szlovén rendszámú m7-est. Kipuhatoltam, hogy tartós teszelték. Egy tandem pótot húzott rakodtan talán több hónapig 24 órában 3 váltósofőrrel. Elvileg csak tankolni kellett... Gondoltam is jöhetett volna kukoricàt is hordani, mert mindig géphiány volt...
Fajlagosan olcsóbb az M7 az biztos, szerintem azért hogy vegyék, fogyjon,népszerűsödjön.
Keleten úgyis a Gx fogy mint a fene, meg van a forgalma globálisan, régóta bizonyít is. Európa meg a külcsínre ad jobban, hát ezt tolják, hogy ez is ilyen legyen.
Válasz erdifefe #1147. hozzászólásáraNem tudom.Van itt egy ismerős akinek van 90 lovasa,tőle hallom az információkat.De ha japán/francia autót nézünk,akkor könnyen elképzelhető.
Válasz csferri #1148. hozzászólásáraMinden előfordulhat.De tavaly év elején akciózták az M7-seket,a legkisebb majdnem gx árban volt.Valami oka csak volt annak is.
Válasz mtz1221 #1143. hozzászólásáraNem lehet hogy a GX után több a jutalék neki
Válasz mtz1221 #1143. hozzászólásáraEkkora különbségek vannak minőségben ami japánban meg franciában készül?
Válasz máris szomszéd #1145. hozzászólásáraNem tudom, de szombaton megkerdezem az ismerősömet mit tud, mért árulják.
Válasz metomi78 #1141. hozzászólásáraIgen az ami érdekel bennünket.
És miért nem tetszik neki?
Nekünk a lovak bőven elég ami van benne.
Válasz Sk Laci #1135. hozzászólásáraLehet csak az állapotára érti, hogy bemutató vagyis újszerű (én így értelmeznem)
Válasz erdifefe #1142. hozzászólásáraGx az japánban m7 franciában.Mi kereskedőnk mindenkit a gx-re próbál rábeszelni,mert azokkal kevesebb a garanciális gond.
Válasz petjozsa #1139. hozzászólásáraNem Franciában van a gyár? De amúgy lényegtelen.
Válasz máris szomszéd #1134. hozzászólásáraEgy ismerősöm ismerőse vette, ???? újonnan. 24 millió volt állítólag. És nem tetszik neki, nem jött be neki azért árulja. Magyar gép kk tol vette
Válasz petjozsa #1139. hozzászólására7153-at?
Válasz máris szomszéd #1137. hozzászólásáraNagyon jó, egyszerű traktorok, a japán MTZ-nek is hívják őket. Ott is rakják őket össze, a legapróbb csavarig. Én próbáltam egyet, végül a mérete miatt döntöttem M7-es mellett, de ha nincs ekkora terület, biztos GX-st veszek. A 125 LE-sben már a 6140cm3 motor van, ugyan ezt rakják az M7-esekbe is, egészen 170 LE-ig. Nézd meg, érdemes
Válasz máris szomszéd #1134. hozzászólásáraAz elsőről hol a rendszám? Ez nem mo-i szerintem. Behozzák neked ha kéred?
Válasz Sk Laci #1135. hozzászólásáraErről fogalmam sincs,csak van egy ami lehet érdekes lesz. Viszont a tipus ismeret nulla.
Válasz Sk Laci #1135. hozzászólásáraA másodikon csak alsó haszi húzató van, az elsőn nem látni
Válasz máris szomszéd #1134. hozzászólásáraMostan ezek milyen bemutató traktorok?
Odaadták az érdeklődőnek, és mondjuk 8-10 órát belerakhatott, vagy gépésszel együtt adták a traktort?
Ha az előző, akkor abban mindenféle ember megfordulhatott, ha a második, akkor az eladónak csak volt annyi esze, hogy nem idiótátt tett rá.
Kubota ismerők-használók újra itt vagyok.
Erről a tipusról kérnék jót-rosszat,mindent ami csak hasznos lehet.
https://www.agroinform.hu/aprohirdetes_adatlap/gep/traktor-45-le-felett/kubota-125gx-mezogazdasagi-traktor-elado/h_7109393?ref=6c818562
https://www.marketbook.hu/listings/farm-equipment/for-sale/198845571/kubota-m125-gx-iii
Válasz Celtises #1132. hozzászólásárasZIA. hOGYAN TUDOK VÁLASZOLNI? e-MAIL CÍMED V TELEFONSZÁMOD ÁT TUDNÁD KÜLDENI?
Válasz sofi #1131. hozzászólásáraItteni üzenetküldővel.
Válasz Celtises #1116. hozzászólásáraMelyik e mail címre küldted? :)
Válasz Dvili #1127. hozzászólására Majd lesz
Válasz máris szomszéd #1128. hozzászólásáraTökèletes lesz rá
Én saját magamnak keresek vmi nagyot de kubotából eselytelen
Válasz Dvili #1127. hozzászólására892-es mtz-ét kellene kiváltani,mert van ami nagyon nehéz neki. Erre tökéletesen megfelel egy 130 lovas 60 mázsás gép.Igazából nyugdíjas munkát végezne az mtz gépeivel. Csak kevés üzemórát menne így egy ilyen gép helyett egy használt is megtenné.