Hirdetés
Fórum
- Hol vannak a régi fórumosok? új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- Agrártámogatások kifizetése új
- AKG támogatás új
- Búza termény felvásárlási árak új
- Földvétel, elővásárlási jogok új
- Napraforgó ára új
- Lucerna telepítése, termesztése új
Cikkajánló
Hirdetés
1319 hozzászólás
Válasz szanberg #1017. hozzászólásáraelég a gx
135?
Válasz szanberg #1016. hozzászólásáraMilyen kubotát vettél és milyen felszereltségel ha szabad érdeklődni?
Válasz *** HM *** #1015. hozzászólására601.
Válasz Mfpisti #1014. hozzászólásáraBáttya!
Az M135Gx a mienk hányadik eladásotok volt?
Hát és az M...…… hanyadik lesz???
Válasz Mfpisti #1014. hozzászólásáraJa.
Kircsi... kisebbek kellenek ide nem akarunk mi mán tépni szaggatni porolni taposni eszetlenül megbízhatatlan nagy új túlbonyolított fosokba fektetni.
Válasz *** HM *** #1013. hozzászólásáraKomoly vevő az akinek van pénz a zsebében, mikor hív.
600. motoros gépünk vásárlója.
Nem sok területet művel, de hívd fel nyugodtan, nagyon normális, értelmes ember, lehet vele emberi hangon beszélni!
Válasz Mfpisti #1009. hozzászólásáraMi a 600 nem vagyok képbe...
600nm es legkisebb?
Óra fing 4 év alatt mekkora területet csinálhatott?
Nyűglődött vele bajai voltak megbízhatatlan vagymi?
Még esetleg ennyit ha...
Válasz Mfpisti #1009. hozzászólásáraMi az hogy komoly vevő?
Válasz *** HM *** #1010. hozzászólásáraLövésem nincs...........nem Én javítottam. Ha normálisan meg van csinákolva, teljesen mindegy.
Válasz Mfpisti #1009. hozzászólásáraMi baja volt a hátuljának?
Válasz *** HM *** #1006. hozzászólásáraSzemed levedd róla! Nem eladó! (csak komoly vevőknek!)
Ha meg akarod venni, hívd a tulajt. Szám a hirdetésben.
Igen, M7 ment helyette! a 600.!
Válasz Sk Laci #1007. hozzászólásáraIlyet senki nem mondott... írt... gondolt.
Tudtam hogy ráreagálsz
Válasz *** HM *** #1006. hozzászólásáraTe is szabadulnál a Zetortól?
Kubotás leszel?
Pistibá mi van azzal a hd zetorral bevettétek m7be csere?
Tiszteletem. Személy szerint én is egy nagyobb Kubota beszerzésén gondolkodom, csak előtte az anyagiakat kell rendbe raknom.Már van egy M9540-es gépünk és pont a szervíz és a garanciális időn túl fellépő problémák iránti hozzáállás az, ami a narancs színben való gondolkodás felé irányít. Kb. 1900mh-nál kezdett el zúgni egy csapágy lefelezett sebességfokozatoknál, ami egyre csak hangosodott. Szóltam a szervíznek, akik igazolták a gyanúmat, a traktort le kell vinni a bázisukra (140km tőlünk Belgrád). A fuvar egy irányba 200E volt, de a szétszedést és a javítást elismerték garanciába, az akkor 6-ik évébe lépő traktoron! Egy ismerősömnek a 300mh-ás Claas Arion-ján tönkrement az önindító és mivel épp lejárt az egy éves jótállás, fizethetett zsebből. Problémák itt is előfordulnak, csak máshogy viszonyulnak az emberhez.
Válasz Bán Zsolt #1003. hozzászólásáraKözben meglett itt a hirdetéseknél
Sziasztok!
Egy m5111 gyári rakodóval mennyi lehet az induló ár amit elsőnek mondana a kereskedő kb?
Válasz szanberg #1001. hozzászólására
Válasz VMisi #1000. hozzászólásáraIrigylem ezt a dolgot, itt sajnos nem áll meg az élet igaz idén speciális ősz/ tél van eddig mert nemrégen még arattunk, ott vannak a kombájnok gunyába fagyva retkesen munkás állapotban, de máskor is normál időben itt bizonyos traktorok mennek télen is, most meg még a nagyokra is maradt talaj munka...
Válasz szanberg #999. hozzászólásáraEgy hónapja téli álmot alszanak a gépek. Akksik kiszedve, színben bezárva pihennek. Tavasszal megnézem.
Válasz VMisi #998. hozzászólásáraMisi!
Neked az M7-ben van össz átlag fogyasztásmérő kimutatás???
Kíváncsi lennék az eddig eltöltött munkaórákra mi jön ki arra a gépre, főleg hogy talajos az ott neked szóval van dolgoztatva nem lébecolás megy.
Nézd már meg, köszi!
Válasz Kisvuk #996. hozzászólásáraAmúgy szépen megcsinálták, létrát, feliratokat az üvegen, motorháztetőn...
Válasz Kisvuk #994. hozzászólásáraHogy mire nem képesek a japók!
Válasz VMisi #995. hozzászólásáraVirtuálisan fújták, legalább a hátteret kicserélték volna.
Válasz Kisvuk #994. hozzászólásáraDehogy fújták, photoshop.
Válasz apuci #992. hozzászólására
Lefújták sárgára a verszájt.
Válasz apuci #992. hozzászólásáraSzőlészeti modell?
Szanberg mester ezt láttad már?
Válasz Claastra. #990. hozzászólásáraÍgy könnyű.... Utazgatunk?
Válasz envagyok2 #985. hozzászólásáraTisztában vagyok én ezzel.Egy közép/fő suli az meg lesz bármi áron(veszek neki egy diplomát,ha mást nem)de lehet az is kevés lesz a jövőben.Ügyvédet/orvost meg hiába akarnék belőle csinálni ha nem arra született.
Válasz envagyok2 #985. hozzászólásáraFele ennyi ember afrikába lesz, európába meg kétszer ennyi..
Válasz mtz1221 #984. hozzászólásáraA töke pörkölt nem egy drága kaja... Inkább tartogasd másra
Válasz envagyok2 #985. hozzászólására
Válasz mtz1221 #984. hozzászólásáraakkor veszekedj vele éjjel meg nappal, bakker, mert ebből nem fog megélni!!!!!
50 év múlva fele ennyi ember lesz európába, meg nem kell se biodízel, se etanol, szted lesz értéke bárminek is abból, amit csinálunk?
Válasz VMisi #980. hozzászólásáraHa így marad minden akkor igen.Engem az mtz kitartana,de 1-2 éven belül h gyerek is be akar segíteni(nem akar tanulni,csak veszekedésre )akkor muszáj lesz valamit mert mtz-be bele nem ültetem ha fél tököm el kell adnom is.Egyik ismerős egy M 128-at vezet ami már túl van 12000 órán és megy gond nélkül,kevés javítással.A többi mf/deutz/same/lambo/landini vackok meg 4000-5000 óra után mindenkinél mennek a portáról,és jön helyette johni vagy mtz újból.
Válasz VMisi #980. hozzászólásáraIgen ilyesmi!
Ha jól emlékszem tele tankkal kezelővel volt 56, azok nélkül 54.
Végülis mindegy, hogy 53 vagy 54, nagyságrendileg ennyi az annyi, ehhez a mérethez jó, mondjuk aki talajozik többet annak biztosan érdemes 6tonnásra súlyozni.
Válasz Mézga #981. hozzászólásáraMég nincsen, nem értek ide.
Lesz kis kombájn is de az sem jött még...
Válasz szanberg #979. hozzászólásáraa kanadai kubiról van infód?
Válasz mtz1221 #978. hozzászólásáraMáté lemérte régebben, talán 54 vagy 56 q rémlik, de itt lapozz vissza. Nekünk csak talajmunkára kellett, így az nem játszott. Nem hinném, hogy a francia összeszereléstől rosszabb lenne. Az audi, merci sem rosszabb ha magyar, de a claas asztalok sem.
Amúgy a motor japcsi mint a gx-ben, váltó zf, de persze idő kell, hogy bizonyítson.
Gondolkodsz valamelyikben?
Válasz mtz1221 #978. hozzászólására53-55q valahol szimpla orrsúllyal minden más nélkül, keskeny kerekezéssel.
Ha pufibb gumis meg hátul van jó keréksúly szett akkor 6 tonna felé bírod tolni, vagy ha fronthidraulikás akkor is könnyen.
Válasz VMisi #974. hozzászólására135 gx menyi lehet felsúlyozva ??? A mi kereskedőnk azt ajánlja mindenkinek.Az M7-esekre csak azt mondja hogy ha majd meglássa az első 8000-10000 órásakat akkor fog hinni a franciáknak,addig a gx-re mérget is venne.
Válasz Mézga #975. hozzászólásáraIgen a kubura a 8 mázsás frontsúllyal. Amúgy lehet, hogy 81 az a 83.
Válasz VMisi #974. hozzászólásáraa valtra
Válasz VMisi #974. hozzászólásáralejjebb 83-at írtál
Válasz mtz1221 #972. hozzászólásáraFelsúlyozva 58q. Ugyanannyit fogyaszt a két gép hekire vetítve.
Válasz Mézga #971. hozzászólásáraDe majdnem használt valtra árában.
Válasz VMisi #968. hozzászólásáraValtrád hány mázsa ??? Menyivel fogyaszt a kubi többet hogy 83 mázsát kell mozgatnia ???
Válasz VMisi #970. hozzászólásárakubota se használt volt
Válasz Mézga #969. hozzászólásáraNem hirdettek olyan használt valtrát ami tetszett. De maradt meg egy.