Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak637 FtBenzin árak617 FtEUR413.56 FtUSD400.96 FtCHF441.31 FtGBP497.51 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz vén cigány #8356. hozzászólására1. Kínai kereslet
2. Ukrajna megfelezte az exportmennyiseget
3. Oroszorszag vedovamokat vezetett be az export cikkekre
Ma frissült a tőzsdei ár ezen a honlapon is. Visszaszámolva 75-76e Ft lenne a reális ár most /t ó kukra. Senki ne kössön szuttyendáré 55-ért, lesz még arra rápakolva simán!
és közelít a diesel RAM...
Válasz szantofold22 #8344. hozzászólásáraNem venni szeretnék csak érdeklődöm, mert lenne idei siló szerződésem és kellene az árat valahogy a szemes árához igazítani a szerződésben.
Válasz szantofold22 #8344. hozzászólásáraNem venni szeretnék csak érdeklődöm, mert lenne idei siló szerződésem és kellene az árat valahogy a szemes árához igazítani a szerződésben.
Válasz bandigh #8335. hozzászólásáraSzia .Ez pontosan igy van.Mint mondam 67 be oda. Itt a 8-10 e ft ra várókra gondoltam..Mert hidd el van olyan is aki a fütött szobából gondol ilyenre miközben a felhasználók az állattartók akik napi szinten kelnek feküsznek most bukta szélén állnak gyakran nem is értik mi az hogy mindennap oda közltve és ha esik ha fúj etetni kell.
A belépő "újra "természetesen nem úgy kell gondolni , hogy egy tankerhajó elkezdi ide hordani a kukoricát .Hanem pl értsd úgy .Ha tényleg ez a kínai export hajtja akkor Konstanca Fiume esetleg Hamburg kikötö. Egy nagy hajóval hogy is juthatsz oda? Vagy megkerülöd Afrikát alólról talán a "Jóreménység foknál" vagy a Szuezi csatornán fizetsz egy jó nagy sarcot hogy ne keljen Afrikát megkerülni és így a Vörös-tengeri hajóúton az Arab-félszigetnél kijutsz az Indiai-óceánra.
Vagy belép Brazília esetleg Ausztrália és Kinából a Csendes-óceánon leúszik egy hajó egyenes vizen mint egy autópályán /nem egy drága zergebaxta úton kell menni/ Ha Atgentína vagy Brazília Keleti felére kellene menni, akkor a Panama csatornán kell ismét sarcot fizetve átkellni, hogy a Tűzföld felől ne keljen kerülni Dél-Amerikát a veszélyes vizen ahol az Atlanti és a Csendes óceán áramlatai összecsapnak a zátonyos fagyos vizeken hisz onnan már egy köpés az Antarktisz.
Tehát egy egyenes Kína -Brazília út óceánon egyeláltalán nem nyűgös , míg végigmenni a csatornák szintezésein fizetni hogy elérjen Európába. Amerika kb Európai éghajlat Iowa Kansas Wyoming(Vájoming?)nak a kukorica vidékek ott most nincs termés velünk egy időben aratnak.Az majd az őszi árainkra lesz hatással ott is hogy sikerül a termés mivel a Nyugati partra megint könnyebb nyílt óceánon hajót küldeni kínának mint lekacskaringózni Európába... Tehát nem ide hozza hanem a vevő megy közelebb.
Ennek ellenére én is odaadnám látatlanba 63 ért is.De aki 8 e ret vár miközben baromfi influenzáznak a pestis miatt a vaddisznó állományt is kiirtja tehát a felhasználás kétséges,igy maximum az export tudja felhajtani és az is hajtja most , nem a hazai felhasználás .Amíg az említett módon be nem lép az új portéka mivel ott kezdődik az őszi betakarítás ugye nállunk meg a tavasz.
Egyébbént a vetömagos cégek is a nemesitendő fajtákat elviszik repülővel hajóval délre mig mi itt telelünk ott elvetik , majd az ott betakarítottat itt is elvetik újra igy lecsökken a nemesítési idő.
Válasz szantofold22 #8334. hozzászólásáraSzerintem még nem issza meg senki, ha most helyben el tudja adni 63-ért. Az már szép summa, ha visszaesik/ha nő, ezzel az árral meg lehetne barátkozni hosszabb távon is. Ha ugye nem megy majd vissza szépen.. Mi is ellőttük a nagyját nyári àron, nem akarom a más bizniszét rontani, de ha meglenne, és most kérnék helyben ennyiért, adnám
Válasz ME109G14 #8333. hozzászólására"Anno" mikor 64-65 volt, a sygnus 60 at akart adni... Mondtam hogy ez karcsú mikor helyben több.Előjegyeztettem egy ár igényt, de senki sem jelentkezett. Többen lettünk volna úgy 5-6000q val.A végén mindenki eladta helyben 66-67 ért, Nekem ez a kikötőzés nem jött be. A paritásról ne is beszéljünk.Szerintem 1 hónapos szállítás még rájön. A 7 et elérte de néhány nap múlva március.Ami a déli félteken az őszt jelenti.Tehát belép a piacra egy új friss tétel. Kiváncsi vagyok hogy befolyásolja az árakat. Személyem szerint a hozzám hasonlók berekedtek ennél az árnál a különbözetet elteszik az exportőrök. Az is csoda hogy ennyi lett a sok évi gyenge ár után. Szerintem lassan a telhetetlen emberek megisszák a levét .
Nyíregyháza Hasso kuki 6300 Ft nettó! A héten óriàsi volt a pangàs! A kínai ünnepi hétre foglyàk ! Vajon mit hoz a jövő hét?? A Matif emelkedik az USDA esik !!! Szerintetek el kell adni????
Válasz gcastle #8307. hozzászólásáraEmelkednek a fizetések az egész országban már vagy nyolc éve kezdte a kormány a pedagógus bérrel az "életpálya modell" bevezetésével! Aztán jött a többi szektor csak a mi áraink maradtak el eddig sajnos amiért dolgoztunk, eddig mindig szinte szarért húgyért vitték el tőlünk csak azért szerintem hogy olcsó legyen a kaja, miközben meg ahogy írtad a multik polcain meg "elszabadult a pokol" !!! Akkor végre fizessék már meg amiért dolgoztunk könyörgöm!
Válasz Gumóka #8313. hozzászólásáraEzek amiket ide leírtál már most is horror áron vannak! Tegnap vettem a trakira hátra két gumit 1.040.000 ft volt áfásan szereléssel, 1990-ben meg vettem az új MTZ 82 550.000ft volt az is áfásan! NA AKKOR MIRŐL IS BESZÉLÜNK ITT????????? Ahogy írtam előbb már nálunk az input oldalon minden horror áron volt nagyon de nagyon régen!
Válasz gcastle #8307. hozzászólásáraSajnos a folyamatok befolyásolásához nagyon kicsik vagyunk mind akik ide írunk! a nagytőke eldöntötte mit akar és véghez is fogja vinni a dolgokat, addig amíg létezik a "nagytőke hatalma"! Ha ők a nagytőke emberei eltünnek a földről világ szerte örökre akkor lesz változás ha lesz valamikor ilyen szerencséje az egyszerű embereknek! Sajnos addig nem változik semmi! Lassan oda jutunk hogy tényleg önellátásra kell beállni mindenkinek!
Ma hívott egy kupec, szédített, hogy esik a malmi búza ára, most adjam el neki izibe', már viszi is, 66.000.ért kikacagtam, aztán rátértünk a kuki-árra, mondom 80.000 Ft + a tárolás/felrakás ára (2000t+), felőlem utána akkor viszi, amikor akarja, itt már nem volt túl rózsás a hangulat a vonal túlfelén, nohát ilyen ez a szelavi, a visszanyaló fagyi esete, hehe
Válasz gcastle #8307. hozzászólásáraHiába a jobb terményár, mellé drágul minden. Aki csak növénytermesztő mondjuk, neki a hús is drágább lesz a boltba, ha nem nevel saját fogyasztásra józságot.
De ugyanúgy drágul a műtrágya, vegyszer, üzemanyag, alkatrész stb.
Tehát hiába a drágább terményár, a hasznunk nem lesz több, ha eladjuk, ha feletetjük.
14459 hozzászólás
Válasz hadadi.andrew #8355. hozzászólására75-öt felénk már 2 hete kimondták.
Válasz vén cigány #8356. hozzászólására1. Kínai kereslet
2. Ukrajna megfelezte az exportmennyiseget
3. Oroszorszag vedovamokat vezetett be az export cikkekre
Válasz vén cigány #8356. hozzászólásáraA kínai kereslet
Mi nyomta fel ennyire az árat????
Ma frissült a tőzsdei ár ezen a honlapon is. Visszaszámolva 75-76e Ft lenne a reális ár most /t ó kukra. Senki ne kössön szuttyendáré 55-ért, lesz még arra rápakolva simán!
és közelít a diesel RAM...
Békés 7100
"Ó" kukira!
Nyíregyháza Kemoker 7200+ komp!!Bexarok!!!!
Válasz Ares 826 #8350. hozzászólásáraNem releváns lassan,6000-re szerződnek az idei szemesre.Ám felénk azt hiszem területileg a napraforgó tarol mindent.
Válasz szantofold22 #8344. hozzászólásáraNem venni szeretnék csak érdeklődöm, mert lenne idei siló szerződésem és kellene az árat valahogy a szemes árához igazítani a szerződésben.
Válasz szantofold22 #8344. hozzászólásáraNem venni szeretnék csak érdeklődöm, mert lenne idei siló szerződésem és kellene az árat valahogy a szemes árához igazítani a szerződésben.
Válasz Tobszi #8347. hozzászólására70-ért vittek a múlt héten!
Válasz Ares 826 #8339. hozzászólásáraBékés, 69e
Válasz Jaffa13 #8343. hozzászólásáraKözepén, Duna .
Válasz Szabi. #8342. hozzászólásáraAz már nagyon jó !!
Válasz Ares 826 #8341. hozzászólásáraKamiont tudok.Nekem mar nincs, Ismerős nek a szomszéd megyében amit mondott telefonba
Válasz Szabi. #8342. hozzászólásáraMelyik megyében??
Válasz Ares 826 #8341. hozzászólásáraHa már van egy kamion az most nagy tételnek számít.
75 felénk. Csak legyen.
Válasz szantofold22 #8340. hozzászólásáraEz telepi nagy tételes ár ugye????????
Válasz Ares 826 #8339. hozzászólására72.
Tud valaki valami új árat?????
Válasz szantofold22 #8337. hozzászólásáraNem mindegy hogy fizeti a díjat vagy csak hajózgat az óceánon....
Válasz bandigh #8335. hozzászólásáraSzia .Ez pontosan igy van.Mint mondam 67 be oda. Itt a 8-10 e ft ra várókra gondoltam..Mert hidd el van olyan is aki a fütött szobából gondol ilyenre miközben a felhasználók az állattartók akik napi szinten kelnek feküsznek most bukta szélén állnak gyakran nem is értik mi az hogy mindennap oda közltve és ha esik ha fúj etetni kell.
A belépő "újra "természetesen nem úgy kell gondolni , hogy egy tankerhajó elkezdi ide hordani a kukoricát .Hanem pl értsd úgy .Ha tényleg ez a kínai export hajtja akkor Konstanca Fiume esetleg Hamburg kikötö. Egy nagy hajóval hogy is juthatsz oda? Vagy megkerülöd Afrikát alólról talán a "Jóreménység foknál" vagy a Szuezi csatornán fizetsz egy jó nagy sarcot hogy ne keljen Afrikát megkerülni és így a Vörös-tengeri hajóúton az Arab-félszigetnél kijutsz az Indiai-óceánra.
Vagy belép Brazília esetleg Ausztrália és Kinából a Csendes-óceánon leúszik egy hajó egyenes vizen mint egy autópályán /nem egy drága zergebaxta úton kell menni/ Ha Atgentína vagy Brazília Keleti felére kellene menni, akkor a Panama csatornán kell ismét sarcot fizetve átkellni, hogy a Tűzföld felől ne keljen kerülni Dél-Amerikát a veszélyes vizen ahol az Atlanti és a Csendes óceán áramlatai összecsapnak a zátonyos fagyos vizeken hisz onnan már egy köpés az Antarktisz.
Tehát egy egyenes Kína -Brazília út óceánon egyeláltalán nem nyűgös , míg végigmenni a csatornák szintezésein fizetni hogy elérjen Európába. Amerika kb Európai éghajlat Iowa Kansas Wyoming(Vájoming?)nak a kukorica vidékek ott most nincs termés velünk egy időben aratnak.Az majd az őszi árainkra lesz hatással ott is hogy sikerül a termés mivel a Nyugati partra megint könnyebb nyílt óceánon hajót küldeni kínának mint lekacskaringózni Európába... Tehát nem ide hozza hanem a vevő megy közelebb.
Ennek ellenére én is odaadnám látatlanba 63 ért is.De aki 8 e ret vár miközben baromfi influenzáznak a pestis miatt a vaddisznó állományt is kiirtja tehát a felhasználás kétséges,igy maximum az export tudja felhajtani és az is hajtja most , nem a hazai felhasználás .Amíg az említett módon be nem lép az új portéka mivel ott kezdődik az őszi betakarítás ugye nállunk meg a tavasz.
Egyébbént a vetömagos cégek is a nemesitendő fajtákat elviszik repülővel hajóval délre mig mi itt telelünk ott elvetik , majd az ott betakarítottat itt is elvetik újra igy lecsökken a nemesítési idő.
Én kivárok, messze még október, az import is biztos ócsó lesz ilyen olajárak mellett...
Válasz szantofold22 #8334. hozzászólásáraSzerintem még nem issza meg senki, ha most helyben el tudja adni 63-ért. Az már szép summa, ha visszaesik/ha nő, ezzel az árral meg lehetne barátkozni hosszabb távon is. Ha ugye nem megy majd vissza szépen.. Mi is ellőttük a nagyját nyári àron, nem akarom a más bizniszét rontani, de ha meglenne, és most kérnék helyben ennyiért, adnám
Válasz ME109G14 #8333. hozzászólására"Anno" mikor 64-65 volt, a sygnus 60 at akart adni... Mondtam hogy ez karcsú mikor helyben több.Előjegyeztettem egy ár igényt, de senki sem jelentkezett. Többen lettünk volna úgy 5-6000q val.A végén mindenki eladta helyben 66-67 ért, Nekem ez a kikötőzés nem jött be. A paritásról ne is beszéljünk.Szerintem 1 hónapos szállítás még rájön. A 7 et elérte de néhány nap múlva március.Ami a déli félteken az őszt jelenti.Tehát belép a piacra egy új friss tétel. Kiváncsi vagyok hogy befolyásolja az árakat. Személyem szerint a hozzám hasonlók berekedtek ennél az árnál a különbözetet elteszik az exportőrök. Az is csoda hogy ennyi lett a sok évi gyenge ár után. Szerintem lassan a telhetetlen emberek megisszák a levét .
Bács kiskunban mien KOMOLY árakat ajánlanak DUNA mellett akár uszályba ???
Válasz Jaffa13 #8331. hozzászólásáraEl.
Nyíregyháza Hasso kuki 6300 Ft nettó! A héten óriàsi volt a pangàs! A kínai ünnepi hétre foglyàk ! Vajon mit hoz a jövő hét?? A Matif emelkedik az USDA esik !!! Szerintetek el kell adni????
Válasz tuto1 #8328. hozzászólásáraKezd már alakulni.
Válasz hadadi.andrew #8327. hozzászólásáraVírusölő mint Helyőrség Parancsnok ,nagyon ült kolléga.
Matifon ma +100 Ft/q.
223,75 x 360 = 80550
Válasz sanyi1965 #8324. hozzászólásáraHP csak mint vírusölő van otthon, K/B/CS/M-vitaminnal dúsítva
Válasz gcastle #8307. hozzászólásáraEmelkednek a fizetések az egész országban már vagy nyolc éve kezdte a kormány a pedagógus bérrel az "életpálya modell" bevezetésével! Aztán jött a többi szektor csak a mi áraink maradtak el eddig sajnos amiért dolgoztunk, eddig mindig szinte szarért húgyért vitték el tőlünk csak azért szerintem hogy olcsó legyen a kaja, miközben meg ahogy írtad a multik polcain meg "elszabadult a pokol" !!! Akkor végre fizessék már meg amiért dolgoztunk könyörgöm!
Válasz Gumóka #8313. hozzászólásáraEzek amiket ide leírtál már most is horror áron vannak! Tegnap vettem a trakira hátra két gumit 1.040.000 ft volt áfásan szereléssel, 1990-ben meg vettem az új MTZ 82 550.000ft volt az is áfásan! NA AKKOR MIRŐL IS BESZÉLÜNK ITT????????? Ahogy írtam előbb már nálunk az input oldalon minden horror áron volt nagyon de nagyon régen!
Válasz hadadi.andrew #8321. hozzászólásáraAkkor nemigen volt gyeplabda olimpikon és HP felmenőd a családban.Ami nem hátrány egy gazdálkodó számára,félre ne értsd.
Válasz Bán Zsolt #8305. hozzászólásáraA nemzetközi nagytőke erre gyúr, ebben igazad van az tuti!
Válasz gcastle #8307. hozzászólásáraSajnos a folyamatok befolyásolásához nagyon kicsik vagyunk mind akik ide írunk! a nagytőke eldöntötte mit akar és véghez is fogja vinni a dolgokat, addig amíg létezik a "nagytőke hatalma"! Ha ők a nagytőke emberei eltünnek a földről világ szerte örökre akkor lesz változás ha lesz valamikor ilyen szerencséje az egyszerű embereknek! Sajnos addig nem változik semmi! Lassan oda jutunk hogy tényleg önellátásra kell beállni mindenkinek!
Válasz sanyi1965 #8320. hozzászólásáraNem hiszem, szerintem az erdélyi Wesselényi-birtokon lévő Hadad községből származó cselédutód lehetek...
Válasz hadadi.andrew #8318. hozzászólásáraNincs családi-származáshelyi köteléked HADAD őrnaggyal?
Válasz Diesel Tibor #8317. hozzászólásáraAkkor nem voltunk egyedüliek, látható volt hogy megy a lecsóba a legdolgosabb réteg munkája-igyekezete.
Ma hívott egy kupec, szédített, hogy esik a malmi búza ára, most adjam el neki izibe', már viszi is, 66.000.ért kikacagtam, aztán rátértünk a kuki-árra, mondom 80.000 Ft + a tárolás/felrakás ára (2000t+), felőlem utána akkor viszi, amikor akarja, itt már nem volt túl rózsás a hangulat a vonal túlfelén, nohát ilyen ez a szelavi, a visszanyaló fagyi esete, hehe
Válasz sanyi1965 #8312. hozzászólására2003-ban én is abba hagytam a fejést ,,,,nem bántam meg.
Válasz Gumóka #8313. hozzászólásáraValahogy így ,kolléga!
Válasz Diesel Tibor #8314. hozzászólásáraBrutális, hogy mennyire kihasználják őket.
Válasz Szabi. #8311. hozzászólásáraIgennn.ezt nem tudtam.
Válasz gcastle #8307. hozzászólásáraHiába a jobb terményár, mellé drágul minden. Aki csak növénytermesztő mondjuk, neki a hús is drágább lesz a boltba, ha nem nevel saját fogyasztásra józságot.
De ugyanúgy drágul a műtrágya, vegyszer, üzemanyag, alkatrész stb.
Tehát hiába a drágább terményár, a hasznunk nem lesz több, ha eladjuk, ha feletetjük.
Válasz Diesel Tibor #8310. hozzászólásáraMióta tejtermelést mellőzve,támogatják az anyatehén tartást/2004/,nem tesszük.Pedig 1973-as tejkönyvek is van a portán.
Válasz Diesel Tibor #8310. hozzászólásáraA pár tehénnel küszködő hősöktől meg 35-65 közt viszik.......na ehhez is kell pofa.
Válasz sanyi1965 #8304. hozzászólásáraA tej 106 ft tegnap beszéltem egy fejészettel.