Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR407 FtUSD392 FtCHF433.28 FtGBP489.48 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #4789. hozzászólásra
Jól hangzik, mindössze az a kérdés, mikor "gyűrűzik be" a szabad piacra is...Bár amit a kolléga ír 49.00-et az már jó, de gyanítom, hogy nem mindenhol - pl. keleten biztos hogy nem - annyi...
Válasz #4788. hozzászólásra
Azt azért odaírhatnád, hogy telephelyen, vagy beszállítva ennyi az ára, ha szállítani kell, akkor meg a távolság se mindegy.
Közel három hónapos csúcsra emelkedett a kukorica árfolyama a héten, miután az Egyesült Államok az elemzők által vártnál nagyobb mennyiségű tengerit exportált részben a megugró japán kereslet miatt. Egy hosszú távú áremelkedés kedvezhet azoknak a hazai gazdáknak, akiknek vannak tavalyi kukoricakészletei, de kifejezetten hátrányos lehet az állattenyésztőknek a takarmányozási költségek növekedése miatt."
Válasz #4783. hozzászólásra
a nyugati határszélen 49-es árat is ígértek 1000 tonnás tételért,
akkor mikor 314 volt a forint,
nem lefele megy annyi biztos
a 130-as árat nem akarom elhinni, lehet hogy egy felvásárló dob fel ilyen hirdetést, lássátok, lássátok, aztán néhányan megszabadulnak a készletektöl. Nem kell mindent elhinni, én bizom benne, hogy ha sokat nem de 150-160 között lesz márciusban
ha az elírást nem számítjuk akkor is érdekes......
korábban a lengyelek innen vitték a kukoricát, mert náluk a klíma miatt nem lehetett annyit termelni amennyi a szükségletük......
Jňl tetted.Mčgsem 38.A 44+komp meg majd 5e ft. Mindennek esett az ŕra, csemege kuk,cukor rčpa 15%, ŕllatok eladhatatlanok,csak nyomott ŕron. Ehez az ŕllatĺrhoz ami van kb 1e tengeri kčne.Ezčrt nem vesz senki.Ha nem is repül,de nem termelt minuszt, čs kb 3honapot vŕrtŕl,a ktg meg nem nö tovŕbb.
Én a 45-öt nettóban értettem, a kamara meg nem tudja (meg nem is akarja) egyszerre képviselni a felvásárló, meg a kereskedő érdekét. Ez csak egy újabb szervezet ami arra van kitalálva, hogy beszedje a tagsági díjakat.
Te meg fizess, meg kussolj. Dióhéjban ennyi a kamara.
Mi is ilyen ŕrat kaptunk Legény Pčtertöl a Hb kčpviselö,csak annyi prücök,hogy Hb ból kikaptak volna 350ft ot,akkor 4350azt meg valamikor mŕrciusi lejŕratra.Ez kb 400tonnŕra. Addig meg én fizessem a tŕrolĺsi dijat. Magyarŕn čn mint egy kis senki csödtermelö fizessem a tŕrolŕsi dijat az utŕn a tengeri utŕn,ami a hungrŕnŕč,mčg 2 hňnapig,mire elviszi. Ez nonszensz. Igy meg 43 ba elvittčk kifizettčk,s nem tŕrolok senkinek sem. Az a baj,hogy ezek brutto ŕrak. Sajnos. A valosŕg bizony az,hogy az ŕllattartŕs padlňn,akinek ŕllat van megtermeli,akinek nincs föld tönkrement. Igy nincs mŕsirŕnyů piac,mint az etanol izocukorgyĺr,ami meg abszolůt a vilŕgpiacot veszi alapul,amit meg követ a helyi keverö. Esetleg mčrlegelve azt,hogy a környčkbeličrt többet ad,mert mire lehoznĺ többe lenne,ezčrt lehet az, hogy jobb nčhol a vilĺgpiacinŕl. Ůgysem hoz senki Amerikŕbňl. De sajnos Romŕniŕbňl mĺr igen.Ez nagy baj! Mert termčs az nem volt! Viszont ha a Bige müxarra van včdövŕm akkor a hazai termčnyre tejre húsra mičrt nincs. Igy mŕr a témĺnĺl is vagyunk azaz Mi a faxnak van az Agrĺrkamara? Róka fogta csuka,Egy pĺr szŕz mŕzsa van mčg,de nem bŕntam meg a 43 at mert nem öszi 36! Viszont mčg 1 hňnap čs jön a gŕzosítási ktg člednek a bogarak mŕrciusba. Az ŕr meg stagnĺl.
Hol és kinél?Te hordod?Az-2-300ft. Nŕlunk Agrifirm Nagisz, Glencorn 42 e ad100ft al kevesebbet az egyhéttel ezelöttinél.Mŕrciusra 44,de addig meg tĺrolni kellene neki. Marhŕt probĺltam leadni, 1honap mulva érdeklödhetek,olyan behalĺs van a piacon sajnos. Nagyon nem megy a takarmŕny.
Ezt senki nem tudhatja. A tŕrolŕsban nem mindig jön be az elkčpzelt ŕr, Viszont,ha mčrlegeled a vĺrakozŕsi idödet,a tŕrolĺsi ktg, valamint ,megelčgszel azzal,hogy kčpzödött nyeresčg. Nem adtad oda a kupecnek összel bagňbb ŕrért ,hanem lett nyeresčg,mčhat100ezrekbe mčrhetö,az mĺr jň. Ňriĺsi lutri ez. Lehet,hogy fentebb megy,de lehet nem. Hallottam olyat is,hogy megadja a 44et,de mŕrciusi lejĺratra. Addig meg te fizetel. Eddigi tapasztalat az volt,hogy jan čs februĺrban mozdulĺs. Mŕrciusban stagnŕl lefele,mert mindenki elad az inputok miatt. Majd ŕprilisban kb a februĺrira megy vissza. Közben nö a tĺrolŕsi ktg is. Aztĺn beŕll,mert jön az esö a buza stb. Ha aszĺly akkor nö. Azt probŕld szem elött tartani,hogy ne legyen minuszos. Tény az ŕllattartĺs jelenlegi helyzete aki östermel az nem engedheti meg mčg az olcsobb tengerit sem. Ugyanis az ŕllat gyakorlatilag nem kell -a marha biztos nem- nagyon olcson ami kb 1e ft os kukorica ĺrnak felel meg. Akkor hogy etesse fel. Tölem a keverök vettčk meg,s visszaesett a tŕpeladŕs is. Mint a hirado hajtja 100ft os tejfelvĺsĺrlĺsi ĺrat ami a frislandnŕl 85ft mi 2007ben kaptunk ennyit. Ha ůgy gondolod,hogy elčg a nyeresčg az biztos,nem buktŕl. Tčny minčl többen adjĺk el,annĺl kevesebb van a piacon. A piacmeghatĺrozo Hungrana calgil meg tözsdčt nčz.Ha bétet nčzed mindig a napi kötésböl kb 400ft/q vonj le mert az a fuvar ami a kikötöi fizikai szĺllitĺst črti az ĺrban. Minusz 1-2 szŕz mentöl keletebre vagy sajnos. A tavalyi ĺrzuhanŕs nagy ĺr utaŕn jött. Ez nem valoszinü,mert gatya az ĺr. Valamint elkezdtčk venni akkor a toxinos tengerit etanolnak,mert a kocsiba mindegy. A 7e tengeriböl meg 1honapig legyĺrtotta az člelmiszer izocukrot. Igy manipulŕlnak nem hülyék. Viszont ha eladtad,ne bĺnd,ha fentebb ment,mert akkor az volt a jo döntés,föleg,ha volt haszon.
Magunk is meglepödtünk,mert mŕr ůgy mentünk,hogy az lesz. Dčli megye keleten tovĺbb nem irom mert hitelrontĺsčrt ki tudja mi lenne. Ha jo lett volna biztos megveszem,nincs bajom a Jd vel tettszik, Sok a kiglancolt Kijavitott festésü import gčp.Ezčrt lett a Claas mert ennyiért kis potlŕs,s mčgiscsak ůj. Elöhozattam a hibakod könyvet makogott a kereskedö a sok betü meg szŕm,lĺtszott,hogy meglepödött. Ha nekem 5pĺr gumiburkolat kopik el a 6e oras mtz-n akkor a vaspedŕl 0ra hŕny lehet. Esztčtikailag szčp volt.
Sajnos lĺttunk olyan Jd 6330 premiumot,amiben mčg 2ňra mulva is habzott a rozsdabarna olaj,S ĺllitolag 3200orŕs volt,aminek a kuplungpedŕl lňgott, sikra kopva, a Command center dugig hibakodokkal,a hĺtulja alŕbujva meg afčltengelye le volt bontva.Az tekerve volt tuti.
A claas 4,6 jd motor, ésaz Mf vŕltňval van. Az Mf gyĺrban kčszült vŕlto egyik soron rakjĺk a fergŕba,mĺsik lŕdŕba megy a claas gyŕrba.A MAGTĹR kft nčl mondtĺk. A francia dologtol čn is tartok. Utŕnajĺrtam, a renault elektronikŕt kivették mert köztudottan szar volt. Néztem a Zetort,a 100le körüli Mtz mčret,a Hsx meg nagy valahogy belefčr a sorba de a 185 kasza rendet taposnŕ. Meg a kidolgozottsĺga ennek finomabb. A Claasbol ami renault megmaradt,az a hidraulika kezelö a kerek tekerös ŕllítŕs.Ŕllitolag fel akarjŕk húzni a mŕrkĺt,mint az audit. Nincs agyonbonyolitott motor,meg ad blue.. A sulya megvan,s remčlhetöleg nem kapar ki,mint mondjuk egy kistestü 100lovas Mtz mčretü gčp. A landiniböl abszolút a karosat kell venni azzal nincs baj. Abból a powermondial a nagytestü 115 lehet alternativa egy mtz kivŕltani szeretřnek. Ne keljen munkagčpet cserélni,de azokat repiti. Olasztol tartottam.A hasznŕl hirdetett jonak mondott Jd meg odamenve nem volt olyan jó. 12,13m ft ba 6čves 7e üo Jd szerintem sok+ a nagy szčles gumik ami agyonkopva sehova sem jó. Ez a gčp lett a legmegfelelöbb a részemre. A 115 ös 430 ugyanez,de 57e eur,Attol meg többet čr a 6125 steyer 60ba.
Még annyira se német, mint amennyire a Toyota Yaris japán (hisz' mindegyik francia, ráadásul a Claas eredetileg Renault volt, így tősgyökeres francia, míg a Toyota eleve japánok által épült).
Ezzel persze nem azt akarom mondani, hogy "sz@r francia" (mert ez persze egy marhaság lenne), hanem csak azt, hogy nem német.
Válasz #4748. hozzászólásra
az a jó amikor valaki saját magának járatja be az új traktort, akkor az biztos hogy sokáig ki fogja szolgálni az embert.
Az olajcseréket én már magam csinálom és nem 500 óránként cserélek a motorba hanem 330-340 között. Sokallom az 500 órát mert a jd motor amúgy is lassabban számolja az órát mint az nh.
A váltóba 1000 nél még sárga az olaj.
Válasz #4748. hozzászólásra
szerintem jól döntöttél, a gép is jó meg van mögötte szervízháttér,
Arra figyelj hogy ha módodban áll akkor vedd meg az olajakat meg a szűrőket a claas előrendelési akcióban mert a 25 % engedmény nem mindegy. Úgy is elég drága hozzá minden de hát melyikhez nem? Ami lejön belőle váltóolaj az még az mtzbe tökéletes.
Mi 42-be adtuk el,kis tárolást kellet csak fizetni rakodás nincs.Ahogy csödtermelö irja megérte várni egy kicsit vele.500ft plusz meglett itt is.Akkor végre eldöntötted a márkát jo gép biztos sok sikert hozzá,azért az mtz-éket tartsd meg
Mi a gond a Landinivel, ha a Powermondial az tetszett? Nem vagy kibékülve az olaszokkal? Annyira még nem mélyültem bele a traktorok nézegetésébe, de a Powermondial az szóba jöhetne egy esetleges traktorvásárlásnál. A Class német precizitással készült ugyan, de annyira nagyon jót sosem hallottam róla, de reméljük Nálad jól beválik!
14494 hozzászólás
Válasz #4795. hozzászólásra
Bocsi, nem akartam felizgatni senkit, az lemaradt, hogy kompenzációval...
Válasz #4794. hozzászólásra
Én 44 körülit tudok, ezért is olvasom furcsán a 48-at...
Északkeleten 45telephelyi áron.
Válasz #4792. hozzászólásra
Melyik cég ha szabad tudni???Ha ott keleten annyi, akkor itt dunántúlon 50000
Válasz #4791. hozzászólásra
Békésben tegnap 48-at ajánlottak.
Válasz #4789. hozzászólásra
Jól hangzik, mindössze az a kérdés, mikor "gyűrűzik be" a szabad piacra is...Bár amit a kolléga ír 49.00-et az már jó, de gyanítom, hogy nem mindenhol - pl. keleten biztos hogy nem - annyi...
Válasz #4788. hozzászólásra
Azt azért odaírhatnád, hogy telephelyen, vagy beszállítva ennyi az ára, ha szállítani kell, akkor meg a távolság se mindegy.
Most olvastam:
" Az amerikaiak csúcsokra lökik a kukoricaárakat.
Közel három hónapos csúcsra emelkedett a kukorica árfolyama a héten, miután az Egyesült Államok az elemzők által vártnál nagyobb mennyiségű tengerit exportált részben a megugró japán kereslet miatt. Egy hosszú távú áremelkedés kedvezhet azoknak a hazai gazdáknak, akiknek vannak tavalyi kukoricakészletei, de kifejezetten hátrányos lehet az állattenyésztőknek a takarmányozási költségek növekedése miatt."
Válasz #4783. hozzászólásra
a nyugati határszélen 49-es árat is ígértek 1000 tonnás tételért,
akkor mikor 314 volt a forint,
nem lefele megy annyi biztos
173/t már hihetöbb
Válasz #4782. hozzászólásra
leszállítva 1730 lehet
a 130-as árat nem akarom elhinni, lehet hogy egy felvásárló dob fel ilyen hirdetést, lássátok, lássátok, aztán néhányan megszabadulnak a készletektöl. Nem kell mindent elhinni, én bizom benne, hogy ha sokat nem de 150-160 között lesz márciusban
ha az elírást nem számítjuk akkor is érdekes......
korábban a lengyelek innen vitték a kukoricát, mert náluk a klíma miatt nem lehetett annyit termelni amennyi a szükségletük......
Válasz #4782. hozzászólásra
Tibi Bácsi!
Az 1-t elírták 7-nek!
Ár: 730eur/t
Lengyel import kukorica, nagy tételben eladó! Min.rendelhető mennyiség 6t.
730eur/t kamionos szállítással.
Érdeklődni telefonon,(kizárólag lengyel nyelven) vagy emailben(Lengyel,Magyar,Angol,Német nyelven).
Ehhez mit szóltok most leltem az apóban.
Sziasztok!Ha van 5 percetek kérlek válaszoljatok pár kérdésre,sokat segítenétek!Előre is köszi!
https://docs.google.com/forms/d/1Nm4S7z1n1QFqGb_4o1Q22-xhBb08azNkahmvcbeLjAM/viewform
Válasz #4779. hozzászólásra
Jňl tetted.Mčgsem 38.A 44+komp meg majd 5e ft. Mindennek esett az ŕra, csemege kuk,cukor rčpa 15%, ŕllatok eladhatatlanok,csak nyomott ŕron. Ehez az ŕllatĺrhoz ami van kb 1e tengeri kčne.Ezčrt nem vesz senki.Ha nem is repül,de nem termelt minuszt, čs kb 3honapot vŕrtŕl,a ktg meg nem nö tovŕbb.
44 ért adtam el múlt csütörtökön.
hello sajnos a takarmánykeverök nem tudnak ilyen árakat adni reméljük a szlovák áfahuszároknak bevégeztettet:)
Gondolom még van raktáron kukorica, csak nagyon kevesen reagáltok a kukorica terményárakra, szerintetek meddig érdemes tartani???
Hali friss árat tud valaki?
Válasz #4774. hozzászólásra
Netto 45-öt gondoltam én is a még meglevő 370 tonnámért. Akkor talán lenne is rajta egy kis haszon :-(
Én a 45-öt nettóban értettem, a kamara meg nem tudja (meg nem is akarja) egyszerre képviselni a felvásárló, meg a kereskedő érdekét. Ez csak egy újabb szervezet ami arra van kitalálva, hogy beszedje a tagsági díjakat.
Te meg fizess, meg kussolj. Dióhéjban ennyi a kamara.
A 350es kikapŕs a Fejčr megyébe valň fizikai szĺllětĺst črtem,ami a fčl orszŕgon ŕt vezet.
Válasz #4771. hozzászólásra
Mi is ilyen ŕrat kaptunk Legény Pčtertöl a Hb kčpviselö,csak annyi prücök,hogy Hb ból kikaptak volna 350ft ot,akkor 4350azt meg valamikor mŕrciusi lejŕratra.Ez kb 400tonnŕra. Addig meg én fizessem a tŕrolĺsi dijat. Magyarŕn čn mint egy kis senki csödtermelö fizessem a tŕrolŕsi dijat az utŕn a tengeri utŕn,ami a hungrŕnŕč,mčg 2 hňnapig,mire elviszi. Ez nonszensz. Igy meg 43 ba elvittčk kifizettčk,s nem tŕrolok senkinek sem. Az a baj,hogy ezek brutto ŕrak. Sajnos. A valosŕg bizony az,hogy az ŕllattartŕs padlňn,akinek ŕllat van megtermeli,akinek nincs föld tönkrement. Igy nincs mŕsirŕnyů piac,mint az etanol izocukorgyĺr,ami meg abszolůt a vilŕgpiacot veszi alapul,amit meg követ a helyi keverö. Esetleg mčrlegelve azt,hogy a környčkbeličrt többet ad,mert mire lehoznĺ többe lenne,ezčrt lehet az, hogy jobb nčhol a vilĺgpiacinŕl. Ůgysem hoz senki Amerikŕbňl. De sajnos Romŕniŕbňl mĺr igen.Ez nagy baj! Mert termčs az nem volt! Viszont ha a Bige müxarra van včdövŕm akkor a hazai termčnyre tejre húsra mičrt nincs. Igy mŕr a témĺnĺl is vagyunk azaz Mi a faxnak van az Agrĺrkamara? Róka fogta csuka,Egy pĺr szŕz mŕzsa van mčg,de nem bŕntam meg a 43 at mert nem öszi 36! Viszont mčg 1 hňnap čs jön a gŕzosítási ktg člednek a bogarak mŕrciusba. Az ŕr meg stagnĺl.
Válasz #4769. hozzászólásra
Ha beviszed Szabadegyházára, akkor kapsz érte netto 47-et is.
Felvidéken is hasonló az ár, 150Eurót kinálnak, de februárban lesz 160 is...bizom benne.
A 45000 Ft.-os árat telephelyen vagy beszállítva kínálták?Ha beszállítva akkor hova?
Válasz #4767. hozzászólásra
Sygnus
Válasz #4766. hozzászólásra
Hol és kinél?Te hordod?Az-2-300ft. Nŕlunk Agrifirm Nagisz, Glencorn 42 e ad100ft al kevesebbet az egyhéttel ezelöttinél.Mŕrciusra 44,de addig meg tĺrolni kellene neki. Marhŕt probĺltam leadni, 1honap mulva érdeklödhetek,olyan behalĺs van a piacon sajnos. Nagyon nem megy a takarmŕny.
A mai napon netto 4500-as árat kaptam. Szvsz emelkedni fog az euro erősődése miatt.
Válasz #4762. hozzászólásra
Bingó! Igy legyen 5ösöd /////,A mŕsik jo helyek jňk,csak van ŕr is. Ott kb olyan a gumi mint amennyi van benne.
Ezt senki nem tudhatja. A tŕrolŕsban nem mindig jön be az elkčpzelt ŕr, Viszont,ha mčrlegeled a vĺrakozŕsi idödet,a tŕrolĺsi ktg, valamint ,megelčgszel azzal,hogy kčpzödött nyeresčg. Nem adtad oda a kupecnek összel bagňbb ŕrért ,hanem lett nyeresčg,mčhat100ezrekbe mčrhetö,az mĺr jň. Ňriĺsi lutri ez. Lehet,hogy fentebb megy,de lehet nem. Hallottam olyat is,hogy megadja a 44et,de mŕrciusi lejĺratra. Addig meg te fizetel. Eddigi tapasztalat az volt,hogy jan čs februĺrban mozdulĺs. Mŕrciusban stagnŕl lefele,mert mindenki elad az inputok miatt. Majd ŕprilisban kb a februĺrira megy vissza. Közben nö a tĺrolŕsi ktg is. Aztĺn beŕll,mert jön az esö a buza stb. Ha aszĺly akkor nö. Azt probŕld szem elött tartani,hogy ne legyen minuszos. Tény az ŕllattartĺs jelenlegi helyzete aki östermel az nem engedheti meg mčg az olcsobb tengerit sem. Ugyanis az ŕllat gyakorlatilag nem kell -a marha biztos nem- nagyon olcson ami kb 1e ft os kukorica ĺrnak felel meg. Akkor hogy etesse fel. Tölem a keverök vettčk meg,s visszaesett a tŕpeladŕs is. Mint a hirado hajtja 100ft os tejfelvĺsĺrlĺsi ĺrat ami a frislandnŕl 85ft mi 2007ben kaptunk ennyit. Ha ůgy gondolod,hogy elčg a nyeresčg az biztos,nem buktŕl. Tčny minčl többen adjĺk el,annĺl kevesebb van a piacon. A piacmeghatĺrozo Hungrana calgil meg tözsdčt nčz.Ha bétet nčzed mindig a napi kötésböl kb 400ft/q vonj le mert az a fuvar ami a kikötöi fizikai szĺllitĺst črti az ĺrban. Minusz 1-2 szŕz mentöl keletebre vagy sajnos. A tavalyi ĺrzuhanŕs nagy ĺr utaŕn jött. Ez nem valoszinü,mert gatya az ĺr. Valamint elkezdtčk venni akkor a toxinos tengerit etanolnak,mert a kocsiba mindegy. A 7e tengeriböl meg 1honapig legyĺrtotta az člelmiszer izocukrot. Igy manipulŕlnak nem hülyék. Viszont ha eladtad,ne bĺnd,ha fentebb ment,mert akkor az volt a jo döntés,föleg,ha volt haszon.
Ne offoljátok már szét ezt a szerencséltlen topciot.
Inkább azt írjátok, hogy szderintetek fel vagy le megy a kuki ára?
Válasz #4761. hozzászólásra
küldtem egy emailt, majd nézz már rá!
Válasz #4760. hozzászólásra
Magunk is meglepödtünk,mert mŕr ůgy mentünk,hogy az lesz. Dčli megye keleten tovĺbb nem irom mert hitelrontĺsčrt ki tudja mi lenne. Ha jo lett volna biztos megveszem,nincs bajom a Jd vel tettszik, Sok a kiglancolt Kijavitott festésü import gčp.Ezčrt lett a Claas mert ennyiért kis potlŕs,s mčgiscsak ůj. Elöhozattam a hibakod könyvet makogott a kereskedö a sok betü meg szŕm,lĺtszott,hogy meglepödött. Ha nekem 5pĺr gumiburkolat kopik el a 6e oras mtz-n akkor a vaspedŕl 0ra hŕny lehet. Esztčtikailag szčp volt.
Válasz #4759. hozzászólásra
hol nézted ezt a leélt jd-t?
Válasz #4755. hozzászólásra
Sajnos lĺttunk olyan Jd 6330 premiumot,amiben mčg 2ňra mulva is habzott a rozsdabarna olaj,S ĺllitolag 3200orŕs volt,aminek a kuplungpedŕl lňgott, sikra kopva, a Command center dugig hibakodokkal,a hĺtulja alŕbujva meg afčltengelye le volt bontva.Az tekerve volt tuti.
Válasz #4756. hozzászólásra
De 54,5!!55 ŕra 420nak 57 a 430nak ! Elirĺs. A 43 akcios a landini.
A claas 4,6 jd motor, ésaz Mf vŕltňval van. Az Mf gyĺrban kčszült vŕlto egyik soron rakjĺk a fergŕba,mĺsik lŕdŕba megy a claas gyŕrba.A MAGTĹR kft nčl mondtĺk. A francia dologtol čn is tartok. Utŕnajĺrtam, a renault elektronikŕt kivették mert köztudottan szar volt. Néztem a Zetort,a 100le körüli Mtz mčret,a Hsx meg nagy valahogy belefčr a sorba de a 185 kasza rendet taposnŕ. Meg a kidolgozottsĺga ennek finomabb. A Claasbol ami renault megmaradt,az a hidraulika kezelö a kerek tekerös ŕllítŕs.Ŕllitolag fel akarjŕk húzni a mŕrkĺt,mint az audit. Nincs agyonbonyolitott motor,meg ad blue.. A sulya megvan,s remčlhetöleg nem kapar ki,mint mondjuk egy kistestü 100lovas Mtz mčretü gčp. A landiniböl abszolút a karosat kell venni azzal nincs baj. Abból a powermondial a nagytestü 115 lehet alternativa egy mtz kivŕltani szeretřnek. Ne keljen munkagčpet cserélni,de azokat repiti. Olasztol tartottam.A hasznŕl hirdetett jonak mondott Jd meg odamenve nem volt olyan jó. 12,13m ft ba 6čves 7e üo Jd szerintem sok+ a nagy szčles gumik ami agyonkopva sehova sem jó. Ez a gčp lett a legmegfelelöbb a részemre. A 115 ös 430 ugyanez,de 57e eur,Attol meg többet čr a 6125 steyer 60ba.
Válasz #4740. hozzászólásra
Szia!
A 44,5 e euro a claas arion 420-ra nem elírás?
Válasz #4753. hozzászólásra
A váltóban szerintem mindíg sárga marad az olaj...
Válasz #4749. hozzászólásra
Még annyira se német, mint amennyire a Toyota Yaris japán (hisz' mindegyik francia, ráadásul a Claas eredetileg Renault volt, így tősgyökeres francia, míg a Toyota eleve japánok által épült).
Ezzel persze nem azt akarom mondani, hogy "sz@r francia" (mert ez persze egy marhaság lenne), hanem csak azt, hogy nem német.
Válasz #4748. hozzászólásra
az a jó amikor valaki saját magának járatja be az új traktort, akkor az biztos hogy sokáig ki fogja szolgálni az embert.
Az olajcseréket én már magam csinálom és nem 500 óránként cserélek a motorba hanem 330-340 között. Sokallom az 500 órát mert a jd motor amúgy is lassabban számolja az órát mint az nh.
A váltóba 1000 nél még sárga az olaj.
Válasz #4748. hozzászólásra
szerintem jól döntöttél, a gép is jó meg van mögötte szervízháttér,
Arra figyelj hogy ha módodban áll akkor vedd meg az olajakat meg a szűrőket a claas előrendelési akcióban mert a 25 % engedmény nem mindegy. Úgy is elég drága hozzá minden de hát melyikhez nem? Ami lejön belőle váltóolaj az még az mtzbe tökéletes.
Mi 42-be adtuk el,kis tárolást kellet csak fizetni rakodás nincs.Ahogy csödtermelö irja megérte várni egy kicsit vele.500ft plusz meglett itt is.Akkor végre eldöntötted a márkát jo gép biztos sok sikert hozzá,azért az mtz-éket tartsd meg
Válasz #4748. hozzászólásra
Ha az ár is nagy mértékkel befojásolta a döntésed, a Zetort nem nézted, vagy nem fogott meg?
Válasz #4740. hozzászólásra
Mi a gond a Landinivel, ha a Powermondial az tetszett? Nem vagy kibékülve az olaszokkal? Annyira még nem mélyültem bele a traktorok nézegetésébe, de a Powermondial az szóba jöhetne egy esetleges traktorvásárlásnál. A Class német precizitással készült ugyan, de annyira nagyon jót sosem hallottam róla, de reméljük Nálad jól beválik!
Köszönöm,de mŕr eldölt. Intézem a papirokat a Claas-ra
Válasz #4740. hozzászólásra
Nézd meg a lamborghini-t az olcsóbb és deutz motor van benne a fendt és aclaas rakodó is már ezt a motort használja