Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR414.08 FtUSD396.98 FtCHF444.25 FtGBP499 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Zetor 12011/45-től 16045-ig ugyanaz hashorog, de 16145 és 16245 nem egyforma. Ez 12045-ből 16145-re, ez nem cserélhető! Gyári 3-4 féle van horogot. 12011-es függőleges menetes, 16145-os laposvasból készült behegesztett 4 db M16-os csavarok, vizszintes tengelyet. Ez nem összekeverni. Nekem 16145-es cseréltem 16245-ból úgyis nem lehet, mert hosszabb.
Hello! igen, baj van. Ez gyári alap kb. 25-30 mm laposvasból készült, furat tengelyből behegesztett. Ez nem jó. MTZ-é teljes ötvényből. Régi Zetor Super EB pótkocsival elvinni, de nem volt hashorog, hanem vmit nem tudom... azt gondolom lehet-e vonópaddal. T-150k "durva" horog, pedig magyar Rába 180 is.
Hello! igen, baj van. Ez gyári alap kb. 25-30 mm laposvasból készült, furat tengelyből behegesztett. Ez nem jó. MTZ-é teljes ötvényből. Régi Zetor Super EB pótkocsival elvinni, de nem volt hashorog, hanem vmit nem tudom... azt gondolom lehet-e vonópaddal. T-150k "durva" horog, pedig magyar Rába 180 is.
hello Norbi tipus hiba ,vagyis a csehek nem igazán tudnak jó turbót gyártani,szomszéd faluban 300 óra alatt 2 turbocsere gariban,de ugyanez a gond az Avia teherautokkal is
Szóval azt mondod, hogy a Landiniknek gyenge a hahorguk.
Akkor lehet, hogy jobb lett volna hogyha a t-150-es horgát rakják rá mert az erős.
Van egy hasi húzonk az egyik mtz-n, gyak az a baj, hogy 1-2 csavarnál a felfogatása meg van törve, de csak tőrve. Mi okozhatta, hogy megrepedt a húzó? Szerintem azért mert nem húzták meg annakidején.
Azt csináltam, hogy megszüntettem a kipufugó és a levegőszűrő között a kapcsolatot, magyarul bedugóztam a levegőszűrőt.
Viszonylag nem túl szoros a kipufogó és a könyök csatlakoztatása a fülkénél. Ha így is kormos lesz a levegőszűrő, akkor valószínű, hogy ott fúj ki, és azt szívja be a levegőszűrő valahogy.
Ez komolyan. Tavalyon Axiálon használt Landini 100-tól 160-le-ig. Minden sérülések hashorogok. Ez gyári nem ötvény, hanem egyenes laposvasból hegesztett. MTZ ötvényből készült.
az üzemanyagszintjelző az enyémen se tökéletes
az a lények ha kigyullad a piros lámpa elkezdem mérni az időt és van még három órám
de ez csak akkor működik ha nincs dugulás valamelyik tankba
Landini ez jó traktor, de gyenge hashorogot. MTZ .3-osok gyenge minősége és sok anyag hibái. Új MTZ-é nem pontos gázolajszint mérő. Múlt héten ismersőm MTZ-952.3-os puhább hashorogot, olyan mint gyenge vasot.
ha felhívod megtudod, valószinüleg netto, de van aki odadja nettoba vagy kissebb áfás számlával
én személy szerint nem vennék számla nélkül, mert nem tudom leírni
Amúgy ezek a Landinik mennyire jó gépek?
Ghibli 90-esnél 3000-4000 üzemórás gépnél ami rendszerint van karbantartva ott már lehettek komoly bajok vagy ezt az üzemórát minden komolyabb probléma nélkül teljesíti?
MTZ-552
A Landini powerfarm típusokat nem nagyon ismerem.
Mi a főbb különbség egy Powerfarm 85 és egy Ghibli 90-es közt. Eltekintve attól a pár lóerőtől.
Papír szerint egy Ghibli 90-es Legkisebb fordulási sugára (m) 8,4 de egy 952-esé 6,2. Ez egy kicsit nagy külömbség. A Powerfarmé is ilyen nagy?
Szerintem a Landini ghibli sokkal jobb és megbizhatóbb mint egy új .3-as mtz. És nem kerül sokba! Én egyszer dolgoztam egy napot egy Landini Legend 160-assal de nem ájultam el a 160Le-től akié a gép annak még van egy 120lovas fendje és kidolgozta a 160-as landinit!
De egy mtz-től sokkal jobb a Landini! Kényelemre meg zajra fogyasztása is jobb állítólag 2literrel eszik kevesebbet szántásnál 1ha-on! De még ha annyit eszik mint egy mtz akkor is megéri az árát!
Én is kacsingatok a Landini powerfarm 75-ös vagy 85-ös felé! Jövőre tervezek gépberúházást még nem döntöttem el, hogy milyet vegyek! Először .3-as mtz-ben gondolkodtam de itt a fórumon leirtak alapján biztos, hogy nem veszek! Inkább fizetek 2millával többet de tudom, hogy jobb és kényelmesebb gépbe űlök! Igaz a szervíz az biztos drágább a Landinire de lehet, hogy az mtz-re ráköltöm ugyanazt a pénzt!
Laja neked ajánlani tudom az mtz helyett a Landinit!
Ezért nem akarok új fórumot nyitni:
Csak érdeklődési szinten kérdezném, hogy egy Landini Ghibli 90 mennyit bír, mennyire megbízható ez a gép? (tudom, hogy ez sokmindentől függ de mégis?)
Felénk most sok ilyen van azért is kérdezem.
Mennyivel fogyaszt ez többet vagy kevesebbett mint egy mtz 82-es (nagyjából egyforma terhelésnél).
-Amúgy én még mindig MTZ párti lennék, ha csak a régebbi gépeket nézem mint például az mtz-552, mtz 50, mtz 82.
Ha valaki gépet akarna venni akkor a .3-as típusok hallatára biztos megnéz még pár gépvariációt. Sajnos valljuk be, hogy az új széria tényleg nem a legjobb, aki meg 100 Le-s gépet akar az inkább ráfizet valamennyivel többet mit, hogy a határba szerelgesse. :-(
Tényleg sok a gond a .3-as típusokkal.
Újonnan egy 952 áfával 5,6-ba biztos kerül.
Minap láttam a hirdetésekbe egy 800 üzemórás ghibli 90-est az került 5,2+Áfa. 6,24 az csak 800 ezerrel drágább mint egy 952-es. A 100-asok árlistája biztos nagyobb.
Válasz #4. hozzászólásra
Ha a kuplung pedálra rárakom a kezem és a holtjátékon kicsit túl nyomom akkor üt a pedál.
Pedig a fötengelynek nincs nincs hosszirányú mozgása egyformára lett állitva a kinyomó villa is.
1500-as fordulaton zizeg a kupliung pedál és a hidraulika karok .
alapjáraton 800 fordulaton a kipufogót eltöri mert annyira remeg a gép, 1000 fordulton meg a hátsó résznek továbbitja a remegést .
A hátsó függesztő orsó tekerő karja csillingel.
Jobb mint egy villamos mindene remeg csillingel zizeg .
Igen meg is van még.
Becserélnék egy 2001-es 3000 üó.-rás landinira , és még fizetnének is rá ha minden igaz.
Csak nem tudom , hogy milyen traktor , és nem akrok egy másik szarral küszködni .
Ezért lenne fontos ha valaki irna valami tapasztalatot a gépről.
Ha nem jön össze az üzlet akkor ki kell hivnom a szerelőt , mert a lendkerék remeg .
44 hozzászólás
Válasz #43. hozzászólásra
Milyen ekével? Milyen talajon?
Kevesebb mint az mtz, de sosem mértem.
Van eladó? Mennyit ment? Ezekre lehet költeni..
Válasz #42. hozzászólásra
Szántásnál mennyi az annyi?
Válasz #41. hozzászólásra
Nekem ghibli 95 van. Ebben perkins 4 hengeres turbós 92Le. Kis fogyasztású. Nem mtz kategória. Mechanikus rajta minden.
Ghibli 90 és Ghibli 100 milyen típusú motorokkal vannak szerelve? Szántásnál milyen fogyasztási átlaggal szántanak?
Válasz #11. hozzászólásra
Hello
Csak alátámasztani tudom amit Fan mondott.
Válasz #38. hozzászólásra
Zetor 12011/45-től 16045-ig ugyanaz hashorog, de 16145 és 16245 nem egyforma. Ez 12045-ből 16145-re, ez nem cserélhető! Gyári 3-4 féle van horogot. 12011-es függőleges menetes, 16145-os laposvasból készült behegesztett 4 db M16-os csavarok, vizszintes tengelyet. Ez nem összekeverni. Nekem 16145-es cseréltem 16245-ból úgyis nem lehet, mert hosszabb.
Válasz #31. hozzászólásra
Hogy került a zetor a landinik közé?
Válasz #31. hozzászólásra
Ez nem játék, ha elszakadt. mi lesz? Ha nem sérülés-e.? Ha mindennapos szállitáskor akkor kell bezsírozás a horogot és vonószemet is.
Válasz #30. hozzászólásra
Hello! igen, baj van. Ez gyári alap kb. 25-30 mm laposvasból készült, furat tengelyből behegesztett. Ez nem jó. MTZ-é teljes ötvényből. Régi Zetor Super EB pótkocsival elvinni, de nem volt hashorog, hanem vmit nem tudom... azt gondolom lehet-e vonópaddal. T-150k "durva" horog, pedig magyar Rába 180 is.
Válasz #30. hozzászólásra
Hello! igen, baj van. Ez gyári alap kb. 25-30 mm laposvasból készült, furat tengelyből behegesztett. Ez nem jó. MTZ-é teljes ötvényből. Régi Zetor Super EB pótkocsival elvinni, de nem volt hashorog, hanem vmit nem tudom... azt gondolom lehet-e vonópaddal. T-150k "durva" horog, pedig magyar Rába 180 is.
Válasz #33. hozzászólásra
Ja és a 31-es nem én voltam
Válasz #32. hozzászólásra
hello Norbi tipus hiba ,vagyis a csehek nem igazán tudnak jó turbót gyártani,szomszéd faluban 300 óra alatt 2 turbocsere gariban,de ugyanez a gond az Avia teherautokkal is
Válasz #31. hozzászólásra
Hello Fan Van egy zetor 1500 ü ora nincs 1 éves a gép és kiment a turboja na ez miért van?
Válasz #30. hozzászólásra
Ez a horog probléma nem veszélyes. Valami komolyab gondról irjatok ha van.
Alesi
Szóval azt mondod, hogy a Landiniknek gyenge a hahorguk.
Akkor lehet, hogy jobb lett volna hogyha a t-150-es horgát rakják rá mert az erős.
Van egy hasi húzonk az egyik mtz-n, gyak az a baj, hogy 1-2 csavarnál a felfogatása meg van törve, de csak tőrve. Mi okozhatta, hogy megrepedt a húzó? Szerintem azért mert nem húzták meg annakidején.
Válasz #28. hozzászólásra
Azt csináltam, hogy megszüntettem a kipufugó és a levegőszűrő között a kapcsolatot, magyarul bedugóztam a levegőszűrőt.
Viszonylag nem túl szoros a kipufogó és a könyök csatlakoztatása a fülkénél. Ha így is kormos lesz a levegőszűrő, akkor valószínű, hogy ott fúj ki, és azt szívja be a levegőszűrő valahogy.
Válasz #27. hozzászólásra
A légszűrőd megjavulte már. Elfelejtettem megkérdezni a szerelőket erről a füstproblémáról.
Idáig csak kicsit nem értettem. Mostmár eljutottam odáig, hogy teljesen nem értem ezt a hashúzós valamit!
Válasz #25. hozzászólásra
Na most akkor milyen is ez a Landini?
Válasz #24. hozzászólásra
T88-as trágyaszóró, de akkor törik kerék,gyenge fétngely. mit nekem tavajon. porlasztó csöpög.
Válasz #22. hozzászólásra
ez valószínűleg EB pótkocsival, vagy nem tudom...
Válasz #22. hozzászólásra
EZ JÓ LENNI
Válasz #21. hozzászólásra
én sose nem hashúzót használni
azt használni mire való?
Válasz #19. hozzászólásra
Ez komolyan. Tavalyon Axiálon használt Landini 100-tól 160-le-ig. Minden sérülések hashorogok. Ez gyári nem ötvény, hanem egyenes laposvasból hegesztett. MTZ ötvényből készült.
az üzemanyagszintjelző az enyémen se tökéletes
az a lények ha kigyullad a piros lámpa elkezdem mérni az időt és van még három órám
de ez csak akkor működik ha nincs dugulás valamelyik tankba
Válasz #17. hozzászólásra
Misi! Sztem rossz indulatú vagy. A landíni "hashorgából" egyenesen következtethetnél az mtz üzemanyagszintjezőére! :D
Válasz #17. hozzászólásra
))))
pedig érdekes dolgokat ír
Válasz #16. hozzászólásra
Alesi, nem akarlak megbántani, de kifejezetten élvezem a hozzászólásaidat olvasni. Valamelyik felér egy kissebb keresztrejtvénnyel! :)))))
Landini ez jó traktor, de gyenge hashorogot. MTZ .3-osok gyenge minősége és sok anyag hibái. Új MTZ-é nem pontos gázolajszint mérő. Múlt héten ismersőm MTZ-952.3-os puhább hashorogot, olyan mint gyenge vasot.
Válasz #13. hozzászólásra
Szerintem ennyiért elvíhető! De hívd fel és megtudod! A második jól lenyalta már a gumiját!
Válasz #13. hozzászólásra
ha felhívod megtudod, valószinüleg netto, de van aki odadja nettoba vagy kissebb áfás számlával
én személy szerint nem vennék számla nélkül, mert nem tudom leírni
Szerintetek ez a bruttó vagy a nettó áruk lehet?
http://www.expressz.hu/auto/haszongepjarmu/mezogazdasagi/showAdvert8187246.html
http://www.expressz.hu/auto/haszongepjarmu/mezogazdasagi/showAdvert8922247.html
(Ismét csak kíváncsiságból.)
Válasz #11. hozzászólásra
A ghilbikkel nem szoktak komolyabb gondok lenni nincs benne elektronika,power válto meg egyébb dolgok amik elromlanának
Amúgy ezek a Landinik mennyire jó gépek?
Ghibli 90-esnél 3000-4000 üzemórás gépnél ami rendszerint van karbantartva ott már lehettek komoly bajok vagy ezt az üzemórát minden komolyabb probléma nélkül teljesíti?
Válasz #9. hozzászólásra
a powerfarm a ghilbi utodja a fordulás meg azért nagyobb mert ezeken komoly elsöhajtás van nem segédmelsöhajtás mint az Mtz-ken
MTZ-552
A Landini powerfarm típusokat nem nagyon ismerem.
Mi a főbb különbség egy Powerfarm 85 és egy Ghibli 90-es közt. Eltekintve attól a pár lóerőtől.
Papír szerint egy Ghibli 90-es Legkisebb fordulási sugára (m) 8,4 de egy 952-esé 6,2. Ez egy kicsit nagy külömbség. A Powerfarmé is ilyen nagy?
Válasz #7. hozzászólásra
Szerintem a Landini ghibli sokkal jobb és megbizhatóbb mint egy új .3-as mtz. És nem kerül sokba! Én egyszer dolgoztam egy napot egy Landini Legend 160-assal de nem ájultam el a 160Le-től akié a gép annak még van egy 120lovas fendje és kidolgozta a 160-as landinit!
De egy mtz-től sokkal jobb a Landini! Kényelemre meg zajra fogyasztása is jobb állítólag 2literrel eszik kevesebbet szántásnál 1ha-on! De még ha annyit eszik mint egy mtz akkor is megéri az árát!
Én is kacsingatok a Landini powerfarm 75-ös vagy 85-ös felé! Jövőre tervezek gépberúházást még nem döntöttem el, hogy milyet vegyek! Először .3-as mtz-ben gondolkodtam de itt a fórumon leirtak alapján biztos, hogy nem veszek! Inkább fizetek 2millával többet de tudom, hogy jobb és kényelmesebb gépbe űlök! Igaz a szervíz az biztos drágább a Landinire de lehet, hogy az mtz-re ráköltöm ugyanazt a pénzt!
Laja neked ajánlani tudom az mtz helyett a Landinit!
Ezért nem akarok új fórumot nyitni:
Csak érdeklődési szinten kérdezném, hogy egy Landini Ghibli 90 mennyit bír, mennyire megbízható ez a gép? (tudom, hogy ez sokmindentől függ de mégis?)
Felénk most sok ilyen van azért is kérdezem.
Mennyivel fogyaszt ez többet vagy kevesebbett mint egy mtz 82-es (nagyjából egyforma terhelésnél).
-Amúgy én még mindig MTZ párti lennék, ha csak a régebbi gépeket nézem mint például az mtz-552, mtz 50, mtz 82.
Ha valaki gépet akarna venni akkor a .3-as típusok hallatára biztos megnéz még pár gépvariációt. Sajnos valljuk be, hogy az új széria tényleg nem a legjobb, aki meg 100 Le-s gépet akar az inkább ráfizet valamennyivel többet mit, hogy a határba szerelgesse. :-(
Tényleg sok a gond a .3-as típusokkal.
Újonnan egy 952 áfával 5,6-ba biztos kerül.
Minap láttam a hirdetésekbe egy 800 üzemórás ghibli 90-est az került 5,2+Áfa. 6,24 az csak 800 ezerrel drágább mint egy 952-es. A 100-asok árlistája biztos nagyobb.
Válasz #4. hozzászólásra
Ha a kuplung pedálra rárakom a kezem és a holtjátékon kicsit túl nyomom akkor üt a pedál.
Pedig a fötengelynek nincs nincs hosszirányú mozgása egyformára lett állitva a kinyomó villa is.
1500-as fordulaton zizeg a kupliung pedál és a hidraulika karok .
alapjáraton 800 fordulaton a kipufogót eltöri mert annyira remeg a gép, 1000 fordulton meg a hátsó résznek továbbitja a remegést .
A hátsó függesztő orsó tekerő karja csillingel.
Jobb mint egy villamos mindene remeg csillingel zizeg .
Szerintem jobban járnál vele! Kényelmesebb jobb a fogyasztása! Neked hogy jelentkezett, hogy remeg a lendkerék? Mit csinál a gép?
Válasz #2. hozzászólásra
Igen meg is van még.
Becserélnék egy 2001-es 3000 üó.-rás landinira , és még fizetnének is rá ha minden igaz.
Csak nem tudom , hogy milyen traktor , és nem akrok egy másik szarral küszködni .
Ezért lenne fontos ha valaki irna valami tapasztalatot a gépről.
Ha nem jön össze az üzlet akkor ki kell hivnom a szerelőt , mert a lendkerék remeg .
Válasz #1. hozzászólásra
Neked volt a sok bajjal lévő 952.3-as? Akkor csak nem vált be?
Ki mit tud a 100 le Landini Ghibliről mennyire tartos , milyen a fogyasztása?
2001-es a traktor meg szeretném venni , de nem akarok zsákba macskát.