Hirdetés
- Grubber új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Húsmarhatartás a Kárpát-medencében új
- Eke minden mennyiségben új
- AKG támogatás új
- Földeladás új
- Diófa betegségének megállapítása, kezelése új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- Agrártámogatások kifizetése új
Cikkajánló
Támogatott tartalom
1504 hozzászólás
Válasz *** HM *** #985. hozzászólásáraAz ekte Bühler Versatile traki csak kék szinben kanadai gép ők gyártottak a NH-nak is nagy kategoriát univerzálisat meg darázsderekasat is!a landininek csak univ.trakit csináltak 200 Le felett!Nagyon jo gépek csak ne keljen hozzá alkatrész mert ott aztán minden colos méret!Most a Vektorosok csinálják a honlapukon meg tudod nézni a jelenlegi kivitelt , marha jól néz ki szerintem!
Válasz kiseri #1003. hozzászólásáraNekem is az a tipus van ,én úgy szoktam hogy a kardánkuplungot kapcsolom először majd ha az megállitja a hajtást csak akkor kapcsolom a kart a kardánnál!
Sziasztok! Nem rég vásároltam egy Landini Ghibli 100-at, nagyon jó kis gép nagyon megvagyok vele elégedve! Csak egy problémám van vele, a kardán bekapcsolásakor nagyon recseg, és nem is mindig sikerül bekapcsolnom, nem tudom hogy mi lehet a hiba vagy ez természetes jelenség volna nála????? Tudnátok nekem ebben tanácsot adni??
Nem tud valaki Ghibli 90-hez alkatrész katalógust, vagy esetleg javításit.
Válasz #998. hozzászólásra
A váltó kalibrálást szerelő segítségével végeztük el, +20-20 gomb, kuplungpedál stb. Korábban végállás kapcsoló zárlat miatt már egyszer nem ment hátra. Eddig hátra menet kapcsoláskor nagyrészt reccsent a hátramenet(főleg hidegen)hiába nem gurult a traktor teljesen megállt,most a reccsenés eltűnt és egyáltalán nem megy hátra. Váltó lamellára gondoltunk még nyomást kimérni. Gépre tennénk kimutatná az elektromos hibát ?
1000
Válasz #997. hozzászólásra
Csoport váltáskor teljesen megkel állni! Szerencse hogy nagyobb baj nem lett!
Válasz #993. hozzászólásra
Hátra fokozat kapcsoláskor a relé kapcsol rendesen érintkezői is zárnak rendesen? Elektromos mágnesszelephez eljut az áram? Hidraulika nyomás megvan? Kalibrálás hogyan végeztétek el?
Válasz #996. hozzászólásra
Igen, a váltója teljesen mechanikus, és azokkal a fokozatokkal rendelkezik, amiket írtál, úgyhogy egyazon váltóról beszélhetünk.
Az kissé furcsa volt a számomra, hogy a csoportváltót jó ha ötvenszer kapcsolgattam eddig, és mégis az ugrott ki. De az lehetett a baj, hogy úgy akartam vele csoportot váltani, mint a szinkronos váltórésszel, szerintem ez nem tetszhetett a váltónak. Nyúlból bevágtam békába, és odaléptem neki, a kezem még a csoportváltó karon volt, és már lőtte is ki a használaton kívüli irányba a csoportváltó kart. Az volt a szerencsém, hogy legalább benne maradt a béka fokozatban, és így haza tudtam perecelni.
Holnap indul a vallatás, remélem nem lesz gond..
Válasz #995. hozzászólásra
attol fugg hogy miért is ugrott ki mert ha kopott akkor a következö terhelésre is ki fog ugrani de csak abban a pozicioban.... nekem csak kidobálta a sebességet de ahhoz váltot is szét kellett szedni ..... még amugy szinkron gyűrűnél is lehet léptetö villa kopás sok minden lehet az még ....
ha csak a kar kopott el neked akkor elég lemüteni a fedelét csere vagy felheggeszt kemény fémmel és mehet vissza de ezért nem hiszem hogy meg lehet uszni ezt hosszu távon csak így .... a fülke levétel amugy 2-3 ora és kész....
de lehet neked elég lenne csak félre billenteni meg levenni azt az oldali kereket....
ez mechanikus teljesen a váltó és 3csoport 4 sebesség? plusz mászó ? mert ne mis biztos hogy olyan mint az NH é de egy 90 ghibli volt itt szomszédnak azzal megeggyezett ....
Válasz #994. hozzászólásra
Köszi Pici, egyenlőre megoldottnak látszik a dolog.
Úgy tűnik (rövidtávon), hogy az előbbi volt. Fülke levétel nélkül sikerült visszatennem a kulisszát a helyére, most újra kapcsolható, de még terhelve nem volt az ominózus eset óta. A szűkös hely ellenére sikerült "leműtenem" a váltóház fedelet , szemügyre vettem a dolgokat, és miután mindent rendben találtam, vissza tettem a helyére a kulisszát, majd a váltóház fedelet.
Mit gondolsz, a jövőbeni hasonló eseteknél, mondjuk, mikor tényleg bele kell nyúlni a váltóba, az elég lenne, ha a váltóház fölött kivágnám a padlólemezt, a hozzáférhetőség kedvéért? Azután persze kapna visszacsavarozható fenéklemezt.
Ettől a fülke levételtől igencsak írtózok .
Vettem papír alapú alkatrészkatalógust a ghibli 95-höz a forgalmazótól, de szinte ugyan azt kaptam, mint ami a neten elérhető.
Itt.
Válasz #992. hozzászólásra
vagy a kulissza ugrott le vagy szétkopott a váltó kar végén ami mozgatja öket mindkettönél szét kell szedni fülke le stb .....
Üdv Mindenkinek ! Olyan kérdésem lenne Landini mythos 100 delta elektromos írányváltója semmilyen sebességi fokozatba nem megy hátra, előre minden fokozat kapcsolható, de viszont előre menetbe harmadik powershift fokozatban csúszik , váltó kalibrálás megtörtént , irányváltó kapcsoló működik ,relé kattan.Az írányváltó hol található a traktoron ? Esetleg ha bontani kell.A traktor bal oldalán ?
Üdv Mindenkinek!
Landini ghibli 95 csoportváltója beragadt(kiugrott ). Semmilyen irányba sem tudom elmozdítani a csoportváltó kart, és úgy néz ki, mint ha nem is a helyén állna a kar. Utoljára békába kapcsoltam, és onnan ugrott a kar, ebbe a furcsa, sehová sem mozdítható helyzetbe. Mi lehet a gon vele?
Köszi
Válasz #989. hozzászólásra
Lang kft kaposvár
Pontos web címet tudsz adni mert a Google ki ad vagy 5 fajta láng autót :@ köszi :-)
Válasz #987. hozzászólásra
Láng auto
Segítséget kérnék. Ma ki törött a vision 95-nek a baloldali ajtója. :@ hol lehetne olcsón szerezni hozzá újat? Előre is köszönöm a segítséget :-)
Válasz #985. hozzászólásra
A G-és nyuszi reinkarnációja...
az a 240es Starland az miféle járgány?
Válasz #982. hozzászólásra
180 Legendbe kellett a 4. sebességet cserélni. Akkor ha jól emlékszem 280-420ig +áfa mondták a sebességeket mérettől függően az axiálnál. Ebbe benne vannak a szinkrongyűrűk is.
Landini Legend 180 Deltashiftnél van most olyan problémám, hogy lejtőn nem gurul meg a gép járó motornál, de ha leállítom akkor igen. Ez mitől lehet? Üresbe, és sebességbe téve is ezt csinálja. Gondoltam olyanra, hogy olajnyomást ad neki minimálisan járó motornál, de azt csak egyik irányba adná, nekem előre meg hátra se gurul a gép.
Szerintetek mi lehet a baj?
Válasz #980. hozzászólásra
Landini legend 165 top 1999,meg 2002 körüli a másik.
Ja és évjárat
Válasz #978. hozzászólásra
Pontos típus?Mit kell cserélni?
Válasz #978. hozzászólásra
A nagyobbakat nem ismerem.
Kisebb 100 Le alatti Landininél tudnák segíteni.
Válasz #977. hozzászólásra
165 LE irányváltós,nem póveres.Egyik 7500,másik 10300 üzemórás.Egy váltó felújítás,mi pénz?Szivattyúk ára??
Válasz #973. hozzászólásra
Nem
Melyik típus hány lovas gépről van szó?
Válasz #973. hozzászólásra
Elvileg nem kéne visítania.gyári olaj sokat segíthet rajta.tehát itt arra gondolok hogy semilyen azonos olajjal legyen az jd vagy nh ne váltsák ki.
Válasz #974. hozzászólásra
Sok minden csak kezelőn múlik
Válasz #973. hozzászólásra
Ha viszonylag új a gép akkor nem nagyon visít, de ha már van különbség az első és hátsó gumik kopottságában, akkor egyre fokozódik. Egyébként nem jó terepben menni vele, mert nagy terhelésnek van kitéve a hajtás rendszer, feszül. Plusz eszi a gumit. Én már láttam alsó kardán cserés landinit.
üdv
Minden landini váltója visít??Néztem egy párat,úgy szólt,mint egy 40 éves mtz,terepbe téve.
Nincs valakinek egy rossz, lecserélt ablaktörlő motor? Megvenném.
Válasz #970. hozzászólásra
langauto.hu
Tudnál mondani annak a Lángnak egy weboldal címet?
Válasz #968. hozzászólásra
Axiál, Láng
Válasz #967. hozzászólásra
Axal, Lang
Üdv! Érdeklődnék hogy nem e tudnátok olyan címet mondani ahol lehetne kapni landini alkatrészeket?
Válasz #965. hozzászólásra
kiskőrösön van helyileg kép vn az olx-en
Válasz #964. hozzászólásra
Helyileg merre található? Képet kérhetnék róla esetleg?
Azt nem tudom milyen évjáratu, de 1900üo és nem kövön csak kb a fele . a gép 2002es nincs a gumin se repedés se öregedés.110/db lenne az ár
Válasz #961. hozzászólásra
Engem is érdekelne!
Válasz #961. hozzászólásra
Évjárat, ár?
Üdv. Landinisek, lenne 2db hátso gumim elado ujszerű állapotban ha esetleg vkit érdekelne goodyear 16,9r34es gyari gumi csak méretet valtottunk. Javitasnentes repedésmentes.
Válasz #958. hozzászólásra
Tömlő nélküli gumiba én nem tenném, nagyon korrózív! Vannak jobb fagyálló adalékok.
Válasz #958. hozzászólásra
Értem. Köszi!
Válasz #957. hozzászólásra
Kalcium-klorid nem más mint jégmentesítő.ennek a vízes oldatával van feltöltve.nem fagy meg
Válasz #956. hozzászólásra
Ezt nem ismerem. Mi ez, és hol lehet beszerezni?
Válasz #955. hozzászólásra
Cacl csinálják felénk