Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR414.08 FtUSD396.98 FtCHF444.25 FtGBP499 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Üdvözletem minden tagnak!
Most került hozzám egy landini vision 100-as típusú traktor. Érdeklődnék hogy valakinek lenne hozzá gépkönyv és alkatrész katalógus?
Válasz delanorbi #38. hozzászólásáraÜdv.
Sajnos azóta sem találtam gépkönyvet, igaz nem is kerestem már utána. Alkatrészjegyzéket tudtam szerezni csak.
Válasz mtz1221 #35. hozzászólásáraHa lesz eredmény mindenképpen megírom, köszönöm a segítséget. Most találtam egy ilyen rajzot majd megnézem hol van ez a szűrő benne
Válasz balazoooo #34. hozzászólásáraVagy még át nem megy a melegebb/hígabb olaj a betéten, és vissza nem löki a szelepet. Fogadni mernék hogy valami apróság lesz vele, ha üzemmelegen megy egész nap gond nélkül. Majd írd meg a végeredményt, hagy tanuljunk.
Válasz balazoooo #32. hozzászólásáraJut eszembe a törököt mikor szervizelték, mesélték a mesterek hogy azoknál is felszokott a bypass szelep akadni a szűrőházon. Volt is nekik esztergáltatva pár darab dugó a helyére, hogy mennyen a munka még nem kapnak másik házat.
Válasz balazoooo #30. hozzászólásáraNyomó oldalt nem hinném, esetleg valamelyik visszafolyó ágat. Katalógus kéne neked, hogy milyen a szívó része. Meg olajnál mérni kellene egy nyomást a kihelyezett körön, alap és full gázon is.
Válasz mtz1221 #29. hozzászólásáraKöszönöm, én is így gondolnám ha a szivattyú a rossz akkor melegen kellene rossznak lennie. Cserélek szűrőt hátha segít. Szerinted lehetséges, hogy csak a nyomó oldalt szűri? Nem látok másik szűrőt
Válasz balazoooo #28. hozzászólásáraSzivattyú csere, mindig akkor történik ha meleg olajnál nem dolgozik. Ha hidegen nem működik, szűrő vagy valamelyik megkerülőszelep gond szokott lenni. Nekem volt hasonló ( nem landininél), ott volt egy mosható szűrő a szívócsonknál, úgy tele volt hogy a hidegolaj nem tudott átmenni rajta.
Sziasztok!
Adott egy frissen szerzett vision 95 és olyat csinál hidegindításnál a kormányt nem lehet mozgatni és ha megmozgatom a homlokrakodót világít a váltó olajnyomás visszajelző lámpa(fogaskerék közepén egy csepp két nyíllal a szélén) melegen semmi tünetet nem produkál
Esetleg valami ötlet? Szervíz szerint szivattyú csere.
Elvileg olaj szűrő nem rég volt cserélve szak szervíz által.
Sziasztok!
Egy olyan dologban kérném a segítségeteket, hogy van egy Landini Vision 100-asom és a kardánt mikor bekapcsolom nagyon hirtelen kapcsol.Sajnos a munkagépeken olyat ránt majd eltekeri őket. Van rá lehetőség finom hangolásra?
Válaszotokat előre is köszönöm.
Üdv kollégák!
Vision100assa kapcsolatban tudnátok segíteni? BAZ megyében tud valaki jó szakembert ajánlani aki ért is a tipushoz?Az Axiált tudom de alternatíva jó ha van.Egyenlőre semmi komoly hiba nincs csak nem működik a km és a kardán fordulat visszajelző.Előre is köszönöm.
Sziasztok. Vision 100-nál a tlt-nél csepeg az olaj, álló helyzetben is. Szimering lehet, valaki tud segíteni? Ha szimering akkor mennyire bonyolult a csere, és milyen méretű kell bele? Gépkönyvet vennék ha esetleg van valakinek. Köszönöm
Érdeklődnék Landini powerfarm 95 nél nem kapcsol a kardán be, viszont a műszerfalon mutatja hogy forog és a fordulatszámot is volt e már valakinek ilyennel gondja ?
Volt 4db technos landinim,kapcsolatban vagyok a szervizesekkel, akik renszeresen javítják ezeket a trakikat,ök egyértelműen kijelentették,hogy az egyszerű mechanikus váltós és hidraulikás gépekben szabad gondolkodni!
Hello. nekünk 90 es ghiblink van,3500óra van benne, 1500 óra óta egy quicke q 45 ös homlokrakodó van rajt, rengeteget rakodik szalmát, szerves trágyát, összegezve apróbb hibák ellenére csak jót tudunk róla mondani,nincs túlbonyolítva, teszi a dolgát ahogy kell, fordulékony, alacsony súlypont stb.. kuplungozás vár rá, ahogy a szervizesek mondják a homlokrakodó nélküliek is eddig mennek el az eredeti kuplunggal, ugyh a mienk jól bírta. Ja és hülyeség egy lapon említeni az mtz vel köze sincs hozzá.
Válasz #9. hozzászólásra
Szia!
Olvastam a problémádat a Landiniddel. A váltóban egy csapágy tört össze a terep fokozatnál. Nekem is 850 üzemóránál történt ugyanez . A forgalmazó meg is javította potom 900 ezerért Ez a hiba szériahiba . Csak letagadják. Kérlek vegyük fel a kapcsolatot a probléma részletesebb megbeszéléséért az e-mail címem pal.gombkoto@cia.hu
mi 2 vision 95-öst használunk már 3 szezont nyomják a gép eléggé orrnehéz ami függesztett munkagépnél jó a fogyasztása is jobb mint az mtz-nek a gyári vonófej viszont egy nagy rakás sz@r.
6 soros monosemmel repül és a 4m-es sulky vetögépet is könnyen viszi nagyon fordulékony viszont nem pótkocsi vontatásra tervezték (mint azt az utólag beszerelt légfékrendszer mutatja)
Sziasztok! Ma adódott egy problémám landini vision 100-al (740 üó eddig semmi baja nem volt) Csak előremenetbe ember csoportba bármelyik sebességbe recsegő. ciripelő hangot ad folyamatosan a váltó hátrafelé ez megszűnik. Bármelyik másik csoportba a váltó hangtalan és teszi a dolgát. Szerintetek mi lehet? Válaszokat előre is köszönöm
Hello
A nyáron volt szerencsém egy 90 lóerős ghibli traktorhoz. Mivel én nagyon sokat hajtok mtz-t igy nekem újszerű volt. Igaz hogy nem egy JD de mtzvel nem lehet egy lapon említeni. Csendes fülke ami szerintem még tágas is igaz a második ember nem valami kényelmesen fér el(nem két személyesre találták ki).
Alapjában véve ami probléma volt a géppel hogy a tlt inditás macerás volt nehezen akarta venni (kardánkuplung kart nehezen lehetett lenyomni).
Igen jól fordul a gép nem eszik sokat, jól teljesít a perkins motor. Szállitásnál vissza kellett kapcsolni az annyira nem tetszett nagoyn leesett a fordulat.
Irhatnék róla még sokmindent de én nagyon mellette vagyok és igyekszem lecserélni a család régi kisfülkés82es MTZ-jét.
A l.vision 95 -nek ezek szerint meg vannak a gyári hibái.
1. irányváltó bowden szorul, garanciás csere után tökéletes.
2.műszerfal mögül folyik a fagyálló, (aba) bilincs feltétele után megszűnik.
3. fülketartó bak csere
4.szélvédő és a fülke közötti 2cm hézag.
5.kicsi fülke széltében ill. hosszában.
Ezeken kívül van még több apró hiba, ám ezek csak nyalánkságok.
Egyébként a motor nagyon jó és jó húzó trakesz.
Igen elég jól ki van alakítva homlokrakodóhoz, a Visionban benne van gyárilag a honlokrakodó kezelő egysége a fülkében erre van rákötve két kihelyezett szelep, de szerintem átvariálható homlokrakodóra. Egyszer Pf-et láttam bálát pakolni le trágyavillával, hármasával szedte le a bálákat. Nagyon jók a hátsó keréksúlyok is, hogy rajta vannak ami ugye 120kg kerekenként.
Válasz #4. hozzászólásra
Így már világosabb ezek nem derültek ki a katalógusból,az üzletkötőnek meg fogalma sem volt róla,még az érdekelne,hogy homlokrakodózásra való alkallmaságról van e tapastalatod? Nekem arra kellenee elsősorban,és a 82 l/perces hidraulika szivattyú,üvegtető ,meg a kombinált kezelőkar miatt nagyon imponálónak tűnik.
Üdv!
Természetesen leírom a külömbségeket. Fülkével kezdem, maga a fülke magasabban van a Visionnál (3 lépcsős), eltérés a műszerfalban is van, a powerfarmban van hektárszámláló és Km mérő is beépítve(elég pontos). A Visioné jóval egyszerűbb. Kormány a Pf-nél csak a magasságot lehet állítani, Visionnál lehet dönteni is,de a műszerfalra nagyon rossza a rálátás. A légbefúvók elhelyezése A Pf-en jobb körbe van az egész fülkén. Visionnál csak a műszerfalból jön ki. Viszont a klímája komolyabb a Visionnak. Akkor külömbség még a TLT hajtás Pf száraz tárcsás, míg a Vision az olajfürdős. Még egy fontos dolog a pedálok elhelyezése, Pf-nél a gázpedál csak egy gomb szerű és nagyon ki helyezték, kényelmetlen nyomni. Fülke szigetelése a Visionnak jobb, Pf nyomja be a motortól a meleget.Hirtelen ennyi jutott eszembe. Motor, váltó, híd megegyező bennük, inkább a fülkét variálták meg.
Válasz #2. hozzászólásra
Üdv!
Le tudnád írni röviden mi a különbség a két traktor között?
Érdeklődtem a Landinikről az axiálnál,mert traktort akarok venni,nem tűnik rossznak a Landini,de nem tudnám eldönteni,hogy Poverfarm,vagy Vision,nem is jöttem rá,hogy mi a különbség a 2 között pedig katalógus is van mindkettőröl,a motorháztetőn kívül nem emlékszem semmi különbségre.
Szia,
Én egy Powerfarm 95-öt hajtok két éve, különösebb gond nélkül.Most kb 3800üó van benne 2006-os a gép.
Különösebb gond nincs vele,egy-két bovden csap csere volt idáig, a fülke kicsit kicsi, Axiálosok úgy hívják Olasz MTZ. A motorja nagyon jó (Perkins). A Visionról, most kollégám egy új Visionnal dolgozik, kb 400üó van benne. Irányváltóbovdent kellett már cserélni és egy közcsavaron kellett menetet vágni, mert nem bírt tömíteni, bilincseket kellett cserélni mert folyt a fagyálló. Kezelése jobb, mint a Powerfarmé, bár a műszerfala elég silány, fogyasztása nagyon jó.
41 hozzászólás
Üdvözletem minden tagnak!
Most került hozzám egy landini vision 100-as típusú traktor. Érdeklődnék hogy valakinek lenne hozzá gépkönyv és alkatrész katalógus?
Válasz delanorbi #37. hozzászólásáraIgen a jeladókat kellett cserélni.
Válasz delanorbi #38. hozzászólásáraÜdv.
Sajnos azóta sem találtam gépkönyvet, igaz nem is kerestem már utána. Alkatrészjegyzéket tudtam szerezni csak.
Válasz lacika973 #22. hozzászólásáraJó estét! Sikerült gép könyvet szerezni? Nékem is jó volna!
Válasz elbandi25 #26. hozzászólásáraJó estét! Sikerült meg oldani a gondokat a műszerfalon a km és a kardán fordulat kijelzőn?
Válasz mtz1221 #35. hozzászólásáraHa lesz eredmény mindenképpen megírom, köszönöm a segítséget. Most találtam egy ilyen rajzot majd megnézem hol van ez a szűrő benne
Válasz balazoooo #34. hozzászólásáraVagy még át nem megy a melegebb/hígabb olaj a betéten, és vissza nem löki a szelepet. Fogadni mernék hogy valami apróság lesz vele, ha üzemmelegen megy egész nap gond nélkül. Majd írd meg a végeredményt, hagy tanuljunk.
Válasz mtz1221 #33. hozzászólásáraHa szelep van felakadva akkor folyamatos lenne a hiba vagy nem?
Válasz balazoooo #32. hozzászólásáraJut eszembe a törököt mikor szervizelték, mesélték a mesterek hogy azoknál is felszokott a bypass szelep akadni a szűrőházon. Volt is nekik esztergáltatva pár darab dugó a helyére, hogy mennyen a munka még nem kapnak másik házat.
Szűrő kicserélve, hiba nem változott…
Válasz balazoooo #30. hozzászólásáraNyomó oldalt nem hinném, esetleg valamelyik visszafolyó ágat. Katalógus kéne neked, hogy milyen a szívó része. Meg olajnál mérni kellene egy nyomást a kihelyezett körön, alap és full gázon is.
Válasz mtz1221 #29. hozzászólásáraKöszönöm, én is így gondolnám ha a szivattyú a rossz akkor melegen kellene rossznak lennie. Cserélek szűrőt hátha segít. Szerinted lehetséges, hogy csak a nyomó oldalt szűri? Nem látok másik szűrőt
Válasz balazoooo #28. hozzászólásáraSzivattyú csere, mindig akkor történik ha meleg olajnál nem dolgozik. Ha hidegen nem működik, szűrő vagy valamelyik megkerülőszelep gond szokott lenni. Nekem volt hasonló ( nem landininél), ott volt egy mosható szűrő a szívócsonknál, úgy tele volt hogy a hidegolaj nem tudott átmenni rajta.
Sziasztok!
Adott egy frissen szerzett vision 95 és olyat csinál hidegindításnál a kormányt nem lehet mozgatni és ha megmozgatom a homlokrakodót világít a váltó olajnyomás visszajelző lámpa(fogaskerék közepén egy csepp két nyíllal a szélén) melegen semmi tünetet nem produkál
Esetleg valami ötlet? Szervíz szerint szivattyú csere.
Elvileg olaj szűrő nem rég volt cserélve szak szervíz által.
Sziasztok!
Egy olyan dologban kérném a segítségeteket, hogy van egy Landini Vision 100-asom és a kardánt mikor bekapcsolom nagyon hirtelen kapcsol.Sajnos a munkagépeken olyat ránt majd eltekeri őket. Van rá lehetőség finom hangolásra?
Válaszotokat előre is köszönöm.
Üdv kollégák!
Vision100assa kapcsolatban tudnátok segíteni? BAZ megyében tud valaki jó szakembert ajánlani aki ért is a tipushoz?Az Axiált tudom de alternatíva jó ha van.Egyenlőre semmi komoly hiba nincs csak nem működik a km és a kardán fordulat visszajelző.Előre is köszönöm.
#1 halastruck | 2020-05-14 08:21:05
Egy Landini vision 95 vásárlása előtt állok mondjatok véleményt róla 2007 év köszi
Válasz _NB_ #23. hozzászólásáraKöszönöm.
Válasz lacika973 #22. hozzászólásáraRobbantott ábrák itt
http://www.trattore.it/
Sziasztok. Vision 100-nál a tlt-nél csepeg az olaj, álló helyzetben is. Szimering lehet, valaki tud segíteni? Ha szimering akkor mennyire bonyolult a csere, és milyen méretű kell bele? Gépkönyvet vennék ha esetleg van valakinek. Köszönöm
Válasz N #20. hozzászólásáraSenkinek volt még ilyen hibája még hasonló gépnél sem ?
Érdeklődnék Landini powerfarm 95 nél nem kapcsol a kardán be, viszont a műszerfalon mutatja hogy forog és a fordulatszámot is volt e már valakinek ilyennel gondja ?
Segítséget kérnék. Ma ki törött a vision 95-nek a baloldali ajtója. :@ hol lehetne olcsón szerezni hozzá újat? Előre is köszönöm a segítséget :-)
Ha valakinek volt Landini Vision váltó meghibásodása kérem jelentkezzen pal.gombkoto@freemail.hu
Válasz #14. hozzászólásra
Volt 4db technos landinim,kapcsolatban vagyok a szervizesekkel, akik renszeresen javítják ezeket a trakikat,ök egyértelműen kijelentették,hogy az egyszerű mechanikus váltós és hidraulikás gépekben szabad gondolkodni!
Válasz #1. hozzászólásra
Hello. nekünk 90 es ghiblink van,3500óra van benne, 1500 óra óta egy quicke q 45 ös homlokrakodó van rajt, rengeteget rakodik szalmát, szerves trágyát, összegezve apróbb hibák ellenére csak jót tudunk róla mondani,nincs túlbonyolítva, teszi a dolgát ahogy kell, fordulékony, alacsony súlypont stb.. kuplungozás vár rá, ahogy a szervizesek mondják a homlokrakodó nélküliek is eddig mennek el az eredeti kuplunggal, ugyh a mienk jól bírta. Ja és hülyeség egy lapon említeni az mtz vel köze sincs hozzá.
Válasz #13. hozzászólásra
Ez igene.
900.
ejeeeeeeeeeejjjjj
Válasz #11. hozzászólásra
Szia Feri, a haver is landinibe gondolkodik de mért csak Tecnót ajánlasz???
Válasz #9. hozzászólásra
Szia!
Olvastam a problémádat a Landiniddel. A váltóban egy csapágy tört össze a terep fokozatnál. Nekem is 850 üzemóránál történt ugyanez . A forgalmazó meg is javította potom 900 ezerért Ez a hiba szériahiba . Csak letagadják. Kérlek vegyük fel a kapcsolatot a probléma részletesebb megbeszéléséért az e-mail címem pal.gombkoto@cia.hu
Üdvözlettel Pali
mi 2 vision 95-öst használunk már 3 szezont nyomják a gép eléggé orrnehéz ami függesztett munkagépnél jó a fogyasztása is jobb mint az mtz-nek a gyári vonófej viszont egy nagy rakás sz@r.
6 soros monosemmel repül és a 4m-es sulky vetögépet is könnyen viszi nagyon fordulékony viszont nem pótkocsi vontatásra tervezték (mint azt az utólag beszerelt légfékrendszer mutatja)
Válasz #10. hozzászólásra
Általában kék színű! Komolyra forditva:Csak techno változatban gondolkodj!
Milye traktor a Landini Landpower 165
Sziasztok! Ma adódott egy problémám landini vision 100-al (740 üó eddig semmi baja nem volt) Csak előremenetbe ember csoportba bármelyik sebességbe recsegő. ciripelő hangot ad folyamatosan a váltó hátrafelé ez megszűnik. Bármelyik másik csoportba a váltó hangtalan és teszi a dolgát. Szerintetek mi lehet? Válaszokat előre is köszönöm
Válasz #1. hozzászólásra
Hello
A nyáron volt szerencsém egy 90 lóerős ghibli traktorhoz. Mivel én nagyon sokat hajtok mtz-t igy nekem újszerű volt. Igaz hogy nem egy JD de mtzvel nem lehet egy lapon említeni. Csendes fülke ami szerintem még tágas is igaz a második ember nem valami kényelmesen fér el(nem két személyesre találták ki).
Alapjában véve ami probléma volt a géppel hogy a tlt inditás macerás volt nehezen akarta venni (kardánkuplung kart nehezen lehetett lenyomni).
Igen jól fordul a gép nem eszik sokat, jól teljesít a perkins motor. Szállitásnál vissza kellett kapcsolni az annyira nem tetszett nagoyn leesett a fordulat.
Irhatnék róla még sokmindent de én nagyon mellette vagyok és igyekszem lecserélni a család régi kisfülkés82es MTZ-jét.
A l.vision 95 -nek ezek szerint meg vannak a gyári hibái.
1. irányváltó bowden szorul, garanciás csere után tökéletes.
2.műszerfal mögül folyik a fagyálló, (aba) bilincs feltétele után megszűnik.
3. fülketartó bak csere
4.szélvédő és a fülke közötti 2cm hézag.
5.kicsi fülke széltében ill. hosszában.
Ezeken kívül van még több apró hiba, ám ezek csak nyalánkságok.
Egyébként a motor nagyon jó és jó húzó trakesz.
Válasz #5. hozzászólásra
Igen elég jól ki van alakítva homlokrakodóhoz, a Visionban benne van gyárilag a honlokrakodó kezelő egysége a fülkében erre van rákötve két kihelyezett szelep, de szerintem átvariálható homlokrakodóra. Egyszer Pf-et láttam bálát pakolni le trágyavillával, hármasával szedte le a bálákat. Nagyon jók a hátsó keréksúlyok is, hogy rajta vannak ami ugye 120kg kerekenként.
Válasz #4. hozzászólásra
Így már világosabb ezek nem derültek ki a katalógusból,az üzletkötőnek meg fogalma sem volt róla,még az érdekelne,hogy homlokrakodózásra való alkallmaságról van e tapastalatod? Nekem arra kellenee elsősorban,és a 82 l/perces hidraulika szivattyú,üvegtető ,meg a kombinált kezelőkar miatt nagyon imponálónak tűnik.
Válasz #3. hozzászólásra
Üdv!
Természetesen leírom a külömbségeket. Fülkével kezdem, maga a fülke magasabban van a Visionnál (3 lépcsős), eltérés a műszerfalban is van, a powerfarmban van hektárszámláló és Km mérő is beépítve(elég pontos). A Visioné jóval egyszerűbb. Kormány a Pf-nél csak a magasságot lehet állítani, Visionnál lehet dönteni is,de a műszerfalra nagyon rossza a rálátás. A légbefúvók elhelyezése A Pf-en jobb körbe van az egész fülkén. Visionnál csak a műszerfalból jön ki. Viszont a klímája komolyabb a Visionnak. Akkor külömbség még a TLT hajtás Pf száraz tárcsás, míg a Vision az olajfürdős. Még egy fontos dolog a pedálok elhelyezése, Pf-nél a gázpedál csak egy gomb szerű és nagyon ki helyezték, kényelmetlen nyomni. Fülke szigetelése a Visionnak jobb, Pf nyomja be a motortól a meleget.Hirtelen ennyi jutott eszembe. Motor, váltó, híd megegyező bennük, inkább a fülkét variálták meg.
Válasz #2. hozzászólásra
Üdv!
Le tudnád írni röviden mi a különbség a két traktor között?
Érdeklődtem a Landinikről az axiálnál,mert traktort akarok venni,nem tűnik rossznak a Landini,de nem tudnám eldönteni,hogy Poverfarm,vagy Vision,nem is jöttem rá,hogy mi a különbség a 2 között pedig katalógus is van mindkettőröl,a motorháztetőn kívül nem emlékszem semmi különbségre.
Válasz #1. hozzászólásra
Szia,
Én egy Powerfarm 95-öt hajtok két éve, különösebb gond nélkül.Most kb 3800üó van benne 2006-os a gép.
Különösebb gond nincs vele,egy-két bovden csap csere volt idáig, a fülke kicsit kicsi, Axiálosok úgy hívják Olasz MTZ. A motorja nagyon jó (Perkins). A Visionról, most kollégám egy új Visionnal dolgozik, kb 400üó van benne. Irányváltóbovdent kellett már cserélni és egy közcsavaron kellett menetet vágni, mert nem bírt tömíteni, bilincseket kellett cserélni mert folyt a fagyálló. Kezelése jobb, mint a Powerfarmé, bár a műszerfala elég silány, fogyasztása nagyon jó.
Van valakinek 90 le
vision-ja vagy elődje? mik a tapasztalatok?
egyéb landinis vélemények is érdekelnek!!!
Köszi!!!