Hirdetés
- AKG támogatás új
- Életképek a gazdálkodás mindennapjairól új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- John Deere traktorok, kombájn minden mennyiségben új
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
- Monosem NG új
- Körbálázót, de milyet? új
- John Deere 6110 új
1051 hozzászólás
Válasz atisgyulai #894. hozzászólásáraÚjat vettél végül?
Válasz zoltan.horvath40 #897. hozzászólásáraOlvasd vissza jamo hozzászólásait előbb,ezen az oldalon pár évet.
Válasz Gumóka #898. hozzászólásáraSz.tem is tökéletesen megfelelő. Grammer biztosan jobb lenne de az alaphangon is 200.A cobo pedig fele...
Válasz zoltan.horvath40 #897. hozzászólásáraRábában cseréltük a gyárit cobo légrugósra, típust nem tudok, ott bevált 120 kilós emberek alatt is.
Igazából mindenki a grammert ajánlja, de heti 4 órára egy cobo is kémyelmes,szerintem és nincs,ilyan drága, főleg nem ennyi használathoz.
Véleményeket szeretnék kérni a cobo sc 80 ülésről. Mtz 552 gépbe szeretném. Még a gyári 1994 ülés van bent. Nem sokat ülök bent - heti 3-4 óra. De a gyári már agyonhegesztve, szétülve stb.
Válasz mtz1221 #891. hozzászólásáraAkkor valószinűleg az indításhoz a "Signal input" megy.(Pin2)
Azt azért már nem fabrikálom bele.
Bár a váltó, tiltó kapcsolójához be lehetne kötni.
Válasz horesz01 #893. hozzászólásáraKöszi!
Ez a comfort, 731 végű.
Mint mondtam, az alap piros+, fekete-, (10A lengőbiztosítékkal) megvan. Az azért nem okoz gondot.
De ha már drága pénzért raktak bele "extrákat", szeretném azt is
(ki)-használni.
Válasz mtz1221 #892. hozzászólásáraEzt kaptam hozzá, papír alapon, de ungarise nincs benne.
Annyit kiokoskodtam belőle, hogy a hármas bekötést nem részletezi!
Válasz atisgyulai #890. hozzászólásáraNem rég kötöttünk be egyet mtzbe (msg95g/721).
A 3 eres a fűtésé, azt nem kötöttük be. A 2 eres a kompresszoré. A kettőből a fekete a test a piros a pozitív. 12 voltra kötöttük. A hidralika tartály előtt van, bal oldalt egy kis elektromos rész. Ott kikeresed a 12 voltot és arra bekötöd, testet meg bárhonnan tudsz adni neki.
Válasz mtz1221 #891. hozzászólásáraEzt olvastad ???
Válasz atisgyulai #890. hozzászólásáraBillenő kapcsoló van a háttámla bal oldalán ?? Ha van akkor van benne ülés fűtés is,meg valami a komolyabb traktorokban szokott lenni ha nem ülsz benne nem lehet beindítani,annak is megy egy vezeték.
Sziasztok!
Grammer ülés elektromos bekötése!
Mellékelt ábra szerint, mit hova?
Alap bekötés + - megvan,(rugózás műkszik) de a 3 másik, Pin 1,2,3 mi lenne?
Az ülő és háttámla részbe is megy vezeték. Elvileg lenne benne fűtés, meg a háttámlán van egy oda-vissza kapcsoló, ami valami deréktámasz szerüséget fújna a piktogram szerint. (legalábbis ezt nézem ki belőle)
Tipus, maximo comfort!
Válasz Ká01 #888. hozzászólásáraKössz a véleményt! Ma megvettem ezt az msg85/721 (mehanikus) ülést. Ott a cégnél egy mtz-be be volt szerelve egy ijen. Ráültem, az első benyomás pozitív tehát megvettem. A raktárból kihoztak egyet és amikor itthon ráültem ez nem ojan finoman rugozik mint az amit próbáltam. De mi lehet? Hát mire rájöttem nincs megzsírozva, szárazak a görgők...
Válasz snooker #886. hozzászólásáraSzia! msg85/721 van már két szezonon túl az egyik trakimba,most rakom át a mindenesbe.Nekem a légrugósok nem annyira váltak be,ez viszont maximálisan.120 kg vok,és ezt az ülést újra megvenném.
Válasz jamo #837. hozzászólásáraSzia!
Hétvégén megyek arra.
Péntek du.-tól, szombat du.-ig ott vagyok.
Alkalmas lenne az ülés biznisz?
Hogy dolgozol, hogy lenne jó?
Valami árat kigondolhatnál!
Grammer ds85h/90 és grammer msg85/721 van e valakinek, kérdezném mejik a jobbik? Ezek mehanikus rugózásúak.
Válasz Bárány #884. hozzászólásáraPontosan! Az ülőlap hosszát nem nagyon írják, pedig nem mindegy hogy csak a hátsód fér rá vagy megtámasztja a combod is teljesen.
Válasz Dave #878. hozzászólásáraLegjobban akkor teszed, ha itt próbálsz kiokosodni, Hasonlítgasd össze az adatokat!
Válasz Dave #878. hozzászólásáraAmit belinkeltél az nagyon kényelmes ülés! Vastag nagy ülőlap mindkét gépembe olyan van egyik kb 6 éves semmi baja, másik meg új még! Ez nem a kisebb méretű black edition!
Válasz Dave #878. hozzászólásáraNehogy félre értés legyen nekem
EZZ van.Amit te linkeltél lehet sokkal komolyabb is.
Válasz Dave #878. hozzászólásáraCsodát nem kell tőle várni. Rövid és keskeny is az ülőfelület a többi grammerhez képest. Egy régebbi mechanikust akartuk ilyenre cserélni, de kényelmetlenebb volt az ülőrész, aztán egy komolyabbra lett cserélve végül.
Válasz medikus #874. hozzászólásáraMondjad a királynak,hogy ne 46000 tiszteljnek meg havonta
Válasz Bárány #877. hozzászólásáraÉn meg azt hittem hogy a vérnyomásod!
Örülök, hogy ezt kitárgyaltátok, mert szemezgettem a decemberi Axiálos újságban lévővel. De akkor ezek szerint nem kell megvenni.
https://webshop.axial.hu/vezetoulesek/grammer/grammer-comfort-levegos-vezetoules-1201937-grammer.html
Válasz atisgyulai #875. hozzászólásáraHát ... a lentiekhez mérve, gyerekméret ... 182/100+
...
(és ez még csak a fejem!)
Válasz agrogal #871. hozzászólásáraNem csak beleültünk hanem vettünk is kettőt a fordíthatóból.
Az elsőt pár centi magas trepnire raktuk az nem lett jó,mivel ha már jó volt a rugózás akkor nekünk már magas volt. 172-175 cm +-80 kg.
A másodikat már kb egy szintbe raktuk a padlólemezzel az már jónak tűnik de lehet,hogy a padló lemez alá tegyük kicsit majd a másikat próbára.A fordító az jó.Amúgy nem vagyunk tőle hanyatt esve,bár majd kiderül mi lesz ha kicsit lejjebb tesszük még.
Válasz Bárány #873. hozzászólásáraNem lehet hogy konfekció méret vagy, és azért jó neked bármelyik?
Válasz agrogal #871. hozzászólásáraEnnyi protézissel már nem kellene traktorba ülni!
Válasz atisgyulai #869. hozzászólásáraA Claasokban nagy tepsi, kényelmes Grammerek vannak, a típusukat nem tudom, a Landiniben valami Komfortnak nevezett, pár centivel kisebb ülőlapú volt. Ez utóbbinál kevesebb állítási lehetőség is volt. Egyiknél sem lehetett külön állítani a magasságot, de nekem ez soha nem jelentett gondot, mindig jó volt, amit automatán beállított. (kompresszor emelés billentyű röviden felfelé pöccintve)
Amúgy valamikor az MTZ-s időkben az egyik ruszkiban egy mechanikus Grammer volt, a másikba meg egy mechanikus Prama került (a botrányosan szar gyári helyére). Az a Prama legalább olyan jó volt, mint a Grammer, ha nem jobb.
Válasz mtz1221 #868. hozzászólásáraAz újabbik igen, amit 2008-ban vettem, annak nem tudom a típusát.
Valaki ismeri használja e az EBLO nevü üléseket?Tavaly egy kiállitáson megpihentem rajtuk és nagyon kényelmesek voltak.Az áruk is jó volt,de a minőség?Amiről beszéltek az olcsó Grammer van nálunk a Habiba,azt hittem előszőr valami makett..
185 cm magas 130+ kg vagyok három beépitett protézisal,szóval szeretem a kényelmet.Az Eblo tud 150 kg és forgatható..akinek már nem fordul a nyaka jól...Vélemény?
Válasz atisgyulai #869. hozzászólásáraAzt látom/tudom hogy ez a black nem tud.ha veszel akkor barna szövetes nagyobb ülésest vedd.még ki se próbáltam de látom hogy szántásban kevés lesz a 48 centis ülés.A következő 52vagy 54 centi széles.
Válasz mtz1221 #868. hozzászólásáraAkkor hogy is van?
A maximo csak súly/keménység állítós, a maximo comfort (következő árkategória) pedig tud külön magasságot is?
Bárki válaszát szívesen veszem!
Ha nem jön össze ez a busz ülés dolog, akkor én is venni fogok újat.
Válasz kis Zombi #864. hozzászólásáraTiéd is
MAXIMO BLACK EDITION ???
Válasz csferri #845. hozzászólásáraAzért a cobo az nagyon rossz ehhez képest. Annyira nem gáz, csak nekem alacsonyabbra kell venni. Az előre-hátra csillapítás is jó.
Válasz mtz1221 #863. hozzászólásáraAz a lényeg, hogy amikor belemész egy nagyobb döccenöbe, akkor se koppanjon le. A régebbi az súlybeállítós, de én mindig puhábbra állítom. Amit idén tavasszal vettem, fapadosabbnak érzödik, nincs benne súlybeállítás, de jobb mint a mechanikus grammer. Most télen át akarom nézni az 550-es elejét, lehet csak azért tünik rázósabbnak, mert nem rugózik rendesen az elsö híd.
Válasz mtz1221 #863. hozzászólásáraAz a lényeg, hogy amikor belemész egy nagyobb döccenöbe, akkor se koppanjon le. A régebbi az súlybeállítós, de én mindig puhábbra állítom. Amit idén tavasszal vettem, fapadosabbnak érzödik, nincs benne súlybeállítás, de jobb mint a mechanikus grammer. Most télen át akarom nézni az 550-es elejét, lehet csak azért tünik rázósabbnak, mert nem rugózik rendesen az elsö híd.
Nekem elég vacak a derekam (van két nyitott csigolyám, "gyári hibás vagyok") így én rögtön észre veszem, ha kicsit is szar egy ülés. Mtz -be mechanikus grammer volt, de lecseréltem levegös grammerra. Lényeges különbség van köztük, de ha túlfújtatják a levegöst rosszabb mint a mechanikus.
Válasz kis Zombi #862. hozzászólására192.De meg akarom próbálni egészen puhán használni ,épp hogy ne üssön le.De van ki azt mondja úgy sem jó mert akkor meg a forgóim kopnak majd ki.
Válasz mtz1221 #842. hozzászólásáraMilyen magas vagy ? Én 187, nekem 3 centit kellett alárakni, az 5 centi lehet sok lesz.
Válasz TDavid #857. hozzászólásáraNem azt írtam ám én hogy mennyire jó az orosz, csak ennyire nem akartam leszólni(pedig megérdemli), keveset használt traktorba nem túlsúlyos fazonnak elmegy, a hbr-es meg kínai kacatoktól többet ér. Nekem a cobóba van hosszirányú de nem használom.
Válasz atisgyulai #859. hozzászólásáraHát megáll az ember esze,meg még nem is vagyunk megbecsülve.Én jobban élnék ha kiadnám a földjeimet bérbe és elmennék valami tingli/tangli munkahelyre.Csak az a gond ha ott valami 20 éves semmire való kapcsolattokkal bejutott főnök elkezdene bacogatni,azt nem tudnám tűrni.
Válasz mtz1221 #856. hozzászólásáraPontos okot nem tudtak az orvosok sem mondani.
De a nehéz fizikai munka, a rázkódás, fejre ható nagy ütés, magasból való leesés/ugrás mind elősegíthetik a retina leválását.
Nekem szerintem a lazítózás tette be a kaput.
Néha majd kiestem a gépből, úgy bepattogott.
Válasz atisgyulai #849. hozzászólására"A 40 éves régi kisfülkés féle ülés meg olyan lágy mintha hajón ülnék."
Na ezért van abból az ülésből 3 is itthon. Tavaly sikerült vennem egy közel gyári állapotú torziós rugós ülést.
Válasz csferri #848. hozzászólásáraHát nekünk a 892.2-ben 3 ezer óra körül kitört a gyári ülés, szó szerint. Sose volt kényelmes, ellentétesen rugózott, valamikor már inkább a sárvédőn ültem menet közben, egy f*s volt az az ülés. A másik mtz-ben háttámlából kis köracélok csúsztak kifele, jó érzés volt belekönyökölni, mikor hátranéztem. Amelyiknek széttört a mechanikája, annak a párnáit átraktuk a másikra, így kettőből lett egy csinálva. Eléggé pattognak ezek az egyeneshidasok, hosszirányú rugózású ülés nélkül nem lehet meglenni bennük. Grammer levegős sokkal jobb, most 2 mtz-ben ilyen maximo comfort van, csak az egyiknek a hosszirányú lengéscsillapítója gyenge, nagyon könnyen csúszkál előre-hátra az ülés. Mtz gyári ülésért én pénzt nem adnék.
Válasz atisgyulai #855. hozzászólásáraAz jó ha nem maradt.Mi is történt pontosan,mire kell vigyázni a traktorosoknak szem terén is ???
Válasz mtz1221 #850. hozzászólásáraKöszönöm érdeklődésed!
Szerencsére nem maradt vissza látásélesség csökkenés.
Csak dioptriám maradt, de előtte is kontaktlecsés voltam.
Nagyon vigyázni kell. Ez a traktoros vergődés tett be neki.
Engem Debrecenben műtöttek, meg utána voltam pesten is megnézetni.
Válasz csferri #851. hozzászólásáraTavaszra majd többet tudunk.Nekem nem szokott a derekam fájni,de 3-4 nap 15 órázás után éjszakánként arra kellek hogy a traktor rezgéseire jár a szívem vagy az izmaim vagy mit tudom micsodám.Ha ez elmúlik akkor megérte.
300 papírt oda kel rakni egy ülésért. Az alatt fapad van.
Válasz csferri #851. hozzászólásáraAlapvetően a lux ülés rugózása sztem jó,..ott a háttámla+üléspárna tervezése ergonómiailag egy rakás sz..r!
Mechanikus grammer se jobb,sem az alap levegősé se.