Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR411.02 FtUSD395.26 FtCHF439.37 FtGBP495.29 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Üdv! Egy 2016-os LGW 304-t használok. Újszerű, kb. 200 üzemórás. Erőltetett hegymenetben négy kerék meghajtással fémes csikorgás hallatszik a váltóból. Csak hátsó kerék meghajtásnál nincs ilyen kellemetlen hang. Van valakinek ezzel kapcsolatos tapasztalata? Köszönöm!
Vásároltam egy LGW-404 G2 típusú traktort pár napja.
Viszont az előző tulaj nem találta meg a gépkönyvét.
Nagyon megköszönném, ha valaki pdf, vagy word formátumban eltudná nekem küldeni.
Na ilyen traktort ne vegyen senki se ! Az alkatrész árak horror a hidraulikus munkahenger felújítása ,a munkahenger a dugattyú , a karmantyú hozzá 76 ezer ! 70mm átmérőjű még házilag sem tudja az ember átalakítani 70 méretben nincs semmi hasonló amiből meg lehetne esztergálni ! Az első hidat is javítani kellene már meg sem merem kérdezni mibe kerülne hozzá a javító anyag ! 6 éves gép ! Több száz ezret kéne rákölteni jelenleg .
Ha munkahengernél a dugattyú nem-e ereszt át,
a vezérlőszelepnél meg zár-e rendesen.
Ha van benne helyzet, erő szabályzó akkor még ott is lehet galiba.
Dong-Feng DF 254-es traktorhoz keresek jeladót ami a fordulatszámmérő órát és az üzemóra számlálót működteti. A traktor 2007-es évjáratú.A számom 06-203121117.Előre is köszönöm a segítséget.
LGW 404-es traktorom van közel 200 üó-val, de még az olajcseréken kívül semmilyen alkatrész nem kellett hozzá. Nem bántam meg, hogy ezt a márkát választottam.
Nahh, azóta van valakinek tapasztalata? Vett innen a fórumról valaki? Jövőre szeretnék venni egy 40-50Le, 20q körüli traktort, és elég veszélyes árban mennek a nyugati gépek. netto 6000Eur alatt szinte nincs.
Válasz #66. hozzászólásra
Nem olvassa ezt a köpködést.Elmész Újlengyelbe és megkeresed.A házával szemben van a kereskedés is.Ismerem személyesen,normális ember.Másik variáció az,hogy felhívod.
lgw arra lennék még kiváncsi hamár ilyen fárasztó üzenetet írtál arra lennék még kiváncsi h hogy a traktorcenterrel is így foglalkozol meg az eladásokkal meg minden mással???
Én meg arra kérlek nekem ne mutasd be hogy a gazdák nagy része milyen nehezen keresi meg a pénzt.
Valószínű még hátul gombolós nadrágban jártál, vagy jobb esetben az iskola padot koptattad amikor én már traktoroztam, és műveltem a földjeinket.
A korrekt beszélgetésekhez szívesen hozzá szólok, de az ilyen "nagy mellényű" dumára nem vagyok kíváncsi.
Végezetül egy idézetet engedj meg nekem Szabi!
És tényleg a jó szándék vezérel.
"Ha nagyobb tisztességre vagy méltó, az elér Téged ne tolakodj oda.
Mert amint oda tolakodol már nem vagy rá méltó."
Ha te nyugodtan alszol miután eladtál egy ilyen müanyag cuccot egy olyan embernek(gazdának) aki nem éppen könnyen keresi a pénzét akkor nekem megfelel. A valtrát meg kérlek ne emlegesd ha lehet. Nem egy kategória sem az ára sem a műszaki szinvonala.
Amit itt leírtál nem ehhez e címszóhoz tartozik,és általánosítás.Egyébként nem mindenki teheti meg hogy Valmettal dolgozzon.Erdélyben vannak traktoraink és helytállnak,igaz kisebb kategória.
Nekem is van olyan ismerősöm, ahol az elsö évben a Valtra szervíz szinte családtaggá vált.Csak ez elég drága vendégeskedés.
Erről ennyit kedves fiatal erdélyi barátom.
Milyen nagyképű duma? Mikor látom itt a szomszédban, hogy egy 90 lovas Foton még a közelébe sem ér egy 50 éve tervezett U 650-nek akkor mindig kitör belölem a düh. Arról ne is beszéljünk, hogy egy fél év munka után már kinyuvadt a TLT-je(naiv gazda azt gondolta, hogy menni fog egy szarrá kopott 2,5 m-es forgoboronával) meg a váltó is. Hát akkor ez mi? Nekem átverésnek tünik.
Most mégis mit várt a kedves gazda egy kinai géptől ennyi pénzért? Ha az ember ránéz már látszik, hogy tiszta bowli az egész. Én azon is csodálkozom hogy beindul egyáltalán. És szerintem büntetni kellene aki ilyen cuccokat behoz europába és eladja.
"A gond a 100e ft-os kuplungtárcsával van és tortúrával,amire megjön az alkatrész!
Igazad van,nem ismerem az LGW-t,de nincs bizalmam a márka iránt."
A kuplungtárcsa és a tortúra nem traktort minősíti.
Hogy nincs bizalmad a márka iránt, ez szived joga.
Nekem is van egy pár név amiben csalódtam,de legalább használtam és így alakult ki a véleményem.
"5 év múlva legyen több ezer elégedett LGW márkatárs,és meghajolok nagyságod előtt."
Mostani világban aki 5 év alatt több ezer traktort elad az vagy művész vagy nem mond igazat.
Nekünk elég hogy a kint levő gépeink tulajdonosai elégedettek./Eltekintve az említett esettől.De ezt is anyázás nélkül,korrekten kezelni tudtuk./
Válasz #54. hozzászólásra
A Goldonit nem bélyegeztem meg nem írtam le,ma is tetszik.
1 értelmű ami használva van az kopik tönkremegy.
A gond a 100e ft-os kuplungtárcsával van és tortúrával,amire megjön az alkatrész!
Igazad van,nem ismerem az LGW-t,de nincs bizalmam a márka iránt.
5 év múlva legyen több ezer elégedett LGW márkatárs,és meghajolok nagyságod előtt.
Üdv B Peti
Szerintem teljes mélységében ismerni kéne az ügyet,hogy normális kép alakuljon ki.Ez nem egyenlő azzal hogy X Y azt mondta hogy,ilyen szar meg olyan szar.Ha dolgoztál egy géppel,vagy gépekkel huzamosabb ideig,akkor bátorkodhat az ember valamilyen véleményt mondani.De ez hogy azt mondta a valaki,így hiteltelen.Mint ahogy a Goldonit egy kuplung hiba miatt megbélyegezted.
A traktorainkat sem dicsérem, és másét sem szólom le.
Válasz #51. hozzászólásra
a kistraktor marha menő felénk is
1 vett aztán szépen sorban a többi "versenyző" is mind vett,horror pénzekért.
földjük állatjuk az nincs,csak bohóckodnak velük.
Válasz #50. hozzászólásra
Mint írtam ismerős gazda,és nem a barátom.
De ne vesszünk el a részletekben.
Én nem bántó szándékkal írtam amit írtam.
Megértelek téged is minden kereskedő a saját portékáját dícséri.
Nem volt motorcserés?
Ha elégedett lett volna a géppel,még mindíg feszítene rajta.
Válasz #45. hozzászólásra
Csak a tisztán látás végett.Nem a főtengely törött el,és nem lett himbasor cserélve,és nem a kedves barátod dolgozott/tette tönkre/ a traktorral.
Egyébként a mai napig teljesen probléma mentesen dolgozik az új tulajdonosnál,és nem kaszálásra használja.
A traktor egy 40Le-ős homlokrakodóval.
Egy ilyen esetben talán jobban kellene ismerned a tényállást hogy véleményt mondjál a történtekről.
Válasz #48. hozzászólásra
Sajnos nem tudnék választani gépet,még ha lenne is rávalóm.
1 időben odavoltam a Goldoni Star-ért,de írta valaki a fórumban,hogy többszöri nekifutásra hoztak neki belevaló kuplungtárcsát kemény 100 ezer ft-ért!
Válasz #44. hozzászólásra
Hali Petya 2
Bár nekem nincs ilyen trakim,de okulva mások kárán tuti nem is vennék.
1 éve ősszel egy falumbéli gazda vásárolt egy homlokrakodós 50 le körüli LGW-t.
Kemény munkát nem vézett,csak kaszált ill rendsorózott.
100 óra magasságában eltöröt a főtengely,gariba kapott 1 új motort.
Az új motoron ingadozott az olajnyomás,majd himbasort cseréltek rajta,végül visszakerült a forgalmazóhoz.
Bukott a vason,de örül,hogy nem áll az udvaron.
üdvB Peti.
Üdv LGW!
Érdeklődnék, hogy mekkora az a legkisebb lőerős traktorotok amin van fülke is vagy bármelyik típusú gépet meg lehet venni fülkés verzióban?
Valamint egy kb. árat is kérnék, 50 lóerőig ha lehet!
Ha nem publikus akkor a tracsakpeter@freemail.hu címre kérnék tájékoztatást!
Előre is köszönöm!
tisztelt lgw! valahol azt olvastam hogy a feng soui,a dongfeng,meg az lgw,ugyanazon gyárból kerülnek ki.az alketrész utánpotlásnál ez elönyt is jelenthetne ebben az esetben.
Válasz #39. hozzászólásra
Tisztelt Papi!
Én sem mondtam mást csak a tényekre hivatkoztam.Tőlem soha nem hallottad hogy a japán traktorok rossz minőségűek.És azt sem mondtam hogy az általunk forgalmazott gépek jobb minőségben gyártódnának a japántól,mert ez badarság volna.De azért illetlen dolog most már sokadszorra lefikázni azokat a traktorokat amiket nem is ismersz.Már többször mondtam ne vegyél minden kínai terméket egy kalap alá. Azt továbbra is fenn tartom hogy 14Le-vel és 700kg traktorral csak játszani lehet hétvégén.
Hogy ilyen tömegű, és teljesítményű géppel Te normálisan tudsz dolgozni, azt még a fiatal versenyzőkkel el tudod hitetni.
Az Opel autódra visszatérve lehet hogy éppen Lengyelországban gyártódott, úgy mint a Mazda,Ford,Mitsubishi néhány tipusa Thaiföldön.
Nekem is volt a Trabanttól a Mercedesen keresztűl nagyon sok autóm,de 344-es Csepeltől a Kamazig úgy szintén.
A traktorokból is az 5211-es Zetoron át az Mtz,16245 Kristályig/csak Zetorból volt vagy 10db/ ,és már sajnos bőven kifele megyek az erdőből,úgy hogy én is tudom mit beszélek.
Ha konkrét dologról beszélűnk szivesen hozzá szólok,egyébként ezt az ügyet részemről lezártnak tekintem.
Üdv,LGW
Válasz #38. hozzászólásra Tisztelt LGW barát!-te hujjog tál le hogy leszóltam atraktorotokat,-én csak tényeket mondtam!-ne akarjál meggyőzni az általatok forgalmazott traki minőségi besorólásáról!- szerinted meg előzi az általam nevezetteket.Mert az forgalmazásiérték és használhatóság,gondmentes(javítás,alkatrész,hibamentes)űzemben!-többszörösen verik a kinai csodátokat.Ezek a tények.-node ha a pénztárca oldaláról közelítünk,-akkor más a kép.-nekem sem volt egyből opel autóm meg kubota traktorom.-mert volt trabi meg k-25, Deutz kosárba.Most sincs minden gazdának New-holland,jonndeer,case,steyr elég soknak van Mtz,zetormeg LTZ is. és annak is örülnek.Úgy hogy nem vagyok elfogult ,-tudom miről beszélek ! Üdv:papi
Papi!
Te miről beszélsz? Milyen önbevallásról ?
Soha nem titkoltuk hogy hol készül,de nem is kell mert nincs rajta mit szégyellni.
Ha már a "román Renaultot " említed,akinek van mind azt mondja hogy egy jól használható, jó ár-érték arányú autó.
Egyébként a 14Le 700 kg súlyú japán traktorokról sem mindenki van a legjobb véleménnyel.
De Te szerelmese vagy ennek a traktor családnak
hát szived joga.
Valamikor én is igy voltam a Zetorral.
Nem baj majd elmúlik.Ha elfogult is az ember azért azt elismerheti hogy a japán kistraktoron kívül van más is.
Üdv,LGWl
nyíthatsz új topikot,biztos többünket érdekel a dolog,de csak beszélgetés szinten,tudod sokan próbáltak már itt hirdetni,ezért harapunk,ja és én is akarok szint,és műhelyt építeni,és érdekel a dolog
80 hozzászólás
Üdv! Egy 2016-os LGW 304-t használok. Újszerű, kb. 200 üzemórás. Erőltetett hegymenetben négy kerék meghajtással fémes csikorgás hallatszik a váltóból. Csak hátsó kerék meghajtásnál nincs ilyen kellemetlen hang. Van valakinek ezzel kapcsolatos tapasztalata? Köszönöm!
Sziasztok!
Vásároltam egy LGW-404 G2 típusú traktort pár napja.
Viszont az előző tulaj nem találta meg a gépkönyvét.
Nagyon megköszönném, ha valaki pdf, vagy word formátumban eltudná nekem küldeni.
Előre is köszönöm.
További szép napot nektek.
Válasz kavics64 #77. hozzászólásáraEgy hidraulikás cég nem csinálná meg olcsóbban?
Na ilyen traktort ne vegyen senki se ! Az alkatrész árak horror a hidraulikus munkahenger felújítása ,a munkahenger a dugattyú , a karmantyú hozzá 76 ezer ! 70mm átmérőjű még házilag sem tudja az ember átalakítani 70 méretben nincs semmi hasonló amiből meg lehetne esztergálni ! Az első hidat is javítani kellene már meg sem merem kérdezni mibe kerülne hozzá a javító anyag ! 6 éves gép ! Több száz ezret kéne rákölteni jelenleg .
Válasz _NB_ #75. hozzászólásáraA nagy baj az ,ezek egyike sincs látható helyen ,csak bontással lehet megnézni ,a csere meg egészen bonyolult !
Válasz kavics64 #74. hozzászólásáraAz LGW-t nem ismerem, de általánosságban, mint a legtöbb trakinál a munkahengert és vezérlőszelepet.
Ha munkahengernél a dugattyú nem-e ereszt át,
a vezérlőszelepnél meg zár-e rendesen.
Ha van benne helyzet, erő szabályzó akkor még ott is lehet galiba.
Eléggé halott fórum ! LGW 30 lovas traktor hárompontja állandóan leereszt ,nem bírja tartani a munka eszközt . Mit nézzek meg rajta .
Üdv mindenkinek
Lgw 404-hez keresek vízpumpát 2013-as
ferenc.szappan@gmail.com
Dong-Feng DF 254-es traktorhoz keresek jeladót ami a fordulatszámmérő órát és az üzemóra számlálót működteti. A traktor 2007-es évjáratú.A számom 06-203121117.Előre is köszönöm a segítséget.
LGW 404-es traktorom van közel 200 üó-val, de még az olajcseréken kívül semmilyen alkatrész nem kellett hozzá. Nem bántam meg, hogy ezt a márkát választottam.
Nahh, azóta van valakinek tapasztalata? Vett innen a fórumról valaki? Jövőre szeretnék venni egy 40-50Le, 20q körüli traktort, és elég veszélyes árban mennek a nyugati gépek. netto 6000Eur alatt szinte nincs.
köszi szépen lehet h elmegyek
Válasz #65. hozzászólásra
Itt megtalálod a leírásokat,elérhetőséget is.
http://www.traktorcenter.hu/
Válasz #66. hozzászólásra
Nem olvassa ezt a köpködést.Elmész Újlengyelbe és megkeresed.A házával szemben van a kereskedés is.Ismerem személyesen,normális ember.Másik variáció az,hogy felhívod.
lgw arra lennék még kiváncsi hamár ilyen fárasztó üzenetet írtál arra lennék még kiváncsi h hogy a traktorcenterrel is így foglalkozol meg az eladásokkal meg minden mással???
lgw lenne egy olyan kérdésem hogy ami a képen van traktor arról tudnál küldeni egy műszaki leírást meg képeket előre is kösz.!!!??
Válasz #63. hozzászólásra
azért fálydalmas ez az erölködés amit elö adsz!!!!!!!!(Szerintem)
Válasz #62. hozzászólásra
Én meg arra kérlek nekem ne mutasd be hogy a gazdák nagy része milyen nehezen keresi meg a pénzt.
Valószínű még hátul gombolós nadrágban jártál, vagy jobb esetben az iskola padot koptattad amikor én már traktoroztam, és műveltem a földjeinket.
A korrekt beszélgetésekhez szívesen hozzá szólok, de az ilyen "nagy mellényű" dumára nem vagyok kíváncsi.
Végezetül egy idézetet engedj meg nekem Szabi!
És tényleg a jó szándék vezérel.
"Ha nagyobb tisztességre vagy méltó, az elér Téged ne tolakodj oda.
Mert amint oda tolakodol már nem vagy rá méltó."
Válasz #61. hozzászólásra
Ha te nyugodtan alszol miután eladtál egy ilyen müanyag cuccot egy olyan embernek(gazdának) aki nem éppen könnyen keresi a pénzét akkor nekem megfelel. A valtrát meg kérlek ne emlegesd ha lehet. Nem egy kategória sem az ára sem a műszaki szinvonala.
Válasz #60. hozzászólásra
Amit itt leírtál nem ehhez e címszóhoz tartozik,és általánosítás.Egyébként nem mindenki teheti meg hogy Valmettal dolgozzon.Erdélyben vannak traktoraink és helytállnak,igaz kisebb kategória.
Nekem is van olyan ismerősöm, ahol az elsö évben a Valtra szervíz szinte családtaggá vált.Csak ez elég drága vendégeskedés.
Erről ennyit kedves fiatal erdélyi barátom.
Válasz #59. hozzászólásra
Milyen nagyképű duma? Mikor látom itt a szomszédban, hogy egy 90 lovas Foton még a közelébe sem ér egy 50 éve tervezett U 650-nek akkor mindig kitör belölem a düh. Arról ne is beszéljünk, hogy egy fél év munka után már kinyuvadt a TLT-je(naiv gazda azt gondolta, hogy menni fog egy szarrá kopott 2,5 m-es forgoboronával) meg a váltó is. Hát akkor ez mi? Nekem átverésnek tünik.
Válasz #58. hozzászólásra
Szerintem ez a nagyképű duma meg Téged minősít.
Válasz #45. hozzászólásra
Most mégis mit várt a kedves gazda egy kinai géptől ennyi pénzért? Ha az ember ránéz már látszik, hogy tiszta bowli az egész. Én azon is csodálkozom hogy beindul egyáltalán. És szerintem büntetni kellene aki ilyen cuccokat behoz europába és eladja.
Válasz #56. hozzászólásra
Ámen!
:-)
Válasz #55. hozzászólásra
"A gond a 100e ft-os kuplungtárcsával van és tortúrával,amire megjön az alkatrész!
Igazad van,nem ismerem az LGW-t,de nincs bizalmam a márka iránt."
A kuplungtárcsa és a tortúra nem traktort minősíti.
Hogy nincs bizalmad a márka iránt, ez szived joga.
Nekem is van egy pár név amiben csalódtam,de legalább használtam és így alakult ki a véleményem.
"5 év múlva legyen több ezer elégedett LGW márkatárs,és meghajolok nagyságod előtt."
Mostani világban aki 5 év alatt több ezer traktort elad az vagy művész vagy nem mond igazat.
Nekünk elég hogy a kint levő gépeink tulajdonosai elégedettek./Eltekintve az említett esettől.De ezt is anyázás nélkül,korrekten kezelni tudtuk./
Válasz #54. hozzászólásra
A Goldonit nem bélyegeztem meg nem írtam le,ma is tetszik.
1 értelmű ami használva van az kopik tönkremegy.
A gond a 100e ft-os kuplungtárcsával van és tortúrával,amire megjön az alkatrész!
Igazad van,nem ismerem az LGW-t,de nincs bizalmam a márka iránt.
5 év múlva legyen több ezer elégedett LGW márkatárs,és meghajolok nagyságod előtt.
Üdv B Peti
Válasz #51. hozzászólásra
Szerintem teljes mélységében ismerni kéne az ügyet,hogy normális kép alakuljon ki.Ez nem egyenlő azzal hogy X Y azt mondta hogy,ilyen szar meg olyan szar.Ha dolgoztál egy géppel,vagy gépekkel huzamosabb ideig,akkor bátorkodhat az ember valamilyen véleményt mondani.De ez hogy azt mondta a valaki,így hiteltelen.Mint ahogy a Goldonit egy kuplung hiba miatt megbélyegezted.
A traktorainkat sem dicsérem, és másét sem szólom le.
Válasz #51. hozzászólásra
Hát sajnos még azt gépet nem találták ki ami ne romolna el!
Válasz #51. hozzászólásra
a kistraktor marha menő felénk is
1 vett aztán szépen sorban a többi "versenyző" is mind vett,horror pénzekért.
földjük állatjuk az nincs,csak bohóckodnak velük.
Válasz #50. hozzászólásra
Mint írtam ismerős gazda,és nem a barátom.
De ne vesszünk el a részletekben.
Én nem bántó szándékkal írtam amit írtam.
Megértelek téged is minden kereskedő a saját portékáját dícséri.
Nem volt motorcserés?
Ha elégedett lett volna a géppel,még mindíg feszítene rajta.
Válasz #45. hozzászólásra
Csak a tisztán látás végett.Nem a főtengely törött el,és nem lett himbasor cserélve,és nem a kedves barátod dolgozott/tette tönkre/ a traktorral.
Egyébként a mai napig teljesen probléma mentesen dolgozik az új tulajdonosnál,és nem kaszálásra használja.
A traktor egy 40Le-ős homlokrakodóval.
Egy ilyen esetben talán jobban kellene ismerned a tényállást hogy véleményt mondjál a történtekről.
Válasz #48. hozzászólásra
Sajnos nem tudnék választani gépet,még ha lenne is rávalóm.
1 időben odavoltam a Goldoni Star-ért,de írta valaki a fórumban,hogy többszöri nekifutásra hoztak neki belevaló kuplungtárcsát kemény 100 ezer ft-ért!
Válasz #47. hozzászólásra
Hát az áruk az nem rossz de ahogy mondják olcsó dolognak híg a leve!
Válasz #46. hozzászólásra
Bizony kemény.
Ha az eddigi hozzászólásokat végigolvasom,kevés a pozitív vélemény!
Válasz #45. hozzászólásra
Ez kemény tapasztalat!
Válasz #44. hozzászólásra
Hali Petya 2
Bár nekem nincs ilyen trakim,de okulva mások kárán tuti nem is vennék.
1 éve ősszel egy falumbéli gazda vásárolt egy homlokrakodós 50 le körüli LGW-t.
Kemény munkát nem vézett,csak kaszált ill rendsorózott.
100 óra magasságában eltöröt a főtengely,gariba kapott 1 új motort.
Az új motoron ingadozott az olajnyomás,majd himbasort cseréltek rajta,végül visszakerült a forgalmazóhoz.
Bukott a vason,de örül,hogy nem áll az udvaron.
üdvB Peti.
Tisztelt LGW!
Köszönöm a korrekt tájékoztatást!
Válasz #40. hozzászólásra
Üdv LGW!
Érdeklődnék, hogy mekkora az a legkisebb lőerős traktorotok amin van fülke is vagy bármelyik típusú gépet meg lehet venni fülkés verzióban?
Valamint egy kb. árat is kérnék, 50 lóerőig ha lehet!
Ha nem publikus akkor a tracsakpeter@freemail.hu címre kérnék tájékoztatást!
Előre is köszönöm!
misike megtudnád mondani mijen traktor van neked azon a képen és hogy mennyiért vetted
tisztelt lgw! valahol azt olvastam hogy a feng soui,a dongfeng,meg az lgw,ugyanazon gyárból kerülnek ki.az alketrész utánpotlásnál ez elönyt is jelenthetne ebben az esetben.
Válasz #39. hozzászólásra
Tisztelt Papi!
Én sem mondtam mást csak a tényekre hivatkoztam.Tőlem soha nem hallottad hogy a japán traktorok rossz minőségűek.És azt sem mondtam hogy az általunk forgalmazott gépek jobb minőségben gyártódnának a japántól,mert ez badarság volna.De azért illetlen dolog most már sokadszorra lefikázni azokat a traktorokat amiket nem is ismersz.Már többször mondtam ne vegyél minden kínai terméket egy kalap alá. Azt továbbra is fenn tartom hogy 14Le-vel és 700kg traktorral csak játszani lehet hétvégén.
Hogy ilyen tömegű, és teljesítményű géppel Te normálisan tudsz dolgozni, azt még a fiatal versenyzőkkel el tudod hitetni.
Az Opel autódra visszatérve lehet hogy éppen Lengyelországban gyártódott, úgy mint a Mazda,Ford,Mitsubishi néhány tipusa Thaiföldön.
Nekem is volt a Trabanttól a Mercedesen keresztűl nagyon sok autóm,de 344-es Csepeltől a Kamazig úgy szintén.
A traktorokból is az 5211-es Zetoron át az Mtz,16245 Kristályig/csak Zetorból volt vagy 10db/ ,és már sajnos bőven kifele megyek az erdőből,úgy hogy én is tudom mit beszélek.
Ha konkrét dologról beszélűnk szivesen hozzá szólok,egyébként ezt az ügyet részemről lezártnak tekintem.
Üdv,LGW
Válasz #38. hozzászólásra Tisztelt LGW barát!-te hujjog tál le hogy leszóltam atraktorotokat,-én csak tényeket mondtam!-ne akarjál meggyőzni az általatok forgalmazott traki minőségi besorólásáról!- szerinted meg előzi az általam nevezetteket.Mert az forgalmazásiérték és használhatóság,gondmentes(javítás,alkatrész,hibamentes)űzemben!-többszörösen verik a kinai csodátokat.Ezek a tények.-node ha a pénztárca oldaláról közelítünk,-akkor más a kép.-nekem sem volt egyből opel autóm meg kubota traktorom.-mert volt trabi meg k-25, Deutz kosárba.Most sincs minden gazdának New-holland,jonndeer,case,steyr elég soknak van Mtz,zetormeg LTZ is. és annak is örülnek.Úgy hogy nem vagyok elfogult ,-tudom miről beszélek ! Üdv:papi
Válasz #37. hozzászólásra
Papi!
Te miről beszélsz? Milyen önbevallásról ?
Soha nem titkoltuk hogy hol készül,de nem is kell mert nincs rajta mit szégyellni.
Ha már a "román Renaultot " említed,akinek van mind azt mondja hogy egy jól használható, jó ár-érték arányú autó.
Egyébként a 14Le 700 kg súlyú japán traktorokról sem mindenki van a legjobb véleménnyel.
De Te szerelmese vagy ennek a traktor családnak
hát szived joga.
Valamikor én is igy voltam a Zetorral.
Nem baj majd elmúlik.Ha elfogult is az ember azért azt elismerheti hogy a japán kistraktoron kívül van más is.
Üdv,LGWl
Válasz #36. hozzászólásra LGW!!!-ez azért szép volt!-őnbevallás ez a traki olyan mint a csausescu RENAULT!-csoda!!!-szépen le van festve.
Válasz #24. hozzászólásra
Üdv, Mtz-552
Kínában és Perkins " liszensz".
Válasz #33. hozzászólásra
nyíthatsz új topikot,biztos többünket érdekel a dolog,de csak beszélgetés szinten,tudod sokan próbáltak már itt hirdetni,ezért harapunk,ja és én is akarok szint,és műhelyt építeni,és érdekel a dolog
Válasz #33. hozzászólásra
OK, nincs gáz. (Meg nem is én vagyok az admin.) De azért a fórumok úgy általában sem erre valók.
Válasz #31. hozzászólásra
Ha így van így van,nem a rossz szándék vezetett,de majd legközelebb vigyázok.
Válasz #28. hozzászólásra
Bacca meg ma se építek csarnokot!
Válasz #28. hozzászólásra
Pszt! Krumpli topik!