Gázolaj árak 660 Ft Benzin árak 641 Ft EUR 411.18 Ft USD 394.63 Ft CHF 435.35 Ft GBP 486.85 Ft

Fórum

Massey Ferguson 5445/5455 traktorok

Létrehozta: gergigergo , 2009-12-18 17:31:37

Kedvencekhez Segítség

612 hozzászólás
#262 Sötét Paraszt
2010-12-02 17:55:42

Válasz #261. hozzászólásra

Hát más a híd, pedig abban reménykedtem mikor megláttam az mf honlapon,hogy utólag is alá lehet varázsolni.

#261 Fergis
2010-12-02 17:38:11

Válasz #259. hozzászólásra


Sziasztok!
5400-es fülkerugózás!

Nincs profilkép
#260 lac*
2010-12-02 09:56:41

Válasz #259. hozzászólásra

Ha saját magad hajtod a traktort,akkor a fülke és elsőhídrugózás nélküli gépet már nem szebad megvenni.

#259 Sötét Paraszt
2010-12-02 09:48:19

Azért az 54 esek fülkerugózásáról is lehetne írni, ja hogy azoknak olyan nincs.

#258 szanberg
2010-12-02 09:19:50

Válasz #256. hozzászólásra

A valtra fülkerúgózása tényleg gagyi egy kicsit. A motor téren énis jobban örülnék ha sisu dübörögne benne, bár a Perkins motorok is tudják ugyanazt mind erőben, mind élettartamban. Sőt ha odavan figyelve egy 4hengeres perkins motort majdnem meg sem lehet ölni.
Elvileg az újabb gépekben már folyamatosan süsüznek át.

#257 szanberg
2010-12-02 09:17:15

Ráadásúl az újabb 5400-as szériánál ugye ottvan a potméter jobbkézre, -5-től +5-ig amivel az irányváltó dinamikáját lehet szabályozni és érezhetően fnomabban avagy nagyobb hirtelenséggel reagál.
Különben ha hideg az olaj akkor is lehet kicsit másabb mint üzemmeleg helyzetben.

Összességében nekünk turbós MTZ-t kellett kiváltani a ferga, ezt nagyon pozitívan be is váltotta, sőt sokkal nehezebb nagygép munkákra is nagyon jól alkalmazható, de ha csak ilyenre kéne a gép kipróbálnék egy 5465-öst, azért abban mégtöbb kakaó van, nagyobb tengelytáv, 6pípás motor...

Viszont ha egyszer jobban menne a szeker és letudnánk cserélni az mtz-ket akkor a mezítlábasok helyére 5435-öst hoznék. Szántani azokkal is lehetne 3fejjel jobban mint akármelyik mtz-vel, viszont egyszerűbb adagolós motor hajtja őket mint az 55-ben, az egytengelyest, vegyszerezőt, kaszát, szárzúzót, szippantót ígyis repítenék aztán szerintem gazdaságosabb is mint az 5455 meg az egyszerűbb régi traktorosoknak jobb lenne a hagyományos technika. A váltót megtudnák szokni, s azt ár nemkellene elmesélni,hogy számtíógép vezérli a befecskendezést, s hogy mi az a kicsi ökölnyi vasdarab az adagoló helyénsmile tonguep

Nincs profilkép
#256 lac*
2010-12-02 09:08:59

Válasz #255. hozzászólásra

Ja meg alapban benne van az egyik körön a hidromotor hajtás áramlásszabályzó.Ez a Valtránál opció. Én is e két típus közül választottam. Véleményem szerint Valtrában jobb a motor,az MF-ben a váltó. De a fülkerugózása az MF nek légrugós a Valtráé mechanikus.Ezért lett nálam az MF a befutó.Meg az is érv volt,hogy kisebb cégtöl vásároljak ahol a tulajjal is tudok beszélni.

Nincs profilkép
#255 lac*
2010-12-02 08:58:06

Válasz #254. hozzászólásra

Plussz amelyik körön nincs úszó állás , ott van rajta egy kis szelep,amit ha kinyitsz visszaengedi az olajat a tartályba.Ez nagyon hasznos pótkocsi billentésnél.Leengedéskor az olaj akadálytalanul megy vissza nem dolgozik a szivattyú feleslegesen,emelni meg emel rendesen.

#254 Mfpisti
2010-12-02 08:25:04

Válasz #253. hozzászólásra

Az MF-nél sincs minden karon úszó állás, de amelyiken van, az megáll minden pozícióban.Nyomásra kikapcsol,ált 190 bar.

#253 Vadmalac
2010-12-02 07:59:00

Válasz #239. hozzászólásra

Kösz a választ! Régóta szemezek az N101-el, de mindig mérlegelni kell, hogy hova menjen el a nehezen összeszedett pénz, és eddig másfele dölt el a mérleg nyelve. Főleg mióta asszony van a háznál! smile biggrin De mostanában nézegetem az MF-et is, egyre szimpatikusabbak, főleg a fórumnak köszönhetően. Egyik ismerősöm tavaly vett egy Challenger 445B-t, és nagyon jó kis gépnek tűnik. A Dyna-4 váltó szimpatikus nagyon. Az nagyon finoman vált irányt, a power sem durva. Talán az a váltó jobban tetszik, mint a Valtráé. Hidraulika tekintetben is talán az MF-nél van a jobb, nem is a karok elrendezése miatt, hanem azért mert a Valtránál nincs minden karon úszó állás. Bár azt mindkettőnél savallom, hogy nem állnak meg a karok egyik irányban sem, csak úszóban.

Nincs profilkép
#251 .Szabi.
2010-12-01 21:57:44

Válasz #250. hozzászólásra

smile nonononem értek mindenhez,sőt.....

#250 ermike
2010-12-01 21:56:56

Válasz #249. hozzászólásra

Kár!smile sad


Pedig tényleg kíváncsi voltam,

Remélem el tudok menni a találkozóra! Jó lenne ha minnél hamarabb meglenne a pontos időpont hogy nehogy beszervezzek oda valami programot!
Videókat nem szoktál csinálni a gépekről?

Nincs profilkép
#249 .Szabi.
2010-12-01 21:52:40

Válasz #248. hozzászólásra

majd megbeszéljük a forumtalálkozón.......nem szeretek sokat írni...

#248 ermike
2010-12-01 21:50:32

Válasz #245. hozzászólásra

Ja! Engem komolyan érdekel a véleményed, azt hittem nyuszid már volt de akkor biztos rosszul emlékeztem. milyen növényeket termeszttel és milyen technikával nyomulsz minden érdekel de részletesen ámsmile rolleyes

Nincs profilkép
#247 .Szabi.
2010-12-01 21:49:43

Válasz #246. hozzászólásra

az ülésről.kitől milyet stb.

Nincs profilkép
#245 .Szabi.
2010-12-01 21:37:25

Válasz #243. hozzászólásra

esetleg bővebben?

Nincs profilkép
#244 .Szabi.
2010-12-01 21:36:11

Válasz #238. hozzászólásra

hát nem is tudom.....
még Fendt,lamborghini,same,deutz,nh,ferga nem volt,de nem is lesz!smile lol

#243 VMisi
2010-12-01 20:41:29

Válasz #241. hozzászólásra

smile rolleyessmile rolleyes
Csak halkan írom, hogy a valtrába jd ülés kerül.
Ma vettem üléshuzatnak valót, hogy ne rikítson már a háttámlán az a felírat! smile biggrinsmile biggrin

#242 szanberg
2010-12-01 20:39:58

Válasz #241. hozzászólásra

ERDÉSZETI gépeddel hogy mersz ide rni???smile lolsmile lolsmile lolsmile love

#240 szanberg
2010-12-01 20:33:37

.Szabi. olyan mint a falu bikája.
(mindenki b*szik csak Ő bőg)smile lol
á nem...vagyis hogy igen de az most mástémasmile lol

Szabi végigpróbálta az összes gépet a világon és egyik sem vállt be nékismile tonguepsmile thumbupcool

Persze egy jóképű nagy Fergát még nem próbált ki.
Ha az enyimet kicsinyli akkor ottvan a legkisebb 8000-es széria, én úgy tudnék örűlni néki...smile tongue

#239 VMisi
2010-12-01 20:32:31

Válasz #210. hozzászólásra

Hát nehéz. Bár a valtra 110le, az mf 85, kb egy kategória (80-120le, 4 henger). Az egyik a kategória alja másik a teteje. Mindkettőnek van előnye és hátránya.

Az mf-be nagyon jó a 4 féle tlt kihajtás, a valtrába sajna csak 2. Az mf-be kívül van 2 akksi, a valtrában a motortérben 1, itt is az mf-é a jobb. A mf-nek az első hajtását nem a legjobban oldották meg, mert a királycsap lógása miatt kiverődik a bordás tengely, hüvely (amit azóta ha jól tudom kijavítottak). Az mf talán kényelmesebb, bár a valtrába még mechanikus ülés van, most kerül bele az új levegős.
Az mf-nek jobb takarítani a hűtőit, meg fenn a radiátorokat.
Az mf-ben 4 power van, a valtrába 3 de jobb átfedésekkel és a valtrába nekem szimpatikusabb a váltókaron elhelyezett power váltó, és a kuplung gomb. Bár ez csak megszokás kérdése.
Az mf-ben elöl is van fix diffizár a valtrában meg lamella-féleség van, ami meg tud csúszni bizonyos erőhatásra.
A valtra hidraulikája gyorsabban emel. A valtrán érezni, hogy az első hídon van a motor, még soha nem emelte meg az elejét.
Az új árakat nem ismerem, de nem nagyon tudnék dönteni a kettő közül.

Melyik típusokba gondolkodsz?


#238 ermike
2010-12-01 20:24:13

CSak csatlakozni tudok az előttem szólóhoz!!!! Ű(szanberg)


.Szabi.
A te gépeid hogy váltak be?? Milyen mtzd van? Milyen gépekkel dolgoztál már eddig mik az észrevételeid milyen gépet akarsz legközelebb kipróbálni?

#237 szanberg
2010-12-01 20:09:55

Válasz #211. hozzászólásra

azért nézesd meg a gépedet egy hozzáértő szervízessel, mert itt egészen más a kilátás!
Egyik haveroméknak 1025-ös mtz-van, kipróbála az 5455-öt aztmondta,hogy ha lesz pénze ilyenre cseréli le. Nem sokkal tud többet az tény, de azt minden körülménye között hozza!
Én sokat tesztelgettem a turbós MTZ-vel a miénket. Mind eke előtt mind kocsihúzásban nagy különbségek vannak. Eleve amikor a turbós MTZ-vel már haramdikban sem bírtunk szántani 90centi fogásszélességgel, az 5455 meg 2C-vel 1800-on ment egésznap szó nélkül, szóval már itt láttm a nagy differenciát- amit ugye el is vár az ember. Aztán kocsival is sokkal később süllyed el, a turbós mtz-t minden kanyarban húztam ki a tábláról nagygéppel, az 5455 meg 10-ből 6-szor kiment.
Fogyastani fogyaszt, bár amikor ilyen kemény a helyzet akkor az mtz többet megkér eke előtt. Plusz tárcsával, kombinátorral meg jóval kevesebbet eszik a ferga, sokkal nagyobb a terűletteljesítménye is ilyen eszközökkel.

Nincs profilkép
#236 John Deere 8345R
2010-12-01 19:55:00

jó éjt!

#235 Mfpisti
2010-12-01 19:52:37

Válasz #234. hozzászólásra

Az a lényeg, hogy jól érzed magad benne!

Jóéjt urak!
Én léptem!

Nincs profilkép
#234 John Deere 8345R
2010-12-01 19:50:13

az aktiv űlés felér egy fűlke rugoval elősszőr mondom a fergi milyen kényelmes volt mondom ez nem lessz annyira de csalodta az az űlés tuti

#233 Mfpisti
2010-12-01 19:47:33

Válasz #232. hozzászólásra

nekem nagyon tetszik!
Igényes!

Nincs profilkép
#232 John Deere 8345R
2010-12-01 19:46:52

full bőrrrrrrrrr

#231 Mfpisti
2010-12-01 19:46:01

Válasz #230. hozzászólásra

Jött!!!!!!!!!
kuuuuuuuuuuaaaaa szép az a fülke belülről!
A többit meg kiteszem a vitrinbe!

Nincs profilkép
#230 John Deere 8345R
2010-12-01 19:40:53

kűldtem pista

#229 Mfpisti
2010-12-01 19:34:16

Válasz #228. hozzászólásra

ühümm!
Az avatart láttam, de az csak két ormány:-)

Nincs profilkép
#228 John Deere 8345R
2010-12-01 19:32:43

avatar képet, kérsz képeket emailbe?

#227 Mfpisti
2010-12-01 19:29:34

Válasz #225. hozzászólásra

Milyen képre gondolsz?

#226 Mfpisti
2010-12-01 19:29:13

Válasz #224. hozzászólásra

dobj rám egy emilt most és én elküldöm a számom.
mfpisti kukac hfcnetwork.hu

Nincs profilkép
#225 John Deere 8345R
2010-12-01 19:27:11

pista képet láttad?

#224 Sötét Paraszt
2010-12-01 19:26:45

Válasz #221. hozzászólásra

Persze, de hol kereselek:)

#223 Mfpisti
2010-12-01 19:26:07

Válasz #222. hozzászólásra

Hát az övének azért illene kipörögni anélkül is!
Más gond lesz ott!smile confusedsmile nononosmile cursingsmile hammersmile surrendersmile devil

Nincs profilkép
#222 lac*
2010-12-01 19:22:38

Válasz #217. hozzászólásra

Szerintem adj neki egy tuningot. Igaz nekem 6445 van,de erőben nincs hiány,rajta van a rapid tuningbox.

#221 Mfpisti
2010-12-01 19:16:19

Válasz #220. hozzászólásra

Meg tudsz keresni direktben mondjuk....holnap?

#219 Mfpisti
2010-12-01 19:02:14

Válasz #217. hozzászólásra

Te merre vagy az országban?

#218 Claastra
2010-12-01 19:01:27

Válasz #216. hozzászólásra
Az első még hihetősmile lolsmile lolsmile lol

#217 Sötét Paraszt
2010-12-01 19:00:59

Válasz #212. hozzászólásra

Most múlt 1 éves 340 üzemóra.
Az nem lehet,hogy csak enyit tud.

Nincs profilkép
#216 .Szabi.
2010-12-01 19:00:09

Válasz #201. hozzászólásra

mindig mondom,hogy az MTZ az egyik legjobb traktor!na meg a JD!smile thumbup

Nincs profilkép
#215 John Deere 8345R
2010-12-01 18:58:28

Nekem mondod egész nap kamionokat huzkodtunk)))

#214 Mfpisti
2010-12-01 18:57:13

Válasz #213. hozzászólásra

Szia Zolika!
Begubóztunksmile rolleyes
Kissé érdekes az időjárás...smile karateka

Nincs profilkép
#213 John Deere 8345R
2010-12-01 18:46:08

helo pista!!! miujság arra felé?

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Új programmal segítik a dolgozók azonnali munkába állását
Új programmal segítik a dolgozók azonnali munkába állását
A vissza nem térítendő támogatás összege maximum 54,24 millió forint lehet.
Hiába drágulnak a szántók, így is olcsók vagyunk Európában – persze, mihez képest...
Hiába drágulnak a szántók, így is olcsók vagyunk Európában – persze, mihez képest...
Így sem kis anyagi teher vár arra, aki most alapozná meg gazdaságát...
Eladó dízel/gázolaj szivattyú IBC tartállyal
Eladó dízel/gázolaj szivattyú IBC...

39.000 Ft

Eladó fejes káposzta
Eladó fejes káposzta

220 Ft

Tisztított vörös köles eladó!
Tisztított vörös köles eladó!

160 Ft

Traktorra szerelhető targonca torony
Traktorra szerelhető targonca torony

250.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]