Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak589 FtBenzin árak584 FtEUR401.77 FtUSD365.76 FtCHF426.62 FtGBP480.08 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Hús Futár #24392. hozzászólásáraMivel az MF traktorgyártását Franciaországban összpontosította, egy új
A 6400-as sorozat mellett 2003 őszén bemutatták az olcsóbb 5400-as sorozatot is. Technikai különbségek
A drágább készletek minimálisak voltak. Mind a traktor alapszerkezete, mind
A fülke kerete ugyanaz volt. Műszeregység és egyéb kezelőszervek részei
a régebbi 6200-as sorozatból kölcsönözték. A hangszigetelés veszélybe került, és
A zajszintet 76 dB-ben határozták meg, ami szintén a vizsgálati eredmények szerint volt
optimista olvasás. A sebességváltót a korábbi alapmodellekben használták
16+16 sebességes 2 sebességes gyorsváltóval és mechanikus alapáron
irányváltással. A hidraulika nyílt rendszeren alapult.
Meglepő megtakarítási cél volt a 6000-es sorozatú vontatókar tapintása
helyettesítés nyomórúd tapintással.
Válasz Hús Futár #24390. hozzászólásáragondolom a régiekre gondolsz. A első 6465-ben (ami még nem dyna6) egy nyúl-békás váltókarral kapcsoltad a 2*4 csoportot és terhelés alatt az irányváltóval 4 fokozat volt (32-es váltó, a 6280-ban is olyan váltó van). Később a dyna6-nál 4 csoport van és az irányváltóval terhelés alatt 6 fokozat.
Válasz Hús Futár #24371. hozzászólásáraNem. Én már kettőt cseréltem. Mindegyiken átszakadt a membrán és le levegősödött Ráadásul nem is olcsó. 44 ropi volt. Most bírja kb kettő éve cseréltem.
Válasz mtz1221 #24365. hozzászólásáraKöszi a tippet holnap megnézem . Ismerős szitu zetoron nyáron játszom a bordás tengely javítást mert nem cserélem az biztos .
Válasz Hús Futár #24364. hozzászólásáraJut eszembe minél hamarabb emeld fel az elejét a súlytartónál, és ha minimális mozgása is van a hídnak, vedd le a bordástengelyt az első kúpfogaskerékről még nem lesznek a perselyek kicserélve. Ez az egy nyűgje van mindnek, hogy lekapja a mozgás miatt a bordákat az első difi tengelyéről. Belehet a bordástengely helyett rakni valaminek a kardánkeresztjét, utána nincs tovább gond.
Válasz mtz1221 #24361. hozzászólásáraEz volt helyben és ismerem új kora óta . Meg pár eszköz is jött vele vissza állok kisebb gépekre . Mechanikus irány váltós .
Üdv kollégák!
2022 december talán 7.-én tettem ajánlatot 3 földre, azóta semmi értesítés. Érdemes még várni valamit?
Gondoltam egy e-mailre csak futja nekik ha nem nyertem meg, vagy tévedek, és csak azzal állnak szóba akinek fizetni is kell?
Válasz 5465 #24349. hozzászólásáraAz este be aludtam. Szóval ha direkt árammal menne gond nélkül, akkor az indító kulcsod v a reléje v a vezetéke szórakozik.
Válasz 5465 #24347. hozzászólásáraMeg kéne nézni hogy áram alatt van e indítási pozícióban, akkor adni neki direkt áramot próbára. Írj rá Csavarkulcsra, ő vágja rendesen ezt a részét.
24397 hozzászólás
Válasz Mézga #24396. hozzászólásáraelhiszem de sajnos nekem ez az 54-es van csak ezt szeretném meghúzni a motorját .
Válasz Hús Futár #24395. hozzászólásáraa 64-esnek ezerszer jobb a váltója
Válasz Mézga #24394. hozzászólásáraOK köszi akkor nem bántom az 54-es marad 130 lovas majd nem lesz 140 .
Válasz Hús Futár #24392. hozzászólásáraMivel az MF traktorgyártását Franciaországban összpontosította, egy új
A 6400-as sorozat mellett 2003 őszén bemutatták az olcsóbb 5400-as sorozatot is. Technikai különbségek
A drágább készletek minimálisak voltak. Mind a traktor alapszerkezete, mind
A fülke kerete ugyanaz volt. Műszeregység és egyéb kezelőszervek részei
a régebbi 6200-as sorozatból kölcsönözték. A hangszigetelés veszélybe került, és
A zajszintet 76 dB-ben határozták meg, ami szintén a vizsgálati eredmények szerint volt
optimista olvasás. A sebességváltót a korábbi alapmodellekben használták
16+16 sebességes 2 sebességes gyorsváltóval és mechanikus alapáron
irányváltással. A hidraulika nyílt rendszeren alapult.
Meglepő megtakarítási cél volt a 6000-es sorozatú vontatókar tapintása
helyettesítés nyomórúd tapintással.
Válasz Hús Futár #24392. hozzászólásáraSzerintem nem ugyanaz
Válasz Mézga #24391. hozzászólásáraIgen a régire gondoltam gondoltam , akkor a váltója megegyezik az 5465-össel .
Válasz Hús Futár #24390. hozzászólásáragondolom a régiekre gondolsz. A első 6465-ben (ami még nem dyna6) egy nyúl-békás váltókarral kapcsoltad a 2*4 csoportot és terhelés alatt az irányváltóval 4 fokozat volt (32-es váltó, a 6280-ban is olyan váltó van). Később a dyna6-nál 4 csoport van és az irányváltóval terhelés alatt 6 fokozat.
Érdeklődnék a 6465 vagy 6475 váltója ami nem Dyna váltó mennyibe külömbözik az 5465-ös váltójával ?
Válasz BolliKat #24388. hozzászólásárahali, kompresszor nyomócsövének hűtésére nem láttál valahol valamit? nagy átmérő, sok levegőt kéne lehűteni...
Válasz subikiss #24387. hozzászólásáraElvileg a kapcsoló nyűgös.
2006-os 6465 ön a hidrugó lámpája 4 gyorsat villog kis szünet és egyet. Mit jelenthet?
Üdv.
Massey 8600as szérián állított már valaki szelephézagot?
Létezhet, hogy turbót, kipuffogót mindent le kell bontani róla? Vagy lefér valahogy a szelepfedél?
Válasz mtz1221 #24384. hozzászólásáraÉsz megáll. olcsóbb mint nálunk.
Válasz mtz1221 #24383. hozzászólásáraEzt akartam.
Válasz mtz1221 #24382. hozzászólásárahttps://www.google.com/search?sca_esv=4c9d44f7b0b87e81&sxsrf=ADLYWIKDyqLBa_EyrHqGEIsVfc1EqjdMLA:1722209056463&q=4222449M91&udm=2&fbs=AEQNm0CRjlOtE433-CvsDZEksQ8zEj2rJPvphMkaiH-zQ3Mue-Qe_z6_WFCULJqrXW8azJgkn43no9KAKN8HpUr0GWyarV0Vn0Um8XMQNJmmb-6ojyX495ZrDOurl4OQrS63cz57HbNmjHq6ZXKgeabIXo-Ho2rA2tae58h5PWzYv7h8YBombFu3eR8PTJsw--6ZF3XKJjVd619qY5vIgR4RtG9g4cTyC5nFvGzcirQ0ISlzh1KXL18&sa=X&ved=2ahUKEwjbkKjY8MqHAxXLGxAIHXGEDRQQtKgLegQIERAB&biw=1117&bih=490&dpr=1.72
Válasz Hús Futár #24379. hozzászólásárahttps://agrilineproducts.com/massey-ferguson-fuel-lift-pump-55022
Válasz pumpedli72 #24378. hozzászólásáraAz övé még adagolós motor, mechanikus kézi tápszivattyúval.
Válasz pumpedli72 #24378. hozzászólásáraUgyan ez van a régi ford dieseleken is, bontóban lehet találni dögivel.
Válasz pumpedli72 #24378. hozzászólásáraNekem nem ilyen van rajta . Tank mellett a gép bal oldalán a két szűrő és a jobb oldalán a kézi tápszivattyú .
Válasz Hús Futár #24376. hozzászólásáraA középső fekete gombos szűrő illetve tápszivattyú egyben.
Válasz mtz1221 #24373. hozzászólásáraHolnap leveszem és teszek fel képet annyi tuti hogy 4 csavaros felfogatása van és nincs rajta ülepítő pohár .
Válasz pumpedli72 #24372. hozzászólásáraEz, vagy az újabb megy bele ?
https://www.google.com/search?sca_esv=c839f9702c677c11&hl=hu&sxsrf=ADLYWILGDqfsK8oXUyR7iossgduOxKzktQ:1722173869120&q=ac+pumpa+membrana&udm=2&fbs=AEQNm0CRjlOtE433-CvsDZEksQ8zUchZAntv9lLo-e4ZT42rap1dyMd2XV4R3wiTnVydibmPT99UKIC8UdhctFOzfuQpTs5TFO4qmOET7yphPils4XIxwA82iSPwB5WqLElTX67sJuW9QomgP0FWd9-GZYZtSTTDLD9VyEe2XAop33aIzHwqPzhZ4dpeiW-3fIrtvTbsR8E0VWDbxjsdxDbNyHx-d5cByBQCy700EXPLozJxsLKsx8w&sa=X&ved=2ahUKEwicgNfN7cmHAxX5hf0HHdVUGzsQtKgLegQIFhAB&biw=1117&bih=490&dpr=1.72
Válasz mtz1221 #24373. hozzászólásáraItt nézz szét, 100 fajta van belőle.
Válasz Hús Futár #24369. hozzászólásáraKéped van róla, nehogy az olcsó szlovénből legyen rávaló.
Válasz Hús Futár #24371. hozzászólásáraNem. Én már kettőt cseréltem. Mindegyiken átszakadt a membrán és le levegősödött Ráadásul nem is olcsó. 44 ropi volt. Most bírja kb kettő éve cseréltem.
Válasz RARGAkèny #24370. hozzászólásáranem egy készi tápszivattyú amire én gondolok
Válasz Hús Futár #24369. hozzászólásáraErre gondolsz?Mert ez csere, kb 8-9e. órát bírt. Akkoriban nèztem mi baja volt, azt hiszem valahol meg szorult.
Érdeklődnék hogy a Perkins motor tápszivatyúja javítható vagy komplett cserés ? 5465-ös az alany .
Válasz pangi #24367. hozzászólásáraAkkor minden ok, keverem a 2tőt.
Válasz mtz1221 #24365. hozzászólására5465-ön van kardánkerszt,soha nem lesz vele gondja.
5455-ön nincs,az a szopós!
Válasz mtz1221 #24365. hozzászólásáraKöszi a tippet holnap megnézem . Ismerős szitu zetoron nyáron játszom a bordás tengely javítást mert nem cserélem az biztos .
Válasz Hús Futár #24364. hozzászólásáraJut eszembe minél hamarabb emeld fel az elejét a súlytartónál, és ha minimális mozgása is van a hídnak, vedd le a bordástengelyt az első kúpfogaskerékről még nem lesznek a perselyek kicserélve. Ez az egy nyűgje van mindnek, hogy lekapja a mozgás miatt a bordákat az első difi tengelyéről. Belehet a bordástengely helyett rakni valaminek a kardánkeresztjét, utána nincs tovább gond.
Válasz mtz1221 #24363. hozzászólásáraadagolós Perkins 2008-as a gép
Válasz Hús Futár #24362. hozzászólásáraAz lesz az igazi, ha mechanikus. Sok szerencsét hozzá. Adagoló vagy crdi ???
Válasz mtz1221 #24361. hozzászólásáraEz volt helyben és ismerem új kora óta . Meg pár eszköz is jött vele vissza állok kisebb gépekre . Mechanikus irány váltós .
Válasz Hús Futár #24353. hozzászólásáraAz meg hogy ??? Mikori évjárat, mi pénz ??? Hogy hogy nincs Dyna, csak hi-lo van benne, írányváltó milyen ???
Válasz pangi #24359. hozzászólásáraOK köszönöm
Válasz Hús Futár #24358. hozzászólásáraVolt egy NH-m,abba is a fuchs olajat raktam.Az Nh-s oil azt hiszem nem jó az MF-be.
Ambra Multi G 10W 30-as jó lehet bele mert a zetorban olyan van és akkor nem kell félni a keveredéstől ?
Válasz Hús Futár #24353. hozzászólásáraÜdv. Én csak gyári olajokat használok, MF Power hc plus 10 w 40 megy bele
Válasz Hús Futár #24355. hozzászólásáraigen
Válasz pangi #24354. hozzászólásáraEz váltó olaj ?
Válasz Hús Futár #24353. hozzászólásáraÜdv.AGRIFARM STOU MC PRO SAE 10W-40
8 éve ezzel használom,kb 3200 üó-ra ment bele azóta.
Ma beléptem én is Fergusson tulajok sorába . Az alany egy 5465-ös , kérdésem az lenne milyen olajat használjak a váltójába ez még nem Dyna váltós .
Üdv kollégák!
2022 december talán 7.-én tettem ajánlatot 3 földre, azóta semmi értesítés. Érdemes még várni valamit?
Gondoltam egy e-mailre csak futja nekik ha nem nyertem meg, vagy tévedek, és csak azzal állnak szóba akinek fizetni is kell?
Válasz 5465 #24349. hozzászólásáraAz este be aludtam. Szóval ha direkt árammal menne gond nélkül, akkor az indító kulcsod v a reléje v a vezetéke szórakozik.
Massey Ferguson válto nyuszi bèka kapcsolót mi kapcsolja?
Válasz mtz1221 #24348. hozzászólásáraKöszi
Válasz 5465 #24347. hozzászólásáraMeg kéne nézni hogy áram alatt van e indítási pozícióban, akkor adni neki direkt áramot próbára. Írj rá Csavarkulcsra, ő vágja rendesen ezt a részét.