Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak648 FtBenzin árak634 FtEUR408.5 FtUSD397.14 FtCHF434.97 FtGBP492.13 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Tavaly egész nyáron xoptatot, nem kapcsolta az összkerék és a difizár. Két ünnep között nekiálltam egerészni rajta, 2 nap alatt kiderítettem, hogy egy testkábel szakadt le a váltóról. Örültem mikor meglett... mégse 300ért új agy. Nyáron már germóztunk vele sokat cserélgettük a mágnes szelepeket, mértük a feszültségeket a mágneseken. Minimális 1,5 volt maradt rajta a tekercseken de elég volt ahhoz hogy ne engedjen el, nem gondoltam volna.
3 hónap álldogálás után ma beinditottuk a verest. Pöc röff, mindenféle töltés nélkül. Kicsit el volt dermedve az üzemanyag rendszer, nyári petró van még benne. Napra kiálltunk vele, ketyegett egy jo fél órát, aztán mentünk lazitani. Hehe Nem volt alkalmas semmilyen szempontból, de a muszáj nagy ur.
Nekem az NH csinálta ezt, hogy hol jó volt hol nem. Persze mikor itt volt a szerelő mindig jó volt, kimentem dolgozni hogy majdcsak megadja magát vmi véglegesen de nem sikerült neki. Meguntam és elmentem a vszerelőhöz, és félórás töltésmérés után kimondta hogy fesszabályzó. Nem mondom hogy nem lehet más baja de ilyen esetbe nagy százalékba a generátorba van a hiba.
Írni akartam,mert az enyém is megjavult,mikor generátor szíjat cseréltem,és jól rá spanoltam.Másnap,meg továbbra is kínlódott,hol jó,hol nem,de én is a generátorra gyanítok.Tavasszal 2 új minőségi szíjat kap,meg felújíttatom a generátort.Most egy szíj ami rendesen hajt,mert nem sikerült párba szerezni.
Bárány Jamo Mf-es Szabi Szanberg Mfpisti ! Azért nektek mert ti adtatok tippeket 8140 hidraulika ! Megjavult magától ........vagyis a szerelő srác kapott kölcsön egy (vezérlőelektronikát) kipróbálni , rádugta jó minden emel süllyeszt stb kíváncsiságból visszatette a sajátját és JÓ ! Működik rendesen ! Azóta is ! Viszont egyet észrevettem amikor kerestük a hibát (volt pár nap) és ránk sötétedett a töltés jelző lámpa nagyon nagyon halványan kicsit világított amit nappal nem láttál na az most nem világít ! És csinált egyszer egy olyat (azóta mindig nézem) hogy ismét mintha halványan világítana (ez kb 5 másodperc volt) már néztem is hátra kapcsoltam is a hidralikát és nem emelt csak kb pár másodperc múlva , visszanéztem a műszerfalra és már nem világított a lámpa ! Ha valakinek hasonló baja lessz szerintem kezdje ezzel ! Üdv mindenkinek !
Szia ! Ha kell árajánlat szűrőkre olajokra nekem van a Két Katától ha érdekel átküldöm . Amúgy a Magtár sem rossz korrektek ők is és van egy Győr mellett is , bemondod mi kell vagy mi a rossz kihozzák beszerelik ..... Árban közel egyforma mindenki .Ha viszont keresgélsz a neten fele annyiért is találsz szűrőt olajat ugyan azt a minőséget lecserélni meg nem nagy dolog .
7618-as volt az nem 7418-as. Egyezkedett egyik ismerősöm is pont ilyen gépre.
Ha ilyen kategóriás trakikban gondolkodtok legjobb választás. Viszont 6,2-es nehéztárcsa elé kicsi lesz. (ezt csak azért írom, mert sokan félregondolják a dolgokat és túlértékelik a traktorokat)
Kiváló motor, váltó hajtás, az új dizájnról funkcionalitásról nem is beszélve.
Végignéztem minden traktorgyártó gépét de ezek után is csak FErgusont vennék.
Ami bánt, hogy a 8700-ban nincsen egy jféle bitnag powershift váltó, nekem a fokozatmentes nem zsánerem, mert egy ilyen nagygép talajra kell nehéz munkára nem aszfalton szaladozni...
No mindegy. A 7618-ra meg alkudjatok meg, szerintem a fergák legjobb szériája.
A motort elvitte az MF-ket forgalmazó cég Szlovákiában. A tulaj onnan kapott ajánlatot hogy az alul említett 15 000 euróért felujítják. Hát az összegtől nem volt elragadtatva. Kapott még egy ajánlatot hogy felvásárolják a traktor, ha vesz náluk valamien gépet, és annak az árából visszaszámolják a traktor árát. Amennyire én ismerem a céget elég vastagon fog a "ceruzájuk". Kaptam tőlük én is árajánlatot új és használt gépre, de nagyon hamar jeleztem nekik hogy én egy kicsit más összegekben gondolkodom, és a konkurenciánál sikerült is vennem gépeket olcsóbban ugyan abból a márkából.
A traktorral kapcsolatban csak annyit hogy nálam is felmerült hogy megvenném, de úgy hogy ne tudjam mibe fog kerülni a felujítás nem fogok beleugrani. Ezért is szedem az infókat, mivel elférne még egy 200 lovas traktor a gépparkba.
Ameddig nincs szétborítva a motor, számolj csere fűzött blokkal ha nem akarsz seggre ülni, ha jól csapágyas lett nem is biztos, hogy szabad köszörülni a főtengelyt.
Komoly cégtől egyébként szétbontás nélkül árajánlatot sem kapsz, nem is lehet adni látatlanba.
4-5 éve körüljártam a sisu motor felújítása témát. Nagyságrendileg akkor egy milla lett volna az anyagköltsége főtengely és hengerfejjavítás nélkül. Nem olcsó, perkins gyenge harmadából meg van.
Közös nyomócsöves az üzemanyag rendszere vagy adagolós???
Mert ha TierIII-as commonrail akkor nemvolt betartva az olajcsere periódusa neki rendesen, a belső EGR végett sok korom az olajban landol és eszi meg magát... Olajpumpát is cserélned kell arra is figyelj!!!
Nem vagyok tisztában az alkatrész árakkal, de szerintem amit neked mondtak a feléért lazán felújítanak egy 7,4-es sisu motort, sőt! Korábban valmet motort felújításról volt infóm és ettől is jóval kevesebb volt a végösszeg
Válasz #18801. hozzászólásra
Valahogy én is a te véleményeden vagyok. Azt hiszem hogy valaki nagyon zsíros fogást szeretett volna elérni, de másik oldalról én sem ismerem az alkatrészek árát hol mozognak.
Válasz #18799. hozzászólásra
A gép nem az enyém, de felmerült a lehetőség hogy megvenném he a motorfelujítás nem horibilis összegért lenne. Ezért szeretném megtudni mibe kerülne az alkatrészek ára. Főtengelyköszörülés biztosan lenne, mivel az olajnyomás ment el rajta. A felső részét is érdemes lenne énszerintem megcsinálni, mivel majd 10000 óránál már az is megkophatott.
Sajnos cikkszámjaim nincsenek, és nem is tudom hol szedhetném össze az alkatrészek cikkszámjait.
Tudna nekem valaki információval segíteni hol lehet sisu motorba alkatrészeket venni, vagy hol újítanak fel illyen motorokat? Konkrétan MF 6499 traktor motorjáról lenne szó. Besült a motor, és a felujításért az egyik cég 15 000 eurót kérne. Ez az összeg egy kicsit soknak tőnik, ezért érdeklődöm hol lehetne barátságosabb áron javítatni, vagy alkatrészhez jutni?
Gazda lizingelte tŕn Agro Alfatol. bebukta tŕn de hogy hogy került ehhez az illetőhöz nem tudom. jo bőrbe van az tuti. bár kicsit másabb mint a mienk. nem tudom miért.
Gyorsan leszögezném az elején hogy nem kampányolok és nincs közöm a dologhoz. Lajosmizsén van egy MF 6485-ös traktor. Az illető 1500 üzemórát mondott, annyi van benne. Első gumik kicsit többről árulkodnak, olyan 3000 de ez saját véleményünk. Ha valaki ilyen kategóriában keresgél vagy esetleg pont ezt a tipust, érdemes megnézni. Hirdetve nincs. Front hidraulika, alsó húzó, 4 pár kihelyezett kör, 1+2 kör légfék stb. Kultúrált belső szép külső. Árban azt mondta az illető 15 bruttó.
Ha esetleg valakinek felkeltette az érdeklődését tényleg érdemes megnézni.
Még egyszer hangsúlyozom nincs közöm hozzá csak mint lehetőséget megemlítettem mivel nincs hirdetve. Mi autót nézni mentünk, de ezt is körbelestük. Egy udvarba voltak hirdetve.
Csak attól félek hogy ha csak egy tömlőt berakok és kannába engedem ki az olajat akkor nemtudom majd hogy honnan jött ki Mert ugye már visszafele nem tudom a tömlőn keresztül nyomni... A pótkocsizás meg sajnos óhatatlan mert rá vagyunk szorulva mivel saját pótkocsi még nincs, így aratáskor mindig a kombájnos pótja van nálunk de eddig is így volt és nem volt piszkos a váltó olaj amit leengedtem szoval lehet rendes gazdája van
igen ez egy jo tanács miota meg van a gépünk mi sem használtunk más gépét ami hidrolikus mert összekeveri a fáradt olajata válto meg szervo olajjal az nem tesz jot meg amit vettünk gépeket mind olajcsere egyböl és azzal töltöttük meg ami a trakiban van ....
Válasz #18778. hozzászólásra Nekem is egyféle Case 5150 (HYTREN ULTRA) olaj van a váltóban onnan működik a hidraulika, a kormány szervó ,szóval minden és csak egy szűrő van az egésznek......78liter ami nem kevés....de nem ajánlom hogy a friss olajjal kevergesd valami pótkocsi hidraulika olajával a rendszert mert ha tényleg neked is egyben van nem tesz jót ! Utána is csak a saját munkagépeit működtesd a traktorral(meg ne vigye el más más traktorokkal) ne keveredjen mindenféle olajakkal !
24427 hozzászólás
Válasz #18827. hozzászólásra
66+2 hiba lehetséges ilyen esetben...
Válasz #18826. hozzászólásra
Nappal is, mikor egyetlen lámpa sem világit, légkondit sem járatom .
Válasz #18825. hozzászólásra
Azon nem csodálkozok,minél több fogyasztót kapcsolsz be annál jobban...
Válasz #18824. hozzászólásra
Nekem a Fiat 1880-ban parázslik .
Válasz #18813. hozzászólásra
Az hogy a töltéslámpa parázslik,nem generátor hiba...
Válasz #18821. hozzászólásra
A nyúl-békám is megjavult.Le lett mosva,mikor végeztem a szántással.
Válasz #18821. hozzászólásra
Hát igen, éljen az elektronika! Már szinte felüdülés, ha "csak" megszorul a motor. Akkor legalább rögtön lehet tudni, mi a teendő.
Válasz #18819. hozzászólásra
Tavaly egész nyáron xoptatot, nem kapcsolta az összkerék és a difizár. Két ünnep között nekiálltam egerészni rajta, 2 nap alatt kiderítettem, hogy egy testkábel szakadt le a váltóról. Örültem mikor meglett... mégse 300ért új agy. Nyáron már germóztunk vele sokat cserélgettük a mágnes szelepeket, mértük a feszültségeket a mágneseken. Minimális 1,5 volt maradt rajta a tekercseken de elég volt ahhoz hogy ne engedjen el, nem gondoltam volna.
Válasz #18819. hozzászólásra
Ha nincs min aszem 13 volt generátortól a agyáig akkor nem működik... ha xarakodik töltés az okozhatja a hibát.
Válasz #18813. hozzászólásra
Azért én nem hiszek abban, hogy valami magától megjavul. Vagy nem jól értem, és meg lett a konkrét hiba?
3 hónap álldogálás után ma beinditottuk a verest. Pöc röff, mindenféle töltés nélkül. Kicsit el volt dermedve az üzemanyag rendszer, nyári petró van még benne. Napra kiálltunk vele, ketyegett egy jo fél órát, aztán mentünk lazitani. Hehe Nem volt alkalmas semmilyen szempontból, de a muszáj nagy ur.
Válasz #18816. hozzászólásra
Nekem az NH csinálta ezt, hogy hol jó volt hol nem. Persze mikor itt volt a szerelő mindig jó volt, kimentem dolgozni hogy majdcsak megadja magát vmi véglegesen de nem sikerült neki. Meguntam és elmentem a vszerelőhöz, és félórás töltésmérés után kimondta hogy fesszabályzó. Nem mondom hogy nem lehet más baja de ilyen esetbe nagy százalékba a generátorba van a hiba.
Válasz #18813. hozzászólásra
Írni akartam,mert az enyém is megjavult,mikor generátor szíjat cseréltem,és jól rá spanoltam.Másnap,meg továbbra is kínlódott,hol jó,hol nem,de én is a generátorra gyanítok.Tavasszal 2 új minőségi szíjat kap,meg felújíttatom a generátort.Most egy szíj ami rendesen hajt,mert nem sikerült párba szerezni.
Válasz #18814. hozzászólásra
Már beszereztük, köszi !
Válasz #18758. hozzászólásra
Tudok segíteni, írd meg mi kellene pontosan.
Bárány Jamo Mf-es Szabi Szanberg Mfpisti ! Azért nektek mert ti adtatok tippeket 8140 hidraulika ! Megjavult magától ........vagyis a szerelő srác kapott kölcsön egy (vezérlőelektronikát) kipróbálni , rádugta jó minden emel süllyeszt stb kíváncsiságból visszatette a sajátját és JÓ ! Működik rendesen ! Azóta is ! Viszont egyet észrevettem amikor kerestük a hibát (volt pár nap) és ránk sötétedett a töltés jelző lámpa nagyon nagyon halványan kicsit világított amit nappal nem láttál na az most nem világít ! És csinált egyszer egy olyat (azóta mindig nézem) hogy ismét mintha halványan világítana (ez kb 5 másodperc volt) már néztem is hátra kapcsoltam is a hidralikát és nem emelt csak kb pár másodperc múlva , visszanéztem a műszerfalra és már nem világított a lámpa ! Ha valakinek hasonló baja lessz szerintem kezdje ezzel ! Üdv mindenkinek !
Válasz #18758. hozzászólásra
Szia ! Ha kell árajánlat szűrőkre olajokra nekem van a Két Katától ha érdekel átküldöm . Amúgy a Magtár sem rossz korrektek ők is és van egy Győr mellett is , bemondod mi kell vagy mi a rossz kihozzák beszerelik ..... Árban közel egyforma mindenki .Ha viszont keresgélsz a neten fele annyiért is találsz szűrőt olajat ugyan azt a minőséget lecserélni meg nem nagy dolog .
Válasz #18810. hozzászólásra
7618-as volt az nem 7418-as. Egyezkedett egyik ismerősöm is pont ilyen gépre.
Ha ilyen kategóriás trakikban gondolkodtok legjobb választás. Viszont 6,2-es nehéztárcsa elé kicsi lesz. (ezt csak azért írom, mert sokan félregondolják a dolgokat és túlértékelik a traktorokat)
Kiváló motor, váltó hajtás, az új dizájnról funkcionalitásról nem is beszélve.
Végignéztem minden traktorgyártó gépét de ezek után is csak FErgusont vennék.
Ami bánt, hogy a 8700-ban nincsen egy jféle bitnag powershift váltó, nekem a fokozatmentes nem zsánerem, mert egy ilyen nagygép talajra kell nehéz munkára nem aszfalton szaladozni...
No mindegy. A 7618-ra meg alkudjatok meg, szerintem a fergák legjobb szériája.
Szanberg ! Nézegettünk egy 7418as fergusson trakit euroline tipus az austro dieselnél! Mi a véleményed? Milyen ez a széria? 83ezerre mondták!
Válasz #18808. hozzászólásra
Náluk érdeklődj motor iránt,bontott ,felújított új is van nekik normális cég
A motort elvitte az MF-ket forgalmazó cég Szlovákiában. A tulaj onnan kapott ajánlatot hogy az alul említett 15 000 euróért felujítják. Hát az összegtől nem volt elragadtatva. Kapott még egy ajánlatot hogy felvásárolják a traktor, ha vesz náluk valamien gépet, és annak az árából visszaszámolják a traktor árát. Amennyire én ismerem a céget elég vastagon fog a "ceruzájuk". Kaptam tőlük én is árajánlatot új és használt gépre, de nagyon hamar jeleztem nekik hogy én egy kicsit más összegekben gondolkodom, és a konkurenciánál sikerült is vennem gépeket olcsóbban ugyan abból a márkából.
A traktorral kapcsolatban csak annyit hogy nálam is felmerült hogy megvenném, de úgy hogy ne tudjam mibe fog kerülni a felujítás nem fogok beleugrani. Ezért is szedem az infókat, mivel elférne még egy 200 lovas traktor a gépparkba.
Ameddig nincs szétborítva a motor, számolj csere fűzött blokkal ha nem akarsz seggre ülni, ha jól csapágyas lett nem is biztos, hogy szabad köszörülni a főtengelyt.
Komoly cégtől egyébként szétbontás nélkül árajánlatot sem kapsz, nem is lehet adni látatlanba.
4-5 éve körüljártam a sisu motor felújítása témát. Nagyságrendileg akkor egy milla lett volna az anyagköltsége főtengely és hengerfejjavítás nélkül. Nem olcsó, perkins gyenge harmadából meg van.
Válasz #18802. hozzászólásra
Közös nyomócsöves az üzemanyag rendszere vagy adagolós???
Mert ha TierIII-as commonrail akkor nemvolt betartva az olajcsere periódusa neki rendesen, a belső EGR végett sok korom az olajban landol és eszi meg magát... Olajpumpát is cserélned kell arra is figyelj!!!
Nem vagyok tisztában az alkatrész árakkal, de szerintem amit neked mondtak a feléért lazán felújítanak egy 7,4-es sisu motort, sőt! Korábban valmet motort felújításról volt infóm és ettől is jóval kevesebb volt a végösszeg
Válasz #18797. hozzászólásra
Kérdezd meg őket. www.fortunabt.hu
Válasz #18801. hozzászólásra
Valahogy én is a te véleményeden vagyok. Azt hiszem hogy valaki nagyon zsíros fogást szeretett volna elérni, de másik oldalról én sem ismerem az alkatrészek árát hol mozognak.
Válasz #18799. hozzászólásra
A gép nem az enyém, de felmerült a lehetőség hogy megvenném he a motorfelujítás nem horibilis összegért lenne. Ezért szeretném megtudni mibe kerülne az alkatrészek ára. Főtengelyköszörülés biztosan lenne, mivel az olajnyomás ment el rajta. A felső részét is érdemes lenne énszerintem megcsinálni, mivel majd 10000 óránál már az is megkophatott.
Sajnos cikkszámjaim nincsenek, és nem is tudom hol szedhetném össze az alkatrészek cikkszámjait.
Válasz #18800. hozzászólásra
A 15.000 euró nagyon sok ennyiért új motort adnak.
Válasz #18798. hozzászólásra
9500-10000 motoróra van a gépben.
Válasz #18797. hozzászólásra
Helló ha van cikkszámod lehet tudok alkatrészeket /eredeti/
Válasz #18797. hozzászólásra
Mennyi ü.óra után történt?
ketkata.hu ha ők nem akkor senki sem.
Tudna nekem valaki információval segíteni hol lehet sisu motorba alkatrészeket venni, vagy hol újítanak fel illyen motorokat? Konkrétan MF 6499 traktor motorjáról lenne szó. Besült a motor, és a felujításért az egyik cég 15 000 eurót kérne. Ez az összeg egy kicsit soknak tőnik, ezért érdeklődöm hol lehetne barátságosabb áron javítatni, vagy alkatrészhez jutni?
http://geppiac.agroinform.com/hasznalt,990375,Massey-Ferguson-MF-6485---Drittel-Bezahlung.html
ez is érdekes
Válasz #18794. hozzászólásra
Nincs hirdetve. ezért irtam be külön 2 topicba. javasoltam neki hogy tegye fel ide. lehet felteszi. nem tudom
Válasz #18793. hozzászólásra
kupec árulja nem gazda? hol hirdeti?
Válasz #18790. hozzászólásra
Gazda lizingelte tŕn Agro Alfatol. bebukta tŕn de hogy hogy került ehhez az illetőhöz nem tudom. jo bőrbe van az tuti. bár kicsit másabb mint a mienk. nem tudom miért.
Válasz #18791. hozzászólásra
tier 2-t jobban csipázom
Válasz #18790. hozzászólásra
Koma!
A cápás jobban néz ki, jobb az mint a régi, a dizájn végett 10-el többet megy hehe
Válasz #18789. hozzászólásra
megkaptam. köszi
jobb lett volna nem cápa elejű. miért adja el?
Válasz #18785. hozzászólásra
Mail ment elvileg. dyna 6-os igen olyan 2007 vagy az utŕni gyártás lehet. nem tudom pontosan de nem az öreg kocka hanem a cŕpás oldalu már.
Válasz #18787. hozzászólásra
Azt írja újszerű,ezért gondolom,h dyna6-os.
Válasz #18786. hozzászólásra
csinálták azt 32-es váltóval is
Válasz #18785. hozzászólásra
abból sztem nincs dyna4-es
Válasz #18783. hozzászólásra
mennyi idős a masina? dyna6-os? küldl email-be elérhetőséget
köszi
Válasz #18783. hozzászólásra
mennyi idős a masina? dyna6-os? küldl email-be elérhetőséget
köszi
Gyorsan leszögezném az elején hogy nem kampányolok és nincs közöm a dologhoz. Lajosmizsén van egy MF 6485-ös traktor. Az illető 1500 üzemórát mondott, annyi van benne. Első gumik kicsit többről árulkodnak, olyan 3000 de ez saját véleményünk. Ha valaki ilyen kategóriában keresgél vagy esetleg pont ezt a tipust, érdemes megnézni. Hirdetve nincs. Front hidraulika, alsó húzó, 4 pár kihelyezett kör, 1+2 kör légfék stb. Kultúrált belső szép külső. Árban azt mondta az illető 15 bruttó.
Ha esetleg valakinek felkeltette az érdeklődését tényleg érdemes megnézni.
Még egyszer hangsúlyozom nincs közöm hozzá csak mint lehetőséget megemlítettem mivel nincs hirdetve. Mi autót nézni mentünk, de ezt is körbelestük. Egy udvarba voltak hirdetve.
Válasz #18780. hozzászólásra
Csak attól félek hogy ha csak egy tömlőt berakok és kannába engedem ki az olajat akkor nemtudom majd hogy honnan jött ki Mert ugye már visszafele nem tudom a tömlőn keresztül nyomni... A pótkocsizás meg sajnos óhatatlan mert rá vagyunk szorulva mivel saját pótkocsi még nincs, így aratáskor mindig a kombájnos pótja van nálunk de eddig is így volt és nem volt piszkos a váltó olaj amit leengedtem szoval lehet rendes gazdája van
Válasz #18780. hozzászólásra
igen ez egy jo tanács miota meg van a gépünk mi sem használtunk más gépét ami hidrolikus mert összekeveri a fáradt olajata válto meg szervo olajjal az nem tesz jot meg amit vettünk gépeket mind olajcsere egyböl és azzal töltöttük meg ami a trakiban van ....
Válasz #18778. hozzászólásra Nekem is egyféle Case 5150 (HYTREN ULTRA) olaj van a váltóban onnan működik a hidraulika, a kormány szervó ,szóval minden és csak egy szűrő van az egésznek......78liter ami nem kevés....de nem ajánlom hogy a friss olajjal kevergesd valami pótkocsi hidraulika olajával a rendszert mert ha tényleg neked is egyben van nem tesz jót ! Utána is csak a saját munkagépeit működtesd a traktorral(meg ne vigye el más más traktorokkal) ne keveredjen mindenféle olajakkal !
Válasz #18778. hozzászólásra
nekünk valami johndeer olaj van benne de pontos nevét nem tudom majd meglesem.....