Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 631 Ft EUR 407.33 Ft USD 394.17 Ft CHF 433.65 Ft GBP 489.72 Ft

Fórum

Massey Ferguson traktorok

Létrehozta: Hemden , 2008-09-18 11:50:13

Kedvencekhez Segítség

24427 hozzászólás
#18427 szanberg
2013-10-09 22:26:09

Válasz #18424. hozzászólásra

Pirosból lett sárga, mert challenger traktor csak hevederes létezett anno ferga traktor meg van 1950óta kb

#18426 szanberg
2013-10-09 22:25:21

Válasz #18424. hozzászólásra

A 8400-as sorozat gépeinek ott volt az orrán felül 4munkalámpa azokat lehet kapcsolni azzal a gombbal, csak nem gyártottak 8féle kapcsolópanelt így a tiedben meg enyémben csak ottvan de nem kapcsolsz vele semmitsem.
Plusz ahogy mézga is írta challengerekben akad ott felül lámpa

#18425 GREVEN
2013-10-09 20:37:47

Válasz #18425. hozzászólásra

Az van rajta, működ is és az a kedvenc munkalámpám. Bitang faszául világít. Ritkán kényszerülök éjszakába vele, de akkor nagyon hasznos. Pláne ha duplával vonulok.

#18424 Márk91
2013-10-09 20:28:44

Szoktak tenni lépcső elé/közé is .

#18423 GREVEN
2013-10-09 19:44:10

Válasz #18423. hozzászólásra

Piroson még egyen se láttam ilyet. Joggal merül fel a kérdés, hogy a tyúk vagy a tojás volt akkor előbb? Sárgából lett piros vagy fordítva?

#18422 Mézga
2013-10-09 19:41:20

Válasz #18422. hozzászólásra

nekem a sárgán van elöl a motortetőn kétoldalra világító munkalámpa

#18421 GREVEN
2013-10-09 19:28:33



Tudja valaki hogy ennek a gombnak mit kellene kapcsolnia? Nem írja hogy opció lenne, de semmi extra világító dolgot nem találok rajta elől. Mellső munkalámpa, de hol kellene lenni-e?

#18420 drenthe evo
2013-10-04 23:07:18

Mf Pisti !

Nagyon szétkaptátok a nagy gépet Ko...on ,!
Mi van vele ?

Ezt még nem is láttam nekik , nem is lehet régi gép...

#18419 .Ropi
2013-10-02 19:59:52

Válasz #18419. hozzászólásra

Hát én mit csináljak plusz kettővel??smile tongue Add le a méhbe, felétek többet adnak a vasért mint itt smile lolsmile lol

#18418 (Claastra)
2013-10-02 19:44:40

Válasz #18418. hozzászólásra

akkor is 50esmile lolsmile lolsmile lol mit csináljak a tartóval,az első trakimra (V6400)túl nagyot adtak fent volt 2 napig

#18417 .Ropi
2013-10-02 19:31:38

Válasz #18417. hozzászólásra

Tartó van, csak az egyik műanyag tört el. De ha ideadod a két sárvédőt külön akkor érdekel.

#18416 (Claastra)
2013-10-02 19:16:22

Válasz #18416. hozzászólásra

van 1 pár tartóstól, 50e

#18415 .Ropi
2013-10-02 19:12:59

Válasz #18415. hozzászólásra

Majdnem, a Fergáé 35x125 smile unsure Azért köszi.

#18413 .Ropi
2013-10-02 18:14:50

Válasz #18413. hozzászólásra

A 820.2-esét néztem, az nagy rá. Ha ennyire drága, akkor inkább megcsináltatom lemezből, az meg örökélet...

#18412 decsi
2013-10-02 18:12:13

Válasz #18412. hozzászólásra

Mtzjé kell rá 38 cm széles nekem a jd is az van a gyári párban 200e
lett volna a mtz meg 30e 1 pár.

#18411 .Ropi
2013-10-02 18:06:16

Nem tudja valaki, hogy mennyibe kerül egy első sárvédő az 5400-asra?? 35 centi széles azthiszem.

#18410 GREVEN
2013-09-29 21:38:54

Válasz #18410. hozzászólásra

1850-es fordulaton szoktam vele dolgozni ŕltalŕban.

#18409 szanberg
2013-09-29 20:32:32

Válasz #18409. hozzászólásra

MfPista bátyjád szavaival élve: "tekerd fel a rádiót" smile cool

meg taposs jobban a gázra oszt jónapot
(nehéz munkánál egyébként is 1900 körül dolgozz vele inkább, főleg mert kisebb a motorod is)

#18408 GREVEN
2013-09-29 20:27:50

Válasz #18408. hozzászólásra

Igen terhelés alatt simábbak a kapcsolások én is úgy érzem.

Olyan 1700-1750-es fordulaton hallom a legjobban hogy olyan sírós hangja van.

#18407 szanberg
2013-09-29 20:25:54

Válasz #18407. hozzászólásra

Azthiszem b-c és d-e között vált bolygóművet a váltó azért lehet benne az a kis lüktetés.

Mondjuk ha levan rakva a tárcsa és akkor kapcsolok akkor elsímul jobban, én leginkább 4-es csoportban veszem észre amikor vonulok a géppel ezt a b-c közötti kevésbé simulékony kapcsolást.

#18406 GREVEN
2013-09-29 20:21:38

Válasz #18405. hozzászólásra

GTA van a mienkben is, csak azon az 1000 órás nagy szerviz van beállítva. Bár ebbe nem folytam bele olyan nagyon részletesen anno és azóta meg elmaradozott.

Én is ezt tapasztalom, csak én a D-ből E-be váltáskor ránt nagyobbat meg csattanósabb. De azt mondták nagyobb az áttétel.

Most kicsit megnyugodtam megmondom őszintén, csak tényleg maradjon is így.

Nincs profilkép
#18405 balazoooo
2013-09-29 20:18:18

Nálunk is "sírósabb a c mint pl a b és ennél is észre lehet venni h nem minden fokozat közt ugyan úgy vált mint ahogy szanberg is mondta

#18404 szanberg
2013-09-29 20:10:51

Válasz #18404. hozzászólásra

Előszöris a napi üzemóra számláló nekünk is buziskodik újkora óta, de nem is érdekel mert van GTA monitorom a gépben amiben belehet programozni az olajcere intervallumokat és 50 órával a beállított következő csere előtt már jelem minden indításkor és írja is ki, hogy mennyi van még hátra.

Talán mintha 3C-ben a 6,2-es IH tárcsát húzva ennek is nyígósabb a hangja, meg nekünk kb újkora óta az létezik, hogy B-ből C-be kapcsolva egy picit lüktetősebb a váltás mint bármelyik másik fokozatok között kapcsolva.
Nem vészes semmi kemény dolog, csak a-b között vagy c-d, d-e, e-f váltásokkor szinte észre sem venni semmit ollyan símán átkapcsol, de b-ből C-be mint egy átlagos powershiftes traki kicsit meglüktet.

#18403 GREVEN
2013-09-29 18:50:12

Válasz #18395. hozzászólásra

Szanberg, neked esetleg valami hasonló tapasztalat dyna 6-tal?

#18402 Mézga
2013-09-28 21:43:17

Válasz #18401. hozzászólásra

a sárga nem kommunikál a ferga laptoppal smile karateka

#18401 *** HM ***
2013-09-28 21:41:44

Válasz #18401. hozzászólásra

No mia franc hö?
Nemtermett idén vagywas? smile blink

#18399 Mézga
2013-09-28 21:03:33

Válasz #18395. hozzászólásra

nekem a váltó nem sír, csak én smile crying

#18398 Bárány
2013-09-28 19:22:10

Válasz #18398. hozzászólásra

...vagy pont a páratlanoknak? Bocs, most elbizonytalanodtam.
De a jelenség létezik.

#18397 Bárány
2013-09-28 19:17:18

Válasz #18397. hozzászólásra

A Claas Hexashift elvileg ugyanez a váltó, csak ott a betűk és a számok talán fordítva vannak.
Úgy mondom, hogy a mienkben a powershift páros fokozatainak új koruk óta van egy sivítósabb hangjuk, de ez a szerviz szerint semmi problémát em jelent, ez ilyen.

#18396 GREVEN
2013-09-28 19:02:38

Válasz #18396. hozzászólásra

Hát nagyon remélem. Nem tudom pontosan mióta csinálja, becsukott ajtóval nem tűnt fel különösebben csak most valahogy kibukott a napokban. És kicsit idegessé tett. Csak pont a C-ben, az megy a legtöbbet úgy veszem észre mert nagy tárcsával 3/C az olyan 9-10 km/h pont ideális, altalajjal meg 2/c olyan 4-5 km/h. Pont ez megy mindig szinte.
Ráadásul most pimaszkodik a gép, kinullázta az olajcsere intervallum mérőmet. 999.9 üzemórát mutatott, szóval jelenleg nem tudni mikor lenne esedékes az olajcsere. De az őszi talajmunkákat már megcsinálja és majd ha most nagyon szaporodik majd beiktatunk egyet. Valakinek csinált már ilyet?

Nincs profilkép
#18395 lac*
2013-09-28 13:14:07

Válasz #18395. hozzászólásra

Szerintem semminek,nekem az E sír picit,de újkorától

#18394 GREVEN
2013-09-28 09:44:43

Dyna 6-os váltónál minden csoportba a C sebességnek sírósabb hangja van, főleg terhelés alatt. Ez minek lehet a kezdete?smile cursing

#18393 Ratraf
2013-09-27 13:55:10

Válasz #18392. hozzászólásra
Köszi a gyors választ. Még annyi érdekelne, hogy valóban van hallani lehet valami zörgést mikor elindítjuk a gépet, de amint megindul a vízhőmérő azaz üzemi hőmérsékletet elérjük elhallgat. De ha valóban a váltóval valami nincs rendben, akkor nem kéne végig hangot adnia?

#18392 Mézga
2013-09-27 12:01:24

Válasz #18390. hozzászólásra

bocs, valahogy nem vettem észre

nagyon jó volt

#18391 Mfpisti
2013-09-27 11:43:51

Válasz #18391. hozzászólásra

41A1 TR18 Transmission control module
The angle of rotation is mechanically
limited, but not by the TR24 speed limiting
solenoid valve.

vagy léptető motor, vagy a rudazat/görgők a váltóba

#18390 Ratraf
2013-09-27 11:18:16

Sziasztok olyan kérdésem volna, hogy az MF8480 v Challenger MT665B hez error code leírást ami nem olasz spanyol vagy orosz nyelven van, hanem mondjuk magyar német vagy angol, olyat lehet valahol találni neten?
Kiírta T41A1 Errort és fordítóval pontosan sajnos nem tudom mi a baja neki, Huntraco csapat meg képtelen gyorsan reagálni...

#18389 Vadmalac
2013-09-22 13:09:49

Válasz #18389. hozzászólásra

És mennyire voltál vele megelégedve?

#18388 Mézga
2013-09-22 12:35:45

Válasz #18380. hozzászólásra

125 paci. nekem volt olyan

#18387 jamo
2013-09-22 09:04:14

dlg tesztbe 91,9 és 93,5 kw-ot írnak rá. De ugyanez a motor a 3655ös fergába 115kw. az 155 paci. Eddig ezzel a motorral ebben találtam a legerősebb verziót. A 160 pacisokban már valmet motor van.

#18385 apuci
2013-09-22 08:56:49

Válasz #18384. hozzászólásra
Nézd meg a KONE DATA-t ott mást ír 125 és 132le

#18384 Vadmalac
2013-09-22 08:53:55

Válasz #18383. hozzászólásra

Többek között EZ a hirdetés is elbizonytalanított. A Magtár Kft-nél már csak tudják hogy mi hány Le és ők 142-nek írják, a Tractordata-n viszont csak 120 van.

#18383 Vadmalac
2013-09-22 08:46:41

Válasz #18383. hozzászólásra

Ezt én is ismerem, de itt is találtam már hibát.

#18381 szanberg
2013-09-22 07:48:33

Egyébként meg a 4hengeresek többet fogyasztanak szerintem, főleg a perkins motorosok!
Mondjuk a régi 100ló alatti adagolós perkinsek nem zabálnak annyit, de a commonrail-es igen!

Persze nem vészes, azért tűnik annyinak, mert kicsi a tankja, eleve nemnagy gép de sokkal többet produkál mint aminek kinéz ezért is kér jobban anyagot.

#18380 szanberg
2013-09-22 07:45:40

Válasz #18374. hozzászólásra

Amit 540-el kell hajtatni azt hajtsad ezres forulatú kardánsebességben kisebb gázzal és megvan oldvasmile pimp

#18379 Vadmalac
2013-09-21 22:37:41

Tudja e valaki, hogy a 6280-as pontosan hány lóerő? Sok hirdetésben 110-nek írják, de sok helyen 130 körülinek. Én a 110-re gondolok.
Ennek a szériának van e valamilyen típushibája? Mennyire megbízható gép?

#18378 lackó0
2013-09-21 22:03:31

Válasz #18378. hozzászólásra

A baranyai (ha nem tévedek) tudja mi kell a baranyainak smile thumbup
Bár sok lehetőség már nem maradt smile blush

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Trump feladta a leckét a mexikói szarvasmarhatartóknak
Trump feladta a leckét a mexikói szarvasmarhatartóknak
Pedig az USA feloldotta a mexikói szarvasmarhaimport tilalmát.
Még bővülhet a hazai napraforgó-termesztés, érdemes belevágni
BOMAG BMP 851 - 2 db van belőle
BOMAG BMP 851 - 2 db van belőle

1.750.000 Ft

Makita Fűnyíró traktor
Makita Fűnyíró traktor

650.000 Ft

Fűnyíró
Fűnyíró

850.000 Ft

Lochmann petmetező
Lochmann petmetező

1.450.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]