Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR407 FtUSD392 FtCHF433.28 FtGBP489.48 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Olyan kérdésem lenne, hogy a klímának a digitális kijelzőjén a keringetés gombnak a visszajelzője villog folyamatosan és nem vált a gomb nyomására, hogy automatikus állapotban van vagy kinti vagy benti levegőt keringet. Mi lehet a gond?
Ma kitakaritottuk a radiátort felül a kabinba. De csak nem működik normálisan, Gyengélkedik benne már egy ideje a klíma, néha iszonyat meleg párás levegőt fúj be, néha meg szinte meg lehet fagyni, 5-10 percenként váltogatja.
Sziasztok!
Valaki tudna segíteni van egy MF 30 Traktorom Perkins A4.107 motorral mely főtengely töréses lett hol tudnék alkatrész szerezni hozzá vagy egy komplett motort! Bármi megoldás érdekel!
Nekem is ugyan ez volt a baja, de nekem szerencsére csak a meg kellett pucolnom a váltó oldalában lévő gombába becsatlakozó drótok végeit, és már ment is.
Igen köszönöm a gyors választ.
A kuplung benyomásra felébred a lámpa,világít a visszajelző.Csak a kart hiába huzom ki ütközésig nem váltja át ,esetleg biztosítékja van neki?
Köszönöm a válaszodat.
A sebességváltó kart magad fele, balra ütközésig húzva illene átváltani. Érzékelője, a sebváltó fedélben, mélyen. Mágnes szelepe szintén a fedélben. Ha nem vált át, első kérdés, felébred-e az elektronika. Kuplungnyomásra gyújtás nélkül is világítani kell a 17-bar-os lámpának, meg az összkeréknek. Ha nem világít, kezdés a táp körben, elöl a légszűrőn biztosítékok, a kábelnak a pozitívra kell legyen kötve.
Steretnék érdeklődni,van egy 3060 fergám,olyan gondom van nemtudom a nyúlból -békába átváltani. A sebesség váltón kellene csak nem vált. Esetleg valaki nem tudja hol a kapcsoló ami váltja. köszönöm a segítséget .
Köszi a segítséget én sem tudom pontosan milyet keresek, sajnos nemsok Ferga van a környéken olyat keresnék ami nagyon jó (15M-be belefér kb és 200LE körül van)
2007-től van egy 6497-es gépünk ami 217 lovas. Ez a világ egyik legjobban eltalált traktora egyszerűen mindenre alkalmas bármilyen helyzetben!
6,2-es IH tárcsát húz, sőt repül vele úszóban, 5fejes rabewerk vontatott ekét, 5méteres rövidtárcsát és nagyjából ennyi. Fralazzal is dolgozott rengeteg hektárt feltört életében, meg 2éve lett mellé egy 8270Xtra még nagoybbnak azóta könyebb munkákra is jutott neki, így 12soros White vetőgépet meg még a Mechae bálázót is ráakasztottuk mivel közben van másik nagygép talajozni. Könnyű munkánál sem száll el fogyasztásban, de a nehéz komoly melókat is betyárul elvégzi.
6300valamennyi óra van benne igenigen szeretem.
A máisk az Xtra azért erősebb nehezebb traki viszont nem rugózott az első hídja így gyors munkákra jobb a másik rövidtárcsával egyszerűen mint a sztrádán úgy lehet repülni vele.
Amiket belinkeltél a 8260-as igen jól néz ki és érdemes is lenne belevágni ha ilyet keresel, az egy komoly gép már 220lovas szerkezet. A 8250-es roszabb bőrben van igaz az ára is tükrözi ezt de az "csak" 200lovas valójában, abból én a nagyobbat választanám.
A 6495-ös 198 lovas de rúgózott híddal szerintem többet tud talajon mint a 8250-es, annyi hogy könyebb lehet valamivel de lapos középkötött talajon ez nem annyira számít, repülne az eszközeiddel.
Másik kérdésem lenne még hamár te ugyis ismered ezeket a gépeket szerinted elég lenne ez a 6495 egy 5.2 ih nehéztárcsa és egy 5 fejes ih eke elé sík nem túl kötött talajon vagy inkább valami másfajta gép kellene ja és olyan 300 hekit kellene neki müvelnie vezérgépként.
Köszi a segítséget.
Akkor keressek egy 6495 Dyna 6 váltóval.
Ha esetleg találnék ilyet mennyit szabad érte adni illetve mennyi üzemórával szabad megvenni és mire kell nagyon figyelni vételkor?
Azt tudom,hogy te használsz Fergákat már egy pár éve figyelem a forumot és most elkezdtem olvasni elejétől a fergás topikot és láttam,hogy kb 2008 körül vettél magadnak nagy Fergát esetleg írnál róla pár szót?
Valóban jó 200 lovas gép ez, viszont egy 6495-öset nézzél inkább! Ez a 7495 ugyan az lényegében, csak a váltója fokozatmentes vario, amit szerintem teljesen felesleges megvenni mert drága és szerintem többe kerül az üzemeltetése is.
6495-ös Dyna6 váltóval és igen fog tecceni!
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni tölletek 200LE közeli ferguson-ból milyet lenne érdemes venni (netto 15M körül) amit eddig találtam az ez: http://hg.axial.hu/traktor/massey-ferguson-7495-7359.html/hu
esetleg valaki ismeri ezt a gépet ha igen írhatna róla pár szót vagy ha tudtok jobbat az is jöhet
Amihez hozzáfértem, azt már átnéztem, és ott nem találtam semmit. A fülke, meg a tank alatt nem tudtam megnézni annyira, nem akarnám ez miatt szétborítani ott mindent. És meg is mozgattuk a vezetékeket, figyeltem a visszajelzőt, de semmi nem változott. Persze az nem biztos, hogy azt jelenti, hogy nem ott van a gond.
Még mielőtt nekiálok manipulálni a vezetékekkel megnézem ennyibe kerül egy új kályha bele, mert az már nem húzza sokáig. Valószínüleg azzal megoldódna néhány probléma.
Akkor azt rugó szorítja össze és az olaj kapcsolja ki. Csak nekem tavaly szét volt szedve és nem rémlik hogy láttam volna benne rugót azért nem tudom most hogy is van ez. De így hogy mondod tényleg úgy van, hogy álló motornál rázárja az elejét, mert nekem se forgott a csonk leszerelt első kardánnál.
Erről a gépről azt tudni kell, hgy amikor én megvettem nem lehetetett kikapcsolni az összkerékhajtást, és már jó ideje úgy használhatták, mert egyszerre lett cserélve a gumi rajt elöl-hátul, és az első gumik elég rendesen elkoptak, mert ugye betonon is be volt kapcsolva az elsőhajtás. Tehát simán lehet, hogy egyszerűen elkoptatta a hüvelyen a bordákat, Javíts ki, ha nem így van. A körbálázón tavaly ugyan ez volt a probléma a derékszöghajtásnál. A másik meg, hogy amikor elindítom a visszajelző szerint berakja az összkereket, de ha berakom sebességbe, tehát forognak a hátsó kerekek meg tudom tartani egy fogóval az elsőhajtás-kimenetnél lévő csonkot. Gondoltam a hosszdifire, de nem tudom, hogy az van-e benn.
Jah, ez a csőhüvely ha a hesston bálázórol teszed rá vagy valamelyik trágyaszórón is van ilyen... nem sokat fog bírni, bilivas, a gyári meg príma edzett cucc.
Ha lenyalta bordákat akkor meg van süllyedve az elsőhidad. Minél előbb vedd ki és tedd helyre a királycsap perselyeket. Ha szerencséd van még nem nyalt bele az öntvényházba. Az a borda amire a hüvely rácsúszik az első hídon z a kúpkerék tengelye. Ha azon is megkopott a borda akkor vagy vagy keresel valami jó gépműhelyet ahol vissza tudják rá varázsolni, vagy kúp-tányérkerékpár csere többszázezerért.
Na kókányold az elektromosságot, járj avégére hol veszik el az áram. A fülke a alján lévő dobozból kell kapnia az áramot a másgnesszelepnek. De lehem hogy a gombtól nem érkezik meg a jel a bekapcsoláshoz. Ha fékezel akkor is automatikusan be kellene kapcsolnia az összkeréknek.
Amúgy meg csonokot nem kellene tudnod forgatni mert alaphelyzetben, indítás után bekapcsolva van az összkerék és te kpcoslod kii. Most arra nem emlékszemhogy az olajnyomás tartja e bekapcsolva vagy rugó és az olaj kapcsolja ki de azthiszem az olaj kapcsolja be tehát álló motornál forogni fog az első kardánod akármit csinálsz is. Ha nem így van akkor Pisti bátya majd kijavítja ahol tévedek.
Végre szántam egy kis időt a gépre... Megnéztem ezt az összkerékhajtás-dolgot, és kiderült, hogy egyszerűen az a tengely, ami viszi előre a hajtást szépen leesztergálta a csőhüvelyről a bordákat. Ilyen csőhüvelyt meg könnyen tudok szerezni, mert kipróbáltam, és pont rá illik a kardáncsonkra. Örültem, hogy megoldottam a problémát, de azért leellenőriztem: bekapcsoltam a hajtást , és egy svédfogóval megpróbáltam megfogni a csonkot, és simán meg tudtam állítnai. Tehát más gond is van. Megnéztem, és kiderült hogy egyszerűen nem kap áramot az összkerékhajtás mágnesszelepe. Jamo írta itt, hogy ha jól emlékszik csak 6-7-8 voltank kell rajtuk lenni. Az lenne a kérdésem, hogy ez tényleg így van-e, mert ha ezek is 12 volttal működnek, akkor egyszerűen lekötünk valahonnan egy áramot, és rakunk egy kapcsolót a fülkébe, mert így akkor külön tudjuk kapcsolni az összkereket, meg a difizárat is.
24434 hozzászólás
Válasz #18283. hozzászólásra
Lehet a nyomáskapcsolón a vezeték nem jól érintkezik, de előtte még azt is amit Szanberg írt.
Válasz #18283. hozzászólásra
töltessél rá gázt meg fújd ki a hűtőjét a gép orrában a vízhűtő előtt van legelől és jólessz.
Olyan kérdésem lenne, hogy a klímának a digitális kijelzőjén a keringetés gombnak a visszajelzője villog folyamatosan és nem vált a gomb nyomására, hogy automatikus állapotban van vagy kinti vagy benti levegőt keringet. Mi lehet a gond?
Ma kitakaritottuk a radiátort felül a kabinba. De csak nem működik normálisan, Gyengélkedik benne már egy ideje a klíma, néha iszonyat meleg párás levegőt fúj be, néha meg szinte meg lehet fagyni, 5-10 percenként váltogatja.
Sziasztok!szeretnék vásárolni egy 1996-os MF 6160 vagy 6150-et.mi véleményetek róluk?Van nekik valami tipikus hibájuk vagy ilyesmi?
Válasz #18279. hozzászólásra
Szabi enneka motorja
Válasz #18278. hozzászólásra
EZ PONT AZ
Sziasztok!
Valaki tudna segíteni van egy MF 30 Traktorom Perkins A4.107 motorral mely főtengely töréses lett hol tudnék alkatrész szerezni hozzá vagy egy komplett motort! Bármi megoldás érdekel!
Köszönettel.
Válasz #18274. hozzászólásra
Gariba kap újat.Valami tehermentesítő karika+hosszabb tőcsavarok
kellenek rá ha akarja használni a dupla kereket.Mert ez így csak
szimpla kerékkel jó.
Válasz #18275. hozzászólásra
Én nem ikreztem,csak a csillagnál elengedett a hegesztés. Nincs elegendő felület neki,más traktorokon jobban meg van ez oldva.
Válasz #18274. hozzászólásra
Nem csak a ferga felnik,a kereskedő elfelejti mondani(vagy mi sajnáljuk rá a zsét) ha ikrezni akarsz ,erősített felni, felnicsillag kellene
Válasz #18273. hozzászólásra
Gyengék a Fergusson felnik,már én is észrevettem
Válasz #18272. hozzászólásra
Hát ja! Szerencse hogy észrevette a pilóta.
Válasz #18271. hozzászólásra
kiszakadt?
MF 8670
Válasz #18269. hozzászólásra
Nekem is ugyan ez volt a baja, de nekem szerencsére csak a meg kellett pucolnom a váltó oldalában lévő gombába becsatlakozó drótok végeit, és már ment is.
Igen köszönöm a gyors választ.
A kuplung benyomásra felébred a lámpa,világít a visszajelző.Csak a kart hiába huzom ki ütközésig nem váltja át ,esetleg biztosítékja van neki?
Köszönöm a válaszodat.
Válasz #18266. hozzászólásra
A sebességváltó kart magad fele, balra ütközésig húzva illene átváltani. Érzékelője, a sebváltó fedélben, mélyen. Mágnes szelepe szintén a fedélben. Ha nem vált át, első kérdés, felébred-e az elektronika. Kuplungnyomásra gyújtás nélkül is világítani kell a 17-bar-os lámpának, meg az összkeréknek. Ha nem világít, kezdés a táp körben, elöl a légszűrőn biztosítékok, a kábelnak a pozitívra kell legyen kötve.
Válasz #18263. hozzászólásra
Jó a megfigyelőkéd...
Kedves fórum társak.
Steretnék érdeklődni,van egy 3060 fergám,olyan gondom van nemtudom a nyúlból -békába átváltani. A sebesség váltón kellene csak nem vált. Esetleg valaki nem tudja hol a kapcsoló ami váltja. köszönöm a segítséget .
Válasz #18264. hozzászólásra
Gyorsan vitte a bank.
Válasz #18263. hozzászólásra
Valami érték is legyen benne
Válasz #18252. hozzászólásra
Ki számoltatja be a traktorát csurig feltankolva????
Válasz #18258. hozzászólásra
Szia
Ha böngészés közben találnál valami kevés üzemórás 200LE körüli jó Fergát ha van kedved belinkelhetnéd ide.
Addig is köszi a segítséget.
Válasz #18260. hozzászólásra
Válasz #18259. hozzászólásra
Ilyet ne mondj, mert vérszemet kap... annyi pénzért nem hinném hogy rossz gépet adnak
Még 10-15 év és talán mi is ilyesmit veszünk majd
Válasz #18258. hozzászólásra
Köszi a segítséget én sem tudom pontosan milyet keresek, sajnos nemsok Ferga van a környéken olyat keresnék ami nagyon jó (15M-be belefér kb és 200LE körül van)
Válasz #18255. hozzászólásra
2007-től van egy 6497-es gépünk ami 217 lovas. Ez a világ egyik legjobban eltalált traktora egyszerűen mindenre alkalmas bármilyen helyzetben!
6,2-es IH tárcsát húz, sőt repül vele úszóban, 5fejes rabewerk vontatott ekét, 5méteres rövidtárcsát és nagyjából ennyi. Fralazzal is dolgozott rengeteg hektárt feltört életében, meg 2éve lett mellé egy 8270Xtra még nagoybbnak azóta könyebb munkákra is jutott neki, így 12soros White vetőgépet meg még a Mechae bálázót is ráakasztottuk mivel közben van másik nagygép talajozni. Könnyű munkánál sem száll el fogyasztásban, de a nehéz komoly melókat is betyárul elvégzi.
6300valamennyi óra van benne igenigen szeretem.
A máisk az Xtra azért erősebb nehezebb traki viszont nem rugózott az első hídja így gyors munkákra jobb a másik rövidtárcsával egyszerűen mint a sztrádán úgy lehet repülni vele.
Amiket belinkeltél a 8260-as igen jól néz ki és érdemes is lenne belevágni ha ilyet keresel, az egy komoly gép már 220lovas szerkezet. A 8250-es roszabb bőrben van igaz az ára is tükrözi ezt de az "csak" 200lovas valójában, abból én a nagyobbat választanám.
A 6495-ös 198 lovas de rúgózott híddal szerintem többet tud talajon mint a 8250-es, annyi hogy könyebb lehet valamivel de lapos középkötött talajon ez nem annyira számít, repülne az eszközeiddel.
Válasz #18253. hozzászólásra
Szia
esetleg erről valami vélemény:
http://www.expressz.hu/massey-ferguson-8260-xtra-hasznalt-2006-45716640/
Válasz #18253. hozzászólásra
Ez szerinted miért ilyen "olcsó":
http://www.agrarkereso.hu/gep/megmutat.php?hird=87434&keresendo=&hkategoria=&lang=hu&limit_ablak=1&kereses=2091940#
bocs a sok kérdésért
Válasz #18253. hozzászólásra
Másik kérdésem lenne még hamár te ugyis ismered ezeket a gépeket szerinted elég lenne ez a 6495 egy 5.2 ih nehéztárcsa és egy 5 fejes ih eke elé sík nem túl kötött talajon vagy inkább valami másfajta gép kellene ja és olyan 300 hekit kellene neki müvelnie vezérgépként.
Válasz #18253. hozzászólásra
Köszi a segítséget.
Akkor keressek egy 6495 Dyna 6 váltóval.
Ha esetleg találnék ilyet mennyit szabad érte adni illetve mennyi üzemórával szabad megvenni és mire kell nagyon figyelni vételkor?
Azt tudom,hogy te használsz Fergákat már egy pár éve figyelem a forumot és most elkezdtem olvasni elejétől a fergás topikot és láttam,hogy kb 2008 körül vettél magadnak nagy Fergát esetleg írnál róla pár szót?
Válasz #18252. hozzászólásra
Szia!
Valóban jó 200 lovas gép ez, viszont egy 6495-öset nézzél inkább! Ez a 7495 ugyan az lényegében, csak a váltója fokozatmentes vario, amit szerintem teljesen felesleges megvenni mert drága és szerintem többe kerül az üzemeltetése is.
6495-ös Dyna6 váltóval és igen fog tecceni!
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni tölletek 200LE közeli ferguson-ból milyet lenne érdemes venni (netto 15M körül) amit eddig találtam az ez:
http://hg.axial.hu/traktor/massey-ferguson-7495-7359.html/hu
esetleg valaki ismeri ezt a gépet ha igen írhatna róla pár szót vagy ha tudtok jobbat az is jöhet
Válasz #18250. hozzászólásra
Adjon fel egy normális hirdetést!
Válasz #18249. hozzászólásra
http://www.agroinform.com/aprohirdetes/3958560/Massey-Ferguson.html
Erről mik a vélemények, tapasztalatok?Massey Ferguson
Válasz #18246. hozzászólásra
Amihez hozzáfértem, azt már átnéztem, és ott nem találtam semmit. A fülke, meg a tank alatt nem tudtam megnézni annyira, nem akarnám ez miatt szétborítani ott mindent. És meg is mozgattuk a vezetékeket, figyeltem a visszajelzőt, de semmi nem változott. Persze az nem biztos, hogy azt jelenti, hogy nem ott van a gond.
MfPisti!
Egy 5610-es kistrakira írnál egy árat??!?!?
Válasz #18245. hozzászólásra
Szerintem nézd át a vezetékeket először mert régi oxidált drótokkal az új agy se furminálni.
Válasz #18243. hozzászólásra
Még mielőtt nekiálok manipulálni a vezetékekkel megnézem ennyibe kerül egy új kályha bele, mert az már nem húzza sokáig. Valószínüleg azzal megoldódna néhány probléma.
Válasz #18240. hozzászólásra
Akkor azt rugó szorítja össze és az olaj kapcsolja ki. Csak nekem tavaly szét volt szedve és nem rémlik hogy láttam volna benne rugót azért nem tudom most hogy is van ez. De így hogy mondod tényleg úgy van, hogy álló motornál rázárja az elejét, mert nekem se forgott a csonk leszerelt első kardánnál.
Válasz #18241. hozzászólásra
Hossz difi nincs benne az biztos.
Válasz #18239. hozzászólásra
Csinálnak itt nekem olyan anyagból, amilyet akarok, majd meglássuk mit fog bírni.
Válasz #18238. hozzászólásra
Erről a gépről azt tudni kell, hgy amikor én megvettem nem lehetetett kikapcsolni az összkerékhajtást, és már jó ideje úgy használhatták, mert egyszerre lett cserélve a gumi rajt elöl-hátul, és az első gumik elég rendesen elkoptak, mert ugye betonon is be volt kapcsolva az elsőhajtás. Tehát simán lehet, hogy egyszerűen elkoptatta a hüvelyen a bordákat, Javíts ki, ha nem így van. A körbálázón tavaly ugyan ez volt a probléma a derékszöghajtásnál. A másik meg, hogy amikor elindítom a visszajelző szerint berakja az összkereket, de ha berakom sebességbe, tehát forognak a hátsó kerekek meg tudom tartani egy fogóval az elsőhajtás-kimenetnél lévő csonkot. Gondoltam a hosszdifire, de nem tudom, hogy az van-e benn.
Válasz #18238. hozzászólásra
A nagyokon ha leállítod a traktort bekapcsolódik az eleje
Válasz #18237. hozzászólásra
Jah, ez a csőhüvely ha a hesston bálázórol teszed rá vagy valamelyik trágyaszórón is van ilyen... nem sokat fog bírni, bilivas, a gyári meg príma edzett cucc.
Válasz #18237. hozzászólásra
Ha lenyalta bordákat akkor meg van süllyedve az elsőhidad. Minél előbb vedd ki és tedd helyre a királycsap perselyeket. Ha szerencséd van még nem nyalt bele az öntvényházba. Az a borda amire a hüvely rácsúszik az első hídon z a kúpkerék tengelye. Ha azon is megkopott a borda akkor vagy vagy keresel valami jó gépműhelyet ahol vissza tudják rá varázsolni, vagy kúp-tányérkerékpár csere többszázezerért.
Na kókányold az elektromosságot, járj avégére hol veszik el az áram. A fülke a alján lévő dobozból kell kapnia az áramot a másgnesszelepnek. De lehem hogy a gombtól nem érkezik meg a jel a bekapcsoláshoz. Ha fékezel akkor is automatikusan be kellene kapcsolnia az összkeréknek.
Amúgy meg csonokot nem kellene tudnod forgatni mert alaphelyzetben, indítás után bekapcsolva van az összkerék és te kpcoslod kii. Most arra nem emlékszemhogy az olajnyomás tartja e bekapcsolva vagy rugó és az olaj kapcsolja ki de azthiszem az olaj kapcsolja be tehát álló motornál forogni fog az első kardánod akármit csinálsz is. Ha nem így van akkor Pisti bátya majd kijavítja ahol tévedek.
Válasz #18231. hozzászólásra
Végre szántam egy kis időt a gépre... Megnéztem ezt az összkerékhajtás-dolgot, és kiderült, hogy egyszerűen az a tengely, ami viszi előre a hajtást szépen leesztergálta a csőhüvelyről a bordákat. Ilyen csőhüvelyt meg könnyen tudok szerezni, mert kipróbáltam, és pont rá illik a kardáncsonkra. Örültem, hogy megoldottam a problémát, de azért leellenőriztem: bekapcsoltam a hajtást , és egy svédfogóval megpróbáltam megfogni a csonkot, és simán meg tudtam állítnai. Tehát más gond is van. Megnéztem, és kiderült hogy egyszerűen nem kap áramot az összkerékhajtás mágnesszelepe. Jamo írta itt, hogy ha jól emlékszik csak 6-7-8 voltank kell rajtuk lenni. Az lenne a kérdésem, hogy ez tényleg így van-e, mert ha ezek is 12 volttal működnek, akkor egyszerűen lekötünk valahonnan egy áramot, és rakunk egy kapcsolót a fülkébe, mert így akkor külön tudjuk kapcsolni az összkereket, meg a difizárat is.
Válasz #18235. hozzászólásra
Ígazad lehet ez nagyon hasonlit.kösz