Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR411.69 FtUSD396.2 FtCHF437.45 FtGBP497.51 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #18109. hozzászólásra
Ez sokkal inkább kostrukció, mint működésmód kérdése.
Dínós váltókat mostanában egyre többet javítunk, de nem a dínó, vagy irányváltó hibája miatt, hanem inkább a szinkronváltó csapágyazása kopik...majd hozza magával a többit. Fogaskerekek pittingesedése,zinkron kopás-károsdás, de néhányan tengelytörésig mennek. Jellemzően 7-8000 üzemóra feltt, de függ motorteljesítménytől, igénybevételtől, olajtól, és a kormány-ülésháttámla közötti tényező sem elhanyagolható.
Az biztos, hogy a belinkelt gép váltója érzékenyebb!
Ma olvastam az újságba hogy a Massey Ferguson traktoreladás téren a harmadik helyen zárt Magyarországon 14,5%-al,1%-al maradt csak le a második helyről!
Osztom a véleményed!! Tényleg szép munka!!
Kérdés, hogy az ilyen nagy felújításon átesett gép, ki bír vajon még 3500 Üzemórát?
Anélkül, hogy szét kellene megint húzni?
Létezett ilyen, de nálunk már nincs forgalomban.
Török gyártás, tradicionális elvekre épül.Motortól hátra fele MF35, 135, 165,stb. Régi angol forrás. Egyszerű és robosztus. Nekem tetszett, nálunk is dekkolt egy néhány hónapig. Aztán nem kellett senkinek.
Utólag annyira nem is bánom, mert kicsit sok szerviz infó jött róla ahhoz képest hogy hány alkatrészből áll.
MF 410 traktorról tud valaki valamit? 3,3L szívó dízel, 55 lóerő, masszív gépnek tűnik.
Van valaki, aki tudna egy árat kérdezni rá? 4 kerék hajtás kell, fülke nem kell. Turbódízel se kell.
valószínűleg sok minden hiányzik róla, hátul (levegő, pótkocsi vonósin, lehet rossz a klíma stb,... meg ki tudja milyen hibája van még... ez utóbbi minden használt gépre igaz lehet
A pirelli testvérmárkája.Nem azért málik mert gagyi, hanem mert kevés a légnyomás.P1usz a homlokrakodód is rádob egy lapáttal.Régi zene.716 nem volt homlokrakodó pirelli gumi 5 évesen kuka 50%os állapotban mer kirepedt az oldala 6000üó-nál.Mindent ez a traktor csinált.820 homlokrakodós,4300 üó, gumi kb 70-80% nehéz talajmunkát nemigazán csinál szintén pirelli gumi kopás a rakodó miatt.936 4100 üó, gumi 50% csak nehéz talajmunka+ pótkocsi.Guminyomás a 936 esetében szokott változni.Szállításkor 2 tigernél 1.2 többi munkánál 1.6.Egyenletesen kopik, nem reped.Csak ott ahol talál egy vasat a földben, és végigvágja a gumi oldalát.Nem rosz az a tb gumi.Tény hogy a pirellit többre tartom.
Mi 1,2-őn járunk vele.De nekünk rugózott a híd elöl, nem tapasztaltam még ilyet nála. Az tuti, hogy bitang nehéz függesztett munkaeszközzel ha fent van a homlokrakodó a legrosszabb úton is olyan szépen megy hogy gyönyör esküszöm. A kis Cormick-ak kiesek az ülésből 20-nál, ezzel 45-ötel repülök és csak ringatózik.
1,6-ot ír a gépkönyve is,de úgy is bepattog.Már szinte végig próbáltam 1,4-től 2,5-ig.Most kb 1,2 van benne,de így még nem voltam vele asztfalton.Azt mondják,h 1-ig is le lehet engedni,de úgy még nem próbáltam.
Köszi,még azt megtudnád mondani,hogy rúgózott-e az első híd vagy sima?Azért kérdezném,mert nekünk sima,és nem tudom eltalálni a levegőnyomást a gumikban,hogy ne pattogjon az úton.29-35 km/h között bepattok még kátyúmentes úton is.Nálatok nincs ilyen jelenség?vagy nincs valami tipp a guminyomásra? Előre is köszi!
duplát nem tudok, de van egy garnitúra állítható felnis kerekem jó gumikkal. hátul 18,4*38, elöl 16,9*28. befér a sorba ezekkel. talajmunkára nagyobb méretet raktam fel a 6480-ra, a sorba meg van 5455.
24418 hozzászólás
Válasz #18117. hozzászólásra
Azért az a harmadik hely holtversenyes.....
Válasz #18109. hozzászólásra
Ez sokkal inkább kostrukció, mint működésmód kérdése.
Dínós váltókat mostanában egyre többet javítunk, de nem a dínó, vagy irányváltó hibája miatt, hanem inkább a szinkronváltó csapágyazása kopik...majd hozza magával a többit. Fogaskerekek pittingesedése,zinkron kopás-károsdás, de néhányan tengelytörésig mennek. Jellemzően 7-8000 üzemóra feltt, de függ motorteljesítménytől, igénybevételtől, olajtól, és a kormány-ülésháttámla közötti tényező sem elhanyagolható.
Az biztos, hogy a belinkelt gép váltója érzékenyebb!
Válasz #18116. hozzászólásra
Második esetleg lehet fend is, de lehet rosszul gondolom.
Válasz #18115. hozzászólásra
Akkor JD-NH-MF a sorrend? gondolatom szerint
Az első helyezett értelemszerű.A második nem elég jó elsőnek.A harmadik meg fekerült a dobogóra.És méltán örülhet neki.
Válasz #18113. hozzászólásra
Kiváncsi vagyok!
Válasz #18111. hozzászólásra
És azt tudod hogy miért jó harmadiknak lenni?
Válasz #18107. hozzászólásra
Köszönjük!
Ma olvastam az újságba hogy a Massey Ferguson traktoreladás téren a harmadik helyen zárt Magyarországon 14,5%-al,1%-al maradt csak le a második helyről!
Válasz #18106. hozzászólásra
Lenne rá lém, vagy ideadnák 20 év részletre már porolnák is érte!
Válasz #18108. hozzászólásra
És vajon mennyi üzemóránál hullik szét egy sima szinkronváltó? A power-váltó kevesebbet bír a szinkronosnál vajon?
Válasz #18107. hozzászólásra
Osztom a véleményed!! Tényleg szép munka!!
Kérdés, hogy az ilyen nagy felújításon átesett gép, ki bír vajon még 3500 Üzemórát?
Anélkül, hogy szét kellene megint húzni?
Válasz #18106. hozzászólásra
SZÉP MUNKA !!!!!
Válasz #18104. hozzászólásra
Létezett ilyen, de nálunk már nincs forgalomban.
Török gyártás, tradicionális elvekre épül.Motortól hátra fele MF35, 135, 165,stb. Régi angol forrás. Egyszerű és robosztus. Nekem tetszett, nálunk is dekkolt egy néhány hónapig. Aztán nem kellett senkinek.
Utólag annyira nem is bánom, mert kicsit sok szerviz infó jött róla ahhoz képest hogy hány alkatrészből áll.
Nem tudom hogy gyártják-e még.
Válasz #18104. hozzászólásra
Én 410-es kombájnra emlékszem.
MF 410 traktorról tud valaki valamit? 3,3L szívó dízel, 55 lóerő, masszív gépnek tűnik.
Van valaki, aki tudna egy árat kérdezni rá? 4 kerék hajtás kell, fülke nem kell. Turbódízel se kell.
Milyen gépek ezek? van vagy volt itt valakinek ilyen?
Válasz #18100. hozzászólásra
Ez az!
Válasz #18100. hozzászólásra
pont ezt akartam én is írni
Válasz #18097. hozzászólásra
reális az ár egy huszonéves gépért kopott gumikkal,a többi van tulárazva
Válasz #18097. hozzászólásra
Oda van írva, hogy jó a motor, meg a váltó, a többi rossz...
Az nem tudom mit jelent, hogy Nyári-Joker kft, lehet, hogy valami játékon nyerték, és nincsenek tisztában az értékével...
Válasz #18097. hozzászólásra
valószínűleg sok minden hiányzik róla, hátul (levegő, pótkocsi vonósin, lehet rossz a klíma stb,... meg ki tudja milyen hibája van még... ez utóbbi minden használt gépre igaz lehet
http://www.agroinform.com/aprohirdetes/3660422/Massey-Ferguson-6180-4dyna.html
Ennek miért ennyi az ára? Valami nem okés vele?
Válasz #18095. hozzászólásra
Neked úgy sem tetszene
Válasz #18091. hozzászólásra
Mit akarnál venni, hogy akarsz egy "csavart" tenni???????
Válasz #18091. hozzászólásra
Szerbia, Horvátország, Szlovénia, Ukrajna. Kérdés, hogy találsz e kereskedőt.
Válasz #18092. hozzászólásra
Azok is AustroDieselesek.
Válasz #18091. hozzászólásra
Itt is van a Huntraco
Tud segíteni valaki, melyik országok vannak a közelben, melyekben nem az AD az MF kereskedő?
Válasz #18089. hozzászólásra
A pirelli testvérmárkája.Nem azért málik mert gagyi, hanem mert kevés a légnyomás.P1usz a homlokrakodód is rádob egy lapáttal.Régi zene.716 nem volt homlokrakodó pirelli gumi 5 évesen kuka 50%os állapotban mer kirepedt az oldala 6000üó-nál.Mindent ez a traktor csinált.820 homlokrakodós,4300 üó, gumi kb 70-80% nehéz talajmunkát nemigazán csinál szintén pirelli gumi kopás a rakodó miatt.936 4100 üó, gumi 50% csak nehéz talajmunka+ pótkocsi.Guminyomás a 936 esetében szokott változni.Szállításkor 2 tigernél 1.2 többi munkánál 1.6.Egyenletesen kopik, nem reped.Csak ott ahol talál egy vasat a földben, és végigvágja a gumi oldalát.Nem rosz az a tb gumi.Tény hogy a pirellit többre tartom.
Válasz #18088. hozzászólásra
Nekünk is Trelleborg van rajta elöl. Nagy csodát ne várj tőle. Elég gagyi egy márka, mállik ,reped szét. Hátul Firestone van,
Válasz #18087. hozzászólásra
Trelleborg van rajta elől 420-as hátul 520-as,én is attól félek,h hamar lefog kopni ha laposan jár.
Válasz #18085. hozzászólásra
Milyen márka a gumi ? Az aszfaltra 1 kevés lesz kopni fog erosen.
Mi 1,2-őn járunk vele.De nekünk rugózott a híd elöl, nem tapasztaltam még ilyet nála. Az tuti, hogy bitang nehéz függesztett munkaeszközzel ha fent van a homlokrakodó a legrosszabb úton is olyan szépen megy hogy gyönyör esküszöm. A kis Cormick-ak kiesek az ülésből 20-nál, ezzel 45-ötel repülök és csak ringatózik.
Válasz #18084. hozzászólásra
1,6-ot ír a gépkönyve is,de úgy is bepattog.Már szinte végig próbáltam 1,4-től 2,5-ig.Most kb 1,2 van benne,de így még nem voltam vele asztfalton.Azt mondják,h 1-ig is le lehet engedni,de úgy még nem próbáltam.
Válasz #18083. hozzászólásra
Először tudni kéne miket próbáltál.Utána könnyebb tanácsot adni.Átlagban 1.6 jó szokott lenni.Gépkönyve mennyit ír?
Válasz #18082. hozzászólásra
Helló!
Köszi,még azt megtudnád mondani,hogy rúgózott-e az első híd vagy sima?Azért kérdezném,mert nekünk sima,és nem tudom eltalálni a levegőnyomást a gumikban,hogy ne pattogjon az úton.29-35 km/h között bepattok még kátyúmentes úton is.Nálatok nincs ilyen jelenség?vagy nincs valami tipp a guminyomásra? Előre is köszi!
Válasz #18070. hozzászólásra
Hello!
Eddig nem volt vele gond, 400üó van benne 1 éve dolgozunk vele. Utólag pótsúlyoztuk, hogy ne legyen akkora a slipje. Jó munkát vele!
Válasz #18079. hozzászólásra
megjött
Válasz #18077. hozzászólásra
Az elsőnek stimmel a felfogatása ,a hátsó a kiskörosztós 8 lyukú
Válasz #18078. hozzászólásra
ment 1 mail megkaptad?
Válasz #18077. hozzászólásra
michelin agribib 90%-os gumik
Válasz #18076. hozzászólásra
A hátsó,ha jók a felfogatási méretei,de tudok valakit aki venni két 16,9R28-as gumát
Válasz #18075. hozzászólásra
mehet párban is külön. első vagy hátsó érdekelne?
Válasz #18073. hozzászólásra
tudsz küldeni fotókat?
meg valami irányárat?
külön-külön mehet,vagy csak egybe?
Vegyszerezőre kéne,hogy tavasszal ne vágjon túl mély nyomot........
Válasz #18072. hozzászólásra
majd holnap pontosan megmérem
Válasz #18072. hozzászólásra
hátul azt hiszem 150 mm, elöl olyan kb 240mm és 10 lyukas
Válasz #18071. hozzászólásra
osztókör,agyátmérő?
ár?
Válasz #18068. hozzászólásra
duplát nem tudok, de van egy garnitúra állítható felnis kerekem jó gumikkal. hátul 18,4*38, elöl 16,9*28. befér a sorba ezekkel. talajmunkára nagyobb méretet raktam fel a 6480-ra, a sorba meg van 5455.
Válasz #18068. hozzászólásra
Helló!
Milyen idős a 6480-as?Volt már vele probléma?nekünk is ilyen van,de még csak 50 üóra van benne.