Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR406.67 FtUSD390.93 FtCHF432.71 FtGBP500 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #17480. hozzászólásra
Akkor mán csak az a kírdís, hogy a két csuklós szerkezetbe milyen irányú erő ébredhet vajh ami miatt elhajlikk hehe? Ezt csak egy felsőbb vígzetségű kolléga mondhatja meg hehe.
Most nem tudom lefényképezni. Igaz, hogy utólagos gyártás eredménye a 3 pont függesztő (hogy ne tapossa a növényt a dob), de ott nem tudott beakadni, megfeszülni mert lett hely hagyva elég a mozgáshoz mint hossz,mint kereszt irányba. Ez a tartószerkezet ehhez a 3 pont függesztéshez lett méretezve. A festés meg azért nem lett kivitelezve, mert mint tudjátok az idén a nyár csapadékmentes volt, és dönthettünk: festünk, vagy locsolunk...
A feszülésről, illetve a ráható erőkről: ez egy igen kis terhelés mondjuk egy lazítózásnál, vagy egy szántásnál fellépő erőhatáshoz képest, ahol nem csak függőleges irányban van ráható feszülés, hanem több irányból éri.
Csinájá már kípet légyszives leakasztva minden nézetbű az eszköz 3. pont bekötésirű hehe. (meg ráteheted azt az 5 kilós szart és bemutathatod fotósorozatban milyen szögbe kípes elfordulni, csakhogy lássuk hehe)
Ha negyvennel mész akkor se fog elhajlani a behimbálózástól. De hogy valaminek meg kellett feszíteni az tuti. Mert magától se tud elhajlani. A dobtartó úgy látom maszekot valami. Nem ott van valami amibe belefeszülhetett?
Vagy mtz-hez volt méretezve hehe. Nem volt elíg hely annak az 5 kilós golyós szarnak az elfordulásra hehe.
Mester majd elküldi leakasztva a szerkezet 3. pontjának kípit is lehet megköl rajt vizsgáni a rozsdafótokat hehe.
Hidd el, ha olyan külső behatás éri (pl.:rátolatás vminek), akkor tudom, hogy én vagyok a hibás, és fel sem hozom a témát! De mert ilyen nem volt (csak én ültem benne, és inkább 3× kiszállok megnézni valamit,mint csak akár 1 karc is legyen rajta),ezért állok úgy,mint az értetlen borjú a szomszéd kapuja előtt,hatalmas nagy bociszemekkel...
Leütni azért nem hiszem,hogy tudott, mert a hidraulika max. magasságba volt emelve, és a dob azzal vízszintben, a szállítás útvonalán pedig nem jártam olyan helyen, ahogy megfeneklett volna a trakics...
Bár most,hogy mondjátok, valami Geller nevű úr segített felakasztani!!!
Jah. Én azt hittem a az alsókar függesztőorsója hajlott el.
De itt is ugyanez a recept. Vagy feltámaszt a munkgép valamilyén az orsó valamelyik része vagy felült a munkagép hátulja vlaholvá és így összehajtotta az orsót. Ugyanaz amit Szanbi mono hogy leengedte az alsó karokat lazítózáskor és Ahogy bukott volna orra a lazító annak a 3. pont tartott ellent. Ha bírt volna.
Lehet,hogy én vagyok a nagyon ...,de még mindig nem értem!
Nem fel,hanem le hajlott, amit véleményem szerint csak húzó erőhatás csinálhatott,ergo nem ülhetett fel sehol, mert az fordított irányú erőhatást fejt ki...
Felült valahol a dob szállítás kötben és akkor az ordó tartotta a traki súlyát nyomásra. Nekem is sikerült elgörbítenem a nyáron. Nem volt rajta a biztosító hatszög széttekeredett kicsit és fordulűsnál az EB póz rúdja fölé került azután belementem egy gödörbe és máris elhajlott. Észre se vettem. Utána kimentem tárcsázni éjszaka sötétbe nem vettem észre. Másnap reggel látom hogy görbe. Na mondom a tárcsázásba hogy görbülhetett el? Aztán legközelebb mikor húztam a pótot akkor jöttem rá mi volt a hiba.
Nem tudom mire gondolsz, de elmondom mit csináltam vele:
Otthon dob felakaszt, felemel, kivisz a földre, leenged, leakaszt. Ha csak nem a rugózás, vagy a 20 km/h sebesség volt megterhelő,akkor nem tudom mi!
5455-ös van nekünk 2009-es. A függesztett vetőgép tonna feletti önsúlyú meg belemegy 12mázsa. A traki kétkerekezik vele elég könnyen de a gyári orsója 4vetőszezon után is egyben van.
Plusz váltvaforgatós eke rajta nem könnyű, meg 4,5-ös kombinátort is húzigáltuk vele.
A kapcsoló a problémás,az orsó szállításnál görbült el, nem munka közben, függesztett eszközt hordoztunk. Itt nem tudom mi a hiba( a vetőgépet ne is akasszam rá, vagy a műtrágyaszórót?)?
világításnak van biztosítéka, vagy pedig a kapcsoló baxakodik.
Függesztőorsó nem tud elhajlani megfelelő használat mellett, mivel az húzásra tart nem nyomásra.
Onnantól kezdve hogy ha egy függesztett eszköz mélységtartását nem az alsó két emelőkarral oldod meg hanem ezzel, akkor ne is csodálkozz hogy elgörbült.
Mi is kidobtunk az ablakon egy nagygép orsójának a végét pont ezért mert a mélységszabályzó levolt rakva úszóba szóval a függesztőorsó tartott nyomásra ami hiába tripla olyan vastag mint a kisebbik gépen eltaknyolta a lazító előtt...
Kiadószelepek nem voltak használhatóak, a világítás elment (azóta most ismét, de még nem javították ki),750 kg alatt meggörbült a támasztóorsó. Olyan apró-cseprő gondok, amik bosszantják az embert, de lassan megoldódnak.
Hali.Bedenek és Társa Kft Kaposújlak.Ők intézték,nagyon korrekten és teljes bedobással,minden megvolt hozzá,amit még opcióként kértünk,sőt , még a végére,mire megkapták a végső árat az Austrodieseltől,sokkal olcsóbb lett.Standardnak van írva,de szinte minden plusz megvan benne,mint a privilege plusban,nincs benne levegős ülés és nincs a hátsó sárvédőn toldat.Milyen bajok voltak a tieddel? C:\Documents and Settings\Felhasználó\Dokumentumok\Képek\Aratás 037.jpg
Szia Tibite!
Melyik cégtől vetted? Milyen felszereltségűt? Nekem júniusban jött meg, 1-2 kisebb hibát leszámítva nem volt gond vele. Inkább a kereskedő feledékenysége bosszantott: elfelejtette mit rendeltem bele (sajna az árát nem)
Tényleg nehéz találni az 5400-as szériából trakit,m nem gyártanak újat (perkins motorost).Nekem is két hete jött meg a vacsi új 5435-ös,előtte több mint egy hónapig hajtotta a kereskedőm az európai dealereket,hogy találjon eg számomra megfelelő fergát.5445-ös volt a cél,de 35-ös lett a vége,de nem bántam meg!C:\Documents and Settings\Felhasználó\Dokumentumok\Képek\Aratás 036.jpg
B.. hirdetésénél nézd elsőt 8, már néztem csak még nincs eladva kukorica, képzem a tartalékot, ha tudom.Van ott egy más típus csak nem enged én sem így ..
Sanyibácsi bajban lesz mert nincsen már kapható 5400-as traktor a világon sem.
nagy baj ez mindenkinek 5435-5445-5455-5465-ös trakik kellettek a magyar parasztnak sajnos már csak kisebbek lesznek 3pípások meg a 7600-ból lesz kis lovas gépezet ami bonyolultabb monitoros okos masína egyszerű embernek nem való legfőbbképpen pénztárcája végett...
Mondjuk ezt nem is értem miért nem gyártják tovább a sikerszériás gépeket...
Sanyibácsi.Ha jól vettem eddig ki kb ilyen 130 lovas kategóriában gondolkodsz.Nem a zsebedben akarok turkálni meg nem tudom mennyit szánsz rá de lehet hogy ez egy jó vétel lenne->https://www.troostwijkauctions.com/hu/traktor/03-17072-12300-2004160/
elsőhajtás nélkül ma már a "komolyabb" univerzális gépek közül egyik sem szeret dolgozni.A krisztusnak szétdült az előhajtása hasig érő sárban de kiszenvedte magát.A 716 meg taknyos dombon nem akart felmenni az eleje nélkül.Így vannak megtervezve.Lazítózáshoz énis feldurrantanám az ikreket hogy ne szenvedjen annyit a gumi de semmi másért.
24434 hozzászólás
Válasz #17484. hozzászólásra
huuha, ez magas labda
Üdv Fergások! :D
Traktor vásárlás előtt állok és tetszenek az 5465-ös gépek! Mit tudtok róluk vagy van-e valakinek?
Köszönöm!
Válasz #17480. hozzászólásra
Akkor mán csak az a kírdís, hogy a két csuklós szerkezetbe milyen irányú erő ébredhet vajh ami miatt elhajlikk hehe? Ezt csak egy felsőbb vígzetségű kolléga mondhatja meg hehe.
Válasz #17478. hozzászólásra
Egyébként nem volt felemelve, figyeltem rá.
Válasz #17478. hozzászólásra
Akkor viszont annak is károsodni kellett volna, vagy legalábbis valami nyomának kellene lenni. Vagy nem?
Válasz #17476. hozzászólásra
Most nem tudom lefényképezni. Igaz, hogy utólagos gyártás eredménye a 3 pont függesztő (hogy ne tapossa a növényt a dob), de ott nem tudott beakadni, megfeszülni mert lett hely hagyva elég a mozgáshoz mint hossz,mint kereszt irányba. Ez a tartószerkezet ehhez a 3 pont függesztéshez lett méretezve. A festés meg azért nem lett kivitelezve, mert mint tudjátok az idén a nyár csapadékmentes volt, és dönthettünk: festünk, vagy locsolunk...
A feszülésről, illetve a ráható erőkről: ez egy igen kis terhelés mondjuk egy lazítózásnál, vagy egy szántásnál fellépő erőhatáshoz képest, ahol nem csak függőleges irányban van ráható feszülés, hanem több irányból éri.
Válasz #17478. hozzászólásra
Az is könnyen lehet.
Válasz #17476. hozzászólásra
Vagy a legfelső állásban volt a pótkocsi vonófej és leengedésnél ráült a tetejére az orsó
Válasz #17475. hozzászólásra
Csinájá már kípet légyszives leakasztva minden nézetbű az eszköz 3. pont bekötésirű hehe. (meg ráteheted azt az 5 kilós szart és bemutathatod fotósorozatban milyen szögbe kípes elfordulni, csakhogy lássuk hehe)
Válasz #17473. hozzászólásra
Ha negyvennel mész akkor se fog elhajlani a behimbálózástól. De hogy valaminek meg kellett feszíteni az tuti. Mert magától se tud elhajlani. A dobtartó úgy látom maszekot valami. Nem ott van valami amibe belefeszülhetett?
Válasz #17474. hozzászólásra
no comment... A név kötelez?!.
Válasz #17471. hozzászólásra
Vagy mtz-hez volt méretezve hehe. Nem volt elíg hely annak az 5 kilós golyós szarnak az elfordulásra hehe.
Mester majd elküldi leakasztva a szerkezet 3. pontjának kípit is lehet megköl rajt vizsgáni a rozsdafótokat hehe.
Válasz #17471. hozzászólásra
20 km/h volt a max. Nem állat módjára, bár lehet hogy az is relatív gyorshajtás?!?
Válasz #17470. hozzászólásra
ermike!
Hidd el, ha olyan külső behatás éri (pl.:rátolatás vminek), akkor tudom, hogy én vagyok a hibás, és fel sem hozom a témát! De mert ilyen nem volt (csak én ültem benne, és inkább 3× kiszállok megnézni valamit,mint csak akár 1 karc is legyen rajta),ezért állok úgy,mint az értetlen borjú a szomszéd kapuja előtt,hatalmas nagy bociszemekkel...
Leütni azért nem hiszem,hogy tudott, mert a hidraulika max. magasságba volt emelve, és a dob azzal vízszintben, a szállítás útvonalán pedig nem jártam olyan helyen, ahogy megfeneklett volna a trakics...
Bár most,hogy mondjátok, valami Geller nevű úr segített felakasztani!!!
Válasz #17470. hozzászólásra
én még olyanra gondolok hogy szar úton nagy sebességgel pl behimbálózott és ilyan szinten fepcsapta a dobot hogy elgörbült
húzásra nem görbülhet akkor sem valaminek történnie kellett!!
mondjuk nekitolattál valaminek!!! ????
Válasz #17466. hozzászólásra
Jah. Én azt hittem a az alsókar függesztőorsója hajlott el.
De itt is ugyanez a recept. Vagy feltámaszt a munkgép valamilyén az orsó valamelyik része vagy felült a munkagép hátulja vlaholvá és így összehajtotta az orsót. Ugyanaz amit Szanbi mono hogy leengedte az alsó karokat lazítózáskor és Ahogy bukott volna orra a lazító annak a 3. pont tartott ellent. Ha bírt volna.
Most pedig jöhetnek a hatalmas nagy like-ok!
Válasz #17465. hozzászólásra
Lehet,hogy én vagyok a nagyon ...,de még mindig nem értem!
Nem fel,hanem le hajlott, amit véleményem szerint csak húzó erőhatás csinálhatott,ergo nem ülhetett fel sehol, mert az fordított irányú erőhatást fejt ki...
Válasz #17464. hozzászólásra
Felült valahol a dob szállítás kötben és akkor az ordó tartotta a traki súlyát nyomásra. Nekem is sikerült elgörbítenem a nyáron. Nem volt rajta a biztosító hatszög széttekeredett kicsit és fordulűsnál az EB póz rúdja fölé került azután belementem egy gödörbe és máris elhajlott. Észre se vettem. Utána kimentem tárcsázni éjszaka sötétbe nem vettem észre. Másnap reggel látom hogy görbe. Na mondom a tárcsázásba hogy görbülhetett el? Aztán legközelebb mikor húztam a pótot akkor jöttem rá mi volt a hiba.
Válasz #17462. hozzászólásra
Nem tudom mire gondolsz, de elmondom mit csináltam vele:
Otthon dob felakaszt, felemel, kivisz a földre, leenged, leakaszt. Ha csak nem a rugózás, vagy a 20 km/h sebesség volt megterhelő,akkor nem tudom mi!
Válasz #17461. hozzászólásra
Murphy törvénye ami elgörbühet az egyszer el is fog,(a fergánál meg nem lepődünk meg )
Válasz #17461. hozzászólásra
Egyetértek!!!
Ott valami más történhetett!!!!
Válasz #17459. hozzászólásra
5455-ös van nekünk 2009-es. A függesztett vetőgép tonna feletti önsúlyú meg belemegy 12mázsa. A traki kétkerekezik vele elég könnyen de a gyári orsója 4vetőszezon után is egyben van.
Plusz váltvaforgatós eke rajta nem könnyű, meg 4,5-ös kombinátort is húzigáltuk vele.
Hiddel húzásra nem hajlik el semmi
Válasz #17459. hozzászólásra
Szállításnál az hogy hajolhat el???? Mondjuk úgy hogy az eszkköz leütött valahová????
Válasz #17458. hozzászólásra
A kapcsoló a problémás,az orsó szállításnál görbült el, nem munka közben, függesztett eszközt hordoztunk. Itt nem tudom mi a hiba( a vetőgépet ne is akasszam rá, vagy a műtrágyaszórót?)?
Válasz #17457. hozzászólásra
világításnak van biztosítéka, vagy pedig a kapcsoló baxakodik.
Függesztőorsó nem tud elhajlani megfelelő használat mellett, mivel az húzásra tart nem nyomásra.
Onnantól kezdve hogy ha egy függesztett eszköz mélységtartását nem az alsó két emelőkarral oldod meg hanem ezzel, akkor ne is csodálkozz hogy elgörbült.
Mi is kidobtunk az ablakon egy nagygép orsójának a végét pont ezért mert a mélységszabályzó levolt rakva úszóba szóval a függesztőorsó tartott nyomásra ami hiába tripla olyan vastag mint a kisebbik gépen eltaknyolta a lazító előtt...
Válasz #17455. hozzászólásra
Szia,
Kiadószelepek nem voltak használhatóak, a világítás elment (azóta most ismét, de még nem javították ki),750 kg alatt meggörbült a támasztóorsó. Olyan apró-cseprő gondok, amik bosszantják az embert, de lassan megoldódnak.
Válasz #17455. hozzászólásra
Ha képet akarsz feltölteni akkor:
Alul megtalálod, új kép, ckoose/kiválaszt, feltölt, utána beilleszt.
Válasz #17453. hozzászólásra
Hali.Bedenek és Társa Kft Kaposújlak.Ők intézték,nagyon korrekten és teljes bedobással,minden megvolt hozzá,amit még opcióként kértünk,sőt , még a végére,mire megkapták a végső árat az Austrodieseltől,sokkal olcsóbb lett.Standardnak van írva,de szinte minden plusz megvan benne,mint a privilege plusban,nincs benne levegős ülés és nincs a hátsó sárvédőn toldat.Milyen bajok voltak a tieddel? C:\Documents and Settings\Felhasználó\Dokumentumok\Képek\Aratás 037.jpg
Ha valakit érdekel,van egy nagyon jó állapotú MF 390,80 lovas,2WD traktorunk,ami most lesz eladó.Beszámítanák,de nem azon az áron,ami reális lenne.
Válasz #17450. hozzászólásra
Szia Tibite!
Melyik cégtől vetted? Milyen felszereltségűt? Nekem júniusban jött meg, 1-2 kisebb hibát leszámítva nem volt gond vele. Inkább a kereskedő feledékenysége bosszantott: elfelejtette mit rendeltem bele (sajna az árát nem)
Ehhez mit szóltok? Tud valaki nekem bármi érdemleges infót mondani róla?
Válasz #17448. hozzászólásra
Katáéknál 2 db 5465 is van, nézd meg az oldalukon.
Válasz #17447. hozzászólásra
Tényleg nehéz találni az 5400-as szériából trakit,m nem gyártanak újat (perkins motorost).Nekem is két hete jött meg a vacsi új 5435-ös,előtte több mint egy hónapig hajtotta a kereskedőm az európai dealereket,hogy találjon eg számomra megfelelő fergát.5445-ös volt a cél,de 35-ös lett a vége,de nem bántam meg!C:\Documents and Settings\Felhasználó\Dokumentumok\Képek\Aratás 036.jpg
Válasz #17447. hozzászólásra
B.. hirdetésénél nézd elsőt 8, már néztem csak még nincs eladva kukorica, képzem a tartalékot, ha tudom.Van ott egy más típus csak nem enged én sem így ..
Válasz #17446. hozzászólásra
Nem néz ki rosszul.
90-110Le gondolkodok, de nehezen döntök.
Sanyibácsi bajban lesz mert nincsen már kapható 5400-as traktor a világon sem.
nagy baj ez mindenkinek 5435-5445-5455-5465-ös trakik kellettek a magyar parasztnak sajnos már csak kisebbek lesznek 3pípások meg a 7600-ból lesz kis lovas gépezet ami bonyolultabb monitoros okos masína egyszerű embernek nem való legfőbbképpen pénztárcája végett...
Mondjuk ezt nem is értem miért nem gyártják tovább a sikerszériás gépeket...
Válasz #17443. hozzászólásra
Sanyibácsi.Ha jól vettem eddig ki kb ilyen 130 lovas kategóriában gondolkodsz.Nem a zsebedben akarok turkálni meg nem tudom mennyit szánsz rá de lehet hogy ez egy jó vétel lenne->https://www.troostwijkauctions.com/hu/traktor/03-17072-12300-2004160/
Válasz #17444. hozzászólásra
Mi bajod perkinssel?
De ha jól tudom már mind valmet motoros.
Érdekelne,hogy a mostani 100-120 lovasokban SISU-Valtra moci van már,vagy még mindig a Perkinst erőltetik...
Válasz #17437. hozzászólásra
Traktor vásárlás miatt járok kelek, ha meg látom szólok, igaz nem egyedül hanem oldalkocsival.
Csak nehogy megfázzon ilyen szerelébn.Hideg van már ehez odakint...
Válasz #17440. hozzászólásra
sztem olvassa a fórumot
Válasz #17437. hozzászólásra
Hirtelen azt hittem az asszony az de Ő jobban néz ki jobb anyag
elsőhajtás nélkül ma már a "komolyabb" univerzális gépek közül egyik sem szeret dolgozni.A krisztusnak szétdült az előhajtása hasig érő sárban de kiszenvedte magát.A 716 meg taknyos dombon nem akart felmenni az eleje nélkül.Így vannak megtervezve.Lazítózáshoz énis feldurrantanám az ikreket hogy ne szenvedjen annyit a gumi de semmi másért.
Válasz #17436. hozzászólásra
Á tuti nem a gumi a hibás
kié ez a ferga ?
nem ismerős valakinek?
Ha már gumizunk, 2-3 hetes BKT gumi íg ynéz ki: