Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR406.34 FtUSD390.63 FtCHF433.46 FtGBP488.28 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
de ha azt nézem hogy eddig 6,2-es volt és nem autocontúr-os, akkor ezzel kiegyenlítve oldalrabillentéssel az ódalgóst tudni kellessz dolgozni normálisan úgy gondolom, jövőre kiderűl élesben
9,2-es powerflow gabona asztal felső repce leszorító csigával oldalkaszákkal, a kukorica pedig egy 12soros gyári rávaló. Caterpillar-nak mondták de az nemgyárt kuki asztalt úgy tudom, valaki szállítja nekik.
JD STS 9880-al ha jól emlékszem ennek a számára, Claas-ból echte axiáldobos nincsen, de a hibrid rendszerből valamelyik nagy 600lexion a tesója.
Gabonában a lexikon jobban mehet, de az ősz a fergáé hehe
Csehországban demózták 2010-ben, akkor vágott búzát repcét kukoricát mindent. Azóta állt. Egyébként 09-ben gördült le amérikában a szallagról.
Választás azért ez lett mert régóta mondogattam én itt is hogy axiál dobos gép kell nincs mese. Szempont volt hogy kukorica napraforgó szója a területünk nagy része és erre kell hosszan tartós vas kombájn ami ezekben jól is pirít, a többi kis kalászos esetleg repce nem sok bármilyen gép leveszi nem túl sok idő alatt. Tehát az őszi aratásra célozva jobb ez a rendszer. Nem mellesleg nagyon gyorsan megcsinálja egy ember azokat a kis átalakításokat amit gabona és kukorica között kell megcsinálni. Aztán a két gép helyett egy nagy kell hogy kitudjam váltani őket teljesítményben.
és végül lett egy jó ajánlat ami ez lett.
meg leginkább ez teccett mégha egy síma 6ládás 300lovas is megtette volna tökéletesen.
Egy sárga maradhat az meg a rotoros, minden más piros.
Az a szerencséje ennek is hogy egy MF gép így eltudok nézni a színe mellett (egyébként nem teccik sokkal kevésbé ez a furcsa sárga mint a piros) de akkoris a gép az piros valójában
Igen, a kettő helyett ez lenne majd. Többet tud mint a két másik kombájn, elvileg lehet tolni neki 12sorral is mint az állat nekünk a 2gép meg csak 10sort fogott el.
Jó a két kombájn sokat filóztam de ha van egy új vagy újszerű nagy akkor az a táblán mindenképpen jobb.
Kettő azért jobb mert kétfelé lehet mozogni velük, node ehhez jön hogy akkor szállító is kétfelé kell és több kell, már nem is működik nálunk az elmélet.
Kisebb táblákon nagy lesz. De nem is lesz nagy mert feleidő alatt végzek vele, viszont ha nem tudok átmenni egyikről a másikra akkor szerelgetni kell az időben elvesz. Így a kis párhektáros táblákon nemnagyon lesz előnye összességében de nem is erre kell tervezni hanem a nagyobb felé mindig.
Az a lényeg hogy a 25-30-40hektáros táblákra ha csak 11kor is érek ki vagy délben estére levágható elvileg.
és akkor egy kombájnossal közben eltudom intézni a papírformákat anyagbeszerzéseket ha idő van lehet tarlót hántani meg akármi. Ha pedig a kombájnosom nemtud jönni mert abban a cipőben jár mint Te Misi három naponta, akkor tolom neki én és egy emberrel levan vágva az ami azelőtt kettővel.
Válasz #17161. hozzászólásra
A kis hamis! Akkor a tótok már nem kellenek, ugye!Korábban akartam menni, de erre már kiváncsi vagyok munka közben. A két boldog kombájnos Abaúj-Torna vármegyében verhetetlen lesz? A gratulát majd a kukitarlón mondom!
Ami közelvan a telephelyhez oda elég a 3 kocsi annyi hogy nemkell majd maximumon tolni neki de szépen kiadja majd, tényleg párszáz métereket kell menni.
Kettő darab 6soros kombájnt meggyőztünk ezekről mindig.
A kukorica adapter meg caterpillar (biztosan valaki gyártja neki amúgy) olyanok a törőhengerei, hogy élfelrakott és bitang élesre köszörűlt pengék vannak rajta körbe, már ez is darálja a szárat, az alsó zúzók meg elől vannak mint a HSA oros-on a törőhengerek alatt.
Szerintem prímát fog mutatni a zúzásképe.
Meg elég komolynak néz ki, gyárilag lánckenő berendezések vannak rajta kis olajtartályokkal szelepekkel, a törőlécek meg tövei is élfelrakottak keményfémmel végig
Van még kint 120hektár kukorica. Igen szeretnék motívumokat vágni vele a nagy táblákban még hehe
Bevan borúlva ha nem esik holnap akkor még a fergával megyek ki van egy 5 és egy 10hektáros tábla még lábon kiesőbb terület azt levágom holnap. A többi telephelytől 500méterre "egy blokkban" 4 nagyobb tábla illetve három nagy meg egy 10-es.
Pistabátyját várnám hétfőn hogy jöjjön fel nézze át nekem diagnosztikázza meg egy kicsit mert 1-2évet állt demózás óta koszosan szabad ég alatt úgy ahogy visszaadta a demós paraszt kb.
Nomeg az asztalkocsi kell anélkül nemtudom húzni az adapterét, igaz ha muszály megoldom valamilyen útonmódon vannak ötletek lehetőségek.
elég széles a 12 soros, azthiszem kb kétszer akkora mint a 6soros
Ez lényegében Ferguson csak sárgára van festve. Ez a szerencséje különben szóba sem jöhetett volna a sárga szín...
9,2-es powerflow gabona asztala van kétoldali repce oldalkaszák, repce leszorító felső konzolcsiga rajta és gyári 12soros kukorica asztal ittvan hozzá. Asztalkocsin mindkettő szállítható. Bibi még hogy nem érkezett meg a gabona aszal illetve az asztalkocsi még pedig annak is meg kellett volna... Így használni nemtudom mert nincs min húzni a nagy 12-es darálót
Cater C13-as motor 12500 köbcenti 6henger sor motor persze. 460lóerő, axiál rotoros gép egyébként.
900-as elsőgumik 620-as hátsók (hátsók akkorák mint a TC56 elsőkereke)
Egyébként tartályfedélt lecsukva még alacsonyabb is mint a fergám, kinyitva meg kicsit magasabb
rövidebb is mint a nagy ládások jól is fordúl és azthittem a nagy asztallal orra akar majd esni de megsem kottyan neki pedig 4,5tonna az adapter súlya.
Szélesebb és zömökebb a gép mint a ládások, bitang vasakból van vastagfalú csigák csigaházak.
demógép volt amúgy kicsit látszik is rajta ittott a nemtörődömség de sokat nem sínylődött azért.
Még mindig nem vettünk tankoló szerkezetet, úgyhogy elég nehéz lesz hehe. De ha visszakeresed a hozzászólást ahol mondtam, meg szólsz mikor van leértékelve valahol, aztán minden fogyasztást beírok hehe.
ugye még emlékszel rá, hogy év elején azt mondtad, hogy idén írni fogod, és meg tudod majd mondani, hogy 456 órát ketyegett, és összesen 7890 litert naftát öntöttél bele.
ugye menni fog, ha vége az évnek, és fölbakolod?
Ilyen dógokat honnan tudhat az embör? Vótá valami talajműsón aztán ottan volt az egísz 86-os flotta és mindegyik megfosott a 6 míteres topdán előtt? Vagy hátul az udvarba állnak ( a flotta) és azon agyasz , hogy a rengeteg talajtúród közül melyiket akaszd utánuk mer mindet ugyanúgy elhúzzák hehe?
Megvette egy termelő akinél kiderűlt, hogy nem oda való a gép kicserélték másikra és asztal meg maradt ott.
Gondolom nem haragszik meg Pistabátyja ha írok helyette két szót, de a lényeg hogy a rotorosokból ez a kisebbik modell amiben a 8,4 sisu motor van, és amerikába való kukoricázni szójázni. Nagy szalmás jó magyar búzában a nagy asztalokkal nagyon kéri a rotor a kakaót, a 8ládás ferguson kombájn többet tud kalászosban repcében és ahol ezt termelik oda nem axiáldobos kell ha csúcsteljesítményt akarsz.
Ez hülyeség! Ezeknél nincsen olyan, hogy kicsi egy eszközhöz! Illetve ha igen akkor a 8000-es legnagyobb modellje is az lesz!
8650-es a legkisebb ezekből ami tényleg 270lovas. 8690-es a legnagyobb ami pedig 370 lóerős.
Mindkét gép TÖKÉLETESEN megegyezik. Ugyanaz és ugyanakkora motor (sisu 8,4CR) ugyanaz a hajtáslánc.
Olyan meg nincsen hogy a 270-es nem bír húzni valamit mert inkább elkapar minthogy a motorja eresszen ezt elhiheted nekem, itt nekem a régebbi 8270Xtra kevesebb lóerős súlyban ottvan mint ezek zsír új gumik mégis inkább ha olyan van beslippel nem a motor fúl...
Annyiban adok igazat, hogy egy nagysebességű eszköznél valóban kellhet a többlet lóerő 10felett már nem slippelnek a traktorok ott kell a többlet kakaó nagy grubberhez nagy tárcsához. Ha ez a felállás akkor pedig megkell okosítani a 270-est egy kis agytágítással és már kész is a nagyobb traki. Viszont súlyozni kell ész nélkül szerintem, valahol olvastam azthiszem nebraskánál, hogy ezek a kerekes traktorok valahol 260-280lóerőt tudnak talajra leadni, de ez a 280-as szám már a csuklós kerekes gépekre vonatkozott
24434 hozzászólás
Válasz #17171. hozzászólásra
Hy ...
Gartulálhatok már , fix a dolog ?
CAT power , csak jó lehet...
biztos azlesz!
de ha azt nézem hogy eddig 6,2-es volt és nem autocontúr-os, akkor ezzel kiegyenlítve oldalrabillentéssel az ódalgóst tudni kellessz dolgozni normálisan úgy gondolom, jövőre kiderűl élesben
Válasz #17182. hozzászólásra
A 9,2 asztal nem lesz széles a borsodi dombokon?
Válasz #17180. hozzászólásra
9,2-es powerflow gabona asztal felső repce leszorító csigával oldalkaszákkal, a kukorica pedig egy 12soros gyári rávaló. Caterpillar-nak mondták de az nemgyárt kuki asztalt úgy tudom, valaki szállítja nekik.
Válasz #17180. hozzászólásra
JD STS 9880-al ha jól emlékszem ennek a számára, Claas-ból echte axiáldobos nincsen, de a hibrid rendszerből valamelyik nagy 600lexion a tesója.
Gabonában a lexikon jobban mehet, de az ősz a fergáé hehe
Válasz #17179. hozzászólásra
Ez melyik claasnak vagy jd- nek felel meg kategóriában?
Milyen asztalok vannak hozzá és mekkorák?
Válasz #17178. hozzászólásra
ez egy sárga MF!!!!
Csehországban demózták 2010-ben, akkor vágott búzát repcét kukoricát mindent. Azóta állt. Egyébként 09-ben gördült le amérikában a szallagról.
Választás azért ez lett mert régóta mondogattam én itt is hogy axiál dobos gép kell nincs mese. Szempont volt hogy kukorica napraforgó szója a területünk nagy része és erre kell hosszan tartós vas kombájn ami ezekben jól is pirít, a többi kis kalászos esetleg repce nem sok bármilyen gép leveszi nem túl sok idő alatt. Tehát az őszi aratásra célozva jobb ez a rendszer. Nem mellesleg nagyon gyorsan megcsinálja egy ember azokat a kis átalakításokat amit gabona és kukorica között kell megcsinálni. Aztán a két gép helyett egy nagy kell hogy kitudjam váltani őket teljesítményben.
és végül lett egy jó ajánlat ami ez lett.
meg leginkább ez teccett mégha egy síma 6ládás 300lovas is megtette volna tökéletesen.
Válasz #17173. hozzászólásra
Hát akkor gratula hozzá!
Mi alapján esett erre a választás? Hány éves, mennyi az üóra? Hol volt demo gép? Mf nem volt? ...
Válasz #17175. hozzászólásra
no-no belehet mindent állítani szépen, ezek teljesítmény kombájnok nem szór az megkell nyitni a belét oszt hagy egye
de böszmeteg egy gép az tuti. szép.
Válasz #17173. hozzászólásra
Ha tolja neki az ember le lehet vágni , de felit el is szorja az ember teljesen mindegy milyen a gép.
Válasz #17172. hozzászólásra
neeeeeeem csak a fotón.
Egy sárga maradhat az meg a rotoros, minden más piros.
Az a szerencséje ennek is hogy egy MF gép így eltudok nézni a színe mellett (egyébként nem teccik sokkal kevésbé ez a furcsa sárga mint a piros) de akkoris a gép az piros valójában
és ez a lényeg hehe
Válasz #17162. hozzászólásra
Igen, a kettő helyett ez lenne majd. Többet tud mint a két másik kombájn, elvileg lehet tolni neki 12sorral is mint az állat nekünk a 2gép meg csak 10sort fogott el.
Jó a két kombájn sokat filóztam de ha van egy új vagy újszerű nagy akkor az a táblán mindenképpen jobb.
Kettő azért jobb mert kétfelé lehet mozogni velük, node ehhez jön hogy akkor szállító is kétfelé kell és több kell, már nem is működik nálunk az elmélet.
Kisebb táblákon nagy lesz. De nem is lesz nagy mert feleidő alatt végzek vele, viszont ha nem tudok átmenni egyikről a másikra akkor szerelgetni kell az időben elvesz. Így a kis párhektáros táblákon nemnagyon lesz előnye összességében de nem is erre kell tervezni hanem a nagyobb felé mindig.
Az a lényeg hogy a 25-30-40hektáros táblákra ha csak 11kor is érek ki vagy délben estére levágható elvileg.
és akkor egy kombájnossal közben eltudom intézni a papírformákat anyagbeszerzéseket ha idő van lehet tarlót hántani meg akármi. Ha pedig a kombájnosom nemtud jönni mert abban a cipőben jár mint Te Misi három naponta, akkor tolom neki én és egy emberrel levan vágva az ami azelőtt kettővel.
ezek a tervek meg a realitások valahol.
Válasz #17170. hozzászólásra
Látom a szinek arányai összhangban vannak!!! 50-50%
Gratula!
Válasz #17165. hozzászólásra
Ami kintvan még lábon 115-120hektár az lefogja fedni ha egy hetvenötössel számolok is.
Válasz #17143. hozzászólásra
szívatsz bakker?
Válasz #17167. hozzászólásra
orr súly fan-oknak
Válasz #17165. hozzászólásra
nálad vagy nála?
Válasz #17144. hozzászólásra
Faxa {:thumbupcool:
Hány hektár kukorica termésébe került?
Válasz #17161. hozzászólásra
A kis hamis! Akkor a tótok már nem kellenek, ugye!Korábban akartam menni, de erre már kiváncsi vagyok munka közben. A két boldog kombájnos Abaúj-Torna vármegyében verhetetlen lesz? A gratulát majd a kukitarlón mondom!
Válasz #17161. hozzászólásra
Gratulálok,ha így van,de ismered a mondást 1 kombájn nem kombájn, ezt azét tartsd mindig szemeid előtt.
Válasz #17159. hozzászólásra
Hú koma! Ez brutál! Akkor ez lett a kettő helyett?
Válasz #17160. hozzászólásra
No igen ez lenne a lényeg és akkor lesz minden rendben
Válasz #17158. hozzászólásra
csak legyen jövőre mindenből olyan termés hogy ne győzzék elhordani a kombájn alól
Válasz #17148. hozzászólásra
A tc meg ferga pedig beszámolandó
Válasz #17154. hozzászólásra
Ami közelvan a telephelyhez oda elég a 3 kocsi annyi hogy nemkell majd maximumon tolni neki de szépen kiadja majd, tényleg párszáz métereket kell menni.
Kettő darab 6soros kombájnt meggyőztünk ezekről mindig.
Ha meg úgyvan maximum besegít valaki pár napra
Válasz #17155. hozzászólásra
Szerintem meg a túl éles kés amit vág az meg szét fogja szedni a gumit!!! Kemény egyenesre vágott kuki tarló az gumi gyilkos!!
Válasz #17147. hozzászólásra
látom koma bejött az élet
A kukorica adapter meg caterpillar (biztosan valaki gyártja neki amúgy) olyanok a törőhengerei, hogy élfelrakott és bitang élesre köszörűlt pengék vannak rajta körbe, már ez is darálja a szárat, az alsó zúzók meg elől vannak mint a HSA oros-on a törőhengerek alatt.
Szerintem prímát fog mutatni a zúzásképe.
Meg elég komolynak néz ki, gyárilag lánckenő berendezések vannak rajta kis olajtartályokkal szelepekkel, a törőlécek meg tövei is élfelrakottak keményfémmel végig
Válasz #17152. hozzászólásra
A szálliítókapacitást is fejleszteni kell hozzá, mert a 12 sor az 12 sor... http://www.youtube.com/watch?v=SUyJXDKyKZc&feature=related
Válasz #17147. hozzászólásra
grat hozzá meg vagy 1000 heki bérmunkát
Válasz #17148. hozzászólásra
Van még kint 120hektár kukorica. Igen szeretnék motívumokat vágni vele a nagy táblákban még hehe
Bevan borúlva ha nem esik holnap akkor még a fergával megyek ki van egy 5 és egy 10hektáros tábla még lábon kiesőbb terület azt levágom holnap. A többi telephelytől 500méterre "egy blokkban" 4 nagyobb tábla illetve három nagy meg egy 10-es.
Pistabátyját várnám hétfőn hogy jöjjön fel nézze át nekem diagnosztikázza meg egy kicsit mert 1-2évet állt demózás óta koszosan szabad ég alatt úgy ahogy visszaadta a demós paraszt kb.
Nomeg az asztalkocsi kell anélkül nemtudom húzni az adapterét, igaz ha muszály megoldom valamilyen útonmódon vannak ötletek lehetőségek.
elég széles a 12 soros, azthiszem kb kétszer akkora mint a 6soros
Válasz #17149. hozzászólásra
Úgyis olyan jó anyagból van kiviszi a villanyoszlopot meg a fákat is az útszélén
Amúgy brutál jól néz ki
Válasz #17147. hozzászólásra
a szomszédba a két 480as lexionba 430 lovas V8 16000 köbcentis merci motor van, brutál...,a harmadikba van cater motor, az is jó motor..sőőt
Válasz #17147. hozzászólásra
Vedd fel az elejére és vonulj vele és is úgy szoktam a domival.
Amúgy grat hozzá! bitang gép biztosan!
Válasz #17147. hozzászólásra
Akkor a kukit ami kint van még ő fogja lekapni gondolom, a két öreg eladósorba kerül ?
Ez lényegében Ferguson csak sárgára van festve. Ez a szerencséje különben szóba sem jöhetett volna a sárga szín...
9,2-es powerflow gabona asztala van kétoldali repce oldalkaszák, repce leszorító felső konzolcsiga rajta és gyári 12soros kukorica asztal ittvan hozzá. Asztalkocsin mindkettő szállítható. Bibi még hogy nem érkezett meg a gabona aszal illetve az asztalkocsi még pedig annak is meg kellett volna... Így használni nemtudom mert nincs min húzni a nagy 12-es darálót
Cater C13-as motor 12500 köbcenti 6henger sor motor persze. 460lóerő, axiál rotoros gép egyébként.
900-as elsőgumik 620-as hátsók (hátsók akkorák mint a TC56 elsőkereke)
Egyébként tartályfedélt lecsukva még alacsonyabb is mint a fergám, kinyitva meg kicsit magasabb
rövidebb is mint a nagy ládások jól is fordúl és azthittem a nagy asztallal orra akar majd esni de megsem kottyan neki pedig 4,5tonna az adapter súlya.
Szélesebb és zömökebb a gép mint a ládások, bitang vasakból van vastagfalú csigák csigaházak.
demógép volt amúgy kicsit látszik is rajta ittott a nemtörődömség de sokat nem sínylődött azért.
Válasz #17138. hozzászólásra
Üdv!
Eeeeez igen!! gratula hozzá. 12 soros adapterek is jönnek hozzá,rendes vágóasztala mekkora? hány henger, hány köbcenti?
Válasz #17142. hozzászólásra
Ez igen! Látom a Ti telephelyeteken van akkor most ez viszi a prímet?
Válasz #17143. hozzászólásra
Válasz #17141. hozzászólásra
Még mindig nem vettünk tankoló szerkezetet, úgyhogy elég nehéz lesz hehe. De ha visszakeresed a hozzászólást ahol mondtam, meg szólsz mikor van leértékelve valahol, aztán minden fogyasztást beírok hehe.
Válasz #17140. hozzászólásra
Sanyibátyja!
Olyat mint ami ide jött, néz meg itt kettővel lentebb
Válasz #17139. hozzászólásra
ugye még emlékszel rá, hogy év elején azt mondtad, hogy idén írni fogod, és meg tudod majd mondani, hogy 456 órát ketyegett, és összesen 7890 litert naftát öntöttél bele.
ugye menni fog, ha vége az évnek, és fölbakolod?
Akkor most mit vegyek?
Válasz #17136. hozzászólásra
Ilyen dógokat honnan tudhat az embör? Vótá valami talajműsón aztán ottan volt az egísz 86-os flotta és mindegyik megfosott a 6 míteres topdán előtt? Vagy hátul az udvarba állnak ( a flotta) és azon agyasz , hogy a rengeteg talajtúród közül melyiket akaszd utánuk mer mindet ugyanúgy elhúzzák hehe?
Válasz #17130. hozzászólásra
Ez a zsilett ha rotoros kell! Ez a legnagyobb modell belőle 460kakaóval
(ez is ferguson csak sárgára van festve)
Válasz #17130. hozzászólásra
Megvette egy termelő akinél kiderűlt, hogy nem oda való a gép kicserélték másikra és asztal meg maradt ott.
Gondolom nem haragszik meg Pistabátyja ha írok helyette két szót, de a lényeg hogy a rotorosokból ez a kisebbik modell amiben a 8,4 sisu motor van, és amerikába való kukoricázni szójázni. Nagy szalmás jó magyar búzában a nagy asztalokkal nagyon kéri a rotor a kakaót, a 8ládás ferguson kombájn többet tud kalászosban repcében és ahol ezt termelik oda nem axiáldobos kell ha csúcsteljesítményt akarsz.
Válasz #17131. hozzászólásra
Figyelj Szeni!
Ez hülyeség! Ezeknél nincsen olyan, hogy kicsi egy eszközhöz! Illetve ha igen akkor a 8000-es legnagyobb modellje is az lesz!
8650-es a legkisebb ezekből ami tényleg 270lovas. 8690-es a legnagyobb ami pedig 370 lóerős.
Mindkét gép TÖKÉLETESEN megegyezik. Ugyanaz és ugyanakkora motor (sisu 8,4CR) ugyanaz a hajtáslánc.
Olyan meg nincsen hogy a 270-es nem bír húzni valamit mert inkább elkapar minthogy a motorja eresszen ezt elhiheted nekem, itt nekem a régebbi 8270Xtra kevesebb lóerős súlyban ottvan mint ezek zsír új gumik mégis inkább ha olyan van beslippel nem a motor fúl...
Annyiban adok igazat, hogy egy nagysebességű eszköznél valóban kellhet a többlet lóerő 10felett már nem slippelnek a traktorok ott kell a többlet kakaó nagy grubberhez nagy tárcsához. Ha ez a felállás akkor pedig megkell okosítani a 270-est egy kis agytágítással és már kész is a nagyobb traki. Viszont súlyozni kell ész nélkül szerintem, valahol olvastam azthiszem nebraskánál, hogy ezek a kerekes traktorok valahol 260-280lóerőt tudnak talajra leadni, de ez a 280-as szám már a csuklós kerekes gépekre vonatkozott