Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR403.39 FtUSD390.78 FtCHF427.9 FtGBP484.5 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Az olaj végett a féltengelyekre is érdemes figyelni, hogy vannak-e vásolva a perselyek alatt, a hid két végénél.
Könnyen úgy lehet járni mint én, ha vásolva van és nem töltődik fel, kb 3 hét után megint szivárog az olaj, mondjuk nekem a véglehajtásból, de ugyanaz a helyzet a hiddal is.
Én M20 hegyére vágattam M18 menetet. De nyúlt az acélcsavar rendesen mire kihúzta. Pedig óvatosan meg is langyítottam gázlámpával. Összerakáshoz. Is kell egy rövid M18 csavar amit beletekersz hogy felütközzön a feje és azt ütöd. De előtte a függőcsapot betenni párórára a fagyasztóba, a hídtokot meg meggázlámpázni akkor viszonylag könnyen bele megy.
Válasz #16921 hozzászóAlábakolod a kartelnál. Leveszed a kerekeket. Kíhúzod a függőcsapszegeket (xopás, nekem M18 menet van bennük a kihúzáshoz) leveszed a véglehajtásokat féltengelyestül. Valami rakodó kell hozzá és kib egyensulyban megkötni mert ha elbillen akkor szétcseszheti a hídtokban a szimeringet ami nem ócsó mulatság. Ezután lekötöd a difizár csüvét, a kardánt is leveheted mert visszarakni úgyse fogod tudni egyszere. Aztán lekötöd az első bakot és valami tarkoncável leveszed a hidat, szétcsvarozod és kész. A lehajtások levételeéhez és csináltam egy ferde vasat amit a felső függőcsapszeg fedél helyére teszek fel két csavarral és ferdén benyúlik a traki közepe felé. Van rajta egy csomó lyuk ezekbe akasztom a rakodó kötelét vagy láncát. Így könnyen ki lehet egyensulyozni. Leng mint egy tekegolyó. Ha nem volt még szétszedve akkor készülj fel rá hogy a hídad is megvan sülyedve a bakokba. Ha azt rendbe akarod tenni az 1-2 hét szentesen. Ha a bolygóművet veszed ki akkor jegyezd meg hogy a hézagoló menetek mennyire voltak állítva. Bár ha másik fogaskerek mennek bele akkor nem annyira lényeges. De ha ugyanaz megy vissza akkor ugyanoda kellene visszaállítani hogy a gördülési sugár megmaradjon különben zúgni fog nagyon és kopni is.
Leírnád a szétszedés menetét?Ha gondolod mehet emailra is.Van e valami amire különösen figyeljek,vagy valami.Kicsit csúszik a szétszedés,szakad az eső.Beszéltem az emberrel,keresi a legmegfelelőbbet,árban.
Nem a borda a baja.Menet közbe is ugrál,meg az olajba voltak fém darabok.Volt máskor borda baj is a kapcsoló hüvelybe,akkor másként viselkedett.Kapcsoló hüvely több darab van mindíg itthon,gyártattam egy néhányat.
Minta alapján traktorbolt kft Szentes féláron megoldja. Nem valószínű hogy a fogakat darálta le inkább a kúpkerék végéről a bordát. Ha a fogak még jók nagyjából akkor a bordát vissza tudják rá varázsolni töredék pénzért. Nekem tavaly aratáskor lett így megcsinálva, azóta bírja, pedig a kúpkerék már eléggé viseletes volt. Ha Pampalininnek van ugyanolyan akkor azt kérd el, küld el felújjítani. És addig se áll a trakid. Ha szerencséd van és nem nyalta le végig a bordát akkor még új kapcsolóhüvellyel és némi bejlagolással ideig óráig üzemképessé is lehet tenni. ( ez akár hónapokat is jelenthet szerencsés esetben)
az enyém is sűrű bruttó 320-340 között a régi megvan reggel ha kell lefényépezem azon rajt van a cikkszám is illetve tudok adni elérhetőséget is ha kell
24441 hozzászólás
Válasz #16940. hozzászólásra
Én ZVL-eket raktam bele. 10-15e ből megvolt az összes ha jól emlékszem.
confidenza csapágyszolgálat.
Válasz #16937. hozzászólásra
Az olaj végett a féltengelyekre is érdemes figyelni, hogy vannak-e vásolva a perselyek alatt, a hid két végénél.
Könnyen úgy lehet járni mint én, ha vásolva van és nem töltődik fel, kb 3 hét után megint szivárog az olaj, mondjuk nekem a véglehajtásból, de ugyanaz a helyzet a hiddal is.
Válasz #16939. hozzászólásra
Olcsó kúpcsapágyat hol lehet venni?Ha véletlen ott nincs,ahol szoktam.
Válasz #16938. hozzászólásra
![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
Én M20 hegyére vágattam M18 menetet. De nyúlt az acélcsavar rendesen mire kihúzta. Pedig óvatosan meg is langyítottam gázlámpával. Összerakáshoz. Is kell egy rövid M18 csavar amit beletekersz hogy felütközzön a feje és azt ütöd. De előtte a függőcsapot betenni párórára a fagyasztóba, a hídtokot meg meggázlámpázni akkor viszonylag könnyen bele megy.
Válasz #16936. hozzászólásra
Az első kerék ütköző csavarja.
Az M18-as lehúzó csavar,az tartozéka a trakinak.
Válasz #16936. hozzászólásra
Nem ment szét a csapágy,csak nagyon viselt volt.Olaj?Néha volt,de mostmár lesz mindíg.Új szimeringet kap.
Válasz #16934. hozzászólásra
Olaj volt benne rendesen? Vagy csapágy ment szét?
Hát ez tényleg oda van. Mi lehetett az oka?
Válasz #16926. hozzászólásra
Az is fralaz? Hány késes? Mennyiért adták?
Válasz #16932. hozzászólásra
![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
de a legnagyobb dobozt megvenni
Válasz #16930. hozzászólásra
olyan már van. lego-t kap
Válasz #16926. hozzászólásra
![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20120929083804_104_0898.JPG)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20120929083841_104_0897.JPG)
![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
Itt már meg is fényesed az MTZ82 után.
Válasz #16929. hozzászólásra
![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
mi az ohaj, bruder ferga
Válasz #16927. hozzászólásra
![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
ma lazítok is, mert a gyerek ma 3 éves. viszem a játékboltba
Válasz #16927. hozzászólásra
![smile cursing](/oldforum/images/smiles/cursing.gif)
![smile cursing](/oldforum/images/smiles/cursing.gif)
bocs lazíthatsz
Válasz #16926. hozzászólásra
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
akkor ma latithatsz egy kicsit
Válasz #16925. hozzászólásra
![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
tegnap megjött a lazító
Meglett ma mérve a traki, 4 kerék feltöltve vízzel 1730kg pliuszt jelent.
Nem gondoltam volna. ![smile blink](/oldforum/images/smiles/blink.gif)
Azt hiszem azota a mienk is ki van már teritve egy fotballpálya nagyságú területen.
![smile rolleyes](/oldforum/images/smiles/rolleyes.gif)
Válasz #16922. hozzászólásra
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20120928090905_Fenykep0588.jpg)
Sajnos több képet nem találok róla. De ha megcsörgetsz akkor segítek ha tudok.
Válasz #16921 hozzászóAlábakolod a kartelnál. Leveszed a kerekeket. Kíhúzod a függőcsapszegeket (xopás, nekem M18 menet van bennük a kihúzáshoz) leveszed a véglehajtásokat féltengelyestül. Valami rakodó kell hozzá és kib egyensulyban megkötni mert ha elbillen akkor szétcseszheti a hídtokban a szimeringet ami nem ócsó mulatság. Ezután lekötöd a difizár csüvét, a kardánt is leveheted mert visszarakni úgyse fogod tudni egyszere. Aztán lekötöd az első bakot és valami tarkoncável leveszed a hidat, szétcsvarozod és kész.
A lehajtások levételeéhez és csináltam egy ferde vasat amit a felső függőcsapszeg fedél helyére teszek fel két csavarral és ferdén benyúlik a traki közepe felé. Van rajta egy csomó lyuk ezekbe akasztom a rakodó kötelét vagy láncát. Így könnyen ki lehet egyensulyozni. Leng mint egy tekegolyó.
Ha nem volt még szétszedve akkor készülj fel rá hogy a hídad is megvan sülyedve a bakokba. Ha azt rendbe akarod tenni az 1-2 hét szentesen.
Ha a bolygóművet veszed ki akkor jegyezd meg hogy a hézagoló menetek mennyire voltak állítva. Bár ha másik fogaskerek mennek bele akkor nem annyira lényeges. De ha ugyanaz megy vissza akkor ugyanoda kellene visszaállítani hogy a gördülési sugár megmaradjon különben zúgni fog nagyon és kopni is.
Válasz #16919. hozzászólásra
Leírnád a szétszedés menetét?Ha gondolod mehet emailra is.Van e valami amire különösen figyeljek,vagy valami.Kicsit csúszik a szétszedés,szakad az eső.Beszéltem az emberrel,keresi a legmegfelelőbbet,árban.
Válasz #16919. hozzászólásra
![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
Erre simán csinálnak új bordát.
az enyém ilyen lett![smile crying](/oldforum/images/smiles/crying.gif)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20120928080624_feergi.jpg)
Válasz #16917. hozzászólásra
. De azért a féltengelycsuklókat és a véglehajtásokat is nézd meg. Ja meg a kihajtást a váltóház alján.
Ha fémes az olaj akkor tényleg sanszosa difi
Válasz #16916. hozzászólásra
Nem a borda a baja.Menet közbe is ugrál,meg az olajba voltak fém darabok.Volt máskor borda baj is a kapcsoló hüvelybe,akkor másként viselkedett.Kapcsoló hüvely több darab van mindíg itthon,gyártattam egy néhányat.
Moderálta: Mf-es (3146) 2012-09-28 07:24:44
Válasz #16915. hozzászólásra
Nem valószínű hogy a fogakat darálta le inkább a kúpkerék végéről a bordát. Ha a fogak még jók nagyjából akkor a bordát vissza tudják rá varázsolni töredék pénzért.
Nekem tavaly aratáskor lett így megcsinálva, azóta bírja, pedig a kúpkerék már eléggé viseletes volt.
Ha Pampalininnek van ugyanolyan akkor azt kérd el, küld el felújjítani. És addig se áll a trakid. Ha szerencséd van és nem nyalta le végig a bordát akkor még új kapcsolóhüvellyel és némi bejlagolással
ideig óráig üzemképessé is lehet tenni. ( ez akár hónapokat is jelenthet szerencsés esetben)
Minta alapján traktorbolt kft Szentes féláron megoldja.
Válasz #16914. hozzászólásra
![smile flowers](/oldforum/images/smiles/flowers.gif)
Köszi,holnap hívom!
Válasz #16912. hozzászólásra
ment....
Válasz #16912. hozzászólásra
igen "olcsó" gyors korekt.... én tőle vettem a légfékszettet is azóta a kapcsolat e-mailra küldöm!!!
Válasz #16911. hozzászólásra
Kell elérhetőség,gondolom kinyomoztad a legolcsóbbat.
Válasz #16910. hozzászólásra
az enyém is sűrű bruttó 320-340 között a régi megvan reggel ha kell lefényépezem azon rajt van a cikkszám is illetve tudok adni elérhetőséget is ha kell
Válasz #16909. hozzászólásra
Én is 6 nak nézem,de az enyém sűrű,21,vagy 23,már nem emlékszem.
Válasz #16907. hozzászólásra
ránagyítottam,szerintem 6 bordás
Válasz #16903. hozzászólásra
Mi pénz?1500 eurt mondtak.
Válasz #16906. hozzászólásra
Hány bordás az első hajtás,sűrű,vagy 6 ?
Válasz #16902. hozzászólásra
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20120927204031_agco_1637284_AK041600-1_Page[1]_002.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20120927204116_agco_1637284_AK041600-1_Page[1]_003.jpg)
ezek a cikkszámok:
Válasz #16902. hozzászólásra
Én úgy tudom Jamo gyártatott az övébe ócsó pézért!!!
Válasz #16903. hozzászólásra
nekem az tengely végéről ette le a bordát a királycsap végett..
Válasz #16902. hozzászólásra
![smile wacko](/oldforum/images/smiles/wacko.gif)
pfu én tavasszal cseréltem csak párban lehet venni + 8 óra meló
Válasz #16901. hozzászólásra
![smile hammer](/oldforum/images/smiles/hammer.gif)
Remélem én is ez az.Azt mondták 2 fajta van.A 37-es lesz cserés.
Válasz #16898. hozzászólásra
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20120927202807_agco_1637284_AK041600-1_Page[1]_001.jpg)
remélem ez az
Válasz #16898. hozzászólásra
Baujoker KFT nézd meg bontott födarabokat is beszereznek.
Válasz #16897. hozzászólásra
Melyik cég az?Nállad nincs hozzá alkatrész ?
Válasz #16895. hozzászólásra
ledarálta a fogat ,kattog menet közbe.
Válasz #16894. hozzászólásra
Nincs rajz de van egy cég aki Dana alkatrészeket forgalmaz.Mi van a híddal?
Válasz #16894. hozzászólásra
Csak nem szétment benne valami?
Válasz #16894. hozzászólásra
Melyik része kell? Difi lehajtás?
Válasz #16893. hozzászólásra
Passz.Van rajzod?
Válasz #16892. hozzászólásra
Hali
Dana híd van alatta?