Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR404.69 FtUSD389.71 FtCHF430.48 FtGBP484.73 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Nem értenek azok hozzá!
gépgyilkos!?!?!? hejjj....
Érdekes ezek még mennek mindennek ellenére, nemkellett 150óra alatt 3-szor széthúzni pedig ebben is 6000óra van és élte felét 4-5-el szántotta lazította lépésben.
Karbantartás! nagyszervízek olajcserék szűrők, megfelelő olajok, zsírzások minden műszak váltásnál gépet körbenézni ésatöbbi...Ez itt rendben van a többi nem számít. Ja pedig 4-en dolgozunk a 3traktorral
Zárjátok el a fűtés csapot a motor felől. Eléggé xar helyen van de kis csukló mozdulattal megoldható. Bal oldalon keresd a szelepfedél körül a kabin oldalán. Kövesd a csöveket. Engem is xopatot, termosztát csere.
Nézzétek át a fülke alatt bal oldalt van egy vékony hidro cső ami a parkir fék munkahengerét rögzíti. Olyan szerencsétlenül rugózott a fülke, hogy az a kis vékony xar cső bele akadt a tank rögzítő csavarjában és lassan kidörzsölte. 800 ft-os gond volt.
Most már tudom ki vagy szanberg hehe.
Elárulták katáék hogy gépgyilkos vagy. Nem is hallagatok rád többet :P
Holnap megy a pénznyelő kecskemétre és szétrobbantják de izibe.
Minden apro cseprő baját megnézik ha minden igaz, legalább is ezt igérték.
Ha pont olyan jol meg tudják csinálni mint amennyire lelkesen itt mondták én leszek a legboldogabb apum után az tuti. xD
Szerintem beragadt a fűtéscsapod meleg állásba és az a gond.
Viszont ez egy elektromos szerkezet nemtudom kézzel kintről mit lehetne vele elkövetni, megkell próbálni.
Kabin tetején a fedelet vedd le és keresd meg egy fekete műanyag dolog a fűtésradiátor mellett.
Mechanikus fűtéscsap nincsen rajta a hengerfej felett valahol???
Üdv,kéne kis segitség az MT665B vel kapcs(MF 8400as széria). Automata Klima van benne és mikor bekapcsoljuk akár klima akar normalon meleget fuj ki. Szerintem az Autoklimahömeröje behalt vagy lejött, hogy talán végig azt hiszi a rendszer -fokok vannak azaz meleget kell fujni. Nos ez a szenzor merre talalhato vajon?Ha valaki tudja kérem segitsen mert megy a Búzaelökészités majd vetés mind ezzel a géppel és eleg kegyetlen idöjárás van a fülkében, a szervizesek meg hétfőig nem tudnak jönni, rohadt Huntraco Austro-Diesel márcsak 2szervizest hagyott egész Dunántúlra
Az volt kéznél. Már vagy ötödször hozta a szerelőtől ahol mindig hibátlanul működött, kint a szedresben viszont nem ment sose. Hát pontot tett a végére.
Amikor még endúróztam többször megszívatott a motor melegen. 600 ccm-es, négyütemű, egyhengeres berúgós volt és már az egész csapat azt rugdosta de nem indult. Felajánlottam nekik, ha a fele árát összedobják én a másik felét állom és közösen felgyújtsuk ott ahol van.
Masszív, szögletes, viszonylag kis fejű kapa. Nem kell félni hogy kicsorbul vagy elgörbül, gyökereket szoktak vele kiszedni meg alapásásnál is használják. Nem kapálásra való inkább csákányozásra de kapa kinézete van.
Ismerősnek kis robival voltak szintén gondjai... minden második nap szerelte, aztán egyszer kigyulladt a kert közepén... hagyta inkább elégni, hogy legyen oka másikat venni
Hát akkor részvétem. Egyik barátom járt úgy nagyon régen, hogy volt egy szarvkormányos kistraktorja és egyfolytában beszart kis hibák miatt. Egyszer pont egy tó mellett döglött le megpakolva kukiszárral. Úgy felment benne a pumpa, hogy ő bizony ezt most már beletolja a vízbe. Majd becsinált, de nem bírta betolni a tóba. Hazasétált, mondta az apjának, hogy hol hagyta a gépet, kezdjen vele ezt a mit akar.
10000órával vettem már 14000fölött járok... nem mondom kellett piszkálkodni benne, de ez javarészt emberi faxság okozta. És hamindent összeszámolok még akkor is egy közepes állapotú MTZ áránál tartok vele. Teljesítménye meg öszehasonlíthatatlan vele. Ami ebben 4000óra az mtzbe már 7-8000óra lenne. Akkor azt már 2x elkellett volna dobni.
Ha a jeladoját bent hagyjuk, nem dugjuk rá a vezetéket, hanem arra dugunk egy másikat és 3-bol kettesbe váltáskor benyomjuk a gombot akkor rákapcsolja a csoportot is a 2-esre és hajt.
Ha a helyén probáljuk akkor 3-asbol csak NN-t rak majd visszateszi 3-.ba. A test mutatja hogy aktiv a szelep meg minden de valamiért nem jelez vissza a jelado.
Már minden lett benne ide oda rakosgatva, de a 2.est sehogy sem kapcsolja.
Jaja, nagy valoszínűséggel igy lenne. Másnál nem lenne kutya baja se. Csak az az idegtépő hogy 200 orát dolgoztunk vele és költöttünk rá majd 4-et.
És nem volt hajtva szaggatva. Nem akarja megbecsülni az uj helyét.
Minden géptípusnál elő fordulnak egyedi hibák, sokszor magyarázat sincs rá. Mi is kifogtunk már ilyet, azért hogy nem tudják javítani a hibát megkérdőjelezi a szerviz szakértelmét is. Lehet kell nekik még idő mire rájönnek mi a baj, nálunk is volt olyan amihez több mint egy év kellett mire véglegesen ki tudták javítani a hibát. Addig volt ideg rendesen...
Az is idegesítő, hogy már félve megy ki az ember a határba, mert várja, hogy mi következik.
Hidd el, ha eladnád megnyugodnál, a következő gazdájánál meg nem lenne az ég világon semmi gond!
én vettem a ötödik citroent a családban 95-ben vették anyámék az elsőt ez 2006-ban jött
első négy minden gond nélkül ment pedig kapták a homokot meg a súlyt rendesen erre az újra meg ha szerviz szerelné akkor többet költöttem volna mint amit ér.
ennek ellenére vennék új citroent ha lenne lehetőségem ill. szükségem
ezzel azt szeretném mondani nem biztos hogy az összes ferga xar.
mondjuk ha fair lenne a kereskedő kicserélné
Nincs benne 2.fokozat és nincs meg a hiba oka se. katŕék hŕromszor voltak mŕr itt de nem usszuk meg széthuzás nélkül megint. csak talŕlgatás van. ha a szŕmitogépet ŕtverjük van kettes és hajt is de a helyén nem. kész vicc ez az egész. soha többet pirosat plŕne ennyi elektronikŕval.
24434 hozzászólás
Válasz #16834. hozzászólásra
Itt nem a gép, hanem a gépész dől ki.![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Válasz #16825. hozzászólásra
![smile whistling](/oldforum/images/smiles/whistling.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile oops](/oldforum/images/smiles/oops.gif)
Nem értenek azok hozzá!
gépgyilkos!?!?!? hejjj....
Érdekes ezek még mennek mindennek ellenére, nemkellett 150óra alatt 3-szor széthúzni pedig ebben is 6000óra van és élte felét 4-5-el szántotta lazította lépésben.
Karbantartás! nagyszervízek olajcserék szűrők, megfelelő olajok, zsírzások minden műszak váltásnál gépet körbenézni ésatöbbi...Ez itt rendben van a többi nem számít. Ja pedig 4-en dolgozunk a 3traktorral
Válasz #16832. hozzászólásra
értem
Válasz #16829. hozzászólásra
A szerelő kecskeméti.
Válasz #16828. hozzászólásra
Ez itt a reklám helye. Ha jo lesz ez a gép tuti mindenki oda visz minden gépet. Még a fűnyirot is :D
Válasz #16822. hozzászólásra
Zárjátok el a fűtés csapot a motor felől. Eléggé xar helyen van de kis csukló mozdulattal megoldható. Bal oldalon keresd a szelepfedél körül a kabin oldalán. Kövesd a csöveket. Engem is xopatot, termosztát csere.
Nézzétek át a fülke alatt bal oldalt van egy vékony hidro cső ami a parkir fék munkahengerét rögzíti. Olyan szerencsétlenül rugózott a fülke, hogy az a kis vékony xar cső bele akadt a tank rögzítő csavarjában és lassan kidörzsölte. 800 ft-os gond volt.
Válasz #16827. hozzászólásra
![smile blink](/oldforum/images/smiles/blink.gif)
katáék vannak Kecskeméten?
Válasz #16827. hozzászólásra
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
szegényeknek nehogy beremegjen a kezük a nagy nyilvánosságtól
Válasz #16826. hozzászólásra
Hartyányi Feri meg a kolegája.
Válasz #16825. hozzászólásra
ki kapja szét Kecsón?
Most már tudom ki vagy szanberg hehe.
Elárulták katáék hogy gépgyilkos vagy. Nem is hallagatok rád többet :P
Holnap megy a pénznyelő kecskemétre és szétrobbantják de izibe.
Minden apro cseprő baját megnézik ha minden igaz, legalább is ezt igérték.
Ha pont olyan jol meg tudják csinálni mint amennyire lelkesen itt mondták én leszek a legboldogabb apum után az tuti. xD
Válasz #16822. hozzászólásra
![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
Ahogy hallom ezeknek sok baj van a klímájukkal. És nem kicsi gondok... bele kell mászni rendesen...
Válasz #16822. hozzászólásra
Szerintem beragadt a fűtéscsapod meleg állásba és az a gond.
Viszont ez egy elektromos szerkezet nemtudom kézzel kintről mit lehetne vele elkövetni, megkell próbálni.
Kabin tetején a fedelet vedd le és keresd meg egy fekete műanyag dolog a fűtésradiátor mellett.
Mechanikus fűtéscsap nincsen rajta a hengerfej felett valahol???
Üdv,kéne kis segitség az MT665B vel kapcs(MF 8400as széria). Automata Klima van benne és mikor bekapcsoljuk akár klima akar normalon meleget fuj ki. Szerintem az Autoklimahömeröje behalt vagy lejött, hogy talán végig azt hiszi a rendszer -fokok vannak azaz meleget kell fujni. Nos ez a szenzor merre talalhato vajon?Ha valaki tudja kérem segitsen mert megy a Búzaelökészités majd vetés mind ezzel a géppel és eleg kegyetlen idöjárás van a fülkében, a szervizesek meg hétfőig nem tudnak jönni, rohadt Huntraco Austro-Diesel márcsak 2szervizest hagyott egész Dunántúlra
![smile cursing](/oldforum/images/smiles/cursing.gif)
Válasz #16819. hozzászólásra
![smile rolleyes](/oldforum/images/smiles/rolleyes.gif)
Az volt kéznél. Már vagy ötödször hozta a szerelőtől ahol mindig hibátlanul működött, kint a szedresben viszont nem ment sose. Hát pontot tett a végére.
Válasz #16818. hozzászólásra
Rég nekem is volt ktm 600lc4. De az pipec volt, előző tulajának a bokáját törte én pár hónap ismerkedés után már papucsban is berúgtam.
Válasz #16817. hozzászólásra
![smile smile](/oldforum/images/smiles/smile.gif)
![smile smile](/oldforum/images/smiles/smile.gif)
És pont jó henger szétverésre!
Válasz #16816. hozzászólásra
Amikor még endúróztam többször megszívatott a motor melegen. 600 ccm-es, négyütemű, egyhengeres berúgós volt és már az egész csapat azt rugdosta de nem indult. Felajánlottam nekik, ha a fele árát összedobják én a másik felét állom és közösen felgyújtsuk ott ahol van.
Válasz #16815. hozzászólásra
![smile rolleyes](/oldforum/images/smiles/rolleyes.gif)
Masszív, szögletes, viszonylag kis fejű kapa. Nem kell félni hogy kicsorbul vagy elgörbül, gyökereket szoktak vele kiszedni meg alapásásnál is használják. Nem kapálásra való inkább csákányozásra de kapa kinézete van.
Válasz #16813. hozzászólásra
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Ismerősnek kis robival voltak szintén gondjai... minden második nap szerelte, aztán egyszer kigyulladt a kert közepén... hagyta inkább elégni, hogy legyen oka másikat venni
Válasz #16814. hozzászólásra
![smile smile](/oldforum/images/smiles/smile.gif)
Mi az a csákánykapa? A csákányt meg a kapás is ismerem, de ezt nem. Olyan mint az ásólapát? Ez is az is, de semmire sem jó.
Válasz #16813. hozzászólásra
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Haverom faterja úgy szétverte a robikapát egy csákánykapával hogy nem maradt borda a hengeren.
Válasz #16809. hozzászólásra
Hát akkor részvétem. Egyik barátom járt úgy nagyon régen, hogy volt egy szarvkormányos kistraktorja és egyfolytában beszart kis hibák miatt. Egyszer pont egy tó mellett döglött le megpakolva kukiszárral. Úgy felment benne a pumpa, hogy ő bizony ezt most már beletolja a vízbe. Majd becsinált, de nem bírta betolni a tóba. Hazasétált, mondta az apjának, hogy hol hagyta a gépet, kezdjen vele ezt a mit akar.
Válasz #16810. hozzászólásra
![smile w00t](/oldforum/images/smiles/w00t.gif)
![smile tongue](/oldforum/images/smiles/tongue.gif)
![smile tongue](/oldforum/images/smiles/tongue.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Mi is tudjuk nagyjábó mik a gondok a világgal.......
Mégis dekevesek vagyunk ahhoz hogy öhhömmmmm.....
orvosoljuk a dolgokat megy a öhömmmm helyett
csak a gyk
Válasz #16810. hozzászólásra
Már az ő kezükben van.
Válasz #16809. hozzászólásra
pista bácsit keresd fel szerintem ő tudja mi a baj!!!
Válasz #16806. hozzászólásra
Ŕáá. miből? nem uj . 6500 orŕval vettük. most 6650 körül van.
Válasz #16806. hozzászólásra
az egy angliai telepi homlokrakodós gép volt
Válasz #16805. hozzászólásra
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Meg nem kell mindent komolyan venni tőlem ,Máté fiamat abxtatom
Válasz #16800. hozzászólásra
A fergát nem újonnan vettétek? Mennyi üó. van benne?
Válasz #16803. hozzászólásra
![smile cursing](/oldforum/images/smiles/cursing.gif)
![smile cursing](/oldforum/images/smiles/cursing.gif)
![smile cursing](/oldforum/images/smiles/cursing.gif)
![smile cursing](/oldforum/images/smiles/cursing.gif)
Hát ha lepusztítottat vesz
Válasz #16798. hozzászólásra
![smile rolleyes](/oldforum/images/smiles/rolleyes.gif)
10000órával vettem már 14000fölött járok... nem mondom kellett piszkálkodni benne, de ez javarészt emberi faxság okozta. És hamindent összeszámolok még akkor is egy közepes állapotú MTZ áránál tartok vele. Teljesítménye meg öszehasonlíthatatlan vele. Ami ebben 4000óra az mtzbe már 7-8000óra lenne. Akkor azt már 2x elkellett volna dobni.
Válasz #16798. hozzászólásra
ne írjálmár hülyeségeket! inkább hívd fel feribátyját és kérdezd meg tőle, hogy idén hányszor műtötték a valtráját
Válasz #16801. hozzászólásra
Van email címem a hirdetéseimben meg telszám is. Valahová küldjél már légyszives egy elérhetőséget. Hogy felhívhassalak.
Válasz #16798. hozzászólásra
Teljes mértékben egyet értek ezek után. Sose fogom megbocsájtani hogy elszalasztottuk azt a 7000 orás 8100-as JD-t.
Válasz #16797. hozzászólásra
Ha a jeladoját bent hagyjuk, nem dugjuk rá a vezetéket, hanem arra dugunk egy másikat és 3-bol kettesbe váltáskor benyomjuk a gombot akkor rákapcsolja a csoportot is a 2-esre és hajt.
Ha a helyén probáljuk akkor 3-asbol csak NN-t rak majd visszateszi 3-.ba. A test mutatja hogy aktiv a szelep meg minden de valamiért nem jelez vissza a jelado.
Már minden lett benne ide oda rakosgatva, de a 2.est sehogy sem kapcsolja.
Válasz #16795. hozzászólásra
Jaja, nagy valoszínűséggel igy lenne. Másnál nem lenne kutya baja se. Csak az az idegtépő hogy 200 orát dolgoztunk vele és költöttünk rá majd 4-et.
És nem volt hajtva szaggatva. Nem akarja megbecsülni az uj helyét.
Válasz #16793. hozzászólásra
![smile cursing](/oldforum/images/smiles/cursing.gif)
![smile cursing](/oldforum/images/smiles/cursing.gif)
![smile cursing](/oldforum/images/smiles/cursing.gif)
De leirtuk többen használt(de még az ujjal is fentartásaink vannak)Fergát nem szabad venni
Válasz #16790. hozzászólásra
![smile blink](/oldforum/images/smiles/blink.gif)
![smile blink](/oldforum/images/smiles/blink.gif)
![smile blink](/oldforum/images/smiles/blink.gif)
![smile blink](/oldforum/images/smiles/blink.gif)
Akkor miért akarod széthúzni, ha a számítógéppel van gond??????????
Válasz #16793. hozzászólásra
Minden géptípusnál elő fordulnak egyedi hibák, sokszor magyarázat sincs rá. Mi is kifogtunk már ilyet, azért hogy nem tudják javítani a hibát megkérdőjelezi a szerviz szakértelmét is. Lehet kell nekik még idő mire rájönnek mi a baj, nálunk is volt olyan amihez több mint egy év kellett mire véglegesen ki tudták javítani a hibát. Addig volt ideg rendesen...
Válasz #16793. hozzászólásra
Az is idegesítő, hogy már félve megy ki az ember a határba, mert várja, hogy mi következik.
Hidd el, ha eladnád megnyugodnál, a következő gazdájánál meg nem lenne az ég világon semmi gond!
Válasz #16793. hozzászólásra
elhiszem szar mikor a új kímélt gépre komoly pénzt kell költeni
Válasz #16792. hozzászólásra
Nem mondtam hogy mind szar, de ez nagyon ellenünk dolgozik. Ebbe az évbe elvitte a rövidtárcsára szánt zsozsot, ugyhogy én utálom már.
Válasz #16790. hozzászólásra
én vettem a ötödik citroent a családban 95-ben vették anyámék az elsőt ez 2006-ban jött
első négy minden gond nélkül ment pedig kapták a homokot meg a súlyt rendesen erre az újra meg ha szerviz szerelné akkor többet költöttem volna mint amit ér.
ennek ellenére vennék új citroent ha lenne lehetőségem ill. szükségem
ezzel azt szeretném mondani nem biztos hogy az összes ferga xar.
mondjuk ha fair lenne a kereskedő kicserélné
Válasz #16790. hozzászólásra
![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
Úgy állnák anyagilag beneveznék rá így ahogy van.![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
Phűűű!
Válasz #16760. hozzászólásra
Nincs benne 2.fokozat és nincs meg a hiba oka se. katŕék hŕromszor voltak mŕr itt de nem usszuk meg széthuzás nélkül megint. csak talŕlgatás van. ha a szŕmitogépet ŕtverjük van kettes és hajt is de a helyén nem. kész vicc ez az egész. soha többet pirosat plŕne ennyi elektronikŕval.
Válasz #16782. hozzászólásra
![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
Hát fel vagyok rá készülve lélekben,hogy előbb-utóbb el jön az az idő is.
Válasz #16783. hozzászólásra
![smile whistling](/oldforum/images/smiles/whistling.gif)
Hozd el ide. lehet le redukálódna abból a 100ból két nulla.
Válasz #16786. hozzászólásra
a végén még leszoksz a rövid tenyészidejű kukiról
Válasz #16785. hozzászólásra
asszony vette magának ízes