Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak658 FtBenzin árak640 FtEUR408.83 FtUSD390.47 FtCHF430.85 FtGBP484.73 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Na megvan a hiba egy napig szivatott a dolog. :D
A gomba rossz volt de a másik csere után se akart menni. Az egész mindenséget szétszedtem még az agyát is és minden csatit kitakarítottam a kontakt miatt. A hibara a nap végére jöttem rá. Van egy csomó csati a jobb ajtó alatt levehető panelbe úgymond a padlóba rejtve aztán az tele volt kosszal. Kitakarítottam aztán egyből flottul megy minden. :D Dehát mit várok 19 év alatt sztem egyszer nem volt levéve és összegyűlt a por. :D Ha valaki ilyen problémába ütközik ott kell keresni meg a gombánál először. Amúgy az enyémen 56 ohm-os ellenállás van asszem zöld-kék-fekete színkombinációjú enélkül se megy a váltó.
Most az istennek se találom meg, de valahol olvastam egy cikket arról, hogy túl alacsony fordulaton hogyan vékonyodik el az olajfilm egyes kenési pontokon. A lendtömeg se ehhez a fordulathoz van tervezve, ezért már nem jár annyira simán a motor, és elsősorban a hajtókar forgó részeinél erősödik az ütés, és itt vékonyodik a film még normális olajnyomásnál is.
Bocs a slendrián fogalmazásért, de jobb híján fejből ennyire futja.
Én nem venném vissza, hacsak tuti gyári ajánlás nincs. Nem nyersz vele semmit, viszont a kenés nem biztos, hogy ott már megfelelő. De majd - remélhetőleg - a gépészek jól megmondják a frankót.
Na végül megrendeltem egy 1000 RPM-es csonkot a 3085-hez
kiváncsian várom hogy milyen lesz beválik-e a terv.
Amúgy alapjáraton a motornak milyen fordulaton kellene járjon 500-600 jó?
A váltóolajnyomásgombához tartozik egy előtételelnállás is csak nem tudom hány ohm-os. Engem az szivatott mikor vettem a gépet. Nem tudom honnan lehetne kideríteni mekkora ellenállás. Sorba van bekötve a gomba vezetékéve valahol a gomba előtt. Ha megtalálod azt mérd ki.
Megmértem az olajnyomás gombát új tűnik az a ludas a dologban. Semmilyen életjelet nem mutat a multiméter járó motornál rajta. Nyomás viszont van mert mikor kivettem nyomta észnélkül az olajat. Valamint még egy kérdés. Használtam vettem a gépet és nemtudom hogy normális-e az hogy gyújtás nélkül benyomott kuplungnál( indításgátló kapcsolót zárva) felvillan az elsőhajtás a váltóolajnyomás valamint a dínoó összes lámpája? Felengedve 1-2 másodperc után elalszik minden? Ez valami teszt lenne?
Szükségem lenne egy kis segítségre. Van egy 3125ös Dínó traktor amiben a következő probléma jelentkezik. Járó motoronál nem működik se a dínó se a terepválktó se a difi se az elsőhajtás. A műszerfalon égve marad a A-D-ig minden világít a váltó olajnyomás illetve az első hajtás visszajelzője is. Ha az olajnyomásom kevés hogy tudom kideríteni vagy mi lehetne a hiba forrása? A választ előre is köszönöm!
Válasz #16150. hozzászólásra
Mostmár jó lesz. 3 éve ugyanígy jártam. Az 1 órányi nyomtáv állítás 2 napba került,mert az is csapágy cserés lett!
Nem értem,ha már el is készítik a furatot a zs gombnak,akkor mi a f....-ért nem tesznek bele gombot!
Lógott egy centit a tengely. Nyomtávállításkor vettem észre. Faxa ez a felni. Most hogy megvan járatva fél óra alatt oda állítom a négy kerék nyomtávját ahová akarom, fokozatmentesen. Igaz a csavarok megjáratása másfél napba telt. Amúgy tényleg zsírozni kell a külső féltengely csdapágyat csapágyat. Most hogy szétszedtem megtaláltam a zsírzószem vakdugóját is. Csak azt nem értem akkor miért nem tették bele gyárilag a zsírzógombot? A két csapágy között van a szimering. A belső olajban fut a külső meg zsírozható.
Ha javasolhatom inkább 10 x iksz méteresben gondolkodj. Nekem nyolcméteres van, 5 méter széles fakkokkal gyakran kevés a nyolc méter. 10 méter alá már traki +pótkocsi vagy akármilyen munkagéppel is be tudsz állni. 8 méterbe a kis dominátor ép hogy befér elmenni nem lehet se elötte se mögötte pedig az asztal is leven téve róla.
És hogy a szomszédbácsimat idézzem: " Gyerek azt jegyezd meg pénzből és szárazhelyből sohasem elég!"
tervek vannak ajtora, keret jelenleg nem maradt.
7m a mélysége. 3,75m a magassága. 4m a fakkok szélessége.
6m fölött lett valahogy az ára a betonplaccal előtte mindenestől.
ajtókat nem tervezel rá??? akkor télen is tudnál javítgatni!!! Király kuckó! Az éven nekem is lesz egy 8 X 15 m es gépszínem!!!! Már mennek a tárgyalások!!!
24427 hozzászólás
Válasz #16177. hozzászólásra
Lehetséges
Válasz #16176. hozzászólásra
Vagy csak Bence letiltotta, mert már kevés a hely a szerveren!
Válasz #16175. hozzászólásra
Nah ez jó kérdés, eléggé csend van egy ideje felőle.
Mi van szanberggel? beteg vagy csak eltiltották a netezéstől?
Válasz #16165. hozzászólásra
Na megvan a hiba egy napig szivatott a dolog. :D
A gomba rossz volt de a másik csere után se akart menni. Az egész mindenséget szétszedtem még az agyát is és minden csatit kitakarítottam a kontakt miatt. A hibara a nap végére jöttem rá. Van egy csomó csati a jobb ajtó alatt levehető panelbe úgymond a padlóba rejtve aztán az tele volt kosszal. Kitakarítottam aztán egyből flottul megy minden. :D Dehát mit várok 19 év alatt sztem egyszer nem volt levéve és összegyűlt a por. :D Ha valaki ilyen problémába ütközik ott kell keresni meg a gombánál először. Amúgy az enyémen 56 ohm-os ellenállás van asszem zöld-kék-fekete színkombinációjú enélkül se megy a váltó.
Válasz #16171. hozzászólásra
Most az istennek se találom meg, de valahol olvastam egy cikket arról, hogy túl alacsony fordulaton hogyan vékonyodik el az olajfilm egyes kenési pontokon. A lendtömeg se ehhez a fordulathoz van tervezve, ezért már nem jár annyira simán a motor, és elsősorban a hajtókar forgó részeinél erősödik az ütés, és itt vékonyodik a film még normális olajnyomásnál is.
Bocs a slendrián fogalmazásért, de jobb híján fejből ennyire futja.
Válasz #16170. hozzászólásra
ja, főleg ha turbós
Válasz #16168. hozzászólásra
Lehet. 6-700 szerintem már biztosan jó. Legyen stabil olajnyomás és ne ketyegjen sokat alapjáraton feleslegesen az a lényeg.
Válasz #16169. hozzászólásra
Én nem venném vissza, hacsak tuti gyári ajánlás nincs. Nem nyersz vele semmit, viszont a kenés nem biztos, hogy ott már megfelelő. De majd - remélhetőleg - a gépészek jól megmondják a frankót.
Válasz #16168. hozzászólásra
annyi volt nálam 800-900 ma állitot tam visszább.
Nem túl alacsony az? Általában 800 körül-fölött szoktak lenni a gyári értékek.
Válasz #16166. hozzászólásra
Jó hát, enyém is akörül ketyeg.
Na végül megrendeltem egy 1000 RPM-es csonkot a 3085-hez
kiváncsian várom hogy milyen lesz beválik-e a terv.
Amúgy alapjáraton a motornak milyen fordulaton kellene járjon 500-600 jó?
Válasz #16162. hozzászólásra
A váltóolajnyomásgombához tartozik egy előtételelnállás is csak nem tudom hány ohm-os. Engem az szivatott mikor vettem a gépet. Nem tudom honnan lehetne kideríteni mekkora ellenállás. Sorba van bekötve a gomba vezetékéve valahol a gomba előtt. Ha megtalálod azt mérd ki.
Válasz #16162. hozzászólásra
szerinten normális dolog a felvillanó lámpák. A váltóolajnyomás nálam is felvillan, meg a többi is.
Válasz #16162. hozzászólásra
Normális, kuplungpedál jelre élet fel az agya. Gondolom indítani is csak benyomott kuplungpedállal tudsz.
Válasz #16161. hozzászólásra
Megmértem az olajnyomás gombát új tűnik az a ludas a dologban. Semmilyen életjelet nem mutat a multiméter járó motornál rajta. Nyomás viszont van mert mikor kivettem nyomta észnélkül az olajat. Valamint még egy kérdés. Használtam vettem a gépet és nemtudom hogy normális-e az hogy gyújtás nélkül benyomott kuplungnál( indításgátló kapcsolót zárva) felvillan az elsőhajtás a váltóolajnyomás valamint a dínoó összes lámpája? Felengedve 1-2 másodperc után elalszik minden? Ez valami teszt lenne?
Válasz #16160. hozzászólásra
Szűrők jók legyenek,utánna a szivattyút nézd meg.
Sziasztok!
Szükségem lenne egy kis segítségre. Van egy 3125ös Dínó traktor amiben a következő probléma jelentkezik. Járó motoronál nem működik se a dínó se a terepválktó se a difi se az elsőhajtás. A műszerfalon égve marad a A-D-ig minden világít a váltó olajnyomás illetve az első hajtás visszajelzője is. Ha az olajnyomásom kevés hogy tudom kideríteni vagy mi lehetne a hiba forrása? A választ előre is köszönöm!
Válasz #16158. hozzászólásra
A kicsikén már nekem sincs zsírzó, csak a nagy röncsin!!
Válasz #16157. hozzászólásra
AA zöldön már nincs, csak a dugó.
Válasz #16147. hozzászólásra
Ez ugyan az mint a nagy röncsi váltó!! Ott is kell zsírozni a féltengely csapágyakat, de ott a gond is rajta van!!
Válasz #16150. hozzászólásra
Valószínűleg ugyanez a híd van a Claason is. Nekem a szervizes azt mondta, 500 óránként 5-6 nyomás kell neki.
Válasz #16153. hozzászólásra
De a JD-okon is így van,ott mégis zsírzógomb van benne gyárilag
Válasz #16153. hozzászólásra
Akkor sincs semmi ha belenyom százat. Legfeljebb egy idő után megtelik a hídtok zsírral. És mikor szétszedi lesz egy vödör zsírja.
Válasz #16152. hozzászólásra
azért mert az zservízgomb és a hülye paraszt ne nyomjon bele 100-at
Válasz #16150. hozzászólásra
Mostmár jó lesz. 3 éve ugyanígy jártam. Az 1 órányi nyomtáv állítás 2 napba került,mert az is csapágy cserés lett!
Nem értem,ha már el is készítik a furatot a zs gombnak,akkor mi a f....-ért nem tesznek bele gombot!
Válasz #16150. hozzászólásra
Az újakban is így van,vakdugó van benne valamiért.
Már én is kicseréltem zsírzógomra a vakdugót. Így 200 óránként nyomok bele 2-3-at
Válasz #16149. hozzászólásra
Lógott egy centit a tengely. Nyomtávállításkor vettem észre. Faxa ez a felni. Most hogy megvan járatva fél óra alatt oda állítom a négy kerék nyomtávját ahová akarom, fokozatmentesen. Igaz a csavarok megjáratása másfél napba telt. Amúgy tényleg zsírozni kell a külső féltengely csdapágyat csapágyat. Most hogy szétszedtem megtaláltam a zsírzószem vakdugóját is. Csak azt nem értem akkor miért nem tették bele gyárilag a zsírzógombot? A két csapágy között van a szimering. A belső olajban fut a külső meg zsírozható.
Válasz #16147. hozzászólásra
Szépen eltörött a gyűrű hallode! Min vetted észre, hogy valami nem stimmel?
Szerencsésen időben orvoslod a problémát így sokáig jólfog még üzemelni!!!
Válasz #16147. hozzászólásra
Huuuuuuu! Jól belebújtál!
Tegnapi meló:
Meg a mai is.
Válasz #16145. hozzászólásra
Értem csak hirtelen átsiklottam a /-en...........magamat meg már csak nem javítom ki............
Válasz #16142. hozzászólásra
53ezer/nm .szomszédgazda 20cm vastagon12x27m-es szint betonozott azt mondta 1 miskába volt neki.
Válasz #16143. hozzászólásra
Még jó, hogy te itt vagy ehhez..........
Válasz #16142. hozzászólásra
nem vagy 1 lángész
Válasz #16141. hozzászólásra
5,3 heki beton ???????
Válasz #16140. hozzászólásra
16x7m =112nm + az előtér beton.6m/112=53571/nm
Válasz #16136. hozzászólásra
6 miska ??? Mennyi m3 betont tettetek le ???
Válasz #16137. hozzászólásra
sajnos ilyen a csarnok mérte amit bontunk!!! Jó lesz az nekem! Befér alá a ferga kombi is!!!!
Ma szétborítottam a fergát. Lógott benne rendesen a hátsó féltengely. Mint kiderült a külső féltengelycsapágy belső gyűrűje 3 felé van törve.
Válasz #16135. hozzászólásra
Ha javasolhatom inkább 10 x iksz méteresben gondolkodj. Nekem nyolcméteres van, 5 méter széles fakkokkal gyakran kevés a nyolc méter. 10 méter alá már traki +pótkocsi vagy akármilyen munkagéppel is be tudsz állni. 8 méterbe a kis dominátor ép hogy befér elmenni nem lehet se elötte se mögötte pedig az asztal is leven téve róla.
És hogy a szomszédbácsimat idézzem: " Gyerek azt jegyezd meg pénzből és szárazhelyből sohasem elég!"
tervek vannak ajtora, keret jelenleg nem maradt.
7m a mélysége. 3,75m a magassága. 4m a fakkok szélessége.
6m fölött lett valahogy az ára a betonplaccal előtte mindenestől.
Válasz #16129. hozzászólásra
ajtókat nem tervezel rá??? akkor télen is tudnál javítgatni!!! Király kuckó! Az éven nekem is lesz egy 8 X 15 m es gépszínem!!!! Már mennek a tárgyalások!!!
Válasz #16129. hozzászólásra
Csatlakozom az előttem szólókhoz,nagyon jó gépszin,engem is érdekelnének a részletek,ha lehet képekkel dokumentálva
Válasz #16129. hozzászólásra
Szemrevaló pihenője a gépeknek , ha bemutatnád, akartalak én is kérni.
Válasz #16129. hozzászólásra
Érdekelne a gépszined,méretei,ár?Mennyiből lehet kihozni??
Válasz #16130. hozzászólásra
hm, finom kis szín!
jah... és megkapta az uj Firestone papucsait is hátra.
Hála ezzel megszünt az elsőhíd csattanása fékezéskor.
Az elveszett bárány hazatért és egy új kecó fogadta. :)