Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR415.8 FtUSD399.84 FtCHF445.63 FtGBP503.52 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz MFM #23618. hozzászólásárakatalógus szerint 7465-7480-ig 2012-ig volt perkins motor (az egy tier3-as CATperkins motor). A nagyobbakban sisu volt
Válasz Berkó_ #23612. hozzászólásáraA kisülés lehajthatós része csak belül van kiakadva a helyéről, azért állhat csálén. Vissza tudod akasztani minden nélkül lazán!
Jól hangzik amit leírtál, reméljük, hogy teljes megelégedésedre lesz!
Köszönöm mindenkinek a jó kívánságokat!
Természetesen hídrugózott, fülkerugózott, Dyna6, 4 pár kihelyezett, nagy hidraulika szivattyús, elöl fronthidró, frontkardán, 2+1 légfék, K80-as húzó, pótkocsi húzó, nem tudom hogy hívják a hivatalos nevét, de tandem húzót is adtak hozzá. 50km/h-s váltó. Fullosan munkalámpázott. Dresda környéki nagygazdaság kisegítő traktora volt, ahogy nézem a függesztő karokat, nem sok munkaeszközt akaszthattak rá, inkább "csak" pótkocsizhattak vele, meg ki tudja még mit, de állításuk szerint talajmunkát nem végzett. Nyilván azért nincsenek illúzióim, hogy erre a tarkira vigyáztak a legjobban, és csak üres pótot húztak vele, de tény, hogy 10 éves léttére esztétikailag maximálisan rendben van, és ez a ~3000 üzemóra is valósnak tűnik. A gumik évjárata is stimmel. Remélhetőleg a technikai oldalról sem lesznek meglepetések! Baywa-n keresztül vettem, segítőkészek voltak, meg ismerős is van a környékökükön, az is utána kérdezett a trakinak, szóval bízom benne, hogy nem b.sztak át, mert patika a traktor kívül belül (Csak a pót ülés kihajtható része van kicsit leficcenve, szerintem egy 200 kilós emberke ülhetett rá, vagy a kitámasztó fém részét nem tették be jól, és kiugrott a helyéről). Amíg nincs műszakiztatva, addig nem akarom talajra befogni, szóval az igazi nyúzó próbára még várni kell egy picit! Szép Napot mindenkinek, meg Boldog Nénapot a Tamásoknak!
A több lótól nem kell félni, ezek nem szállnak el fogyasztásban!
6497-el 240-es diszkes fűkaszával dolgozunk amikor 9 métert is el vinne kényelmesen elől hátul mindenhol. Nem kell többet tankolni mint az 5455-el ugyan abban a melóban.
Igaz a telepített füvön vagy lucernán RTK-val 15kmh-val kaszál a kolléga
de a disznótúrott réten sem fogyaszt túl a traktor.
Minden esetre gratulálok, legyen gond mentes a szerkezet!!!
Válasz GREVEN #23588. hozzászólásáraJó az időzítés, mert pont tegnap este álltam le az új trakival a kamionról. Szasza le fog hurrogni a típus miatt, de ha jól emlékszem Mézga írta, hogy egy 6480-as is nagy előrelépés lenne, végül az lett. 2011es 2900 üó, datatronicon kívül fullos a gép (hasonló árban mint ez a 6490es, csak mivel német, így áfa nélküli, ami most nagy könnyebbség nekem.)
Egyébként amit linkeltél trakit, ezt nyomoztam decemberben, és januárban sikerült beszélnem a tulajjal, aki 18 ért adta volna el, de addigra már beszámítatta az Axiálnál (Fendtet vett helyette). Szóval nem lett volna rossz, de még az Axi sem írt semmit a gépről, árazás alatt címszóval... aztán nekem lépnem kellett, hogy márciusra itt legyen egy hadra fogható gép. Igazából nincs munkaeszközöm egy 200 lovas géphez, aztán egyenlőre elég lesz ez is. A másikat eladnám, és az helyett lenne akkor egy erősebb, ha úgy alakul. Addig ezzel a két géppel már megleszek!
Mindenesetre köszi a linket, és hogy gondoltál rám.
Tapasztalatakról majd írok. Eddig 3 km-t menten vele, de sokkal kényelmesebb, ami egyből észrevehető különbség volt. Jó lesz ez!
Válasz GREVEN #23592. hozzászólásáraHitvány?
Szerintem ezt nem gondolhatod komolyan. Ahogy Mézga is írja, kb 25 M lehetett akkor, ahhoz képest ez nem is olcsó.
Én meg simán felhúznám 200-ra, van itt nem messze egy nagy cég ahol a régi 8300-as mohikánok mellett vannak az újak(tudod amiről írtam többször, hogy 6000 óra alatt 20+ millát kellett a 345R-re költeni)
Na a 2009-es 6495-ös tizen X ezer órával a legjobb gépük! Tavaly mikor elhalt az R, két 30-35 ezret futott 8300-ból tákoltak össze egyet, hogy tudjonak dolgozni, meg ez a 6495 húzta az igát.
Szánt vet pótkocsizik bálázik kombizik rövidtárcsázik, mindent csinál.
Szóval van abban tartalék.
A kisebb fergákkal több baj van szerkezetileg, mármint a 150-200 lovasok között azt látom! A kisebbek(5400) meg a nagyobbak(6495-97-99, vagy 7600-7700) nagyon kevés gond mellett húzzák az igát évtizeden túl, nagy üzemekben is.
Válasz szanberg #23589. hozzászólásáraJó a fölszereltsége. De sajnos elég hitvány az értékállósága is. 4 ezer órával szinte full fölszereltség és 16 misi.
Én biztos nem húznám fel 6495-re. Szerintem a mienk is azóta stabilabb,amióta nincs meg a +15 lóerő boost.
Igaz 6495 felett kezdődik az élet, de ezzel már jól ki lenne segítve a cimbora, ha jól sejtem a 6495-re lazán húzható is lenne mert ugyan az a traktor, úgy meg közel 200 lópaci...
Válasz szanberg #23584. hozzászólásáraEzt mindenki megértheti. Valakinek őt is foglalkoztatnia kell. Van ennél rosszabb is. Kárt sem csinál mert dolgozni sem megy be.
Felvette a vizet.
Elkezdte eltolni a traktor orrát ketesztbe, meg a pótot is elvitte, odavágta neki padlón a gázt, tolta maga előtt a víz oszlopot az meg elérte a légszűrő ház szívó felületét.
Fickó besokallt, csak segítség-segítség azt kiabálta. Így lett tűzoltó, pont az embereim voltak szolgálatban, megoldották.
A gépész nyáron porig égetett egy kis Fendtet, nincs telefonja égő trakival elindult be a falunak....
Válasz szanberg #23580. hozzászólásáraA fenének kellettek a tüzoltók oda. Bamba traktorista nyugodtan átmászhatott volna a traktor elejére a súly 3. pontjába beakasztaja a kötelet, amit bevittetek a traktorotokkal, és kihúzzátok.
De mirefel ált meg???
Felhasalt valamin a gázlón?
Ilyen mélységnél a motor nem kapja be a vizet.
Majdnem ilyen mélységeken szoktam átmenni a Zetorral, sohase maradtam még ott.
Még amikor megvolt a Zetor 50 Super, az is átment, minden gond nélkül.
Válasz envagyok2 #23578. hozzászólásáraSzomszédok voltak itt a telephelxünk mögött,bár nem tudom mit alkottak mert ettől nagyobb vízen is mentünk már át, gépésznek se telefon se semmi (egyébként nívópálcának hívják) aztán a kabin tetejére állva vészkiáltott, úgy hallotta meg apám, aztán lett intézkedés.
Mi meg kihúzzuk, csak kellett tűzoltó gumi ruhában hogy rákösse a kötelet.
Kint nem volt a vízből, már a BOON.hu-n fent volt a cikk, másnap meg még a híradóba is bele került
Hihetetlen
Ha lesz eladó 6485-ös az vízbe fulladt, ami az álmos könyv szerint nem biztos, hogy jót jelent
Egyébként ki eresztették a vizet belőle, jár már a motor, igaz húzták vagy 4km-et előtte haza, amit szintén nem szeretnek az ilyen traktorok
24418 hozzászólás
Válasz MFM #23618. hozzászólásárakatalógus szerint 7465-7480-ig 2012-ig volt perkins motor (az egy tier3-as CATperkins motor). A nagyobbakban sisu volt
Sziasztok!
7400-as Massey-t valóban gyártottak még perkins motorral 2010-ben, vagy csak tévedés lehet szerintetek? Egy tulaj ezt állítja.
Válasz Lackó #23616. hozzászólásáraKöszi! Igen, Becskei Laci, és tényleg sokat segített.
Válasz Berkó_ #23612. hozzászólásáraNagyon jó! Ez a hozzáállás tetszik! Hozzám is jött már egy, s más a BayWa-tól
Becskei Laci segített? Jó ember
Válasz VMisi #23614. hozzászólásárakinti "kite"
Válasz Berkó_ #23612. hozzászólásáraGratulálok hozzá! Mi az, hogy a Baywa-n keresztül vetted?
Válasz Berkó_ #23612. hozzászólásáraA kisülés lehajthatós része csak belül van kiakadva a helyéről, azért állhat csálén. Vissza tudod akasztani minden nélkül lazán!
Jól hangzik amit leírtál, reméljük, hogy teljes megelégedésedre lesz!
Köszönöm mindenkinek a jó kívánságokat!
Természetesen hídrugózott, fülkerugózott, Dyna6, 4 pár kihelyezett, nagy hidraulika szivattyús, elöl fronthidró, frontkardán, 2+1 légfék, K80-as húzó, pótkocsi húzó, nem tudom hogy hívják a hivatalos nevét, de tandem húzót is adtak hozzá. 50km/h-s váltó. Fullosan munkalámpázott. Dresda környéki nagygazdaság kisegítő traktora volt, ahogy nézem a függesztő karokat, nem sok munkaeszközt akaszthattak rá, inkább "csak" pótkocsizhattak vele, meg ki tudja még mit, de állításuk szerint talajmunkát nem végzett. Nyilván azért nincsenek illúzióim, hogy erre a tarkira vigyáztak a legjobban, és csak üres pótot húztak vele, de tény, hogy 10 éves léttére esztétikailag maximálisan rendben van, és ez a ~3000 üzemóra is valósnak tűnik. A gumik évjárata is stimmel. Remélhetőleg a technikai oldalról sem lesznek meglepetések! Baywa-n keresztül vettem, segítőkészek voltak, meg ismerős is van a környékökükön, az is utána kérdezett a trakinak, szóval bízom benne, hogy nem b.sztak át, mert patika a traktor kívül belül (Csak a pót ülés kihajtható része van kicsit leficcenve, szerintem egy 200 kilós emberke ülhetett rá, vagy a kitámasztó fém részét nem tették be jól, és kiugrott a helyéről). Amíg nincs műszakiztatva, addig nem akarom talajra befogni, szóval az igazi nyúzó próbára még várni kell egy picit! Szép Napot mindenkinek, meg Boldog Nénapot a Tamásoknak!
Valaku nem ismeri fel eme alkatrészt? Valószínűleg egy régebbi fergáé lehetett.
Válasz GREVEN #23602. hozzászólásáraAkér csak a többi.....
Válasz Lackó #23608. hozzászólásáraa biharexpressznél láttam ilyen masinát
Válasz Berkó_ #23599. hozzászólásáraRészemről is sok hibamentes üzemórát!
Mit lehet tudni róla? Melyik cégtől hoztad és kivel intézted? Előélete mennyire ismert?
Válasz Berkó_ #23599. hozzászólásáraÍgy van!Sok javítás mentes boldog üzemórákat kívánok neked én is!
Válasz Berkó_ #23599. hozzászólásáraGratula!
Válasz Berkó_ #23599. hozzászólásáraGratula a géphez, sok hibamentest
Válasz szanberg #23597. hozzászólásáraMár nincs is fent a hirdetés. Valakinek megteccett
Válasz GREVEN #23602. hozzászólására2012-ben egy 6480 rugózott híddal, fülkével, 22 milka volt.
Válasz szanberg #23597. hozzászólásáraAlapgép 30ról indult. Fel díszítve 32-35.
8 év 4 ezer óra és felit se éri.
Válasz szanberg #23598. hozzászólásáraNézd végig a piacot és rájössz.
Válasz Berkó_ #23599. hozzászólásáraJó lesz az, ha rugózott hidas!
de gondolom az lett
A több lótól nem kell félni, ezek nem szállnak el fogyasztásban!
6497-el 240-es diszkes fűkaszával dolgozunk amikor 9 métert is el vinne kényelmesen elől hátul mindenhol. Nem kell többet tankolni mint az 5455-el ugyan abban a melóban.
Igaz a telepített füvön vagy lucernán RTK-val 15kmh-val kaszál a kolléga
de a disznótúrott réten sem fogyaszt túl a traktor.
Minden esetre gratulálok, legyen gond mentes a szerkezet!!!
Válasz GREVEN #23588. hozzászólásáraJó az időzítés, mert pont tegnap este álltam le az új trakival a kamionról. Szasza le fog hurrogni a típus miatt, de ha jól emlékszem Mézga írta, hogy egy 6480-as is nagy előrelépés lenne, végül az lett. 2011es 2900 üó, datatronicon kívül fullos a gép (hasonló árban mint ez a 6490es, csak mivel német, így áfa nélküli, ami most nagy könnyebbség nekem.)
Egyébként amit linkeltél trakit, ezt nyomoztam decemberben, és januárban sikerült beszélnem a tulajjal, aki 18 ért adta volna el, de addigra már beszámítatta az Axiálnál (Fendtet vett helyette). Szóval nem lett volna rossz, de még az Axi sem írt semmit a gépről, árazás alatt címszóval... aztán nekem lépnem kellett, hogy márciusra itt legyen egy hadra fogható gép. Igazából nincs munkaeszközöm egy 200 lovas géphez, aztán egyenlőre elég lesz ez is. A másikat eladnám, és az helyett lenne akkor egy erősebb, ha úgy alakul. Addig ezzel a két géppel már megleszek!
Mindenesetre köszi a linket, és hogy gondoltál rám.
Tapasztalatakról majd írok. Eddig 3 km-t menten vele, de sokkal kényelmesebb, ami egyből észrevehető különbség volt. Jó lesz ez!
Szerinted a 8300T modell annyira értéktartó lenne egyébként?
Válasz GREVEN #23592. hozzászólásáraHitvány?
Szerintem ezt nem gondolhatod komolyan. Ahogy Mézga is írja, kb 25 M lehetett akkor, ahhoz képest ez nem is olcsó.
Én meg simán felhúznám 200-ra, van itt nem messze egy nagy cég ahol a régi 8300-as mohikánok mellett vannak az újak(tudod amiről írtam többször, hogy 6000 óra alatt 20+ millát kellett a 345R-re költeni)
Na a 2009-es 6495-ös tizen X ezer órával a legjobb gépük! Tavaly mikor elhalt az R, két 30-35 ezret futott 8300-ból tákoltak össze egyet, hogy tudjonak dolgozni, meg ez a 6495 húzta az igát.
Szánt vet pótkocsizik bálázik kombizik rövidtárcsázik, mindent csinál.
Szóval van abban tartalék.
A kisebb fergákkal több baj van szerkezetileg, mármint a 150-200 lovasok között azt látom! A kisebbek(5400) meg a nagyobbak(6495-97-99, vagy 7600-7700) nagyon kevés gond mellett húzzák az igát évtizeden túl, nagy üzemekben is.
Válasz Mézga #23594. hozzászólására2 ok miatt.
Vagy nem teszik bele a zsírzó gombot a tokba és nem kenik, majd a csapágy összetörik egyszer és elrepeszti a tokot.
Vagy átrakják az emelőkarokat a másik furatba és abba feszítik meg és törik el.
Nálunk a preciz német gazda az elsőt követte el.
Válasz GREVEN #23591. hozzászólásáranálam zsír mind a 4
Válasz szanberg #23589. hozzászólásáraláttam több 6485, 6490-et. a hátsó lehajtások általában cserélve voltak
Válasz GREVEN #23592. hozzászólásáraaz a traki 2012-ben kb. 25 milka lehetett.
Válasz szanberg #23589. hozzászólásáraJó a fölszereltsége. De sajnos elég hitvány az értékállósága is. 4 ezer órával szinte full fölszereltség és 16 misi.
Én biztos nem húznám fel 6495-re. Szerintem a mienk is azóta stabilabb,amióta nincs meg a +15 lóerő boost.
Válasz Mézga #23590. hozzászólásáraEbből a márkából elég ez az egy. Néha sok is.
Válasz GREVEN #23588. hozzászólásáraneked is jó lehetne
Válasz GREVEN #23588. hozzászólásáraEz már egészen jóképű traktor!
Igaz 6495 felett kezdődik az élet, de ezzel már jól ki lenne segítve a cimbora, ha jól sejtem a 6495-re lazán húzható is lenne mert ugyan az a traktor, úgy meg közel 200 lópaci...
Berkó.
Tessék, itt a masina. Nem nagy forint.
https://www.agrarkereso.hu/ad/?ad=332252
Válasz szanberg #23586. hozzászólásáraTrakit
Mi is mentünk át ilyen vízen, toli a trakira ám
Válasz szanberg #23584. hozzászólásáraEzt mindenki megértheti. Valakinek őt is foglalkoztatnia kell. Van ennél rosszabb is. Kárt sem csinál mert dolgozni sem megy be.
Felvette a vizet.
Elkezdte eltolni a traktor orrát ketesztbe, meg a pótot is elvitte, odavágta neki padlón a gázt, tolta maga előtt a víz oszlopot az meg elérte a légszűrő ház szívó felületét.
Fickó besokallt, csak segítség-segítség azt kiabálta. Így lett tűzoltó, pont az embereim voltak szolgálatban, megoldották.
A gépész nyáron porig égetett egy kis Fendtet, nincs telefonja égő trakival elindult be a falunak....
Rtk-s csávó
Válasz Sk Laci #23581. hozzászólásáraLehet az aksi, vagy egyéb villamos dolog kapott be vizet, aztán megállt
Válasz szanberg #23580. hozzászólásáraSzia , Írj már rám mailt kubu-MF ügyben akarok veled érterkezni privátban.
Válasz szanberg #23580. hozzászólásáraA fenének kellettek a tüzoltók oda. Bamba traktorista nyugodtan átmászhatott volna a traktor elejére a súly 3. pontjába beakasztaja a kötelet, amit bevittetek a traktorotokkal, és kihúzzátok.
De mirefel ált meg???
Felhasalt valamin a gázlón?
Ilyen mélységnél a motor nem kapja be a vizet.
Majdnem ilyen mélységeken szoktam átmenni a Zetorral, sohase maradtam még ott.
Még amikor megvolt a Zetor 50 Super, az is átment, minden gond nélkül.
Válasz envagyok2 #23578. hozzászólásáraSzomszédok voltak itt a telephelxünk mögött,bár nem tudom mit alkottak mert ettől nagyobb vízen is mentünk már át, gépésznek se telefon se semmi (egyébként nívópálcának hívják) aztán a kabin tetejére állva vészkiáltott, úgy hallotta meg apám, aztán lett intézkedés.
Mi meg kihúzzuk, csak kellett tűzoltó gumi ruhában hogy rákösse a kötelet.
Kint nem volt a vízből, már a BOON.hu-n fent volt a cikk, másnap meg még a híradóba is bele került
Hihetetlen
Ha lesz eladó 6485-ös az vízbe fulladt, ami az álmos könyv szerint nem biztos, hogy jót jelent
Egyébként ki eresztették a vizet belőle, jár már a motor, igaz húzták vagy 4km-et előtte haza, amit szintén nem szeretnek az ilyen traktorok
Válasz envagyok2 #23578. hozzászólásáraMi meg már fél napja mossuk műtrágyaszórás után, pedig így mennyivel egyszerűbb.
Válasz szanberg #23575. hozzászólásárami van, beázott, köll az új bele?
https://www.origo.hu/itthon/20210219-jeges-folyobol-szabaditottak-ki-egy-traktort-a-borsodi-tuzoltok.html
te voltál öcsém? az igazi paraszt az nem hummerral jár lékhorgászni se.
Válasz szanberg #23575. hozzászólásáraFent van apróhirdetésben, ott megtalálsz
Válasz szanberg #23575. hozzászólásáraSzabit Kft is megcsinálja Tiszavasváriban.
Az enyémet is ő csinálta! ;)
Válasz AgroBatta #23573. hozzászólásáraKit kereshetek?
Hello! Érdeklődnék Szabadkán hol van traktoralkatrész bolt? Használt mg gép kereskedés?
Válasz szanberg #23572. hozzászólásáraIgen lehet külön kapni és cserélik is. A sajátom volt az első. Nem zsákbamacska
Válasz agrobatta94 #23570. hozzászólásáraA jobb alsó digit kijelző?
Mert nekünk is pixel hibás.
Ki lehet külön cserélni a panelen?
Érdekel, beszéljünk már róla.
Sziasztok!
8680,vagy 8690-es tapasztalatokat keresek.
HA valakit érdekel van üzemóra kijelzőm 6400 as sorozathoz.
A sajátom már ki van cserélve, tehát javítható komplett műszerfal csere nélkül.