Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak658 FtBenzin árak640 FtEUR409.17 FtUSD389.56 FtCHF429.74 FtGBP485.67 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Ebben az elméletben egy a baj. t151 hibával vigan és danolva dolgoztam napokat. Ez a park funkcios dolog ettől független szerintem, mert azzal ment. Amiota 137 van azota nem megy.
Ezt kilehetne spekulálni annyival, hogy alapesetben hozzá nem ért kuplungpedál mellett behúzni a kéziféket! Ha sípol akkor tényleg azthiszi bevan nyomva a kuplung! Ha nem akkor nem.
De erre írtam hogy megkéne aztis nézni a kuőlungpedálnál mit figyel a rendszer, potmétere mit mutat hány %-ot hagy jóvá a kijelzőn mozgatva a pedált ké végállás között ésatöbbi.
Na akkor megsugom nektek (is nem csak másnak") a megfejtést...Ezt kizárt,hogy szét kell húzni...ha a parkoló hibát érzékel akkor az elektronika automatikusan nem engedi a gépet indulni,ez biztonsági okoból van...és itt kell keresni az llektromos gondot...de nekem a legnagyobb gyanum az hogy és ez sokakat átvágott már,hogy a kuplung vezérlő mágnes szelep romlot el ezért olyan mintha ki sem engednéd a kuplung pedált...a megnes szelep nem akkor jó eben az eszben amikor kényelmesen éy látványosan a laptop képernyöjén látod.a működését,mert ott csak az tudja érzékelni,hogy a mágnestekercsrésze behúz(na) vagy nem...Itt hibáznak sokan mert a mechanimus része egyáltalán nem biztos hogy valójában is behúz ill müködik...mindegyiket egyenkét le kell venni és kézben fogba meg kell gyözödni a müködéséről...a kuplungszeleppel kezdjed...
ERRŐL BESZÉLEK NYUSZÓMUSSZÓ!
Ez alább ne add! Sem kraftban sem felszereltségben sem évjáratban és eléred amit eddig még nem sikerült még a cselessel sem
Néhol létezik és láttam olyat, hogy váltó hiba esetén lehet neki generálni egy sebesség fokozatot, amivel haza lehet cammogni ha egyáltalán nem akar működni a váltó, hogy ne kelljen vontatni. (néhány vezeték felcserélésével.)
vagy 95mázsa jelenleg mindenféle víz nélkül, fronthidrójával tonnás súllyal az orrán.
Amikor megvolt pattintva vízzel a gumi rajta akkor 11-be nyomott, mostmár kímélő üzemmódba fog futni, a másik ittvan nehéznek, még erre két hátsó duplára pályázok és kész is a történet vastagon
Akkor valamiért nem ereszti rá a kuplungot vagy hogyis mondjam!
A baloldali kis kijelzőn műszerfalon kikellene olvasni diagnosztika üzemmódban hogy a clutch potméternek hány % elfordulát mutata rendszer!
Alapesetben 0 törke benyomva 100%-ot mutat közötte pedig amennyire levan nyomva a pedál.
csak egy ötlet. Plusz a kuplung kapcsolót trükkös csávók van 3 kapcsoló meg egy potméter rajta rákéne csak nézni ezekre is ha még nem tevődött ez.
szerintem olyan túl okos máregy ilyen rendszer hogy ál kódokat is geneál magának csakhogy nelegyen már olyan egyszerű
A müszerfalon annak a visszajelzője villog, az azt jelenti. Potkocsi légnyomás tul magas ha jol emlékszem, de csak maga a kontrollámpa jelzi ezt. Nálunk sürün jön.
idegesit is rendesen.
és ha nem nyomod be a kuplungot úgy rakod ki az irányváltó akkoris beugrik fokozatba? az egy kis gázfröccsöt csoportba kapcsoláskor???
Tisztázzuk! Tehát a váltó az kapcsol de nem mozdúl a gép semerre...
Szerintem az sem elhanyagolható lenne tudni hogy nyomvatartott kuplungpedálnál kapcsol e csak vagy nem rálépett pedál mellett is.
Egy kuplung benyomás kell hogy elindítsd a számítógépét illetve aktiváld ezt ne felejtsd el
t151 nem az hogy a pótkocsi fékrendszer nyomása leesett?
Vagy valami ilyesmi rémlik nekem, de csak rémlik nemtudom pontosan. Ezt egyébként én is szoktam néha látni a 6497-ben de semmi és semmi baja nincsen mintha valami fantom hibakód lenne soksok éve bedobja néha napközben.
Akkor csoportot és dínót is tudsz kapcsolni ha benyomod a kuplungot egyhelyben állva??? és ahogy írod kapcsol is 1-4-ig, A-F-ig...
Viszont nem megy semerre... marha érdekes!!!
Elsőhajtás ha bevan kapcsolva illetve ki nem befolyásol semmitsem???
Parklock van a gépen??? Kéziféket nem érzi úgy hogy bevan húzva??? Igaz akkor kuplungot betaposva sípolna kéziféknél is, meg parklock bekapcsolt állapotánál is
Hát az error t 151 hiba az folyamatos nála. Ez az 50-es válto park funciojának valami nyüge, erre nem mondtak még semmit. 124-es hiba kod, ami a 4. tartomány szenzorhibája ha jol emlékszem. most a 137.
Ugy indult hogy váltokalibrálást akartunk csinálni első szervizkor, de nem birtunk, mert egy mágnesszelep szar volt és rángatott a gép, nem lehetett lefuttatni a kalibráciot. ki lett cserélve, végigment a kalibrálás. Utánna jött a 4. tartomány nem kapcsolásra. Most meg hogy semmit se kapcsol se előre se hátra.
Szűrőt vedd le!
Menetirány szerint bal oldalon az üzmanyagtartály mögött egy nagy műanyag fekete pohár alatt van. Annyi, hogy ha olaj nincs még leeresztve akkor emeld meg a gép bal oldalát különben fog kifolyni ha leveszed a szűrőházat felső nívóra tltött állapotban. Szűrőcserekor egyszer nyakamba zódult így vatagon hehe
Ha abban nincsen akkor én még nem húznám szét egyenlőre!
Mechanikus hiba esetén fémnek kell lennie benne, ha nincs akkor valami kapcsolási gebax lehet amit olajnyomás végez és kintről a mágnesek szabályozzák illetve kapcoslók figyelik beváltott e.
Majd szerelő tudni fogja mi messziről csak találgatunk itten
A fokozatokat veszi szépen, hallani ahogy finoman lépked. Csoportnál meg adja a gázfröccsöt hozzá, ki is jelzi a gép is meg a laptop is, azzal nincs gond
Milyen bajok voltak vele kezdettől amúgy?
Hátha kilehet hámozni. Valami nemvolt kóser ebben ha minden rendben van akkor nem szívatnak ezek, valami elváltozás volt-van a gyomrában
A forgás jeladó mágnesen...
Fémreszelék szilánk valami nemvolt rátapadva???
A baloldali szívó szűrő ami nagy műanyag baket alatt van hengeres nagyobbacska vaskos szűrőt levetted esetleg???
Van benne valami fémdarab??? Mert ha széthullott valami akkor ebben megkell hogy leld, ezért szívó szűrő ez.
De mondjuk ha 3-as csoporton belül váltottál akkor csak a dínója kapcsolt nem pedig a mechanikus csoport rész, itt meg nemértem miért állt meg minden.
No ha szervízes is megnézte akkor biztosan ígykell tenni, csak ezt még nem írtad nézték e!?!?!?!?!
tudjuk mi a hibakod és tényleg ugy is van. Mágnesszelepet most kapott egy ujat, mert az is rossz volt benne egy, de a többi jo, a laptopon látszik ahogy mindegyik nyit és zár akkor amikor kell neki.
Fölösleges,szerintem csak egy sima mágnesszelep romlott el vagy felakadt...amig nem tudod mit jelent a t134 kod addig fogalmad sincs mi baja,de biztos hogy nem fogaskerék mert recsegne...biztos hog, azt produkálja meg moccan egy picit mindig amikor indulnál...nem azt akarjátok ugye mondani hogy az mfesekne nem adják meg gyárilag a kód magyarázatokat...ha tényleg nem akkor ez mindenhol a kereskedői divat,amit azonnal be kell tiltani és kötelezmi minden forgalmazót a szerviz adatok kiadására...ez lenne a minimum
De miért kecskemétre megy? Kihez?
Hallgass ide, megfelelő szervízhez kell nyúlni nem akárkihez! de aztmondtad ennek már felújított a váltójában valami!?!?!?!?! nemde?
Nos. hogy a történetet tisztŕzzam a negyediket nem vette tegnap. megŕllitottam,vŕrtam pŕr percet és lett ahogy meghült. nem fordult vele eddig ilyen. mŕs jellegű baja van ahhoz meg is rendeltük az alkatrészt. ma vissza akartam menni befejezni azt a kicsit ami maradt. leértem a főldre,szétnyitottam a maximŕt,kardŕn be,1400 fordulat oda, kimentem nyomjelző kibiztosit, leforgat, elsőhajtás be és go 3/a val. mondom lökök mégegyet mert b-vel vetünk oszt megŕllt és többet sehova csak egy alig érezhetőt probŕlna mozdulni. T 137-es hibakodol. a powershift meg shoutle vŕlto forgásérzékelője között 10%nŕl nagyobb az eltérés. a forgás jelado jo,bent a fogaskerék nem forog. igy hŕt megy kecskemétre és szét lesz huzva. ez már jol nem végződhet.
24427 hozzászólás
Válasz #15918. hozzászólásra
a héten jön egy 6480 sisu, rugózott hidas demóra. bevizsgálom milyen a rugózott híd árokugratásnál
Válasz #15917. hozzászólásra
Ebben az elméletben egy a baj. t151 hibával vigan és danolva dolgoztam napokat. Ez a park funkcios dolog ettől független szerintem, mert azzal ment. Amiota 137 van azota nem megy.
Válasz #15917. hozzászólásra
Ha a mágnes jó akkor az vonzza a villáskulcsot
Válasz #15921. hozzászólásra
Millen hegesztett adagolót láttál???
Válasz #15917. hozzászólásra
Ezt kilehetne spekulálni annyival, hogy alapesetben hozzá nem ért kuplungpedál mellett behúzni a kéziféket! Ha sípol akkor tényleg azthiszi bevan nyomva a kuplung! Ha nem akkor nem.
De erre írtam hogy megkéne aztis nézni a kuőlungpedálnál mit figyel a rendszer, potmétere mit mutat hány %-ot hagy jóvá a kijelzőn mozgatva a pedált ké végállás között ésatöbbi.
Válasz #15920. hozzászólásra
Ott is, de láttam valami másnak a könyvében is, de nem tudom melyikben Még lehet hogy szanberg pajtás xtra-jában is van ilyen.
Válasz #15911. hozzászólásra
Muszály kimondanom ,de én csalódott vagyok ezzel a tipussal kapcsolatban jelenleg.
Válasz #15914. hozzászólásra
mi történt a hegesztett adagolóval? láttam dányba
Válasz #15915. hozzászólásra
ugy tudom 8100-as jd-nél létezik ez a megoldás
Válasz #15914. hozzászólásra
bekapcsolt első hajtással sem megy.
Válasz #15914. hozzászólásra
Nem mond rá semmit, már kérdeztem, hogy befolyásolja e a történetet ha ki be kapcsolja elejét.
Érdekes helyzet feladja a leckét!
Na akkor megsugom nektek (is nem csak másnak") a megfejtést...Ezt kizárt,hogy szét kell húzni...ha a parkoló hibát érzékel akkor az elektronika automatikusan nem engedi a gépet indulni,ez biztonsági okoból van...és itt kell keresni az llektromos gondot...de nekem a legnagyobb gyanum az hogy és ez sokakat átvágott már,hogy a kuplung vezérlő mágnes szelep romlot el ezért olyan mintha ki sem engednéd a kuplung pedált...a megnes szelep nem akkor jó eben az eszben amikor kényelmesen éy látványosan a laptop képernyöjén látod.a működését,mert ott csak az tudja érzékelni,hogy a mágnestekercsrésze behúz(na) vagy nem...Itt hibáznak sokan mert a mechanimus része egyáltalán nem biztos hogy valójában is behúz ill müködik...mindegyiket egyenkét le kell venni és kézben fogba meg kell gyözödni a müködéséről...a kuplungszeleppel kezdjed...
Válasz #15911. hozzászólásra
ERRŐL BESZÉLEK NYUSZÓMUSSZÓ!
Ez alább ne add! Sem kraftban sem felszereltségben sem évjáratban és eléred amit eddig még nem sikerült még a cselessel sem
Válasz #15897. hozzászólásra
Néhol létezik és láttam olyat, hogy váltó hiba esetén lehet neki generálni egy sebesség fokozatot, amivel haza lehet cammogni ha egyáltalán nem akar működni a váltó, hogy ne kelljen vontatni. (néhány vezeték felcserélésével.)
Válasz #15907. hozzászólásra
Hali! Bekapcsolt elsőkerék hajtással sem indul el?
Válasz #15910. hozzászólásra
vagy 95mázsa jelenleg mindenféle víz nélkül, fronthidrójával tonnás súllyal az orrán.
Amikor megvolt pattintva vízzel a gumi rajta akkor 11-be nyomott, mostmár kímélő üzemmódba fog futni, a másik ittvan nehéznek, még erre két hátsó duplára pályázok és kész is a történet vastagon
Válasz #15911. hozzászólásra
A kozmodisk az olcsóbb!
Válasz #15908. hozzászólásra
egy ilyesmi teccene
Válasz #15908. hozzászólásra
a 64-ed mennyire van súlyozva?
Válasz #15894. hozzászólásra
nálunk másképp megy a dolog, mint a jd-nél. vegyél fergát. bekerülsz a csapatba és megtudod
Válasz #15907. hozzászólásra
Akkor valamiért nem ereszti rá a kuplungot vagy hogyis mondjam!
A baloldali kis kijelzőn műszerfalon kikellene olvasni diagnosztika üzemmódban hogy a clutch potméternek hány % elfordulát mutata rendszer!
Alapesetben 0 törke benyomva 100%-ot mutat közötte pedig amennyire levan nyomva a pedál.
csak egy ötlet. Plusz a kuplung kapcsolót trükkös csávók van 3 kapcsoló meg egy potméter rajta rákéne csak nézni ezekre is ha még nem tevődött ez.
szerintem olyan túl okos máregy ilyen rendszer hogy ál kódokat is geneál magának csakhogy nelegyen már olyan egyszerű
Válasz #15905. hozzászólásra
Mindkét esetben kapcsol és érezni a hajszálnyi moccanást.
Válasz #15904. hozzászólásra
A müszerfalon annak a visszajelzője villog, az azt jelenti. Potkocsi légnyomás tul magas ha jol emlékszem, de csak maga a kontrollámpa jelzi ezt. Nálunk sürün jön.
idegesit is rendesen.
Válasz #15903. hozzászólásra
és ha nem nyomod be a kuplungot úgy rakod ki az irányváltó akkoris beugrik fokozatba? az egy kis gázfröccsöt csoportba kapcsoláskor???
Tisztázzuk! Tehát a váltó az kapcsol de nem mozdúl a gép semerre...
Szerintem az sem elhanyagolható lenne tudni hogy nyomvatartott kuplungpedálnál kapcsol e csak vagy nem rálépett pedál mellett is.
Egy kuplung benyomás kell hogy elindítsd a számítógépét illetve aktiváld ezt ne felejtsd el
Válasz #15900. hozzászólásra
t151 nem az hogy a pótkocsi fékrendszer nyomása leesett?
Vagy valami ilyesmi rémlik nekem, de csak rémlik nemtudom pontosan. Ezt egyébként én is szoktam néha látni a 6497-ben de semmi és semmi baja nincsen mintha valami fantom hibakód lenne soksok éve bedobja néha napközben.
parklock nincs a gépbe mint opcio, kézifék nem volt babrálva, de néztem is, nem sípolt, mert akkor tényleg szokott.
és igen 1-től 4-ig A-tol F-ig szépen kapcsol le és fel.
Válasz #15897. hozzászólásra
járo motornál lehet.
Válasz #15896. hozzászólásra
Akkor csoportot és dínót is tudsz kapcsolni ha benyomod a kuplungot egyhelyben állva??? és ahogy írod kapcsol is 1-4-ig, A-F-ig...
Viszont nem megy semerre... marha érdekes!!!
Elsőhajtás ha bevan kapcsolva illetve ki nem befolyásol semmitsem???
Parklock van a gépen??? Kéziféket nem érzi úgy hogy bevan húzva??? Igaz akkor kuplungot betaposva sípolna kéziféknél is, meg parklock bekapcsolt állapotánál is
Válasz #15893. hozzászólásra
Hát az error t 151 hiba az folyamatos nála. Ez az 50-es válto park funciojának valami nyüge, erre nem mondtak még semmit. 124-es hiba kod, ami a 4. tartomány szenzorhibája ha jol emlékszem. most a 137.
Ugy indult hogy váltokalibrálást akartunk csinálni első szervizkor, de nem birtunk, mert egy mágnesszelep szar volt és rángatott a gép, nem lehetett lefuttatni a kalibráciot. ki lett cserélve, végigment a kalibrálás. Utánna jött a 4. tartomány nem kapcsolásra. Most meg hogy semmit se kapcsol se előre se hátra.
Válasz #15895. hozzászólásra
Szűrőt vedd le!
Menetirány szerint bal oldalon az üzmanyagtartály mögött egy nagy műanyag fekete pohár alatt van. Annyi, hogy ha olaj nincs még leeresztve akkor emeld meg a gép bal oldalát különben fog kifolyni ha leveszed a szűrőházat felső nívóra tltött állapotban. Szűrőcserekor egyszer nyakamba zódult így vatagon hehe
Ha abban nincsen akkor én még nem húznám szét egyenlőre!
Mechanikus hiba esetén fémnek kell lennie benne, ha nincs akkor valami kapcsolási gebax lehet amit olajnyomás végez és kintről a mágnesek szabályozzák illetve kapcoslók figyelik beváltott e.
Majd szerelő tudni fogja mi messziről csak találgatunk itten
Válasz #15894. hozzászólásra
De a kód után, vagy a helyszínen, vagy a műhelyben meg lett javítva, akkor már az alap hiba megvan csak jó helyre kell nyúlni.
Válasz #15895. hozzászólásra
Lehet ezeket vontatni? Nekem azt írja a könyv, hogy nem,mert nem kap kenést a váltó
Válasz #15892. hozzászólásra
A fokozatokat veszi szépen, hallani ahogy finoman lépked. Csoportnál meg adja a gázfröccsöt hozzá, ki is jelzi a gép is meg a laptop is, azzal nincs gond
Válasz #15891. hozzászólásra
persze, volt nála miután elvontattuk. Nem volt fémreszelék a jeladon. Teljes tanácstalanság van.
KiSzerintem a jdnél sem adják ki a kezedbe amikor megveszed,föleg nem a szervíz javítási utasitásokat ,erre gondoltam...mert az ihnál biztos nem
Válasz #15864. hozzászólásra
Milyen bajok voltak vele kezdettől amúgy?
Hátha kilehet hámozni. Valami nemvolt kóser ebben ha minden rendben van akkor nem szívatnak ezek, valami elváltozás volt-van a gyomrában
Válasz #15889. hozzászólásra
és a "fokozatjelző" kapcsolók is jók?
Válasz #15879. hozzászólásra
A forgás jeladó mágnesen...
Fémreszelék szilánk valami nemvolt rátapadva???
A baloldali szívó szűrő ami nagy műanyag baket alatt van hengeres nagyobbacska vaskos szűrőt levetted esetleg???
Van benne valami fémdarab??? Mert ha széthullott valami akkor ebben megkell hogy leld, ezért szívó szűrő ez.
De mondjuk ha 3-as csoporton belül váltottál akkor csak a dínója kapcsolt nem pedig a mechanikus csoport rész, itt meg nemértem miért állt meg minden.
No ha szervízes is megnézte akkor biztosan ígykell tenni, csak ezt még nem írtad nézték e!?!?!?!?!
Válasz #15888. hozzászólásra
A buszoknál is kiadták a kódokat másképp honnan tudtam volna milyen hiba lép fel.
Válasz #15888. hozzászólásra
tudjuk mi a hibakod és tényleg ugy is van. Mágnesszelepet most kapott egy ujat, mert az is rossz volt benne egy, de a többi jo, a laptopon látszik ahogy mindegyik nyit és zár akkor amikor kell neki.
Válasz #15879. hozzászólásra
Fölösleges,szerintem csak egy sima mágnesszelep romlott el vagy felakadt...amig nem tudod mit jelent a t134 kod addig fogalmad sincs mi baja,de biztos hogy nem fogaskerék mert recsegne...biztos hog, azt produkálja meg moccan egy picit mindig amikor indulnál...nem azt akarjátok ugye mondani hogy az mfesekne nem adják meg gyárilag a kód magyarázatokat...ha tényleg nem akkor ez mindenhol a kereskedői divat,amit azonnal be kell tiltani és kötelezmi minden forgalmazót a szerviz adatok kiadására...ez lenne a minimum
Válasz #15886. hozzászólásra
Okés, akkor a háttér passzol ez már fél siker!!!
Kíváncsi leszek mi történt vele
Válasz #15885. hozzászólásra
KétKatás szervizes srácnak ott van műhelye, ott csinálja az ilyeneket.
Nem tudni pontosan mi volt javitva nálla, nem volt perfekt gépmechanikábol a tolmács kiscsaj, valami a 3-as csoportban lett cserélve.
Válasz #15879. hozzászólásra
De miért kecskemétre megy? Kihez?
Hallgass ide, megfelelő szervízhez kell nyúlni nem akárkihez! de aztmondtad ennek már felújított a váltójában valami!?!?!?!?! nemde?
Válasz #15883. hozzászólásra
Tescos doboz, illik a traktorhoz hehehehe.
Válasz #15881. hozzászólásra
Jó a videó, egyforma szerszámos dobozunk van, meg fényképező, a tükröződésben látni.
Válasz #15880. hozzászólásra
hehehe
[kep1][kep2][video1]
Nos. hogy a történetet tisztŕzzam a negyediket nem vette tegnap. megŕllitottam,vŕrtam pŕr percet és lett ahogy meghült. nem fordult vele eddig ilyen. mŕs jellegű baja van ahhoz meg is rendeltük az alkatrészt. ma vissza akartam menni befejezni azt a kicsit ami maradt. leértem a főldre,szétnyitottam a maximŕt,kardŕn be,1400 fordulat oda, kimentem nyomjelző kibiztosit, leforgat, elsőhajtás be és go 3/a val. mondom lökök mégegyet mert b-vel vetünk oszt megŕllt és többet sehova csak egy alig érezhetőt probŕlna mozdulni. T 137-es hibakodol. a powershift meg shoutle vŕlto forgásérzékelője között 10%nŕl nagyobb az eltérés. a forgás jelado jo,bent a fogaskerék nem forog. igy hŕt megy kecskemétre és szét lesz huzva. ez már jol nem végződhet.