Gázolaj árak 658 Ft Benzin árak 640 Ft EUR 409.17 Ft USD 389.56 Ft CHF 429.74 Ft GBP 485.67 Ft

Fórum

Massey Ferguson traktorok

Létrehozta: Hemden , 2008-09-18 11:50:13

Kedvencekhez Segítség

24427 hozzászólás
#15927 Mézga
2012-04-11 22:58:07

Válasz #15918. hozzászólásra

a héten jön egy 6480 sisu, rugózott hidas demóra. bevizsgálom milyen a rugózott híd árokugratásnál

#15926 greven
2012-04-11 22:57:57

Válasz #15917. hozzászólásra

Ebben az elméletben egy a baj. t151 hibával vigan és danolva dolgoztam napokat. Ez a park funkcios dolog ettől független szerintem, mert azzal ment. Amiota 137 van azota nem megy.

#15925 szanberg
2012-04-11 22:57:31

Válasz #15917. hozzászólásra

Ha a mágnes jó akkor az vonzza a villáskulcsotsmile cowboy

#15924 lala1
2012-04-11 22:57:03

Válasz #15921. hozzászólásra

Millen hegesztett adagolót láttál???

#15923 szanberg
2012-04-11 22:55:39

Válasz #15917. hozzászólásra

Ezt kilehetne spekulálni annyival, hogy alapesetben hozzá nem ért kuplungpedál mellett behúzni a kéziféket! Ha sípol akkor tényleg azthiszi bevan nyomva a kuplung! Ha nem akkor nem.
De erre írtam hogy megkéne aztis nézni a kuőlungpedálnál mit figyel a rendszer, potmétere mit mutat hány %-ot hagy jóvá a kijelzőn mozgatva a pedált ké végállás között ésatöbbi.

#15922 .Man
2012-04-11 22:55:30

Válasz #15920. hozzászólásra

Ott is, de láttam valami másnak a könyvében is, de nem tudom melyikben smile oops Még lehet hogy szanberg pajtás xtra-jában is van ilyen.

#15921 greven
2012-04-11 22:54:45

Válasz #15911. hozzászólásra

Muszály kimondanom ,de én csalódott vagyok ezzel a tipussal kapcsolatban jelenleg.

#15920 Mézga
2012-04-11 22:53:22

Válasz #15914. hozzászólásra

mi történt a hegesztett adagolóval? láttam dányba smile lol

#15919 greven
2012-04-11 22:53:04

Válasz #15915. hozzászólásra

ugy tudom 8100-as jd-nél létezik ez a megoldás

#15918 greven
2012-04-11 22:52:35

Válasz #15914. hozzászólásra

bekapcsolt első hajtással sem megy.

#15917 szanberg
2012-04-11 22:52:31

Válasz #15914. hozzászólásra

Nem mond rá semmit, már kérdeztem, hogy befolyásolja e a történetet ha ki be kapcsolja elejét.

Érdekes helyzet feladja a leckét!

Nincs profilkép
#15916 Pilátus
2012-04-11 22:51:17

Na akkor megsugom nektek (is nem csak másnak") a megfejtést...Ezt kizárt,hogy szét kell húzni...ha a parkoló hibát érzékel akkor az elektronika automatikusan nem engedi a gépet indulni,ez biztonsági okoból van...és itt kell keresni az llektromos gondot...de nekem a legnagyobb gyanum az hogy és ez sokakat átvágott már,hogy a kuplung vezérlő mágnes szelep romlot el ezért olyan mintha ki sem engednéd a kuplung pedált...a megnes szelep nem akkor jó eben az eszben amikor kényelmesen éy látványosan a laptop képernyöjén látod.a működését,mert ott csak az tudja érzékelni,hogy a mágnestekercsrésze behúz(na) vagy nem...Itt hibáznak sokan mert a mechanimus része egyáltalán nem biztos hogy valójában is behúz ill müködik...mindegyiket egyenkét le kell venni és kézben fogba meg kell gyözödni a müködéséről...a kuplungszeleppel kezdjed...smile cowboy

#15915 szanberg
2012-04-11 22:50:23

Válasz #15911. hozzászólásra

ERRŐL BESZÉLEK NYUSZÓMUSSZÓ!
Ez alább ne add! Sem kraftban sem felszereltségben sem évjáratban és eléred amit eddig még nem sikerült még a cselessel sem

#15914 .Man
2012-04-11 22:50:07

Válasz #15897. hozzászólásra

Néhol létezik és láttam olyat, hogy váltó hiba esetén lehet neki generálni egy sebesség fokozatot, amivel haza lehet cammogni ha egyáltalán nem akar működni a váltó, hogy ne kelljen vontatni. (néhány vezeték felcserélésével.)

#15913 lala1
2012-04-11 22:48:14

Válasz #15907. hozzászólásra

Hali! Bekapcsolt elsőkerék hajtással sem indul el?

#15912 szanberg
2012-04-11 22:47:24

Válasz #15910. hozzászólásra

vagy 95mázsa jelenleg mindenféle víz nélkül, fronthidrójával tonnás súllyal az orrán.

Amikor megvolt pattintva vízzel a gumi rajta akkor 11-be nyomott, mostmár kímélő üzemmódba fog futni, a másik ittvan nehéznek, még erre két hátsó duplára pályázok és kész is a történet vastagon

#15911 Czanik Sanyi
2012-04-11 22:46:45

Válasz #15911. hozzászólásra

A kozmodisk az olcsóbb!smile lolsmile biggrinsmile lol

#15909 Mézga
2012-04-11 22:43:25

Válasz #15908. hozzászólásra

a 64-ed mennyire van súlyozva?

#15908 Mézga
2012-04-11 22:42:34

Válasz #15894. hozzászólásra

nálunk másképp megy a dolog, mint a jd-nél. vegyél fergát. bekerülsz a csapatba és megtudod smile biggrin

#15907 szanberg
2012-04-11 22:40:18

Válasz #15907. hozzászólásra

Akkor valamiért nem ereszti rá a kuplungot vagy hogyis mondjam!

A baloldali kis kijelzőn műszerfalon kikellene olvasni diagnosztika üzemmódban hogy a clutch potméternek hány % elfordulát mutata rendszer!
Alapesetben 0 törke benyomva 100%-ot mutat közötte pedig amennyire levan nyomva a pedál.

csak egy ötlet. Plusz a kuplung kapcsolót trükkös csávók van 3 kapcsoló meg egy potméter rajta rákéne csak nézni ezekre is ha még nem tevődött ez.

szerintem olyan túl okos máregy ilyen rendszer hogy ál kódokat is geneál magának csakhogy nelegyen már olyan egyszerűsmile cowboysmile cursing

#15906 greven
2012-04-11 22:36:31

Válasz #15905. hozzászólásra

Mindkét esetben kapcsol és érezni a hajszálnyi moccanást.

#15905 greven
2012-04-11 22:35:25

Válasz #15904. hozzászólásra

A müszerfalon annak a visszajelzője villog, az azt jelenti. Potkocsi légnyomás tul magas ha jol emlékszem, de csak maga a kontrollámpa jelzi ezt. Nálunk sürün jön.
idegesit is rendesen.

#15904 szanberg
2012-04-11 22:35:20

Válasz #15903. hozzászólásra

és ha nem nyomod be a kuplungot úgy rakod ki az irányváltó akkoris beugrik fokozatba? az egy kis gázfröccsöt csoportba kapcsoláskor???

Tisztázzuk! Tehát a váltó az kapcsol de nem mozdúl a gép semerre...

Szerintem az sem elhanyagolható lenne tudni hogy nyomvatartott kuplungpedálnál kapcsol e csak vagy nem rálépett pedál mellett is.
Egy kuplung benyomás kell hogy elindítsd a számítógépét illetve aktiváld ezt ne felejtsd el

#15903 szanberg
2012-04-11 22:32:42

Válasz #15900. hozzászólásra

t151 nem az hogy a pótkocsi fékrendszer nyomása leesett?
Vagy valami ilyesmi rémlik nekem, de csak rémlik nemtudom pontosan. Ezt egyébként én is szoktam néha látni a 6497-ben de semmi és semmi baja nincsen mintha valami fantom hibakód lenne soksok éve bedobja néha napközben.

#15902 greven
2012-04-11 22:32:24

parklock nincs a gépbe mint opcio, kézifék nem volt babrálva, de néztem is, nem sípolt, mert akkor tényleg szokott.

és igen 1-től 4-ig A-tol F-ig szépen kapcsol le és fel.

#15901 greven
2012-04-11 22:30:14

Válasz #15897. hozzászólásra

járo motornál lehet.

#15900 szanberg
2012-04-11 22:30:13

Válasz #15896. hozzászólásra

Akkor csoportot és dínót is tudsz kapcsolni ha benyomod a kuplungot egyhelyben állva??? és ahogy írod kapcsol is 1-4-ig, A-F-ig...

Viszont nem megy semerre... marha érdekes!!!

Elsőhajtás ha bevan kapcsolva illetve ki nem befolyásol semmitsem???

Parklock van a gépen??? Kéziféket nem érzi úgy hogy bevan húzva??? Igaz akkor kuplungot betaposva sípolna kéziféknél is, meg parklock bekapcsolt állapotánál is

#15899 greven
2012-04-11 22:27:12

Válasz #15893. hozzászólásra

Hát az error t 151 hiba az folyamatos nála. Ez az 50-es válto park funciojának valami nyüge, erre nem mondtak még semmit. 124-es hiba kod, ami a 4. tartomány szenzorhibája ha jol emlékszem. most a 137.

Ugy indult hogy váltokalibrálást akartunk csinálni első szervizkor, de nem birtunk, mert egy mágnesszelep szar volt és rángatott a gép, nem lehetett lefuttatni a kalibráciot. ki lett cserélve, végigment a kalibrálás. Utánna jött a 4. tartomány nem kapcsolásra. Most meg hogy semmit se kapcsol se előre se hátra.

#15898 szanberg
2012-04-11 22:26:39

Válasz #15895. hozzászólásra

Szűrőt vedd le!
Menetirány szerint bal oldalon az üzmanyagtartály mögött egy nagy műanyag fekete pohár alatt van. Annyi, hogy ha olaj nincs még leeresztve akkor emeld meg a gép bal oldalát különben fog kifolyni ha leveszed a szűrőházat felső nívóra tltött állapotban. Szűrőcserekor egyszer nyakamba zódult így vatagon hehe smile lol

Ha abban nincsen akkor én még nem húznám szét egyenlőre!
Mechanikus hiba esetén fémnek kell lennie benne, ha nincs akkor valami kapcsolási gebax lehet amit olajnyomás végez és kintről a mágnesek szabályozzák illetve kapcoslók figyelik beváltott e.

Majd szerelő tudni fogja mi messziről csak találgatunk itten

#15897 Czanik Sanyi
2012-04-11 22:25:45

Válasz #15894. hozzászólásra

De a kód után, vagy a helyszínen, vagy a műhelyben meg lett javítva, akkor már az alap hiba megvan csak jó helyre kell nyúlni.

Nincs profilkép
#15896 lac*
2012-04-11 22:25:37

Válasz #15895. hozzászólásra

Lehet ezeket vontatni? Nekem azt írja a könyv, hogy nem,mert nem kap kenést a váltó

#15895 greven
2012-04-11 22:23:36

Válasz #15892. hozzászólásra

A fokozatokat veszi szépen, hallani ahogy finoman lépked. Csoportnál meg adja a gázfröccsöt hozzá, ki is jelzi a gép is meg a laptop is, azzal nincs gond

#15894 greven
2012-04-11 22:22:34

Válasz #15891. hozzászólásra

persze, volt nála miután elvontattuk. Nem volt fémreszelék a jeladon. Teljes tanácstalanság van.

Nincs profilkép
#15893 Pilátus
2012-04-11 22:21:01

KiSzerintem a jdnél sem adják ki a kezedbe amikor megveszed,föleg nem a szervíz javítási utasitásokat ,erre gondoltam...mert az ihnál biztos nemsmile karateka

#15892 szanberg
2012-04-11 22:18:59

Válasz #15864. hozzászólásra

Milyen bajok voltak vele kezdettől amúgy?
Hátha kilehet hámozni. Valami nemvolt kóser ebben ha minden rendben van akkor nem szívatnak ezek, valami elváltozás volt-van a gyomrában

#15891 szanberg
2012-04-11 22:17:36

Válasz #15889. hozzászólásra

és a "fokozatjelző" kapcsolók is jók?

#15890 szanberg
2012-04-11 22:16:43

Válasz #15879. hozzászólásra

A forgás jeladó mágnesen...
Fémreszelék szilánk valami nemvolt rátapadva???

A baloldali szívó szűrő ami nagy műanyag baket alatt van hengeres nagyobbacska vaskos szűrőt levetted esetleg???
Van benne valami fémdarab??? Mert ha széthullott valami akkor ebben megkell hogy leld, ezért szívó szűrő ez.

De mondjuk ha 3-as csoporton belül váltottál akkor csak a dínója kapcsolt nem pedig a mechanikus csoport rész, itt meg nemértem miért állt meg minden.

No ha szervízes is megnézte akkor biztosan ígykell tenni, csak ezt még nem írtad nézték e!?!?!?!?!

#15889 Czanik Sanyi
2012-04-11 22:16:34

Válasz #15888. hozzászólásra

A buszoknál is kiadták a kódokat másképp honnan tudtam volna milyen hiba lép fel.

#15888 greven
2012-04-11 22:13:51

Válasz #15888. hozzászólásra

tudjuk mi a hibakod és tényleg ugy is van. Mágnesszelepet most kapott egy ujat, mert az is rossz volt benne egy, de a többi jo, a laptopon látszik ahogy mindegyik nyit és zár akkor amikor kell neki.

Nincs profilkép
#15887 Pilátus
2012-04-11 22:08:43

Válasz #15879. hozzászólásra

Fölösleges,szerintem csak egy sima mágnesszelep romlott el vagy felakadt...amig nem tudod mit jelent a t134 kod addig fogalmad sincs mi baja,de biztos hogy nem fogaskerék mert recsegne...biztos hog, azt produkálja meg moccan egy picit mindig amikor indulnál...nem azt akarjátok ugye mondani hogy az mfesekne nem adják meg gyárilag a kód magyarázatokatsmile scared...ha tényleg nem akkor ez mindenhol a kereskedői divat,amit azonnal be kell tiltani és kötelezmi minden forgalmazót a szerviz adatok kiadásárasmile hammer...ez lenne a minimum

#15886 szanberg
2012-04-11 22:07:50

Válasz #15886. hozzászólásra

Okés, akkor a háttér passzol ez már fél siker!!!

Kíváncsi leszek mi történt velesmile cursing

#15885 greven
2012-04-11 22:04:05

Válasz #15885. hozzászólásra

KétKatás szervizes srácnak ott van műhelye, ott csinálja az ilyeneket.

Nem tudni pontosan mi volt javitva nálla, nem volt perfekt gépmechanikábol a tolmács kiscsaj, valami a 3-as csoportban lett cserélve.

#15884 szanberg
2012-04-11 21:49:46

Válasz #15879. hozzászólásra

De miért kecskemétre megy? Kihez?
Hallgass ide, megfelelő szervízhez kell nyúlni nem akárkihez! de aztmondtad ennek már felújított a váltójában valami!?!?!?!?! nemde?

#15883 Sötét Paraszt
2012-04-11 20:39:46

Válasz #15883. hozzászólásra

Tescos doboz, illik a traktorhoz hehehehe.

#15882 Czanik Sanyi
2012-04-11 20:22:53

Válasz #15881. hozzászólásra

Jó a videó,smile thumbupcool egyforma szerszámos dobozunk van, smile biggrinmeg fényképező,smile biggrin a tükröződésben látni.smile lol

#15880 Sötét Paraszt
2012-04-11 20:11:36

[kep1][kep2][video1]

#15878 greven
2012-04-11 19:52:32

Nos. hogy a történetet tisztŕzzam a negyediket nem vette tegnap. megŕllitottam,vŕrtam pŕr percet és lett ahogy meghült. nem fordult vele eddig ilyen. mŕs jellegű baja van ahhoz meg is rendeltük az alkatrészt. ma vissza akartam menni befejezni azt a kicsit ami maradt. leértem a főldre,szétnyitottam a maximŕt,kardŕn be,1400 fordulat oda, kimentem nyomjelző kibiztosit, leforgat, elsőhajtás be és go 3/a val. mondom lökök mégegyet mert b-vel vetünk oszt megŕllt és többet sehova csak egy alig érezhetőt probŕlna mozdulni. T 137-es hibakodol. a powershift meg shoutle vŕlto forgásérzékelője között 10%nŕl nagyobb az eltérés. a forgás jelado jo,bent a fogaskerék nem forog. igy hŕt megy kecskemétre és szét lesz huzva. ez már jol nem végződhet.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Engednél a földedre agrofotovoltaikus rendszert? A német gazdák így döntenének
Te tudod, mi az az ISZCS-szemlélet? Roppant káros!
Szalma bála
Szalma bála

5.000 Ft

14, 00x20 pótkocsi gumik Michelin.
14, 00x20 pótkocsi gumik Michelin.

30.000 Ft

Szénabála
Szénabála

11.000 Ft

JARMET újszerű 5,7 m-es nehézborona,  fogas,  simító Kovácsker
JARMET újszerű 5,7 m-es nehézborona,...

1.180.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]