Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak652 FtBenzin árak637 FtEUR408 FtUSD391.24 FtCHF431.97 FtGBP486.14 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz szanberg #23523. hozzászólásáraNagynyomású szimeringet is lehet kapni külön, szerintem ezt is lehet máshol. Ez a nagynyomású karmantyú is kék színű mint a nagynyomású szimmering amit kicseréltél??? Nekem a T-16 trakiba volt ilyen gond állandóan kinyomta a kormány orbitból a szimmeringen keresztül az olajat, miután kicseréltem nagynyomásúra megszűnt a probléma.
Válasz szanberg #23493. hozzászólásáraHát visszaolvastam kíváncsiságból, hogy min megy a sztori. Ha jól láttam összesen csak 1 db olyan hozzászólást láttam, aki azt írta, hogy vegyél John Deeret, mert csak az a traktor. (Nem szó szerint idéztem, de nemis ez a lényeg). Az összes többi nem erről szólt.
Egy véleményből nem kellene azt kikerekítened, hogy istenítik a JD-t és csak a JD.
Válasz Ares 826 #23521. hozzászólásáraTeljesen más a híd mint a tied alatt van, szerintem nincsen képem róla.
A difit szét kell csavarozni és benne vannak ezek a nagy nyomású karmantyúk, nem kapható csapágyboltban, speciális történet.
Válasz szanberg #23517. hozzászólásáraDe a tiedben sokakkal nagyobb erősebb szerkezet van. Ezekkel a kisebb technikakkkal van a gond. Sajnos nem egyedi a probléma. Kolléga is nem először javítja, mi is kétszer csináltuk és még ismerek pár sorstársai. Ebben a kategóriában az elmúlt évekből carraro Hidas gépet nem vennék ezek után az tuti. Egyszer kellett eladni és az én arcom égett hogy mekkora sz*r. Az én udvaromba többé ilyen gép nem jön be.
Válasz szanberg #23517. hozzászólásáraA difizár karmantyú az valami speciális, vagy csak egy sima metrikus méretű? Nekem is lesz hamarosan ilyen történetem hogy cserélni kell a difizárér elöl mert beleengedi a házba az olajat. Nincs képed róla esetleg hogy hogy is néz ki a belseje a hídnak??
Válasz Berkó_ #23502. hozzászólásáraSzerintem a fedélen a bolygó kerekek csapjai lesznek a baj forrásai!
Amelyik kerék ledarálódott, kiváltképpen azé. Hogy el vetemedett, hajlott, azt nem tudom, de gyanús.
Minden esetre bakold fel bal oldalon is aztán húzd le a fedelet, nézzetek bele, kb fél óra.
Válasz Drisa #23513. hozzászólására6497-ben is carraro híd van, azért láttuk a belsejét mert oldalt szimeringet cseréltem, középen a difinél pedig a difizár karmantyúi bele engedték az olajat,ott még azokat cseréltük.
A kúpkeréken látszott hogy használt,de szilánk ebből még nem jött le soha. 12ezer körül jár.
Válasz Mézga #23508. hozzászólásáraHasználat, szállítás, szar utak, kátyú nagy sebességgel, súllyal. Kb ezek jutnak eszembe. Aztán lehet csak a nagy számok törvénye, mert jó pár ilyen bolygóművet már láttam, összeségében lehet 50ezer ü.ó körül de egy sem volt ilyen. Szóval nagy számok alapján, biztos, hogy nincs olyan, hogy minden egyes legyártott darab tökéletes, hiba mentes és egyszerűen kifogta.
Válasz szanberg #23500. hozzászólásáraA csapágy az biza nem szorult, de egy bolygókerék teljesen eltűnt. Valami itt nagyon nincs rendben, vagy pedig anyaghibás bolygókereket kaptam, mert tavasszal lett teljesen felújítva ez az oldal. Előtte 5 évvel a bal oldal ment szét teljesen szétdarálva mindent. Akkor 480 volt a bolygóműházzal együtt, tavaly 550 volt bolygóműház nélkül a jobb oldala a trakinak: féltengelycsonk bolygókerekek, szimeringek, csapágyak tűgörgők stb, most már a házat/fedelet is cserélni kell. A 700 se biztos hogy betakarja. Nesze neked félretett pénz...
Válasz Berkó_ #23497. hozzászólásáraOtt valami szorul ha fel tüzesedik és füstöl.
Itt a kúp csapágyat nem tudod hézagolni, ha bele való lehúzod koppra megfelelő nyomatékkal oszt hónapot.
Válasz Berkó_ #23497. hozzászólásáraKizárt!
Ha túl lenne terhelve annyi történne hogy viszonylag hamar kipattogzódna a fog minden hajtó egységen, leghamarabb a buzogány tengelyen.
Én idén szimeringet cseréltem az összes mf trakin itt elől oldalhajtásokban, újszerű volt mindegyik
Pl.:
Válasz Berkó_ #23497. hozzászólásáraA kérdés jogos. Most így eltöprengtem rajta,hogy a mienkbe sem jó a senstronic sensor ami a plus 15 lóerőt adja.
Lehet nem is kellene benne kicserélni, hátha tovább tartana benne a váltó így. Nem merem kimondani azt amire gondolok, mert tuti megeszi a fene az átkozottat rögtön.
Egy kérdés, mert sajnos nem találok sehol sem adatot arról, hogy melyik típusnál van váltás az oldallehajtások méretében. Ahogy megjött a gép 2015ben, keveseltem a lóerőt, 123 le volt benne 8200 üó-nál, és optimalizálás után 145 körül, és az jutott eszembe nem-e azért van sokszor bajom a lehajtásnál, (bolygókerekek féltengelyek ledarálásával) mert túl nagy az erő a traktorban!?
Válasz GREVEN #23495. hozzászólásáraElsődleges a talaj igen, de igazából mindent is csinálna: kapások, gabonák vetése, pótkocsizás stb. 6465ön van ugye a homlokrakodó, és az lenne a kiszolgáló traktor, meg ami permetez, sorközművel stb. Azt szeretem ebbe a trakiban, hogy a nagy nyerges kamionokat is felérem és meg tudom pakolni, nem kell tológémes rakodó, gyakorlatilag ilyen univerzális gépet nem is gondoltam volna hogy létezik, ezt maximálisan kihasználom mindenre. Na de eltértem a 649x-ről. Nekem olyan kell és kész!
Válasz GREVEN #23492. hozzászólásáraNem, azért hogy egy jobban használható univerzálisabb géphez tudjon jutni a felhasználó, amivel lehet sokminden mást is csinálni, nem csak ekét húzni.
Válasz GREVEN #23491. hozzászólásáraEz az!
Beszélünk itt, hogy a cimborának 6497-99 kéne.
Erre írjátok hogy csak a jd.
főleg 8000.....ugye mindig ez a sztori.
és akkor ere írom, hogy az a baj, hogy.... amit írtam, nem ismétlem.
Meg gondolkozz el miért lehet a 7x30 sorozatban mondjuk partial powershift váltó(tehát nem fullpower) meg miért szerelték akár fokozatmentessel is őket(pl.: 7930)
Válasz határjáró #23487. hozzászólásáradélután 4-kor végeztem, 14 órát lehúztam egyhuzamban.
Megcsináltam egy 14 hektáros táblát, akkor kimértem egy 2-3 hektárosat egy nagyobból,mert az lesz a saját részünk(osztatlan kimérés után) ezt is megcsináltam, akkor egy harmadik tábla elején jó 2 hektárt kellett még meghúzni mert az meg az előbb említett helyzetből hozzájött a sajáthoz, akkor egy 8 hektáros negyedik táblát beforgóztam, ez szántva volt csak nem ment bele a forgóba már az eke, így a Ckésekkel áttörtem. Ja meg volt egy mindenfelé hajló ódalgós táblaszél ahol szintén nem ment a szántás, itt foltoztam is, meg egy kis dűlőt behúztam, jó 1 hektárt összesen. Plussz forgózás ittis.
Szóval egy jó 20 hektárt kinyomtam, 4+2 ha maradt holnapra, és vége
(ha jó idő lesz és tudjuk reggel csinálni ezeket)
Válasz Berkó_ #23476. hozzászólásáraMinimum a 6495-öst!!!
Az már nagyocska gép a mostanihoz képest, meg lennél elégedve vele. 97-99-est lessed mert nem nagyon adják el őket.
Értelmezd.
A Fiat traktorban is 8000 plusszos motor van mégsem húzza el a hegyet. 7810-es nem egy erős traktor, mondom, a 8200 talán ami ott van mint az említett gépek. Azt is csak lassú erőben, dinamikus terhelésnél már nem tudja...
24427 hozzászólás
Válasz szanberg #23527. hozzászólásáraFélénk is ez van ez országos probléma...
Válasz Rabó001 #23525. hozzászólásáraHát ennek vannak előzményei kérlek.
cirka 13 esztendő...
Válasz szanberg #23523. hozzászólásáraNagynyomású szimeringet is lehet kapni külön, szerintem ezt is lehet máshol. Ez a nagynyomású karmantyú is kék színű mint a nagynyomású szimmering amit kicseréltél??? Nekem a T-16 trakiba volt ilyen gond állandóan kinyomta a kormány orbitból a szimmeringen keresztül az olajat, miután kicseréltem nagynyomásúra megszűnt a probléma.
Válasz szanberg #23493. hozzászólásáraHát visszaolvastam kíváncsiságból, hogy min megy a sztori. Ha jól láttam összesen csak 1 db olyan hozzászólást láttam, aki azt írta, hogy vegyél John Deeret, mert csak az a traktor. (Nem szó szerint idéztem, de nemis ez a lényeg). Az összes többi nem erről szólt.
Egy véleményből nem kellene azt kikerekítened, hogy istenítik a JD-t és csak a JD.
Válasz Berkó_ #23502. hozzászólásáraA bolygokereket teljessen össze daráta aprora vagy csak szét tört.
Válasz Ares 826 #23521. hozzászólásáraTeljesen más a híd mint a tied alatt van, szerintem nincsen képem róla.
A difit szét kell csavarozni és benne vannak ezek a nagy nyomású karmantyúk, nem kapható csapágyboltban, speciális történet.
Nem is egyszerű kicserélni és kuuva drága is.
Készülhetsz fel
Válasz szanberg #23517. hozzászólásáraDe a tiedben sokakkal nagyobb erősebb szerkezet van. Ezekkel a kisebb technikakkkal van a gond. Sajnos nem egyedi a probléma. Kolléga is nem először javítja, mi is kétszer csináltuk és még ismerek pár sorstársai. Ebben a kategóriában az elmúlt évekből carraro Hidas gépet nem vennék ezek után az tuti. Egyszer kellett eladni és az én arcom égett hogy mekkora sz*r. Az én udvaromba többé ilyen gép nem jön be.
Válasz szanberg #23517. hozzászólásáraA difizár karmantyú az valami speciális, vagy csak egy sima metrikus méretű? Nekem is lesz hamarosan ilyen történetem hogy cserélni kell a difizárér elöl mert beleengedi a házba az olajat. Nincs képed róla esetleg hogy hogy is néz ki a belseje a hídnak??
Válasz jozef24 #23519. hozzászólásáraAz lehet, csak a 16power előre volt a szemem előtt.
Szerintem tök mindegy hátramenetben mennyi az annyi.
Válasz szanberg #23515. hozzászólására265-től 365-ig nem 16/9 van MFWD-BE.
Válasz Berkó_ #23502. hozzászólásáraSzerintem a fedélen a bolygó kerekek csapjai lesznek a baj forrásai!
Amelyik kerék ledarálódott, kiváltképpen azé. Hogy el vetemedett, hajlott, azt nem tudom, de gyanús.
Minden esetre bakold fel bal oldalon is aztán húzd le a fedelet, nézzetek bele, kb fél óra.
Válasz Drisa #23513. hozzászólására6497-ben is carraro híd van, azért láttuk a belsejét mert oldalt szimeringet cseréltem, középen a difinél pedig a difizár karmantyúi bele engedték az olajat,ott még azokat cseréltük.
A kúpkeréken látszott hogy használt,de szilánk ebből még nem jött le soha. 12ezer körül jár.
Válasz Berkó_ #23502. hozzászólásáraBaxki ez nem fasza
Sosem volt első híd gondunk, látod a 17 éves xtra híd bele is újszerű
Válasz jozef24 #23505. hozzászólásáraMindegyikben, 265-től 610ig
Válasz Mf-es? #23510. hozzászólására12185 hozzászólásnál.
Válasz Berkó_ #23507. hozzászólásáraIsmerős, nekünk is az volt Arion alatt, 6000 óra alatt kétszer kellett újjá varázsolni...
Válasz Szabi. #23511. hozzászólásáraAzért ennek vannak elő jelei, hang, hőmérséklet. Ott volt a simering is.
Válasz Mézga #23508. hozzászólásáraHasználat, szállítás, szar utak, kátyú nagy sebességgel, súllyal. Kb ezek jutnak eszembe. Aztán lehet csak a nagy számok törvénye, mert jó pár ilyen bolygóművet már láttam, összeségében lehet 50ezer ü.ó körül de egy sem volt ilyen. Szóval nagy számok alapján, biztos, hogy nincs olyan, hogy minden egyes legyártott darab tökéletes, hiba mentes és egyszerűen kifogta.
Válasz Berkó_ #23502. hozzászólásáraLe kell gyártani.Anno a 8140-be gyártattam.Akkor 900 lett volna,kijött 95 ből.Susán kft.Hódmezővásárhely.
Válasz Berkó_ #23502. hozzászólásáraFergusson dobozos cuccok ezek?
Válasz Berkó_ #23502. hozzászólásáranekem 4 fergám van, de ilyet még nem láttam
Válasz Drisa #23506. hozzászólásáraIgen az.
Válasz Berkó_ #23502. hozzászólásáracarraro híd?
Válasz szanberg #23490. hozzászólásáraEz mekkora versatilebe van ez a 16/4 cat válto
Válasz F-A-R-M-E-R \ #23503. hozzászólásáraTavaly tavasszal mikor az egész bele cserélve volt, a gyári olajjal.
Válasz Berkó_ #23502. hozzászólásáraMikor cseréltél benne olajat???? Ez nagyon fekete
Válasz szanberg #23500. hozzászólásáraA csapágy az biza nem szorult, de egy bolygókerék teljesen eltűnt. Valami itt nagyon nincs rendben, vagy pedig anyaghibás bolygókereket kaptam, mert tavasszal lett teljesen felújítva ez az oldal. Előtte 5 évvel a bal oldal ment szét teljesen szétdarálva mindent. Akkor 480 volt a bolygóműházzal együtt, tavaly 550 volt bolygóműház nélkül a jobb oldala a trakinak: féltengelycsonk bolygókerekek, szimeringek, csapágyak tűgörgők stb, most már a házat/fedelet is cserélni kell. A 700 se biztos hogy betakarja. Nesze neked félretett pénz...
Válasz Berkó_ #23497. hozzászólásáraa 6480-nak erősebb a hídja, ott már 10 lyukas felni van elől, meg 1 tonna súly
Válasz Berkó_ #23497. hozzászólásáraOtt valami szorul ha fel tüzesedik és füstöl.
Itt a kúp csapágyat nem tudod hézagolni, ha bele való lehúzod koppra megfelelő nyomatékkal oszt hónapot.
Válasz Berkó_ #23497. hozzászólásáraKizárt!
Ha túl lenne terhelve annyi történne hogy viszonylag hamar kipattogzódna a fog minden hajtó egységen, leghamarabb a buzogány tengelyen.
Én idén szimeringet cseréltem az összes mf trakin itt elől oldalhajtásokban, újszerű volt mindegyik
Pl.:
Válasz Berkó_ #23497. hozzászólásáraA kérdés jogos. Most így eltöprengtem rajta,hogy a mienkbe sem jó a senstronic sensor ami a plus 15 lóerőt adja.
Lehet nem is kellene benne kicserélni, hátha tovább tartana benne a váltó így. Nem merem kimondani azt amire gondolok, mert tuti megeszi a fene az átkozottat rögtön.
Egy kérdés, mert sajnos nem találok sehol sem adatot arról, hogy melyik típusnál van váltás az oldallehajtások méretében. Ahogy megjött a gép 2015ben, keveseltem a lóerőt, 123 le volt benne 8200 üó-nál, és optimalizálás után 145 körül, és az jutott eszembe nem-e azért van sokszor bajom a lehajtásnál, (bolygókerekek féltengelyek ledarálásával) mert túl nagy az erő a traktorban!?
Válasz GREVEN #23495. hozzászólásáraElsődleges a talaj igen, de igazából mindent is csinálna: kapások, gabonák vetése, pótkocsizás stb. 6465ön van ugye a homlokrakodó, és az lenne a kiszolgáló traktor, meg ami permetez, sorközművel stb. Azt szeretem ebbe a trakiban, hogy a nagy nyerges kamionokat is felérem és meg tudom pakolni, nem kell tológémes rakodó, gyakorlatilag ilyen univerzális gépet nem is gondoltam volna hogy létezik, ezt maximálisan kihasználom mindenre. Na de eltértem a 649x-ről. Nekem olyan kell és kész!
Válasz szanberg #23493. hozzászólásáraDe ő talajozni akár vele...
Válasz GREVEN #23492. hozzászólásáraNem, azért hogy egy jobban használható univerzálisabb géphez tudjon jutni a felhasználó, amivel lehet sokminden mást is csinálni, nem csak ekét húzni.
Válasz GREVEN #23491. hozzászólásáraEz az!
Beszélünk itt, hogy a cimborának 6497-99 kéne.
Erre írjátok hogy csak a jd.
főleg 8000.....ugye mindig ez a sztori.
és akkor ere írom, hogy az a baj, hogy.... amit írtam, nem ismétlem.
Válasz szanberg #23490. hozzászólásáraTalán mert időközben feltalálták? Ne bénáskodj már. Ha valami nem volt 25 évvel ezelőtt hogy rakták volna bele?
Válasz szanberg #23479. hozzászólásáraA 20 éves trakikból melyik megy 40+al?
De 7830 is bőven ez a teljesítmény. Nem beszélve a 7930ról.
Válasz GREVEN #23489. hozzászólásáraNem erről beszélek, de látom nem fogod fel.
Olvass vissza és lehet menni fog.
Meg gondolkozz el miért lehet a 7x30 sorozatban mondjuk partial powershift váltó(tehát nem fullpower) meg miért szerelték akár fokozatmentessel is őket(pl.: 7930)
és nem a 16/4 power van alájuk rakva.
Válasz szanberg #23482. hozzászólásáraSzóval még fosabb 16/4-es váltó. Csak mert a JD 16/4 már bizonyítottan elpusztíthatatlan.
Válasz határjáró #23487. hozzászólásáradélután 4-kor végeztem, 14 órát lehúztam egyhuzamban.
Megcsináltam egy 14 hektáros táblát, akkor kimértem egy 2-3 hektárosat egy nagyobból,mert az lesz a saját részünk(osztatlan kimérés után) ezt is megcsináltam, akkor egy harmadik tábla elején jó 2 hektárt kellett még meghúzni mert az meg az előbb említett helyzetből hozzájött a sajáthoz, akkor egy 8 hektáros negyedik táblát beforgóztam, ez szántva volt csak nem ment bele a forgóba már az eke, így a Ckésekkel áttörtem. Ja meg volt egy mindenfelé hajló ódalgós táblaszél ahol szintén nem ment a szántás, itt foltoztam is, meg egy kis dűlőt behúztam, jó 1 hektárt összesen. Plussz forgózás ittis.
Szóval egy jó 20 hektárt kinyomtam, 4+2 ha maradt holnapra, és vége
(ha jó idő lesz és tudjuk reggel csinálni ezeket)
Válasz szanberg #23486. hozzászólásáraHogy ment az éjszakai meló?
Annyi hogy kettővel több benne a fokozat
Válasz pali ares 07 #23484. hozzászólásáraÍrtam, az! az is JD váltó.
Nem is nagyon szállítanak velük
Válasz szanberg #23478. hozzászólásáraAz Xtra valtojara nem kaptam választ az nem buta nem fos?Az univerzalisabb?
Válasz Sk Laci #23474. hozzászólásáraHa cserélni kell akkor nincsenek csodák.
Sőt, nem tudom nem e kell feltanítani!!!
de majd szervizes megmondja
Válasz mtz1221 #23481. hozzászólásáraAzokba Cater Power váltók vannak, made in japan
Válasz szanberg #23478. hozzászólásáraVersatile traktorodban milyen váltó is fog majd lenni ???
Válasz Berkó_ #23476. hozzászólásáraMinimum a 6495-öst!!!
Az már nagyocska gép a mostanihoz képest, meg lennél elégedve vele. 97-99-est lessed mert nem nagyon adják el őket.
Válasz GREVEN #23470. hozzászólásáraÍrtam, hogy 36-al megy parkettán, lassú, sokat eszik, nem halad...
Értelmezd.
A Fiat traktorban is 8000 plusszos motor van mégsem húzza el a hegyet. 7810-es nem egy erős traktor, mondom, a 8200 talán ami ott van mint az említett gépek. Azt is csak lassú erőben, dinamikus terhelésnél már nem tudja...