Gázolaj árak 652 Ft Benzin árak 637 Ft EUR 408 Ft USD 391.24 Ft CHF 431.97 Ft GBP 486.14 Ft

Fórum

Massey Ferguson traktorok

Létrehozta: Hemden , 2008-09-18 11:50:13

Kedvencekhez Segítség

24427 hozzászólás
Nincs profilkép
#23527 ZuzoBayer
2021-01-15 22:21:52

Válasz szanberg #23527. hozzászólásáraFélénk is ez van ez országos probléma...

#23526 szanberg
2021-01-15 22:20:30

Válasz Rabó001 #23525. hozzászólásáraHát ennek vannak előzményei kérlek.

cirka 13 esztendő...smile sweatdrop

Nincs profilkép
#23525 Ares 826
2021-01-15 18:42:11

Válasz szanberg #23523. hozzászólásáraNagynyomású szimeringet is lehet kapni külön, szerintem ezt is lehet máshol. Ez a nagynyomású karmantyú is kék színű mint a nagynyomású szimmering amit kicseréltél??? Nekem a T-16 trakiba volt ilyen gond állandóan kinyomta a kormány orbitból a szimmeringen keresztül az olajat, miután kicseréltem nagynyomásúra megszűnt a probléma.smile thumbupcool

Nincs profilkép
#23524 Rabó001
2021-01-15 18:25:27

Válasz szanberg #23493. hozzászólásáraHát visszaolvastam kíváncsiságból, hogy min megy a sztori. Ha jól láttam összesen csak 1 db olyan hozzászólást láttam, aki azt írta, hogy vegyél John Deeret, mert csak az a traktor. (Nem szó szerint idéztem, de nemis ez a lényeg). Az összes többi nem erről szólt.
Egy véleményből nem kellene azt kikerekítened, hogy istenítik a JD-t és csak a JD.

Nincs profilkép
#23523 jozef24
2021-01-15 16:54:44

Válasz Berkó_ #23502. hozzászólásáraA bolygokereket teljessen össze daráta aprora vagy csak szét tört.

#23522 szanberg
2021-01-15 16:37:09

Válasz Ares 826 #23521. hozzászólásáraTeljesen más a híd mint a tied alatt van, szerintem nincsen képem róla.
A difit szét kell csavarozni és benne vannak ezek a nagy nyomású karmantyúk, nem kapható csapágyboltban, speciális történet.

Nem is egyszerű kicserélni és kuuva drága is.

Készülhetsz felsmile sweatdrop

#23521 Drisa
2021-01-15 09:43:48

Válasz szanberg #23517. hozzászólásáraDe a tiedben sokakkal nagyobb erősebb szerkezet van. Ezekkel a kisebb technikakkkal van a gond. Sajnos nem egyedi a probléma. Kolléga is nem először javítja, mi is kétszer csináltuk és még ismerek pár sorstársai. Ebben a kategóriában az elmúlt évekből carraro Hidas gépet nem vennék ezek után az tuti. Egyszer kellett eladni és az én arcom égett hogy mekkora sz*r. Az én udvaromba többé ilyen gép nem jön be.

Nincs profilkép
#23520 Ares 826
2021-01-15 08:54:15

Válasz szanberg #23517. hozzászólásáraA difizár karmantyú az valami speciális, vagy csak egy sima metrikus méretű? Nekem is lesz hamarosan ilyen történetem hogy cserélni kell a difizárér elöl mert beleengedi a házba az olajat. Nincs képed róla esetleg hogy hogy is néz ki a belseje a hídnak??smile blink

#23519 szanberg
2021-01-15 08:40:57

Válasz jozef24 #23519. hozzászólásáraAz lehet, csak a 16power előre volt a szemem előtt.
Szerintem tök mindegy hátramenetben mennyi az annyi.

Nincs profilkép
#23518 jozef24
2021-01-15 08:34:56

Válasz szanberg #23515. hozzászólására265-től 365-ig nem 16/9 van MFWD-BE.

#23517 szanberg
2021-01-15 08:27:14

Válasz Berkó_ #23502. hozzászólásáraSzerintem a fedélen a bolygó kerekek csapjai lesznek a baj forrásai!
Amelyik kerék ledarálódott, kiváltképpen azé. Hogy el vetemedett, hajlott, azt nem tudom, de gyanús.
Minden esetre bakold fel bal oldalon is aztán húzd le a fedelet, nézzetek bele, kb fél óra.

#23516 szanberg
2021-01-15 08:23:09

Válasz Drisa #23513. hozzászólására6497-ben is carraro híd van, azért láttuk a belsejét mert oldalt szimeringet cseréltem, középen a difinél pedig a difizár karmantyúi bele engedték az olajat,ott még azokat cseréltük.
A kúpkeréken látszott hogy használt,de szilánk ebből még nem jött le soha. 12ezer körül jár.

#23515 szanberg
2021-01-15 08:18:54

Válasz Berkó_ #23502. hozzászólásáraBaxki ez nem faszasmile scared

Sosem volt első híd gondunk, látod a 17 éves xtra híd bele is újszerű

#23514 szanberg
2021-01-15 08:17:35

Válasz jozef24 #23505. hozzászólásáraMindegyikben, 265-től 610ig

#23513 Mf-es?
2021-01-14 21:30:23

Válasz Mf-es? #23510. hozzászólására12185 hozzászólásnál.

#23512 Drisa
2021-01-14 21:14:31

Válasz Berkó_ #23507. hozzászólásáraIsmerős, nekünk is az volt Arion alatt, 6000 óra alatt kétszer kellett újjá varázsolni...smile thumbdown

Nincs profilkép
#23511 Szabi.
2021-01-14 21:09:45

Válasz Szabi. #23511. hozzászólásáraAzért ennek vannak elő jelei, hang, hőmérséklet. Ott volt a simering is.

Nincs profilkép
#23510 Szabi.
2021-01-14 21:08:13

Válasz Mézga #23508. hozzászólásáraHasználat, szállítás, szar utak, kátyú nagy sebességgel, súllyal. Kb ezek jutnak eszembe. Aztán lehet csak a nagy számok törvénye, mert jó pár ilyen bolygóművet már láttam, összeségében lehet 50ezer ü.ó körül de egy sem volt ilyen. Szóval nagy számok alapján, biztos, hogy nincs olyan, hogy minden egyes legyártott darab tökéletes, hiba mentes és egyszerűen kifogta.

#23509 Mf-es?
2021-01-14 21:04:39

Válasz Berkó_ #23502. hozzászólásáraLe kell gyártani.Anno a 8140-be gyártattam.Akkor 900 lett volna,kijött 95 ből.Susán kft.Hódmezővásárhely.

#23508 *** HM ***
2021-01-14 21:04:32

Válasz Berkó_ #23502. hozzászólásáraFergusson dobozos cuccok ezek?

#23507 Mézga
2021-01-14 20:53:52

Válasz Berkó_ #23502. hozzászólásáranekem 4 fergám van, de ilyet még nem láttam

Nincs profilkép
#23504 jozef24
2021-01-14 19:52:37

Válasz szanberg #23490. hozzászólásáraEz mekkora versatilebe van ez a 16/4 cat válto

#23503 Berkó_
2021-01-14 19:52:19

Válasz F-A-R-M-E-R \ #23503. hozzászólásáraTavaly tavasszal mikor az egész bele cserélve volt, a gyári olajjal.

#23502 F-A-R-M-E-R \
2021-01-14 19:11:44

Válasz Berkó_ #23502. hozzászólásáraMikor cseréltél benne olajat???? Ez nagyon feketesmile scaredsmile scared

#23501 Berkó_
2021-01-14 18:56:49

Válasz szanberg #23500. hozzászólásáraA csapágy az biza nem szorult, de egy bolygókerék teljesen eltűnt. smile scared Valami itt nagyon nincs rendben, vagy pedig anyaghibás bolygókereket kaptam, mert tavasszal lett teljesen felújítva ez az oldal. Előtte 5 évvel a bal oldal ment szét teljesen szétdarálva mindent. Akkor 480 volt a bolygóműházzal együtt, tavaly 550 volt bolygóműház nélkül a jobb oldala a trakinak: féltengelycsonk bolygókerekek, szimeringek, csapágyak tűgörgők stb, most már a házat/fedelet is cserélni kell. A 700 se biztos hogy betakarja. Nesze neked félretett pénz... smile hammersmile cursing

#23500 Mézga
2021-01-13 22:33:06

Válasz Berkó_ #23497. hozzászólásáraa 6480-nak erősebb a hídja, ott már 10 lyukas felni van elől, meg 1 tonna súly smile innocent

#23499 szanberg
2021-01-13 22:19:34

Válasz Berkó_ #23497. hozzászólásáraOtt valami szorul ha fel tüzesedik és füstöl.
Itt a kúp csapágyat nem tudod hézagolni, ha bele való lehúzod koppra megfelelő nyomatékkal oszt hónapot.

#23498 szanberg
2021-01-13 22:16:51

Válasz Berkó_ #23497. hozzászólásáraKizárt!
Ha túl lenne terhelve annyi történne hogy viszonylag hamar kipattogzódna a fog minden hajtó egységen, leghamarabb a buzogány tengelyen.
Én idén szimeringet cseréltem az összes mf trakin itt elől oldalhajtásokban, újszerű volt mindegyik
Pl.:

#23497 GREVEN
2021-01-13 20:16:15

Válasz Berkó_ #23497. hozzászólásáraA kérdés jogos. Most így eltöprengtem rajta,hogy a mienkbe sem jó a senstronic sensor ami a plus 15 lóerőt adja.

Lehet nem is kellene benne kicserélni, hátha tovább tartana benne a váltó így. Nem merem kimondani azt amire gondolok, mert tuti megeszi a fene az átkozottat rögtön.smile lol

#23496 Berkó_
2021-01-13 19:27:05

Egy kérdés, mert sajnos nem találok sehol sem adatot arról, hogy melyik típusnál van váltás az oldallehajtások méretében. Ahogy megjött a gép 2015ben, keveseltem a lóerőt, 123 le volt benne 8200 üó-nál, és optimalizálás után 145 körül, és az jutott eszembe nem-e azért van sokszor bajom a lehajtásnál, (bolygókerekek féltengelyek ledarálásával) mert túl nagy az erő a traktorban!? smile whistling

#23495 Berkó_
2021-01-13 19:20:58

Válasz GREVEN #23495. hozzászólásáraElsődleges a talaj igen, de igazából mindent is csinálna: kapások, gabonák vetése, pótkocsizás stb. 6465ön van ugye a homlokrakodó, és az lenne a kiszolgáló traktor, meg ami permetez, sorközművel stb. Azt szeretem ebbe a trakiban, hogy a nagy nyerges kamionokat is felérem és meg tudom pakolni, nem kell tológémes rakodó, gyakorlatilag ilyen univerzális gépet nem is gondoltam volna hogy létezik, ezt maximálisan kihasználom mindenre. Na de eltértem a 649x-ről. Nekem olyan kell és kész! smile sweatdrop

#23494 GREVEN
2021-01-13 18:53:48

Válasz szanberg #23493. hozzászólásáraDe ő talajozni akár vele...

#23493 szanberg
2021-01-13 18:47:18

Válasz GREVEN #23492. hozzászólásáraNem, azért hogy egy jobban használható univerzálisabb géphez tudjon jutni a felhasználó, amivel lehet sokminden mást is csinálni, nem csak ekét húzni.

#23492 szanberg
2021-01-13 18:45:12

Válasz GREVEN #23491. hozzászólásáraEz az!
Beszélünk itt, hogy a cimborának 6497-99 kéne.
Erre írjátok hogy csak a jd.
főleg 8000.....ugye mindig ez a sztori.

és akkor ere írom, hogy az a baj, hogy.... amit írtam, nem ismétlem.

#23491 GREVEN
2021-01-13 18:44:54

Válasz szanberg #23490. hozzászólásáraTalán mert időközben feltalálták? Ne bénáskodj már. Ha valami nem volt 25 évvel ezelőtt hogy rakták volna bele?

#23490 GREVEN
2021-01-13 18:40:16

Válasz szanberg #23479. hozzászólásáraA 20 éves trakikból melyik megy 40+al?

De 7830 is bőven ez a teljesítmény. Nem beszélve a 7930ról.

#23489 szanberg
2021-01-13 18:38:46

Válasz GREVEN #23489. hozzászólásáraNem erről beszélek, de látom nem fogod fel.

Olvass vissza és lehet menni fog.

Meg gondolkozz el miért lehet a 7x30 sorozatban mondjuk partial powershift váltó(tehát nem fullpower) meg miért szerelték akár fokozatmentessel is őket(pl.: 7930)

és nem a 16/4 power van alájuk rakva.

#23488 GREVEN
2021-01-13 18:32:56

Válasz szanberg #23482. hozzászólásáraSzóval még fosabb 16/4-es váltó. Csak mert a JD 16/4 már bizonyítottan elpusztíthatatlan.

#23487 szanberg
2021-01-13 18:26:19

Válasz határjáró #23487. hozzászólásáradélután 4-kor végeztem, 14 órát lehúztam egyhuzamban.
Megcsináltam egy 14 hektáros táblát, akkor kimértem egy 2-3 hektárosat egy nagyobból,mert az lesz a saját részünk(osztatlan kimérés után) ezt is megcsináltam, akkor egy harmadik tábla elején jó 2 hektárt kellett még meghúzni mert az meg az előbb említett helyzetből hozzájött a sajáthoz, akkor egy 8 hektáros negyedik táblát beforgóztam, ez szántva volt csak nem ment bele a forgóba már az eke, így a Ckésekkel áttörtem. Ja meg volt egy mindenfelé hajló ódalgós táblaszél ahol szintén nem ment a szántás, itt foltoztam is, meg egy kis dűlőt behúztam, jó 1 hektárt összesen. Plussz forgózás ittis.

Szóval egy jó 20 hektárt kinyomtam, 4+2 ha maradt holnapra, és vége
(ha jó idő lesz és tudjuk reggel csinálni ezeket)

Nincs profilkép
#23486 határjáró
2021-01-13 18:19:36

Válasz szanberg #23486. hozzászólásáraHogy ment az éjszakai meló?

#23485 szanberg
2021-01-13 18:15:01

Annyi hogy kettővel több benne a fokozat

#23484 szanberg
2021-01-13 18:13:03

Válasz pali ares 07 #23484. hozzászólásáraÍrtam, az! az is JD váltó.

Nem is nagyon szállítanak velüksmile whistling

#23483 pali ares 07
2021-01-13 18:02:04

Válasz szanberg #23478. hozzászólásáraAz Xtra valtojara nem kaptam választ az nem buta nem fos?Az univerzalisabb?

#23482 szanberg
2021-01-13 17:46:32

Válasz Sk Laci #23474. hozzászólásáraHa cserélni kell akkor nincsenek csodák.

Sőt, nem tudom nem e kell feltanítani!!!

de majd szervizes megmondja

#23481 szanberg
2021-01-13 17:44:30

Válasz mtz1221 #23481. hozzászólásáraAzokba Cater Power váltók vannak, made in japan

#23480 mtz1221
2021-01-13 17:40:51

Válasz szanberg #23478. hozzászólásáraVersatile traktorodban milyen váltó is fog majd lenni ???

#23479 szanberg
2021-01-13 17:40:20

Válasz Berkó_ #23476. hozzászólásáraMinimum a 6495-öst!!!
Az már nagyocska gép a mostanihoz képest, meg lennél elégedve vele. 97-99-est lessed mert nem nagyon adják el őket.

#23478 szanberg
2021-01-13 17:37:13

Válasz GREVEN #23470. hozzászólásáraÍrtam, hogy 36-al megy parkettán, lassú, sokat eszik, nem halad...

Értelmezd.
A Fiat traktorban is 8000 plusszos motor van mégsem húzza el a hegyet. 7810-es nem egy erős traktor, mondom, a 8200 talán ami ott van mint az említett gépek. Azt is csak lassú erőben, dinamikus terhelésnél már nem tudja...

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Sajtóközlemény
PREGA X: Hatékony módszerek az eredményes termeléshez
PREGA X: Hatékony módszerek az eredményes termeléshez
A PREGA X lehetőséget kínál a technológiai megoldások és előnyök megismerésére.
Fontos teendő vár rád februárban
Fontos teendő vár rád februárban
Ismerd meg a részleteket!
Un homlokrakodó rakodó alkatrész
Un homlokrakodó rakodó alkatrész

100.000 Ft

Hesston bálázó
Hesston bálázó

250.000 Ft

Vaslin Veritas 15 hektós szőlőprés eladó
Vaslin Veritas 15 hektós szőlőprés eladó

210.000 Ft

Kuhn rendsodró
Kuhn rendsodró

200.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]