Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak641 FtBenzin árak624 FtEUR400.96 FtUSD382.12 FtCHF427.17 FtGBP483.33 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
szekszárdon van egy cég azok talán fel tudják rakni a bordás részt és vissza tudják munkálni. egy királycsapot csináltak 6280 mf-hez az jól nézett ki. meg lehetne őket kérdezni mit szólnak hozzá
Szia! Én mekkelgetem már vagy 3 éve. De ha az őszi szezont még kibírja akkor összeteszem a két kezem és télen rendbe rakom teljesen. Nekem még van kb 1/2 centi borda a kúpkerék tövében. Ebből élek 3 éve. bordáshüvelyt cserélek évente 2-3 darabot. Cseszkóból lehet hozni ha jól emlékszem valami 7-8 juró/db. És kettőt is kiad ha félbevágod. De azért csak kopik a kúpkeréken lévő borda is... előbb utóbb vége. Nekem 3655ös fergára mikor kérdeztem 330000ezer+fa volt az ajánlat ha jól emlékszem 2-3 éve.Ez csak a kúp és tányérkerék... + csapágyak szimeringek... szerintem közel fél milla körül áll meg a mutatvány. Ha időben szétszeded és a belsejének nincs baja akkor felehet mekkelni a bordát arra a kúpkerékre szerintem... csak szakit kell hozzá találni. 1x kérdeztem egy helyen de a felhegesztésre és visszamunkálásra valami 150000ftot mnodtak. Azóta képbe került egy ismerős ismerőse aki mindenféle óriás fogaskerekek törött fogait hegeszti vissza. Aztmondta hogy keressem meg ha szét van szedve és megoldja a hegesztést... de még nem jutottam oda hogy foglalkozzak vele. És nekem már lóg az egész bele úgyhogy valószínűleg cserés lesz.
Ma felszereltem a művelőkereket hátra kicsit mulis ez a masszív traki a virsli gumikkal!
a szanberg kultijával tettem első kultis métereim hát nagyon szuper lehet SÍK területen de itt a dombokon nem király csúszkál billeg stb tehát néha néha tarol! Igaz nagyon dudvás részt húztam ahol szedte a gazt!
én ettől nyugodtan alszom változtatni nem tudok már rajta majd holnap keresek valahol alkatrészeket hozzá ha ilyen végett nem aludnék folyton fent kellene lennem az asszony meg kidobna
Ezt valószínű, hogy a királycsap persely kopása okozta. Mi viszonylag időben észrevettük, a bordák elég jól megmaradtak még de így is megkopott, berágott a királycsap is. Szétszedtük egy kis telefonos segítséggel, és fel lett perselyezve, majd a királycsap perselyt is bronzra cseréltük ki az eredeti bronzzal befuttatott acéllemez helyett. Ez 6245-ön volt.
Üdvözlet mindenkinek!!! Ma történt egy ici-pici hiba a fergin kérdésem az lenne kb mennyire fogja elvenni a kedvem a fergiktől a hiba a következő az első híd bordás behajtó tengelyéről illetve a bordáshüvelyéből eltünt a borda tehát egy bordáshüvely illetve egy bordástengely ami kijön a hídból az cserés
Gondolom, hogy nem egy pehely súlyú jószág, csak gondoltam, hogy talán valami rakodóval mozgathattátok volna vagy valami, hogy ne kelljen magadat kínozni vele. Bár néha édes a szenvedés
Persze, a középső ún. alapgerendelyt ígyis ha elsőlt ketten megszakadva bírtuk lábra állítani, igaz reggel nem próbáltuk, csak délután fáradtan.
De a betonon egymagam elhuzigáltam, pajszerral "slengoltam", majd kint a placcon rakodóval viszegettem, de nem volt egyszerű, 5tonnás spaniva kötöttem fel, főváz a fődig eresztve, ezt emelgetni előlről átulról, majd kézzel alátolni alá pajszerkodni a gerendelyt, felsavarozni, nagy cugpántokat meghúzgálni...
Aztán szárnyakat kivszgetni, kézzel egymagam felrakosgatni. Ez kimondottan nehéz volt, betonplacc diletációs volt meg hullámos, egyikvégén fődig ért a középgerendely lába, másik ódalt meg 30centi volt tőle...
Kézzel emelgettem kzben toltam be a csapot, jó pászosra illesztettük a furatokat, megmég a festék is benne maradt, így volt boksz vele, de ez már egy hete megvolt.
Azóta mindent csinálok apróékosan, de közben esztergálgatni is kellett eztazt, a vonórúd keresztgerendályának a végei voltak megrepedve a csapoknál furatok kinyúlva, ez még mára maradt és majdnem készen is van, igaz a lakatolást Józsibácsi csinálta, Ő beteg flex nélkül, heggezteni is tud, de volt ahol meg egy profi művészi szintű hegesztő barátom dolgozott.
Sokmindent erősítettünk, itt a vonórúdnál is csomólemezelés lett beiktatva meg ilyesmi. Nem változott a gyáriassága, csak ittott van egykét okosság.
Nomeg a sok szöszölés, hogy a munkahengerek csapjaihoz legyen zsírzógomb miegymás...
A végérehagyom a tárcsatagot újra csapágyazását, itt csoportosítani is kell majd, előre mennek a 65centis lapok, hátu meg az 55-58-asok lesznek. Szép lenne venniegy sor új 660-ast de most ennyire tellett, ígyis rengeteg pénzbe kerűlt és mégtöbb munkába. de büszke leszek rá, mert 75%-ban én egymagam tettem rendbe az egészet, a rengteg utánajárás, leszervezés, anyagbeszerzés, szaladgálás és ezek csak a könyebb részei voltak. Mindent végig felcsiszolni, rozsdamarózni alapozni kétsorral, majd színrefújni, kopásokat kihegeszteni csiszolni meg sorolhatnám.
Ez az én tárcsám, ha elkészül teszek fel fotót, a régi állapotáról is van egy amin azért látszik a trehánysága elhanyagoltsága, rongy állapota, igaz a kép rossz meg kicsit távoli is.
A napokban totál összerakom aztán jönnek a finombeállítások, tárcsacsapágyak fínom hézagolása, gerendelyek pontos bállítása(könyvében milliméter pontosan megvan minden adva), bár már szerintem 90%-ban jól is áll az egész úgy csináltam az összerakását, hogy pászoljon mint gyerek seggibe az ing
Aztán a végén úgyis tiszta mocsok lesz meg főd sár mancs és egykét friss jlsikerült jól kinéző fotóért dolgoztam annyit
Igen láttam a vasat, jó a szín nem a tuti, de az legyen a legnagyobb baja. Ha előbb a tengelyeket beraktad volna a helyükre és utána a váz alá játszod őket akkor nem lett volna egyszerűbb? Mármint, hogy nem könnyebb gurítani, mint vonszolni? Csak tipp, nem tudom mik álltak a rendelkezésedre a szerelésben.
Komolyan ezen gondolkodtam én is. Autósboltos haver elivitte már mnitának hogy kerít hozzá hasonlót de csak sokkal erősebbek vannak ebben a méretben. Ez 150N-os amit meg ő tudna az 250+os. Lehet azt meg nem bírnám becsukni.
Jut eszembe gázrugóhoz ( pl:hátsó ablakba) nem tud valaki valami jó forrást?
A molitonnal már a faxom kivan... kéthavonta cserélgettetem velük gariba. És el se akarják ismerni hogy xart adtak. Múltkor is ráfogták hogy összefestettem a szárát azért ment tökre. A glo közelébe és távolába se festettem nem hogy a fülkébe. Beajánlottam nekik a fogyasztóvédelmet meg az apeh-ot hogy ha ők gecmók akkor én nem örömmel de viszonzom... érdekes mód másnap felhívtak hogy felülvizsgálták az esetemet és jogosnak itélik a reklamációm és küldik a cseredarabokat. Na azok már egy hónapot se bírtak ki. Nagyon tróger cég. És még nekik áll feljebb hogy ha felhívom őket hogy xart adtak... hogy képzelek én ilyet ők gyári beszállítók. Úgy mondta a csávó mintha azt mondta volna hogy ő a mindenható...
Én még nem hallottam ilyenről... de komoly gépnél szerintem ciki ha megkopik a fogaskerék anélkül hogy csapágy vagy tengely baja lenne. Kiváncsian várom Pisti véleményét.
Grűn-dy cserélte meg a hátsóit, aztán énmeg elkaptam a fonalat, végre valami jó műszaki téma, és nemcsak a nemzetpiai tőzsdei akármilyen árakon görcsölnek a kulákok...
Mondták már régebben is haverok, hogy megkell fordítani, sőt elől is a két véglehajtást!
Biztosan van aki ellenérvel, de azért múlkor láttam a cimbik valtrájának elsőhídját, sőt már kétszer is kibontva, tényleg félrekopnak a gyerekek benne, ugye előremenetben hasznáod vontatásra aztán van is logika benne.
Miénkben még csak 5000 van, de vagy kétév múlva ha érdemes szezon előt megcserélném akkor.
hát igen!
Mindennek a föld a kulcsa!
Körbenéztem a határban és elszörnyedtem, elment a kedvem mindentől, sosem volt ilyen csúnya a látkép!
Még a búzák ahogy kinéznek csak-csak, a 3tonnás átlagot hozni kell nekik amit szoktak azt látom, lehet lesz egykét jobb is, majd kiderűl előre nem mondok semmit mert kilátástalan a helyzet keményen.
Kukoricák melyek jobb fődben vannak tűrhetőek, amik nagyon csúnyák voltak, megfagytak és a vegyszerre is érzékennyé válltak ezáltal azok most elég jók, de sok más űber gyenge! egyenetlen kelések, sivár állomány, hóka fakó növények. Gondolom hogy a fődbe rakott műtrágya eső híjján nemtud hasznosúlni egyenlőre az a baj, a kelés meg a végett van, hogy a szántás gödreibe belett húzva a száraz főd és es híjján ezekben nem kelt ki a mag, illetve később kelt meg ilyesmi.
Nemtudom mi lesz, évek óta xar és xarabb a helyzet, nagyon bízom abban, hogy fog esni a napokban, ha nem akkor tényleg bukott minden az évben, már ígyis minuszból indúl az egész olyan értlemben, hogy ha ezentúl optimális idő is lenne akkoris már megsínylette minden az eddigieket, ami meg ki sem kelt arra már ihatunk hideg vizet.
Az ember próbálja a legjobbat kihozni, hatalmas pénzeket rak bele inputként, haza nem visz semmit már évek óta csak a fődbe invesztáljuk ami marad, és a nagy semmiért de komolyan...
Xarok is a fejlesztésbe grúberbe mindenbe, egy jó lazító jön még idén, ami nem hoz fel röget, nem forgatja a fődet, mert a tavalyi összemosott fődet rendbekell hozni vele az biztos, IH tárcsa most prímán elkészül, Rabewerk régi eke állja a sarat, vas van rá oszt cső. Rövidtárcsa nagygépre, hankó kisebbre meg kombi oszt szevasz, magágy is kihozható ezzel.
Telepítünk még lucernát, vetek szarvaskerepet, itt a jó bálázó legalább használjuk többet, aztán hátha eladható is lenne a bála, a gyengébb földeken így nincs annyi kockázat és kész.
nagyon elkeseredtem, anyi de annyi erőt időt teszek a melóba, hogy gyakorlatilag alszom meg dolgozok és ebből áll MINDEN napom.
Tudom, hogy máshol is ez van, sokhelyütt még keserűbb a helyzet, nemtudunk mit csinálni sajnos, csak bíznibíznibízni
No alakúl a tárcsám is, igaz mint a lucaszék....
dehát egymagam nembírok haladni, a minap felraktam a hidraulika csöveket meg egykét apróságot, a szárnyak csapszegeit betoltam helyükre, illetve a vonórú 8 csavarját fellazítottam a beállításhoz, úgy elfáradtam mint az állat, jól összeállt csavarok, begyógyúlva, méteres csővel, alul elentfogni közben...
de kezd jól kinézni,aztán majd ha felrakom a feketére festett sárkaparókat, akkor lesz az igazi disco
A sebváltón egyik üreskapcsoló vagyis érzékelő kapcsoló buzzancsság megada magát, néha üresben hiszi magát amikor mennie kellene.
Sajnos vannak ilyen kis mikrokapcsolók ezeken az új gépeken, remélem nem nagyon gyakran kellessz kicserélni a régieket.
Mondjuk hozzátartozi kehhez, hogy a mnukák 90%-át 3. csoportban végezzük a gép itt üzemel a legtöbbet, ennek a kis kapcsolója a kontakos, hibás, kikopott az 5000óra alatt.
No mindegy, csak mondom szólok, megígértem, hogy mindenről tájékoztatom az itteni rosszmájúakat
Jó napot, szervusztok!Kiskuti vagyok. MF 1080-as traktorom elromlott.Keresek hozzá gépkönyvet, szerelési útmutatót. Papir formában fénymásolás után természetesen visszajuttatom vagy esetleg ha tudtok letölthető formátumot azt is nagyon megköszönném. Elérhetőségem:06-30/3393636
Hát kerksúly 500kg 500ezerből nem jönne ki.
Azthiszem illetveúgy emlékszem amikor beszéltem múltkor miskolcon a vasgyárban egyik mérnökkel, nagyjából kiszámította nekem, hogy ez a 356kilós cucc valami 120ezerből állna fel nekem anyaggal vágással.
CNC gépekkel vágnak itt is, van plazma is víz is szekátor is. Lánggal vágattam múltkor velük, de olyan fain felülete volt, hogy nem is kéne a lézer!
Ja és 300mm-es átmérőig tudnak vágni, 100-a lemezük pedig raktáron is van, ettől vastagabbat rendelni kellene.
Szerintem 5db 20mm-es sokkal többe kerülne mint egy 100-as, eleve a vágás is marhasok, meg minél nagyobb valami annál gazdaságosabban jön ki, ezt Ő is mondta.
Végülis van teleszkópos rakodó, targoncavillával könnyen szerelhető lenne, meg zsiráffal is megoldható.
Válasz #11216. hozzászólásra
Ezeken a súlyokon én is gondolkodtam, de inkább vékonyabb lemezből (20mm) vágatnék többet.Így akár kézzel is fel lehetne pakolni. Azt lenne jó tudni mennyivel drágább így. Téten van cnc lézerük, plazmájuk meg láng is. A lézer olyan simát vág mint a babapopsi.(Azthiszem 25mm-ig vág, de nembiztos) Meg az első orrsúlyt is kivágnák alakra csak le kéne rajzolni meg beméretezni. Nemhiszem, hogy 140 eur- nál drágább lenne vágatni.
24468 hozzászólás
szekszárdon van egy cég azok talán fel tudják rakni a bordás részt és vissza tudják munkálni. egy királycsapot csináltak 6280 mf-hez az jól nézett ki. meg lehetne őket kérdezni mit szólnak hozzá
Válasz #11247. hozzászólásra


Azóta képbe került egy ismerős ismerőse aki mindenféle óriás fogaskerekek törött fogait hegeszti vissza. Aztmondta hogy keressem meg ha szét van szedve és megoldja a hegesztést... de még nem jutottam oda hogy foglalkozzak vele. És nekem már lóg az egész bele úgyhogy valószínűleg cserés lesz.
Szia! Én mekkelgetem már vagy 3 éve. De ha az őszi szezont még kibírja akkor összeteszem a két kezem és télen rendbe rakom teljesen. Nekem még van kb 1/2 centi borda a kúpkerék tövében. Ebből élek 3 éve. bordáshüvelyt cserélek évente 2-3 darabot. Cseszkóból lehet hozni ha jól emlékszem valami 7-8 juró/db. És kettőt is kiad ha félbevágod. De azért csak kopik a kúpkeréken lévő borda is... előbb utóbb vége. Nekem 3655ös fergára mikor kérdeztem 330000ezer+fa volt az ajánlat ha jól emlékszem 2-3 éve.Ez csak a kúp és tányérkerék... + csapágyak szimeringek... szerintem közel fél milla körül áll meg a mutatvány. Ha időben szétszeded és a belsejének nincs baja akkor felehet mekkelni a bordát arra a kúpkerékre szerintem... csak szakit kell hozzá találni. 1x kérdeztem egy helyen de a felhegesztésre és visszamunkálásra valami 150000ftot mnodtak.
üdv
Ma felszereltem a művelőkereket hátra kicsit mulis ez a masszív traki a virsli gumikkal!
a szanberg kultijával tettem első kultis métereim hát nagyon szuper lehet SÍK területen de itt a dombokon nem király csúszkál billeg stb tehát néha néha tarol! Igaz nagyon dudvás részt húztam ahol szedte a gazt!
Válasz #11264. hozzászólásra





köszönöm minden segítségért hálás vagyok
Válasz #11259. hozzászólásra
Mi velük szoktunk hasonlókat gyártatni:
http://www.traktorbolt.hu/
Válasz #11261. hozzászólásra
Mi gyártatni akartuk és 300-ért kaptunk bontottat .
Válasz #11261. hozzászólásra
Man-ba olcsobb volt a bontott,500 körűl mondták a legyártást,de ezekben nem bizok
Válasz #11260. hozzászólásra
És mi van ha legyártatod??
Zf hungária kft eger
elbe-elso kft eger
sthell raiders kft
Válasz #11258. hozzászólásra
A MAN teherautomba ment galyra pár éve ,ujonan 1,2 misi volt az árajánlat,bontóba 250 volt,de trakihoz nehéz szerezni bontottat
Válasz #11258. hozzászólásra

én ettől nyugodtan alszom változtatni nem tudok már rajta majd holnap keresek valahol alkatrészeket hozzá ha ilyen végett nem aludnék folyton fent kellene lennem az asszony meg kidobna
Válasz #11256. hozzászólásra
Sajnos ez a tapasztalat,és nagyon jóindulatú árat mondtam,hogy "nyugodtan"aludj
Claastra saccolása jobb mert 2 éve egy pick up hátsó hídjába csináltak volna 380-ért kúp és tányér kereket .
Misi saccolása jobban tetszik

Válasz #11254. hozzászólásra
annyiért nincs tányérkúpkerék,de majd Szabó Pisti megmondja
Válasz #11253. hozzászólásra
Én 150-től mondanám. És akkor még reménykedni kell a diffiházban, hogy ne legyen cserés.
Válasz #11252. hozzászólásra
csak sacc 500?????
Válasz #11250. hozzászólásra



kb?
Válasz #11250. hozzászólásra
Ráadásul ívelt fogázású, ezt pedig csak párban gyártják le a tányérkerékkel.
Válasz #11248. hozzászólásra
Sajnos nagyon elveszi a kedved,az a tányér-kupkerék tengelye nem lesz ócsó
Válasz #11247. hozzászólásra
Ezt valószínű, hogy a királycsap persely kopása okozta. Mi viszonylag időben észrevettük, a bordák elég jól megmaradtak még de így is megkopott, berágott a királycsap is. Szétszedtük egy kis telefonos segítséggel, és fel lett perselyezve, majd a királycsap perselyt is bronzra cseréltük ki az eredeti bronzzal befuttatott acéllemez helyett. Ez 6245-ön volt.
Válasz #11247. hozzászólásra

2000es évjáratú 6190ről lenne szó
Üdvözlet mindenkinek!!! Ma történt egy ici-pici hiba a fergin kérdésem az lenne kb mennyire fogja elvenni a kedvem a fergiktől a hiba a következő az első híd bordás behajtó tengelyéről illetve a bordáshüvelyéből eltünt a borda tehát egy bordáshüvely illetve egy bordástengely ami kijön a hídból az cserés


Válasz #11245. hozzászólásra


Gondolom, hogy nem egy pehely súlyú jószág, csak gondoltam, hogy talán valami rakodóval mozgathattátok volna vagy valami, hogy ne kelljen magadat kínozni vele. Bár néha édes a szenvedés
Majd a munkájáról több képet alkoss
Válasz #11243. hozzászólásra


Persze, a középső ún. alapgerendelyt ígyis ha elsőlt ketten megszakadva bírtuk lábra állítani, igaz reggel nem próbáltuk, csak délután fáradtan.
De a betonon egymagam elhuzigáltam, pajszerral "slengoltam", majd kint a placcon rakodóval viszegettem, de nem volt egyszerű, 5tonnás spaniva kötöttem fel, főváz a fődig eresztve, ezt emelgetni előlről átulról, majd kézzel alátolni alá pajszerkodni a gerendelyt, felsavarozni, nagy cugpántokat meghúzgálni...
Aztán szárnyakat kivszgetni, kézzel egymagam felrakosgatni. Ez kimondottan nehéz volt, betonplacc diletációs volt meg hullámos, egyikvégén fődig ért a középgerendely lába, másik ódalt meg 30centi volt tőle...
Kézzel emelgettem kzben toltam be a csapot, jó pászosra illesztettük a furatokat, megmég a festék is benne maradt, így volt boksz vele, de ez már egy hete megvolt.
Azóta mindent csinálok apróékosan, de közben esztergálgatni is kellett eztazt, a vonórúd keresztgerendályának a végei voltak megrepedve a csapoknál furatok kinyúlva, ez még mára maradt és majdnem készen is van, igaz a lakatolást Józsibácsi csinálta, Ő beteg flex nélkül, heggezteni is tud, de volt ahol meg egy profi művészi szintű hegesztő barátom dolgozott.
Sokmindent erősítettünk, itt a vonórúdnál is csomólemezelés lett beiktatva meg ilyesmi. Nem változott a gyáriassága, csak ittott van egykét okosság.
Nomeg a sok szöszölés, hogy a munkahengerek csapjaihoz legyen zsírzógomb miegymás...
A végérehagyom a tárcsatagot újra csapágyazását, itt csoportosítani is kell majd, előre mennek a 65centis lapok, hátu meg az 55-58-asok lesznek. Szép lenne venniegy sor új 660-ast de most ennyire tellett, ígyis rengeteg pénzbe kerűlt és mégtöbb munkába. de büszke leszek rá, mert 75%-ban én egymagam tettem rendbe az egészet, a rengteg utánajárás, leszervezés, anyagbeszerzés, szaladgálás és ezek csak a könyebb részei voltak. Mindent végig felcsiszolni, rozsdamarózni alapozni kétsorral, majd színrefújni, kopásokat kihegeszteni csiszolni meg sorolhatnám.
Ez az én tárcsám, ha elkészül teszek fel fotót, a régi állapotáról is van egy amin azért látszik a trehánysága elhanyagoltsága, rongy állapota, igaz a kép rossz meg kicsit távoli is.
A napokban totál összerakom aztán jönnek a finombeállítások, tárcsacsapágyak fínom hézagolása, gerendelyek pontos bállítása(könyvében milliméter pontosan megvan minden adva), bár már szerintem 90%-ban jól is áll az egész úgy csináltam az összerakását, hogy pászoljon mint gyerek seggibe az ing
Aztán a végén úgyis tiszta mocsok lesz meg főd sár mancs és egykét friss jlsikerült jól kinéző fotóért dolgoztam annyit
Válasz #11242. hozzászólásra



Bemész a boltba ahol a traktorodhoz való alkatrészek kis és nagykereskedelme folyik azt veszel. Persze ha van ilyen az országba:)
Válasz #11240. hozzászólásra

Igen láttam a vasat, jó a szín nem a tuti, de az legyen a legnagyobb baja. Ha előbb a tengelyeket beraktad volna a helyükre és utána a váz alá játszod őket akkor nem lett volna egyszerűbb? Mármint, hogy nem könnyebb gurítani, mint vonszolni? Csak tipp, nem tudom mik álltak a rendelkezésedre a szerelésben.
Válasz #11241. hozzászólásra


Autósboltos haver elivitte már mnitának hogy kerít hozzá hasonlót de csak sokkal erősebbek vannak ebben a méretben. Ez 150N-os amit meg ő tudna az 250+os. Lehet azt meg nem bírnám becsukni. 
Komolyan ezen gondolkodtam én is.
Válasz #11239. hozzászólásra

autósbót oszt keresnek valami ócsót és jót!
vagy a lada Samarás megoldás, keresztbefúrod oszt egy szöggel "becsapolod"
Válasz #11238. hozzászólásra

jóvanna csak pajszerkodom, keményre gyúrtam magam a napon, egyedül rakom össze a 6,2-es IH tárcsát darabjaiból
ha én 10ezernél csak azért bontom meg, hogy megfordítsam akkor már boldognak fogom magam érezni
Jut eszembe gázrugóhoz ( pl:hátsó ablakba) nem tud valaki valami jó forrást?


Nagyon tróger cég. És még nekik áll feljebb hogy ha felhívom őket hogy xart adtak... hogy képzelek én ilyet ők gyári beszállítók. Úgy mondta a csávó mintha azt mondta volna hogy ő a mindenható...


A molitonnal már a faxom kivan... kéthavonta cserélgettetem velük gariba. És el se akarják ismerni hogy xart adtak. Múltkor is ráfogták hogy összefestettem a szárát azért ment tökre. A glo közelébe és távolába se festettem nem hogy a fülkébe. Beajánlottam nekik a fogyasztóvédelmet meg az apeh-ot hogy ha ők gecmók akkor én nem örömmel de viszonzom... érdekes mód másnap felhívtak hogy felülvizsgálták az esetemet és jogosnak itélik a reklamációm és küldik a cseredarabokat. Na azok már egy hónapot se bírtak ki.
Válasz #11237. hozzászólásra

Ne kössé, nem vagy beton 



Manapság mindenki a fogalmazásomba köt bele? MEGcserélik a zöldeken 10ezer körül, nah
Válasz #11236. hozzászólásra


de mi csak megcserélésről beszélünk nem komplett lecserélésről!!!!
Válasz #11233. hozzászólásra

Zöldeken cserélik 10ezer körül.
Válasz #11234. hozzászólásra
Én még nem hallottam ilyenről... de komoly gépnél szerintem ciki ha megkopik a fogaskerék anélkül hogy csapágy vagy tengely baja lenne. Kiváncsian várom Pisti véleményét.
Válasz #11233. hozzászólásra

Grűn-dy cserélte meg a hátsóit, aztán énmeg elkaptam a fonalat, végre valami jó műszaki téma, és nemcsak a nemzetpiai tőzsdei akármilyen árakon görcsölnek a kulákok...
Mondták már régebben is haverok, hogy megkell fordítani, sőt elől is a két véglehajtást!
Biztosan van aki ellenérvel, de azért múlkor láttam a cimbik valtrájának elsőhídját, sőt már kétszer is kibontva, tényleg félrekopnak a gyerekek benne, ugye előremenetben hasznáod vontatásra aztán van is logika benne.
Miénkben még csak 5000 van, de vagy kétév múlva ha érdemes szezon előt megcserélném akkor.
Válasz #11232. hozzászólásra
??? Ez hogy jutott az eszedbe?
MfPistánk!
A váglehajtás sonkákat hátul sok üzemóra(8-10ezer) körül érdemes megcserélni Fergákon????
mit szólsz mindehhez?
Válasz #11230. hozzászólásra


Azért élőben pár napja látva "kisímúlt" valahogyan
szóval megszokta a szemem, meg a napon pár napja azért alakúlt jobb irányba.
Szóval ne szidd, én fújtam vazzze
Válasz #11227. hozzászólásra


Vazzze a színe tényleg nagyon gáz !
Nekünk a 180/80 -as Fiatot sikerült egyszer ilyenre lefújni . Reggelente majdnem hánytam mikor bele kellett ülni.
hát igen!
Mindennek a föld a kulcsa!
Körbenéztem a határban és elszörnyedtem, elment a kedvem mindentől, sosem volt ilyen csúnya a látkép!
Még a búzák ahogy kinéznek csak-csak, a 3tonnás átlagot hozni kell nekik amit szoktak azt látom, lehet lesz egykét jobb is, majd kiderűl előre nem mondok semmit mert kilátástalan a helyzet keményen.
Kukoricák melyek jobb fődben vannak tűrhetőek, amik nagyon csúnyák voltak, megfagytak és a vegyszerre is érzékennyé válltak ezáltal azok most elég jók, de sok más űber gyenge! egyenetlen kelések, sivár állomány, hóka fakó növények. Gondolom hogy a fődbe rakott műtrágya eső híjján nemtud hasznosúlni egyenlőre az a baj, a kelés meg a végett van, hogy a szántás gödreibe belett húzva a száraz főd és es híjján ezekben nem kelt ki a mag, illetve később kelt meg ilyesmi.
Nemtudom mi lesz, évek óta xar és xarabb a helyzet, nagyon bízom abban, hogy fog esni a napokban, ha nem akkor tényleg bukott minden az évben, már ígyis minuszból indúl az egész olyan értlemben, hogy ha ezentúl optimális idő is lenne akkoris már megsínylette minden az eddigieket, ami meg ki sem kelt arra már ihatunk hideg vizet.
Az ember próbálja a legjobbat kihozni, hatalmas pénzeket rak bele inputként, haza nem visz semmit már évek óta csak a fődbe invesztáljuk ami marad, és a nagy semmiért de komolyan...
Xarok is a fejlesztésbe grúberbe mindenbe, egy jó lazító jön még idén, ami nem hoz fel röget, nem forgatja a fődet, mert a tavalyi összemosott fődet rendbekell hozni vele az biztos, IH tárcsa most prímán elkészül, Rabewerk régi eke állja a sarat, vas van rá oszt cső. Rövidtárcsa nagygépre, hankó kisebbre meg kombi oszt szevasz, magágy is kihozható ezzel.
Telepítünk még lucernát, vetek szarvaskerepet, itt a jó bálázó legalább használjuk többet, aztán hátha eladható is lenne a bála, a gyengébb földeken így nincs annyi kockázat és kész.
nagyon elkeseredtem, anyi de annyi erőt időt teszek a melóba, hogy gyakorlatilag alszom meg dolgozok és ebből áll MINDEN napom.
Tudom, hogy máshol is ez van, sokhelyütt még keserűbb a helyzet, nemtudunk mit csinálni sajnos, csak bíznibíznibízni
Válasz #11225. hozzászólásra

Jó gépkapcsolat, tökéletes munka, mondjuk a föld se rossz
No alakúl a tárcsám is, igaz mint a lucaszék....


dehát egymagam nembírok haladni, a minap felraktam a hidraulika csöveket meg egykét apróságot, a szárnyak csapszegeit betoltam helyükre, illetve a vonórú 8 csavarját fellazítottam a beállításhoz, úgy elfáradtam mint az állat, jól összeállt csavarok, begyógyúlva, méteres csővel, alul elentfogni közben...
de kezd jól kinézni,aztán majd ha felrakom a feketére festett sárkaparókat, akkor lesz az igazi disco
Na van egy kis műszaki hibánk a nagygéppel!

A sebváltón egyik üreskapcsoló vagyis érzékelő kapcsoló buzzancsság megada magát, néha üresben hiszi magát amikor mennie kellene.
Sajnos vannak ilyen kis mikrokapcsolók ezeken az új gépeken, remélem nem nagyon gyakran kellessz kicserélni a régieket.
Mondjuk hozzátartozi kehhez, hogy a mnukák 90%-át 3. csoportban végezzük a gép itt üzemel a legtöbbet, ennek a kis kapcsolója a kontakos, hibás, kikopott az 5000óra alatt.
No mindegy, csak mondom szólok, megígértem, hogy mindenről tájékoztatom az itteni rosszmájúakat
Jó napot, szervusztok!Kiskuti vagyok. MF 1080-as traktorom elromlott.Keresek hozzá gépkönyvet, szerelési útmutatót. Papir formában fénymásolás után természetesen visszajuttatom vagy esetleg ha tudtok letölthető formátumot azt is nagyon megköszönném. Elérhetőségem:06-30/3393636
Válasz #11221. hozzászólásra

Hát lángvágóval is elég szépet lehet vágni.
Válasz #11219. hozzászólásra
Hát kerksúly 500kg 500ezerből nem jönne ki.
Azthiszem illetveúgy emlékszem amikor beszéltem múltkor miskolcon a vasgyárban egyik mérnökkel, nagyjából kiszámította nekem, hogy ez a 356kilós cucc valami 120ezerből állna fel nekem anyaggal vágással.
CNC gépekkel vágnak itt is, van plazma is víz is szekátor is. Lánggal vágattam múltkor velük, de olyan fain felülete volt, hogy nem is kéne a lézer!
Ja és 300mm-es átmérőig tudnak vágni, 100-a lemezük pedig raktáron is van, ettől vastagabbat rendelni kellene.
Szerintem 5db 20mm-es sokkal többe kerülne mint egy 100-as, eleve a vágás is marhasok, meg minél nagyobb valami annál gazdaságosabban jön ki, ezt Ő is mondta.
Végülis van teleszkópos rakodó, targoncavillával könnyen szerelhető lenne, meg zsiráffal is megoldható.
Válasz #11216. hozzászólásra
ahha értem, itt a megoldás a hegyek-völgyek közé, lendkerekes traktor
szabadalmi ügyintézésben segítség?
:)
Válasz #11216. hozzászólásra
Ezeken a súlyokon én is gondolkodtam, de inkább vékonyabb lemezből (20mm) vágatnék többet.Így akár kézzel is fel lehetne pakolni. Azt lenne jó tudni mennyivel drágább így. Téten van cnc lézerük, plazmájuk meg láng is. A lézer olyan simát vág mint a babapopsi.(Azthiszem 25mm-ig vág, de nembiztos) Meg az első orrsúlyt is kivágnák alakra csak le kéne rajzolni meg beméretezni. Nemhiszem, hogy 140 eur- nál drágább lenne vágatni.