Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak637 FtBenzin árak617 FtEUR413.74 FtUSD403.71 FtCHF441.89 FtGBP499.25 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz szanberg #23018. hozzászólásáraA világ legjobb gépe. Egyetértek. Demoztam én is tavaly egy 8345R-t de 1 óra munka után vissza is adtam mert annyira gagyi volt, hogy hihetetlen és T150-is többre való... nem is értem (bár nem megbántva a JD-os kollégákat és a márkát) nehogy bepereljenek miért is vesznek Jd trakit ...Igen ez az MF véleményem szerint is egyetértve maximálisan veled a legjobb gép és sokkal jobb mint bármelyik régi és új kisebb vagy nagyobb JD.
segítséget szeretnék kérni massey feruson 3065 a képen látható a motor jobb oldalán a generátor alatti kihajtás, ide lehet e szerelni levegő kompresszort??
vagy hogy lehetne megoldani máshol nem fér el!!
Válasz pokistvan1975 #22995. hozzászólásáraNekünk ilyen volt , sima 12/12 valtó
Motor megbízható valtó is 6000-7000 korul kupplungcsere
4500 királycsap es adagoló
Hidraulika olajra kényes nem szabad keverni mással
Hidraulika szürője kicsit gyenge ezert se ildomos régi rossz minőségüvel keverni.
Hidraulika pumpa 1000€Kb
Amúgy kényelmes masszív gép hasonlo mtz newholland stb véleményem szerint mellé se állhat .
Válasz Cajg #23004. hozzászólásáraNekem MF 3095 van, 6000ccm 107 ló papiron, 9 kapás grubert ami épp elviszi a szélességét 4cm széles kapákkal, kötöttbe 7,5 körül viszi, egyel nagyobb fokozatban, bele-bele füstöl. Jobb földeken 8-10 körül. Ezért furcsállom csak.
Viszont a fogyasztásra nem lehet panasz, tavaly mértem 12,5-13l/hektárra jött ki.
Gazdatársak,segítséget szeretnék kérni! MF5455-ös gépem fordulatszám mérője pontatlan értéket jelez.Lehet-e ezt javítani, vagy műszerfal csere szükséges, ami igen költséges lenne.
Válasz Cajg #23004. hozzászólásáraMennyit fogyaszt,meg mennyire megszokható a 3.pont lassúsága ???Nem szidom csak erre a két dologra rosszakat hallottam aki dolgozik vele.
Válasz pokistvan1975 #22997. hozzászólásáraSzia!
Én elég leharcolt állapotban,(az ára tükrözte) vettem. Váltót már felújították, én kuplungot szettet, hidraulika szivattyút és kormány orbitot cseréltem. Most kapott 4 új gumit. 5000 üo van benne de nem működött az óra mikor vettem. A felújítás óta jól működik, néha kidobja az irányváltó. Jó robosztus gép, jó súly elosztása. 40 Ha-n használom a talajmunkákra és szállításra. Bevált, elektromos problémája még nem volt. Tetszik , hogy 6 hengeres szívó, elég jó nyomatékkal. 2,5m-es grúbert 35cm-en viszi. 4*35 ekével szántok. Egyszerű mint a faék.
Sziasztok! Adott egy 5465 Perkins Dyna 4 váltós gép. Ma a váltó furcsa dolgot produkált. Indítás után a csoport fokozatok a kijelzőn fel- le ugráltak az irányváltóra nem reagált. Leállítás után áramtalanító le majd fel és jó lett. Végig dolgozta a napot semmi gond. De már tegnapelőtt is volt ilyen. Mi lehet a probléma? Érintkezők, relék?
Válasz szanberg #22991. hozzászólásáraAmikor 2008-ban vásároltam a traktort, már 2007 nyarától nézegettem, jártam milyen traktort venni.
Nehéz volt dönteni melyik legyen, mikor nem ismertem eggyiket sem. JD, NH volt a közelben több is, ismeretlent meg nem mertem venni, nehogy rossz választás legyen. Hát ezt sikerült választanom, ha nem is akartam. Az ember, csak idővel tudja megítélni, hogy jó, vagy rossz választás volt. Azért vettem újat, mégis csak megbízhatób, mint az öreg. Ez nem jött be.
Máig futottam pár kört, hol is lenne javítva. Sikerült leszükiteni a kört két cégre, a 9 közül. Február végén, március elején lenne javítva, addig áll az udvaron. Jótállás 6 hónap függetlenül az üzemóra mennyiségétől javítás után.
Válasz szanberg #22979. hozzászólásáraA dyna 4-et 140 le-ig használják. Régebben volt 150-hez is, de ott ezt leépítették. Pont emiatt esett ki számunkra a választásból a 140-es ferge. Ott ha akarod egyszer tuningolni a motort, amit vígan bírna, a váltóval már baj lesz.
-nem kötözködésből- de látod annó mikor írtam, hogy a 200-as kategóriában a 6400 MF sorozat teteje(95-97-99) ott van a szeren mind teljesítményben úgy minőségben tartósságban akkor is kiröhögtek sokan, de azért a mienkben ettől 5-ször több üzemóra van és még mindig jó, és apró pénzek ráköltése mellett dolgozta ezt le idáig, környéken minden más korabéli 180-220 lovas gép szétesett már márka függetlenül többször is akár, de pl szirákfarmnál is húzza az igát mai napig a 6495-ös pedig csinál az mindent, 4m rapid, kondor eke, pótkocsi, nagykocka bálázó, körbálázó minden egész évben, abban is tizenezer óra.
Válasz szanberg #22987. hozzászólásáraIgen, sajnos a D kuplung totál tropa. A többit csak akkor tudom megmondani, ha szét lessz szedve. Mind ez 2320 óránál.
Válasz szanberg #22985. hozzászólásáraMár én is azok közé tartozok, akik a mechanikus sebváltóban bíznak. Tegnap és ma körbetelefonálgattam infós árért a NH sebváltójának javításával képben legyek az árakkal. Némelyik vállalkozó tipusú egyénnek van mersze megkérni a javítás árát. Lejjeb említett MF fele. Hatalmas árszórások vannak az egyes cégektől kapott árajánlatok között. Csak lamellacserékről lenne szó a kuplungsorokon.
Válasz Sk Laci #22984. hozzászólásáraLaci!
Ezek alapból dyna 4 váltósok, vagyis 16/16, ahol 4 elektro hidraulikusan kapcsolható csoport van azon belül 4 power fokozat.
Ez a 41ezer eurós Global névre hallgató széria kb 2 éve jelent meg a ferguson kínálatában, olcsóbb szegmensként a piacon, egyszerűbb csökkentett vezérlő és elektronikai rendszerű szerkezet. Azért ilyen olcsó, mert ez egy csökkentett képességű, de méretben lóerőben ott a 110-nél levő szerkezet. MTZ-t kiváltani egy kulturált kabinnal, jó klímával fűtéssel, egy elektromos irányváltóval, nyugati színvonallal és 40ezres árkategóriában. Sok ember mai napig óczkodik a powertől, csak mechanikusban bízik, no azoknak találták ezt ki, ez egy opciós gép ahol a spórolás az opció.
Válasz szanberg #22974. hozzászólására16/16 jobbnak látom, mint a 12/12. Másik dolog, 80 Le felett legaláb egyszeri terhelés alatt váltásnak már szériatartozéknak kellene lennie. Ilyen 110 lovas traktorral nem csak sörre járnak a kocsmába.
Válasz lac* #22981. hozzászólásáraAz lehet mert mondom nagyobb gép alkatrészei vannak benne, pl irányváltót írta Pistabátyád is anno, hogy ugyan az a 200 lovasban is mint a 112-es 5455-ben mondjuk.
Meg szerintem a váltóban a sorkuplungozás is nagyon olyan lehet, bár a tizenév alatt még hálaIstennek nem láttuk meg egyik gépét sem.
Válasz lac* #22981. hozzászólásáranincs gondom a fogyasztással. a gondom az, hogy vennék új gépet, de nincs szívem megválni egyiktől se. 5 meg nem kell
Válasz szanberg #22975. hozzászólásáraAz tény,ha benyomtam a kupplongot érezhetően lassult a 6445-ös,de az 5455 is.Ez a dyna váltó rendesen leveszi az energiát,meg a hangja sem semmi. Szerintem ezek már a múlt idő
Válasz Sk Laci #22971. hozzászólására70000 vagy 80000! alatt nemtom van e épkézláb 4hengeres traktor.
Ezek csak hígfosok....
Tötyimötyizni meg amatőrködve ketyegni jobbra balra... vlm 1 tengelyes talicskával a telepen...
Válasz Sk Laci #22973. hozzászólásáraDyna6 az mégjobb, 24/24 de az ilyen kis gépbe nem való, lefogja a motorteljesítményt a plussz sorkuplung a váltóban.
Voltak anno a 6445-ös fergák dyna6-al, az 5445-ös meg dyna4-el megette erőben lendülettel bárhol bármikor épen ez miatt.
A rendes az dyna4, 16/16 fokozatos semi powershift, az sem túl sok de szépen megvannak a kellően jól szolgáló fokozatok, 10éve toljuk ilyennel a kistraktorban.
Válasz szanberg #22972. hozzászólásáraMF nem ismerem, sohasem vezettem, de ami nyugtalanít az a 12/12 sebváltó. Zetor Forterán 24/18 JD meg 24/24 van. Mindkét traktoromon a duplája van. Így kétséges számomra az MF munkasebességek optimális szétosztása.
24419 hozzászólás
Vennék ferguson traktort saját részre 130 le-ig. Tud valaki eladót?
Válasz szanberg #23018. hozzászólásáraA világ legjobb gépe. Egyetértek. Demoztam én is tavaly egy 8345R-t de 1 óra munka után vissza is adtam mert annyira gagyi volt, hogy hihetetlen és T150-is többre való... nem is értem (bár nem megbántva a JD-os kollégákat és a márkát) nehogy bepereljenek miért is vesznek Jd trakit ...Igen ez az MF véleményem szerint is egyetértve maximálisan veled a legjobb gép és sokkal jobb mint bármelyik régi és új kisebb vagy nagyobb JD.
Válasz főgépész #23017. hozzászólásáraHol van ez?
Jó gép az biztos. Tavaly demóztam, a 8345R Jd leszerepelt mellette rendesen.
nagy műszer
Válasz Dave #23015. hozzászólására
Köszönjük! Viszont kívánunk minden MF tulajdonosnak, meg persze a többi traktortulajdonosnak is!
MF-595- höz keresnék alkatrész kezelési javítási katalógust!
Üdv!
Nagyobb kategóriás MFről mi a vélemények?
Pl: 8660
helló
segítséget szeretnék kérni massey feruson 3065 a képen látható a motor jobb oldalán a generátor alatti kihajtás, ide lehet e szerelni levegő kompresszort??
vagy hogy lehetne megoldani máshol nem fér el!!
köszönöm a válaszokat
Péter
Válasz pokistvan1975 #22995. hozzászólásáraNekünk ilyen volt , sima 12/12 valtó
Motor megbízható valtó is 6000-7000 korul kupplungcsere
4500 királycsap es adagoló
Hidraulika olajra kényes nem szabad keverni mással
Hidraulika szürője kicsit gyenge ezert se ildomos régi rossz minőségüvel keverni.
Hidraulika pumpa 1000€Kb
Amúgy kényelmes masszív gép hasonlo mtz newholland stb véleményem szerint mellé se állhat .
6460 van valakinek,kukoricát napraforgót lehet vele vetni...
Válasz Cajg #23002. hozzászólásáraMilyen áron veted kora? Amit én néztem 98-as 4,5 m az ára.
Válasz Cajg #23004. hozzászólásáraNekem MF 3095 van, 6000ccm 107 ló papiron, 9 kapás grubert ami épp elviszi a szélességét 4cm széles kapákkal, kötöttbe 7,5 körül viszi, egyel nagyobb fokozatban, bele-bele füstöl. Jobb földeken 8-10 körül. Ezért furcsállom csak.
Viszont a fogyasztásra nem lehet panasz, tavaly mértem 12,5-13l/hektárra jött ki.
Válasz pilliomm #23006. hozzászólásáraElég a fordulatszámmérőt cserélni, nem kell az egész műszerfalat.
Gazdatársak,segítséget szeretnék kérni! MF5455-ös gépem fordulatszám mérője pontatlan értéket jelez.Lehet-e ezt javítani, vagy műszerfal csere szükséges, ami igen költséges lenne.
Válasz Cajg #23004. hozzászólásáraMennyit fogyaszt,meg mennyire megszokható a 3.pont lassúsága ???Nem szidom csak erre a két dologra rosszakat hallottam aki dolgozik vele.
Válasz Dave #23003. hozzászólásáraHomokos vályog, 8km/h körül.
Válasz Cajg #23002. hozzászólásáraKicsit kételkedve fogadom. Milyen talajokon gazdálkodsz? Mennyivel húzod ezeket?
Válasz pokistvan1975 #22997. hozzászólásáraSzia!
Én elég leharcolt állapotban,(az ára tükrözte) vettem. Váltót már felújították, én kuplungot szettet, hidraulika szivattyút és kormány orbitot cseréltem. Most kapott 4 új gumit. 5000 üo van benne de nem működött az óra mikor vettem. A felújítás óta jól működik, néha kidobja az irányváltó. Jó robosztus gép, jó súly elosztása. 40 Ha-n használom a talajmunkákra és szállításra. Bevált, elektromos problémája még nem volt. Tetszik , hogy 6 hengeres szívó, elég jó nyomatékkal. 2,5m-es grúbert 35cm-en viszi. 4*35 ekével szántok. Egyszerű mint a faék.
Szántok vele tiszta sár a gép talán v. melyik csatlakozó érintkező szenzor?
Válasz VMisi #22999. hozzászólásáraLehet. Nem tudom. A könyvében semmi.
Válasz zoltan.horvath40 #22998. hozzászólásáraHideg olaj? Könyv nem írja?
Sziasztok! Adott egy 5465 Perkins Dyna 4 váltós gép. Ma a váltó furcsa dolgot produkált. Indítás után a csoport fokozatok a kijelzőn fel- le ugráltak az irányváltóra nem reagált. Leállítás után áramtalanító le majd fel és jó lett. Végig dolgozta a napot semmi gond. De már tegnapelőtt is volt ilyen. Mi lehet a probléma? Érintkezők, relék?
Válasz Cajg #22996. hozzászólásáraVenni akarok egy gépet ezét érdeklődöm.50 ha-on használnám. Neked mennyire vált be? komolyabb hibái voltak?
Válasz pokistvan1975 #22995. hozzászólásáraSzia! Nekem 4270-em van, mi érdekel?
Sziasztok! MF 4260 6 hengeres kivitelű traktorról szeretnék információkat.
Válasz szanberg #22991. hozzászólásáraAmikor 2008-ban vásároltam a traktort, már 2007 nyarától nézegettem, jártam milyen traktort venni.
Nehéz volt dönteni melyik legyen, mikor nem ismertem eggyiket sem. JD, NH volt a közelben több is, ismeretlent meg nem mertem venni, nehogy rossz választás legyen. Hát ezt sikerült választanom, ha nem is akartam. Az ember, csak idővel tudja megítélni, hogy jó, vagy rossz választás volt. Azért vettem újat, mégis csak megbízhatób, mint az öreg. Ez nem jött be.
Máig futottam pár kört, hol is lenne javítva. Sikerült leszükiteni a kört két cégre, a 9 közül. Február végén, március elején lenne javítva, addig áll az udvaron. Jótállás 6 hónap függetlenül az üzemóra mennyiségétől javítás után.
❤️❤️❤️
Válasz szanberg #22979. hozzászólásáraA dyna 4-et 140 le-ig használják. Régebben volt 150-hez is, de ott ezt leépítették. Pont emiatt esett ki számunkra a választásból a 140-es ferge. Ott ha akarod egyszer tuningolni a motort, amit vígan bírna, a váltóval már baj lesz.
Válasz Sk Laci #22988. hozzászólásáraAz nem jó, de szerintem nem olyan nagy meló az ha átkell lamellázni, árban sem!
-nem kötözködésből- de látod annó mikor írtam, hogy a 200-as kategóriában a 6400 MF sorozat teteje(95-97-99) ott van a szeren mind teljesítményben úgy minőségben tartósságban akkor is kiröhögtek sokan, de azért a mienkben ettől 5-ször több üzemóra van és még mindig jó, és apró pénzek ráköltése mellett dolgozta ezt le idáig, környéken minden más korabéli 180-220 lovas gép szétesett már márka függetlenül többször is akár, de pl szirákfarmnál is húzza az igát mai napig a 6495-ös pedig csinál az mindent, 4m rapid, kondor eke, pótkocsi, nagykocka bálázó, körbálázó minden egész évben, abban is tizenezer óra.
Válasz szanberg #22989. hozzászólásáraA nyusziról írta nem olyan rég, hogy váltó gondja van.
Válasz Sk Laci #22988. hozzászólásáraDe melyik?
Nyuszi vagy zetor?
Válasz szanberg #22987. hozzászólásáraIgen, sajnos a D kuplung totál tropa. A többit csak akkor tudom megmondani, ha szét lessz szedve. Mind ez 2320 óránál.
Válasz Sk Laci #22986. hozzászólásáraMiért elromlott a váltód?
Válasz szanberg #22985. hozzászólásáraMár én is azok közé tartozok, akik a mechanikus sebváltóban bíznak. Tegnap és ma körbetelefonálgattam infós árért a NH sebváltójának javításával képben legyek az árakkal. Némelyik vállalkozó tipusú egyénnek van mersze megkérni a javítás árát. Lejjeb említett MF fele. Hatalmas árszórások vannak az egyes cégektől kapott árajánlatok között. Csak lamellacserékről lenne szó a kuplungsorokon.
Válasz Sk Laci #22984. hozzászólásáraLaci!
Ezek alapból dyna 4 váltósok, vagyis 16/16, ahol 4 elektro hidraulikusan kapcsolható csoport van azon belül 4 power fokozat.
Ez a 41ezer eurós Global névre hallgató széria kb 2 éve jelent meg a ferguson kínálatában, olcsóbb szegmensként a piacon, egyszerűbb csökkentett vezérlő és elektronikai rendszerű szerkezet. Azért ilyen olcsó, mert ez egy csökkentett képességű, de méretben lóerőben ott a 110-nél levő szerkezet. MTZ-t kiváltani egy kulturált kabinnal, jó klímával fűtéssel, egy elektromos irányváltóval, nyugati színvonallal és 40ezres árkategóriában. Sok ember mai napig óczkodik a powertől, csak mechanikusban bízik, no azoknak találták ezt ki, ez egy opciós gép ahol a spórolás az opció.
Válasz szanberg #22974. hozzászólására16/16 jobbnak látom, mint a 12/12. Másik dolog, 80 Le felett legaláb egyszeri terhelés alatt váltásnak már szériatartozéknak kellene lennie. Ilyen 110 lovas traktorral nem csak sörre járnak a kocsmába.
Válasz lac* #22981. hozzászólásáraAz lehet mert mondom nagyobb gép alkatrészei vannak benne, pl irányváltót írta Pistabátyád is anno, hogy ugyan az a 200 lovasban is mint a 112-es 5455-ben mondjuk.
Meg szerintem a váltóban a sorkuplungozás is nagyon olyan lehet, bár a tizenév alatt még hálaIstennek nem láttuk meg egyik gépét sem.
Válasz lac* #22981. hozzászólásáranincs gondom a fogyasztással. a gondom az, hogy vennék új gépet, de nincs szívem megválni egyiktől se. 5 meg nem kell
Válasz Mézga #22978. hozzászólásáramáshogy fogalmazok,más gépekhez képest nagyobb az energiaigénye
Válasz *** HM *** #22976. hozzászólására60-70 között már akad
De nem nagy választékban, egyébként igazad van...
Válasz lac* #22977. hozzászólásáraHangja?
Ezeknek semmi hangjuk nincsen.
Amúgy nagyobb gépekbe való az a váltó, túl van méretezve a kisebb gépekben de nagyon.
Válasz lac* #22977. hozzászólásáranekem a tier2 5455 van. világbajnok! teszi a dolgát hibátlanul
Válasz szanberg #22975. hozzászólásáraAz tény,ha benyomtam a kupplongot érezhetően lassult a 6445-ös,de az 5455 is.Ez a dyna váltó rendesen leveszi az energiát,meg a hangja sem semmi. Szerintem ezek már a múlt idő
Válasz Sk Laci #22971. hozzászólására70000 vagy 80000! alatt nemtom van e épkézláb 4hengeres traktor.
Ezek csak hígfosok....
Tötyimötyizni meg amatőrködve ketyegni jobbra balra... vlm 1 tengelyes talicskával a telepen...
Válasz Sk Laci #22973. hozzászólásáraDyna6 az mégjobb, 24/24 de az ilyen kis gépbe nem való, lefogja a motorteljesítményt a plussz sorkuplung a váltóban.
Voltak anno a 6445-ös fergák dyna6-al, az 5445-ös meg dyna4-el megette erőben lendülettel bárhol bármikor épen ez miatt.
Válasz Sk Laci #22973. hozzászólásáraEz a fapados verzió, mechanikus váltóval!!!
Global kivitel
A rendes az dyna4, 16/16 fokozatos semi powershift, az sem túl sok de szépen megvannak a kellően jól szolgáló fokozatok, 10éve toljuk ilyennel a kistraktorban.
Válasz szanberg #22972. hozzászólásáraMF nem ismerem, sohasem vezettem, de ami nyugtalanít az a 12/12 sebváltó. Zetor Forterán 24/18 JD meg 24/24 van. Mindkét traktoromon a duplája van. Így kétséges számomra az MF munkasebességek optimális szétosztása.
Válasz Sk Laci #22971. hozzászólásáraHát abba sok minden nincsen, egyszerű jó kis gép korrekt áron, kis mindenesnek.
Válasz határjáró #22970. hozzászólásáraLátni kellene mi minden van a traktorban. A hirdetett 41 650 eurós árért eléggé csábitó az MF 5711