Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak640 FtBenzin árak628 FtEUR402.25 FtUSD383 FtCHF426.62 FtGBP485.2 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Arra ne nagyon figyelj, hogy itt ki mit ír, az csak esetleg egy kiinduló pont lehet. Kérj referenciát menj el, próbáld ki különböző körülmények között.(egyforma gépeket is) Az időt rá kell szánni, de még ekkor se biztos, hogy jól döntesz. Ha kötött területeid vannak, négyes ekét ne 150 lóerővel húzz.
Meg ne a katalógusokat nézegesd! Próba!
Meg load sensing 110l az 5400hoz!
elhúzná az a 4méterest beza!
csak azért nembiztos, hogy túl gyorsan ha mélyen is kell menni. Ennek ezért a 3méteres kell valójában.
Plusz húsz lóerő, ha van többlet gépsúly is, az már jaúúúúú!!!!!!!!!
elhúzná az a 4méterest beza!
csak azért nembiztos, hogy túl gyorsan ha mélyen is kell menni. Ennek ezért a 3méteres kell valójában.
Plusz húsz lóerő, ha van többlet gépsúly is, az már jaúúúúú!!!!!!!!!
Hűha!
Ez így nagyon komplex lett.Én ennyi mindenre nem tok egyszerre válaszolni
5465-öt általában azok választanak, aki többnyire nehéz talajmunkára használják, vagy nehéz függesztett gépekkel akarnak dolgozni.Hosszabb, nagyobb tengelytáv, nyalván nagyobbat fog.
5470 inkább azok választása, akik vontatott és energiaigényes gépeket húznak.
Tény és való, hogy talán az 5470-est erősebbnek érzik.
Az 5470-es üzemanyagrendszere kevésbé érzékeny.
Ha gondolod, kiadom az összes általunk eladott 5470, és 5465 vevő tel. számát, beszélj velük. Nem lesznek kirívó különbségek.
Nem utolsó sorban itt van az ár. Van olyan kereskedő, aki 14 misiért kínálja az 5465-öst. igaz két éves, de ha most rendel valaki 5470-est, és nincs raktáron, akkor nem kevéssel drágább.
Ugye a motoron kívül a többi azonos.Szerviztapasztalatok?.....hm....kupplungalsóhelyzet kapcsoló, elvétve hidraulika pocíciószenzor, néha zajosabb hidraulika, amugy más nagyon semmi...ez egy faék eccerű 5400-as marad.
További kérdések?
MF 5445 4-Zyl./4.4 l 95 (69,9) 100 (73,6) P/C/LP
MF 5455 4-Zyl./4.4 l 105(77,3) 112 (82,4) P/C/LP
namost eszerint az 5455-ös mondjuk 100-112 LE.
szted amit írsz, azokhoz a munkákhoz mennyi hiányzik még belőle?
mondjuk középkötött, 45-45 KA-s földeken?
vagy mondjuk tárcsa tarlóhántásba még elcsúszik, de másodjára, kicsit mélyíteni már nem szerinted?
mennyi hiányzik, 10-20-30 LE szted?
így ahogy mondod, ez is igen nagy kérdés.
nyilván nem azért veszünk, hogy másnap széjjeltekerjük, de pl. egy látszólag kisebben van-e annyi tartalék, hogy még éppen elviselje azt, ami hiányzik belőle a 4 fejes elől, vagy a 4 méteres elől...
Ha a 150lóerőnél akarsz kapisgatni akkor szerintem már a 6000-es sorozatból kell kiszedni az ilyen kaliberűt.
Az alatt iggenjó az 5400-as sorozat!
Amit írtál, arra gyakorlatilag az 5455-ös is bőven zsír!
Egyedül a 4 fejes VF eke ami nagy neki, bár laza talajon meglepődnél hogy elviszi jól!
A 4 méteres rövidtárcsával is csak sekélyen bírna menni, de használni tudnád biztos vagyok benne!!!
Ez a kettő ahol kompromisszumokat kellene kötnöd, egyébként a többi feladatra nekell nagyobb gép.
Szerintem az 5470-es jó elgondolás!
Jó a perkins motor is, de ha van sisu motoros akkor azzal kérjed inkább!
arról ment a beszélgetés, hogy ebben a 130-150 LE-s kategóriában már mindenképpen a kevésbé kihegyezett hathengereseket kell-e szeretni, vagy lehet egy élesebb 4 hengeresben is gondolkozni? mondtad, hogy igazándiból nincs így különbség a szerviz tapasztalatok között, nem igaz az, hogy ezek a kisebb, esetleg jobban terhelt gépek többet állnának, több lenne velük a gond.
azt is mondtad, hogy ellenben minden csoportnak megvannak azok a gépei, amelyekre általában kevesebb a panasz vagy rosszalló észrevétel, és itt hoztad példaként a 5470-est, hogy ebben a csoportban ez egy jól eltalált gépnek tűnik.
hát igazándiból szerviz és üzemeltetési tapasztalatra lennék kíváncsi ebben a kategóriában, e körben viszont nagyjából minden érdekel, de gondolom ez már néhány személyes beszélgetés tárgya lenne.
egyébként inkább könnyebb munkákra (vegyszer, műtrágya, kasza, bála, kiszolgálás, stb.), de ha kell, akkor egy rövid tárcsa (4 m-es vogel), egy pótkocsi (16 t) is mögé akasztható legyen, vagy egy 4 fejes váltvaforgató előtt se térdeljen le, ahogy kollégák mondják, amolyan univerzális gépet keresek (még mindig, ebből látszik, hogy nem annyira aktívan) ebben a kategóriában (120-150 LE). nyilván pénzt kell vele keresni, merthogy abból élünk, tehát összességében valami gazdaságos megoldás a cél.
a kérdés tehát, hogy ebben a csoportban tapasztalatod és véleményed szerint miben érdemesebb gondolkodni, 4 henger, 6 henger, TD, CR, perkins, sisu, váltó, egyebek, mit tapasztaltok onnan nézve? ha kettő gépet kellene megmutatnod, akkor melyik kettőt mutatnád meg?
(persze ha lehet ilyenekről beszélni egy ilyen fórumon...)
jah nem, persze, eszembe sem jutott, csak korábban a kollégának két postban sem volt jó a linkje, és belinkeltem működően...
MfPisti-t várom, hogy folytassa, ahol abbahagyta, miszerint hogy az 5470-es gépet kéne akkor megvenni? :)
Volt részünk Same Laser 150 turbo trakival dolgozgatni jóideig.
1996-ban jött újonnan és 2003-ig dolgozott több kevesebb kihagyásokkal...
Aztán amikor már a váltó-véglehajtás is mégegyszer rossz lett illetve a motor is kifeküdt akkor szétszedve állt évekig majd 07-ben eladtam.
Járatás utáni első munkanapján nem emelte fel a kombinátort, szétkellett húzni a farában szétment valami, pontosan már nem emlékszem rá régen volt. Aztán folyamatosan. Jójó dolgozott is sokat, meg az első pár év még el is ment szódával, de 3-éves korától komoly bajai voltak.
5500-nál megállt az üzemóramérő, egy évvel a leállás előtt, tehát kb 6500 lehetett benne. Motorja ekkor ment tönkre (léghűtéses Deutz) egyébként ez az amivel baj addig nemvolt. Váltó kétszer, fogaskerekeket is kellett cserélni, meg szinkronozni, dobálta a sebességet, csapágyazni ilyesmi... Első hídban is szétszakadt valami, hátsó kúpkerék is volt egyszer cserélve egyik oldalon, másikon pedig levolt már törve pár fog.
Fék végett is szétkellett sokszor húzni, valami nagy gumigyűrű-szimering ilyesmi volt a hátsó fékeknél azok folyamatosan mentek tönkre, aztán kaptak egy-egy popszegecset a fékcsövek és csak első maradt rajta.
Turbó is volt felújítva tényleg. Adagoló porlasztók jól bírták. Kuplung is cserés volt egyszer, hidraulika elment azzal baj nemvolt annyira végülis.
Nem talajművelő traktor az. 56 mázsa volt, most a 110lóerős kisfergára ha akasztanék egykét súlyt többet kilehetne hozni belőle. Kaszálni, pótot húzni, boronálni, kis kombit húzni, ásóboronát meg ilyen könnyű eszközöket. Az XT4-es könnyű X-tárcsát szerette, a nehéz IH 4,2-előtt meghalt, pattogott folyamatosan, csak karcolgatni lehetett a fődet vele.
4fejes IH ekével el boldogúlt végülis, jó volt a diffizár rajta aztán barázdában elbóklászott azért.
Felnijeit mind átkelett heggeszteni meg ilyenek.
Ha tiszta új lenne kisegítő traktornak MTZ helyett ezekben a nehéz időkben 8tonnás kocsit húzni meg kisebb melókra elfogadnám, van edelényben ilyen mienkkel egyidős, azzal sok baj nemvolt, nem az volt a nagytraktor az ahogy írtam kisebb melókat szántak neki.
Hát ennyi. Mondjuk könnyű szántókra laza talajokra megfelelő eszközzel lehet használgatni, de felkell súlyozni vagy 65-70mázsára,hogy valamire jó legyen egyáltalán.
Ha 07-ben lett volna sok időm annyi amennyi mostanság van összeraktam volna és megmaradt volna arra amit írok, de akkoriban éjjelnappal gépen kellett űlni, kevesen voltunk egy géppel mentünk 600hektáron+maszek melók...
Motorja fellett újítva, főtengely felköszörűlve, új csapágyak, nyugvók is, dugók, csak összekellett volna rakni, nomeg váltót is szinkrongyűrűzni, kúpkereket cserélni ilyesmi.
24468 hozzászólás
Válasz #9966. hozzászólásra
5470 a jobb
Válasz #9964. hozzászólásra
Elvileg nem azért drágább mert Perkins vagy Süsü.
Ezt a hozzászólást majd azért kérném kimoderálni!
Moderálta: Szabi. (11018) 2011-01-24 20:36:54
Válasz #9955. hozzászólásra
üzemanyagban szerinted mi a különbség az 5470-es és az 5465-os között?
Válasz #9960. hozzászólásra
mennyivel ha nem 150el?
Válasz #9962. hozzászólásra
És mennyivel lehet drágább mint perkins-el??
Válasz #9960. hozzászólásra

A load sensing-en kívül mindenben egyetértek!
Válasz #9961. hozzászólásra
Tavaly októbertől
Azt nem tudja vki hogy mikortól lehet süsü motorral kapni az 5465-öst???
Válasz #9949. hozzászólásra
Arra ne nagyon figyelj, hogy itt ki mit ír, az csak esetleg egy kiinduló pont lehet. Kérj referenciát menj el, próbáld ki különböző körülmények között.(egyforma gépeket is) Az időt rá kell szánni, de még ekkor se biztos, hogy jól döntesz. Ha kötött területeid vannak, négyes ekét ne 150 lóerővel húzz.
Meg ne a katalógusokat nézegesd! Próba!
Meg load sensing 110l az 5400hoz!
Válasz #9956. hozzászólásra

Válasz #9953. hozzászólásra
elhúzná az a 4méterest beza!
csak azért nembiztos, hogy túl gyorsan ha mélyen is kell menni. Ennek ezért a 3méteres kell valójában.
Plusz húsz lóerő, ha van többlet gépsúly is, az már jaúúúúú!!!!!!!!!
Válasz #9953. hozzászólásra
elhúzná az a 4méterest beza!
csak azért nembiztos, hogy túl gyorsan ha mélyen is kell menni. Ennek ezért a 3méteres kell valójában.
Plusz húsz lóerő, ha van többlet gépsúly is, az már jaúúúúú!!!!!!!!!
Akciós.........

Válasz #9949. hozzászólásra

Hűha!
Ez így nagyon komplex lett.Én ennyi mindenre nem tok egyszerre válaszolni
5465-öt általában azok választanak, aki többnyire nehéz talajmunkára használják, vagy nehéz függesztett gépekkel akarnak dolgozni.Hosszabb, nagyobb tengelytáv, nyalván nagyobbat fog.
5470 inkább azok választása, akik vontatott és energiaigényes gépeket húznak.
Tény és való, hogy talán az 5470-est erősebbnek érzik.
Az 5470-es üzemanyagrendszere kevésbé érzékeny.
Ha gondolod, kiadom az összes általunk eladott 5470, és 5465 vevő tel. számát, beszélj velük. Nem lesznek kirívó különbségek.
Nem utolsó sorban itt van az ár. Van olyan kereskedő, aki 14 misiért kínálja az 5465-öst. igaz két éves, de ha most rendel valaki 5470-est, és nincs raktáron, akkor nem kevéssel drágább.
Ugye a motoron kívül a többi azonos.Szerviztapasztalatok?.....hm....kupplungalsóhelyzet kapcsoló, elvétve hidraulika pocíciószenzor, néha zajosabb hidraulika, amugy más nagyon semmi...ez egy faék eccerű 5400-as marad.
További kérdések?
Válasz #9952. hozzászólásra
5000 nemnó neked anó
mi az az anó?
ez a szláv igen amúgy haha
Válasz #9951. hozzászólásra
MF 5445 4-Zyl./4.4 l 95 (69,9) 100 (73,6) P/C/LP
MF 5455 4-Zyl./4.4 l 105(77,3) 112 (82,4) P/C/LP
namost eszerint az 5455-ös mondjuk 100-112 LE.
szted amit írsz, azokhoz a munkákhoz mennyi hiányzik még belőle?
mondjuk középkötött, 45-45 KA-s földeken?
vagy mondjuk tárcsa tarlóhántásba még elcsúszik, de másodjára, kicsit mélyíteni már nem szerinted?
mennyi hiányzik, 10-20-30 LE szted?
Válasz #9950. hozzászólásra
így ahogy mondod, ez is igen nagy kérdés.
nyilván nem azért veszünk, hogy másnap széjjeltekerjük, de pl. egy látszólag kisebben van-e annyi tartalék, hogy még éppen elviselje azt, ami hiányzik belőle a 4 fejes elől, vagy a 4 méteres elől...
Válasz #9949. hozzászólásra
Ha a 150lóerőnél akarsz kapisgatni akkor szerintem már a 6000-es sorozatból kell kiszedni az ilyen kaliberűt.
Az alatt iggenjó az 5400-as sorozat!
Amit írtál, arra gyakorlatilag az 5455-ös is bőven zsír!
Egyedül a 4 fejes VF eke ami nagy neki, bár laza talajon meglepődnél hogy elviszi jól!
A 4 méteres rövidtárcsával is csak sekélyen bírna menni, de használni tudnád biztos vagyok benne!!!
Ez a kettő ahol kompromisszumokat kellene kötnöd, egyébként a többi feladatra nekell nagyobb gép.
Szerintem az 5470-es jó elgondolás!
Jó a perkins motor is, de ha van sisu motoros akkor azzal kérjed inkább!
Tuning or not tuninig that is the question!
Válasz #9947. hozzászólásra
arról ment a beszélgetés, hogy ebben a 130-150 LE-s kategóriában már mindenképpen a kevésbé kihegyezett hathengereseket kell-e szeretni, vagy lehet egy élesebb 4 hengeresben is gondolkozni? mondtad, hogy igazándiból nincs így különbség a szerviz tapasztalatok között, nem igaz az, hogy ezek a kisebb, esetleg jobban terhelt gépek többet állnának, több lenne velük a gond.
azt is mondtad, hogy ellenben minden csoportnak megvannak azok a gépei, amelyekre általában kevesebb a panasz vagy rosszalló észrevétel, és itt hoztad példaként a 5470-est, hogy ebben a csoportban ez egy jól eltalált gépnek tűnik.
hát igazándiból szerviz és üzemeltetési tapasztalatra lennék kíváncsi ebben a kategóriában, e körben viszont nagyjából minden érdekel, de gondolom ez már néhány személyes beszélgetés tárgya lenne.
egyébként inkább könnyebb munkákra (vegyszer, műtrágya, kasza, bála, kiszolgálás, stb.), de ha kell, akkor egy rövid tárcsa (4 m-es vogel), egy pótkocsi (16 t) is mögé akasztható legyen, vagy egy 4 fejes váltvaforgató előtt se térdeljen le, ahogy kollégák mondják, amolyan univerzális gépet keresek (még mindig, ebből látszik, hogy nem annyira aktívan) ebben a kategóriában (120-150 LE). nyilván pénzt kell vele keresni, merthogy abból élünk, tehát összességében valami gazdaságos megoldás a cél.
a kérdés tehát, hogy ebben a csoportban tapasztalatod és véleményed szerint miben érdemesebb gondolkodni, 4 henger, 6 henger, TD, CR, perkins, sisu, váltó, egyebek, mit tapasztaltok onnan nézve? ha kettő gépet kellene megmutatnod, akkor melyik kettőt mutatnád meg?
(persze ha lehet ilyenekről beszélni egy ilyen fórumon...)
Ermike !!!
Te mint fő gumis, nézz már be a műhelyesbe !
Válasz #9946. hozzászólásra
Vannak különbségek, de mit szeretnél vele művelni?
Válasz #9945. hozzászólásra
jah nem, persze, eszembe sem jutott, csak korábban a kollégának két postban sem volt jó a linkje, és belinkeltem működően...
MfPisti-t várom, hogy folytassa, ahol abbahagyta, miszerint hogy az 5470-es gépet kéne akkor megvenni? :)
Válasz #9930. hozzászólásra
Kamu hirdetés,ne foglalkozz vele.Utalj ide,meg oda,aztán viszik a trakit.Csak győzzed várni.
Sziasztok!

3120-ban a datatronicot nem tudom elindítani,mindig 0-át mutat,pedig mikor hoztam mutatta a sebességet,csak elbarmoltam.
Tud ebben valaki segíteni?
G.
Válasz #9941. hozzászólásra
Hát ha én azt tudnám.......
valaki dobhatna rá egy emilt!
Válasz #9940. hozzászólásra

ez akkor olyan lehet mint motorok között a VOR???
mennyiért akarják adni?
Válasz #9940. hozzászólásra
Mi a bibi a hirdetésben,mert túl olcsón van kirakva.
Válasz #9930. hozzászólásra
Ez egy 8200-as MF tesója, White szinben. Valszeg Cummins (vagy Navistar) motorral.
Amerikai speckó.
Érdekes.................
Válasz #9938. hozzászólásra
Mivel kb 1,5-2 óra az út így éjfél körülig tervezném a maradást. Ha 6-ra kell ott lenni, akkor meg 4 körül az indulást.
Válasz #9937. hozzászólásra
És meddig tervezel maradni,mikor jössz?
Válasz #9936. hozzászólásra
Mennék én is, de csak úgy hogy még az éjszaka hazajövök.
Hátha menne valaki Szarvas környékéről így.
Válasz #9921. hozzászólásra
Jelen állás szerint megyek,és alszok is. Miért?
Válasz #9934. hozzászólásra
PL. EZ
Koszi szepen
Valami 100 LE koruli traktort tud valaki ajanlani? hasznaltat termeszetesen,10000 euro korulit.
Válasz #9931. hozzászólásra

helló
Volt részünk Same Laser 150 turbo trakival dolgozgatni jóideig.
1996-ban jött újonnan és 2003-ig dolgozott több kevesebb kihagyásokkal...
Aztán amikor már a váltó-véglehajtás is mégegyszer rossz lett illetve a motor is kifeküdt akkor szétszedve állt évekig majd 07-ben eladtam.
Járatás utáni első munkanapján nem emelte fel a kombinátort, szétkellett húzni a farában szétment valami, pontosan már nem emlékszem rá régen volt. Aztán folyamatosan. Jójó dolgozott is sokat, meg az első pár év még el is ment szódával, de 3-éves korától komoly bajai voltak.
5500-nál megállt az üzemóramérő, egy évvel a leállás előtt, tehát kb 6500 lehetett benne. Motorja ekkor ment tönkre (léghűtéses Deutz) egyébként ez az amivel baj addig nemvolt. Váltó kétszer, fogaskerekeket is kellett cserélni, meg szinkronozni, dobálta a sebességet, csapágyazni ilyesmi... Első hídban is szétszakadt valami, hátsó kúpkerék is volt egyszer cserélve egyik oldalon, másikon pedig levolt már törve pár fog.
Fék végett is szétkellett sokszor húzni, valami nagy gumigyűrű-szimering ilyesmi volt a hátsó fékeknél azok folyamatosan mentek tönkre, aztán kaptak egy-egy popszegecset a fékcsövek és csak első maradt rajta.
Turbó is volt felújítva tényleg. Adagoló porlasztók jól bírták. Kuplung is cserés volt egyszer, hidraulika elment azzal baj nemvolt annyira végülis.
Nem talajművelő traktor az. 56 mázsa volt, most a 110lóerős kisfergára ha akasztanék egykét súlyt többet kilehetne hozni belőle. Kaszálni, pótot húzni, boronálni, kis kombit húzni, ásóboronát meg ilyen könnyű eszközöket. Az XT4-es könnyű X-tárcsát szerette, a nehéz IH 4,2-előtt meghalt, pattogott folyamatosan, csak karcolgatni lehetett a fődet vele.
4fejes IH ekével el boldogúlt végülis, jó volt a diffizár rajta aztán barázdában elbóklászott azért.
Felnijeit mind átkelett heggeszteni meg ilyenek.
Ha tiszta új lenne kisegítő traktornak MTZ helyett ezekben a nehéz időkben 8tonnás kocsit húzni meg kisebb melókra elfogadnám, van edelényben ilyen mienkkel egyidős, azzal sok baj nemvolt, nem az volt a nagytraktor az ahogy írtam kisebb melókat szántak neki.
Hát ennyi. Mondjuk könnyű szántókra laza talajokra megfelelő eszközzel lehet használgatni, de felkell súlyozni vagy 65-70mázsára,hogy valamire jó legyen egyáltalán.
Ha 07-ben lett volna sok időm annyi amennyi mostanság van összeraktam volna és megmaradt volna arra amit írok, de akkoriban éjjelnappal gépen kellett űlni, kevesen voltunk egy géppel mentünk 600hektáron+maszek melók...
Motorja fellett újítva, főtengely felköszörűlve, új csapágyak, nyugvók is, dugók, csak összekellett volna rakni, nomeg váltót is szinkrongyűrűzni, kúpkereket cserélni ilyesmi.
Jobb így,hogy elment, nincs vele gond
Válasz #9930. hozzászólásra
Ezek a tipikus átverős hirdetések
Szep napot mindenkinek!
Ismeri valaki a Same Laser traktorokat?
Ha van tapasztalatuk,velemenyuk megkerem irjak meg
Koszonon.
Válasz #9929. hozzászólásra
http://www.expressz.hu/auto/haszongepjarmu/.../hirdetes-24399075/
Válasz #9928. hozzászólásra


Válasz #9926. hozzászólásra
Talán most
Válasz #9926. hozzászólásra
A végéről lehagytam a Cached -et mert az nem zőlddel volt kijejölve.
Válasz #9924. hozzászólásra
Biztos kijelölted az egészet?
Válasz #9924. hozzászólásra
Hát ez így sem jó.
Válasz #9922. hozzászólásra
Bemásolva a keresőbe kiadja,miért van a letiltás ? www.expressz.hu/auto/haszongepjarmu/.../hirdetes-24399075/ -
Válasz #9922. hozzászólásra
??? valami nem jó.
Ez miféle szerzemény ,miért csak ennyi az ára ?http://www.expressz.hu/auto/haszongepjarmu/.../hirdetes-24399075/ -
Válasz #9920. hozzászólásra
Lala, te mész Bugacra? Ott alszol? Mennék én is, de még este haza kell jönnöm.
Válasz #9915. hozzászólásra



Köszönjük Ermikéné!!!!!!!
Hoppá Szanberg!! Visszanyalt a fagyi......................................
Válasz #9917. hozzászólásra

Énekli h,csiga-biga gyere kiii !