Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR402.9 FtUSD390.02 FtCHF426.44 FtGBP483.09 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
1 nek lett komoly diffibaja, nem tudo mi lett vele, meg egy lett hengerfejes 4000 nél, de az kapta is az ívet szántásban amenyire tudom, egyébbként szeretik őket.
Ha nagyon akarsz cserélni menj el Bújfalura, úgy hallottam ott 2 nagyfergának kitelt a becsülete és mennek a cégtől, kevés üzemórásak(sokat álltak dologidőben).
Adjam el, kösz szépen rajt a hitel meg a támogatás.
Költsek rá még többet,lehet akkor se lesz jobb.
Vagy ha jobb is lesz megéri e?
Nem azt mondom, hogy a márkával van a baj, mert bármivel előfordulhat.Azért egy ilyen drága vasdarabnál ne forduljon.
A szántásról meg anyit, hogy ahol az mtz nem megy el ott ez se.
A hidraulikájáról még nem is írtam.Azt mondják a megnövelt emelőképesség miatt lassú ja.
Nem tudom mi a baj a sötét paraszt névvel, mások is azok csak nem ismerik be, még maguknak sem.
Ha gyengének érzi,ki kell hívni valami teljesítménymérő csapatot.Addig amíg garis a gép.Volt már olyan felénk új perkinses traktorral,hogy gyenge volt.Ki is cserélték a motort gariba. Valami vezérlésprobléma volt vele(mccormick).Van ilyen,de mindenképpen el kell intézni gyorsan.
Olyan 150 körül igen.De szerintem teherautóban tud annyit,nem tartós terhelésen.
Egyébként Te pont a fordítottja vagy a sötét parasztnak, egyenesen szerelmes vagy az Mf-be
Vagy nem azt várja a géptől amire való vagy valami nagyon el van cseszve a gépen. Ha az utóbbi eset forog fenn akkor biztos lehet rá orvosságot találni. Lehet hogy sokba fáj.De akkor is rendbe kell tenni. Különben használhatatlan a gép akkor pedig csak bukta van, nem termel semmit csak amortizálódik.
Az 5455-ös 4hengeres perkins motorján a bilétáról ha átszámolom a kw-ot, akkor valami 160lóerő jön ki.
Nyilván nem annyi ez a gép, de valahol biztos,hogy ennyin dolgozik, és bírnia úgyis kell egy darabig.
Szóval egy kis tuning, ha nem baxa el a rendszer zavartalan működését ártani nemnagyon fog, ezekkel úgysem húzod a 4,2-es nehéz IH tárcsát, meg kondor ekét. A neki megfelelő eszözökkel baja nem lesz soha.
Bírják a perkinsek, nekünk a régiek is jók
mennie kell annak!
Nekünk csak 5 tonnás meg 4 hengeres a perkins benne(5455) de jóval jobban megy mint a turbós. Persze amikor az bír 5-ben szántani akkor az is halad, de olyankor 3A-ban emez mégjobban.
A különbség mégis akkor jön ki igazán amikor fáj.
Pl.: aminap szántás volt. A nagy ment a legjobban, annak az ekéjét nem dobja ki a főd. Az 5455 bírt mint az állat,viszont az eke alig bírt a fagyos fődben dolgozni. A turbós mtz addig bírt ameddig a fagy tetején karcolt az eke, mihelyst belekapott a fődbe már le is térgyelt.
Szóval az a kis különbség csupán annyi,hogy amit az 5455 felszánt, jövőre fasza talajba tudunk vetni majd kukoricát, amiből lesz a profit. Amit meg az mtz nem szánt fel, arra ihatunk hideg vizet.
Mi is a drága???
50hektárt ha kiszántassz egy nyugati géppel, az mtz-vel meg nemlehet, mint pl most idén, vagy amíg kiszántja ezt az 50-et a ferga, az mtz meg tízet mert közben szétszakad a folyamatosan reszkető gép, váltó, hajtás, aztán rákell költeni egy csomó pénzt, munkát, időt ami ugye megfizethetetlen, szóval akkor jövőre 10millát lehet learatni, jó évben normál vagy jó áraknál másfélszer annyit és már meg is van a gép ára.
Ezt így is lehet nézni, könnyű szántós jobb években az mtz- is el működik főleg a könnyű talajokon, pár évig nincs sok gond.
node ez máraz mtz-s topicba való, aktuális is lenne azthiszem
Sötétparaszt! miért kell ilyen név egyrészt?
kettő add el akkor ha nem vagy megelégedve.
Innentől kezdve úgyi ha útálod szarsz majd rá, nem lesz gazdája, aztán jönnek a bajok sorra.
Én megtudnám menteni!
Cseréljünk! van egy rakás gép, komolyan mondom!
A motorokat egy teljesítmény tartományra gyártják,a felső határt ne lépd át.Az élettartam biztos rövidebb valamivel,de ki akar már 10évig egy traktorban ülni.Olyan nagy a technikai fejlödés.hogy hamarabb lecserélem.Mert pl a hátsóhídrugózást is feltalálják pár év múlva
De ezen lehet segíteni egy kis tuninggal.Nekem 6445 ös van,ami alapból 90le.Rajta van a rapid,így viszont van erő bőven.Adni kell neki egy tuningot ennyi az egész.
Szeva Sötét Paraszt szeretnélek csak egy kicsit felvilágosítani hogy hozzám egy másik nem nyugati traktorhoz három éve 120 ft/km ért jöttek ki az első szemlét megcsinálni! Ezen én úgy gondolom nem kellene meglepődnöd, mert nem egy hatalmas összeg.
Ha pedig van pofád másokat megpróbálni lejáratni akkor légyszi te se maradj inkognítóban, mert így meglehetősen gerinctelen és hiteltelen leszel, lettél .....
Válasz #8710. hozzászólásra
az első három szervíz költségéből lehet venni egy közepes mtzt,ezt sokan tudjuk itt.Csak évi 800 fölötti üzemórákat régi nyugati és kgst gépekkel nem lehet menni,mert mikor rossz az idő akkor a gép jó mikor lehetne menni akkor bexarik a technika és mire elkészül addígra általában megint parasztünnep van.
A megbízhatóságnak is ára van,de hozama is van és ez általában sokkal több
Fő hidraulika tömb ami a massey fergusson 165 hátsó diferenciál hajtómű házában található.Gondoltam hogy ráteszek pl egy ifáét egy külsőt, de akkor a pótkocsi hidraulikája nem megoldott.:(
Fő hidraulika tömb ami a massey fergusson 165 hátsó diferenciál hajtómű házában található.Gondoltam hogy ráteszek pl egy ifáét egy külsőt, de akkor a pótkocsi hidraulikája nem megoldott.:(
Köszi hogy szóltál. Beszélek számtekjanival.
A honlap nem új, csak igazodik a közelgő ünnephez.
Ezekkel a kattintásokkal nem tudom mit tudunk kezdeni, mert nem saját gyártmány a honlap, hanem node, és nem biztos hogy bele tudnak-e nyúlni....
Elment a cucc megint.
Az új honlapotokon (amit már régebben megdicsértem) lenne két észrevételem.
-A használtgépnél a képre kattintva is beadhatná a gép adatlapját, mert azt a kis piros "tovább" gomb nem nagyon üti ki az ember szemét a rózsaszín háttéren.
-A referenciáknál a cikkeket nem lehet kinagyítani, így olvasni is csak nagyon jó szemmel lehet, vagy a crl+ -al, de így meg a minőség rosszabb lesz. Pedig jó cikkek vannak ott, és másokat is érdekelné.
24441 hozzászólás
Válasz #8739. hozzászólásra
1 nek lett komoly diffibaja, nem tudo mi lett vele, meg egy lett hengerfejes 4000 nél, de az kapta is az ívet szántásban amenyire tudom, egyébbként szeretik őket.
Válasz #8737. hozzászólásra
![smile devil](/oldforum/images/smiles/devil.gif)
az 1O25ös MTZ kitolja a barázdából, nem értem mi ezen a meglepő
Válasz #8738. hozzászólásra
a Valtrák mennek még?
Válasz #8730. hozzászólásra
).
Ha nagyon akarsz cserélni menj el Bújfalura, úgy hallottam ott 2 nagyfergának kitelt a becsülete és mennek a cégtől, kevés üzemórásak(sokat álltak dologidőben
Jó a téma de tulképp mi is a téma????
![smile blink](/oldforum/images/smiles/blink.gif)
Nem akar a 6 hengeres 20al szántani vagy mi a ......?????????????????????
Válasz #8735. hozzászólásra
Mit csináltak ennyi pénzért a gépen? (az összeg amúgy nem sok)
Adjam el, kösz szépen rajt a hitel meg a támogatás.
Költsek rá még többet,lehet akkor se lesz jobb.
Vagy ha jobb is lesz megéri e?
Nem azt mondom, hogy a márkával van a baj, mert bármivel előfordulhat.Azért egy ilyen drága vasdarabnál ne forduljon.
A szántásról meg anyit, hogy ahol az mtz nem megy el ott ez se.
A hidraulikájáról még nem is írtam.Azt mondják a megnövelt emelőképesség miatt lassú ja.
Nem tudom mi a baj a sötét paraszt névvel, mások is azok csak nem ismerik be, még maguknak sem.
Válasz #8732. hozzászólásra
Ha gyengének érzi,ki kell hívni valami teljesítménymérő csapatot.Addig amíg garis a gép.Volt már olyan felénk új perkinses traktorral,hogy gyenge volt.Ki is cserélték a motort gariba. Valami vezérlésprobléma volt vele(mccormick).Van ilyen,de mindenképpen el kell intézni gyorsan.
Válasz #8731. hozzászólásra
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Olyan 150 körül igen.De szerintem teherautóban tud annyit,nem tartós terhelésen.
Egyébként Te pont a fordítottja vagy a sötét parasztnak, egyenesen szerelmes vagy az Mf-be
Vagy nem azt várja a géptől amire való vagy valami nagyon el van cseszve a gépen. Ha az utóbbi eset forog fenn akkor biztos lehet rá orvosságot találni. Lehet hogy sokba fáj.De akkor is rendbe kell tenni. Különben használhatatlan a gép akkor pedig csak bukta van, nem termel semmit csak amortizálódik.
Válasz #8728. hozzászólásra
lac*!
Az 5455-ös 4hengeres perkins motorján a bilétáról ha átszámolom a kw-ot, akkor valami 160lóerő jön ki.
Nyilván nem annyi ez a gép, de valahol biztos,hogy ennyin dolgozik, és bírnia úgyis kell egy darabig.
Szóval egy kis tuning, ha nem baxa el a rendszer zavartalan működését ártani nemnagyon fog, ezekkel úgysem húzod a 4,2-es nehéz IH tárcsát, meg kondor ekét. A neki megfelelő eszözökkel baja nem lesz soha.
Bírják a perkinsek, nekünk a régiek is jók
Válasz #8726. hozzászólásra
![smile innocent](/oldforum/images/smiles/innocent.gif)
mennie kell annak!
Nekünk csak 5 tonnás meg 4 hengeres a perkins benne(5455) de jóval jobban megy mint a turbós. Persze amikor az bír 5-ben szántani akkor az is halad, de olyankor 3A-ban emez mégjobban.
A különbség mégis akkor jön ki igazán amikor fáj.
Pl.: aminap szántás volt. A nagy ment a legjobban, annak az ekéjét nem dobja ki a főd. Az 5455 bírt mint az állat,viszont az eke alig bírt a fagyos fődben dolgozni. A turbós mtz addig bírt ameddig a fagy tetején karcolt az eke, mihelyst belekapott a fődbe már le is térgyelt.
Szóval az a kis különbség csupán annyi,hogy amit az 5455 felszánt, jövőre fasza talajba tudunk vetni majd kukoricát, amiből lesz a profit. Amit meg az mtz nem szánt fel, arra ihatunk hideg vizet.
Mi is a drága???
50hektárt ha kiszántassz egy nyugati géppel, az mtz-vel meg nemlehet, mint pl most idén, vagy amíg kiszántja ezt az 50-et a ferga, az mtz meg tízet mert közben szétszakad a folyamatosan reszkető gép, váltó, hajtás, aztán rákell költeni egy csomó pénzt, munkát, időt ami ugye megfizethetetlen, szóval akkor jövőre 10millát lehet learatni, jó évben normál vagy jó áraknál másfélszer annyit és már meg is van a gép ára.
Ezt így is lehet nézni, könnyű szántós jobb években az mtz- is el működik főleg a könnyű talajokon, pár évig nincs sok gond.
node ez máraz mtz-s topicba való, aktuális is lenne azthiszem
Sötétparaszt! miért kell ilyen név egyrészt?
kettő add el akkor ha nem vagy megelégedve.
Innentől kezdve úgyi ha útálod szarsz majd rá, nem lesz gazdája, aztán jönnek a bajok sorra.
Én megtudnám menteni!
Cseréljünk! van egy rakás gép, komolyan mondom!
Válasz #8723. hozzászólásra
Azt áruld már el hogy mi van a trakival? Mit mondtak rá a szervizesek?
Válasz #8727. hozzászólásra
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
A motorokat egy teljesítmény tartományra gyártják,a felső határt ne lépd át.Az élettartam biztos rövidebb valamivel,de ki akar már 10évig egy traktorban ülni.Olyan nagy a technikai fejlödés.hogy hamarabb lecserélem.Mert pl a hátsóhídrugózást is feltalálják pár év múlva
Válasz #8725. hozzászólásra
Egy kis tuning oszt lehet, hogy a maradék ménes is szétfut.
Válasz #8723. hozzászólásra
Én mndjuk értelek, de ha nem vettél egy nehezebb szériát Süsü motorral akkor ez van. 5400 Kg-val és perkins motorral ne akarj csodákat.
Válasz #8722. hozzászólásra
De ezen lehet segíteni egy kis tuninggal.Nekem 6445 ös van,ami alapból 90le.Rajta van a rapid,így viszont van erő bőven.Adni kell neki egy tuningot ennyi az egész.
Válasz #8721. hozzászólásra
Olcsó is legyen, erős is legyen. Hát ez igy egyszerre nem igen megy.
Azt tudtam,hogy ez ennyibe fog fájni.
Lehet még többe is.
De nekem most ezzel jobb lett?
Tudjátok élég szar ügy amikor egy ilyen drága gép ugyanazt a munkát végzi mint a szar mtz.
Sajnos nekem más összehasonlítási alapom nincs csak az mtz.
Válasz #8721. hozzászólásra
Hát te is bosszankodnál ha egy turbós mtz ugyanazzal az ekével gyorsabban szántana mint egy 5465-s
Válasz #8720. hozzászólásra
Az lehet a gondja,hogy nem lett erősebb a traki a szervíz után sem?
Válasz #8719. hozzászólásra
Visszaolvasva az egész történetet értem a kolléga csalódottságát.
A számla ily módon való leközlése viszont tényleg nem etikus.
Válasz #8710. hozzászólásra
Szeva Sötét Paraszt szeretnélek csak egy kicsit felvilágosítani hogy hozzám egy másik nem nyugati traktorhoz három éve 120 ft/km ért jöttek ki az első szemlét megcsinálni! Ezen én úgy gondolom nem kellene meglepődnöd, mert nem egy hatalmas összeg.
Ha pedig van pofád másokat megpróbálni lejáratni akkor légyszi te se maradj inkognítóban, mert így meglehetősen gerinctelen és hiteltelen leszel, lettél .....
Válasz #8710. hozzászólásra
Nem adod el a traktort???
Ha annyira szar, egy 1025-ös mtz-t viszek érte és elbótoljuk
Válasz #8710. hozzászólásra
Ingyen kelett volna menniük 200kmert???
Válasz #8715. hozzászólásra
Az lényeg hogy kérdezte hogy mennyibe fog kerülni neki és nem mondták meg előre.
Válasz #8710. hozzászólásra
Nem bírom elolvasni hogy mi van ráírva. Az lenne a lényeg hogy meg van e a hiba és meg e lehet gyógyítani és mi az és mennyiből fáj?
Válasz #8710. hozzászólásra
,ezt sokan tudjuk itt.Csak évi 800 fölötti üzemórákat régi nyugati és kgst gépekkel nem lehet menni,mert mikor rossz az idő akkor a gép jó mikor lehetne menni akkor bexarik a technika és mire elkészül addígra általában megint parasztünnep van. ![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
az első három szervíz költségéből lehet venni egy közepes mtzt
A megbízhatóságnak is ára van,de hozama is van és ez általában sokkal több
Válasz #8710. hozzászólásra
Most ezt miért raktad ki? Nem olcsó de akkor is. Ha már a te neved letakartad akkor a Pistét miért nem?
Válasz #8711. hozzászólásra
Vissza olvastam, de a kiszállás szinte minden cégnél ennyi, illetve szerviz is, ez várható volt...
Válasz #8710. hozzászólásra
![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
Ez egy számla, és mi lett jobb????
Ettől nekem most mivel lett jobb?
Válasz #8708. hozzászólásra
hát én azt nem tudhatom.....
Válasz #8706. hozzászólásra
és akkor a mashexpón ki lessz?
Vagy egyáltalán lesz e mashexpó?
Válasz #8705. hozzászólásra
Elvileg igen.
Válasz #8705. hozzászólásra
![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
INNENkiderül!
Válasz #8703. hozzászólásra
az AD is jelen lessz az Etyeki bulin?
Válasz #8703. hozzászólásra
egyenlőre csak gondolkodóba vagyok. tegnap sajnáltam nagyon a masinát beinditani a hidegben
Válasz #8701. hozzászólásra
van
Kéred?
176juro.
Válasz #8700. hozzászólásra
mfpisti@hfcnetwork.hu
Válasz #8697. hozzászólásra
![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
figyi bátyja! a jcb-be pörkinsz motor van. nem tudod, hogy ezekhez a motorokhoz van gyári elömelegítő?
Válasz #8697. hozzászólásra
Ha adsz egy címet küldök egy robantot ábrát róla.
Csak egy ilyet tudtan hozzá keríteni valami ilyesmi azt mondják.Nem mertem még szétszedni.
Válasz #8697. hozzászólásra
Igen arra pontosan nem tudom mert a traktort nem én szettem szét sajnos de a volt tulajdonosa azt mondta hogy szerinte kerícsek bele eggyet.
Válasz #8695. hozzászólásra
Arra gondolsz, ami a diffiházban van, és a 3pontot vezérli?
Az a szivattyúval egy tömbben van.
Mi hiányzik belőle?
Fényképet tudsz?
Válasz #8688. hozzászólásra
Fő hidraulika tömb ami a massey fergusson 165 hátsó diferenciál hajtómű házában található.Gondoltam hogy ráteszek pl egy ifáét egy külsőt, de akkor a pótkocsi hidraulikája nem megoldott.:(
MfPisti
Fő hidraulika tömb ami a massey fergusson 165 hátsó diferenciál hajtómű házában található.Gondoltam hogy ráteszek pl egy ifáét egy külsőt, de akkor a pótkocsi hidraulikája nem megoldott.:(
Válasz #8693. hozzászólásra
Köszi hogy szóltál. Beszélek számtekjanival.
A honlap nem új, csak igazodik a közelgő ünnephez.
Ezekkel a kattintásokkal nem tudom mit tudunk kezdeni, mert nem saját gyártmány a honlap, hanem node, és nem biztos hogy bele tudnak-e nyúlni....
Elment a cucc megint.
Válasz #8692. hozzászólásra
Pontosítok, a referenciáknál nem mindegyik cikket lehet nagyítani.
Válasz #8691. hozzászólásra
![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
![smile whistling](/oldforum/images/smiles/whistling.gif)
Hi!
Az új honlapotokon (amit már régebben megdicsértem) lenne két észrevételem.
-A használtgépnél a képre kattintva is beadhatná a gép adatlapját, mert azt a kis piros "tovább" gomb nem nagyon üti ki az ember szemét a rózsaszín háttéren.
-A referenciáknál a cikkeket nem lehet kinagyítani, így olvasni is csak nagyon jó szemmel lehet, vagy a crl+ -al, de így meg a minőség rosszabb lesz. Pedig jó cikkek vannak ott, és másokat is érdekelné.
Ja és még mindig várom a kuplungkalibrálást.