Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR407 FtUSD392.16 FtCHF434.03 FtGBP489 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #7128. hozzászólásra
No,látod,a gépész tapasztalat itt is működik!
Még emlékszem,valamikor télen vagdalótak,hogy csak a jd-sek trükköznek a fogyasztás miatt a fordulattal,és lám,most ő írja büszkén,hogy le kell venni a fordulatot.......
Egyszerűt és tartósat akarsz akkor jympa !!!!!
Az enyémet már húzta nem is keveset 260 le fölötti gépek de semmi baja.
Volt, hogy a 8470-es ferga letérdelt előtte, de a chippelt nagy claas is megállt nem egyszer.
azt csak az MF Delta kombájn kapja meg szerintem.
bár lehet lesz 7hengeres traki is!?!?!?!?
Imi!
szerintem a tüskés elmunkáló nem a legjobb,mert utána úgy kiszárad a főd hogy bekakkantassz!
hameg hengerezni kell a lazító után az mindig plussz kőcccséééég!
szerintem jobb egy olyan ami lezárni akarná a talajt nem pedig még megbolygatni
Ezt látom én is !(Bár még alig van mögöttem ü.ó.)
De csodák nincsenek!!!!!
Amit eddig észrevettem, hogy vannak olyan eszközök amikhez kell pörgetni, mert a monitor szerint ott tökéletes de vannak olyanok amikhez be kell fojtani a mocit de a hangján is hallani, mikor egészséges.
Az a kék (ezekszerint Leták) egy vadiúj. megnéztem jó az ára és jó masszív szerkezet!
különben az ásóboronánk is ilyen gyártmány, 7éves forma kegyetlen hektár van utána hagyva és hibátlan masszív erős a váza semmi nem törik rajta.
Lazítónál ez a lényeg.
Van mélységszabályzó kereke nem is rossz, nem egy wartburgkerék, van elmunkálója, jók a kései.
Amihez hasonlítjuk Imrével az egy Vakond nevezetű nemtudom milyenféle, biztos azis magyar gyártmányú lazító.
ugyanilyen mint a leták,csak vannak szárnyak a késeken.
Válasz #7119. hozzászólásra
Van egy 135 ló körüli,egy 220 és egy 280.A kicsit szinte a tenyerükön hordozzák,az egy maszeknál van,a 2 nagy egy kft-nél,és azok is szemük fénye-ként bánnak velük.DE! egetrengető csodákról nem beszélnek.A nagyokkal vannak jd-k,rábák,deutz-ok,de nem csodaként beszélnek a fergákról.Nem rosszabbak,nem jobbak mint a többi.
kinek hogy vállt ve, mennyire van karbantartva a gépe márkától függetlenűl stbstb...
nekünk van 3 ferga traktor nem azért mert rossza, vagy bajunk van velük...
Kategóriatársak között egetrengető különbség valóban nincs, de azért ittott érezni, hogy melyik a komolyabb.
Szeretni kell a gépeket és karbantartani figyelni reájuk ez a lényeg!
Peti lazítója jól néz ki de szerintem nem annyiba kerűl mint emez amit beszúrtam...
A régi IH lazítókat is jónak mondták pedig azokis "csak" sima késesek voltak
Válasz #7100. hozzászólásra
tisztelettel hallgatom (olvasom) amit írtok a fergákról.De itt is van 3 db és semmivel sem tudnak többet mint a lóerőben hozzáillő más márkák,és zabálnak is rendesen.......
Én szeretem a süsü motort!
teccik is maga a konstrukció, plussz van a környéken jópár pozitív példa rájuk.
kis 95lovas valtra sisu motorral 10000üzemóra felett olyan mint a Doxa.
régebbi 6,6literes SÜSÜ 190lovas közepes fergában tizen sokezer óra bontatlan és 6,2-es nehéz IH-t húz.
kombájnomban 13éves motor van az olaj világosbarna benne 200óráig.
A nagygépben kb 4000óra van, még olyan mint az új.
Ha 10ezer lesz benne és nemkell újítani addig akkor már ezt is jónak fogom titulálni, addig lehet bizonyítani néki!
Nekem végül is mindegy. Nálunk nem váltak be a hátsózúzós oros adapterek, olyan munkát itt nem csinált 10tnás kukitarlón mint a fényképeden.De lehet a mi hibánk volt.
nem akartam én szétforgatni, rossz aki rosszragondol...
a "kézigázt" állítod 1850-re és tartja ezt pontosan???
mi nehéz eszköznél nehézmunkánál 1880-1900-ra állítjuk a programot és így 1850felett marad mindig illetve a beállítottig megy fel természetesen
10-20-at mindig ingadozik a fordúlat.
a 7,4-es motornál nem vettem észre fogyasztásbéli különbséget.
Ha nagyon fogós a téma akkor meg kimondottan jobb ha oda van neki adva. Ilyenkor 2000-re állítom a gombot és 1950-2000között van a fordúlat.
6495-el a szomszéd cég a 7,2nehéz IH-t 2100-ra állítja a gázt és 2000-ig esik vissza a fordúlat.
elsősorral felhajtott szárnyakkal, második-harmadiksornál(ha ilyen kell) akkor meg szétnyitva húzzák a nagybutát.
6,6SISU motor.
hitetlenkedtem de haver a gépkezelő.
1850-en volt eddig a legjobb fogyasztási érték, így hát ezt nem kell kikormolnod, mert akkor egy kicsit elszállnak az értékek.......
A röhej az, hogy 10-20-al nagyobb moci fordulatra is már hekinként literekkel ment fel a fogyasztás...
jó lenne egyszer kipróbálni egy ilyen gépet! A gumihevederest is meghajtanám mit tud! Ez az a gép ami még teccet! Az agrokernél láttam most pár nagyot valaki bevásárolt belőlük itt borsodba!
24434 hozzászólás
Adios !!!!!!!!!![smile oops](/oldforum/images/smiles/oops.gif)
![smile love](/oldforum/images/smiles/love.gif)
Válasz #7128. hozzászólásra
No,látod,a gépész tapasztalat itt is működik!
Még emlékszem,valamikor télen vagdalótak,hogy csak a jd-sek trükköznek a fogyasztás miatt a fordulattal,és lám,most ő írja büszkén,hogy le kell venni a fordulatot.......
Válasz #7125. hozzászólásra
Mondjuk ha a T-150-esból szabadult rá a fergára némiképp érthető a dolog.
Az hogy csodagép Szanberg lelkesedésére vezethető vissza
Válasz #7126. hozzászólásra
Egyszerűt és tartósat akarsz akkor jympa !!!!!
Az enyémet már húzta nem is keveset 260 le fölötti gépek de semmi baja.
Volt, hogy a 8470-es ferga letérdelt előtte, de a chippelt nagy claas is megállt nem egyszer.
Válasz #7127. hozzászólásra
azt csak az MF Delta kombájn kapja meg szerintem.
bár lehet lesz 7hengeres traki is!?!?!?!?
Imi!
szerintem a tüskés elmunkáló nem a legjobb,mert utána úgy kiszárad a főd hogy bekakkantassz!
hameg hengerezni kell a lazító után az mindig plussz kőcccséééég!
szerintem jobb egy olyan ami lezárni akarná a talajt nem pedig még megbolygatni
Válasz #7126. hozzászólásra
meg kicsit más az elmunkálója ?tüskés?
Válasz #7125. hozzászólásra
![smile wacko](/oldforum/images/smiles/wacko.gif)
Ezt látom én is !(Bár még alig van mögöttem ü.ó.)
De csodák nincsenek!!!!!
Amit eddig észrevettem, hogy vannak olyan eszközök amikhez kell pörgetni, mert a monitor szerint ott tökéletes de vannak olyanok amikhez be kell fojtani a mocit de a hangján is hallani, mikor egészséges.
Válasz #7122. hozzászólásra
, és akkor írtak a generációváltásról is.
Múlt évbe olvastam a új 7 hengers bemutatásáról
Válasz #7120. hozzászólásra
nem Paldoo!
Az a kék (ezekszerint Leták) egy vadiúj. megnéztem jó az ára és jó masszív szerkezet!
különben az ásóboronánk is ilyen gyártmány, 7éves forma kegyetlen hektár van utána hagyva és hibátlan masszív erős a váza semmi nem törik rajta.
Lazítónál ez a lényeg.
Van mélységszabályzó kereke nem is rossz, nem egy wartburgkerék, van elmunkálója, jók a kései.
Amihez hasonlítjuk Imrével az egy Vakond nevezetű nemtudom milyenféle, biztos azis magyar gyártmányú lazító.
ugyanilyen mint a leták,csak vannak szárnyak a késeken.
Válasz #7119. hozzászólásra
Van egy 135 ló körüli,egy 220 és egy 280.A kicsit szinte a tenyerükön hordozzák,az egy maszeknál van,a 2 nagy egy kft-nél,és azok is szemük fénye-ként bánnak velük.DE! egetrengető csodákról nem beszélnek.A nagyokkal vannak jd-k,rábák,deutz-ok,de nem csodaként beszélnek a fergákról.Nem rosszabbak,nem jobbak mint a többi.
Válasz #7122. hozzászólásra
![smile pimp](/oldforum/images/smiles/pimp.gif)
A szomszédban dicsérik a 6499-est, tetszik a kezelőnek aki a naggyal megy.
Válasz #7103. hozzászólásra
![smile tongue](/oldforum/images/smiles/tongue.gif)
![smile tongue](/oldforum/images/smiles/tongue.gif)
![smile tongue](/oldforum/images/smiles/tongue.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Jóvanám eehisszük tudom,h. kinek mije van..........
Ti nem Kamufalváról írtok szaszával hanem Nagyotmondódombságról......
Válasz #7118. hozzászólásra
![smile pimp](/oldforum/images/smiles/pimp.gif)
Nemtudom az újak mivel újabbak az énféle CR motor típustól.
Miénkben már Tier3-as commonrail motor van 4szelepes hengerenként.
Az újaknál az addblue rendszer (SCR ha jól emlékszem) szolgál, de a motor szerintem ugyanaz maradt mint az énféle egyel régebbi konstrukció.
Mit tudsz amit mi még nem az újakról????
mikortól számítod az újakat???
mesélj koma!
még most se tette fel a videa a videót próbálok youtube ra regisztrálni!
Válasz #7117. hozzászólásra
![smile ohmy](/oldforum/images/smiles/ohmy.gif)
Most Te a letákot hasonlítod a mihözis????????
Emléxek ha jólemléxek..........
Fralazhóóóóóóóó????????
Válasz #7110. hozzászólásra
![smile cool](/oldforum/images/smiles/cool.gif)
kinek hogy vállt ve, mennyire van karbantartva a gépe márkától függetlenűl stbstb...
nekünk van 3 ferga traktor nem azért mert rossza, vagy bajunk van velük...
Kategóriatársak között egetrengető különbség valóban nincs, de azért ittott érezni, hogy melyik a komolyabb.
Szeretni kell a gépeket és karbantartani figyelni reájuk ez a lényeg!
aki a gépet szereti rosz ember nem lehet!
Válasz #7109. hozzászólásra
Kíváncsi vagyok az újfejlesztésü CR motorjaikra.
Válasz #7114. hozzászólásra
tesztelte egy kicsit.
Peti lazítója jól néz ki de szerintem nem annyiba kerűl mint emez amit beszúrtam...
A régi IH lazítókat is jónak mondták pedig azokis "csak" sima késesek voltak
Válasz #7112. hozzászólásra
Thx
Válasz #7111. hozzászólásra
mivel rosszakaró vagy éppen ez a helyzet.
nincs 5-ös kamu meg van.
fka hátsó zúzóval mi!?
...
de látod nem kekeckedtem azt mondtam elhiszem ha mondod.
nemvagy jó csapatjátékos
Válasz #7113. hozzászólásra
mennyit volt nála? PEti lazító?
Válasz #7104. hozzászólásra
![smile pinch](/oldforum/images/smiles/pinch.gif)
![smile oops](/oldforum/images/smiles/oops.gif)
![smile tongue](/oldforum/images/smiles/tongue.gif)
"kézigáz" idézőjelben testvér!
(nemfigyelsz...)
utána már programot aztán már gombot írtam harmadjára...
mégjobban nem...
jajjajjjajjjjajjjjj
és ilyen használta a szekeremet
Válasz #7107. hozzászólásra
jó kép jó munka!
Válasz #7106. hozzászólásra
![smile devil](/oldforum/images/smiles/devil.gif)
![smile devil](/oldforum/images/smiles/devil.gif)
![smile devil](/oldforum/images/smiles/devil.gif)
![smile devil](/oldforum/images/smiles/devil.gif)
Azt kívánom, hogy akkor nyerd meg az 5ös lottót, mikor én kamuzok itt
Válasz #7100. hozzászólásra
tisztelettel hallgatom (olvasom) amit írtok a fergákról.De itt is van 3 db és semmivel sem tudnak többet mint a lóerőben hozzáillő más márkák,és zabálnak is rendesen.......
Válasz #7102. hozzászólásra
Én szeretem a süsü motort!
teccik is maga a konstrukció, plussz van a környéken jópár pozitív példa rájuk.
kis 95lovas valtra sisu motorral 10000üzemóra felett olyan mint a Doxa.
régebbi 6,6literes SÜSÜ 190lovas közepes fergában tizen sokezer óra bontatlan és 6,2-es nehéz IH-t húz.
kombájnomban 13éves motor van az olaj világosbarna benne 200óráig.
A nagygépben kb 4000óra van, még olyan mint az új.
Ha 10ezer lesz benne és nemkell újítani addig akkor már ezt is jónak fogom titulálni, addig lehet bizonyítani néki!
nincs valakinek kész beadandója valami talajeróziós témába? Nincs kedvem írni de megigértem az egyik erdész lányának!![smile surrender](/oldforum/images/smiles/surrender.gif)
![smile helpsmilie](/oldforum/images/smiles/helpsmilie.gif)
Válasz #7089. hozzászólásra
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20100414212523_Kep_430.jpg)
Köszi!
De azért a claas adapter apróbbra vágja, mint ez
Válasz #7101. hozzászólásra
nagy kamugép vagy te,
hang van ember nincs!
teljesen hiteltelen érdemtelen negatív játékos...
Válasz #7101. hozzászólásra
Nekem végül is mindegy. Nálunk nem váltak be a hátsózúzós oros adapterek, olyan munkát itt nem csinált 10tnás kukitarlón mint a fényképeden.De lehet a mi hibánk volt.
Válasz #7100. hozzászólásra
![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
![smile whistling](/oldforum/images/smiles/whistling.gif)
![smile tonguep](/oldforum/images/smiles/tonguep.gif)
Kézi gázt nem is használom...
Tekerek ide-tekerek oda és nyomok gombot oszt go!!!
De hát pont neked kell leírnom ha már szerelni is tudnád......
Válasz #7092. hozzászólásra
![s](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20100414211911_Kep0046.jpg)
![a](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20100414212233_Kep0047.jpg)
Válasz #7093. hozzászólásra
Mióta az AGCO a főnök nagyon azt preferálja.
Válasz #7099. hozzászólásra
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Heheheh
Jól esne mi?
Válasz #7091. hozzászólásra
![smile wink](/oldforum/images/smiles/wink.gif)
nem akartam én szétforgatni, rossz aki rosszragondol...
a "kézigázt" állítod 1850-re és tartja ezt pontosan???
mi nehéz eszköznél nehézmunkánál 1880-1900-ra állítjuk a programot és így 1850felett marad mindig illetve a beállítottig megy fel természetesen
10-20-at mindig ingadozik a fordúlat.
a 7,4-es motornál nem vettem észre fogyasztásbéli különbséget.
Ha nagyon fogós a téma akkor meg kimondottan jobb ha oda van neki adva. Ilyenkor 2000-re állítom a gombot és 1950-2000között van a fordúlat.
6495-el a szomszéd cég a 7,2nehéz IH-t 2100-ra állítja a gázt és 2000-ig esik vissza a fordúlat.
elsősorral felhajtott szárnyakkal, második-harmadiksornál(ha ilyen kell) akkor meg szétnyitva húzzák a nagybutát.
6,6SISU motor.
hitetlenkedtem de haver a gépkezelő.
Válasz #7089. hozzászólásra
Az szinte kizárt.Inkább az a láncos játékos műve lehet
Válasz #7096. hozzászólásra
![smile oops](/oldforum/images/smiles/oops.gif)
![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
Mivel vario.......így alap......
Válasz #7061. hozzászólásra
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz #7091. hozzászólásra
van benne teljesítménymonitor?
Válasz #7086. hozzászólásra
![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
Jó pénzé jó szervizes tud jönni !!!
Válasz #7088. hozzászólásra
a télen láttam egy 2-3000 órásat széthúzva az nem kellene meg hát drága is!
Válasz #7088. hozzászólásra
![smile ban](/oldforum/images/smiles/ban.gif)
valmet motor sincsa.
van helyette SISUdiesel
csak a régiekre valmet volt írva.
A kombájnomban még ilyen 7,4literes van.
lóerőt nemtudom,mert olvastam neten 225-275-ig.
Szerintem nemtudom
Válasz #7073. hozzászólásra
![smile nonono](/oldforum/images/smiles/nonono.gif)
![smile nonono](/oldforum/images/smiles/nonono.gif)
![smile nonono](/oldforum/images/smiles/nonono.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
............
Meg a nagybüdös ló.... azám
Válasz #7086. hozzászólásra
![smile oops](/oldforum/images/smiles/oops.gif)
![smile oops](/oldforum/images/smiles/oops.gif)
1850-en volt eddig a legjobb fogyasztási érték, így hát ezt nem kell kikormolnod, mert akkor egy kicsit elszállnak az értékek.......
A röhej az, hogy 10-20-al nagyobb moci fordulatra is már hekinként literekkel ment fel a fogyasztás...
szar ez a videa. nincs valami más ötlet a youtube egyszerűbb? Jobb?![smile surrender](/oldforum/images/smiles/surrender.gif)
Válasz #7085. hozzászólásra
írta,hogy régi FKA adapter hátsó SA zúzóval...
én elhiszem,bár a geringhoff rotadisc meg hsa meg akármi is fejet hajthat...
Válasz #7077. hozzászólásra
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Inkább Valmet.
Válasz #7084. hozzászólásra
jó lenne egyszer kipróbálni egy ilyen gépet! A gumihevederest is meghajtanám mit tud! Ez az a gép ami még teccet! Az agrokernél láttam most pár nagyot valaki bevásárolt belőlük itt borsodba!
Válasz #7084. hozzászólásra
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
szervízelni elmegyek jópénzéé!!!
meg kikormolni is ha kell
Válasz #7082. hozzászólásra
Nade milyen adapter csinál olyan tarlót ami a képen van?