Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR404.69 FtUSD389.71 FtCHF430.48 FtGBP484.73 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Teszteltem a kisfergát egy tesztgéppel! Framest cucc!
Kilenc késből álló kapasort egy tárcsás elmunkáló azt pedig egy lezáró gumihenger követ! Raba 250 húzza a helyi Tsz ben a hármat kapcsolva de nem igen bírvele 3 m széles a munkája az a gond hogy a hengerből egy tag 40 kg a sor végén van így elég nehéz neki emelve tartva húzni csináltak is hozzá már tartókereket! Na én felraktam a két hátsó tagot a fergára hgoy milyen elmunkálást csinál vajon meghogy bírja e mert a kis Case nemigen bírta könnyebb a traki! rEpült a földön vele még 4 A val is vitte! meg se fogta de a gép nem csinált jó munkát mert a traki nyomot nem tudta eltüntetni! Na de mivel már szét volt szedve a gépsor felraktam a kilenc kapás elejét ! Igaz nem a legkötötteb földbe és sikon de agyig betéve tavaji kuki tarlóba meghúztam (nem volt tárcsázva) 35 cm mélyen vitte 2-a-D ig kapcsoltam neki Szép és jó munkát csinált de ha van rajta egy mélységhatároló a farán még jobb lehetett volna! a henger azt a célt szolgálná!
Ebből a legfiatalabb is 57-59 körüli.
Tehát elképzelhető,hogy meg van kopva a főtengely,csapágysor,olajszivattyú.
Amúgy nem mennek hatalmas olajnyomással.
Ha nem van nagy kartergáz,akkor nemigen kell megbontani.
Sima 35,vagy X-es?
Tisztelt Hozzáértők!35-ös Ferguson-ról lenne szó.Most kínálták megvásárlásra és az olaj nyomással van olyan probléma,hogy melegen nagyon alacsony.Mi lehet az oka?A javítás mennyibe kerülhet?Köszönöm,ha valaki tud segíteni.
Válasz #6821. hozzászólásra
Az Ihász Úr egy korrekt ember amit mond az fekszik, de a kereskedői rész eladás után kicsit kevesebb figyelmet fordít a vevő kisebb bajaira. Röviden kapok választ de nem percek alatt inkább napokba telik.Persze ha megint vennék valamit ez változna:)
Viszont övék volt a legjobb ajánlat
Köszönöm a keréknyomásos infokat
Húztatok már ilyen géppel 20T át ha igen hogy viszi?/5455mf/
A gépben nem túl sok ~ 250-300 üó van, ősszel vettem szállításon és szántáson kívül még nem dolgozott mást de én nagyon meg vagyok vele eddig elégedve, A gumi jól bírja elég lágy keverék nem tudom fejből mennyi a PR de holnap megnézem, ez is Michelin, van ettől jobb gumi is de így adták még egy jódarabig biztos nem lesz vele gond, vetésre alacsonyan hagyom a nyomást majd nyárra tárcsázáshoz szállításhoz valószínűleg teszek bele egy kicsit de 1,2 felé nem megyek az tuti!
én 0,8 barral járok vele! kevésnek tartottam először de Pisti (KétKata) azt ajánlotta hogy próbáljam meg a alacsony nyomáson (könyve is ezt írja) én csak ennyivel járok vele! Ahogy egy közeli cimbi mondta tanítani kell ezeket a gumikat hogy később nem repedezzen meg annyira az oldala. Ne félj a váltvaforgató ekém majd 1,5 t de nem ugrik felnire a gumi fa felemelem!
ihász kft töl
vannak jó ajánlataik -de ha nem számítana az ár szolnokhoz közel a magtár amugy meg a 2 katátol vettem volna.de ök egy misivel drágábban adták
mennyi legyen a guminyomás?
az ablak csukva az a kis műanyag lemez az ülés mögött lent remeg majd teszek alá valamit
Miért pont nyugatra? miért nem keletre? hisz ott MTZ hazája!
Te tudsz valamit! ezeket nem kell szerelni ezt csak hajtani kell és kész! úgyhogy ilyenkor jut idő családra meg ilyesmi én pár naponta járatom 15 percet csak a hecc kedvéért alig várom hogy mehessek vele, két hete terménytárolóban dolgoztam vele redndesen boldog lettem! Végre nem kellett rohadnom az irodában, sajnos azóta is ügyiratokból áll az életem. De remélem lassan szűnni fog!
Én tegnap vettem át az 5455 öt és mentem vele 10 km et.
amiért vettem: mert sok jót hallottam róla jól felszerelt és annyiért adják ezzel a váltóval mint hasonló trakikat aszinkronos kézi váltóval meg csak 3 póverral
Viszont 10 km alatt amit észrevettem, és kérdésem volna akinek van ilyen h ez mennyire normális?
-a hátsó üveg alatti műanyag borítás nincs kihézagolva ezért ki kell mert hangosan rázkodik
-kanyarodáskor betonon nagyobb sebességnél beremeg a hátulja, mintha fogna a diffi vagy ilyesmi
ezek máshol is vannak?
Hello valaki tudna valamit MF 595 ös röl irni, 4wd s, nem értek az mf ek hez, régen volt 165 ös, de sok baj volt a nyúllal és a hidraulikával elöre is köszönöm.
CSá lerepülnék de kuva hideg van! Egyébként jó a kezdeményezés de egyenlőre sajnos úgy néz ki nem tudok menni! De ami késik az nem múlik talán legközelebb! a Agro+ M expóra is le szerettem volna menni aztán nem jött össze. Ember tervez Isten végez! De nektek jó bulizást! Képeket és videót csak a hangulat végett tegyetek majd fel párat! Ja élőbe videó ahogy egy igazi fórumos találkozóhoz illik aztán legfeljebb neten nézem az arconpörgést (irígykedve) közbe elmajszolok egy cseh kecskét!!!
Találtam 1 érdekes cikket, már régóta be akartam írni, de elkallódott......:
MF 8690 8,4 l AGCO-SISU-POWER
Kverneland 10 fej+Packomat
482 liter diesel + 15 l AdBlue
51 ha szántás és elmunkálás
12 óra alatt
8 km/h átlag sebb
9,45 l/ha fogyasztás !!!!!!
Azt mondja a paraszt:Ez az eredmény a jelenleg használt márkánál(gazda sárga kerekűnek nevezte) 20%-al kevesebb fogyasztást jelentett !!!
24434 hozzászólás
Válasz #6832. hozzászólásra
milyen ez a gumis lezáróhenger? nézegettem Baján, de nem sokat néztem ki belöle. nem porosít nagyon?
Teszteltem a kisfergát egy tesztgéppel! Framest cucc!
Kilenc késből álló kapasort egy tárcsás elmunkáló azt pedig egy lezáró gumihenger követ! Raba 250 húzza a helyi Tsz ben a hármat kapcsolva de nem igen bírvele 3 m széles a munkája az a gond hogy a hengerből egy tag 40 kg a sor végén van így elég nehéz neki emelve tartva húzni csináltak is hozzá már tartókereket! Na én felraktam a két hátsó tagot a fergára hgoy milyen elmunkálást csinál vajon meghogy bírja e mert a kis Case nemigen bírta könnyebb a traki! rEpült a földön vele még 4 A val is vitte! meg se fogta de a gép nem csinált jó munkát mert a traki nyomot nem tudta eltüntetni! Na de mivel már szét volt szedve a gépsor felraktam a kilenc kapás elejét ! Igaz nem a legkötötteb földbe és sikon de agyig betéve tavaji kuki tarlóba meghúztam (nem volt tárcsázva) 35 cm mélyen vitte 2-a-D ig kapcsoltam neki Szép és jó munkát csinált de ha van rajta egy mélységhatároló a farán még jobb lehetett volna! a henger azt a célt szolgálná!
Válasz #6829. hozzászólásra
Ebből a legfiatalabb is 57-59 körüli.
Tehát elképzelhető,hogy meg van kopva a főtengely,csapágysor,olajszivattyú.
Amúgy nem mennek hatalmas olajnyomással.
Ha nem van nagy kartergáz,akkor nemigen kell megbontani.
Sima 35,vagy X-es?
szólj hozzá: Road show 2010 Makó
Tisztelt Hozzáértők!35-ös Ferguson-ról lenne szó.Most kínálták megvásárlásra és az olaj nyomással van olyan probléma,hogy melegen nagyon alacsony.Mi lehet az oka?A javítás mennyibe kerülhet?Köszönöm,ha valaki tud segíteni.
Válasz #6821. hozzászólásra
Az Ihász Úr egy korrekt ember amit mond az fekszik, de a kereskedői rész eladás után kicsit kevesebb figyelmet fordít a vevő kisebb bajaira. Röviden kapok választ de nem percek alatt inkább napokba telik.Persze ha megint vennék valamit ez változna:)
Viszont övék volt a legjobb ajánlat
Köszönöm a keréknyomásos infokat
Húztatok már ilyen géppel 20T át ha igen hogy viszi?/5455mf/
A gépben nem túl sok ~ 250-300 üó van, ősszel vettem szállításon és szántáson kívül még nem dolgozott mást de én nagyon meg vagyok vele eddig elégedve, A gumi jól bírja elég lágy keverék nem tudom fejből mennyi a PR de holnap megnézem, ez is Michelin, van ettől jobb gumi is de így adták még egy jódarabig biztos nem lesz vele gond, vetésre alacsonyan hagyom a nyomást majd nyárra tárcsázáshoz szállításhoz valószínűleg teszek bele egy kicsit de 1,2 felé nem megyek az tuti!
Válasz #6824. hozzászólásra
De csak a michelin agribib gumit lehez ennyire leengedni,én úgy tudom
Válasz #6824. hozzászólásra
Mennyi ü.óra van a gépben, és hogy bírják a gumik így?
Válasz #6819. hozzászólásra
én 0,8 barral járok vele! kevésnek tartottam először de Pisti (KétKata) azt ajánlotta hogy próbáljam meg a alacsony nyomáson (könyve is ezt írja) én csak ennyivel járok vele! Ahogy egy közeli cimbi mondta tanítani kell ezeket a gumikat hogy később nem repedezzen meg annyira az oldala. Ne félj a váltvaforgató ekém majd 1,5 t de nem ugrik felnire a gumi fa felemelem!
Válasz #6819. hozzászólásra
attól függ mire használod
1-1,5 ( MAXXX 2BAR)
Válasz #6820. hozzászólásra
Mé nem ilyet szereztél???????
Ez már bolygat pár napja...........
Válasz #6819. hozzászólásra
Szerintem a guminyomásról kérdezd a Schmutz Andreát
Elég rendesen húzza a 7,2-t
Válasz #6814. hozzászólásra
ihász kft töl
vannak jó ajánlataik -de ha nem számítana az ár szolnokhoz közel a magtár amugy meg a 2 katátol vettem volna.de ök egy misivel drágábban adták
mennyi legyen a guminyomás?
az ablak csukva az a kis műanyag lemez az ülés mögött lent remeg majd teszek alá valamit
Válasz #6815. hozzászólásra
Miért pont nyugatra? miért nem keletre? hisz ott MTZ hazája!
Te tudsz valamit! ezeket nem kell szerelni ezt csak hajtani kell és kész! úgyhogy ilyenkor jut idő családra meg ilyesmi én pár naponta járatom 15 percet csak a hecc kedvéért alig várom hogy mehessek vele, két hete terménytárolóban dolgoztam vele redndesen boldog lettem! Végre nem kellett rohadnom az irodában, sajnos azóta is ügyiratokból áll az életem. De remélem lassan szűnni fog!
Válasz #6816. hozzászólásra
Szeretnéd mi?
Mostmár azértse!
Válasz #6815. hozzászólásra
Hiányzik mi??
te mikor lépsz?
Válasz #6814. hozzászólásra
szanberg kiégett?
lelépett nyugatra?
a sok mf szerelés elől.....
Válasz #6813. hozzászólásra
csá az ablak kilincsen hátul két pöcök van szerintem te a bukó funkción hagytad.?
A remegés csak nagyon alacsony fordulaton szokott előfordulni! Mekkora a nyomás a gumiban?
Jó gép nem fogod megbánni!
Kitől vetted?
sziasztok
Én tegnap vettem át az 5455 öt és mentem vele 10 km et.
amiért vettem: mert sok jót hallottam róla jól felszerelt és annyiért adják ezzel a váltóval mint hasonló trakikat aszinkronos kézi váltóval meg csak 3 póverral
Viszont 10 km alatt amit észrevettem, és kérdésem volna akinek van ilyen h ez mennyire normális?
-a hátsó üveg alatti műanyag borítás nincs kihézagolva ezért ki kell mert hangosan rázkodik
-kanyarodáskor betonon nagyobb sebességnél beremeg a hátulja, mintha fogna a diffi vagy ilyesmi
ezek máshol is vannak?
Válasz #6811. hozzászólásra
MF 5495???
Nekem 5455 szupi de már itt nincs nyuszi meg teknős! :)
Hello valaki tudna valamit MF 595 ös röl irni, 4wd s, nem értek az mf ek hez, régen volt 165 ös, de sok baj volt a nyúllal és a hidraulikával elöre is köszönöm.
Válasz #6805. hozzászólásra
CSá lerepülnék de kuva hideg van! Egyébként jó a kezdeményezés de egyenlőre sajnos úgy néz ki nem tudok menni! De ami késik az nem múlik talán legközelebb! a Agro+ M expóra is le szerettem volna menni aztán nem jött össze. Ember tervez Isten végez! De nektek jó bulizást! Képeket és videót csak a hangulat végett tegyetek majd fel párat! Ja élőbe videó ahogy egy igazi fórumos találkozóhoz illik aztán legfeljebb neten nézem az arconpörgést (irígykedve) közbe elmajszolok egy cseh kecskét!!!
Válasz #6807. hozzászólásra
Jól hangzik, igyekszem, de sajnos nálam rendszerint a holnapi program sem biztos.
Válasz #6805. hozzászólásra
gondolkodom
Válasz #6806. hozzászólásra
Batka! Akasztó!!!???
Válasz #6799. hozzászólásra
Lehet, hogy ilyet húzott, akkor ülhet a fogyasztás:
http://www.tomelilla.hu/archives/cat_853489412.html
FERGUSONOSOK !!!
AKASZTÓRA VALAKI LEUGRIK ??????????????
Válasz #6801. hozzászólásra
Szerintem gyanúsan kicsik az ekefejek
Válasz #6801. hozzászólásra
Azt hittem telelsz valamerre, hogy már rég írtál ide......
Válasz #6801. hozzászólásra
5,5 m-volt a fogásszélesség.
Válasz #6799. hozzászólásra
nagyon gyenge traktor lehet, ha csak 10 fejet vitt annyi lóerővel
a JD 6920 fele annyi lóval visz 10 fejet !!!!!!!!!!!!!!!!!
Válasz #6799. hozzászólásra
Na egy ijenre nálunk is befizetnék!!Szinte elképzelhetetlen..Lasan már IH tárcsával sem!!
Találtam 1 érdekes cikket, már régóta be akartam írni, de elkallódott......:
MF 8690 8,4 l AGCO-SISU-POWER
Kverneland 10 fej+Packomat
482 liter diesel + 15 l AdBlue
51 ha szántás és elmunkálás
12 óra alatt
8 km/h átlag sebb
9,45 l/ha fogyasztás !!!!!!
Azt mondja a paraszt:Ez az eredmény a jelenleg használt márkánál(gazda sárga kerekűnek nevezte) 20%-al kevesebb fogyasztást jelentett !!!
Válasz #6797. hozzászólásra
majd megyek le meózom.
Válasz #6796. hozzászólásra
Ja.
kislétra,szivacs.........rongy
holnap indul a mandula.
Bátyja!
a vödör elö van már készítve?
Válasz #6794. hozzászólásra
Értelek !!!!
Válasz #6793. hozzászólásra
Mondom h. mivan.
Nincs fantáziája neki oszt a nevemet ellopta.......
Válasz #6791. hozzászólásra
Irj vissza !!!! Nem adom ki !!!! De te se!!!!
Válasz #6791. hozzászólásra
sajna nem tud irni a fórumra , mert eltiltották
Válasz #6789. hozzászólásra
neki
a csávoonak
Válasz #6788. hozzászólásra
Tuttee.
Válasz #6787. hozzászólásra
Küldtem levelet !!! NA?????
Válasz #6787. hozzászólásra
Bizt?????
Válasz #6786. hozzászólásra
Be.
Írjatok neki milioo levelet.
Válasz #6784. hozzászólásra
Beirhatom ????????????
Válasz #6779. hozzászólásra
Nem nyert.
Csak ha fölös idő van, mint a pelyva, de dögivel...